אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:14איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, למרות שהוא לא?

אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד אפשר לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר עבורו, גם כאשר הלקוח עצמו אינו מאמין בכך או שהמוצר לא נחשב בעיניו למוצר הטוב ביותר. אליעד מדגים כיצד אפשר להעביר ללקוח מסר סמוי לתת מודע, באמצעות שימוש חכם במילים והגדרות מדויקות.

הרעיון המרכזי הוא שכדי לשכנע לקוח שמוצר מסוים הוא הטוב ביותר, חשוב למצוא מוצרים או אפשרויות אחרות פחות טובים שביחס אליהם המוצר המדובר הוא אכן הטוב ביותר. כאשר אומרים ללקוח ישירות "המוצר שלי הוא הכי טוב", הלקוח מיד מתנגד, כי הוא משווה באופן ישיר עם מוצרים אחרים שהוא מכיר. אולם אם אומרים לו שהמוצר הוא הכי טוב "ביחס ל - 1, 2, 3", הלקוח יקלוט באופן לא מודע בעיקר את המסר "המוצר הוא הכי טוב", והחלק של "ביחס ל..." ייעלם בתהליך עיבוד המידע בתת המודע.

איך עובד התת מודע בזמן שמיעת מסרים שיווקיים?

אליעד כהן מתאר כיצד פועל התת מודע כשמדובר בשמיעת משפטים בעלי משמעויות שונות או ריבוי משמעויות. הוא מסביר שבני אדם באופן אוטומטי מפשטים משפטים ארוכים למסר קצר וברור יותר. לכן, כאשר הלקוח שומע משפט כמו "המוצר הוא הטוב ביותר ביחס ל...", המוח שלו מוחק את החלק של ההשוואה ("ביחס ל...") ונשאר רק עם המסר המקוצר: "המוצר הוא הטוב ביותר".

לדוגמה, כשפוליטיקאים בישראל מתחרים בבחירות ואומרים "אני המועמד הטוב ביותר ביחס למועמד השני", בפועל המסר שנקלט הוא פשוט "אני הכי טוב". אליעד מסביר שהסיבה לכך היא שפוליטיקאים בדרך כלל אינם מציעים הצעות מעשיות אלא בעיקר מדגישים כמה הם פחות גרועים מהמתחרים שלהם. זו דרך מניפולטיבית להעביר מסר חיובי גם כשהמציאות עצמה לא בהכרח חיובית.

איך להשתמש נכון בהשוואות כדי לשכנע?

אליעד ממליץ שכאשר רוצים להעביר מסר חיובי לגבי מוצר, כל מה שצריך לעשות הוא למצוא הקשר שבו המוצר באמת טוב יותר מהחלופות. לאחר מכן יש להדגיש בפני הלקוח את היתרונות הללו באופן ברור ולחזור על המשפט "המוצר הזה הכי טוב", כאשר מדי פעם מציינים שוב "ביחס ל..." כדי לשמור על אמינות ולא להיתפס בשקר גלוי. בפועל, המוח של הלקוח כבר התרגל לשמוע את המסר הפשוט של "המוצר הזה הכי טוב", גם אם המשפט נאמר בתחילה בהקשר השוואתי.

לדוגמה, אפשר לומר ללקוח: "המוצר הזה הוא הטוב ביותר בהשוואה למוצרים אחרים בקטגוריה X". לאחר מכן, כשחוזרים שוב על המשפט "המוצר הוא הכי טוב", כבר לא מציינים את ההשוואה. בצורה זו, התת מודע של הלקוח מפנים את המשפט הקצר יותר.

דוגמאות נוספות לשימוש במניפולציות שכנועיות

אליעד נותן דוגמה מתחום הפוליטיקה על אדם שאומר "הורדתי את מחירי המים והחשמל", אך לא מציין שהוא בעצמו העלה קודם את המחירים הללו ב - 100 אחוזים ורק לאחר מכן הוריד אותם ב - 10 אחוזים. בפועל, הלקוח או הבוחר מקבל את המסר המניפולטיבי של "הורדת מחירים", מבלי לשים לב להקשר השלילי של הפעולה המקורית.

עוד דוגמה שמביא אליעד היא אדם שגונב כסף ממישהו, נותן לו לאחר מכן צדקה מאותו הכסף הגנוב, ואז מציג זאת כהטבה: "תראה, נתתי לך צדקה". במציאות הוא בעצם לקח מהאדם את הכסף ואז החזיר לו רק חלק קטן ממנו כ"צדקה". זוהי דוגמה נוספת להעברת מסר מניפולטיבי כאשר ההקשר האמיתי מוסתר.

איך להימנע ממניפולציות שכנועיות?

אליעד כהן מדגיש את חשיבות המודעות להקשרים האמיתיים של מסרים שיווקיים. כדי לא ליפול בפח המניפולציות, הוא ממליץ שכל אדם ששומע מסר חיובי ישאל את עצמו שאלות קריטיות כגון:
  • האם המוצר או הרעיון הזה באמת טוב כשלעצמו?
  • או שהוא טוב רק בהשוואה לאפשרויות פחות טובות אחרות?
  • האם הורדת המחירים או הטבות אחרות שהוצעו הן באמת שיפור או שהן רק תיקון חלקי של מצב גרוע קודם?
כאשר אדם שואל שאלות מסוג זה, הוא מפתח יכולת לזהות מתי מנסים לבצע עליו מניפולציה, ובכך לא מאפשר לאף אחד "לעבוד עליו".

אליעד מסיים את ההסבר שלו באזהרה ברורה: "אז שלא יעבדו עליכם", וממליץ לשמור על מודעות וחשיבה ביקורתית כלפי כל מסר שיווקי או פוליטי שנשמע.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע ומכירות. והנושא הוא איך למכור מוצר שעבור הלקוח בתפיסה של הלקוח הוא לא בהכרח הכי טוב. זאת אומרת רוצים למכור מוצר ללקוח והלקוח מנקודת המבט שלו חושב שהמוצר לא הכי טוב ואנחנו רוצים להעביר ללקוח את המסר שהמוצר הזה הוא הכי טוב. עכשיו אם אנחנו נגיד ללקוח "המוצר הזה הכי טוב" הוא יגיד "לא נכון המוצר הזה לא הכי טוב" אז איך בעצם אפשר להגיד ללקוח שהמוצר הזה הכי טוב בלי להגיד לו שהמוצר הזה הכי טוב, במילים אחרות איך אפשר לשתול את המחשבה, איך אפשר להעביר לו מסר לתת מודע שהמוצר הזה הוא הכי טוב למרות שהוא לא הכי טוב.

והתשובה היא די פשוטה, מה שבעצם צריך לעשות זה למצוא מוצר אחר או אפשרות אחרת שביחס אליה או אפשרויות אחרות שביחס אליהן המוצר הזה הוא הכי טוב ואז בעצם מה שצריך לעשות זה להסביר לאותו לקוח "אתה יודע המוצר הזה והזה אם אתה בודק אותו בהשוואה לאלטרנטיבות שלו זה וזה אז המוצר הזה הוא הכי טוב" ואז בעצם מה שאנחנו עושים אנחנו לוקחים את המשפט שאומר "המוצר הזה הכי טוב", אומרים אותו ללקוח "המוצר הזה הכי טוב ביחס ל1... 2... 3" או במילים אחרות אומרים לו "אתה יודע אם ככה וככה אז אתה יודע מהמוצר הזה הוא הכי טוב עבורך".

עכשיו כאשר פורמאלית מה בעצם אמרנו לו? אמרנו לו המוצר הזה הכי טוב עבורך וזה לא היה שקר כי זה הכי טוב עבורו, כאילו גם מנקודת המבט של הלקוח זה לא היה שקר ולמה? כי המוצר הזה באמת הכי טוב עבורו יותר מ"1... 2... 3" אבל מצד שני הבן אדם בתת מודע שלא כשהוא שומע "המוצר הזה הכי טוב עבורך" אז במוח כפי שהסברתי מפעם אחרת הוא משמיט את "ביחס ל..." והוא מבין את המילים "המוצר הזה הכי טוב" גם בלי הפירוש שזה רק ביחס לככה וככה. אוקי קחו לדוגמה נגיד את הבחירות במדינת ישראל כל אחד מהמעומדים אומר "אני הכי טוב ביחס לשני, אני פחות גרוע מהשני", למה? כי לכשעצמם הם לא מציאה גדולה אז בעצם אומרים "אנחנו הכי טובים אבל אנחנו הכי טובים יותר מהשני" כאילו בגלל שכולם גרועים אז אני הכי פחות גרוע לצורך העניין זה מה שהם מנסים למכור את עצמם בעיקר.

הם לא אומרים "אנחנו נעשה ככה וככה, מה אתה צריך? אנחנו נעשה את זה, הנה יש לנו דרך איך לעשות את זה", הם לא אומרים את זה בעיקר מה שהם אומרים בעיקר זה "אתה לא רוצה שהוא יבחר, תבחר בנו כדי שהוא לא יבחר, תבחרו בי כדי שהם לא יבחרו" כאילו "אני הכי טוב לא שבאמת אני הכי טוב אני גרוע אבל אני הכי טוב ביחס אליהם אני הכי טוב". אוקי ולכן כפי שהסברתי המניפולציה פה היא די פשוטה אם רוצים להגיד ללקוח משפט מסוים כל מה שצריך לעשות זה למצוא באיזה הקשר המשפט הזה יכול להיות נכון ואז להגיד את המשפט הזה פשוט באותו הקשר, כאשר המוח ממילא שומע את המשפט הזה גם בלי אותו הקשר. כמובן שאני אחדד שאפשר להגיד ללקוח לדוגמה "אתה יודע ביחס למוצרים האלה והאלה המוצר הזה הוא הכי טוב" ואחר כך לחזור על המשפט הזה "המוצר הוא הכי טוב" בלי להגיד את "ביחס ל...".

אוקי ואז המוח כבר שומע את המילים "המוצר הזה הכי טוב" בלי קשר לזה שזה "ביחס ל...". כולל כמובן בכל תחום כאשר יש שני רעיונות ורוצים למכור לבן אדם רעיון, רוצים להסביר לו למה זה טוב לו מה שאפשר לעשות זה פשוט להסביר לו למה זה יותר טוב ממשהו אחר ומפה לשם משם לפה ובעצם להגיד "אז אתה רואה זה הכי טוב לך" אבל זה הכי טוב לך "ביחס ל..." זה לא אומר שזה בכלל עצמו טוב לך. זה כמו שמישהו אומר "תראו הורדתי את מחירי החשמל, הורדתי את מחירי המים" הוא לא סיפר שקודם הוא הוריד את מחירי המים אחרי שהוא בכבודו ובעצמו העלה אותם, הוא העלה אותם ב100% אחוזים ואז הוא הוריד אותם ב10%, הוא אומר "תראו אני הורדתי ב10%", הורדת ב10% אחרי שהעלית ב100% אז מה עשינו בזה זה הוא לא מספר הוא רק אומר מה הוריד את המחירים הוא לא מספר קודם איך הוא בעצמו העלה אותם.

כמו בן אדם שגונב כסף ואז הוא לוקח מהכסף שהוא גנב ממך נותן לך צדקה, הוא אומר "תראה נתתי לך צדקה", "אדוני אבל נתת לי צדקה מהכסף שגנבת ממני אז אתה לא עשית לי פה טובה". בקיצור מהצד שלכם של השומע שרוצה שלא ירמו אותו מה שהוא צריך לעשות ברגע שהוא שומע משפט "הדבר הזה הוא טוב, הדבר הזה הוא רע" וכו' לשאול את עצמו "רגע הוא טוב בפני עצמו, הוא באמת טוב בפני עצמו או שהוא טוב ביחס למשהו מסוים?", האם באמת הדבר טוב לכשעצמו או שהוא נכון רק ביחס למשהו אחר. ברגע שבן אדם עושה את זה לא יוכלו לעבוד עליו. אז שלא יעבדו עליכם.
לקוח לקוחות מסרים סמויים ללמוד nlp להעביר מסרים טיפים איך להעביר מסרים צדקה אגו הכי פחות גרוע אלטרנטיבות nlp איך לגרום ללקוח איך להשפיע איך להשפיע על התת מודע איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשתול איך לשתול מחשבות החדרת מסרים לתת מודע העברת מסר העברת מסרים העברת מסרים לתת מודע התת מודע כושר כושר שכנוע לגרום ללקוחות להעביר מסרים להשפיע להשפיע על התת מודע ללמוד ללמוד nlp ללמוד לשכנע למידה לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשתול לשתול מחשבות לתת מודע מודעות מחשבות מסרים מסרים לתת מודע משמעות נלפ ריבוי משמעויות ריבוי משמעות שכנוע שתילת מחשבות תרתי משמע תת מודע
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמה שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר ... הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. ...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
... תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ... מתבצעת המניפולציה, כך הוא יהיה פחות מושפע ממנה. איך לנתח פרסומות? מה זה מסרים סמויים בפרסומת? מה זה טכניקות NLP בפרסום? איך משפיעים על הצרכנים באמצעות פרסומות? מה הן מניפולציות בפרסום? ...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים הוא יצירת ... אנו מצליחים לשדר לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש סיכוי גדול יותר שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כפי שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של ... הזו. אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה שיכניס אותו לתחושת הזדהות עם המצב שהוא נמצא בו. כיצד שיטות השכנוע מתמודדות עם המודע והלא מודע? כאשר מישהו לא אוהב את עצמו בגלל תכונה מסוימת, עלינו ... להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת - מודע. מהם השלבים בהשגת הזדהות במשפחות מכירה? כדי ליצור קשר חזק עם הלקוח, כדאי להימנע מהשדרתו שהוא שונה ממך בדברים שהלקוח ייחודי בהם, על מנת לא להרגיש זרות כלפיך. במקום זאת, יש למצוא דרכים להראות לו שאתה ... זרות, לדוגמה בחוויות או דעות שכוללות תחושות של בידוד. יצירת קשר אמיתי ומחויב יוצרת קירבה אמיתית ומבוססת. האם כל חוקים השכנוע חלים תמיד? הנחת העבודה היא ששיטות השכנוע לא תמיד מתאימות לכל מצב ויש לשקול את המצב הספציפי. לדוגמה, אם מישהו מרגיש רע לגבי ... ההזדהות עם מי שלא משתף את אותה תכונה שלילית. עלינו להתאים את הגישה שלנו על פי מה שהוא באמת מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה על אנשים ... עמם. כשאנחנו משדרים לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש יותר סיכוי שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כמו שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של ... הזו - אנחנו יכולים לומר אני מעשן, אבל אני גם רוצה להפסיק, מה שיכניס אותו לתחושת הזדהות עם המצב שהוא נמצא בו. כיצד שיטות השכנוע מתמודדות עם המודע והלא מודע? אם נניח שמישהו לא אוהב את עצמו בגלל תכונה מסוימת, יש ... הזו. כאשר אנו מציעים לו תמיכה או הזדהות עם הדעה או הרגש הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת מודע. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת הזדהות עם אנשים, איך לרכוש אמון של אנשים איך ליצור הזדהות עם אנשים איך לשכנע לקוחות וכו. אז בגדול הרעיון אומר שאם הלקוח יקנה את המוצר כי הלקוח חושב שהמוצר יעשה לו טוב, הלקוח סומך על עצמו כי הוא חושב שהוא רוצה שיהיה לו טוב, הלקוח לא תמיד סומך על המוכר כי הוא חושב שהמוכר אין לו בהכרח את האינטרס שלו של הלקוח ולכן אם הלקוח ירגיש שהמוכר והוא הם אני אחד, זאת אומרת שיש להם אני משותף והזדהות משותפת תפיסה משותפת אז יש יותר סיכוי שהלקוח יקנה את המוצר כי כאשר המוכר יגיד לו המוצר הזה מתאים לך אז ממילא הלקוח ירגיש כאילו הוא אמר לעצמו המוצר הזה מתאים לך. אוקי וזה נוצר על ידי הזדהות האני על ידי השתוות האני, מה זאת אומרת? לגרום ללקוח לבן אדם השני להרגיש שאתה והוא זה אותו בן אדם. עכשיו לאו דווקא במובן שהוא מזדהה ... הזה טוב הוא ממש יראה כאילו הוא אמר לעצמו שהמוצר הזה טוב. איך עושים את זה על ידי שגורמים לבן אדם השני כנל בכל נושא שרוצים לשכנע מישהו במשהו, איך עושים את הדבר הזה על ידי שגורמים לבן אדם השני להרגיש שהאני שלך ושלו זה אותו דבר האני הכוונה התפיסה העצמית, על ידי יצירת הזדהות וכו. איך את זה לדוגמה עושים? אז נגיד שהלקוח מספר או הבן אדם השני אנחנו יודעים עליו שהוא גר באיזו עיר מסוימת וואלה גם אני מאותה ...
איך לא להיות מושפע מהסביבה? איך הסביבה משפיעה על האדם? מסרים תת הכרתיים, שתילת מחשבות, חשיבה חיובית, אנשים חיוביים, אנשים שליליים, ממי לקבל עצות? למי לתת עצות? טיפול באנשים, אנשים מוצלחים, מחשבות חיוביות, מחשבות שליליות, השפעת הסביבה על האדם, ממי ללמוד?
... לא להיות מושפע מהסביבה? איך הסביבה משפיעה על האדם? מסרים תת הכרתיים, שתילת מחשבות, חשיבה חיובית, אנשים חיוביים, אנשים שליליים, ממי ... חיוביות, מחשבות שליליות, השפעת הסביבה על האדם, ממי ללמוד? וכאן אבאר, איך האדם מושפע מהסביבה שלו, ואיך הסביבה ... עליך להיזהר שלא ישתלו לך מחשבות שליליות, ואיך מועברים מסרים תת הכרתיים, גם באופן בלתי מודע, וממי לקבל עצות, ולמי ... ברגע שהם מדברים איתך ואתה שומע את צורת החשיבה שלהם, בתת המודע שלך, אתה איפשהו מתחיל לראות את הדעה שלהם כיותר ... אדם שנחשף לרעיונות כלשהם בסרטים מצויירים, גם זה יכול להשפיע על ההתנהגות הממשית שלו. למרות שמדובר בסרט ובסרט ... בטלביזיה, על פושע שהכניסו אותו לכלא וכולי, עדיין בתת המודע של האדם, זה איפשהו משדר לו לגיטימציה להיות פושע. כי תת המודע שומע, שיש מציאות אפשרית, שבה אדם יהיה פושע ושהוא יכנס ... ומוצלחת, אתה הופך להיות כמוהו דרך המסרים שמועברים לתת המודע שלך. ואם אתה קורא ספר כלשהו של מישהו דיכאוני, אתה ... ביטוי, אפילו בצורה של ניסוח של משפטים. ובעיקר במסרים שתת המודע שלו , מעביר לתת המודע שלך, בלי שאתה או הוא יודעים על זה. ובן אדם ככ מושפע ... האדם מושפע מכל דבר בצורה כלשהי. והמסר המרכזי הוא, שלשתול מחשבות, זה משהו שקורה גם באופן לא מודע. ומסרים תת הכרתיים, ... ידבר, הם ביטוי של אותה צורת חשיבה שלו. וזה משפיע על תת המודע שלך, שקולט מסרים במודע ושלא במודע. והמסרים והחשיבה השלילית, הופכים להיות יותר לגיטימיים ויותר ממשיים, עבור תת המודע שלך, שאחכ ישפיע גם עליך. וכן, מי שיש לו המון שכל ... עליו זה לא ישפיע לרעה. אבל רוב בני האדם, מקבלים המון מסרים לתת מודע, בלי להיות מודעים לכל המסרים האלו. ולכן ...
איך להבין טקסטים? ניתוח טקסטים, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, איך לקרוא טקסט? איך לנתח טקסט? איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא בין השורות? איך לראות מסרים סמויים? איך לגלות שתילת מחשבות? כישורי שפה
איך להבין טקסטים? ניתוח טקסטים, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, איך לקרוא טקסט? איך לנתח טקסט? איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא בין השורות? איך לראות מסרים סמויים? איך לגלות שתילת מחשבות? כישורי שפה
... להבין טקסטים? ניתוח טקסטים, הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, איך לקרוא טקסט? איך לנתח טקסט? איך לקרוא אנשים? איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא בין השורות? איך לראות מסרים סמויים? איך לגלות שתילת מחשבות? כישורי שפה איך לוודא שהבנתם נכון את מה שקראתם או שמעתם? אליעד כהן מסביר בהרצאתו באופן מפורט כיצד לוודא שהבנת טקסטים ושמעת דברים נכון, בין אם מדובר בקריאה, ... בחר להגיד את המילה הזאת ולא מילה אחרת? דרך התהליך הזה אפשר להבין את המשמעויות הנסתרות, הכוונות האמיתיות ואפילו מחשבות שלא נאמרו מפורשות. כיצד ניתן לגלות שתילת מחשבות או שקרים בדברי אחרים? כאשר רוצים לדעת אם מישהו משקר או שותל מחשבות, עושים את אותו תהליך בדיוק. רושמים כל מילה וביטוי שנאמרו, ושואלים לגבי כל אחד מהם מה הם שוללים ומה האלטרנטיבות שלהם. כך אפשר לגלות מדוע האדם השתמש דווקא במילה זו או אחרת, וכתוצאה מכך לחשוף שקרים, מסרים סמויים או ניסיון להשפיע על מחשבתכם באופן סמוי. לדוגמה, אם מישהו אמר הלכתי לים ואכלתי גלידה, המשפט נראה פשוט. אך למעשה הוא אומר לכם שהוא היה בים ולא במקום אחר, ושהוא אכל גלידה ולא משהו ... להבטיח שהבנת הטקסט שלמה ומדויקת. איך לקרוא אנשים ולקרוא בין השורות? כשמישהו מדבר איתכם, אפילו משפטים קצרים נותנים מידע רב. אם מנתחים כל משפט לעומק, אפשר ללמוד על הכוונות האמיתיות שלו, על הסיבות הפסיכולוגיות לבחירת המילים, ואפילו על דברים שלא נאמרו במפורש. בשיחה רגילה, אנשים לא שמים לב לדקויות האלה. אך אם מנתחים את ... מהמון משפטים סמויים והפוכים. אם תנתחו כל משפט בצורה זו, תהיו מסוגלים להבין טקסטים, שיחות ואנשים באופן מדויק ועמוק יותר. איך להבין טקסטים לעומק? כיצד לגלות מסרים סמויים? איך לזהות שקרים בדיבור? מהי הדרך לקרוא אנשים? איך להבין את המשמעות הנסתרת של מילים? איך להימנע מאי - הבנה של טקסט? מהי הדרך הנכונה לקרוא בין השורות? ...
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות ... מציע טוב יותר מכל האלטרנטיבות הזמינות. שיווק נכון מתמקד בהצגת היתרונות היחסיים שלך על פני המתחרים, ומטרתו לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שכדאי להם להוציא את הכסף אצלך ולא אצל המתחרים שלך. אחת השיטות הבולטות היא לפרסם ביקורות והמלצות חיוביות של לקוחות קיימים. עם זאת, אליעד מדגיש שכאשר משתמשים בביקורות, עדיף להציג מגוון רחב של דעות, כולל דירוגים בינוניים או אפילו שליליים קלילים, כדי שהלקוחות יאמינו לאמינות הביקורות. הוא מסביר כי אם כל הביקורות יהיו מושלמות, זה עשוי לעורר חשד בקרב הלקוחות , ולכן כדאי לשמור על מראה אותנטי. איך להתמודד עם תגובות שליליות והשמצות ... בפייסבוק או ביקורות שליליות בגוגל. הוא מזהיר שביקורות שליליות יכולות להיות מופצות על ידי מתחרים עסקיים או לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק על המלצות חיוביות ופומביות היא ... בעצמם כדי להיראות אותנטיים יותר. הפתרון שאליעד מציע להתמודדות עם ביקורות שליליות והשמצות הוא להוכיח ללקוחות הפוטנציאליים את איכות השירות או המוצר באמצעות מתן אפשרות להתנסות בחינם. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב, הדרך הטובה ביותר לשכנע לקוחות שהוא טוב, היא לתת להם להשתמש ברכב בעצמם, או לפחות להציג להם סרטונים מוחשיים המדגימים באופן ברור את האיכות והיעילות של המוצר. באופן זה, הלקוח משתכנע בעצמו ואינו מושפע מהשמצות או ביקורות שליליות. למה כדאי לתת ללקוחות אפשרות להשתמש במוצר בחינם? לפי אליעד, הדרך האולטימטיבית והיעילה ביותר לשווק את עצמך היא פשוט לתת ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות בחינם. כאשר הלקוח מתנסה בעצמו במוצר, הוא כבר לא צריך לסמוך על המלצות או ביקורות, שכן הוא ... אמינה וחזקה. הוא מציג דוגמה מעולם האינסטלציה: אם אינסטלטור יעלה סרטונים שמסבירים כיצד לפתוח סתימות, חלק מהלקוחות אולי יפתרו את הבעיה לבד, אבל רוב הלקוחות יעדיפו להיעזר באיש מקצוע אמין ויעיל, כיוון שהם לא ירצו להתעסק עם העבודה ... שכל מתחרה יכול להשקיע יותר כסף ממך ולהשתלט על השוק. השימוש הנרחב בביקורות חיוביות עלול לגרום לחשדנות אצל הלקוח, מה שעלול לגרום דווקא לנזק. מדוע מתן ידע בחינם אינו פוגע בהכנסות? לגבי החשש שאם תיתן ידע בחינם, הלקוחות כבר לא יצטרכו אותך, אליעד מסביר שזה לא נכון ברוב המקרים. הסיבה היא שהלקוחות תמיד ירצו נוחות, יעילות, והבטחה לביצוע מקצועי יותר. לדוגמה, למרות שהלקוח ראה סרטון כיצד לפתוח סתימה לבד, הוא יעדיף בדרך כלל שאיש מקצוע יעשה זאת עבורו כדי להימנע מטעויות או לכלוך מיותר. בנוסף, לא תמיד הלקוחות יבינו את כל ההוראות או יהיו מסוגלים לבצע אותן ברמה הנדרשת. איך להפוך ... היא שלא משנה כמה ידע תעניק בחינם או כמה מתחרים ינסו לחקות אותך, אם תמשיך להשתפר ולהיות מומחה אמיתי, הלקוחות תמיד יבחרו בך. הוא מדגיש שהשיטה האמיתית והיחידה לשיווק יעיל לטווח ארוך היא פשוט להיות הכי טוב שאפשר, ולתת ללקוחות להיווכח בזה בעצמם. הוא מזכיר את הדוגמה של פוליטיקאים כמו ביבי נתניהו, שהצליח לנצל ביקורת שלילית והשמצות לטובתו, אבל מדגיש ששיווק אמיתי ומוצלח אינו צריך להסתמך על אמונה של לקוחות אלא על יכולתך להוכיח באופן ברור ומוחשי את איכותך. האם ניתן להגיע להצלחה גם בלי ייעוץ מקצועי? אליעד מסביר גם שיש תחומים שבהם כל מה שהלקוח צריך הוא שלושה משפטים פשוטים, ואז אין הצדקה לשלם כסף על ייעוץ. אם העסק שלך יכול להסתכם בשלושה משפטים פשוטים, הוא מציע שתחשוב מחדש על המקצוע שלך, או שתמצא דרך להעמיק את הערך שאתה נותן ללקוח. בנוסף, הוא מזכיר שבתחומים מורכבים יותר, כמו אימון אישי או ייעוץ מקצועי, הלקוחות תמיד יעדיפו לקבל ליווי אישי ומקצועי שיאפשר להם להתמקד בעיקר, ולכן, גם ... באמצעות תוכן איכותי ואותנטי שלא ניתן לזייף. אם אתה באמת טוב בתחום שלך, לא משנה כמה השמצות ינסו להטיל עליך, הלקוחות יוכלו להיווכח בעצמם באיכות שלך. ככל שיותר אנשים ישתמשו במוצר שלך בחינם ... או אפילו יועיל לך בשל הפרסום הנוסף. איך להתמודד עם ביקורות שליליות בפייסבוק? האם כדאי לתת שירות בחינם ללקוחות? שיטות יעילות לשיווק עצמי איך לשכנע לקוחות לקנות ממך? למה לקוחות יעדיפו אותך על פני המתחרים? האם פרסום שלילי יכול להיות מועיל? איך להפוך ...
ניתוח הקמפיין הפוליטי של אהוד ברק, מדינת נתניהו או מדינת ישראל, יעוץ פוליטי לאהוד ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים
ניתוח הקמפיין הפוליטי של אהוד ברק, מדינת נתניהו או מדינת ישראל, יעוץ פוליטי לאהוד ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים
... ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים מהם העקרונות המרכזיים בניהול קמפיין פוליטי ... ברק, לדבריו, בחר לתקוף את נתניהו במקום להציג את הישגיו כראש ממשלה ולהציע תוכניות חדשות. כיצד שימוש נכון בשפה יכול להשפיע על תוצאות הבחירות? המרצה מציין כי הדרך בה נבחרות המילים בשיח הציבורי עשויה להשפיע באופן משמעותי על תוצאות הבחירות. ברק, לדוגמה, התייחס ... להיות בשום אופן המוקד המרכזי, אלא חייבת להתמקד בהצגת חזון ברור ונתיבים להגשמתו. האם ניתן לשנות את דעת הקהל באמצעות מסרים שליליים? המרצה מציין כי קמפיינים המבוססים על שלילת ... כיצד לא להיכשל בקמפיין פוליטי? מה חשוב למצביעים במדינה דמוקרטית? טעויות פוליטיות, איך לא לנהל קמפיין פוליטי? איך להעביר מסרים פוליטיים? תקשורת בין אישית, איך לשכנע מצביעים? איך לגרום לאנשים להצביע לך? למה ... את ביבי? למה אהוד ברק רץ לראשות הממשלה? למה יאיר לפיד לא נבחר לראשות הממשלה? למה בני גנץ לא נבחר לראשות הממשלה? מסרים סותרים, שתילת מחשבות פוליטיות, איך לשתול מחשבות פוליטיות? מדינה דמוקרטית, מדינת הלכה, תושבי ...
פתרון חלומות, איך לפרש חלומות? מהי משמעות החלומות? האם יש משמעות לחלומות? איך נוצרים חלומות? למה חלמתי על משהו? האם יש מסרים בחלום? איך מפרשים חלום? חלומות ותת המודע, סוד החלומות, פירוש חלומות, נבואה בחלומות, פותרי חלומות
פתרון חלומות, איך לפרש חלומות? מהי משמעות החלומות? האם יש משמעות לחלומות? איך נוצרים חלומות? למה חלמתי על משהו? האם יש מסרים בחלום? איך מפרשים חלום? חלומות ותת המודע, סוד החלומות, פירוש חלומות, נבואה בחלומות, פותרי חלומות
... חלומות? למה חלמתי על משהו? האם יש מסרים בחלום? איך מפרשים חלום? חלומות ותת המודע, סוד החלומות, פירוש חלומות, נבואה בחלומות, פותרי חלומות האם יש משמעות מיסטית לחלומות? אנשים רבים רוצים להבין מה משמעות החלומות שהם חולמים, וחלקם מחפשים בהם מסרים נסתרים או נבואיים. דוגמאות נפוצות לחלומות שאנשים מבקשים לפרש הן חלומות על אנשים שנפטרו, היריון ולידה, נחשים, שיניים שנופלות, חתונה, בגידות ... עבורו מה יקרה בחלום. מה ניתן ללמוד מחלומות על התת - מודע ועל קונפליקטים פנימיים? למרות שאין לחלומות משמעות מיסטית, יש להם משמעות פסיכולוגית גדולה. החלומות משקפים את מה שקורה ... משינה, לא מפני שהוא אהב כל כך ללמוד תורה, אלא מפני שבחלומותיו הוא גילה תשוקה מודחקת לשכנה שלו, מה שגרם לו להרגיש רע ולהימנע מלישון. דוגמה זו ממחישה כיצד החלום חושף את האופי ... מה המשמעות של חלומות? האם יש מסרים בחלום? חלומות ותת המודע למה חלמתי על מישהו שנפטר? איך נוצרים חלומות? פירוש חלומות לפי הפסיכולוגיה פתרון חלומות - משמעות ותהליכים פסיכולוגיים בני אדם חולמים חלומות ... מה שהוביל אנשים לחשוב שלחלומות יש מסרים אלוהיים. קיימת גם גישה בשם שאלת חלום, לפיה ניתן לקבל מסר מהאלוהות דרך חלום אם מתרכזים בשאלה לפני השינה. עם זאת, אין הוכחה מדעית לכך שלחלומות ... לחלום היא אמיתית. אז מה כן ניתן ללמוד מחלומות? 1. חלומות משקפים את התת - מודע חלומות מורכבים ממחשבות, פחדים, רגשות וזיכרונות שהאדם חווה במהלך היום, בין אם במודע ובין אם בתת - ... אך יש להם ערך פסיכולוגי לחלומות אין מסרים נבואיים או משמעות מיסטית, אך הם יכולים לחשוף רגשות, פחדים, רצונות וקונפליקטים פנימיים. במקום לחפש פרשנות מיסטית, יש להתייחס לחלומות כדרך להבין ... בקפה, מתקשרים, תקשור ופתרון חלומות, מסרים נבואיים בחלום, מהי משמעות החלום? איך לפרש את החלום? מה החלום אומר לי? למה חלמתי על זה? איך לפענח חלום? מיסטיקה וחלומות, מילון חלומות, מסרים בחלום, פותר חלומות, פתרון חלומות לפי הקבלה, חלומות מפחידים, סיוטי לילה, סיוטים בשינה, חלומות מפחידים בשעת השינה, מה אני מדחיק? הדחקה וחלומות, ...
סימנים מהיקום, איך לפרש סימנים משמים? איך להבין רמזים משמים? האם יש צירופי מקרים? רמזים מלמעלה, סימנים מלמעלה, פירוש סימנים מהיקום, מסר מאלוהים, האם אלוהים מעביר לי מסר? מסרים בחלום, נבואה בחלום, איך לפרש מסר בחלום?
סימנים מהיקום, איך לפרש סימנים משמים? איך להבין רמזים משמים? האם יש צירופי מקרים? רמזים מלמעלה, סימנים מלמעלה, פירוש סימנים מהיקום, מסר מאלוהים, האם אלוהים מעביר לי מסר? מסרים בחלום, נבואה בחלום, איך לפרש מסר בחלום?
... מסר מאלוהים, האם אלוהים מעביר לי מסר? מסרים בחלום, נבואה בחלום, איך לפרש מסר בחלום? האם המציאות מעבירה לך מסרים וסימנים? אנשים רבים נתקלים במצבים שונים בחיים שבהם הם תוהים אם היקום או המציאות מעבירים להם סימנים או מסרים כלשהם. לדוגמה, אדם שמתלבט אם לעבור דירה, ופתאום מופיעה לו תקלה בדירה הנוכחית, או אדם שמתלבט לגבי החלפת הרכב, ולפתע מתרחשת תקלה ברכבו. מצבים אלו ואחרים מעוררים ... התשובה היא חד - משמעית: המציאות לא מעבירה לך מסרים. היקום לא מתכנן את האירועים בחייך כדי לעזור לך להחליט או כדי לרמוז לך משהו. המציאות היא נייטרלית לחלוטין כלפיך ואין לה שום אינטרס בך באופן אישי. היא לא מעוניינת ... לכל ההחלטות שלך, ואין לה שום כוונה להעביר לך מסרים נסתרים. מה קורה כשאתה מפרש אירועים כסימנים משמים? למרות שהמציאות עצמה אינה מעבירה מסרים, בני אדם יכולים לבחור לתת משמעות לאירועים מסוימים שהם חווים. לדוגמה, אדם שסובל מנזילה בדירה יכול לפרש זאת כסימן שהגיע הזמן לעבור דירה. התקלה ברכב עשויה להתפרש ... ואין לה שום אינטרס אישי או כוונה להעביר לך מסרים. אין שום סיבה לחשוב שהיקום מכוון אותך, והאמת היא שהיקום הוא נייטרלי לחלוטין. יחד עם זאת, כל אדם רשאי לבחור אם הוא רוצה לשחק במשחק הסימנים. אם אדם בוחר בכך, עליו ... איך לפרש סימנים מהמציאות? האם חלומות הם מסרים מאלוהים? איך לקבל החלטות לפי סימנים? האם יש משמעות לצירופי מקרים? סימנים נבואיים, חלומות נבואיים, חלום נבואי, לייחס משמעות לדברים חסרי משמעות, לתת משמעות לדברים ללא משמעות, איך לפרש סימן מהיקום? איך לפרש מסרים מהיקום? מסרים מהמציאות, מה אלוהים רומז לי? מה אלוהים מאותת לי? מה היקום רומז לי? איזה מסר אלוהים מעביר לי? איזה מסר המציאות מעבירה לי? איזה מסר היקום מעביר לי? איך לפרש דברים ... האם להישאר בזוגיות? קבלת החלטות, תקשור, מסרים ותקשור, איך לזהות מסרים? איך לזהות רמזים? איך לקבל החלטות בתקשור? קבלת החלטות ותקשור, איך לקבל החלטות בצורה מיסטית? שאלת חלום, מה היקום רוצה שאני אעשה? מה אלוהים רוצה שאני אעשה? איך לפרש חלומות? איך להבין מסרים? איך לפרש חלום? למה זה קורה לי? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, מטפל הוליסטי, אימון אישי בסקייפ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4697 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 03:10:55 - wesi1