... מפורסם מבוסס על הציפייה שהפרסום ימלא צורך פנימי
בתחושת ערך עצמי ויגביר את הביטחון העצמי. עם זאת, ישנם גם מחירים שצריך לקחת בחשבון כאשר שואפים להיות מפורסמים. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם ... מה שהם היו רוצים להיות. אם אדם מפורסם משדר תכונות או
דימוי שהוא מייצג את השאיפות של קהל מסוים, אותם אנשים יתחילו להזדהות איתו ולהעריץ אותו. זהו תהליך של הזדהות - אנשים אוהבים את מי שהם רואים ... או הישגים הם מחפשים באנשים שהם מעריצים. אם תשדר את
הדימוי שאתה מגלם את מה שהקהל שלך שואף אליו, סביר להניח שתקבל את אהבתם. השאלות שיכולות לעזור כאן הן: מי אני רוצה שיאהב אותי? מה האנשים הללו ... עולה, כך האדם מתחיל להרגיש שהוא מחויב יותר לתחזק את
הדימוי שכבש את לב המעריצים. הוא לא יכול להציג את התכונות האישיות שלו שאינן תואמות את
הדימוי שהמעריצים מצפים ממנו, ובכך הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא באמת. כל הזמן הוא חייב לעבוד על מנת למצוא חן בעיני הקהל, ולהתאים את עצמו ... האם אני מוכן לחיות תמיד בציפייה ובדריכות לשמור על
ההערכה שאני מקבל? התשובות לשאלות אלו יכולות לעזור לך להבין אם הפרסום אכן ישרת את הצרכים האישיים שלך, ואם זהו הצעד הנכון עבורך. איך להיות ... מפורסמים? הרצון להתפרסם נובע לרוב מהשאיפה לקבל אהבה
והערכה מהסביבה. רבים מאמינים שאם יתפרסמו, יאהבו אותם יותר, ואז יוכלו לאהוב את עצמם. הרצון הזה מבוסס על הציפייה שהפרסום ימלא צורך פנימי ... ככל שהפרסום גדל, כך אדם מרגיש מחויב יותר לתחזק את
הדימוי שהקהל אוהב. ישנן תכונות או התנהגויות שהמעריצים אינם אוהבים, ולכן כדי לשמור על ההערצה, אותו אדם לא יוכל לחשוף אותן. הוא צריך לעבוד ... שבו לא ימלא את ציפיותיהם, הוא מסתכן באובדן הפרסום
וההערכה . האם זה באמת משתלם? עולה השאלה האם כדאי בכלל להקריב את החופש להיות מי שאתה באמת, תמורת ההערצה והאהבה שאתה מקבל. גם אם היה אפשר לגרום ... אני מוכן לחיות כל הזמן בציפייה ובדריכות כדי לשמר את
ההערכה שאני מקבל? התשובות לשאלות האלו עשויות לשפוך אור על המשמעות האמיתית של להיות מפורסם, ולעזור להבין אם הפרסום אכן עונה על הצורך האישי ...