אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ויראליות ✔פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
וכן אסביר, למה בעולם אידיאלי, עדיף פרסום אורגני בלבד על פני קידום ממומן. אז בהמשך למה שהסברתי כאן כאן לגבי האם עדיף פרסום אורגני או פרסום ממומן, כאן נסביר למה בעולם אידיאלי אופטימאלי, עדיף כמובן שיווק אורגני בלבד ולא שיווק ממומן.

אז ברמת העיקרון, פרסום ממומן פירושו, שאתה משלם כסף לרשת פרסום כלשהי, כדי שהיא תחשוף את המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. אבל מה היה קורה אם לא היית משלם כסף לרשת הפרסום? כנראה שלא היית מקבל חשיפה ללקוחות פוטנציאלים.

צריך להבין כי ברמת העיקרון, כל הפרסומות שאנחנו רואים בטלוויזיה בשלטי החוצות וכיו"ב, הכל זה כמובן פרסום ממומן / שיווק בתשלום. כי כל פרסום בטלוויזיה / פרסום ברדיו / פרסום בעיתונים / פרסום בשלטי חוצות וכיו"ב, הכל אלו פרסומות בתשלום, שהמפרסם משלם לבעל שטח הפרסום כסף, כדי לקבל חשיפה ללקוחות.

לצורך העניין יש את בעל שטחי הפרסום, שהוא יודע ליצור תוכן לאנשים, שיגרום להם לצפות בפרסומות שהוא מפרסם בשטח הפרסום שלו. ערוץ הטלוויזיה יוצר תוכניות, שיגרמו לאנשים לצפות בו, כדי שהוא יוכל למכור שטחי פרסום בטלוויזיה ולעשות מכך כסף.

שאלה: האם יש מוצר בעולם האמיתי, שאנשים משתמשים בו, בלי שהוא פרסם את עצמו בתשלום בשום מקום? תשובה: כמעט ולא. למעט שירותים מאוד ייחודים פורצי דרך וכיו"ב שהם מקבלים חשיפה וויראלית בלי שום צורך לשלם כסף לאף אחד. דהיינו, אם תמציא משהו מאוד מאוד טוב, שכזה עוד לא עשו, אז יתכן שתקבל חשיפות כאש בשדה קוצים כמעט בלי לשלם שקל אחד על פרסום כלשהו. אבל בפועל, כמעט ואין שום שירות, שלא מוציא כסף כדי לפרסם את עצמו.

גם חנות שנמצאת ברחוב ושמקבלת רק לקוחות מזדמנים בלבד בלי לעשות שום פרסום, היא משלמת כסף לבעל המקום של החנות, על כך שהיא נמצאת במקום שבו היא מקבלת חשיפות. דהיינו, החנות משלמת על זה שהיא עצמה נמצאת במקום סואן עם המון אנשים וזה בעצם הפרסום בתשלום שהיא עושה.

במילים אחרות, בפועל ב 99% מהמקרים, כנראה שהמוצר שלך לא יהיה כ"כ טוב ברמה כזאת שהוא יפיץ את עצמו בלי שתשקיע כסף כלשהו בפרסום.

אני אוסיף ואומר, בהקשר של יצירת תוכן אורגני בלבד, מה יעשו אותם אלו שמתנגדים לפרסום ממומן, מה הם יעשו אם מחר כל רשתות הפרסום יהיו בתשלום בלבד. נניח שממחר פייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק / גוגל וכיו"ב, עוברות למודל של בתשלום בלבד. שאם אתה רוצה לפרסם תוכן מסחרי כלשהו, הפרסום יהיה בתשלום...
האם אפשרי בלי פרסום ממומן פרסום בטלוויזיה פרסום בתשלום פרסום אורגני הוא הטוב ביותר רצון אפשרות לקוחות מזדמנים פייסבוק לקוחות מתעניינים לקבל חשיפה ללקוחות איך עובד אורגני או בתשלום אורגני או ממומן איך עובד איך עובדות רשתות פרסום אפשרי בחינם האם אפשרי בלי פרסום ממומן האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני האם אפשרי לפרסם בחינם הטוב ביותר ויראלי ויראליות חינם חשיבה המצאתית טלביזיה טלוויזיה טלויזיה יכולת להמציא להמציא את הגלגל להמציא את הגלגל מחדש לפרסם לפרסם בטלוויזיה לפרסם בעיתונים לפרסם ברדיו לפרסם בשלטי חוצות מי יכול לעשות רק פרסום אורגני ממומן או אורגני עובדה עובדות פרסום אורגני פרסום אורגני בלבד פרסום אורגני הוא הטוב ביותר פרסום בטלוויזיה פרסום בעיתונים פרסום ברדיו פרסום בשלטי חוצות פרסום ממומן רשתות פרסום שיווק שיווק בחינם שיווק בתשלום שיווק ויראלי שלטי חוצות תשלום
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ... עולה, וככה מגיעים יותר טוב ללקוחות פוטנציאלים, כי התוכן מפיץ את עצמו גם בצורה ויראלית ובלי תשלום, לאנשים שמתעניינים בתחום וכולי, והצורך לרכוש כל הזמן שטחי פרסום יורדת, כי בתכנים מהסוג הזה, צריך פחות פרסום ממומן, פרסום בתשלום, כי התוכן יכול להפיץ את עצמו באופן ויראלי לאורך זמן, בחינם וכולי. בנוסף, חומרי שיווק שכאלו, מוזילים כמובן גם את עלות תהליך המכירה. כי הם בעצם עזרי מכירה למחלקת המכירות. והם בעצמם סוכני ...
אמת, אמירת האמת, לומר את האמת, לדייק בעובדות, שאלות על אליעד כהן, סובייקטיביות, אובייקטיביות
אמת, אמירת האמת, לומר את האמת, לדייק בעובדות, שאלות על אליעד כהן, סובייקטיביות, אובייקטיביות
... אמירת האמת, לומר את האמת, לדייק בעובדות, שאלות על אליעד כהן, ... שלו, לא לקחת כמובן מאליו את האמירות שנראות לו ברורות, ולשאול שאלות מדויקות ובהירות ללא הנחות מוקדמות. אדם צריך להיצמד לעובדות עצמן ולא למה שהוא מניח מראש. ... למה אמרת את זה? צריך קודם לבדוק האם הוא בכלל אמר את מה שחושבים ששמעו, ואם כן - למה אמר זאת. רק אחרי שמוודאים את העובדות, אפשר באמת להבין לעומק את ... כהן מדגיש את החשיבות של דיוק בשאלות, את ההכרח להיות מרוכזים ללא מחשבות צדדיות בזמן שמנסים להבין, את הצורך להבחין בין עובדות לפרשנויות, ואת החשיבות לא ...
השכל, אין שכל, להסתכל על השכל מבחוץ, אמונות, הנחות יסוד, גבולות השכל, להטיל ספק בחושים, אקסיומות, עובדה או פרשנות
השכל, אין שכל, להסתכל על השכל מבחוץ, אמונות, הנחות יסוד, גבולות השכל, להטיל ספק בחושים, אקסיומות, עובדה או פרשנות
... השכל, להטיל ספק בחושים, אקסיומות, עובדה או פרשנות מה המשמעות של גבולות השכל והאם ניתן לצאת מהם? אליעד ... לקבל את האקסיומות הבסיסיות שלהם כעובדות מוחלטות, בלי להטיל ספק באמיתות שלהן. הוא מביא דוגמה מאנשים ... כותב, אך למעשה זו רק אמונה ולא עובדה. אותו דבר כשאדם צופה בטלוויזיה ומאמין שהשידור הוא חי רק מפני שכך כתוב. אליעד מציע ... יסוד? האם השכל מוגבל? מה ההבדל בין עובדה לפרשנות? כיצד לבדוק אמונות? האם המציאות קיימת בלי שכל? ...
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
... נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים מה המשמעות ... נכון ואיך זה קשור לאמת? אליעד כהן מדבר על החשיבות של דיבור נכון, כאשר הכוונה בדיבור נכון היא לדייק בצורה מלאה במה שאתה אומר. לדבר נכון פירושו להבחין באופן ברור בין העובדות לבין הפרשנות שלך עליהן. אליעד מסביר את זה באמצעות דוגמה פשוטה: אם ראית מישהו עם סכין, אין זה אומר באופן מוחלט שהוא הרוצח. מה שראית בפועל זו עובדה (אדם מחזיק סכין), אך ההבנה או ... ואני מניח שהוא הרוצח, ולא לבלבל בין השניים. למה צריך לומר לדעתי ואיך זה משפיע על החיים? אליעד מסביר שיש נטייה לאנשים לדבר בצורה מוחלטת כאילו שהדברים שהם אומרים הם עובדות מוחלטות. הוא מדגיש שכדי להיות אמיתי, על האדם להבין שכל דבר שהוא אומר הוא תמיד לדעתו. אם אתה אומר התוכנית מעניינת, אתה נתקע במוחלטות, כאילו זו עובדה. במקום זה עדיף לומר לדעתי ... - מודע שלו קיימת האפשרות שהוא יודע סינית, אלא שאין לו גישה ישירה לידע הזה. כך גם ביחס לאמת. הרבה אנשים חושבים שהם מדברים אמת, אך לא מבינים שבתת - מודע הם מערבבים בין עובדות לפרשנויות . הדיבור הנכון הוא ... פנימה שקר קטן שהופך את השקר לאמין. לכן, כדי לדבר נכון ולהימנע משקרים עצמיים, צריך תמיד להטיל ספק במה שנראה ברור מאליו. אליעד מדגיש שוב ושוב שבכל דיבור צריך להבחין בין עובדה לפרשנות, בין אובייקטיבי לסובייקטיבי, ולהיות מודע באופן תמידי לכך שאין שום דבר שהוא מוחלט או וודאי בצורה מוחלטת. איך לדבר נכון? מהו תת מודע? האם אפשר לסמוך על החושים? מה ההבדל בין עובדה לפרשנות? איך לשפר זוגיות טובה? ...
להיצמד לאמת, עובדה או פרשנות, גם רק, אחדות כללית, אחדות פרטית, אובייקטיביות, סובייקטיביות, בטוח או לא בטוח
להיצמד לאמת, עובדה או פרשנות, גם רק, אחדות כללית, אחדות פרטית, אובייקטיביות, סובייקטיביות, בטוח או לא בטוח
... לאמת, עובדה או פרשנות, גם רק, אחדות כללית, אחדות פרטית, אובייקטיביות, סובייקטיביות, בטוח או לא בטוח איך אפשר להיצמד לאמת בצורה מוחלטת? אליעד כהן מציג בהרצאה זו את החשיבות של להיצמד ... סובייקטיבית, וההבדל בין עובדות לפרשנות. הוא מתחיל בהסבר פשוט - בן אדם יכול להגיע להבנה כללית שהכל אחד, שהכל שווה והכל אותו הדבר, אך ההבנה הזו, לדבריו, אינה מספיקה. לדבריו, ההבנה האמיתית היא הבנה פרטית, ... סובייקטיבית שלו, לא עובדה אובייקטיבית. איך אדם יכול להפסיק לשקר לעצמו? לדברי אליעד, האדם חייב להודות בפני עצמו בכל פעם שיש לו תחושה או מחשבה. למשל, במקום להגיד יש פה קיר, להגיד אני חווה שיש פה קיר. כלומר, תמיד להיצמד לעובדה היחידה שהיא חווייתו האישית, ולא לקבוע שמשהו הוא אמת אובייקטיבית. הוא ממחיש זאת בדוגמה של אדם שבורח מזאבים: הוא בורח לא כי יש זאבים אלא כי הוא רואה אותם. אליעד מסביר שצריך ... שאמר או כתב, לבדוק מה עובדה ומה פרשנות, ולברר עד כמה הדברים שהוא אומר לעצמו או לאחרים הם מחויבים או סובייקטיביים. כיצד להבחין בין עובדות לפרשנות? אליעד נותן דוגמה מעיתון שבו נכתב בלוני גז חשופים בגן ילדים. הוא מדגים כיצד אפילו משפט שנראה עובדה הוא פרשנות, משום שבמציאות הבלונים נמצאים ליד הגן ולא בתוכו, אך הניסוח המטעה יוצר תחושה אחרת לגמרי. כך הוא מבהיר את החשיבות הגדולה של להבחין בצורה חדה בין עובדה לפרשנות, וכיצד על האדם לעשות זאת גם כלפי עצמו בחיי היום - יום. מדוע אנשים לא רוצים להטיל ספק באמת שלהם? אליעד מסביר שאנשים מפחדים להטיל ספק באמת שלהם כי הם חוששים לאבד את ... מחשבותיך ודבריך, לבדוק עובדות מול פרשנויות, ולהטיל ספק מתמיד בכל תפיסה. ככל שאדם מתרגל זאת יותר, הוא מתקרב יותר לאמת המוחלטת ולהבנת המציאות כפי שהיא. איך להיצמד לאמת? מה ההבדל בין עובדה לפרשנות? איך להפסיק לשקר לעצמי? מהי הבנה כללית מול פרטית? מדוע אנשים מפחדים להטיל ספק? מה המשמעות של המושג גם רק? איך להטיל ספק בצורה נכונה? ...
טוב ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, פרופורציה נכונה
טוב ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, פרופורציה נכונה
... ורע, לקבל את הטוב, לקבל את הרע, לא להקצין, לדייק בעובדות, יתרונות וחסרונות, יתרון יחסי, יתרון מוחלט, חיסרון יחסי, חיסרון מוחלט, פרופורציה נכונה איך להתמודד נכון עם תחושות של טוב ורע בחיים? הרבה פעמים אנשים חווים מחשבות ... נוטים לעוות ולהקצין את המציאות? אנשים נוטים לעוות עובדות ולהקצין בגלל שהם אינם רוצים להתמודד עם האמת הפשוטה. טבע האדם הוא להקצין מצבים ואז להתלונן עליהם כשהם הופכים קיצוניים מדי. לדוגמה, אדם שמתלהב בצורה מוגזמת מדבר טוב ...
שכנוע / מכירות / השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוחות? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות?
... מכירות השפעה - להציג פירוש כעובדה - איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך למכור יותר? איך לשכנע ... וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך לשכנע מישהו ולגרום למישהו להאמין לך? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מציג את הפירוש כעובדה. ואסביר, כי כל דבר בעולם שלנו, או שהוא עובדה שקרתה ממש בפועל, או שהוא רק פירוש ופרשנות של אותה העובדה שקרתה בפועל. ויש כמובן גם שקרים ברורים, שהם לא רק שהם לא קרו, אלא שהם אפילו לא פירוש של משהו שקרו, אלא הם מומצאים כולם מתחילתם ועד סופם. ומי שיתבונן יראה, כי טבע האדם הוא שהוא מציג בצורה שונה עובדות, מאשר איך שהוא מציג פירושים של עובדות. דהיינו, כאשר האדם מציג מספר לדוגמה על איזה דבר שקרה, בדכ כאשר הוא מספר על מה שבאמת קרה בפועל, הוא מציג את הדברים בצורה עובדתית אובייקטיבית מחויבת. וכאשר האדם מספר על הפירוש שהוא נותן למה שקרה, שם האדם ... לו. ואיך אפשר להעלות את רמת הקושי של הבדיקה הפנימית שהאדם בודק את הסיפור שלך? תשובה: על ידי זה שאתה מציג את הפירושים, כעובדות מוחלטות. דהיינו, אם כאשר אתה מציג רעיון כלשהו, אתה מציג אותו בצורה ... אחרת. וכבר ביארתי את זה במקומות אחרים. וכאשר אתה מעביר למישהו רעיון כלשהו, אז אם אתה מציג את הדברים בצורה אובייקטיבית כעובדה ממשית, כאילו שאתה רואה קיר, ואומר שיש כאן קיר, שזה נקרא בצורה עובדתית, שהיא צורה שבה אתה מתאר עובדות ממשיות, שאין לך בהן ספק, אז אם אתה מציג את הדברים בצורה כזאת, אז בעצם בכך אתה משדר לתת המודע של השומע, שהדברים הם עובדה ממשית, ושאסור לו להטיל בהם ספק כלשהו. ואז, כאשר השומע בודק בתוכו את מה שאמרת, הוא בעצם מרגיש רמת קושי רגשי גדולה יותר, לבדוק את נכונות הדברים. מאחר שהם הוצגו כעובדות, ובכך בעצם לא ניתנה לגיטימציה לבדיקת הרעיון, כי הוא הוצג כעובדה, ועובדות אין צורך לבדוק אותן. אבל ברגע שאתה מציג את הדברים בצורה ... מציג את הרעיון, אבל משדר שהוא רק רעיון סובייקטיבי בלבד, דהיינו, שאתה מציג את הדברים בצורה שונה מהצורה שהיית מציג את העובדה שעכשיו יום או עכשיו לילה, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע של השומע, שאתה עצמך ... פשוט לבדוק, כיצד היית אומר למישהו אחר עכשיו יום השמש זורחת יורד גשם וכיוב, באיזו תחושה היית ומה היית משדר כאשר היית מתאר עובדות, והאם באמת אתה מציג כך את הרעיון שלך, שאתה רוצה שיקבלו אותו?! כי אם לא, אז הרי שאתה נותן לגיטימציה לכך שהשומע יבדוק את נכונות הרעיונות שלך, כי אתה עצמך משדר לו, שמה שאתה אומר, זאת לא עובדה, אלא רק פירוש בלבד. והשומע, בכל מקרה מנסה לבדוק את מה שאתה אומר לו. אבל ככל שהדברים מוצגים בצורה יותר עובדתית ופחות בצורה של פירוש, כך בעצם אתה שולל את הלגיטימציה של השומע, לבדוק את ... לבדוק את אמיתות הסיפור שלך, וכך יש סיכוי גדול יותר לכך שהוא ישתכנע ויקבל ויאמין למה שאמרת. ואתה... אתה אל תפחד לבדוק עובדות ולא רק פירושים... כדי שלא יעבדו עליך... ...
רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
... דיבייטינג שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך ... אנשים וכיצד באפשרותך להשפיע על אנשים. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות. ואסביר, כי את כל הדברים שברצונך לשכנע בהם, אפשר לחלק אותם לשתי קבוצות. קבוצה אחת של עובדות, דהיינו, דברים עובדתיים שקרו בפועל וברצונך לשכנע מישהו שאכן קרה אותו אירוע ושאכן קרתה אותה עובדה. והקבוצה השנייה היא של דברים שהם רק פירושים בלבד. דהיינו, הם לא עובדות שקרו בפועל, אלא הם פירושים של דברים שקרו. לדוגמה: יש לי בבית שולחן יפה. זה שיש בבית שולחן, זאת עובדה. זה שהוא יפה או לא יפה, זה כבר פירוש של העובדות, אך זאת אינה עובדה. או לדוגמה: אשתי הכינה עוגה טעימה. אשתי הכינה עוגה, זאת עובדה. אך זה שהעוגה טעימה, זה כמובן כבר פירוש של העובדות. ומי שיתבונן יראה, שעובדה היא דבר הרבה יותר יציב ואמין, מאשר פירוש של עובדה. כי העובדה, היא דבר שקיומו הוא מחויב. דהיינו, מחויב שאכן הדבר קרה, ואין אפשרות לומר שהוא לא קרה, כי עובדתית הוא קרה. אאכ אתה רוצה לשקר, נגד העובדות ונגד המציאות. אבל פירושים של המציאות, עליהם ... אומר ולחזק את מה שאתה אומר. והדרך להחליש רעיונות, היא על ידי זה שהופכים את העובדות, לפירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד (= להפוך את העובדה לפירוש). וכמובן על ידי זה שמחדדים ומזכירים כל ... בלבד. ולעומת זאת, כדי לחזק רעיון כלשהו, לשם כך עליך להפוך את הפירוש לעובדה. שזה בעצם אומר, שעליך להציג את הפירושים של העובדות שקרו, כאילו אלו עובדות ממש. ועליך להסתיר כל שמץ זכר של סימן לכך שהפירושים שלך, הם רק פירושים אישיים בלבד, אך הם אינם עובדות מחויבות . דהיינו, כאשר מישהו מציג לך רעיון כלשהו, עליך לנסות להציג את הדברים שלו, כאילו הם רק פירוש בלבד, אך הם אינם עובדה מוכחת ושהם אינם אירועים שמחויב שהם אכן קרו בפועל. והדרך לעשות זאת, היא אפשרית גם על ידי זה שאתה הופך את העובדות שהוא מציג, לפירושים סובייקטיביים בלבד. כגון לדוגמה שמישהו מספר על משהו שקרה בפועל ברמה העובדתית, אז עליך לומר אתה טוען שקרה כך וכך. דהיינו, אל ... לומר אז לפי מה שאתה אומר עליך לומר אז לפי מה שאתה מספר. דהיינו, הוא לא אומר עובדות, אלא מספר סיפורים. ואם נדייק יותר, אז במקום ... הסיפור שסיפרת, קרה X. דהיינו, סיפרת לנו סיפור שקרה כך או אחרת, אך זו אינה עובדה ממש. והשימוש לדוגמה במילה סיפור, הוא בעל משמעות שמחלישה את האמירה של הדובר. והשימוש במילה טענה לתאר את הצגת העובדות, גם זה מחליש את החוזק של הצגת ה
שכנוע / מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע
... מניפולציות - איך להפוך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך להשפיע על אנשים? איך ליצור השפעה? תת מודע וכאן אבאר עוד טריק ... והדרך לחזק רעיון כלשהו, היא על ידי חיזוק והדגשת הרעיונות האובייקטיביים, שיש באותו הרעיון. ואסביר, כל רעיון בעולם וכל דעה בעולם, אפשר לחלק אותה לעובדות אובייקטיביות ולפירושים סובייקטיביים. ועובדות אובייקטיביות בהקשר הזה פירושו, החלקים של הרעיון שנתפשים כעובדות אובייקטיביות שכולם מסכימים עליהן שקל יותר להסכים איתם ולהזדהות איתם. והפירושים הסובייקטיביים של הרעיון, בהקשר הזה פירוש, ... כפירושים סובייקטיביים ואישיים בלבד, ושקשה יותר להסכים איתם שלא כולם מסכימים איתם. ומי שיתבונן היטב יראה, כי הרעיונות והדעות השונות, מורכבות גם מעובדות אובייקטיביות וגם מפירושים סובייקטיביים. ואנשים, הרבה יותר קל להם להזדהות וליצור הזדהות עם עובדה אובייקטיבית, מאשר להזדהות עם פירוש סובייקטיבי. וזה בעצם אומר, שאם ברצונך להחליש רעיון כלשהו, עליך להעצים ולהדגיש את ... בתוך כל הרעיון שאתה רוצה לשלול אותו, איפה בתוכו יש חלקים שהם רק פירושים אישיים, ושלשומע הרבה יותר קל להבין שזה רק פירוש אישי וסובייקטיבי אך זה לא עובדה אובייקטיבית. וכאשר אתה רוצה להחליש רעיון כלשהו, הדרך לכך היא על ידי זה שאתה מדגיש ומבליט את הפירושים הסובייקטיביים שיש בו, ועל ידי זה שאתה יוצר תחושה שכאילו כל הרעיון עצמו, הוא רק נקודת מבט סובייקטיבית בלבד. כי לקחת עובדה אובייקטיבית ולומר עליה שהיא רעיון סובייקטיבי בלבד, זאת כמובן בעיה. כי אנשים לא יקבלו את זה. ולכן אפשר לקחת את נקודות ... האמון כלפי אותו הרעיון, אפשר לעשות על ידי זה שאתה מדגיש ומעצים את החלקים של הרעיון, שבהם הכי קל לאנשים להטיל ספק. שאלו החלקים של הרעיון, שהם אינם עובדות אלא הם רק פירושים אישיים בלבד. ויותר מזה, אם בטעות זה שהציג את הרעיון, בטעות או במזיד, לקח פירוש אישי שלו, והציג אותו כעובדה אובייקטיבית, עליך להדגיש ולהראות, כיצד נעשה כאן ניסיון לרמות את השומעים. וכיצד אותו מציג רעיון, רצה (= להפוך את האפשרי ... כי אם תדגיש יותר מידי שחלק כלשהו של הרעיון הוא רק אישי וסובייקטיבי בלבד, הרי שבכך בעצם אתם גורם לשומע להתחיל לבדוק כל חלק של הרעיון, האם הוא עובדה אובייקטיבית או פירוש סובייקטיבי. ואז ממילא יכול להיות שהוא ישים לב יותר טוב, לעובדות האובייקטיביות, שאתה רוצה שהוא יתייחס אליהן כאל פירושים סובייקטיביים בלבד. ועל ידי זה שנוצר אצל השומעים חוסר אמון כלפי אותו הרעיון, על ידי זה בדכ הם נוטים לחשוב שכל הרעיון עצמו, הוא לא אמיתי ולא מחויב, אלא הוא רק אפשרי בלבד כפירוש אישי ולא כעובדה אובייקטיבית. וכמובן, שאת אותו הדבר בדיוק, יש לעשות בדיוק להפך, כדי לחזק רעיון כלשהו. שעליך לאתר בתוך הרעיון, את העובדות האובייקטיביות ואת החלקים שכולם קל להם להסכים עליהם. ועליך להדגיש ולהבליט את החלקים האלו, כדי ליצור אצל השומעים תחושת אמון, כלפי אותו הרעיון. וגם כאן צריך לא להדגיש יותר מידי את זה שאתה מדבר על עובדות בפועל ולא רק על פירושים בלבד. כי זה יכול להתחיל לגרום לשומעים לבדוק כל דבר שאתה אומר, האם זה פירוש או עובדה בפועל. דהיינו, אתה בהחלט כן יכול לומר אני מדבר על עובדות שקרו וכיוב, אבל אל תאמר אני מדבר על עובדות, ולא על פירושים וכיוב. כי ברגע שאתה אומר שאתה מדבר על עובדות, ולאחר מכן אתה מציג עובדות, אז לאחר מכן גם אם תציג פירושים אחרי העובדות כחלק מהעובדות, אנשים יחשבו שאלו עובדות ולא פירושים. אבל אם תאמר, אני מדבר על עובדות ולא על פירושים, זה עלול לגרום לאנשים להתחיל לבדוק האם באמת אתה מדבר על עובדות ולא על פירושים. כי בעצם הזכרת והדגשת להם, למה הם לא אמורים להאמין, שזה לפירושים. ואז הם יותר מודעים לכך, שאולי מספרים להם פירושים כעובדות. והדרך לחזק רעיון, היא על ידי זה שמדגישים את העובדות ואת החלקים המחויבים שבו, ויוצרים תחושה שמדובר על רעיון שהוא כולו מחויב. ואתה, כאשר מספרים לך סיפור כלשהו, תבדוק על כל אחד מהחלקים של הסיפור, האם באמת מדובר על עובדות או על פירושים?! ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסום אורגני הוא הטוב ביותר, אורגני או ממומן, האם אפשרי בלי פרסום ממומן? האם אפשרי רק עם פרסום אורגני בלבד? האם אפשרי לעשות רק פרסום אורגני? מי יכול לעשות רק פרסום אורגני? האם אפשרי לפרסם בחינם? איך עובדות רשתות פרסום? פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתונים, פרסום בשלטי חוצות, שיווק בתשלום, שיווק בחינם, שיווק ויראלי, להמציא את הגלגל מחדש, לפרסם בטלוויזיה, לפרסם ברדיו, לפרסם בעיתונים, לפרסם בשלטי חוצות, אורגני או בתשלום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ויראליות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ויראליות, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, פסיכותרפיסט, מאמן רוחני בתחום ויראליות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 18:09:30 - wesi1