אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
למה הדרכת אנשי מכירות *גרועה* לעסק שלך? מה *רע* בלשפר את אנשי המכירות? למה *לא* ללמד את אנשי המכירות למכור יותר טוב? למה *לא* כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות
... כדאי ללמד את אנשי המכירות למכור? האם כדאי לעשות הדרכת מכירות לאנשי מכירות? טעויות של מנהלי שיווק ומכירות, האם להשקיע בשיווק או במכירות? איך למכור בלי איש מכירות? האם להשקיע במכירות או בשיווק? איך ללמד את איש המכירות? איך לשפר את אנשי המכירות? אימון מכירות לאנשי מכירות והפעם אדבר ... ללמד את איש המכירות למכור, וכאשר רוצים לעשות הדרכת מכירות לאנשי המכירות וכולי. ומה שצריך לדעת זה, שכאשר אתה משקיע באנשי המכירות שלך, לשפר אותם וללמד אותם למכור, הרי שבעצם אתה בעצם משקיע בעסק של מישהו אחר, לעומת השקעה בשיווק של העסק שלך, שבה אתה משקיע בעסק של עצמך. ואני אסביר. כדי שהלקוח יקנה, הוא צריך לקנות. וזה תלוי בכל תהליך המשפך השיווקי מהתחלת התהליך ... מספק לך שירותי מכירה, ומחר הוא עשוי לספק שירותי מכירה למישהו אחר ואולי אפילו למתחרה שלך. ולכן כאשר אתה משקיע באיש המכירות שלך, לעשות לו הדרכת אנשי מכירות וכיוב, הרי שבעצם אתה מפתח ומשקיע בעסק של הספק שלך. שאתה משפר את היכולות של הספק שלך, לספק לך את השירות, אבל גם לספק שירות ... לא יעזוב את העסק שלך וכיוב. וכמובן שכל מקרה לגופו. ולפעמים התועלת שווה את הנזק האפשרי וכולי. וכמובן שיש השקעה באיש המכירות שיכולה לעזור לו אך ורק למכור עבורך בעסק שלך ולא בשום מקום אחר. וכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון, כשאתה מכשיר את איש המכירות שלך, ללמוד למכור, הרי שבעצם אתה משקיע במישהו שהוא לא חלק אינטגרלי מהעסק שלך ובעצם אתה מלמד את הספק שלך, להיות יותר טוב ואולי מתישהו להתחרות איכשהו בעסק שלך. לעומת זאת, כאשר אתה משקיע בשיווק של העסק שלך, בחיזוק המותג שלך, כאשר אתה משקיע בתהליכי מכירה שלא קשורים לאנשי המכירות שלך, כאשר אתה משקיע בדברים שנשארים באופן קבוע בעסק שלך, בחיזוק המותג שלך, בחיזוק התדמית שלך, בדברים שאמורים לגרום ללקוח לקנות, בלי שום קשר לאיש מכירות כלשהו, הרי שזאת בהחלט השקעה לטווח הרחוק. כי התועלת, נשארת אך ורק עבורך. ואני לא נכנס להיבט, שאולי המתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק ... ליצור חומרי שיווק, בצורה נכונה, שהמתחרים לא יכולים להעתיק אותם. וזה נושא בפני עצמו. אבל ברמת העיקרון צריכים לזכור, שהשקעה באיש המכירות, זה בעצם להשקיע בעסק של מישהו אחר. אבל השקעה בשיווק, בחומרי מכירה בתהליך השיווק, זאת השקעה בעסק שלך. וכמטרה, צריך לכוון לתהליך שבו תהיה מכירה בלי איש מכירות בכלל. וזאת התכלית, שגם חמור יוכל למכור. ... יכולת רגשית ספציפית. ומכל שכן, שלא כל אחד יכול ללמד כל אחד למכור. ולפעמים המחסום הוא רגשי וכולי. ולכן, השקעה באיש מכירות, לא בהכרח תביא תועלת בטווח הרחוק, כי לא בהכרח שאפשרי ללמד כל אחד למכור, גם אם כן ... הרבה, אבל לא בטוח שכמכלול יהיה ניתן ללמד את איש המכירות למכור לשביעות רצון מנהל המכירות. וגם בהיבט הזה, השקעה בשיווק של העסק שלך, אם הוא נעשה נכון, זאת השקעה יותר בטוחה מאשר להמר על השקעה בתהליך של לשפר את איש המכירות. וכמובן שכל מקרה לגופו, ושיש בזה כל מיני איזונים ועלות מול תועלת וכולי. אבל עדיין צריכים לזכור את הנל. לסיכום: צריך לזכור גם את נקודת המבט, שהשקעה באיש מכירות, הרי שהיא השקעה בעסק של מישהו אחר, ספק שלך, שכרגע מספק לך שירות. לעומת השקעה בשיווק נכון, שבדרך כלל תישאר עבור העסק שלך ובמקביל גם תהפוך את איש המכירות ליותר מיותר ולפחות נצרך בכללי.
מכירה סוד איך לשכנע את הלקוח לקנות מוצר תועלת מול עלות השקעה תהליכי שיווק חכמה
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
מאמץ, כמה להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע
... להתאמץ? להרוויח בלי לעבוד, היצע וביקוש, להתאמץ כמה שפחות, להרוויח כמה שיותר, רצונות מנוגדים, רצון לקבל, רצון לתת, כמה להשקיע? כמה לתת? השקעה, להרגיש יותר טוב, להתאמץ כמה שיותר, פיתוח מוצר, שיפור מוצר, להרגיש פחות רע כמה להתאמץ עבור הלקוחות או במקום ... שואף להתאמץ כמה שפחות. הרצון להרגיש טוב מתבטא ברצון להרוויח יותר, והרצון להימנע מרע מתבטא ברצון להקטין את המאמץ וההשקעה ככל האפשר. כאן נוצרת סתירה ברורה: מצד אחד, אם האדם רוצה להרוויח יותר, עליו להשקיע ולהתאמץ יותר בפיתוח המוצר, בשירות ללקוח או במקום העבודה. מצד שני, ככל שהוא מתאמץ יותר, כך הוא חש יותר ... אם האדם יחליט להתאמץ כמה שפחות - הוא ייתן שירות גרוע ללקוחות, המוצר שלו יהיה ברמה נמוכה, הוא יפסיק להשקיע בעצמו, ובעקבות זאת, ירוויח פחות. לעומת זאת, ככל שהאדם ישקיע יותר וייתן שירות טוב יותר, הסיכוי להצליח ולהרוויח יותר ... כדאי לו להתאמץ יותר כי כך יש יותר סיכוי שהוא יקבל העלאה או קידום בתפקיד. מצד שני, המאמץ שהוא משקיע גורם לו לחוש פחות טוב, ולכן הוא יעדיף להקטין את רמת ההשקעה. מדוע אין תשובה מוחלטת לשאלה כמה להשקיע או להתאמץ? התשובה אינה מוחלטת, כי היא תלויה באיזון אישי. לכל אדם יש נקודת איזון אישית שבה הוא מוכן ... את המאמץ. מנגד, יש אנשים שיתאמצו מעט מאוד ויזכו להצלחה גדולה בזכות צירוף נסיבות או מזל. לדוגמה, אדם יכול להשקיע שעות רבות בשיפור המוצר שלו ולגלות שהלקוחות כלל לא מעריכים את התוספת הזו. מאידך, אדם אחר יכול להשקיע מאמץ מינימלי ולקבל תשואה גדולה בהרבה. כיצד בכל זאת אפשר להרוויח יותר ולהתאמץ פחות? אליעד מציין דרך שיכולה לעזור ... שהמטרה היא להגיע למצב שבו האדם מתאמץ כמה שפחות ומרוויח כמה שיותר, עדיין בתחילת הדרך חובה להתאמץ. האדם צריך להשקיע בשיפור עצמי, במיתוג עצמי ובמכירת עצמו, כי רק כך הוא יוכל ליצור לעצמו אלטרנטיבות רבות יותר, וככל שיש יותר ... שדורשות פחות מאמץ ונותנות יותר רווח. לדוגמה, אדם שרק מתחיל את דרכו בעסק חדש או במקום עבודה חדש, חייב להשקיע ולהוכיח את עצמו. ככל שהוא יהיה טוב יותר ויקבל יותר המלצות, כך בעתיד הוא יוכל לבחור לקוחות נוחים יותר ... של האדם וביכולת שלו למתג ולמכור את עצמו. לכן, כדי להגיע לנקודה שבה האדם מרוויח יותר ומתאמץ פחות, עליו להשקיע בשיפור עצמי, בפיתוח מיומנויות חדשות ובשיווק עצמי נכון. רק בדרך זו ניתן להגיע למצב של יותר רווח ופחות מאמץ לאורך זמן. מהו שורש השאלה של כמה להתאמץ וכמה להשקיע? אליעד מבהיר ששורש השאלה כמה להתאמץ? נובע מהרצון הפשוט של האדם לקבל כמה שיותר טוב ולהרגיש כמה שפחות רע. ... להתאמץ בעבודה? איך להרוויח יותר ולהתאמץ פחות? מהו איזון בין עבודה והנאה? האם אפשר להרגיש טוב בלי מאמץ? כמה להשקיע בשיפור המוצר? איך לשפר את הביקוש למוצר שלי? מהי נקודת האיזון האישית בעבודה? כמה צריך להתאמץ בעבודה, בפיתוח מוצר ובשירות ללקוח? שלום חברים, השאלה היא כמה בן אדם צריך להתאמץ עבור הלקוח שלו? כמה צריך להשקיע במקום העבודה? כמה להשקיע בפיתוח המוצר? איפה לעצור ולהגיד סטופ? העיקרון המרכזי בן אדם רוצה להרגיש טוב ולא רע. זהו עיקרון בסיסי. מכאן ... אחד, אם אתה רוצה לעבוד כמה שפחות, אז הגיוני שתרצה להתאמץ כמה שפחות. אם כך, האינטרס שלך הוא לא להשקיע בכלל בפיתוח המוצר, לתת שירות מינימלי, ולעבוד בצורה הכי חסכונית מבחינת מאמץ. מצד שני, ככל שתתאמץ יותר, יש יותר סיכוי שתצליח, תרוויח יותר כסף, תשיג העלאה, תקבל יותר לקוחות וכולי. אין תשובה מוחלטת אז כמה להשקיע? כמה להתאמץ? אין לזה תשובה חד משמעית. מצד אחד, ככל שתשקיע יותר, אתה מגדיל את הסיכוי להרוויח יותר. מצד ... ירצו אותך, כך תוכל להרוויח יותר ולהתאמץ פחות. לכן, כדי להגיע למצב שבו אתה עובד פחות ומרוויח יותר, עליך להשקיע בשיפור עצמי, במיתוג אישי ובמכירה של עצמך. האם תמיד כדאי להתאמץ? לא בהכרח. אתה יכול להתאמץ מאוד וזה לא ...
להשיג מטרה להרוויח יותר כסף נקודת איזון מוכן להתאמץ התמקדות לייצר הכנסה מטרות השקעה
כסף - מיינדסט לכסף, 2 שיטות להיות עשיר, 2 שיטות לעשות הרבה כסף, במה כדאי לי לעבוד? בחירת הזדמנות עסקית, איך לבחור מקום עבודה? שיקולים בבחירת מקום עבודה, איך להיות מסוגל לעשות הרבה כסף? איך להתעשר? איפה להשקיע את הכסף שלך? הגדלת יכולת ההשתכרות שלך, שיפור היכולת לעשות כסף, להשקיע כסף בבורסה, להשקיע בשוק ההון, הכנסה פאסיבית, בחירת מקום עבודה, בחירת מסלול קריירה, אוטומציה ושוק העבודה, מקצועות העתיד, פחד מפיטורים, איך להתכונן לברבור שחור?
... הזדמנות עסקית, איך לבחור מקום עבודה? שיקולים בבחירת מקום עבודה, איך להיות מסוגל לעשות הרבה כסף? איך להתעשר? איפה להשקיע את הכסף שלך? הגדלת יכולת ההשתכרות שלך, שיפור היכולת לעשות כסף, להשקיע כסף בבורסה, להשקיע בשוק ההון, הכנסה פאסיבית, בחירת מקום עבודה, בחירת מסלול קריירה, אוטומציה ושוק העבודה, מקצועות העתיד, פחד מפיטורים, איך להתכונן ... ירוויח הכי הרבה כסף, בן אדם כזה עושה את זה, כדי להגדיל את כמות הכסף שיש לו. או לדוגמה להשקיע כסף בבורסה ולהשקיע בשוק ההון, תכלית הפעולות האלו, היא להגדיל את כמות הכסף שלך. והיתרון של השיטה הזאת שבה האדם מתמקד בכך ... כמה שיותר כסף, היא בכך שזה מגדיל את הסיכוי לכך שיהיה לו כסף בפועל. אאכ הוא יפסיד אותו באיזו השקעה לא נכונה וכיוב. ויתרון נוסף של השיטה הזאת, הוא שהשיטה הזאת די פשוטה להבנה וליישום. היא בעצם אומרת, תעשה ... יש לך יותר כסף, אבל היכולת שלך לעשות כסף, לא בהכרח גדלה. עכשיו ניתן דוגמה נוספת. נניח בן אדם שמשקיע כסף בבורסה ועושה כסף, הרבה כסף. ונניח שיקרה משהו בלתי צפוי והוא יפסיד את הכסף שלו. מה היכולת של אותו האדם לעשות כסף חדש מ 0? מה היכולת של האדם להרוויח כסף? תשובה: לא בטוח שיש לאותו משקיע בבורסה, את היכולת לעשות הרבה כסף, כרגע, כשאין לו כסף. וניתן דוגמה נוספת. נניח שני אנשים, אחד עובד במשכורת ... לעשות יותר כסף בטווח הקצר, אלא גם דרך היכולת שלה להגדיל את היכולת שלך לעשות הרבה יותר כסף בעתיד. והשקעה בשוק ההון, היא לדוגמה לא ממש מגדילה את היכולת שלך לעשות הרבה יותר כסף בעתיד. דהיינו, עקומת הלמידה היא ...
הבדל בורסה אימון קוגניטיבי עיקרון זמן ללא מקום הזדמנות עסקית איך להיות עשירים במאה אחוז
תמא 38, כדאיות כלכלית, השקעה כספית, יזמות, נדלן, לקיחת סיכון כספי, השקעה בעסקים, ניתוח תוכנית טלוויזיה, ייעוץ עסקי, ייעוץ לעסקים, לקיחת סיכונים כלכליים, ניהול סיכונים פיננסיים
תמא 38, כדאיות כלכלית, השקעה כספית, יזמות, נדלן, לקיחת סיכון כספי, השקעה בעסקים, ניתוח תוכנית טלוויזיה, ייעוץ עסקי, ייעוץ לעסקים, לקיחת סיכונים כלכליים, ניהול סיכונים פיננסיים
לקיחת סיכונים כלכליים משקיע פרויקט איך לשפר למכור מוצר יקר ללקוח יזמות נדלן טלביזיה להתעשר
ווינר או לוזר, מצליחן או מפסידן, תוצאות מהירות, התמדה לאורך זמן, השקעה לטווח ארוך, השקעה לטווח קצר, איך חושב מצליחן? אופי של אנשים מצליחים, לרצות תוצאות מהירות, לרצות תוצאות במהירות, האם להתמיד לאורך זמן? מה רע בהתמדה?
ווינר או לוזר, מצליחן או מפסידן, תוצאות מהירות, התמדה לאורך זמן, השקעה לטווח ארוך, השקעה לטווח קצר, איך חושב מצליחן? אופי של אנשים מצליחים, לרצות תוצאות מהירות, לרצות תוצאות במהירות, האם להתמיד לאורך זמן? מה רע בהתמדה?
ווינר או לוזר, מצליחן או מפסידן, תוצאות מהירות, התמדה לאורך זמן, השקעה לטווח ארוך, השקעה לטווח קצר, איך חושב מצליחן? אופי של אנשים מצליחים, לרצות תוצאות מהירות, לרצות תוצאות במהירות, האם להתמיד לאורך זמן? מה רע בהתמדה? האם אנשים מצליחים משקיעים לטווח ארוך או מחפשים תוצאות מהירות? הרבה אנשים חושבים שלוזרים (מפסידנים) מחפשים תוצאות מהירות, ואילו ווינרים (מצליחנים) משקיעים לטווח הארוך מתוך הבנה שהצלחה דורשת התמדה וזמן. לדוגמה, יש אנשים שחושבים שמשקיע מצליח בבורסה הוא אדם שמשקיע במניות לטווח ארוך מתוך הבנה שתוצאות אמיתיות מגיעות אחרי שנים. לעומת זאת, יש אנשים שנחשבים לוזרים כי הם מחפשים רווחים מהירים, ולכן משקיעים בצורה לא חכמה ומאבדים את כספם. דוגמה נוספת היא אדם שמנסה לרדת במשקל: יש מי שמוגדר כלוזר, כי הוא ... מהר ועושה דיאטות קיצוניות שיכולות להזיק לגופו או לגרום לו להישבר מהר. לעומת זאת, אדם מצליחן נתפס כמי שמוכן להשקיע לאורך זמן ולשמור על סבלנות עד שיגיע לתוצאות. אך אליעד מסביר שהחשיבה הזאת שגויה לחלוטין. לפי אליעד, מה שמגדיר ... והם תמיד יעדיפו את הדרך המהירה והיעילה ביותר. אלא שלפעמים אין ברירה, והדרך היחידה להשיג תוצאות טובות היא באמצעות השקעה לאורך זמן. במצב כזה, האדם המצליח יהיה מוכן להשקיע לטווח ארוך, לא בגלל שזו בחירה אידאלית, אלא כי זו האפשרות הטובה היחידה שיש לו. כלומר, הוא יבחר בדרך ... את התוצאות הטובות ביותר במהירות הגבוהה ביותר, אך אם יתברר לו שאין דרך מהירה יותר, הוא יהיה מוכן גם להשקיע את הזמן הנדרש, גם אם זה ייקח שנים ארוכות. לדוגמה, אם אדם מחליט שהוא רוצה להרוויח כסף במהירות, הוא ... דרך מהירה יותר, הוא ישקיע זמן ואנרגיה בדרך הארוכה, פשוט כי אין ברירה אחרת. מדוע לוזרים נכשלים גם כשהם משקיעים לטווח ארוך? אליעד מדגיש נקודה נוספת: לפעמים לוזרים משקיעים לטווח ארוך, אבל דווקא אז הם עושים זאת בצורה לא נכונה. הם מחכים בסבלנות זמן רב למרות שיכלו לקבל את אותן תוצאות או אפילו טובות יותר בזמן קצר יותר. לכן, להיות סבלני ולהשקיע לטווח ארוך כשאפשר להשיג תוצאה טובה ומהירה יותר זו חשיבה של לוזר. ולהפך, לפעמים הלוזר מתייאש מהר מדי, למרות ... רוצה להשיג תוצאות במהירות וביעילות, אבל מוכן גם להתמיד לאורך זמן אם אין ברירה אחרת. לוזר הוא מי שלפעמים משקיע לטווח ארוך כשיש אפשרות מהירה יותר, ולפעמים מוותר מהר מדי כשאין אפשרות אחרת מלבד השקעה לטווח ארוך. איך חושב מצליחן? מה ההבדל בין ווינר ללוזר? האם כדאי להתמיד לאורך זמן? למה אני לא משיג ...
להרוויח כסף בקלות לוזריות להשקיע במניות נכון או לא להשיג מטרה החלטות השגת מטרות הגבוהה ביותר
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר איך להצליח במכירת עצמך בכל סיטואציה? כאשר אנחנו רוצים להצליח במצבים כמו ראיון עבודה, דייט, ... את המוצר, מה שמעלה את הערך שלך בעיניו וגורם לו להרגיש צורך לרצות את המוצר שלך יותר. איך לגשת למשקיעים? כשהמצגת שלך למשקיעים מתחילה, אל תשדר את עצמך כמי שמבקש מהם כסף. במקום זאת, התמקדי בשאלות שיגרמו להם למכור את עצמם לך, לדוגמה: איזה קשרים עסקיים אתם יכולים להביא לנו? אם נצטרך השקעה נוספת, האם תוכלו לספק זאת? מה הערך המוסף שלכם מעבר לכסף? כאשר המשקיע מרגיש שהוא צריך להוכיח את ערכו, הוא מתחיל להרגיש שאתה המועמד המבוקש, ומניח שיש לך יותר אופציות. הבסיס להצלחה: להיות טוב באמת הבסיס להצלחה בכל סיטואציה, בין אם זה ראיון עבודה, דייט, מכירה או גיוס משקיעים, הוא להיות טוב באמת במה שאתה עושה. ככל שתהיה יותר טוב בתחום שלך, יהיו לך יותר אופציות, ותוכל לבחור ... את עצמו לך, וליצור את הערך שלך בעיניהם. איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור משיכה? איך לדבר עם משקיעים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום לדייט שלך לרצות אותך? איך להצליח בראיון עבודה, שיחת מכירה, דייט או פרזנטציה? ... שהוא צריך להוכיח לך שהוא לקוח ראוי. כך, אתה מעלה את הערך שלך בעיניו ויוצר יותר ביקוש. איך לגשת למשקיעים? כאשר אתה מציג רעיון למשקיעים, אל תהיה בעמדה של בבקשה תשקיעו בי, אלא תשאל אותם: איזה קשרים עסקיים אתם יכולים להביא לנו? אם נצטרך השקעה נוספת, האם תוכלו לספק זאת? מה הערך המוסף שלכם מעבר לכסף? כאשר המשקיע מרגיש שהוא צריך להוכיח את עצמו, הוא מייחס לך יותר ערך, מתוך הנחה שיש לך יותר אפשרויות. הבסיס להצלחה ... להפך. לסיכום בכל אינטראקציה שבה אתה מוכר את עצמך - בין אם זה בראיון עבודה, מכירה, דייט או גיוס השקעה - נסה להפוך את היוצרות ולגרום לצד השני למכור את עצמו לך. כך תיצור לעצמך יתרון ותגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה שלך. שיטות שכנוע איך להצליח בראיון עבודה טכניקות מכירה איך לנהל דייט מוצלח איך לשכנע משקיעים איך לבנות פרזנטציה מנצחת להפוך את המוכר לקונה, איך לגרום למישהו לרצות אותך? איך ליצור משיכה? איך לדבר עם משקיעים? איך להתקבל לעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום לדייט שלך לרצות אותך?
איך לגרום לה לרצות אותי איך לגרום לבחור הערכה עצמית גבוהה חיזוק ערך עצמי בחורה איך לשכנע לקוח לקנות לגרום לו להתאהב בי איך לגרום לגברים לאהוב אותי
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
... ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע ... זה שיווק? מה זה מכירות? ומה התפקיד של השיווק בעסק? ומה התפקיד של המכירות בעסק? ונסביר, האם כדאי יותר להשקיע בשיווק או במכירות? ונסביר מה זה שיווק טוב ומה זה שיווק גרוע? ומה לעשות אם אתה לא מצליח למצוא ... השיווק וכולי. ואחרי שהבנו את כל זה נאמר, שניתן להבין, שככל השיווק שלך יותר טוב, ככה אתה פחות צריך להשקיע במכירות. וככל שהשיווק שלך יותר גרוע, ככה אתה צריך יותר להשקיע במכירות. דהיינו, אם אתה בונה תהליך שיווקי לטווח הארוך בצורה נכונה, הרי שבעצם אתה תיצור משפך שיווקי מאוד רחב ... תהליך המכירה יותר קל וככל שהשיווק יותר גרוע, ככה תהליך המכירות יותר קשה. עוד ניתן לומר, כי בטווח הרחוק, השקעה בשיווק לטווח רחוק עדיפה על השקעה במכירות ועל השקעה בשיווק לטווח קצר ובשיווק לטווח מיידי. כי בטווח הרחוק, שיווק טוב, מביא לך לעסק לקוחות, שכמעט ולא צריך למכור להם ושלא צריך להשקיע בהם במכירות. וכמובן שצריכים להשקיע בשיווק לטווח רחוק, שהוא זה שבונה את מערכת היחסים עם הלקוח והוא זה שגורם ללקוח להאמין בעסק ולאהוב את ... הופכים את הלקוחות שמתעניינים בעסק, ללקוחות משלמים. ככל שתשקיע יותר בשיווק איכותי, שיגרום ללקוחות לרצות לרכוש ממך, כך תצטרך להשקיע פחות במכירות ולהפך. ולטווח הארוך, עדיף להשקיע בשיווק לטווח הארוך, שיש לו את הלוגיקה שלו וכולי.
לשכנע לקוחות למי להאמין מה התפקיד של השיווק בחירה יצירת חומרים שיווקיים באיזו גרפיקה להשתמש בפרסומת מה התפקיד של המכירות הבדל
מטרות ויעדים, הצבת מטרות, איך ליצור מוטיבציה? יצירת מוטיבציה, התמדה ועקביות, נחישות עצמית, יעדים ומטרות, אין חשק לעבוד, כיצד ליצור מוטיבציה? הצבת מטרות ויעדים בחיים, דבקות במטרה
מטרות ויעדים, הצבת מטרות, איך ליצור מוטיבציה? יצירת מוטיבציה, התמדה ועקביות, נחישות עצמית, יעדים ומטרות, אין חשק לעבוד, כיצד ליצור מוטיבציה? הצבת מטרות ויעדים בחיים, דבקות במטרה
... נחישות עצמית, יעדים ומטרות, אין חשק לעבוד, כיצד ליצור מוטיבציה? הצבת מטרות ויעדים בחיים, דבקות במטרה איך לגרום לעצמנו להשקיע במטרות רחוקות במקום במטרות מיידיות? במהלך ההרצאה, אליעד דיבר על הנושא של הצבת מטרות רחוקות והקונפליקט שמתרחש כאשר יש ... הקטנות וגם את המטרות הרחוקות. אך מכיוון שהמשאבים מוגבלים, אנו צריכים להחליט לאן להקצות את האנרגיה שלנו - האם להשקיע במטרה המיידית והקלה או במטרה הרחוקה והמורכבת. הדרך שבה אנחנו מקבלים החלטות על פי אליעד, המוח שלנו עושה חישוב ... ייטה לבחור בה, על אף שהיא לא בהכרח משרתת את המטרות הרחוקות יותר. לעומת זאת, המטרה הגדולה, שדורשת זמן והשקעה, מצריכה סבלנות ושכנוע פנימי כדי לא להתפתות להנאות המיידיות. הצורך להרגיש טוב: המטרה הכללית אליעד מציין שיש לנו תמיד ... מיידי, גם אם בסופו של דבר המטרה הגדולה תוביל אותנו לתוצאה הרבה יותר טובה בעתיד. איך לשכנע את עצמנו להשקיע במטרה הגדולה? השלב הבא בהסבר של אליעד היה להבין איך לשכנע את עצמנו לבחור במטרה הגדולה על פני המטרה ... אנחנו ממנפים את המוטיבציה שלנו על ידי מיקוד במה שמשרת אותנו לטווח הארוך. למשל, אם אנחנו רוצים ללמוד או להשקיע במטרה גדולה כמו עבודה חדשה או תכנון לטווח הרחוק, עלינו להימנע מלהתמקד בהנאות מיידיות כמו גלישה ברשתות חברתיות או אכילת אוכל לא בריא. כל הבחירה תלויה ביכולת שלנו להאמין שהשקעה במטרה הגדולה תביא לנו יותר תועלת בהמשך. החשיבה היחסית והשקר העצמי אליעד מציין שהחשיבה היחסית נכנסת כאן לתמונה - ... את השואל מה היתרונות בלגלוש בפייסבוק בבוקר, והתשובה הייתה שאין יתרונות אמיתיים, רק בזבוז זמן. מאידך, אם אנחנו בוחרים להשקיע במטרה הגדולה, אנחנו צריכים לראות בה רק את היתרונות. אליעד מסביר את ההתמודדות הפנימית שלנו - מצד אחד, אנו ... יותר בעתיד. בסופו של דבר, אנחנו תמיד משלמים על הבחירות שלנו, בין אם מדובר בסבל או בהנאה. לסיכום, הדרך להשקיע במטרות הגדולות היא לשקר את עצמנו, להפסיק להתמקד בהנאות המיידיות ולראות את המטרות הגדולות רק כטובות. אם אנחנו מצליחים ... בחיים איך ליצור מוטיבציה? השגת מטרות רחוקות מניפולציה פנימית ומניעת דחיינות מטרות קטנות מול מטרות גדולות איך לגרום לעצמנו להשקיע במטרות רחוקות במקום במטרות מיידיות? במהלך ההרצאה, דיבר אליעד על האתגר שבו אנו עומדים כשיש לנו מטרות מיידיות (כגון ... שיש לנו, שאותם אנחנו צריכים להקצות למטרות השונות. כשיש לנו מטרות רבות אך משאבים מוגבלים, אנחנו חייבים לבחור היכן להשקיע את האנרגיה שלנו. הוא מסביר שיש לנו שלושה סוגי מטרות: 1. מטרות מיידיות - המטרות הקטנות והפשוטות שמספקות תחושת ... קניית גלידה. 2. מטרות גדולות - מטרות שהן רחוקות יותר ודורשות זמן ומשאבים, כמו להרוויח סכום כסף גדול או להשקיע בדיאטה לטווח הארוך. 3. הצורך להרגיש טוב - זו המטרה הכללית ביותר, שאותה אנחנו תמיד בודקים כשאנחנו צריכים להחליט ... אבל המטרה הגדולה צפויה להביא לנו יותר תועלת בטווח הארוך, אנחנו נבחר במטרה הגדולה אם נוכל לשכנע את עצמנו שההשקעה בה תביא לנו יותר טוב בעתיד. למשל, אם יש עבודה שמספקת שכר מיידי אך יש אפשרות להגיע לעושר עתידי ... אלא יותר לפי מה שייתן לנו סיפוק מידי. המטרה הכללית להרגיש טוב, בעצם משפיעה על הבחירות שלנו - האם להשקיע במטרה הגדולה או להתרכז במטרה הקטנה שמספקת תוצאה מיידית. מה עושים כשיש קונפליקט פנימי? כשיש קונפליקט פנימי בין הרצון להשקיע במטרה הגדולה לבין הרצון להרגיש טוב מיד, אליעד מסביר שהפתרון הוא לשקר קצת - כלומר, לשדר שהמטרה הגדולה היא ... לחמוק מהתוצאות. גם כשאנחנו בוחרים במטרות מיידיות, אנחנו עדיין משלמים על כך במחיר עתידי, וכשאנחנו בוחרים במטרות רחוקות, אנו משקיעים הרבה יותר זמן ומאמץ. אליעד אומר שלא משנה אם תבחר במטרות מיידיות או רחוקות, הכל כרוך בהנאה ובסבל. לסיכום, התשובה לשאלה איך לגרום לנו להשקיע במטרות רחוקות יותר היא לשקר את עצמנו, לראות את היתרונות במטרות הגדולות ולמצוא חסרונות במטרות הקטנות כדי להניע את ... מוציא את המשאבים שלך על המטרות המיידיות ואתה שואל איך אתה יכול לגרום לעצמך, את האיקס משאבים שיש לך להשקיע על המטרות הגדולות יותר ואני בכוונה טרחתי לציין שיש לך משאבים מוגבלים, כי אם הם לא היו מוגבלים לא ... אותי איך לגרום לו שימאס לו מהקטנה ושישקיע בגדולה, אז קודם כל בואו ננסה להבין את החוקיות שלפיה אתה משקיע בגדולה ולא בקטנה. אז התשובה היא פשוטה, התשובה היא שיש לכל בן אדם הרבה מטרות, יש לו מטרות קטנות ... אותה בחשבון, שקוראים לה אני רוצה להרגיש טוב, זה המטרה הכללית. עכשיו, המוח שלך - איך הוא מחליט האם להשקיע במטרה הקטנה של עכשיו ואז זה ידפוק את המטרה הגדולה? איך הוא מחליט? לפי המטרה הנוספת בכלל, יש לך ... שזה יהיה על המטרה הקטנה או על הגדולה. לפי המטרה הנוספת, השלישית, שהיא להרגיש טוב. אתה כאילו בודק איפה להשקיע את המשאבים לפי המטרה הכללית. מה הבנת אותי, עד כאן? אחר - כך נראה איך לנווט את זה. ש: ... היא למה אני חושב שאני ירגיש יותר טוב במטרות הקטנות. אליעד: לא, את זה אתה כבר חושב, כי אתה משקיע יותר בקטנות מאשר בגדולות. כדי לשכנע אותך לא להשקיע במטרה הקטנה בשביל המטרה הגדולה, אנחנו בעצם צריכים להשתמש במטרה העוד יותר גדולה שהיא להרגיש טוב ולנסות לשכנע אותך ... הירח יהיו שוות הרבה כסף. לך תדע, אתה מבין? ש: אוקיי.. אליעד: אז מה המסקנה בעצם? כדי לשכנע אותך להשקיע יותר במטרות רחוקות, צריך לגרום לך לחשוב שהשקעה במטרות היותר רחוקות תביא לך יותר תשואה בסך הכל הכללי ביחס למטרה הכללית יותר של להרגיש טוב, יותר מאשר להשקיע במטרות הקטנות. נכון? ש: נכון. אליעד: יפה, זה קודם כל התשובה הכללית. עכשיו אם אתה רוצה, תביא דומה ספציפית ... לכישורים שלי אליעד: זאת המטרה קצרה או הרחוקה? ש: נגיד שהרחוקה ונגיד שזה אומר תכנון של כל מיני דברים: להשקיע, ללמוד, כל מני דברים שהם לטווח הרחוק, או סתם, לכתוב איזה מאמר ללימודים או כל מיני דברים כאלה. והדבר ... מטבע הדברים, אתה תשקיע יותר במטרות הגדולות. ש: אוקיי. אליעד: יפה. עכשיו מה צריך לעשות? מה האמת? במה עדיף להשקיע בזה או בזה? ש: האמת המוחלטת? אליעד: כן. מה האמת המוחלטת? ש: שלא משנה. אליעד: יפה! לא משנה. עכשיו, ... לעולם בשביל לגלוש בפייסבוק? מה זה הדברים האלה? אתה צריך לפתח את עצמך, יש לך פוטנציאל גדול, אתה צריך להשקיע, לך תלמד, תתפתח ואל תשקר שזה גם טוב - פייסבוק, פייסבוק זה רק רע ופייסבוק זה הדבר הכי נורא ...
אמת אמיתית מתנות חינם מאיפה להתחיל מימד המקום למי להאמין אמת בלתי תלויה לשקר התאמצות
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
3 גישות בניהול עובדים, 3 דרכי התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים
... התמודדות עם עובד שלא מבצע את המשימות שלו, מה לעשות עם עובד שלא עומד במשימות שלו? איך לנהל עובדים? השקעה בעובדים בארגון, השקעה בהון האנושי שבארגון, גישות ניהוליות, יעוץ למנהלים, אימון למנהלים מה לעשות כשהעובד שלך לא מבצע את המשימות שלו? כאשר ... מבצע את תפקידו? הגישה השלישית, שלדעת אליעד כהן היא הקשה ביותר אך גם היעילה והמשתלמת ביותר לטווח ארוך, היא להשקיע בבניית היכולות, הידע, והמוטיבציה של העובד, כך שהוא עצמו יבחר לבצע את המשימה. במקום לבצע את המשימה בעצמך או ... האם חסרה לו מוטיבציה? האם הוא אינו רואה ערך בביצוע המשימה? בגישה זו, אליעד כהן מדגיש את החשיבות של השקעה בהון האנושי בארגון. בניית היכולת של העובד לעשות את המשימה בעצמו היא הדרך האפקטיבית ביותר בטווח הארוך. כשהעובדים חכמים ... המוטיבציה שלו, כך שבסופו של דבר הוא ירצה ויהיה מסוגל לבצע את המשימה בכוחות עצמו. למרות שהשיטה הזאת דורשת השקעה רבה יותר של זמן ומאמץ ראשוני, היא מייצרת תועלת משמעותית לארגון בטווח הארוך, ומביאה לכך שהעובדים יהיו עצמאים ויעילים ... אצל עובדים? גישות ניהול עובדים למה העובד לא עושה מה שאני מבקש? איך לנהל עובדים? ללמד את העובד לחשוב, להשקיע בעובדים, להשקיע בהון האנושי, חשיבות ההון האנושי שבארגון, השקעה בעובדים, שיטות לניהול עובדים, גישות בניהול עובדים, לפטר עובד, להחליף את העובד, בעיות משמעת עובדים, עובד לא ממושמע
עצמאות לנהל את העובד טיפול עובד שלא עומד במשימות שלו עצמאים איך לפטר עובד מטופל מבצע
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
... עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים? איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצוינים? כדי לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצוינים ולעבוד בצורה מושלמת, יש ... נדרש ממנו. כיצד אפשר לעודד מצוינות דרך פיתוח החשיבה? במקום רק להעביר ידע תיאורטי או להעניק תגמול כספי, יש להשקיע בהכשרת עובדים באופן שכולל פיתוח מוחשי של החשיבה. בכל שיחה שוטפת איתם יש ללמד אותם כיצד לגשת לבעיות, כיצד ... ארגונית ולהגדלת התפוקה לאורך זמן. מה עוד אפשר ללמוד כדי לפתח את העובדים? אם רוצים להעמיק בנושא הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, פיתוח חשיבה אצל עובדים והפיכתם למצטיינים, ניתן לחפש מידע נוסף באמצעות ביטויים כמו איך לגרום למישהו לפתח את ... נדרש ממנו. כיצד אפשר לעודד מצוינות דרך פיתוח החשיבה? במקום רק להעביר ידע תיאורטי או להעניק תגמול כספי, יש להשקיע בהכשרת עובדים באופן שכולל פיתוח מוחשי של החשיבה. בכל שיחה שוטפת איתם יש ללמד אותם כיצד לגשת לבעיות, כיצד ... ארגונית ולהגדלת התפוקה לאורך זמן. מה עוד אפשר ללמוד כדי לפתח את העובדים? אם רוצים להעמיק בנושא הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, פיתוח חשיבה אצל עובדים והפיכתם למצטיינים, ניתן לחפש מידע נוסף באמצעות ביטויים כמו איך לגרום למישהו לפתח את ... לעובדים שלך לעבוד יותר טוב. איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? איך להשקיע בעובדים באופן שיגרום להם להצטיין? מוטיבציה לעובדים לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב עובד מצוין פיתוח עובדים פיתוח חשיבה לעובדים ...
כסף לבצע תרגול קוגניטיבי איך לגרום לעובד האם להעניק האם להשקיע יכולות קוגניטיביות שיטות לפיתוח השכל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על השקעות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: השקעות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: השקעות, איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני מומלץ, מאמן קריירה, אימון אישי מומלץ בנושאי השקעות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 03_09_2025 השעה 18:54:10 - wesi1