איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של
איתור צרכים, איזה
איתור צרכים לא לעשות? טעויות
באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות
איתור צרכי הלקוח?
איתור צרכי הלקוח לפני רכישה,
איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר ... אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה
איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר? וכאן ... הלקוח כן צריך לאתר. או במילים אחרות, אסביר את העניין של
איתור צרכי הלקוח, מה מהותו? מה תכליתו? מה לעשות ומה לא ... את השירות הטוב ביותר בהתאם לצרכים שלו. אבל יש עוד סוג של
איתור צרכים, והוא
איתור צרכים שמתרחש לפני שהלקוח רוכש את המוצר ולפני שהוא ... שהלקוח הוא עדיין רק לקוח פוטנציאלי, גם כאן צריכים לעשות
איתור צרכים של הלקוח. למה? מכמה סיבות, שהמטרה שלהן, היא ... ללקוח מחיר על מה שהוא רוצה וכולי. ולכן צריכים לעשות
איתור צרכים כלשהו, לפני שהלקוח רוכש מאיתנו משהו, כדי להיעזר
באיתור הצרכים הזה, כדי לסגור עסקה עם הלקוח, או כדי לסנן את ... הוא אחד מהצרכים של הלקוח וכולי. בכל מקרה, צריכים לעשות
איתור צרכי הלקוח, גם לפני שהלקוח רוכש משהו, כדי לגרום ללקוח לקנות. והעניין של
איתור צרכים, הוא עולם שלם בפני עצמו וכולי. וכאן אני רוצה ... בוודאות נצטרך לדעת אותם, זה לא אומר שאנחנו צריכים לעשות
איתור צרכים של הצרכים האלו לפני שהלקוח הוא לקוח משלם. ... שירותי כתיבת הסכם ממון. במקרה כזה לדוגמה, הגיוני לעשות
איתור צרכים של הלקוח, בכל צורך שיש ללקוח, כדי להחליט שהוא ... הזה, ודווקא מאיתנו בסכום שאנחנו רוצים. אבל לא צריך לעשות
איתור צרכים ספציפי ברמת המיקרו, של מה בדיוק הלקוח רוצה שיהיה ... אבל לפני כן, אנחנו לא רוצים להיכנס עם הלקוח לסוג הזה של
איתור הצרכים. ולמה אנחנו לא רוצים לפני שהלקוח משלם, להיכנס איתו
לאיתור צרכים הזה? תשובה: זה ממגוון סיבות, לדוגמה: עלות של זמן ביחס לתועלת. כאשר בעולם אידיאלי, היינו עושים
איתור צרכים מלא, מייצרים ללקוח את המוצר, מציעים לו לרכוש ... צריכים לזכור, שהלקוח משלם עבור מילוי הצרכים שלו. אם נעשה
איתור צרכים מלא במלואו לפני הרכישה ונראה ללקוח באופן מלא ... אבל ביקום הזה הוא כבר לא צריך עזרה. כי כבר עשינו לו,
איתור צרכים ומילוי צרכים. וכמובן שכל מקרה לגופו. בכל מקרה ... כל מקרה לגופו. אבל בעיקרון בהתחלת השיחה, אמור להיות
איתור צרכים, שבו איש המכירות שואל שאלות את הלקוח והלקוח עונה ... ללקוח לנהל אותו. דהיינו, יש נקודה בשיחה, שהגיוני שאחרי
איתור הצרכים עם הלקוח, שאיש המכירות ייקח פיקוד על השיחה, ... של כל זה, היא X, בתנאי תשלום Y. כמובן שכל מקרה לגופו.
ואיתור צרכים נעשה לאורך כל השיחה. לדוגמה שבכל שלב, ללקוח ... שאלות, לדוגמה בשלב שמדברים על המחיר, איש המכירות עושה
איתור צרכים עם הלקוח, על התזרים הכספי ויכולת המימון של הלקוח וכולי. וכמובן שהכל דינאמי, אבל במהות, יש את שלב
איתור הצרכים, שבו הלקוח יותר מדבר. ויש את השלב של הצעת המחיר, ... מדבר ומסביר ללקוח, מה ההצעה שמציעים לו וכולי, בהתאם
לאיתור הצרכים שנעשה קודם לכן. לסיכום: