אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור ✔תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
וכאן אסביר איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? ואיך להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש פניה? ואיך להתמודד עם לקוח שמכחיש שהוא השאיר פרטים? או לקוח שאומר שהוא השאיר פרטים בטעות? ואיך לפתוח שיחה עם לידים קרים? ואיך לחזור ללידים קרים שהשאירו פרטים בעבר? ואיך להתחיל שיחה עם לקוח שלא השאיר פרטים? ואיך להתמודד עם שיחות יוצאות? ואיך לגרום ללקוח להישאר על הקו? ואיך לגרום ללקוח לא לנתק את השיחה? ואיך למכור ללקוח את שיחת המכירה? ועוד.

ואתחיל בלדבר על טעות של אנשי מכירות בטלפון, במצב של שיחות יוצאות (ולא במצב של שיחות נכנסות), שכאשר הם מתחילים את השיחה עם הלקוח, הם מתחילים אותה בסגנון של: "שלום X, אני פונה אליך כי השארת לנו הודעה / כי שלחת לנו הודעה / כי התעניינת במוצר שלנו" וכיו"ב. כאשר המהות היא, שאיש המכירות הטלפוני, אומר ללקוח שהסיבה שהוא איש המכירות פונה אל הלקוח, היא כי הלקוח השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

ולמה איש המכירות הטלפוני מתחיל בצורה הזאת את השיחה? תשובה: כי הוא רוצה להסביר ללקוח, למה בעצם הוא פונה אליו. כדי שהלקוח יסכים לשתף פעולה עם השיחה. כדי לחבר את הלקוח לשיחת הטלפון וכולי.

במילים אחרות, המבנה של הפתיח של שיחת הטלפון עם הלקוח, הוא כך: פתיח כלשהו כגון "שלום לך [שם הלקוח] " אחר כך אולי אמירה כללית של "ערב טוב / בוקר טוב / מה שלומך" וכיו"ב. ואחר כך יש אמירה של סיבה שבה איש המכירות מסביר ללקוח למה הוא פונה אליו. כי כמו שאמרתי, מדובר על שיחה יוצאת ולא על שיחה נכנסת. אז צריך להסביר ללקוח למה אתה מתקשר אליו, כדי לנהל איתו את השיחה. והסיבה לכך שאתה פונה ללקוח, היא בגלל שהוא השאיר פרטים / שלח בקשה למידע נוסף וכיו"ב.

והגישה הזאת, היא שגויה ויש גישה יותר טובה ממנה כמובן. והעניין הוא, כך: במהות, איך המכירות רוצה להסביר ללקוח למה הוא יוצר איתו קשר. כי אחרת, על מה ולמה שהלקוח ישתף איתך פעולה וימשיך את השיחה? ולכן יש צורך להסביר ללקוח למה יוצרים איתו קשר. והסיבה לכך היא, שהלקוח השאיר פרטים. או שאולי אפילו הלקוח יאמין שהוא השאיר פרטים, למרות שאולי הוא לא באמת השאיר פרטים וכיו"ב.

אבל בגישה הזאת ובתסריט השיחה הזה יש בעיה, מכמה סיבות. וצריכים לדעת שברמת העיקרון, יש סיבה מחלישה ויש סיבה מחזקת. דהיינו, כאשר אומרים סיבה של משהו, לפעמים זה מחזק את המשהו ולפעמים זה מחליש את המשהו. ובמקרה הזה, אם אנחנו אומרים ללקוח, "אני פונה אליך כי X", לכאורה יש כאן סיבה שלכאורה מחזקת את השיחה עם הלקוח. אבל זאת לא כל האמת.

כי בעצם האמירה של "אני פונה אליך כי השארת הודעה" וכיו"ב, היא בעצם שותלת ללקוח את המחשבה, שההצדקה לקיום של השיחה הטלפונית, היא רק בגלל שהוא השאיר הודעה. אבל אם הוא לא השאיר הודעה, אז אין הצדקה לקיום של השיחה. וזאת כמובן בעיה. כי בעצם הפוקוס של הלקוח, עובר או יכול לעבור לשאלה של "מתי השארתי הודעה / איפה השארתי הודעה / איזה הודעה השארתי / מי נתן לך את הפרטים שלי" וכיו"ב.

כי בעצם איש המכירות עסוק בלהסביר ללקוח למה בכלל הוא מדבר איתו. ואיש המכירות עסוק בלהצדיק בפני הלקוח את השיחה עם הלקוח. ואיש המכירות עסוק בלמכור ללקוח את השיחה שלו עם הלקוח. שלכאורה זה הגיוני. אבל זה לא הכרחי. כי יש אפשרות טובה יותר.

והיא, שבמקום להתחיל שיחת מכירה טלפונית, בלמכור ללקוח את השיחה עצמה, אפשרי להתחיל למכור ללקוח את המוצר עצמו ודרך זה למכור לו את השיחה. ואיך לעשות את זה? אז נניח שאתה מוכר שירותי ביטוח. ונניח שהלקוח השאיר או לא השאיר פרטים. הרי שבמקום לומר ללקוח אני פונה אליך כי השארת פרטים, אפשרי לומר ללקוח משהו בסגנון של "אני פונה אליך בנוגע לשירותי ביטוח / לחידוש ביטוח / לבדיקת הביטוחים שלך" וכיו"ב. או נניח שאתה מוכר בתים, אז במקום לומר ללקוח "אני פונה אליך כי שלחת לנו הודעה" אפשרי לומר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לרכישת בית / בקשר לעניין של רכישת דירה" וכיו"ב.

ואני כאן לא נכנס לשאלה של מה בדיוק ובאיזה מילים בדיוק להשתמש מול הלקוח. כי כל מקרה לגופו וצריכים להבין בדיוק את המוצר ובהתאם לזה להציע מה בדיוק נכון לומר. אבל אני מחדד את העניין והוא, שאל תתעסק בלהסביר ללקוח שהוא השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין את הלקוח. מה כן? כן תנסה להתחיל לעניין אותו במה שאתה רוצה למכור לו. איך בדיוק? כמו שאמרתי, זה עניין אחר בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שלא לדבר עם הלקוח על זה שהוא השאיר פרטים. כי זה לא מעניין.

ואם הלקוח עצבני מאוד למה אתה מתקשר אליו ולמה אתה חושב שהוא מתעניין ברכישת המוצר שלך, אז בהחלט שכן אפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים וכיו"ב. דהיינו, זה שהלקוח השאיר פרטים, זאת סיבה לכך שאתה מדבר איתו על המוצר עצמו. ואפשרי לומר ללקוח שהוא השאיר פרטים, רק אם הוא שואל למה התקשרת דווקא אליו וכיו"ב. אבל ברמת העיקרון, אפשרי ישר להתחיל את השיחה עם הלקוח, במוצר עצמו שרוצים למכור לו.

ואוסיף: נניח שהלקוח השאיר פרטים. צריך לדעת ש - אם הלקוח באמת מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שכנראה שהוא ימשיך איתך את השיחה, גם אם לא תאמר לו שהוא השאיר פרטים. ואם הוא לא מתעניין ברכישת המוצר שלך, הרי שגם אם תספר ללקוח שהוא השאיר פרטים, הרי שהוא יגיד לך שזה היה בטעות / שהוא לא זוכר שהוא השאיר פרטים וכיו"ב.

ככה שחבל להתחיל שיחת מכירה בלדבר על הסיבה שבגללה עושים את שיחת המכירה. וחבל להתחיל שיחת מכירה בלהצדיק את שיחת המכירה, בכך שהלקוח השאיר פרטים. כי זה לא באמת מעניין וזה עשוי לגרום לנזק. כן הגיוני, להתחיל את השיחה בלדבר עם הלקוח ספציפית על הנושא הספציפי שרוצים לדבר איתו.

לדוגמה: הלקוח ביקש מידע נוסף בנוגע למטבחים. אז נאמר ללקוח "אני פונה אליך בנוגע לתכנון מטבח / בנוגע לעיצוב מטבח" וכיו"ב. אבל לא "כי השארת לנו פרטים" וכיו"ב.

והעצה הזאת שנתתי כאן, היא טובה עוד יותר במקרים שעושים שיחות יוצאות ללידים קרים. דהיינו, לאנשים שבעבר הרחוק השאירו הודעה, אנשים שאולי הם בכלל לא זוכרים שהם שלחו הודעה, אנשים שאולי הם כבר לא מתעניינים במוצר. שבפרט אז, כדאי להתחיל את השיחה, ב"אני פונה אליך בנוגע לרכישת X" במקום לבלבל את המוח ללקוח, על זה שפעם הוא השאיר הודעה וכולי.

לסיכום: במקום לדבר עם הלקוח על שהוא השאיר פרטים ולנסות למכור לו את השיחה, במקום זה להתחיל למכור את המוצר עצמו ודרך זה למכור ללקוח את השיחה. כדאי לך לדבר איתי, כי אתה אולי מתעניין במוצר ולא כדאי לך לדבר איתי, כי השארת פרטים. ואיך ומה בדיוק לומר, זה כבר עניין של לבנות תסריט שיחה וכל מקרה לגופו.
לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים להתחיל שיחה יוצאת עם לקוח כעס להצדיק איך להתמודד עם רכישת דירה תסריט שיחת מכירות טלמרקטינג שירות מוצר איך להתחיל איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית איך לחזור איך לחזור ללידים קרים איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים בטלפון התחלת שיחת מכירה טלפונית טלמרקטינג טלפון טעויות טעות להתחיל להתחיל שיחת מכירה טלפונית לזכור לחזור לחזור ללידים קרים לחזור ללקוח שהשאיר פרטים לידים קרים למכור למכור את למכור את שיחת המכירה למכור בטלפון לקוח לקוח השאיר פרטים בטעות לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים לקוח מכחיש לקוח מכחיש פניה לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים לקוח מכחיש שהוא שלח פניה לקוחות מאיפה מתחילים מוקד מכירות מוקד מכירות טלפוני מכירה מכירה בטלפון מכירה טלפונית מכירות מכירות בטלפון מכירות טלפוניות שיחה שיחה טלפונית שיחה יוצאת שיחה יוצאת ללקוח שיחה עם לקוח שיחות יוצאות שיחות יוצאות ללידים קרים שיחת מכירה שיחת מכירה בטלפון שיחת מכירה טלפונית שיחת מכירה יוצאת שיחת מכירות תסריט תסריט שיחה תסריט שיחה טלפוני תסריט שיחה טלפונית תסריט שיחה יוצאת ללקוח תסריט שיחה עם לקוח תסריט שיחת מכירה תסריט שיחת מכירה בטלפון תסריט שיחת מכירה טלפונית
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור? איך להתמודד עם פחד מהמכירה וליהנות ממנה? הרצאה זו עוסקת בשאלה כיצד ... המכירה תהיה קלה יותר גם כשמדובר במוצר יקר. במקרים שבהם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות. אליעד מציע ... ללקוח. אם תוכל לראות את התועלת שהמוצר מספק, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו גם כשאין לך הרבה אנרגיה או מוטיבציה. מהם שלבי המכירה המומלצים? ... אתה שלם עם כל חלק במכירה, הפחדים יפחתו והמכירה תתבצע בצורה טבעית. איך למכור? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצרים יקרים? איך לשכנע לקוחות? הדרכת מכירות איך לא לפחד למכור וליהנות מזה? במהלך הרצאה זו, נדונה השאלה איך להתמודד עם פחד מהמכירה ולהרגיש בנוח כשמוכר, איך להתמודד עם חרדת מכירות ואיך למכור גם כשהמוצר יקר או אין חשק למכור. התשובה לשאלה המרכזית היא שמה שמשפיע על תחושת הפחד והקושי במכירה הוא ... תהליך המכירה יהפוך לקשה. ברגע שתהיה שלם עם הערך שאתה מציע, תוכל למכור אותו בקלות רבה יותר, גם אם המחיר גבוה. בנוסף, אם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות שאתה מציע. ... בסופו של דבר, אם אתה מאמין במוצר ובתועלת שלו, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר. - ... אתה מרגיש שהמוצר שווה יותר ממה שאתה מבקש, תוכל להציג את זה בקלות. איך למכור איך למכור בלי חשק איך למכור מוצרים יקרים איך לשכנע לקוחות הדרכת מכירות ...
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
... למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור? האם אפשר ליהנות למכור? אנשים בדרך כלל נהנים לתת לאחרים. הם גם נהנים לקבל, אך הם פחות אוהבים להרגיש שהם מבקשים או צריכים ... במצב שבו הוא מרגיש סוג של קבצן שזקוק לאישור הלקוח. למה קשה לאנשים למכור? ישנם גורמים ספציפיים שמקשים על אנשים ליהנות מתהליך המכירה: חוסר שלמות עם המוצר: כאשר אדם אינו בטוח ... דורש גבוה מדי, ושהוא עצמו לא היה מוכן לשלם את הסכום הזה, הוא יתקשה למכור, כיוון שבתוכו הוא מאמין שהעסקה אינה משתלמת ללקוח. כשאדם מאמין שהעסקה אינה כדאית, קשה לו מאוד להרגיש ... בתהליך הזדמנות להעניק ערך לאחרים. איך ליהנות מתהליך המכירה? פחד למכור איך למכור מוצר יקר? איך לא לפחד למכור? איך להתמודד עם שחיקה במכירות? למה קשה לאנשים למכור? מה לעשות אם לא שלמים עם המוצר? איך לעבוד במכירות? איך ליהנות למכור? רצון לתת ורצון לקבל בתהליך מכירה, רצון לתת ללקוח, רצון לקבל מהלקוח, למכור ללקוח או לשכנע את הלקוח לקנות, לעזור ללקוח, נתינה ללקוח, איך לא להישחק במכירות? שחיקה בעבודת מכירות ...
ללמוד למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות
... למכור, 2 סוגים של לימוד מכירות, מה צריך ללמוד כדי למכור? 2 דברים שצריך כדי לדעת למכור, האם אפשר ללמוד למכור? האם אפשר ללמד למכור? לימוד מכירות, קורס למכירות, האם כל אחד יכול למכור? האם באמת אפשרי ללמוד למכור? ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, כולנו אנשי מכירות, מנטורים למכירות, עמלת מכירות של המוכר, למכור בכל מחיר, איש מכירות צריך להיאבק בלקוח, מלחמת המכירות, תהליך מכירה כמאבק, לרכוש אופי של איש מכירות וכאן נסביר, האם כל אחד יכול ללמוד למכור, האם כל אחד יכול ללמוד להיות איש מכירות? ולכאורה התשובה היא שכן, שכל אחד יכול ללמוד למכור והאינטרנט מלא במנטורים למכירות שמלמדים למכור ויש המון קורסים למכירות שמלמדים את הבן אדם למכור. והשאלה היא, מה האמת, האם באמת אפשרי ללמוד למכור, האם יש מישהו שבאמת לא מתאים לעבוד במכירות? ויש בזה כל מיני היבטים, וכאן נחדד את נקודת המבט הבאה. אז ברמת העיקרון כולנו אנשי מכירות ברמה כזו או אחרת. וכל החיים מלאים ... של מכירות. ואפילו בן אדם שמנסה להיגמל מעישון, גם זה תהליך של מכירות, שבו האדם מנסה למכור לעצמו את הפסקת העישון. לכן במובן מסוים כולם אנשי מכירות. אבל השאלה היא, האם כל אחד יכול ללמוד למכור מכירות אמיתיות בעולם האמיתי, ללמוד להיות תותח מכירות, להיות איש מכירות שטח, ללמוד להיות כריש מכירות, האם באמת אפשרי ללמוד ולהיות איש מכירות הכי מקצועי שיש, שיכול למכור לכל אחד כל דבר וכולי? והתשובה היא כזאת: בעיקרון תהליכי מכירה מתחלקים ל 2 חלקים. חלק 1 הוא חלק של מידע טכני וחלק שני הוא חלק של יכולת רגשית. את החלק הראשון אפשרי ללמוד, ... שהמוכר צריך לשכנע את הקונה לקנות, למרות שהקונה לא תמיד רוצה לקנות. כמה לשכנע? האם למכור בכל מחיר? זה כמובן נושא אחר. וכל מוצר וכל שירות וכל לקוח, יש לו את שיטת המכירה שלו. ויש מוצרים שיותר קשה למכור ומוצרים שיותר קל למכור. וזה תלוי בהרבה גורמים. אבל ברמת העיקרון, תהליך של מכירה, יש בו סוג של תהליך של מאבק, בין הקונה לבין המוכר. המוכר רוצה למכור בכמה שיותר והקונה רוצה לקנות בכמה שפחות. והתשלום של הקונה, הוא העמלת מכירות של המוכר וכולי. ולכן הרבה מאוד אנשים לא אוהבים למכור, כי הם לא אוהבים להיות במאבק של המכירות וכולי. וכמו שאמרתי, היכולת למכור תלויה ב 2 גורמים. 1 בידע וביכולת מקצועית לגבי איך למכור . לדוגמה, מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לי, או מה לענות ללקוח שאומר שהוא צריך לחשוב על זה, או איך להציג את המוצר ללקוח, או איך לטפל בהתנגדויות מכירה כאלו ואחרות, ואיך ... אבל תהליך המכירה מורכב לא רק מידע ומיכולת מקצועית, אלא גם מיכולת רגשית. דהיינו, שכדי למכור צריך גם יכולת רגשית, של איש המכירות, שהוא לא ירגיש רע מכך שהוא מנסה למכור ללקוח. כי לא תמיד קל למכור ולא תמיד הלקוח רוצה לקנות. ואם הלקוח לא רוצה לקנות ואתה כאיש מכירות כן רוצה למכור, אז אתה סוג של צריך להיאבק ולריב עם הלקוח. איך לריב? זה נושא אחר. אבל בהחלט יש סוג של קונפליקט בין הצדדים. הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, הלקוח אומר שאין לו זמן, ... מכירות צריך להיאבק בלקוח לשכנע אותו, שיש לו רצון, זמן, כסף ויכולת וכולי. האם אתה צריך למכור בכל מחיר? זה כמובן נושא אחר. אבל בהחלט שיש רמות שונות של מאבק עם הלקוח. גם לגרום ללקוח לנסות להבין את המוצר ולראות האם באמת המוצר מתאים לו, גם זה מאבק. תהליך המכירה ... בלקוח. ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. כי יש אנשי מכירות רעים ונוכלים, שלא קשה להם למכור ללקוח בכל מחיר ולא קשה להם לשקר את הלקוח ולא קשה להם לרמות את הלקוח. אבל בהנחה שאתה לא בן אדם רמאי ונוכל ואתה רוצה למכור רק אם המוצר באמת מתאים ללקוח ולא רוצה לעשות רע ללקוח, אז מה תעשה אם הלקוח אומר לך שאין לו זמן או שאין לו כסף או שאין לו עניין, כמה תיאבק בלקוח לבדוק מה האמת, האם באמת ...
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
... מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים? האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב? השאלה המרכזית שאליעד מציג ... שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א, מוצרי פרימיום יוקרתיים, או שכדאי לו למכור גם מוצרים סוג ב, פגומים, או כאלה שאינם מושלמים ... שמכר. באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים? אחרי שאליעד מזהיר מפני ... באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב בצורה שתועיל לעסק: כאשר המוצר סוג ב ... כך שלא תהיה פגיעה במותג הראשי. למכור תחת תת - מותג, קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת ... אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל ... שלו. איך לתמחר מוצרים סוג ב? האם למכור מוצרים פגומים? איך להגדיל את סל המוצרים? האם כדאי למכור מוצרים זולים? מוצר איכותי או מוצר נחות? איך להתחרות עם מתחרים עסקיים? האם למכור מוצר פרימיום בלבד? האם כדאי למכור מוצרים סוג ב? שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, נחותים, תקולים, פגומים או סוג ב? האם ... לספר ללקוחות שזה מוצר מקורי ולמכור להם אותו במחיר של מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם ... שעליו אנחנו מדברים. למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב? בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות ... מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב? התשובה היא שאם אתה משקר ... נזקים משמעותיים. מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב? אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא ... בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב. למשל: אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את ... אלו, אפשר להרוויח יותר כסף ולמכור גם מוצרים פחות איכותיים, כל עוד מתמחרים אותם נכון ... שימכור את המוצרים הזולים. תוכל למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני. תוכל ... אתה למעשה מפסיד את ההזדמנות למכור ללקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם מוצרים יקרים. אם ... וגם מוצרים בסיסיים יותר, תוכל למכור לכל לקוח בהתאם לתקציב שלו. אם אתה לא תמכור להם, הם ... מיתוג עסקי? אילו מוצרים למכור, איזה מוצרים לא
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
... למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של ... ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור? וכאן נסביר, איך למכור משהו כלשהו ומה צריך לעשות כדי למכור משהו כלשהו. דהיינו, נניח שנותנים לך מוצר כלשהו שאתה לא מכיר אותו ... לך שעה אחת ללמוד על המוצר הזה מה שאתה רוצה. ולאחר מכן, אתה צריך להיות מסוגל למכור את המוצר כמה שיותר טוב. אז, מה כדאי לך לנסות להבין בשעה הזאת, כדי שתוכל למכור את המוצר הזה הכי טוב. ונסביר שוב, נניח שיש תחרות אנשי מכירות, שבה ... שעה לקבל כל מידע שהוא רוצה על המוצר. ואחרי השעה הזאת, התחרות היא מי יצליח למכור את המוצר הזה הכי טוב וכולי. והשאלה היא, מה כדאי לאיש המכירות לנסות ללמוד בשעה הזאת על המוצר הזה, כדי להצליח למכור אותו כמה שיותר. וכמובן שאני לא מדבר על עניין של ללמוד מיומנויות מכירה ... זה עניין בפני עצמו. ואני כן מדבר על ללמוד את המוצר הספציפי שאותו אתה צריך למכור בעוד שעה. אז איך לגשת לעניין הזה. אז לצורך העניין צריכים להתחיל ... את המוצר. גם אם המידע הזה הלקוחות לא שואלים לגביו, בשום שלב. לסיכום: כדי למכור מוצר, צריכים להכיר את הלקוח של המוצר. להסתכל על המוצר מנקודת המבט של ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך כדי ... ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי. אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול להיראות לך שהן חוזרות על עצמן בניסוח שונה, אבל יש סיבה שהניסוח שונה, כי המשמעות ... שלא מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב. ולהכיר פירושו, מה המוצר יודע לעשות? מהן אפשרויות השימוש במוצר? איך משתמשים במוצר? מה המוצר יכול לעשות? מה המוצר ... הטכניים של המוצר? וכולי. שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך! ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך את השאלות הבאות, שמטרתן היא לגרום ... (או יותר. וככל שיותר, יותר טוב). כאשר הרעיון הוא, להרגיל את המוח שלך, לדעת לקחת יתרון שיש במוצר שלך, ולדעת למכור אותו, להסביר אותו, להדגים אותו, להרחיב אותו ולהעצים אצלך, את תחושת הטוב שהוא יכול לעשות ללקוח. כמו כן, את כל השאלות הנל, עליך לשאול ... האפשריים של המוצר. וככה תמכור יותר טוב. כי אם תמצא המון חסרונות במוצר, זה יוריד לך את הביטחון העצמי למכור. אבל אם לכל אחד מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של הלקוח למוצר שלך. ... יותר מוכן להתמודד עם ההתנגדויות מכירה שיוצגו לך, כך ממילא תמכור יותר עם יותר ביטחון עצמי. וכך ממילא תצליח למכור יותר טוב יותר הרבה וכולי. ועליך לקחת עכשיו את רשימת כל התנגדויות המכירה שרשמת, באמצעות השלב הקודם, ועליך לעבור סעיף סעיף, התנגדות ... להסביר ללקוח? ומהי השפה של הלקוח ועולם המושגים של הלקוח, שאולי נסביר לו את הדברים בשפה שלו? שלב 6: התחל למכור את המוצר שלך, בהצלחה! ועכשיו, אחרי שענית תשובות מלאות ונכונות, לכמה שיותר שאלות מהשאלות שהוצגו לעיל, עכשיו בעצם אתה יודע ומבין יותר ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
... למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה ... אתה תאמין במוצר שלך, אז יהיה לך הרבה יותר קל לגרום ללקוח להאמין שהמוצר יעשה לו טוב, וממילא לקנות אותו. אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח עושה טעות כשהוא קונה אותו. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה עצמך לא מאמין במוצר הזה, שאתה עצמך חושב שהוא ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות ... מחיר וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר המוצרים ... שלצורך העניין הוא המוצר הכי יקר בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים שמתחרים בו. אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים ... היתרונות שיש באמת במוצר שלך, הוא לא ירכוש את המוצר שלך, כי הוא יוותר על היתרונות של המוצר שלך, הרי שבמקרה כזה עדיף לך יותר לנסות למכור את המוצר, באמצעות אמונה, שתגרום ללקוח להאמין שהמוצר ...
איך למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח?
... למכור כשאתה לא במיטבך? איך למכור בלי אנרגיה? איך להגיע מוכן לפגישת מכירות? איך להרגיש מוכן? איך למכור כשאתה בלחץ? איך למכור את עצמך? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור כשאתה בחרדה? איך להיות במיטבך? איך לאפס את עצמך? ראיון עבודה, איך למכור בלי חשק? איך למכור בלי מצב רוח? וכאן אתן את הטיפ המרכזי, מה לעשות כאשר אתה איש המכירות מרגיש בלחץ ומרגיש שאתה לא במיטבך. כגון לדוגמה שאתה נמצא בחרדה דיכאון לחץ על משהו ... משהו שעובר עליך. ואתה מרגיש חוסר אנרגיה וחוסר חשק לעבוד. והשאלה היא, איך למכור גם במצב הזה? והתשובה לכך היא די פשוטה, והיא שיש משהו אחד שאתה צריך לעשות, כדי להצליח למכור, גם אם אתה לא בפוקוס ולא במיטבך. והדבר הוא, להיצמד לאמת. דהיינו, עליך לשים אל מול העיניים שלך, את האמת, לגבי הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך. זה הכל. וזה הדבר המרכזי והעצה המרכזית, שתיתן לך אנרגיה למכור, לא משנה מה עובר עליך. כי ברגע שאיש המכירות מנסה להעמיד פנים... מנסה לשחק משחק... מנסה לדבר לפי תבניות ונוסחאות כאלו ואחרות, הרי שלפעמים יש מצבים ... אין לבן אדם מצב רוח, ואז ממילא קשה לבן אדם, להיכנס לדמות של איש המכירות, כדי למכור. אבל הפתרון הוא, שעל איש המכירות להפסיק להיות שחקן ולשחק דמות כלשהי. ומה שעל איש המכירות כן לעשות, זה להיות בפוקוס ובמיקוד על האמת. מה מצד האמת ...
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית?
... איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית? וכאן נשיב לשאלה, האם איש מכירות טוב, יכול למכור כל מוצר לא משנה מה המוצר? ובמידה ואתה שונא למכור וגרוע במכירות, איזה מוצרים כן אתה יכול להיות טוב בלמכור אותם? כי אולי יש משמעות למוצר שאתה מוכר, בהתאם לאופי שלך כאיש מכירות. ואם אתה לא יודע למכור מוצר אחד, אולי כן תדע למכור מוצר אחר? והאם אפשרי לומר שמי שהוא טוב במכירות ויודע למכור, הרי שזה לא משנה איזה מוצר הוא ינסה למכור. ואו שאתה יודע למכור או שלא. אבל בהנחה שאתה יודע למכור, הרי שאתה תהיה טוב במכירות של כל סוג של מוצר. ובמידה ואתה לא טוב במכירות, הרי שאתה לא תצליח למכור כל מוצר לא משנה מה? ובמהות, השאלה היא, האם נכון לומר שאתה יכול להיות טוב במכירות ברמה כלשהי, בלי קשר לסוג המוצר שאתה רוצה למכור, או שאתה יכול להיות טוב במכירות למוצר אחד ולא טוב במכירות למוצר אחר? וכמובן שאני לא מתכוון לומר, שברור שבחורה יפה יהיה לה יותר קל למכור מוצרי יופי מאשר בחורה פחות יפה, שכנראה יהיה לה יותר קשה למכור מוצרי יופי. דהיינו, ברור שיש מוצרים שכדי שתצליח למכור אותם, כדאי שיהיו לך מאפיינים כלשהם כמוכר. לדוגמה אם אתה רוצה למכור מוצרי בריאות, כדאי כנראה שאנשים יחשבו שאתה בריא. או שאם אתה רוצה למכור לאנשים אימוני כושר, אז כדאי שלא תהיה שמן. כי בהחלט יש מוצרים שכדאי שלמוכר יהיו מאפיינים כלשהם כאשר הוא מוכר. אני גם לא מדבר על העניין שכדי למכור מוצר כלשהו, אתה לפעמים צריך מידע ספציפי על המוצר. כי מי שיש לו המון מידע על מוצר מסוים, לא בטוח שהוא מכיר מוצר אחר מספיק טוב, כדי למכור את המוצר האחר. כי לפעמים צריכים מידע ספציפי על המוצר, כדי למכור את המוצר. במילים אחרות, ברור שכדי למכור מוצר מסוים, לשם כך אתה צריך להיות עם ידע מסוים ועם פרופיל מסוים. מה שכן השאלה היא, האם אתה צריך אופי מסוים וכישורי תקשורת בין אישית מסוימים, כדי להיות מסוגל למכור מוצרים שונים. האם אתה צריך כישורי מכירה שונים, כדי למכור מוצרים שונים? או שמי שמוכשר ברמת יכולת המכירה שלו למכור מוצר מסוים, הוא יוכל למכור גם מוצר אחר? והתשובה היא, שאכן למוצרים שונים יתכן שצריך שיטות מכירה שונות, בלי קשר לידע שנצרך כדי למכור את המוצר ובלי קשר לפרופיל האישי של המוכר. דהיינו, יתכן שמי שהוא איש מכירות מצוין שיכול ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תסריט שיחה יוצאת ללקוח בטלמרקטינג, איך להתחיל שיחת מכירה טלפונית? איך לחזור ללקוח שהשאיר פרטים? איך לחזור ללידים קרים? התחלת שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחה טלפונית, תסריט שיחת מכירה טלפונית, תסריט שיחת מכירה בטלפון, לקוח לא זוכר שהוא השאיר פרטים, לקוח מכחיש פניה, לקוח מכחיש שהוא שלח פניה, לקוח מכחיש שהוא השאיר פרטים, תסריט שיחה עם לקוח, מוקד מכירות טלפוני, שיחת מכירה יוצאת, לקוח השאיר פרטים בטעות, למכור את שיחת המכירה, שיחות יוצאות ללידים קרים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למכור, איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למכור, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למנהלים, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, טיפול אישי בנושאי למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 22:26:08 - wesi1