... האם הלקוח ישים לב לזה? איך הלקוח יפרש את זה שאתה מעביר נושא? האם הנושא בכל מקרה יצוף בהמשך השיחה? האם יש לך העדפה שהנושא יעלה בהמשך השיחה ולא עכשיו? האם בכלל אתה באמת יכול
לגרום ללקוח לא לחשוב על הבעיה שהוא רוצה להעלות? בקיצור, יש כאן כל מיני שיקולים שונים. אבל כאן אני רוצה לדבר על עוד אחד מהשיקולים שצריכים לקחת בחשבון, ... אסביר. אז ברמת העיקרון כדי שהלקוח ירכוש את המוצר, הוא צריך לחשוב שהיתרונות שיש במוצר יותר גדולים מהחסרונות שיש במוצר. וברגע שהלקוח לא מדבר על חיסרון מסוים, הרי שכאשר אתה מנסה
לשכנע את הלקוח שבמוצר יש יותר יתרונות מאשר חסרונות, הרי שבתת המודע של הלקוח הוא יכול לחשוב, שנכון שבכל הנושאים שהוצגו בשיחה, נראה שאתה טוען שיש ללקוח ... שבמובן הזה, אם הלקוח עוד לא שאל את השאלה שלו, יש סיכוי שהוא יחשוב שלא נתת לו פתרון כלשהו, בלי קשר לאם הוא יודע את הפתרון או לא. אבל אם הלקוח כן שאל את השאלה שלו, הרי שזה יכול
לגרום ללקוח לחשוב שכן נתת לו פתרון כלשהו, שהוא לא יודע אותו. כי הלקוח זוכר שהוא כבר עשה איתך את התהליך של הצגת הבעיה. ונדייק: אם הלקוח שואל את עצמו, מה ...