אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טלביזיה ✔פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
וכן אסביר, למה בעולם אידיאלי, עדיף פרסום אורגני בלבד על פני קידום ממומן. אז בהמשך למה שהסברתי כאן כאן לגבי האם עדיף פרסום אורגני או פרסום ממומן, כאן נסביר למה בעולם אידיאלי אופטימאלי, עדיף כמובן שיווק אורגני בלבד ולא שיווק ממומן.

אז ברמת העיקרון, פרסום ממומן פירושו, שאתה משלם כסף לרשת פרסום כלשהי, כדי שהיא תחשוף את המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. אבל מה היה קורה אם לא היית משלם כסף לרשת הפרסום? כנראה שלא היית מקבל חשיפה ללקוחות פוטנציאלים.

צריך להבין כי ברמת העיקרון, כל הפרסומות שאנחנו רואים בטלוויזיה בשלטי החוצות וכיו"ב, הכל זה כמובן פרסום ממומן / שיווק בתשלום. כי כל פרסום בטלוויזיה / פרסום ברדיו / פרסום בעיתונים / פרסום בשלטי חוצות וכיו"ב, הכל אלו פרסומות בתשלום, שהמפרסם משלם לבעל שטח הפרסום כסף, כדי לקבל חשיפה ללקוחות.

לצורך העניין יש את בעל שטחי הפרסום, שהוא יודע ליצור תוכן לאנשים, שיגרום להם לצפות בפרסומות שהוא מפרסם בשטח הפרסום שלו. ערוץ הטלוויזיה יוצר תוכניות, שיגרמו לאנשים לצפות בו, כדי שהוא יוכל למכור שטחי פרסום בטלוויזיה ולעשות מכך כסף.

שאלה: האם יש מוצר בעולם האמיתי, שאנשים משתמשים בו, בלי שהוא פרסם את עצמו בתשלום בשום מקום? תשובה: כמעט ולא. למעט שירותים מאוד ייחודים פורצי דרך וכיו"ב שהם מקבלים חשיפה וויראלית בלי שום צורך לשלם כסף לאף אחד. דהיינו, אם תמציא משהו מאוד מאוד טוב, שכזה עוד לא עשו, אז יתכן שתקבל חשיפות כאש בשדה קוצים כמעט בלי לשלם שקל אחד על פרסום כלשהו. אבל בפועל, כמעט ואין שום שירות, שלא מוציא כסף כדי לפרסם את עצמו.

גם חנות שנמצאת ברחוב ושמקבלת רק לקוחות מזדמנים בלבד בלי לעשות שום פרסום, היא משלמת כסף לבעל המקום של החנות, על כך שהיא נמצאת במקום שבו היא מקבלת חשיפות. דהיינו, החנות משלמת על זה שהיא עצמה נמצאת במקום סואן עם המון אנשים וזה בעצם הפרסום בתשלום שהיא עושה.

במילים אחרות, בפועל ב 99% מהמקרים, כנראה שהמוצר שלך לא יהיה כ"כ טוב ברמה כזאת שהוא יפיץ את עצמו בלי שתשקיע כסף כלשהו בפרסום.

אני אוסיף ואומר, בהקשר של יצירת תוכן אורגני בלבד, מה יעשו אותם אלו שמתנגדים לפרסום ממומן, מה הם יעשו אם מחר כל רשתות הפרסום יהיו בתשלום בלבד. נניח שממחר פייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק / גוגל וכיו"ב, עוברות למודל של בתשלום בלבד. שאם אתה רוצה לפרסם תוכן מסחרי כלשהו, הפרסום יהיה בתשלום...
כסף איך לקרוא לפרסם בשלטי חוצות לפרסם האם אפשרי לפרסם בחינם ממומן או אורגני שיווק ממומן פרסום בתשלום גוגל עסקים איך להמציא אורגני או בתשלום אורגני או ממומן איך להמציא איך לפרסם איך עובדות רשתות פרסום בחינם האם אפשרי בלי פרסום ממומן האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני האם אפשרי לפרסם בחינם הטוב ביותר ויראלי ויראליות חינם חשיבה המצאתית טלביזיה טלוויזיה טלויזיה להמציא להמציא את הגלגל להמציא את הגלגל מחדש לפרסם לפרסם בטלוויזיה לפרסם בעיתונים לפרסם ברדיו לפרסם בשלטי חוצות מי יכול לעשות רק פרסום אורגני ממומן או אורגני עובדה עובדות פרסום אורגני פרסום אורגני בלבד פרסום אורגני הוא הטוב ביותר פרסום בטלוויזיה פרסום בעיתונים פרסום ברדיו פרסום בשלטי חוצות פרסום ממומן רשתות פרסום שיווק שיווק בחינם שיווק בתשלום שיווק ויראלי שלטי חוצות תשלום
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... דברים. הדבר הראשון הוא, שהוא מספר לך על מה שהוא צריך בפועל. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני מתעניין ברכישת טלביזיה לסלון וכיוב. שמהות הדבר שאותו הלקוח צריך, זה טלביזיה לסלון שלו. ואז, או שיש לך את מה שהוא צריך, או שלא. אבל, כאשר הלקוח מספר לך מה הוא ... בעצם עוטף את המהות של מה שהוא רוצה, בעטיפות שונות שמורכבות ממילים שונות. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני רוצה טלביזיה לסלון, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה. שכאן בעצם הלקוח אמר שהוא רוצה טלביזיה. אבל הוא עטף את הרצון שלו, בעטיפה של לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה. דהיינו, הלקוח בעצם גילה לך דבר נוסף עליו, והוא שהוא אוהב תחושה של כיף / תחושה של הנאה ושהוא אוהב לשבת מול הטלביזיה בכיף וליהנות ממנה. וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מציג את הטלביזיה ללקוח, אז מומלץ שלא רק תגיד לו, הנה יש לי טלביזיה מומלצת בשבילך, אלא שתעטוף את מהות הרצון של הלקוח, דהיינו, תעטוף את הטלביזיה שהלקוח רצה, בעטיפה שבה הלקוח רצה לקבל את הטלביזיה שלו, דהיינו, תאמר ללקוח הנה יש לי כאן טלביזיה במיוחד עבורך, שאתה תשב מולה בכיף ותהנה ממנה. כאשר בעצם לקחת את העטיפה שהלקוח ביקש, והצגת ללקוח את מה ... גם לקחת את העטיפה שהלקוח ביקש, והפכת אותה מבקשה בזמן עתיד, לעובדה בזמן הווה. זא הלקוח אמר אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה. כאשר הניסוח של כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה הוא ניסוח ... בקשה. וכאשר אתה עוטף בחזרה את המוצר ללקוח, בעטיפה של מה שהוא ביקש, אז יש אפשרות לומר ללקוח הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה שזה בעצם לחזור כמעט בדיוק על מה שהלקוח אמר, שזה כמובן טוב מאוד, אבל זה משאיר את הבקשה של הלקוח, בגדר של בקשה בלבד. ובמקום זה אפשר לומר הנה טלביזיה, שתשב מולה בכיף ותהנה ממנה. דהיינו, הפכת את הבקשה שלו, למילוי של הבקשה שלו. הוא רצה לשבת, ואתה כבר מציג את זה כעובדה, שהוא כבר יושב מול הטלביזיה. הוא רצה ליהנות מהטלביזיה, ואתה אומר לו שהוא כבר נהנה מאותה טלביזיה. ואעפכ אוסיף, שלפעמים ישנם מצבים, שאם אתה משנה קצת את הניסוח המקורי שבו הלקוח הציג את הרצון שלו, זה דווקא עלול ליצור התנגדות. דהיינו, לפעמים יש מצבים, שיותר טוב שתאמר ללקוח הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה בדיוק כמו שהלקוח אמר, ושלא תשנה את זה להנה טלביזיה, שתשב מולה בכיף ותהנה ממנה. כי לפעמים שינוי המילים אפילו לטובה, משנה את המשמעות, למשמעות שהלקוח לא ממש היה רוצה להיות בה. כגון לדוגמה כאן, שהלקוח אמר אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה. והמילים כדי שאוכל, מאוד יכול להיות שהם מבטאות את זה שהלקוח לא רוצה לשבת יותר מידי מול הטלביזיה, אלא הוא רק רוצה להיות מסוגל לשבת מול הטלביזיה וליהנות ממנה. ואם אתה הופך את הבקשה שלו להיות מסוגל לשבת ליד הטלביזיה, אם אתה הופך את הבקשה הזאת לעובדה, דהיינו, למצב שבו הוא כבר יושב מול הטלביזיה, אז יכול להיות שזה יצור אצל הלקוח התנגדות, בכך שהפכת את האפשרי שלו, למחויב עבורו. דהיינו, בכך שלקחת צעד ... בניסוח של מה שהוא ביקש, ושלא תשנה לו את הניסוח שלו. או לדוגמה יכול להיות, שהלקוח שאמר אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה, בעצם בכלל כמעט ולא מתכוון לשבת מול הטלביזיה, כי הוא אדם עסוק וכולי. והוא התכוון לומר לך אני רוצה טלביזיה, כדי אלו שבאים אלי הביתה, יחשבו שיש לי טלביזיה שאני יושב מולה בכיף ונהנה ממנה. ובגלל שלא היה נעים לו לומר לך את מה שהוא באמת רוצה, אז ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... שחשוב מאוד להבין את הצרכים והרצונות האמיתיים של הלקוח, ולא להסתפק במה שנאמר במפורש. כשלקוח אומר: אני רוצה לקנות טלוויזיה חדשה לסלון החדש שלי, צריך לנתח לעומק מה עומד מאחורי המילים שלו. מדוע הוא הדגיש את המילים חדשה וסלון ... אולי הוא רוצה להרשים את החברים או להרגיש שעשה שינוי משמעותי בחייו. לכן, במקום לתת תשובה טכנית בלבד (הנה טלוויזיית פלזמה מדגם X במחיר Y), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ברור בין רצונו הברור (טלוויזיה חדשה לסלון החדש) לבין המוצר שהמוכר מציע. מוכר חכם ידגיש למשל: יש לי פה טלוויזיה חדשה, מדגם חדש, שמתאימה בדיוק לסלון החדש שלך, ושתעניק לך חוויה חדשה. כך הוא חוסך מהלקוח את המאמץ לדמיין ... לקוחות: קודם לומר ללקוח את הדבר המחויב והברור (לסלון החדש שלך), ואז להוסיף את הדבר שהלקוח פחות בטוח לגביו (הטלוויזיה הזאת בדיוק מתאימה). קודם לומר את הדבר הפחות בטוח (הטלוויזיה הזאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך), ואז להוסיף את המחויב (בסלון החדש שלך). לעטוף את האפשרי במחויב: לסלון החדש שלך, הטלוויזיה הזאת היא בדיוק הטלוויזיה החדשה שאתה מחפש. לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר כדי לחזק את האסוציאציה: הטלוויזיה החדשה הזו מתאימה בדיוק לסלון החדש שלך ותהיה הטלוויזיה החדשה לסלון החדש שלך. לבטא את רצון הלקוח בלשון הווה או עבר, כך שירגיש שרצונו כבר התממש: הטלוויזיה הזאת משתלבת בסלון החדש שלך, או גם בעוד כמה שנים זאת תהיה הטלוויזיה החדשה שלך בסלון החדש שלך. לדבריו, הטכניקות הללו עובדות כי הן משתמשות באסוציאציות טבעיות במוח האדם, שגורמות לו להרגיש ... לקוח: אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה. ניתוח דברי הלקוח: הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה טלויזיה \ אני רוצה טלויזיה חדשה \ אני רוצה לסלון החדש טלויזיה... מה הכי מחויב במשפט של הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? כי מאחורי כל מילה מסתתר מסר - הוא רוצה להרשים תחברה (חדש)? רוצה להרגיש שהוא עושה דברים חדשים (שלי)? פשוט לראות טלויזיה? מה הוא באמת רוצה? כשעונים לו תשובה, יש להשתמש במושגים שלו (טלויזיה חדשה, לסלון החדש שלי), אחרת, התשובה תשמע טכנית וחלשה. לדוגמה - לקוח: אני רוצה לקנות טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי מוכר טיפש: בבקשה, יש לנו פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y. בשלב זה, המוח של הלקוח (הקונה) מדמיין ומשלים את הסיפור בראש שלו, הוא יחשוב: אוקיי, אז אם אני אקנה את הטלוויזיה הזאת, אז תהיה לי טלויזיה חדשה בסלון החדש שלי, ואז החברים יתלהבו ו... כלומר, הלקוח מתאמץ ומפעיל את הכוח המדמה שלו, כדי לבדוק אם הטלויזיה שהציעו לו, אכן תמלא את רצונו. המוכר לא עשה זאת, המוכר לא המחיש ללקוח מה יקרה בסוף, אם הוא אכן יקנה את הטלויזיה. לעומת זאת, מוכר חכם יענה: יש לי פה טלויזיה חדשה, מדגם חדש, שתתאים בדיוק לסלון החדש שלך! אתה תהנה מחויה חדשה!. (המילה חדש חוזרת בכוונה להדגיש את הקונספט ... חדש). כלומר, המוכר הטוב השלים ללקוח את הסיפור במוח, את הדמיון, וכן השתמש במושגים של הרצון של הלקוח ( טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי) שהם ממילא יותר מחויבים עבורו. המוכר החכם לקח משהו שהקונה רוצה אותו בודאות ( טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי) הדביק אליו משהו שהקונה בספק לגביו (טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y). וכך עי ההדבקה, נוצרת במוחו של הלקוח קונוטציה שהוא כן רוצה את מה שהוא ... בדוגמה לעיל) במספר וריאציות: - קודם להגיד את המחויב, ואחכ את האפשרי - יש לי בשביל הסלון החדש שלך, טלויזיה חדשה, הנה היא!. - קודם להגיד את האפשרי, ואחכ את המחויב - אתה רואה את הטלויזיה הזאת? היא תהיה הטלויזיה החדשה שלך, בסלון החדש שלך! - לעטוף את האפשרי במחויב - בשביל הסלון החדש שלך, יש את הטלויזית פלזמה דגם X במחיר Y,שהיא בדיוק הטלויזיה החדשה שאתה מחפש!. (חזק) - לחזור פעמיים על מה שהלקוח אמר - יש פה משהו בשביל הסלון החדש שלך, טלויזיה חדשה עבורך, הטלויזית פלזמה דגם X במחיר Y,שהוא מתאים בדיוק לסלון החדש שלך ובשביל הטלויזיה החדשה שלך!. (חזק מאד) טכניקה נוספת למניפולציה היא - לבטא את דבריי הלקוח בלשון הווה או בלשון עבר, כדי להשרות תחושה, שרצונו של הלקוח מתממש כרגע \ כבר התממש: הטלויזיה הזאת משתלבת בדיוק בסלון החדש שלך, בתור הטלויזיה החדשה שלך (הווה) אפילו בעוד כמה שנים, הטלויזיה הזאת מאד טובה והיא עדיין תהיה הטלויזיה החדשה שלך, בסלון החדש שלך. (עבר) כל מה שהוסבר עד עכשיו, רלוונטי לגבי כל בנאדם במחשבות שלו עם עצמו. ... הקונה החכם? איפה נמצא בתוכך הקונה הטיפש? קונה חכם שמגיע לחנות והמוכר עובד עליו, פתאום מרגיש, שהוא רוצה את הטלויזיה שהמוכר הציע לו, אבל, הוא יודע למה הוא מרגיש ככה - בגלל הטכניקות (מניפולציות) שהמוכר הפעיל עליו. לכן, אי ...
טיפול במחשבות שווא של יחס, איך סכיזופרן חושב? איך לרפא סכיזופרניה? איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית? אנשים מדברים עלי בטלוויזיה, מחשבות שווא של רדיפה, הפרעה דלוזיונלית, פסיכוזה, איך חושב סכיזופרן פרנואיד? טיפול בפרנויה
טיפול במחשבות שווא של יחס, איך סכיזופרן חושב? איך לרפא סכיזופרניה? איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית? אנשים מדברים עלי בטלוויזיה, מחשבות שווא של רדיפה, הפרעה דלוזיונלית, פסיכוזה, איך חושב סכיזופרן פרנואיד? טיפול בפרנויה
טיפול במחשבות שווא של יחס, איך סכיזופרן חושב? איך לרפא סכיזופרניה? איך נוצרת סכיזופרניה פרנואידית? אנשים מדברים עלי בטלוויזיה, מחשבות שווא של רדיפה, הפרעה דלוזיונלית, פסיכוזה, איך חושב סכיזופרן פרנואיד? טיפול בפרנויה מהי סכיזופרניה פרנואידית ואיך מתמודדים עם ... או אנשים בסביבתו מדברים עליו או עוקבים אחריו, למרות שאין בכך שום בסיס מציאותי. לדוגמה, אדם יכול לשמוע מילה בטלוויזיה כמו טיפש ולחבר אותה אליו, גם אם ברור שאין שום קשר בינו לבין הדיבור. השאלה היא: למה זה קורה? ... מאוד של סיכוי שמדובר בו, הוא מתחיל להרגיש רע. כשהתחושה הזו מתעוררת, הוא מתחיל להאמין שהסיבה לרגשותיו היא כי בטלוויזיה דיברו עליו, מה שמוביל אותו למסקנה ששמים אותו במרכז. המחשבות השווא של הם מדברים עליי הן תוצאה ישירה של ... יותר בהירה ובלי לחבר אותה לפחדים האישיים שלו. אליעד מציין כי לא מספיק לשכנע את האדם שלא מדברים עליו בטלוויזיה, כי ברגע שהפחד פעיל, כל פרט קטן יכול להיראות כאישור לכך שמדברים עליו. במקום זאת, על המטפל להתמקד בפחד עצמו ולפוגג אותו, כך שבפעם הבאה כשהאדם יראה תוכן בטלוויזיה או ישמע משהו שיזכיר לו את פחדיו, הוא לא ירגיש רע מזה. האם יש היגיון במחשבות השווא? אליעד מסביר ... מדברים כשאדם חושב שמדברים עליו למרות שלא באמת מדברים עליו? שאלה: מהו התרחיש הבסיסי שבו אדם מרגיש שכל מילה בטלוויזיה, בעיתון או בכל מקום אחר מכוונת דווקא אליו? תשובה: מדובר במצב שבו אדם שומע או רואה משהו - למשל, ... כי עצם האזכור של המילה טיפש מתחבר לפחד העמוק שלו. הפחד הזה קיים בתוכו גם בלי קשר לשום תוכנית טלוויזיה. אבל כשהוא שומע בטלוויזיה משה יעקובוביץ מנתניה הוא טיפש, זה מעורר את המחשבה: האם יכול להיות שדיברו עליי?. אפילו שיש רק סיכוי אפסי ... מהאפשרות שמדברים עליו, הוא עלול לפרש את התחושה הרעה כהוכחה שבאמת מדברים עליו. הוא אומר לעצמו: רע לי כי בטלוויזיה דיברו עליי. בפועל, רע לו כי הזכירו בכלל את הנושא טיפש, וזה הזכיר לו את הפחד שלו עצמו. אבל ... להיות טיפש) - כל רמז קטן, כמו שמיעה של המילה טיפש, מקפיץ אצלו את הפחד. למה אדם משוכנע שהמילים בטלוויזיה נאמרו דווקא כלפיו? שאלה: מה ההיגיון הפנימי כשהאדם מרגיש הם דיברו עליי ושום הסבר הגיוני לא מרגיע אותו? תשובה: ... כל רמז קטן גורם לו להרגיש רע. שאלה: למה לעבוד על הפחד עצמו חשוב יותר מאשר לנסות לשכנע אותו שהטלוויזיה לא דיברה עליו? תשובה: כיוון שגם אם נוכיח לאדם שלא דיברו עליו, הוא עוד עלול למצוא מצבים חדשים שבהם ... מה שבאמת מניע אותו הוא הפחד הפנימי - לדוגמה, הפחד להיות טיפש, להיתפס כחסר ערך, או להיזכר בטראומה ישנה. הטלוויזיה, העיתון או המסוק הם רק טריגרים חיצוניים שמזכירים לו את הפחד. כשהפחד הזה צץ, הוא מרגיש רע, ואז המוח ...
לצפות בתוכניות ריאליטי, צפייה בטלוויזיה, צפייה בתוכניות ריאליטי, צפייה בתוכניות מציאות, לראות את עצמך מבחוץ, מודעות עצמית ותוכניות ריאליטי, מודעות עצמית ותוכניות מציאות, התפתחות אישית ותוכניות ריאליטי, השתקפות עצמית ותוכניות מציאות
לצפות בתוכניות ריאליטי, צפייה בטלוויזיה, צפייה בתוכניות ריאליטי, צפייה בתוכניות מציאות, לראות את עצמך מבחוץ, מודעות עצמית ותוכניות ריאליטי, מודעות עצמית ותוכניות מציאות, התפתחות אישית ותוכניות ריאליטי, השתקפות עצמית ותוכניות מציאות
לצפות בתוכניות ריאליטי, צפייה בטלוויזיה, צפייה בתוכניות ריאליטי, צפייה בתוכניות מציאות, לראות את עצמך מבחוץ, מודעות עצמית ותוכניות ריאליטי, מודעות עצמית ותוכניות מציאות, התפתחות ... העצמית שלך וליצור שינוי חיובי בהתנהגות שלך. מהם היתרונות בלראות את עצמך דרך אחרים? אחד היתרונות הבולטים בצפייה באחרים בטלוויזיה הוא שאתה רואה מצבים קיצוניים של חוסר מודעות וחוסר שליטה עצמית. אמנם אתה לא חייב להיות קיצוני כמוהם, אבל ... מה אתה יכול ללמוד מזה על עצמך - ואיך אתה יכול להשתמש בזה כדי לגדול ולהתפתח כאדם. נזקי צפייה בטלביזיה תועלת בצפייה בטלביזיה איך להיות מודע לעצמך? בעד ונגד תוכניות מציאות התמכרות לתוכניות ריאליטי ההבדל בין מודעות עצמית לאשליית מודעות כיצד לזהות ... בו - אך אולי הוא מעולם לא היה מודע אליהם. לראות את עצמך דרך האחר כאשר אדם רואה אחרים בטלוויזיה, במיוחד בסיטואציות מוקצנות כמו אלו המופיעות בריאליטי, זה עשוי לגרום לו לזהות תכונות שהוא עצמו מחזיק בהן, אך לא ... ההתנהגות מודעות עצמית והתבוננות פנימית כיצד לזהות דפוסים אישיים דרך אחרים ההבדל בין מודעות עצמית לאשליית מודעות נזקי צפייה בטלביזיה, תועלת בצפייה בטלביזיה, איך להיות מודע לעצמך? לצפות בתוכניות מציאות, האח הגדול, לראות תוכניות מציאות, לראות תוכניות ריאליטי, תוכנית ריאליטי, תוכנית מציאות, בעד ונגד תוכניות מציאות, בעד ונגד צפייה בתוכניות ריאליטי, תועלת בצפייה בטלוויזיה, התמכרות לתוכניות ריאליטי, התמכרות לתוכניות מציאות, כל הפוסל במומו פוסל
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
... מוכרים מוצר, קריטי להתמקד במהות של המוצר, לא רק בצורת ההצגה הטכנית שלו. אליעד נותן דוגמה של לקוח שקונה טלוויזיה. המוכר יכול לתאר את הטלוויזיה במושגים טכניים כמו רזולוציה ומהירות רענון, אך לקוח פשוט לא תמיד מבין את המושגים הללו. מוכרים נוטים לדבר בשפתם ... או השירות, ולהסביר זאת בשפה פשוטה וברורה, כאילו הוא מסביר לילד בן 5. אם הלקוח הוא כדורגלן, במקום להגיד הטלוויזיה היא בעלת מהירות אלף הרץ, המוכר יכול לומר הטלוויזיה מהירה כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם. כך הוא מחבר את המהות למושגים מוכרים של הלקוח. מתי דווקא ... לב שמוכרים לו את המהות ולא את הצורה. מה זה אומר? זה אומר בן אדם לדוגמה רוצה נגיד לקנות טלוויזיה עכשיו יש פה מהות וצורה, מה זאת אומרת מהות וצורה? הבן אדם בראש שלו יושבת לו מחשבה אני רוצה לקנות טלוויזיה עכשיו המוכר בחנות של הטלוויזיות יכול להיות שכשהוא חושב על טלוויזיה הוא לא חושב במונחים פשוטים בשפה פשוטה של הבן אדם שמולו. דהיינו, יכול להיות שהבן אדם שמוכר את הטלוויזיה הוא חושב על הטלוויזיה במונחים טכניים כגון רזולוציה מהירות, כל מיני דברים כאלה לאו דווקא מושגים הספציפיים האלה אבל כל מיני שהבן אדם ... מעולם המושגים של הלקוח, זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח כדורגלן סתם מעולם הכדורגל, אוקי ועכשיו באים למכור לו טלוויזיה או שנגיד לדוגמה בן אדם טייס ובאים למכור לו טלוויזיה והמוכר הוא מוכר טלוויזיות, עכשיו המוכר אני סתם אמציא דוגמה המוכר לצורך העניין הוא יודע שהטלוויזיה הזאת יש לה מהירות אלף הרץ, סתם בסדר עכשיו המושג הטכני של זה שיש לזה מהירות אלף הרץ, מה ... לבטא משהו מאוד מהיר? לדוגמה להגיד לו תקשיב הוא החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם להגיד לו אתה יודע הטלוויזיה הזאת היא חלוצה בתחומה, יש לה מהירות אלף הרץ שזה כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם, הוא מבין ... שזה מאוד מהר והלבשנו את זה בצורה מעולם המושגים של הקונה, אם לדוגמה אתה יודע שהקונה טייס תגיד לו הטלוויזיה הזאת היא כמו המטוס המהיר ביותר בעולם תבטא את אותו רעיון שזה הכי מהיר בצורה שלקוחה מעולם המושגים של ...
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה איך להתמודד עם שאלות קשות בראיון טלוויזיה? כאשר אליעד כהן מנתח את הראיון הטלוויזיוני של יצחק (בוזי) הרצוג בתכנית פגוש את העיתונות, הוא מפרט באופן מעמיק כיצד להתנהל נכון בעת מתן תשובות לשאלות ... המטרה. לא לחזור על טעויות של פסיביות או חוסר ביטחון מול שאלות קשות. איך לענות לשאלות בראיון? איך להתראיין לטלוויזיה? טיפים לראיון פוליטי מוצלח טעויות נפוצות בראיונות פוליטיים יועץ אסטרטגי לתקשורת ניתוח ראיונות טלוויזיה כיצד לשפר מיומנויות פרזנטציה?
לפתח את השכל מצפייה בטלוויזיה, האח הגדול, ללמוד מכל דבר, חכם לומד מכל דבר, חכם רואה את הנולד, חיזוי עתידות, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, לנחש מה יקרה בעתיד
לפתח את השכל מצפייה בטלוויזיה, האח הגדול, ללמוד מכל דבר, חכם לומד מכל דבר, חכם רואה את הנולד, חיזוי עתידות, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, לנחש מה יקרה בעתיד
לפתח את השכל מצפייה בטלוויזיה, האח הגדול, ללמוד מכל דבר, חכם לומד מכל דבר, חכם רואה את הנולד, חיזוי עתידות, פיתוח השכל, פיתוח החשיבה, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, לנחש מה יקרה בעתיד איך אפשר לפתח את השכל מצפייה בטלוויזיה? הנושא המרכזי של ההרצאה הוא פיתוח השכל והיכולת ללמוד מכל דבר, כולל צפייה בטלוויזיה. אליעד כהן טוען שצפייה בטלוויזיה יכולה להיות פעילות חינוכית ומלמדת, כל עוד בוחרים תוכן שמאתגר את החשיבה. הוא מציין כי לא כל תוכן בטלוויזיה מספק תועלת - תוכניות ריאליטי כמו האח הגדול או המרוץ למיליון עלולות להטמטם את המוח, בעוד שתוכניות שמציעות תובנות ...
האם כדאי לשכוח את האקסית ולהוציא את האקסית מהראש, כדי להתקדם קדימה לזוגיות ולקשר הזוגי הבא? האם באמת צריך להוציא את האקסים מהראש כדי להתקדם הלאה בחיים? האם כדאי לשכוח את האקסים כדי לא להרגיש רע?
האם כדאי לשכוח את האקסית ולהוציא את האקסית מהראש, כדי להתקדם קדימה לזוגיות ולקשר הזוגי הבא? האם באמת צריך להוציא את האקסים מהראש כדי להתקדם הלאה בחיים? האם כדאי לשכוח את האקסים כדי לא להרגיש רע?
... להם טוב בקשר, ועכשיו טוב פחות לאחר הפרידה. לדוגמה, אם אדם מתגעגע לזמן שבילה עם האקסית שלו בצפייה משותפת בטלוויזיה, הוא ירגיש חסר את ההנאה והחברות שהייתה קיימת בעבר, ולכן ירצה להיפטר מהזיכרון הזה שמדגיש את החסרונות במצבו הנוכחי. ... בגלל זיכרונות מהאקסית, כנראה שחסר לו יתרון שהיה באקסית ואיננו קיים בבת הזוג החדשה. לדוגמה, אם האקסית אהבה לראות טלוויזיה יחד והחדשה לא, האדם ירגיש חסר את הדבר הזה בזוגיות החדשה. אליעד מסביר שאין טעם להדחיק את העובדה הזאת ... גם שקרית, אבל מה כן אמיתי אם לדוגמה נגיד הייתה לך אקסית שאתם אהבתם ביחד מה לעשות לראות? ש: טלוויזיה. אליעד: מה בטלוויזיה לראות טלוויזיה סבבה ועכשיו הכרת מישהי חדשה שהיא שונאת לראות טלוויזיה ואתה כל הזמן מתגעגע לאקסית כי חסר לך לראות טלוויזיה עם האקסית ובחדשה אין לראות טלוויזיה עם האקסית אז מה האמת אז עוד פעם אז אם המוח אומר לך תקשיב בגלל שהחדשה לא אוהבת לראות טלוויזיה אתה לא יכול להתאהב בה זה שקר תוציא את האקסית מהראש שכח אותה אם המוח אומר לך שאתה חייב לראות טלוויזיה עם הבחורה החדשה זה גם שקר אבל אם המוח אומר לך את האמת האמת היא שפה חסר לי שאני לא רואה איתה טלוויזיה זאת באמת האמת אם זאת האמת זאת האמת מה הבעיה בזה זאת האמת ואם זה יגרום לך לאהוב פחות ... שאתה נמצא איתה אז מה אז תאהב אותה פחות אם זאת באמת האמת כי באמת אתה רוצה לראות איתה טלוויזיה ובאמת אתה לא יכול לראות איתה טלוויזיה אז זאת האמת אז תאהב אותה פחות. כי מה אתה תעשה אם עכשיו תשכח את האקסית תוציא אותה מהראש ... אי אפשר לשקר לאורך זמן כי מתישהו זה ידפוק אותך עכשיו אם האמת היא שאתה לא באמת חייב לראות טלוויזיה עם הבחורה שלך אז זה לא משנה שתזכור את האקסית ואם האמת היא שאתה חייב לראות איתה טלוויזיה אז זה לא יעזור לך שתשכח את האקסית כי מתישהו זה יחזור אליך כבומרנג כי אתה אומנם שכחת את ...
תמא 38, כדאיות כלכלית, השקעה כספית, יזמות, נדלן, לקיחת סיכון כספי, השקעה בעסקים, ניתוח תוכנית טלוויזיה, ייעוץ עסקי, ייעוץ לעסקים, לקיחת סיכונים כלכליים, ניהול סיכונים פיננסיים
תמא 38, כדאיות כלכלית, השקעה כספית, יזמות, נדלן, לקיחת סיכון כספי, השקעה בעסקים, ניתוח תוכנית טלוויזיה, ייעוץ עסקי, ייעוץ לעסקים, לקיחת סיכונים כלכליים, ניהול סיכונים פיננסיים מהי תוכנית תמא 38 ומה מטרתה? תוכנית תמא 38 ... חיזוק הבניין. בהתחלה זו נראית טענה ברורה והגיונית: יותר קומות, משמע יותר דירות למכירה ויותר רווחים לקבלן. אך התוכנית בטלוויזיה שאליעד כהן מנתח מעלה את השאלה האם באמת זה ישפיע על האזורים הזולים והיקרים באותה מידה. למה יש מקומות שבהם תוכנית תמא 38 מצליחה ויש מקומות שלא? התוכנית בטלוויזיה הציגה מציאות לפיה ישנם אזורים כמו רעננה, אזורים יוקרתיים שבהם תוכנית תמא 38 מצליחה ופורחת, ולעומתם מקומות כמו בית ... סיכונים פיננסיים? איך להעריך כדאיות של השקעה כספית? מה ההבדל בין אזורי ביקוש לאזורים זולים בנדלן? כיצד מנתחים תוכנית טלוויזיה מבחינה כלכלית? מה החשיבות של תשואה וסיכון בהשקעות נדלן? מהם עקרונות ניהול סיכונים פיננסיים?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: טלביזיה, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טלביזיה, איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בטלפון, ייעוץ נפשי, אימון אישי לביטחון עצמי בתחום טלביזיה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0156 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 14:33:26 - wesi1