אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה המוח מפרש משפטים ✔שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
איך משתמשים בתרתי משמע כדי לשכנע אנשים?

אליעד כהן מסביר איך ניתן לבצע מניפולציה פסיכולוגית באמצעות שימוש מושכל במילים שיש להן ריבוי משמעויות ("תרתי משמע"). המטרה היא להעביר מסר שהשומע יקבל, תוך שתילת משמעות נסתרת בתת - המודע שלו. לפי אליעד, ניתן להשתמש בשיטה זו גם לצורך השמצה מתוחכמת או לצורך העברת מסר עקיף שהשומע לא יהיה מודע אליו לחלוטין.

לדוגמה, אם מישהו רוצה להשמיץ קבוצה מסוימת של אנשים, הוא יכול להגיד: "כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים". במקרה זה, המילה "כל" מהווה הכללה חד - משמעית ולכן מעוררת התנגדות, מכיוון שאנשים באופן טבעי מתנגדים להכללות מוגזמות. השומע יחשוב מיד: "לא נכון, לא כל האנשים בקבוצה הם גנבים", גם אם בפועל אחוז גדול מהקבוצה הוא אכן כזה.

לעומת זאת, אם רוצים להעביר מסר דומה בלי לעורר התנגדות, ניתן להשתמש במשפט כמו: "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" או "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים". שתי האפשרויות האלה כביכול דומות מבחינת משמעות, אך לפי אליעד הן משפיעות באופן שונה על התודעה.

כאשר אומרים "חלק מהאנשים", השומע מפרש זאת כמדויק ואמין יותר, ולכן נוטה לקבל את המסר ביתר קלות. אך כשבודקים לעומק, מסתבר שיש הבדל משמעותי בין "חלק מהאנשים" לבין "יש אנשים". אליעד נותן דוגמה להמחשת העניין:
  • אם אומרים "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" ומורידים את המילה "חלק", נשאר המשפט: "האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים". משפט זה נשמע כהכללה חזקה ויכול להיתפס כ"האנשים כולם גנבים".
  • לעומת זאת, אם נאמר "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" ונוריד את המילה "יש", נקבל את המשפט: "אנשים בקבוצה הזאת גנבים", שאינו נשמע כהכללה מוחלטת כמו המשפט הקודם.
מכאן ההסבר שאליעד נותן: כשאומרים "האנשים בקבוצה הזאת גנבים", השומע עשוי לפרש זאת בתת - המודע כמשמעות של "כל האנשים", כי המבנה הלשוני מאפשר זאת. מצד שני, המשפט "אנשים בקבוצה הזאת גנבים" פחות מחייב הכללה גורפת.

כיצד המוח מפרש משפטים עם ריבוי משמעויות?

אליעד כהן מסביר כיצד המוח מנתח משפטים עם ריבוי משמעויות. לדבריו, המוח לא מנתח רק את המשמעות המלאה של המשפט השלם, אלא גם כל חלק ממנו בנפרד. כל מילה במשפט נבחנת עצמאית וגם ביחס לשאר המשפט. לכן, כאשר המוח שומע משפט מסוים, הוא מפרש אותו בכמה רבדים במקביל, כולל פירושים סותרים או מנוגדים.

לדוגמה, כשאומרים לאדם "האם אתה רוצה ללכת לשם?", אמנם נאמרה המילה "האם" שמצביעה על אפשרות, אך בו - זמנית נאמר לו גם באופן חד משמעי "אתה רוצה ללכת לשם". לכן, ברובד מסוים של התודעה, האדם קולט גם את המסר: "אתה רוצה ללכת לשם", ולא רק את האפשרות שהוא לא בטוח בזה.

איך אפשר להשתמש במילים עם משמעות כפולה כדי להימנע מהתנגדות?

אליעד מדגים איך אפשר להעביר מסר בצורה עקיפה כדי להימנע מהתנגדות. לדוגמה, אם רוצים לומר למישהו "אתה צריך לעשות שיעורים", ויודעים שהוא יתנגד, ניתן להוסיף לפני כן ביטוי מרכך כמו "אני חושב ש..." או "גם אתה תבין ש...". כך המשפט מועבר לשומע ברובד התת - מודע שלו כעובדה, למרות שהוא לכאורה נאמר כהצעה בלבד.

כיצד להימנע מפרשנויות לא רצויות?

אליעד מסביר שכאשר מעבירים מסר חד - משמעי...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת דוגמה לסוג של מניפולציה שניתן לעשות באמצעות שימוש במילים שיש בהם תרתי משמע. אוקי דהיינו, ריבוי משמעויות כאשר אחת המשמעויות ואחת המשמעויות לא נכונה ואף על פי כן משתמשים בביטוי הזה כדי להעביר לתת מודע של השומע את המשמעות הלא נכונה תוך כדי שכביכול אומרים את האמת מאחר שיש למילה הזאת גם משמעות נכונה ואני אתן סתם דוגמה, נגיד שרוצים להשמיץ קבוצה של אנשים.

אוקי ואז איך אפשר להשמיץ אותם לדוגמה נגיד כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת הם גנבים, אוקי עכשיו עובדתית בא נניח שהעובדות הם שלא כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים, נגיד שעובדתית לא כולם גנבים נגיד שחלקם גנבים, נגיד שיש בקבוצה הזאת 30% גנבים 10% גנבים 70% גנבים זה לא משנה. אוקי עכשיו אם נבוא לשומע לזה ששומע את המסר ונגיד לו "כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת גנבים" ברגע שאומרים את המילה "כל" בהתחלת הרעיון המילה "כל" היא מילה מחייבת, היא מילה שברגע שאומרים אותה אוטומטית נדלקת אצל השומע נורת אזהרה.

אומרים לו "כל", "רגע מי אמר שכל" ואז אם לדוגמה מתחילים את המשפט ואומרים "כל האנשים בקבוצה הזאת והזאת הם גנבים" אוטומטית המוח אומר "לא נכון לא כולם גנבים" ואז ממילא גם אם 70% אחוז מהקבוצה הזאת הם גנבים עדיין יכול להיות שלא יקבלו את המסר מאחר שהוסיפו את המילה "כל". אוקי לעומת זאת אם נגיד נאמר "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" אוקי אז במקרה כזה ברגע שאמרנו "חלק" אז כביכול המוח אומר "רגע הוא אמר לי חלק זאת אומרת שהוא לא מנסה להכליל הוא מנסה לדייק אז אם הוא מנסה לדייק כנראה שגם מה שהוא יגיד לי אחר כך זה נכון" ואז אומרים לבן אדם "תראה חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" ואז המסר הזה יותר אמין גם משום שהמקרה ההוא אמת נניח וגם משום כפי שאמרתי ברגע שהבן אדם אומר את המילה "חלק" או "ישנם אנשים" וכו' ברגע שבן אדם משדר שהוא מדייק אז המוח נוטה לתת יותר אמון במה שאמרו לו.

אוקי עכשיו המניפולציה הולכת ככה בא נניח שבקבוצה הזאת יש חלק גנבים וחלק לא גנבים ואנחנו נגיד רוצים להשמיץ אותם, עכשיו איך אפשר להעביר בעצם את המסר הזה אפשר לומר "יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים" ואפשר לומר "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים". עכשיו איזה מסר יותר משמיץ המסר שאומר "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" או "יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים" לכאורה אותו דבר, נכון פעם אמרנו שחלק מהאנשים גנבים ולא כולם ופעם אמרנו שיש אנשים גנבים ולא כולם, אוקי אבל שימו לב לנושא הבא. אוקי בואו ניקח את המילים האלה "יש בקבוצה הזאת אנשים גנבים, חלק מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים", עכשיו שימו לב בא נגיד נוריד את המילה "חלק" ואת המילה "יש" מה קיבלנו, אם הורדנו את המילה "חלק" נשאר לנו שימו לב "חלק

מהאנשים בקבוצה הזאת גנבים" נוריד את המילה "חלק מ..." נשאר לנו "האנשים בקבוצה הזאת גנבים".

לעומת זאת אם אנחנו ניקח "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" אז נוריד את המילה "יש" ואז קיבלו "אנשים בקבוצה הזאת גנבים". עכשיו שימו לב להבדל אם היו רואים ואומרים "אנשים בקבוצה הזאת גנבים" או "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" מה יותר מכליל, מה נשמע לשומע יותר הכללה כלפי הקבוצה הצורה של "האנשים בקבוצה הזאת גנבים". זאת אומרת "אנשים בקבוצה הזאת גנבים" זה לא בהכרח אומר שכל האנשים גנבים אבל אם לדוגמה אומרים "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" זה יותר מכליל אם לדוגמה היה צריך להמר אומרים לבן אדם "תקשיב אנשים בקבוצה הזאת גנבים" ואחר כך מצביעים על קבוצה אחרת ואומרים לו "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" ועכשיו אומרים לו "תבחר באיזה קבוצה לדעתך יש יותר גנבים בקבוצה שאמרנו אנשים בקבוצה הזאת גנבים או בקבוצה שאומרים האנשים בקבוצה הזאת גנבים" אז המוח יפרש, למה יפרש זה נושא אחר אבל המוח יפרש "האנשים בקבוצה הזאת גנבים".

זה יותר מכליל ולכן שימו לב לנושא הבא אם נאמר "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" אז המוח כשהוא שומע "יש אנשים" אוטומטית הוא מפרש "ולא כל האנשים", אוקי גם כשהמוח שומע "חלק מהאנשים" הוא מפרש "ולא כל האנשים" אבל במוח עצמו המוח לא מפרש רק פעם אחת את המשפט המוח מפרש את כל המשפט בכל פעם מחדש אומרים את המילה "חלק מהאנשים, בקבוצה, גנבים" כל פעם המוח לוקח את המילה ומפרש את המשפט מחדש. זאת אומרת אם משפט לדוגמה מורכב מנגיד חמש מילים, אוקי אז המוח בעצם כשאמרנו לו את המילה הראשונה הוא זוכר ומפרש את המשך המשפט, מילה שניה הוא מפרש אותה בהמשך המשפט, מילה שלישית המשך המשפט אבל בעצם המוח יש בו המון רבדים וכשהמוח שומע משפט הוא מפרש אותו לאו דווקא בהתייחסות לכל המילים שלו.

לדוגמה נגיד כשאומרים למישהו "האם אתה רוצה ללכת לשם ולשם" אז אומנם דחפנו את המילה "האם" אבל עדיין אמרנו לו "אתה רוצה ללכת לשם ולשם", זאת אומרת הוא גם שמע "האם אתה רוצה ללכת" דהיינו, במילים אחרות לא בטוח שאתה רוצה ללכת אבל מצד שני גם אמרנו לו "אתה רוצה ללכת לשם ולשם" אמרנו לו בעצם מה הוא רוצה, באחד הרבדים במוח כשהוא שמע את המשפט "האם אתה רוצה ללכת לשם ולשם" הוא גם שמע את המילה "האם" הוא גם שמע "אתה רוצה ללכת לשם ולשם" אז תוך כדי שהוא שמע את "האם" הוא גם שמע את "אתה רוצה ללכת לשם ולשם" ואז הוא גם פירש שהוא רוצה ללכת לשם ולשם.

אותו דבר לצורך העניין כאן אז שימו לב המוח שומע נגיד "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" בשום שלב במשפט גם כשהוא שמע "יש אנשים", גם אם נוריד את המילה "יש" הוא שמע "אנשים בקבוצה הזאת" או נגיד שהוא שמע "בקבוצה הזאת גנבים", אוקי "בקבוצה" אז בעצם בשום שלב הוא לא ממש הכליל את האנשים בקבוצה. לעומת זאת כאשר אומרים לבן אדם "חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים" בעצם כשהמוח מוחק לרגע אחד כי המוח כפי שאמרתי מנתח כל חלק בפני עצמו וגם את הכל ביחד, הוא גם מנתח את הכל ביחד אבל הוא גם מנתח את כל החלקים בפני עצמם הוא לוקח חמש מילים מרכיב המון משמעויות מכל ההיבטים ואז בסוף משכלל את כל ההיבטים ביחד.

אוקי אבל כשהמוח שמע את המילים "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" בעצם הוא קיבל את המשמעות שאומרת "כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים" שימו לב "כל האנשים בקבוצה הזאת גנבים" אפשר לומר אבל אי אפשר לומר "כל אנשים בקבוצה הזאת גנבים", שימו לב אם עכשיו לוקחים משפט "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" ונשאל מישהו "האם זה אומר שכל האנשים בקבוצה איזו לדעתך מילה הייתה כתובה לפני המילה האנשים, האם היה כתוב חלק מהאנשים או כל האנשים?", תשובה יכול להיות ככה ויכול להיות ככה. לעומת זאת אם אנחנו נגיד ניקח את המילה "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" ונשאל את המוח "מה היה כתוב לפני כל האנשים או יש אנשים?" אז המוח יגיד "יש אנשים" כי אין משפט כזה "כל אנשים, כל אנשים בקבוצה הזאת גנבים" אין משפט כזה ולכן כשהמוח שומע "האנשים" אוטומטית במוח יש את האפשרות לפרש את המילים "אלה האנשים" כאילו אמרנו "כל האנשים".

מה בעצם זה אומר, זה אומר זה הולך עוד פעם ככה מההתחלה אם נגיד לדוגמה רוצים להעביר מסר, אוקי רוצים להעביר מסר מסוים המסר לא מדויק בהכרח לא בהכרח מדויק, מה שצריך לעשות זה לנסות להגיד את מה שרוצים להגיד לדוגמה רוצים להגיד למישהו "אתה צריך לעשות שיעורים" אוקי עכשיו אנחנו יודעים שהוא יתנגד לזה אז מה עושים לוקחים את המשפט "אתה צריך לעשות שיעורים" ולפני כן כדי שהוא לא יתנגד לזה לפני כן דוחפים איזו מילה שכביכול תמנע את ההתנגדות של המשך המשפט, לדוגמה " אני חושב שאתה צריך לעשות שיעורים" או " גם אתה תבין שאתה צריך לעשות שיעורים".

עכשיו הצורה הזאת של מה שאמרנו בהמשך של המשפט בעצם שאמרנו שיש לה כמה משמעויות אז בעצם המוח מקבל גם בתת מודע או באחד מהרבדים במודעות המוח מקבל גם את הפירוש של המשפט שלא בהכרח מבינים אותו לפי ההקשר המלא של המשפט, זאת אומרת לקחנו נגיד את המשפט עם הגנבים לצורך העניין ואז אמרנו "כל האנשים" ואז המוח פירש את המשפט "חלק מהאנשים" כלומר, חלק ולא כולם אבל מצד שני גם המשפט עצמו שתלנו לו "האנשים בקבוצה הזאת גנבים" לעומת זאת אם נגיד היינו אומרים "יש אנשים בקבוצה הזאת שהם גנבים" אז בשום שלב אין שום פירוש במילים האלה שמתפרש כאילו כל האנשים בקבוצה הזאת הם גנבים.

מה בעצם המהות של מה שאני אומר, המהות של מה שאני אומר היא כזאת שימו לב יש מילים שיש להם כמה משמעויות או שיכולות להיות להם כמה משמעויות יש משפטים שלמשפט יכולות להיות כמה משמעויות שונות, יש משפטים שיכולים להיאמר בהקשרים שונים. עכשיו לעומת זאת יש משפטים שהם יש להם פחות פירושים, עכשיו אם רוצים להעביר מסר מסוים אז ניתן להשתמש במילים שיש להם תרתי משמע ומראש לשים בהתחלה איזו מילה שכביכול תסתיר את אחד הפירושים שיכולים להתפרש אחר כך ויש לזה עוד הרבה דוגמאות אבל הרעיון הוא המהות של הרעיון כאן זה לשים לב שהמוח כשהוא שומע את המשפט הוא לא בהכרח מפרש אותו רק לפי כל ההקשר כולו לפעמים המוח מפרש את זה גם כיחידות בודדות.

ולכן מאחר שהמוח מפרש דברים גם כיחידות בודדות, גם כחלקים של משפטים וגם כמשוואה אחת לכן אפשר להעביר מסר גם באמצעות ביטוים שיש להם תרתי משמע. אוקי עכשיו אותו דבר צריך לשים לב...
מטרה מה היא רוצה המוח משתכנע מהווה מחשבה רוצה ללכת סיבות איך המוח מבין מחשבות אפשרות לשים לב nlp איך המוח איך המוח חושב איך המוח מבין איך המוח משתכנע איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך לשכנע איך לשכנע אנשים המוח המוח משתכנע טכניקות טכניקת nlp כיצד המוח חושב כיצד לשכנע אנשים להשפיע להשפיע על אנשים לשכנע לשכנע אנשים לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות לשתול מחשבות מוח מחשבות משמעות נלפ ריבוי משמעויות ריבוי משמעות שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שכנוע שכנוע טכניקות שתילת מחשבות תרתי משמע תרתי משמע בשכנוע
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
... איך להתבטא נכון? האם לנמק? האם לתת סיבה? האם לפרט? האם לתת פירוט? איך המוח מפרש מסרים? איך המוח מנתח מסרים? למה לא מאמינים לי? איך המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש משפטים? איך לפרש משפטים? איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא מסרים לא מילוליים? איך להעביר מסרים לא מילוליים? איך לשתול מחשבות בתת מודע? למה מישהו אומר ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח סוגסטיה לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים ...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
... שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע כיצד אפשר להפוך אפשרויות למחויבות? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בתהליכים של שינוי עמדות ושכנוע, תוך שימוש בטכניקות של NLP (תכנות נוירולינגוויסטי), סוגסטיה, מניפולציות ורטוריקה. הוא מסביר כיצד ניתן להפוך מצבים בהם מישהו פועל מתוך אפשרות למצבים בהם אותו דבר הופך למחויב. תהליך זה עוסק ... בהיפוך האפשרי למחויב? בהמשך, אליעד כהן מסביר את הצורך להמיר את האפשרי למחויב על מנת לשכנע אדם לבצע פעולה מסוימת. הוא מציין, לדוגמה, אם רוצים לגרום למישהו להצביע עבור מפלגה מסוימת, עליך להפוך את זה לאופציה המחויבת עבור אותו אדם, כך שהאפשרות האחרת ... של מכירות ושיווק. לאחר מכן, אליעד מציין את הצורך בהפיכת לא רוצה לאפשרי, על מנת לשכנע אדם לעשות משהו שאינו מעוניין בו. דוגמה לכך היא כאשר אדם לא רוצה להיבדק רפואית. בשלב הראשון, יש לקחת את המחויבות של לא רוצה ולהפוך אותה לאפשרות של אפשרי, ורק אז ניתן להמיר את האפשרות הזאת למחויבות. כיצד ניתן לשלב את טכניקות השכנוע כדי לגרום לאנשים לחשוב אחרת? כחלק מהסבר על מניפולציות שיכולות להוביל לשינוי עמדות, אליעד מסביר כיצד ניתן לקחת כל משפט של אדם ולהפוך אותו בעזרת מילים נבחרות כדי להוביל אותו למחשבה ... כל מילה שנאמרת מסמלת כוח או חולשה, תלוי באופן שבו היא נאמרת ובכיצד משתמשים בה. כיצד טכניקות שכנוע מתקיימות במציאות? בהמשך להרצאה, אליעד מדבר על השימוש במילים מתוך הבחירה המודעת על ידי המניפולטור. הוא מסביר כיצד ניתן להנחות אדם לשנות את דעתו, על ... אתה נהנה מזה?, ובכך לגרום לאדם לחשוב על ההסבל בצורה שונה. כיצד נוכל לשפר את יכולת השכנוע שלנו בעזרת שפת גוף? אליעד מדבר גם על היכולת להתנהל במכירה או שכנוע בצורה שהיא אינסטינקטיבית, שבה כל מילה ופעולה שנעשית מציינת כוונה מסוימת. הכוונה היא לפתח את המיומנות שמאפשרת לשים לב למילים ולאופן שבו הן משדרות את הכוונה. איך נוכל ... יותר את מהות השפה והשפעתה על תפיסת המציאות? אליעד מציין, שבעצם כל תהליך של מכירה או שכנוע נעשה במידת מה בצורה של היפוכים ושינוי תפיסות, ותוך כדי שימוש במילים חזקות שמביאות את האדם למצב של מחויבות לפעולה. המילים שמניבים תוצאות הן המילים שמקשרות את האפשרי למחויב. איך לשנות עמדות בעזרת NLP? כיצד להפוך אפשרויות למחויבויות? טכניקות שכנוע ושיווק מהי סוגסטיה והיפוך תפיסות? איך לשפר מכירות בעזרת מניפולציות? כיצד להשתמש בשפת גוף כדי לשכנע? היפוך מחשבות ושכנוע בעזרת מילים ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון ... וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח ... לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת ... שלו, הם שהלקוח בצורה ברורה, מודע לכך שהוא שינה את העמדה שלו. זא הלקוח יודע ברמת המודעות שלו, שהוא כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר שהלקוח אכן ירכוש את המוצר, כי הוא מודע לכך שהוא חושב שהוא צריך את המוצר. אבל, כאשר משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה נכון שמצד אחד הלקוח אכן מודע בצורה גלויה לכך שהוא ... אבל מצד שני, הלקוח מודע לכך, שזה שהוא רוצה את המוצר כרגע, המחשבה הזאת, לא הגיעה מתוכו, אלא היא הגיעה ממקום חיצוני לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה. וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה שאומרת לו שהוא רוצה לקנות את המוצר, שהמחשבה הזאת ... שהוא רוצה לקנות את המוצר. ולפעמים ישנם אפילו מצבים, שבהם הלקוח באמת צריך את המוצר. והלקוח בטעות חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואחכ אם משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. אז לפעמים בגלל שהלקוח זוכר שבהתחלה הוא לא רצה את ... גורמים לו להבין מעצמו שהוא כן צריך את המוצר. לדוגמה: על ידי זה שמסבירים לו פעם נוספת את היתרונות של המוצר, כאילו לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר. ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה ... אחרת, אלא שהוא עצמו חושב כך או אחרת. ואז הלקוח מביע יותר אמון, באותה המחשבה שאומרת לו לרכוש את המוצר. אבל, כמובן שיש גם חיסרון בכך ששותלים מחשבות בתת המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיוב. והחיסרון הוא, שלפעמים הלקוח לא מבין ככ את המסרים ... כן לרכוש את המוצר. כי קשה לו להבין שהוא בעצם שינה את דעתו, ושהוא צריך להחליף את המחשבה שלו, ברמת המודע החיצוני שלו. כך שמהות החיסרון בלשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו בתת המודע שלו, אל המודע ...
שינוי עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, ע"י החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים / איך לשכנע את ההורים? מניפולציות / לשכנע אנשים / דיבייטינג / לשתול מחשבות
... עמדות - יצירת התנגדות פנימית של האדם לדעה של עצמו, עי החלפת הסיבה שלו לסיבה רעה - חינוך ילדים איך לשכנע את ההורים? מניפולציות לשכנע אנשים דיבייטינג לשתול מחשבות וכאן אבאר עוד שיטה, איך באפשרותך לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו. ... לא להזדהות עם הסיבה שבגללה הוא חושב כך או אחרת. כי האדם מתעקש שהסיבה שלו היא מוצדקת. ובמקרה כזה לדוגמה, ניתן לנסות לשכנע את האדם ולשתול בתוכו את המחשבה, שהוא אומר את מה שהוא אומר, בגלל סיבה ... על אבא שלו, ואומר לאבא שלו אתה לא רוצה לקנות לי, כי אתה לא אוהב אותי. וזאת בעצם המניפולציה שהצגנו כאן. שבה הילד מנסה לשכנע את אבא שלו, שהסיבה שבגללה הוא לא רוצה לקנות לו דבר כזה או אחר, היא לא ... בהם ולא רוצה לחשוב אותם ולא רוצה להזדהות או להיות מזוהה איתם. ומי שרוצה להפעיל לחץ פסיכולוגי על מישהו אחר, ומי שרוצה לשכנע מישהו אחר לעשות כך או אחרת, ומי שרוצה לגרום לאדם אחר לשנות את עמדתו, ... שאומרים לה שבגללה היא לא עושה דיאטה. ויש כאן גם היפוך. והוא, שלפעמים אפשר להכריח מישהו לקבל משהו כלגיטימי, אם בעצם משכנעים אותו שהוא פועל מכוח הסיבה הזאת, כאשר יודעים מראש שהוא לא יוכל לעשות ...
איך להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה
... להסתיר מידע? איך לעשות מניפולציה? איך לעמוד בחקירה? איך להסתיר חסרונות של מוצר? מה לענות בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם חקירה? איך לשתול מחשבות? פסיכולוגיה הפוכה וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להסתיר את החסרונות של הדבר שאותו אתה רוצה להציג. וזה יכול להיות הסתרת ... להסתיר מהשומע. ובזמן אמת צריך לדעת לתמרן בהצגת הדברים, לפי תפישת המציאות של השומע. דהיינו, צריכים ללמוד את הנושאים האלו לעומקם, כדי לדעת בזמן אמת להיות מומחה לשכנוע להעברת מסרים וכולי. ועוד אוסיף, כי לפעמים כדאי אפילו להמציא חיסרון שאינו קיים באמת במוצר שלך, שהסיפור של החיסרון השקרי הזה, יצור ...
דיבייטינג / NLP / רטוריקה / שכנוע - להכליל או לבודד / הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות?
... NLP רטוריקה שכנוע - להכליל או לבודד הכללה או פירוק לגורמים - איך להגן על עמדתך? איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? איך לעשות מניפולציה? איך לשתול מחשבות? וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך להחליש רעיונות לחזק ...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה
NLP משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה מילות תוצאה מילות מטרה - סיבה ותוצאה סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה וכאן אבאר את משמעות המילים, של מילות סיבה מילות תוצאה מילות מטרה. ומילות הסיבה, ... המלא, על ידי זה הוא יכול להחליש רעיונות לחזק רעיונות ולשפר את כושר השכנוע שלו לכל מטרה שהיא. והוא גם יכול לקרוא אנשים הרבה יותר טוב, כי הוא קורא ושומע מה קורה בתת ...
NLP, שינוי מחשבות, לשנות מחשבות, חיסכון לפנסיה, לחסוך לפנסיה, כסף ואושר, יצירת פרדוקס פנימי, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות, שליטה במחשבות
NLP , שינוי מחשבות, לשנות מחשבות, חיסכון לפנסיה, לחסוך לפנסיה, כסף ואושר, יצירת פרדוקס פנימי, שמירת מצוות, חזרה בתשובה, לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות , שליטה במחשבות איך ניתן לגרום לאדם להפסיק לרצות משהו בעזרת ... לעשות משהו שהוא רוצה? כן, אחת הדרכים להפסיק התנהגות או רצון של אדם היא להכניס אותו לפרדוקס. הכוונה היא ליצור במוחו של האדם התניה שמחברת את ההתנהגות או הרצון לשני דברים מנוגדים, מה ...
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע?
NLP, ליצור מוטיבציה, סודות השכנוע, מניפולציות, יצירת מוטיבציה, מטרה יחסית, מטרה מוחלטת, איך עובד התת מודע? כסף ואושר, איך עובד המוח? לשלוט במחשבות, לשתול מחשבות, איך לשכנע? מהם הסודות לשכנוע וליצירת מוטיבציה? במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את התהליכים המנטליים המניעים אנשים ואת הדרך שבהם ניתן להבין ולעצב את התודעה כדי להשפיע עליהם. הוא מתחיל בדיון על מושגים של כסף, פחד ... טעם מושלמת, אלא פשוט לאכול לשם הבריאות. כאשר אליעד מדבר על הדרך שבה אפשר לשכנע אחרים, הוא מציין שהמפתח הוא לזהות אם הם ... היחסית, שהיא הצעד הראשון בדרך להשגת המוחלט. בסוף ההרצאה, אליעד מציין כי הדרך להשפיע על מישהו היא לא רק להראות לו את המטרה המוחלטת, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המוח מפרש משפטים, איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: המוח מפרש משפטים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בתל אביב, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, ייעוץ פילוסופי בתחום המוח מפרש משפטים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.1094 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 09:44:00 - wesi1