אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... של זיהוי הצרכים המדויקים של הלקוח? אליעד מדגיש שחשוב מאוד להבין את הצרכים והרצונות האמיתיים של הלקוח, ולא להסתפק במה שנאמר במפורש. כשלקוח אומר: אני רוצה לקנות טלוויזיה חדשה לסלון החדש שלי, צריך לנתח לעומק מה עומד מאחורי המילים שלו. מדוע הוא ... שינוי משמעותי בחייו. לכן, במקום לתת תשובה טכנית בלבד (הנה טלוויזיית פלזמה מדגם X במחיר Y), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ברור בין רצונו הברור (טלוויזיה חדשה לסלון החדש) לבין המוצר שהמוכר מציע. מוכר חכם ידגיש למשל: יש לי פה טלוויזיה חדשה, מדגם חדש, שמתאימה בדיוק לסלון החדש שלך, ושתעניק לך חוויה חדשה. כך הוא ... אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות: קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור (לסלון החדש שלך), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו (הטלוויזיה הזאת בדיוק מתאימה). קודם לומר את הדבר הפחות בטוח (הטלוויזיה הזאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך), ואז להוסיף את המחויב (בסלון החדש שלך). לעטוף את האפשרי במחויב: לסלון החדש שלך, הטלוויזיה הזאת היא בדיוק הטלוויזיה החדשה שאתה מחפש. לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר כדי לחזק את האסוציאציה: הטלוויזיה החדשה הזו מתאימה בדיוק לסלון החדש שלך ותהיה הטלוויזיה החדשה לסלון החדש שלך. לבטא את רצון הלקוח בלשון הווה או עבר, כך שירגיש שרצונו כבר התממש: הטלוויזיה הזאת משתלבת בסלון החדש שלך, או גם בעוד כמה שנים זאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך בסלון החדש שלך. לדבריו, הטכניקות הללו עובדות כי הן משתמשות ... הצורך שלו (צורכי הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט במוח ולנתח את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל - לקוח: אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה. ניתוח דברי הלקוח: הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה טלויזיה אני רוצה טלויזיה חדשה אני רוצה לסלון החדש טלויזיה... מה הכי מחויב במשפט של הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? כי מאחורי כל מילה מסתתר מסר - הוא רוצה להרשים תחברה (חדש)? רוצה להרגיש שהוא עושה דברים חדשים (שלי)? פשוט לראות טלויזיה? מה הוא באמת רוצה? כשעונים לו תשובה, יש להשתמש במושגים שלו (טלויזיה חדשה, לסלון החדש שלי), אחרת, התשובה תשמע טכנית וחלשה. לדוגמה - לקוח: אני רוצה לקנות טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי מוכר טיפש: בבקשה, יש לנו פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y. בשלב זה, המוח של הלקוח (הקונה) מדמיין ומשלים את הסיפור בראש שלו, הוא יחשוב: אוקיי, אז אם אני אקנה את הטלוויזיה הזאת, אז תהיה לי טלויזיה חדשה בסלון החדש שלי, ואז החברים יתלהבו ו... כלומר, הלקוח מתאמץ ומפעיל את הכוח המדמה שלו, כדי לבדוק אם הטלויזיה שהציעו לו, אכן תמלא את רצונו. המוכר לא עשה זאת, המוכר לא המחיש ללקוח מה יקרה בסוף, אם הוא אכן יקנה את הטלויזיה. לעומת זאת, מוכר חכם יענה: יש לי פה טלויזיה חדשה, מדגם חדש, שתתאים בדיוק לסלון החדש שלך! אתה תהנה מחויה חדשה!. (המילה חדש חוזרת בכוונה להדגיש את הקונספט של חדש). כלומר, המוכר הטוב השלים ללקוח את הסיפור במוח, את הדמיון, וכן השתמש במושגים של הרצון של הלקוח ( טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי) שהם ממילא יותר מחויבים עבורו. המוכר החכם לקח משהו שהקונה רוצה אותו בודאות ( טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי) הדביק אליו משהו שהקונה בספק לגביו (טלויזית פלזמה דגם X ... אסוציאציות. מהלך כזה נקרא מניפולציה. ניתן לבצע מניפולציה (כמו בדוגמה לעיל) במספר וריאציות: - קודם להגיד את המחויב, ואחכ את האפשרי - יש לי בשביל הסלון החדש שלך, טלויזיה חדשה, הנה היא!. - קודם להגיד את האפשרי, ואחכ את המחויב - אתה רואה את הטלויזיה הזאת? היא תהיה הטלויזיה החדשה שלך, בסלון החדש שלך! - לעטוף את האפשרי במחויב - בשביל הסלון החדש שלך, ...
להפסיק לרצות לתת תשובה שכנוע לקוחות לייצר הכנסה השגת מטרות התורה סיכוי צורך
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
6:55טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות. לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של הרצון הפנימי והמהותי יותר שלו. לכן, לפני ... לכך: לקוח שאומר שהוא רוצה אוכל - המהות היא השובע. לקוח שמבקש לרכוש טלוויזיה - המהות היא להעביר את הזמן בכיף בבית. לקוח שמתעניין ברכב - המהות היא הרצון לניידות או הגעה נוחה ממקום למקום. כלומר, איש המכירות צריך תמיד לחפש את המניע האמיתי מאחורי הרצון של ... שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהוא רוצה להיות שבע. אם הלקוח מחפש טלוויזיה, המהות היא שהוא רוצה להעביר את הזמן בכיף בבית. כשמוכר מבין את המהות הפנימית של הרצון, הוא יכול למכור את המוצר שמתאים למילוי הצורך הזה. מה שמייחד את אנשי המכירות המצליחים הוא ... הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות להעביר את הזמן בבית בכיף לכן הוא בא וקונה טלוויזיה, אוקי טלוויזיה היא צורה שמבטאת את הרצון המהותי הפנימי של הלקוח שיהיה לו נחמד בבית שלו. הלקוח רוצה שתהיה לו אפשרות לטייל, שתהיה לו אפשרות להגיע ממקום למקום הצורה שזה מתבטא היא באמצעות זה שהוא ...
הסיבה הפנימית לקנות הדרך הטובה ביותר מה הלקוח באמת צריך להימנע מהות הרצון של הלקוח פרקטיות הצורה
גיוס עובדים, קבלת החלטות בחיים, איך לראיין עובד? איך לדעת שהעובד מתאים לתפקיד? איך לקבל החלטות טובות? איך לדעת שההחלטה טובה? איך להתראיין נכון? איך לשאול שאלות בראיון? מה לשאול בראיון? איך להתכונן לראיון? להגדיר במדויק, לגייס עובדים
גיוס עובדים, קבלת החלטות בחיים, איך לראיין עובד? איך לדעת שהעובד מתאים לתפקיד? איך לקבל החלטות טובות? איך לדעת שההחלטה טובה? איך להתראיין נכון? איך לשאול שאלות בראיון? מה לשאול בראיון? איך להתכונן לראיון? להגדיר במדויק, לגייס עובדים
... - בין אם מדובר בקניית טלוויזיה או בחירת קריירה - עליך להגדיר בדיוק מה הצרכים והרצונות שלך בצורה ספציפית ומדויקת ככל האפשר. לדוגמה, אם אתה רוצה לקנות טלוויזיה, אל תגיד סתם אני רוצה טלוויזיה, אלא תגדיר במדויק: אתה רוצה טלוויזיה לסלון, במקום מסוים, לצפייה בלילה, עם מספר אנשים מסוים, תוך התחשבות בזוויות צפייה ובתאורה. ככל שההגדרה תהיה מדויקת יותר, כך יהיה קל יותר לבחור את המוצר המתאים ...
איך להתכונן בחירת מקצוע שאלה קבלת החלטות בחיים לקבל החלטות טובות להצליח להתראיין לשאול שאלה
אחדות המהות והצורה, להיות אלוהים, למה קשה להבין שאתה אלוהים, יש ואין כאחד, אחדות ההוויה והצורות של המציאות
אחדות המהות והצורה, להיות אלוהים, למה קשה להבין שאתה אלוהים, יש ואין כאחד, אחדות ההוויה והצורות של המציאות
... להפריד את מהות הצורה מההוויה כולה. ברגע שאתה מבין את זה, כל השאלות פוסקות, והמושג של אני נעלם. איך האני מצמצם את חוויית החיים? הדימוי שהוזכר על צפייה בערוץ 22 ואחריו בשאלה על טלוויזיה מדגים את מצב הצמצום, בו כל דבר נבדל מהדבר הבא לו. כל פעולה של האדם נראית כצמצום, שבה הוא מחפש את האידיאל, את השליטה, ... תוכל להבין את ההוויה שכוללת את הכל. למה יש סבל אם אני אלוהים? שאלה נוספת שעולה כאן היא אם אני אלוהים, למה אני סובל? התשובה היא שאנחנו עדיין נפרדים בין רע לטוב, כמו במקרה של טלוויזיה וערוצים, שבהם יש הבחנה בין יש לאין, ובחוויית החיים הרגילה תמיד נפרדים בין ישויות. אבל ברגע שאנחנו מבינים את האחדות, ... דמיוני. השאלה היא, מה נקרא אצלך דמיון. אם האדם מבין שהכל אחד, אז להגיד שזה שניים זה דמיוני. שאלה: האם אתה יכול לתת דוגמה להתנהלות בחיי היום יום לנושא הזה. אליעד: דוגמה, אדם רואה טלוויזיה, הוא למשל רואה ערוץ 22 והוא רוצה לראות ערוץ 22, מה הוא מרגיש? מלך, זה כרצונו, הוא רוצה לראות ורואה. אבל בו זמנית האדם ...
סוד העולם אחדות להוציא מישהי מהראש להסביר הסברים משמעותיות לנסות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
... ולא במוצר עצמו. מה הלקוח באמת רוצה? אם תנתחו את כל העסקאות בהן המכירה מצליחה, תגלו שהן התרכזו לא במוצר, אלא בחוויית הקנייה ובמהות שלה. למשל, לקוח שבא לקנות טלוויזיה לא מחפש רק את המוצר עצמו, אלא את החוויה שהוא יוכל להפיק מהטלוויזיה - חוויית צפייה מרהיבה שתשדרג את הזמן עם המשפחה והחברים. על המוכר להבין זאת ולהתמקד במענה על הצורך הזה. לדוגמה, אם לקוח שואל על טלוויזיה, המוכר צריך להדגיש את התחושות שהלקוח ירגיש כשהוא יוכל לראות את סרטיו האהובים ב - HD חד ומרשים, ולא רק את התכונות הטכניות של המוצר. ... ולפני הכל צריך להתמקד במה שהלקוח רוצה להשיג. צורת המכירה אומרת למכור את המוצר, בעוד מהות המכירה היא למכור את התחושה שהלקוח ישיג מהמוצר. לקוח קונה לא רק את הטלוויזיה אלא את תחושת ההנאה שהוא יפיק ממנה. לכן, ככל שהמוכר יוכל להתמקד בצרכים הרגשיים של הלקוח, כך המכירה תהיה מוצלחת יותר. איך להימנע ... נעליים חדשות או צורך רגשי כמו תחושת שייכות או הנאה. המוכר טוב הוא זה שמצליח לאתר את החיסרון הזה ולהציע פתרון, ולא פשוט לשווק מוצר. לדוגמה, אם הלקוח בא לרכוש טלוויזיה, המוכר לא צריך לדבר על המפרט הטכני, אלא להתמקד בחיסרון של הלקוח: האם אתה מרגיש שאתה לא נהנה מחוויית צפייה בבית? יש לי משהו שיכול לשפר ... לתת לו אחר כך מה אתה נותן בפועל. מה הוא צריך? הוא צריך משהו? מה הוא צריך נגיד? ש: מה הוא צריך כאילו מוצר, כאילו מה? אליעד: אני אתן לך דוגמה, נגיד שהוא בא לקנות טלויזיה, אתה בא אתה יודע יש לנו טלויזיה כזאת וכזאת, לא. עכשיו אתה צריך לאלתר למה הוא רוצה את הטלויזיה? יש לי בשבילך משהו שיספק לך חוויית צפייה סוף הדרך, משהו שירשים את כולם, עכשיו אתה יודע מה? יש לי את זה ואת זה. קודם כל תתחיל מהסיבה ... הלקוח רוצה, מה הלקוח שהוא בא לקנות, מה הוא רצה בקנייה הזאת. לא את המוצר מה הוא רצה מעבר למוצר, איזה תחושה הוא רצה לקבל מהקנייה של המוצר. כמו לדוגמה הצפייה של הטלויזיה לדוגמה עם חברים, שיהיה לו. אליעד: אז אם שואלים אותך לדוגמה, מוכר לדוגמה מה אתה עושה בחיים, אומר אני מוכר X, אוקי סבבה, ואיך אתה מגדיר ...
בחורות להפיק יותר יתרונות מחסרונות רעב אנשים מאושרים מה הסיבה לשווק מוצר משכנעים לקוח
בעיות בריאות, התמודדות עם מחלה, התמודדות עם כאב, יחס גוף נפש, טיפול בסרטן, התמודדות עם סרטן, תרופה לכל מחלה, להתמודד עם סרטן, להתמודד עם בעיית בריאות, להתמודד עם כאב
בעיות בריאות, התמודדות עם מחלה, התמודדות עם כאב, יחס גוף נפש, טיפול בסרטן, התמודדות עם סרטן, תרופה לכל מחלה, להתמודד עם סרטן, להתמודד עם בעיית בריאות, להתמודד עם כאב
... אליעד מסביר שהדרך לפתור או להתמודד איתו זהה להתמודדות עם כל חיסרון אחר בחיים. הוא מדגים שאם לאדם אין כסף לקנות טלוויזיה, הוא יכול פשוט להתרגל לחיות בלי טלוויזיה. באותו אופן, אם האדם סובל מכאב גב שלא ניתן לרפא אותו, גם כאן הוא ... הוא מציע לדמיין אדם שחולה בסרטן ומחליט להקדיש את כל זמנו, מחשבתו ואנרגייתו אך ורק להבנת הסרטן, ללא שום הסחות דעת (טלוויזיה, חברים, חדשות וכו). לדעתו, אדם כזה יוכל, בתיאוריה, להגיע להבנה ...
תוצאות לפתור את הבעיה פתרון מה שחשוב לחקור לדמיין רוצה אותו הצלחה
פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
12:04פרשת הבקבוקים, סודות השכנוע של בנימין נתניהו, איך לא לשכנע אנשים? טעויות בשכנוע, הסברה לא נכונה, מניפולציות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, שכנוע מהסיבה הלא נכונה, מסר סמוי שגוי, שכנוע לא טוב
... ולא הבין את המסר הרחב. הם הגיבו באופן של: מה אכפת לי מכמה שקלים של בקבוקים? ולכן הקמפיין איבד את עוצמתו. מהי הדוגמה שאליעד כהן נותן לגבי טלוויזיה מקולקלת? אליעד כהן משתמש בדוגמה מעולם המכירות כדי להסביר את טעות הקמפיין: דמיינו שאתם נכנסים לחנות לקנות טלוויזיה ורואים טלוויזיה שבורה ומקולקלת. כששואלים אתכם מדוע אינכם קונים את הטלוויזיה, אתם אומרים שיש לה שריטה קטנה בצד. מיד יגידו לכם, מה אכפת לכם מהשריטה, זו שטות קטנה, אבל בפועל הטלוויזיה בכלל לא עובדת. הדוגמה נועדה להמחיש איך הקמפיין נכשל: הוא התמקד בשריטה הקטנה (הסכום הקטן) ולא בעובדה שהטלוויזיה (המדינה, בהקבלה) שבורה ומקולקלת תחת שלטונו של נתניהו. מהי המניפולציה שאליעד כהן מזהה בתגובת נתניהו? אליעד כהן מציין שנתניהו עצמו השתמש בטעות השכנוע של הקמפיין כמניפולציה נגדית. ...
כסף סימפטומים טלוויזיה שכנוע סמוי תוצאות מכירה עקיפה פרשת הבקבוקים יכולת
לשלוט במציאות, כוח המחשבה, כוח הרצון, אין דבר העומד בפני הרצון, רצון לשנות את המציאות, לצאת מהחושים, להשתחרר מהחושים, לשנות את חוקי הפיזיקה
לשלוט במציאות, כוח המחשבה, כוח הרצון, אין דבר העומד בפני הרצון, רצון לשנות את המציאות, לצאת מהחושים, להשתחרר מהחושים, לשנות את חוקי הפיזיקה
... דבר העומד בפני הרצון נכונה באופן חלקי בלבד. כדי להבין זאת, הוא משתמש בדוגמה מפורטת: האם ניתן להעלים עצם בעזרת הרצון בלבד? אליעד לוקח דוגמה של טלוויזיה שנמצאת בחדר ומפריעה לאדם מסוים. אותו אדם מעוניין שהטלוויזיה פשוט תיעלם והוא יוכל לראות את הקיר מאחוריה. אליעד שואל מדוע האדם אינו מצליח להעלים את הטלוויזיה אם הוא באמת רוצה בכך. ההסבר שנותן אליעד הוא שהאדם אינו רוצה זאת ב - 100%. כלומר, אם האדם באמת היה רוצה זאת באופן מוחלט, הטלוויזיה אכן הייתה נעלמת, משום שלפי תפיסתו של אליעד, המציאות ... הרצון והיחס בין רמות הקושי של השינוי המבוקש לבין עוצמת הרצון של האדם. למשל, לשתות כוס קפה זה דבר פשוט, ולכן מספיק רצון קל להשיג זאת. אך להעלים טלוויזיה שנמצאת לפניך דורש רצון הרבה יותר חזק, כלומר, רצון מוחלט, ... לבין החושים? הסיבה לכך שהאדם לא מצליח לשנות את המציאות לפי רצונו היא בגלל הסתירה בין הרצון שלו לבין מה שהחושים שלו משדרים. החושים אומרים לו שהטלוויזיה נמצאת בחדר, והוא מאמין להם. הרצון שלו אינו מספיק חזק כדי לגבור על האמונה שלו בחושים. אליעד מתאר את המצב הזה כמאבק פנימי בין שתי מחשבות: מחשבה אחת אומרת אני רואה טלוויזיה, ומחשבה שנייה אומרת אני לא רוצה לראות את הטלוויזיה. השאלה היא איזו מהמחשבות חזקה יותר במוחו של האדם. אם הרצון לא לראות את הטלוויזיה חזק מספיק באופן מוחלט, אז הטלוויזיה לא תופיע בתודעתו. אך מכיוון שהחושים משכנעים אותו שהטלוויזיה קיימת, הרצון שלו לא מתממש. למה הרצון של האדם לא מוחלט ... אינו רוצה באמת לוותר על אמונתו בחושים, כיוון שהחושים מעניקים לו זיכרונות טובים, תקוות נעימות והבטחות לעתיד חיובי. אדם שרוצה באמת להעלים את הטלוויזיה צריך להסכים לוותר לחלוטין על האמון שלו בחושים, ואז יוכל ... בין הרצון לחושים? אליעד מסביר שכדי לשנות את המציאות יש להבין שהעסקה עם החושים כוללת הכל. אי אפשר להשתמש בחושים כדי לראות קיר בלי לקבל גם את הטלוויזיה שבחדר. לכן, מי שמעוניין לשנות את מה שהוא רואה בעיניו ...
הוויה להבין אפשר לשנות אפשרות חוסר ודאות לשנות את המציאות ניתן לשלוט שליטה במציאות
איך להצליח בראיון עבודה? טיפים לראיון עבודה, מה החסרונות שלך בראיון עבודה? הצגת חסרונות בראיון עבודה, דרישות שכר בראיון עבודה, מה ציפיות השכר שלך? משא ומתן על שכר, ביטחון עצמי בראיון עבודה
7:11איך להצליח בראיון עבודה? טיפים לראיון עבודה, מה החסרונות שלך בראיון עבודה? הצגת חסרונות בראיון עבודה, דרישות שכר בראיון עבודה, מה ציפיות השכר שלך? משא ומתן על שכר, ביטחון עצמי בראיון עבודה
... שתבין שהמעסיק אינו הלקוח היחיד שלך. אם תבין את זה, השאלה על חסרונות תיראה לך פחות מאיימת. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיה , והלקוח שואל אותך מה החסרונות של הטלוויזיה?, אתה יכול בקלות להחזיר אליו את השאלה ולהגיד לו תלוי בתקציב שלך, אולי הטלוויזיה לא מושלמת, אבל זה מה שאתה יכול להרשות לעצמך. באותו אופן, כשמעסיק שואל אותך על חסרונותיך, אתה יכול לענות לו באופן ... שלי מה נראה לך על בסיס מה שאמרתי לך זה לא שונה מלקוח ששואל אותך מה החסרונות של המוצר שלך. אתה בא למכור למישהו טלוויזיה הוא אומר לך מה החסרונות של הטלוויזיה אתה מסתבך עם זה אתה יכול לתת לו תשובות אתה אומר לו מה החסרונות שלך כמה תקציב יש לך נכון הטלוויזיה הזאת היא חרא טלוויזיה אבל אין לך תקציב אתה צריך לקנות אותה מה לעשות. אז מה כאילו מה זה אומר תגיד לו ואתה המקום עבודה מושלם מה ההגדרה של ...
דרישות שכר מה לשאול איך להתמודד הלקוחות שלך צריך למצוא לתמחר איך מוכרים מחיר גבוה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טלוויזיה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: טלוויזיה, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טלוויזיה, איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי רוחני, מאמן אישי לנוער, קואצינג בתחום טלוויזיה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 29_06_2025 השעה 02:26:12 - wesi1