... כלום אין העדר מוחלט. ונוסיף: אלוהים ברא את העולם
יש מאין, דהיינו, אלוהים הפך את האין כלום העדר ... אין כלום, הרי שלא שייך לומר שאלוהים ברא את העולם
יש מאין, כי אלוהים עצמו הוא אין, ואכ כנראה שהעולם נוצר
יש מאין מעצמו ולא על ידי אלוהים, או לחלופין כנראה ... מוחלט, ממילא מה שייך לומר שאלוהים ברא את העולם
יש מאין. אם כבר נכון יהיה לומר כי ה - אין ברא את ה - ... וממנו הוא יצר את העולם. זא אלוהים לא ברא את העולם
יש מאין שנפרד ממהותו של אלוהים, אלא אלוהים ברא את ... וכולי. סיכום ומסקנות: לומר שאלוהים ברא את העולם
יש מאין, משמעותו היא שאלוהים אינו אין סופי ויחיד ...