... והמצב הזה, הוא כאשר הלקוח מתייחס למוצר שלך,
בהתייחסות שנקראת רק לא. דהיינו, שהלקוח ... רוצה את המוצר שלך. ובין הטווח הרגשי הזה של
ההתייחסות של הלקוח אל המוצר שלך ואל ... למוצר שלך, כאל גם כן וגם לא. וזאת בדכ
ההתייחסות הנפוצה ביותר של הלקוח אל ... זאת בצורה הדרגתית, באמצעות זה שמשנים את
ההתייחסות שלו, מרק לא לגם לא + גם כן. ... לא תצליח לגרום ללקוח להתייחס אל המוצר שלך,
בהתייחסות של רק כן חייב שכן, הרי ... למוצר שלך ולדעה שלך. אבל הוא צריך לשנות את
ההתייחסות שלו לדעה שלו, מכך שהיא דעה ...