אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרסום אורגני ✔פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
וכן אסביר, למה בעולם אידיאלי, עדיף פרסום אורגני בלבד על פני קידום ממומן. אז בהמשך למה שהסברתי כאן כאן לגבי האם עדיף פרסום אורגני או פרסום ממומן, כאן נסביר למה בעולם אידיאלי אופטימאלי, עדיף כמובן שיווק אורגני בלבד ולא שיווק ממומן.

אז ברמת העיקרון, פרסום ממומן פירושו, שאתה משלם כסף לרשת פרסום כלשהי, כדי שהיא תחשוף את המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. אבל מה היה קורה אם לא היית משלם כסף לרשת הפרסום? כנראה שלא היית מקבל חשיפה ללקוחות פוטנציאלים.

צריך להבין כי ברמת העיקרון, כל הפרסומות שאנחנו רואים בטלוויזיה בשלטי החוצות וכיו"ב, הכל זה כמובן פרסום ממומן / שיווק בתשלום. כי כל פרסום בטלוויזיה / פרסום ברדיו / פרסום בעיתונים / פרסום בשלטי חוצות וכיו"ב, הכל אלו פרסומות בתשלום, שהמפרסם משלם לבעל שטח הפרסום כסף, כדי לקבל חשיפה ללקוחות.

לצורך העניין יש את בעל שטחי הפרסום, שהוא יודע ליצור תוכן לאנשים, שיגרום להם לצפות בפרסומות שהוא מפרסם בשטח הפרסום שלו. ערוץ הטלוויזיה יוצר תוכניות, שיגרמו לאנשים לצפות בו, כדי שהוא יוכל למכור שטחי פרסום בטלוויזיה ולעשות מכך כסף.

שאלה: האם יש מוצר בעולם האמיתי, שאנשים משתמשים בו, בלי שהוא פרסם את עצמו בתשלום בשום מקום? תשובה: כמעט ולא. למעט שירותים מאוד ייחודים פורצי דרך וכיו"ב שהם מקבלים חשיפה וויראלית בלי שום צורך לשלם כסף לאף אחד. דהיינו, אם תמציא משהו מאוד מאוד טוב, שכזה עוד לא עשו, אז יתכן שתקבל חשיפות כאש בשדה קוצים כמעט בלי לשלם שקל אחד על פרסום כלשהו. אבל בפועל, כמעט ואין שום שירות, שלא מוציא כסף כדי לפרסם את עצמו.

גם חנות שנמצאת ברחוב ושמקבלת רק לקוחות מזדמנים בלבד בלי לעשות שום פרסום, היא משלמת כסף לבעל המקום של החנות, על כך שהיא נמצאת במקום שבו היא מקבלת חשיפות. דהיינו, החנות משלמת על זה שהיא עצמה נמצאת במקום סואן עם המון אנשים וזה בעצם הפרסום בתשלום שהיא עושה.

במילים אחרות, בפועל ב 99% מהמקרים, כנראה שהמוצר שלך לא יהיה כ"כ טוב ברמה כזאת שהוא יפיץ את עצמו בלי שתשקיע כסף כלשהו בפרסום.

אני אוסיף ואומר, בהקשר של יצירת תוכן אורגני בלבד, מה יעשו אותם אלו שמתנגדים לפרסום ממומן, מה הם יעשו אם מחר כל רשתות הפרסום יהיו בתשלום בלבד. נניח שממחר פייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק / גוגל וכיו"ב, עוברות למודל של בתשלום בלבד. שאם אתה רוצה לפרסם תוכן מסחרי כלשהו, הפרסום יהיה בתשלום...
בחינם לקוח פוטנציאלי לקוח מתעניין לקוח שיווק אמת במאה אחוז לקוחות שיווק אורגני בלבד איך עובד למכור שטחי פרסום אורגני או בתשלום אורגני או ממומן איך עובד איך עובדות רשתות פרסום אפשרי בחינם האם אפשרי בלי פרסום ממומן האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני האם אפשרי לפרסם בחינם הטוב ביותר ויראלי ויראליות חינם חשיבה המצאתית טלביזיה טלוויזיה טלויזיה יכולת להמציא להמציא את הגלגל להמציא את הגלגל מחדש לפרסם לפרסם בטלוויזיה לפרסם בעיתונים לפרסם ברדיו לפרסם בשלטי חוצות מי יכול לעשות רק פרסום אורגני ממומן או אורגני עובדה עובדות פרסום אורגני פרסום אורגני בלבד פרסום אורגני הוא הטוב ביותר פרסום בטלוויזיה פרסום בעיתונים פרסום ברדיו פרסום בשלטי חוצות פרסום ממומן רשתות פרסום שיווק שיווק בחינם שיווק בתשלום שיווק ויראלי שלטי חוצות תשלום
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, ... פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט וכאן נסביר, מה עדיף יותר, פרסום ממומן או פרסום אורגני? והאם עדיף לך ליצור משפך שיווקי אורגני ... על טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי ועל מהם 3 השיקולים שצריכים לקחת בחשבון, כאשר עושים השוואה בין פרסום ממומן לבין פרסום אורגני? ומהו השיקול האחד והיחיד החשוב ביותר ... גוגל וכיוב, את העסק שלך וככה אתה מקבל חשיפה של העסק שלך, ללקוחות חדשים שיכולים להפוך להיות לקוחות שלך. 2 - באמצעות פרסום אורגני פרסום טבעי - דהיינו, שאתה מפרסם בחינם ... כסף, צריך שההכנסות שלך יהיו גדולות מההוצאות שלך. ולכן צריכים לקחת בחשבון, את העלות של הפרסום הממומן ואת העלות של הפרסום האורגני. כאשר בפרסום ממומן יש את העלות הבסיסית של הכנת הפרסומת עצמה, ואת העלות המרכזית של רכישת שטחי הפרסום באינטרנט וכולי. לעומת זאת, בפרסום אורגני, יש אפשרות של עלות יותר גדולה של הכנת ... בחינם. כי אתה לא משלם על זה כסף אלא אתה עושה שיווק ויראלי עם תוכן ויראלי תוכן שמפיץ את עצמו. אז בשיקול של העלות של הפרסום האורגני לבין העלות של פרסום ממומן, כל אחד יעשה ... אפשרי כמעט בין רגע, בפרסום ממומן בתשלום, שפשוט צריכים לשלם כסף למפרסם שיפרסם אותך מעכשיו לעכשיו למי שאתה רוצה, ביחס לפרסום אורגני שבו כנראה שייקח יותר זמן עד שתוכל לקבל ... שיקול שצריכים לקחת בחשבון בפרט אם אתה צריך להגיע ללקוחות במהירות וכולי. ולכן לכאורה נראה, שלפחות בטווח הרחוק, עדיף פרסום אורגני יותר מאשר פרסום ממומן בתשלום. אבל האם ... ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיוב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום לדחוף את ... הפוטנציאלים שנחשפים אליך. דהיינו, שצריך לעשות הפרדה בין השיקול של כמה עולה לעשות פרסום ממומן ביחס לכמה עולה לעשות פרסום אורגני וצריכים לעשות הפרדה בין השיקול של תוך ... ממומן, לבין השיקול החשוב ביותר והוא, האיכות של הלידים שאתה תקבל בשני ערוצי הפרסום האלו. ואני אסביר: יש אנשים שעושים פרסום אורגני, בחינם, ללא תשלום, ומגיעים מהיום למחר, ... יהיה דווקא לעשות פרסום ממומן בתשלום, שאולי יודע לחשוף את העסק שלך ללקוחות הפוטנציאליים הנכונים שלך, יותר מאשר לעשות פרסום אורגני בחינם, שאומנם יביא לך המון חשיפות בחינם, ... את עצמך, בלי לקוחות משלמים, בין כל הכמות העצומה של העוקבים שיש לך באינטרנט. ואחד הכשלים הלוגיים שיש אצל אנשים שעושים פרסום אורגני, הולך כך: כדי לעשות כסף, צריך למכור. וכדי למכור צריך חשיפה ללקוחות. ופרסום אורגני הוא בחינם והוא מביא לך המון חשיפות שבתוכם אולי נמצאים לקוחות שלך. ולכן מכך נסיק, שעדיף לך לעשות פרסום אורגני. אבל זאת לא כל האמת. כי השאלה היא, מהי ... אומר, שאם אתה תכין חומרי שיווק בצורה נכונה, דהיינו, תכין את חומרי השיווק הנכונים כמו שהסברתי, ותפיץ אותם בצורה נכונה בפרסום אורגני, אז באמת שיווק אורגני שכזה, כנראה יהיה ... חשיפה שלילית, פרסום רע ועוד נזקים נוספים. לסיכום: כאשר אתה רוצה לבחון ערוץ פרסום, האם לעשות פרסום ממומן או לעשות פרסום אורגני, תנסה להבין היכן בסוף יהיו לך יותר ...
אמת, אמירת האמת, לומר את האמת, לדייק בעובדות, שאלות על אליעד כהן, סובייקטיביות, אובייקטיביות
אמת, אמירת האמת, לומר את האמת, לדייק בעובדות, שאלות על אליעד כהן, סובייקטיביות, אובייקטיביות
... אמירת האמת, לומר את האמת, לדייק בעובדות, שאלות על אליעד כהן, סובייקטיביות, אובייקטיביות למה ... את זה? בכך השואל לוקח אחריות על ההבנה שלו ולא מניח מראש שהוא הבין נכון את דברי אליעד. למה אנשים הופכים את האפשרי למוחלט? אליעד כהן טוען שרבים טועים כאשר הם הופכים אמירה אפשרית למוחלטת. לדוגמה, אם הוא אומר משהו שיכול להתפרש בכמה דרכים, אנשים רבים לוקחים פירוש אחד והופכים ... כמובן מאליו את האמירות שנראות לו ברורות, ולשאול שאלות מדויקות ובהירות ללא הנחות מוקדמות. אדם צריך להיצמד לעובדות עצמן ולא למה שהוא מניח מראש. כאשר שואלים למה אמרת את זה? צריך קודם לבדוק האם הוא בכלל אמר את מה שחושבים ששמעו, ואם כן - למה אמר זאת. רק אחרי שמוודאים את העובדות, אפשר באמת להבין לעומק את התשובה. מדוע אנשים מתבלבלים ... אליעד כהן? אליעד כהן אומר שאנשים מתבלבלים כאשר הם שומעים אותו משום שהרעיונות שלו נראים להם מוזרים או בלתי אפשריים. הם רגילים לצורת חשיבה מסוימת וכאשר הם שומעים רעיון חדש או שונה מאוד ממה שהם רגילים לו, הם מניחים מראש שהרעיון לא הגיוני או בלתי אפשרי. כך נוצרת אצלם תפיסה מוטעית של דבריו, והם בטוחים שאמר ... את החשיבות של דיוק בשאלות, את ההכרח להיות מרוכזים ללא מחשבות צדדיות בזמן שמנסים להבין, את הצורך להבחין בין עובדות לפרשנויות, ואת החשיבות לא להפוך אמירות אפשריות לאמיתות מוחלטות. מה ההבדל בין סובייקטיבי ...
השכל, אין שכל, להסתכל על השכל מבחוץ, אמונות, הנחות יסוד, גבולות השכל, להטיל ספק בחושים, אקסיומות, עובדה או פרשנות
השכל, אין שכל, להסתכל על השכל מבחוץ, אמונות, הנחות יסוד, גבולות השכל, להטיל ספק בחושים, אקסיומות, עובדה או פרשנות
... אין שכל, להסתכל על השכל מבחוץ, אמונות, הנחות יסוד, גבולות השכל, להטיל ספק בחושים, אקסיומות, עובדה או פרשנות מה המשמעות של ... שכך, הוא מתקשה לראות מעבר לגבולות השכל שלו. האדם מתמודד עם מציאות שבה החושים מראים לו דברים מסוימים, כמו שולחן או פיל. אם לדוגמה, הוא רואה פיל, הוא לא יכול להחליט שזה שולחן, משום שיש ... להטיל ספק באקסיומות ובאמונות שלו? אליעד טוען שהאדם בודק הכל בחיים שלו, אבל לא את הבסיס שעליו הוא מסתמך. אנשים נוטים לקבל את האקסיומות הבסיסיות שלהם כעובדות מוחלטות, בלי להטיל ספק ... לתרגל אותו? אליעד מדגיש את החשיבות של דיוק מחשבתי ונותן דוגמאות מהחיים היום - יומיים. למשל, אדם שרואה עט, מניח מיד שהעט כותב, אך למעשה זו רק אמונה ולא עובדה. אותו דבר כשאדם צופה בטלוויזיה ומאמין שהשידור הוא חי ... הקטנות והיום - יומיות האלה: האם האדם באמת יודע שמשהו קורה, או שהוא רק מאמין שזה כך? הוא מסביר שאם אדם יצליח לדייק בפרטים הפשוטים הללו, זה יפתח אצלו יכולת לחשוב בצורה מדויקת יותר, ... של שיחה עם חברה שבה האדם מדבר ואומר דברים, אך לא תמיד הוא באמת מדויק לגבי מה שהוא אומר. אליעד מציע תרגיל מעשי של דיוק באמירות היום - יומיות, וזה מה שיכול לפתח באדם את היכולת לראות את העולם בלי תלות ... ההכרה הזאת היא התחלה של חופש אמיתי מהגבולות של השכל והחושים. איך לחשוב מחוץ לקופסה? להטיל ספק בחושים מהן הנחות יסוד? האם השכל מוגבל? מה ההבדל בין עובדה לפרשנות? כיצד לבדוק אמונות? ...
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
... נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים מה המשמעות של לדבר נכון ואיך זה קשור לאמת? אליעד כהן מדבר על החשיבות של דיבור נכון, כאשר הכוונה בדיבור נכון היא לדייק בצורה מלאה במה שאתה אומר. לדבר נכון פירושו להבחין באופן ברור בין העובדות לבין הפרשנות שלך עליהן. אליעד מסביר את זה באמצעות דוגמה פשוטה: אם ראית מישהו עם סכין, אין זה אומר באופן מוחלט שהוא הרוצח. מה שראית בפועל זו עובדה (אדם מחזיק סכין), אך ההבנה או הפרשנות שלך (הוא הרוצח) זו כבר סובייקטיביות. לדבר נכון משמעו לומר: ראיתי ... שהוא הרוצח, ולא לבלבל בין השניים. למה צריך לומר לדעתי ואיך זה משפיע על החיים? אליעד מסביר שיש נטייה לאנשים לדבר בצורה מוחלטת כאילו שהדברים שהם אומרים הם עובדות מוחלטות. הוא מדגיש שכדי להיות אמיתי, על האדם להבין שכל דבר שהוא אומר הוא תמיד לדעתו. אם אתה אומר התוכנית מעניינת, אתה נתקע במוחלטות, כאילו זו עובדה. במקום זה עדיף לומר לדעתי התוכנית מעניינת כרגע, כי זה משאיר מרחב לתפיסות משתנות ולהבנה שמדובר בחוויה ... בצורה מדויקת, אמיתית וכנה. מה הקשר בין תת - מודע, מודעות ואמת? אליעד מסביר שתת - מודע הוא הדברים שהאדם יודע אך אינו מודע אליהם באופן ישיר. למשל, אדם יכול לחשוב שהוא לא יודע סינית, אבל בתת - מודע שלו קיימת האפשרות שהוא יודע סינית, אלא שאין לו גישה ישירה לידע הזה. כך גם ביחס לאמת. הרבה אנשים חושבים שהם מדברים אמת, אך לא מבינים שבתת - מודע הם מערבבים בין עובדות לפרשנויות. הדיבור הנכון הוא להכיר בכך ולבטא בצורה מדויקת את מה שאתה יודע באמת ומה שאתה מפרש, ולהיות מודע ... להטיל ספק בחושים ובתפיסת המציאות? אליעד כהן ממליץ להטיל ספק בחושים, משום שהחושים אינם בהכרח מציגים אמת מוחלטת. הוא נותן דוגמה שאם אתה רואה שולחן, אתה יכול להגיד שיש שולחן, אבל גם להיות מודע לכך שזו רק חוויית החושים שלך, וייתכן שבמציאות האבסולוטית אין בכלל שולחן. ... הנפרדות והצמצום. האדם צריך להיות מסוגל לומר בביטחון מלא גם יש שולחן וגם אין שולחן, כדי לחוות את המציאות בצורה שלמה יותר, מעבר לחושים. למה לומר את האמת יכול לגרום לסבל ומה הפתרון לכך? אליעד מסביר שגם אם אדם מנסה להיות מדויק ולהגיד תמיד את האמת, הוא עדיין יכול לסבול. הסיבה היא שכאשר אדם מתחיל לדייק ולבדוק כל משפט אם הוא אמת או לא אמת, הוא יוצר לעצמו נפרדות חדשה. הוא ... שהופך את השקר לאמין. לכן, כדי לדבר נכון ולהימנע משקרים עצמיים, צריך תמיד להטיל ספק במה שנראה ברור מאליו. אליעד מדגיש שוב ושוב שבכל דיבור צריך להבחין בין עובדה לפרשנות, בין אובייקטיבי לסובייקטיבי, ולהיות מודע באופן תמידי לכך שאין שום דבר שהוא מוחלט או וודאי בצורה מוחלטת. איך לדבר נכון? מהו תת מודע? האם אפשר לסמוך על החושים? מה ההבדל בין עובדה לפרשנות? איך לשפר זוגיות טובה? האם הכל יחסי או אובייקטיבי? ...
להיצמד לאמת, עובדה או פרשנות, גם רק, אחדות כללית, אחדות פרטית, אובייקטיביות, סובייקטיביות, בטוח או לא בטוח
להיצמד לאמת, עובדה או פרשנות, גם רק, אחדות כללית, אחדות פרטית, אובייקטיביות, סובייקטיביות, בטוח או לא בטוח
... לאמת, עובדה או פרשנות, גם רק, אחדות כללית, אחדות פרטית, אובייקטיביות, ... של אמת אובייקטיבית, סובייקטיבית, וההבדל בין עובדות לפרשנות. הוא מתחיל בהסבר פשוט - בן אדם יכול להגיע להבנה כללית שהכל אחד, שהכל שווה והכל אותו הדבר, אך ההבנה הזו, ... חייב להיות מודע לכך שזו פרשנות סובייקטיבית שלו, לא עובדה אובייקטיבית. איך אדם יכול להפסיק לשקר לעצמו? לדברי אליעד, האדם חייב להודות בפני עצמו בכל פעם שיש ... להגיד אני חווה שיש פה קיר. כלומר, תמיד להיצמד לעובדה היחידה שהיא חווייתו האישית, ולא לקבוע שמשהו הוא אמת אובייקטיבית. הוא ... כי הוא רואה אותם. אליעד מסביר שצריך תמיד לזכור שיכול להיות שהחוויה היא רק תפיסה ולא אמת מוחלטת. מה המשמעות של גם רק במושגים של אליעד? אליעד מציג מושג בשם גם רק שמשמעותו היכולת להכיל שני הפכים מוחלטים בעת ובעונה אחת. למשל, אי אפשר לדמיין שיש ... בו זמנית. זהו הגבול של ההבנה האנושית, שממנו אדם יכול להגיע למצב שהוא באמת לא יודע כלום, וזהו המצב שבו הוא דבק באמת באופן ... מדבר או כותב, ואז לנתח את מה שאמר או כתב, לבדוק מה עובדה ומה פרשנות, ולברר עד כמה הדברים שהוא אומר לעצמו או לאחרים הם מחויבים או סובייקטיביים. כיצד להבחין בין עובדות לפרשנות? אליעד נותן דוגמה מעיתון שבו נכתב בלוני גז חשופים בגן ילדים. הוא מדגים כיצד אפילו משפט שנראה עובדה הוא פרשנות, משום שבמציאות הבלונים נמצאים ליד הגן ולא בתוכו, אך הניסוח ... מבהיר את החשיבות הגדולה של להבחין בצורה חדה בין עובדה לפרשנות, וכיצד על האדם לעשות זאת גם כלפי עצמו בחיי היום - יום. מדוע ... באופן מתמשך ויומיומי בניתוח מחשבותיך ודבריך, לבדוק עובדות מול פרשנויות, ולהטיל ספק מתמיד בכל תפיסה. ככל שאדם מתרגל זאת יותר, ... המציאות כפי שהיא. איך להיצמד לאמת? מה ההבדל בין עובדה לפרשנות? איך להפסיק לשקר לעצמי? מהי הבנה כללית מול פרטית? מדוע אנשים ...
טוב ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, פרופורציה נכונה
טוב ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, פרופורציה נכונה
... ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, ... אך אסור לשקר לעצמך ולהגיד שמה שרע הוא בעצם טוב. לדוגמה, אדם יכול לומר אני מקבל רק את הטוב ולא את הרע, אבל עליו להיות מודע לכך שהרע עדיין ... רוב? כאשר יש מצב הכולל חלקים טובים ורעים, קיימות שתי גישות אפשריות: להסתכל על הסיטואציה כמכלול אחד ולהחליט לפי אחוזים (למשל 80% טוב ו - ... לעשות משהו שלדעתו טוב ב - 80%, עדיין יש 20% של חסרונות. הוא יכול להחליט שהוא מקבל את זה מפני שהיתרונות גוברים על החסרונות, אבל עליו לזכור שהוא אינו יכול להגיד לאחרים שכל ההחלטה הייתה טובה באופן מוחלט. עליו לדייק ולהודות גם ... מדוע אנשים נוטים לעוות ולהקצין את המציאות? אנשים נוטים לעוות עובדות ולהקצין בגלל שהם אינם רוצים להתמודד עם האמת הפשוטה. טבע האדם הוא להקצין ... עליו לזכור שאם הוא מחליט לקנות בגלל שיש יותר יתרונות, הוא לא יכול להתעלם מהחסרונות אלא עליו להכיר בהם ולקבל אותם כחלק מההחלטה. ההחלטה בסוף ... לראות את המציאות בצורה צלולה. רק אדם שאינו מפחד מהאמת, יכול לראות אותה כפי שהיא. איך לקבל את הטוב ואת הרע? איך להתמודד עם דיכאון ...
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
... מכירות השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום ... לך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מציג את הפירוש כעובדה. ואסביר, כי כל דבר בעולם שלנו, או שהוא עובדה שקרתה ממש בפועל, או שהוא רק פירוש ופרשנות של אותה העובדה שקרתה בפועל. ויש כמובן גם שקרים ... ומי שיתבונן יראה, כי טבע האדם הוא שהוא מציג בצורה שונה עובדות, מאשר איך שהוא מציג פירושים של עובדות. דהיינו, כאשר האדם מציג מספר ... מספר על מה שבאמת קרה בפועל, הוא מציג את הדברים בצורה עובדתית אובייקטיבית מחויבת. וכאשר האדם ... למה שקרה, שם האדם מתייחס אל הדבר כאל פירוש סובייקטיבי אפשרי בלבד. והרעיון הוא, שטבע האדם ... הסיפור שלך? תשובה: על ידי זה שאתה מציג את הפירושים, כעובדות מוחלטות. דהיינו, אם כאשר אתה ... כלשהו, אז אם אתה מציג את הדברים בצורה אובייקטיבית כעובדה ממשית, כאילו שאתה רואה קיר, ואומר שיש כאן קיר, שזה נקרא בצורה עובדתית, שהיא צורה שבה אתה מתאר עובדות ממשיות, שאין לך בהן ספק, אז אם ... אז בעצם בכך אתה משדר לתת המודע של השומע, שהדברים הם עובדה ממשית, ושאסור לו להטיל בהם ספק ... גדולה יותר, לבדוק את נכונות הדברים. מאחר שהם הוצגו כעובדות, ובכך בעצם לא ניתנה לגיטימציה לבדיקת הרעיון, כי הוא הוצג כעובדה, ועובדות אין צורך ... שאתה מציג את הדברים בצורה שונה מהצורה שהיית מציג את העובדה שעכשיו יום או עכשיו לילה, הרי ... וכיוב, באיזו תחושה היית ומה היית משדר כאשר היית מתאר עובדות, והאם באמת אתה מציג כך את ... שלך, כי אתה עצמך משדר לו, שמה שאתה אומר, זאת לא עובדה, אלא רק פירוש בלבד. והשומע, בכל ... את מה שאתה אומר לו. אבל ככל שהדברים מוצגים בצורה יותר עובדתית ופחות בצורה של פירוש, כך בעצם ... ויקבל ויאמין למה שאמרת. ואתה... אתה אל תפחד לבדוק עובדות ולא רק פירושים... כדי שלא יעבדו ...
רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
... דיבייטינג שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה NLP להגדיל מכירות וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשכנע אנשים וכיצד באפשרותך להשפיע על אנשים. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות. ואסביר, כי את כל הדברים שברצונך לשכנע בהם, אפשר לחלק אותם לשתי קבוצות. קבוצה אחת של עובדות, דהיינו, דברים עובדתיים שקרו בפועל וברצונך לשכנע מישהו שאכן קרה אותו אירוע ושאכן קרתה אותה עובדה. והקבוצה השנייה היא של דברים שהם רק פירושים בלבד. דהיינו, הם לא עובדות שקרו בפועל, אלא הם פירושים של דברים שקרו. לדוגמה: יש לי בבית שולחן יפה. זה שיש בבית שולחן, זאת עובדה. זה שהוא יפה או לא יפה, זה כבר פירוש של העובדות, אך זאת אינה עובדה. או לדוגמה: אשתי הכינה עוגה טעימה. אשתי הכינה עוגה, זאת עובדה. אך זה שהעוגה טעימה, זה כמובן כבר פירוש של העובדות. ומי שיתבונן יראה, שעובדה היא דבר הרבה יותר יציב ואמין, מאשר פירוש של עובדה. כי העובדה, היא דבר שקיומו הוא מחויב. דהיינו, מחויב שאכן הדבר קרה, ואין אפשרות לומר שהוא לא קרה, כי עובדתית הוא קרה. אאכ אתה רוצה לשקר, נגד העובדות ונגד המציאות. אבל פירושים של המציאות, עליהם הרבה יותר קל להתווכח. כי הפירוש, הוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, לא מחויב שהוא נכון, אלא רק יש אפשרות בלבד שהוא אכן נכון. וזה בעצם אומר, שברגע שאתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, לשם כך עליך להחליש את מה שהוא אומר ולחזק את מה שאתה אומר. והדרך להחליש רעיונות, היא על ידי זה שהופכים את העובדות, לפירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד (= להפוך את העובדה לפירוש). וכמובן על ידי זה שמחדדים ומזכירים כל הזמן על הפירושים עצמם, שהם רק פירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד. ולעומת זאת, כדי לחזק רעיון כלשהו, לשם כך עליך להפוך את הפירוש לעובדה. שזה בעצם אומר, שעליך להציג את הפירושים של העובדות שקרו, כאילו אלו עובדות ממש. ועליך להסתיר כל שמץ זכר של סימן לכך שהפירושים שלך, הם רק פירושים אישיים בלבד, אך הם אינם עובדות מחויבות. דהיינו, כאשר מישהו מציג לך רעיון כלשהו, עליך לנסות להציג את הדברים שלו, כאילו הם רק פירוש בלבד, אך הם אינם עובדה מוכחת ושהם אינם אירועים שמחויב שהם אכן קרו בפועל. והדרך לעשות זאת, היא אפשרית גם על ידי זה שאתה הופך את העובדות שהוא מציג, לפירושים סובייקטיביים בלבד. כגון לדוגמה שמישהו מספר על משהו שקרה בפועל ברמה העובדתית, אז עליך לומר אתה טוען שקרה כך וכך. דהיינו, אל תסכים איתו שאכן קרה כך, אלא תציג את הדברים כאילו זה רק הוא חושב כך, וכאילו זאת רק טענה בלבד. דהיינו, לא מדובר על אירוע שאכן ... אומר עליך לומר אז לפי מה שאתה מספר. דהיינו, הוא לא אומר עובדות, אלא מספר סיפורים. ואם נדייק יותר, אז במקום לומר לפי מה שאתה מספר יש לומר לפי מה שסיפרת. כאשר סיפרת זה בלשון עבר, ואתה מספר זה בלשון הווה וזה חזק יותר מאשר בלשון עבר. ואם ...
שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
... מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח ... חיזוק והדגשת הרעיונות האובייקטיביים, שיש באותו הרעיון. ואסביר, כל רעיון בעולם וכל דעה בעולם, אפשר לחלק אותה לעובדות אובייקטיביות ולפירושים סובייקטיביים. ועובדות אובייקטיביות בהקשר הזה פירושו, החלקים של הרעיון שנתפשים כעובדות אובייקטיביות שכולם מסכימים עליהן שקל יותר להסכים ... ושקשה יותר להסכים איתם שלא כולם מסכימים איתם. ומי שיתבונן היטב יראה, כי הרעיונות והדעות השונות, מורכבות גם מעובדות אובייקטיביות וגם מפירושים סובייקטיביים. ואנשים, הרבה יותר קל להם להזדהות וליצור הזדהות עם עובדה אובייקטיבית, מאשר להזדהות עם פירוש סובייקטיבי. וזה ... איפה בתוכו יש חלקים שהם רק פירושים אישיים, ושלשומע הרבה יותר קל להבין שזה רק פירוש אישי וסובייקטיבי אך זה לא עובדה אובייקטיבית. וכאשר אתה רוצה להחליש רעיון כלשהו, ... שיש בו, ועל ידי זה שאתה יוצר תחושה שכאילו כל הרעיון עצמו, הוא רק נקודת מבט סובייקטיבית בלבד. כי לקחת עובדה אובייקטיבית ולומר עליה שהיא רעיון סובייקטיבי בלבד, ... אצל השומעים, שההתייחסות שלהם כלפי אותו הרעיון, תהיה כאילו זה רק רעיון סובייקטיבי בלבד, שהוא אינו מחויב אלא רק אפשרי בלבד. זא עליך לגרום לאותם השומעים, להרגיש תחושה של ... על ידי זה שאתה מדגיש ומעצים את החלקים של הרעיון, שבהם הכי קל לאנשים להטיל ספק. שאלו החלקים של הרעיון, שהם אינם עובדות אלא הם רק פירושים אישיים בלבד. ויותר מזה, אם בטעות זה שהציג את הרעיון, בטעות או במזיד, לקח פירוש אישי שלו, והציג אותו כעובדה אובייקטיבית, עליך להדגיש ולהראות, כיצד נעשה כאן ניסיון לרמות את השומעים. וכיצד אותו מציג רעיון, רצה (= להפוך את האפשרי למחויב) לרמות את השומעים. וזה כמובן כדי ליצור חוסר ... של הרעיון הוא רק אישי וסובייקטיבי בלבד, הרי שבכך בעצם אתם גורם לשומע להתחיל לבדוק כל חלק של הרעיון, האם הוא עובדה אובייקטיבית או פירוש סובייקטיבי. ואז ממילא יכול להיות שהוא ישים לב יותר טוב, לעובדות האובייקטיביות, שאתה רוצה שהוא יתייחס אליהן כאל ... חוסר אמון כלפי אותו הרעיון, על ידי זה בדכ הם נוטים לחשוב שכל הרעיון עצמו, הוא לא אמיתי ולא מחויב, אלא הוא רק אפשרי בלבד כפירוש אישי ולא כעובדה אובייקטיבית. וכמובן, שאת אותו הדבר בדיוק, יש לעשות בדיוק להפך, כדי לחזק רעיון כלשהו. שעליך לאתר בתוך הרעיון, את העובדות האובייקטיביות ואת החלקים שכולם קל להם להסכים עליהם. ... האלו, כדי ליצור אצל השומעים תחושת אמון, כלפי אותו הרעיון. וגם כאן צריך לא להדגיש יותר מידי את זה שאתה מדבר על עובדות בפועל ולא רק על פירושים בלבד. כי זה יכול להתחיל לגרום לשומעים לבדוק כל דבר שאתה אומר, האם זה פירוש או עובדה בפועל. דהיינו, אתה בהחלט כן יכול לומר אני מדבר על עובדות שקרו וכיוב, אבל אל תאמר אני מדבר על עובדות, ולא על פירושים וכיוב. כי ברגע שאתה אומר שאתה מדבר על עובדות, ולאחר מכן אתה מציג עובדות, אז לאחר מכן גם אם תציג פירושים אחרי העובדות כחלק מהעובדות, אנשים יחשבו שאלו עובדות ולא פירושים. אבל אם תאמר, אני מדבר על
ראיות משפטיות, סנגוריה, קטגוריה, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, יעוץ לעורכי דין, להטיל ספק, להרשיע חשוד, לזכות חשוד, רומן זדורוב, ראיות נסיבתיות, ראיות פליליות, ראיות פורנזיות
ראיות משפטיות, סנגוריה, קטגוריה, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, יעוץ לעורכי דין, להטיל ספק, להרשיע חשוד, לזכות חשוד, רומן זדורוב, ראיות נסיבתיות, ראיות פליליות, ראיות פורנזיות
... משפטיות, סנגוריה, קטגוריה, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, יעוץ לעורכי דין, להטיל ספק, להרשיע חשוד, לזכות חשוד, רומן זדורוב, ראיות נסיבתיות, ראיות פליליות, ראיות פורנזיות כיצד מתמודדים עם ראיות משפטיות המובילות ... לה. ההבחנה החשובה היא בין מה שמהווה עובדה ובין מה שנחשב כפירוש של העובדות. הרבה פעמים נדמה לאנשים שמה שהם רואים או שומעים הוא עובדה חד - משמעית, אך למעשה מדובר בפירוש. לדוגמה, אם יש וידאו המתעד אדם מסוים מבצע שוד, אפשר לחשוב שהראייה היא חד - משמעית ומוכיחה שהאדם הוא השודד. אולם אליעד כהן ... עדיין יש אפשרויות שונות לספק. האדם יכול לומר שהאדם בווידאו רק נראה כמוהו, או שאולי זה בכלל מישהו דומה, אך לא הוא עצמו. אפילו אם ניתן לזהותו בבירור, הוא יכול לטעון שהאירוע צולם בהקשר שונה, לדוגמה במסגרת סרט קולנוע או במציאות אחרת שבה פעולותיו היו לגיטימיות. אליעד מדגיש שכאשר מנסים לפרש ראיה משפטית, חובה לפרט את כל ... נמצא דם של החשוד בזירת הפשע. החשוד יכול לטעון שהדם הגיע לשם מתאריך אחר או אירוע קודם, ולא באותו יום של הפשע. דוגמה נוספת: כאשר נמצאות טביעות אצבע על סכין בזירת רצח, החשוד יכול להסביר שבסך הכל חתך תפוח בסכין ביום אחר. העובדה שטביעותיו נמצאות על החפץ איננה הוכחה מוחלטת שהוא ביצע את הרצח. דוגמה נוספת שאליעד מציג: כאשר המשטרה מוצאת בבית של חשוד פריטים שמוגדרים ככלי התעללות, למשל ... סרטון וידאו שנראה לכאורה חד - משמעי יכול להיות מפורש בצורות שונות. למשל, הוא מספר על סרטון באינטרנט שבו אדם נראה מזנק על רכב ומנפץ את שמשתו. הצילום לכאורה מראה באופן ברור שהנהג פגע בו, אך למעשה האדם ... היטב כל פרט ופרט בטענות התביעה מול העובדות. העובדות הן נתון קבוע, אך הפירוש להן הוא גמיש ומשתנה, ולכן בכל ראייה ניתן להטיל ספק אם היא באמת מוכיחה מעבר לכל ספק את אשמתו של הנאשם. כיצד הפירוש ... את העבירה. למה אליעד כהן טוען שאין עובדות מוחלטות אלא רק פירושים? אליעד מציג גם את העיקרון הפילוסופי שרבי נחמן הציג - המציאות עצמה היא לא טובה ולא רעה אלא מושלמת כפי שהיא, ואנחנו מפרשים אותה על פי ... בבית משפט? האם ראיה משפטית היא תמיד עובדה? מה ההבדל בין פירוש לעובדה? כיצד להתמודד עם ראיות נסיבתיות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: פרסום אורגני, איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פרסום אורגני, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, מאמן אישי לעסקים, מורה רוחני בתחום פרסום אורגני - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 16:54:20 - wesi1