אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך להביא לקוחות חדשים לעסק? ✔איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים לעסק? איך לגשת לזה? מאיפה להתחיל? איך לנתח את זה?

אז ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק שלך, כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב הנוכחי של הלקוחות שלך. כי או שאין לך מספיק לקוחות, או שיש לך מספיק לקוחות אבל אתה רוצה להעלות את המחיר ללקוחות שלך ומפחד לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר. כי אם היית חושב, שיש לך מספיק לקוחות שמשלמים לך את הסכום שאתה רוצה, כנראה שלא היית רוצה עוד לקוחות חדשים.

ולכן יהיה נכון לומר, שאם אתה חושב על איך לאתר לקוחות חדשים, כנראה שבעצם אתה לא מרוצה מהמצב הקיים ואתה רוצה במהות, להרוויח עוד כסף. ולצורך העניין, אם היית מגלה שיטה, להישאר עם פחות לקוחות אבל להרוויח פי אלף כסף, כנראה שהיית מעדיף את זה, על פני להביא עוד לקוחות חדשי.

ומהות האמירה שלי היא, שהצורך להביא לקוחות חדשים, הוא בעצם במהותו הצורך לעשות עוד כסף. ולכן כאשר אתה חושב להביא לקוחות חדשים, אתה צריך לדעת שברמת העיקרון יש לך כמה אפשרויות.

1 - להביא עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ללקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום.

2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום.

3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות חדשים.

בכל אחד מהתרחישים האלו, אתה יכול לעשות עוד כסף. זה ברמת העיקרון. בלי להיכנס לשאלה, מה עדיף לך לעשות. אבל אתה צריך להבין, שכדי לעשות עוד כסף, אתה יכול להביא לקוחות חדשים, ולהעביר אותם תהליך מכירה דומה למה שיש כיום. אתה יכול להביא לקוחות חדשים מסוג חדש שאולי יותר מתאימים לעסק שלך. ואתה יכול גם ללמוד למכור יותר טוב את עצמך, שגם זה יכול להיות במאה ואחת צורות ואפשרויות שונות.

ולכן כאשר אתה חושב על להביא לקוחות חדשים, יהיה נכון יותר להתבונן על תהליך השיווק והמכירות שיש לך כרגע, לנתח אותו ולנסות להבין, מה יהיה הכי נכון לשפר? האם באמת כדאי להביא עוד לקוחות מאותו סוג לקוחות שמגיעים אליך כרגע? האם יהיה נכון אולי לנסות להביא לקוחות חדשים מסוג יותר שמתאים לעסק שלך? ואולי יהיה נכון לשפר לך את תהליך המכירה?

ושיפור תהליך המכירה, לא חייב להיות דווקא בהיבט של ללמד אותך לדבר אחרת כמו איש מכירות, אלא הוא יכול להיות לצורך העניין ללמד אותך להוציא הצעת מחיר בצורה אחרת, או לבנות ללקוח חבילות שונות, או לתת ללקוח הסבר שונה עם דגשים שונים, או כל מיני דברים שלא בהכרח ידרשו ממך להשתנות באופי שלך כבן אדם. כי שיפור תהליך המכירה, יכול להיות בהמון דרכים ובהמון צורות.

ולכן בפועל, יהיה נכון לעבור על תהליך המכירה הנוכחי, ולהתחיל דווקא מהלקוחות שאתה פוגש במציאות. לנסות להבין את הלקוחות שרכשו ממך, למה הם רכשו דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך? מה הם מצאו בך? מה הלקוחות המשלמים שלך, חושבים עליך, מה היתרונות שיש לך בעיני הלקוחות שלך, ביחס למתחרים שלך? איך הלקוחות הקיימים שלך, שרכשו ממך, איך הם הגיעו אליך? למה הם רכשו דווקא ממך? מה הפרופיל שלהם? האם בעיניך הם הלקוחות שאתה מחפש? או שאולי אתה היית רוצה דווקא לקוחות אחרים? מה האמת שלך?

ולגבי...
איך לתכנן לקוח מרוצה האם להעלות את המחיר איך להתחיל לעשות שיווק להרוויח עוד כסף תיעדוף איך למצוא חיסרון להבין את הלקוח בעיני הלקוח איך להביא איך להביא לקוחות חדשים לעסק איך להביא עוד לקוחות לעסק איך להגדיל איך להגדיל את המכירות איך להגדיל מכירות איך להתחיל איך להתחיל לעשות איך להתחיל לעשות שיווק איך להתחיל תהליך שיווקי איך למצוא איך למצוא לקוחות איך למצוא לקוחות חדשים איך לעשות שיווק איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים איך לשווק איך לשווק ללקוחות חדשים איך לתכנן איך לתכנן קמפיין איך לתכנן קמפיין שיווקי איפה למצוא לקוחות חדשים אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות בניית אסטרטגיה שיווקית בניית תהליך שיווקי האם להביא לקוחות חדשים הגדלת מכירות הגדלת מכירות בעסק הלקוח הלקוח שלך להביא להביא לקוחות חדשים להביא לקוחות חדשים לעסק להביא עוד לקוחות לעסק להגדיל להגדיל את המכירות להגדיל מכירות להתחיל להתחיל לעשות להתחיל לעשות שיווק להתחיל תהליך שיווקי למה לעשות שיווק ללקוחות למצוא למצוא לקוחות למצוא לקוחות חדשים לקוח לקוחות לקוחות חדשים לשווק לשווק ללקוחות חדשים לשפר לתכנן לתכנן קמפיין לתכנן קמפיין שיווקי מאיפה מתחילים מכירות מכירות בעסק משפך שיווקי ניתוח משפך שיווקי עסק עסקים פרופיל לקוח קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיווק ללקוחות שיווק ללקוחות חדשים תהליך תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי שיווק תהליכים תכנון
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
... היא קודם כל להבין מה עומד בין האדם לבין העסק המצליח שלו. ברוב המקרים, במיוחד בשלב ההתחלתי, הבעיה העיקרית היא לא חוסר ידע או חוסר מומחיות, אלא היכולת להביא לקוחות חדשים לעסק. לדוגמה, מאמן כושר שמתחיל לעבוד לא חסר לו בהכרח ידע בתחום האימונים, אלא חסרות לו מיומנויות שיווק ומכירה. רק ...
שינויים בחיים, 2 סוגים של תהליכי שינוי, 2 סוגים של קבלת החלטה לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, להחליט להתחיל לעשות שינוי, מוטיבציה
שינויים בחיים, 2 סוגים של תהליכי שינוי, 2 סוגים של קבלת החלטה לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, להחליט להתחיל לעשות שינוי, מוטיבציה
... בחיים, 2 סוגים של תהליכי שינוי, 2 סוגים של קבלת החלטה לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, להחליט להתחיל לעשות שינוי, מוטיבציה מהם שני סוגי ההחלטות לעשות שינוי בחיים? אנשים רבים רוצים לעשות שינוי בחיים, כגון להפסיק לעשן, להתחיל ללמוד, לעשות ספורט, או להתחיל לאכול בריא. אליעד כהן מסביר כי ביצוע שינוי בחיים הוא לעיתים עניין של החלטה. עם ... הדרגתי שכולל עליות וירידות? לעומת זאת, הסוג השני של החלטות הוא החלטות הדרגתיות, החלטות שלא מתבצעות באופן חד - פעמי וברור אלא הן תהליך מתמשך הכולל עליות וירידות. לדוגמה, כאשר אדם מחליט להתחיל לאכול בריא, לא מדובר במצב בו הוא מיד יאכל רק מזון בריא לחלוטין מרגע קבלת ... עדיין יהיו מקרים בהם הוא יאכל אוכל לא בריא. תהליך זה כולל שיפור הדרגתי והפחתה של הרגלים שליליים לאורך זמן, עד להגעה למצב הרצוי. אליעד כהן מדגים זאת באמצעות דוגמאות נוספות: כאשר אדם מחליט להתחיל להתאמן, לא סביר שיצליח להתמיד באימונים בכל יום באופן מיידי. האדם יתחיל, יפסיק, ... בשוק ההון, שעולה ויורד לאורך הדרך אך המגמה הכללית היא זו שקובעת. מדוע חשוב להכיר בהבדל בין שני סוגי ההחלטות? הסיבה שאליעד מדגיש את ההבדל בין שני סוגי ההחלטות היא שרבים נמנעים מלקבל החלטה להתחיל שינוי מכיוון שהם חושבים בטעות שכל שינוי חייב להיות מסוג שחור ולבן. לדוגמה, אדם ... שאפשר לבצע מיד. לעומת זאת, להגיד בעוד שנה אפסיק לעשן או בעוד שנה אוכל בעיקר אוכל בריא זה הגיוני לגמרי, משום שהן החלטות שהיישום שלהן דורש תהליך ארוך הכולל שלבי ביניים הכרחיים. כיצד ניתן להתחיל תהליך שינוי אפקטיבי? כדי להתחיל תהליך שינוי אפקטיבי, חשוב לקבל החלטה על התחלת תהליך הדרגתי. אליעד כהן מדגיש כי ההחלטה לא חייבת להיות אני עושה מיד, אלא אפשר להחליט: אני מתחיל לנסות. כלומר, ההחלטה יכולה להיות להתחיל את הדרך, להתנסות, ללמוד ולהתקדם צעד אחרי צעד, תוך קבלת נפילות והתמודדויות ... ארוכים באופן מתוכנן וסבלני, תוך קבלת העובדה שיהיו עליות וירידות כחלק טבעי מהדרך. איך לקבל החלטה להשתנות? מהם סוגי השינויים בחיים? איך להפסיק לעשן בהדרגה? כיצד לשמור על מוטיבציה לאורך זמן? איך להתחיל לאכול בריא? מה לעשות אחרי קבלת החלטה לשינוי? להחליט לאכול בריא, להחליט להפסיק לעשן, להחליט להתאמן, להחליט לעשות דיאטה, להחליט להתחיל ללמוד, להחליט להפסיק לאכול לא בריא, החלטה בבת אחת, החלטה שלוקחת זמן, תהליך ... רחוק, מוטיבציה לשינוי, מוטיבציה להשתנות, מוטיבציה להתמדה, מה קורה אחרי קבלת החלטה? שינוי אחרי קבלת החלטה, להחליט להשתנות, החלטה להשתנות, לקבל החלטה לעשות שינוי, לקבל החלטה להשתנות, החלטה להתחיל תהליך שינוי, התחלת שינוי, לעשות התחלה חדשה, איך לעשות שינוי בחיים? תהליך של ...
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
... למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות? כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב ... לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו ... יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח. כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו? כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח ... שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו. איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום ... ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו עוד לקוח, אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע מה גורם ללקוח להחליט לבצע עסקה? כדי להבין איך לשכנע לקוחות לקנות, אליעד מסביר תחילה מהי עסקה. עסקה היא פעולה של חליפין בין שני אנשים, שבה האדם נותן משהו כדי לקבל בתמורה משהו אחר. הסיבה שאדם מוכן לבצע עסקה היא שהוא חושב שמה שהוא עומד לקבל שווה עבורו יותר ממה שהוא ייתן בתמורה. כלומר, מרכז הכובד של כל עסקה הוא בשאלה עד כמה תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ברור לטובת היתרון. לדוגמה, אם קשה להדגים ללקוח כמה טוב יהיה לו אם יקנה מוצר מסוים, ניתן להציע לו הנחה ולהקטין את החיסרון שהוא מרגיש מהצורך לשלם. ככל שרמת הוודאות של הלקוח ביתרון נמוכה יותר, כך הפער בין היתרון לחיסרון ... האדם ידרוש יתרון גדול משמעותית כדי לקחת את הסיכון, כמו אנשים שמהמרים על הבית שלהם כדי לזכות בכל הקזינו. כלומר, עוצמת היתרון מפצה על הספק שיש ללקוח לגבי הוודאות של העסקה. מה החשיבות של זיהוי הצרכים המדויקים של הלקוח? אליעד מדגיש שחשוב מאוד להבין את הצרכים והרצונות האמיתיים של הלקוח, ולא להסתפק במה שנאמר במפורש. כשלקוח אומר: אני רוצה לקנות טלוויזיה חדשה לסלון החדש ... הוא רוצה להרשים את החברים או להרגיש שעשה שינוי משמעותי בחייו. לכן, במקום לתת תשובה טכנית בלבד (הנה טלוויזיית פלזמה מדגם X במחיר Y), יש להחזיר ללקוח את מילותיו שלו וליצור חיבור ברור בין רצונו הברור (טלוויזיה חדשה לסלון החדש) לבין המוצר שהמוכר מציע. מוכר חכם ידגיש למשל: יש לי פה טלוויזיה חדשה, מדגם חדש, שמתאימה בדיוק לסלון החדש שלך, ושתעניק לך חוויה חדשה. כך הוא חוסך מהלקוח את המאמץ לדמיין בעצמו את התוצאה של הקנייה, ויוצר חיבור אסוציאטיבי במוח הלקוח. איך משתמשים במניפולציות לשכנוע לקוחות? אליעד מציג מספר טכניקות מניפולציה שמסייעות בשכנוע לקוחות: קודם לומר ל
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא על ידי זה שאתה שם לב למילים שבהם הוא מתאר את הצרכים שלו. ועל ידי זה ... בדיוק שהוא תיאר שהוא רוצה אותן, וגם במילים המנוגדות למילים שהוא הביע התנגדות אליהן. ואסביר: בשלב הראשון עליך לאסוף מידע על הלקוח. כאשר המידע שאתה צריך לאסוף על הלקוח, זה אילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של הזדהות ושל אהבה. ואילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של ניכור ושל שנאה. כי כל אדם, יש מילים שגורמות לו להרגיש יותר טוב, ויש מילים שגורמות לו להרגיש יותר רע. והדרך שלך לדעת איזה מילים גורמות ללקוח שלך להרגיש יותר טוב, היא על ידי זה שאתה מבקש ומעודד את הלקוח שלך, לספר לך כמה שיותר על הצרכים ועל הרצונות שלו. מה שנקרא בירור צרכי הלקוח איתור צרכי הלקוח. שהלקוח מספר לך על מה שהוא רוצה ועל מה שהוא צריך. וכאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה וצריך, עליך להתנהג כמו מומחה מכירות, שלא רק שהוא מקשיב למהות של מה שהלקוח ביקש, אלא שהוא מקשיב גם לצורה שבה הלקוח ביקש את מה שהוא ביקש. כי אחכ באפשרותך לעטוף ללקוח את המהות של מה שהוא ביקש, בדיוק בצורה של מה שהוא ביקש, ולגרום ללקוח לרצות את מה שאתה מציע לו. כי הלקוח כאשר הוא מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עושה שני דברים. הדבר הראשון הוא, שהוא מספר לך על מה שהוא צריך בפועל. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני מתעניין ברכישת טלביזיה לסלון וכיוב. שמהות הדבר שאותו הלקוח צריך, זה טלביזיה לסלון שלו. ואז, או שיש לך את מה שהוא צריך, או שלא. אבל, כאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עוטף את המהות של מה שהוא רוצה, בעטיפות שונות שמורכבות ממילים שונות. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני רוצה טלביזיה לסלון, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה. שכאן בעצם
מוטיבציה, אומץ, להעז ולהצליח, הססנות, דחיינות, פחד מכישלון, פחד לנסות, פחד מהצלחה, פחד להיכשל, להעיז ולנסות, סקפטיות, חששות, עצלנות, הצלחה בחיים, תפסיק לחשוב, תתחיל לעשות, הגשמה עצמית, התפתחות אישית, העצמה אישית, מימוש עצמי
מוטיבציה, אומץ, להעז ולהצליח, הססנות, דחיינות, פחד מכישלון, פחד לנסות, פחד מהצלחה, פחד להיכשל, להעיז ולנסות, סקפטיות, חששות, עצלנות, הצלחה בחיים, תפסיק לחשוב, תתחיל לעשות, הגשמה עצמית, התפתחות אישית, העצמה אישית, מימוש עצמי
... להעיז ולנסות, סקפטיות, חששות, עצלנות, הצלחה בחיים, תפסיק לחשוב, תתחיל לעשות, הגשמה עצמית, התפתחות אישית, העצמה אישית, מימוש עצמי למה אנחנו מהססים ולא מצליחים לפעול? הססנות נוצרת כשאדם רוצה להצליח ... הוא לא מתקדם. אנשים רבים בטוחים שהפתרון הוא פשוט להפסיק להסס ולהתחיל לפעול, אבל בפועל זו אחת הטעויות הגדולות ביותר בתחום ההתפתחות האישית. האם הפתרון להססנות הוא באמת לקפוץ למים? בתחום ההתפתחות האישית, גורואים ומנטורים מדרבנים אנשים להעז, להפסיק לחשוב ולהתחיל לפעול מיד. הם אומרים: תקפוץ למים, תפסיק לחשוש, תפסיק להסס, וטוענים שזו הדרך היחידה להצלחה. הם מציגים דוגמאות של אנשים ... הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות האם צריך אומץ כדי להצליח? איך להתחיל לעשות בלי לפחד? האם כדאי להאמין למנטורים? איך להפסיק לפחד? איך להפסיק לדחות דברים? הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, איך ... מצליחן? איך להיות ווינר? חשיבה של מצליחנים, חשיבה של לוזרים, איך להתחיל לעשות? תפסיק להסס, תפסיק לפחד, תפסיק להיות הססן, תפסיק להיות סקפטי, תפסיק לחשוש, אל תחשוש, איך לא לחשוש? איך להתמודד עם ...
לעשות שינוי בחיים, מאיפה להתחיל להשתנות? מאיפה להתחיל לעשות שינוי? להתחיל מהקשה ביותר, איך להצליח במהירות? איך להשיג תוצאות מהירות? תיקון הכללי, תיקון המחשבה, מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל, להתחיל מהסוף, מוטיבציה למאמץ קשה
לעשות שינוי בחיים, מאיפה להתחיל להשתנות? מאיפה להתחיל לעשות שינוי? להתחיל מהקשה ביותר, איך להצליח במהירות? איך להשיג תוצאות מהירות? תיקון הכללי, תיקון המחשבה, מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל, להתחיל מהסוף, מוטיבציה למאמץ קשה
... שינוי בחיים, מאיפה להתחיל להשתנות? מאיפה להתחיל לעשות שינוי? להתחיל מהקשה ביותר, איך להצליח במהירות? איך להשיג תוצאות מהירות? תיקון הכללי, תיקון המחשבה, מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל, להתחיל מהסוף, מוטיבציה למאמץ קשה איך להתחיל לעשות שינוי אמיתי בחיים? כאשר אדם שואל את עצמו מאיפה להתחיל שינוי אמיתי בחיים, אליעד כהן מציע גישה ... ביותר ועד הרמה הקשה ביותר. המטרה בדירוג היא לעזור לאדם להבין מהם הנושאים שבהם יהיה לו הכי קל להשתנות, לעומת התחומים שידרשו ממנו את המאמצים הגדולים ביותר. מאיפה עדיף להתחיל - מהקל או מהקשה? אליעד כהן מדגיש כי אם האדם שואף להגיע לתוצאות המהירות והמשמעותיות ביותר, עליו דווקא להתחיל מן המשימה הקשה ביותר ברשימה. למרות הקושי ... עמוק יותר באישיותו ובחשיבתו של האדם. וכאשר הוא מצליח לעשות שינוי עמוק כל כך, כל המשימות האחרות ברשימה יהפכו לקלות בהרבה. לדוגמה, אם אדם מרגיש שקשה לו במיוחד לבצע דיאטה, להתחיל לעבוד, או למצוא זוגיות, עליו להתחיל מן הנושא שהכי מאתגר אותו מבין אלו. זאת ... מה לעשות אם האדם מרגיש שזה קשה מדי? עם זאת, אליעד כהן מכיר בכך שיש אנשים שיגלו קושי להתמודד מיד עם האתגר הכי גדול שלהם. במצב כזה, הוא מציע פתרון אלטרנטיבי ומתון יותר - להתחיל מן הנושא הכי קשה שאותו האדם מרגיש שהוא כן ... מאושר, חזק או מוצלח, אך שינוי אמיתי יכול להתרחש רק כשהוא מצליח לשנות את מה שרץ לו בראש. לדברי אליעד כהן, המפתח לשינוי אמיתי נמצא בשינוי המחשבה. רבי נחמן מציע להפסיק להתעסק בדברים חיצוניים, ולהתרכז בתיקון העמוק ... באותה צורה, כאשר אדם מתמודד עם האתגר המחשבתי או הרגשי הגדול ביותר, הוא למעשה מתפתח באופן משמעותי, והדבר מקל עליו להתמודד עם משימות קטנות וקלות יותר בהמשך. לסיכום - מאיפה להתחיל להשתנות בחיים? אליעד כהן מציע נוסחה פשוטה ... גם בתחומים אחרים. אליעד כהן ממליץ לאנשים לא לפחד מהמאמץ, אלא דווקא לרדוף אחריו, מפני שרק כך ניתן להשיג את ההתקדמות המהירה והמשמעותית ביותר בחיים. איך להצליח במהירות? מאיפה להתחיל שינוי בחיים? מהו תיקון הכללי של רבי נחמן? איך לשנות את החשיבה? מוטיבציה להתמודד עם קשיים האם כדאי להתחיל מהקשה ביותר? איך להשיג תוצאות מהירות? ...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
... על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך? בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות, שיגרמו לו לחשוב שאתה באמת מתעניין בו ובמה שהוא מחפש, עוד לפני שאתה מציג בפניו את המוצר או השירות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיות, יש שתי דרכים עיקריות בהן אפשר להציע את המוצר ללקוח: הדרך הראשונה היא להציע לו ישירות, בצורה פשוטה ובלי לברר קודם מה הוא צריך. לדוגמה: שלום, אתה מתעניין בטלוויזיה? הנה הטלוויזיה, אתה מוזמן לקחת. אבל בצורה כזו הלקוח לא בהכרח ירגיש שהמוצר מתאים לצרכים שלו, כי לא ביררת בדיוק מה הוא מחפש. אולי הטלוויזיה גדולה מדי או קטנה מדי, או שאין לה את התכונות שהוא רוצה. בדרך זו, הסיכוי לשכנע אותו לקנות נמוך יותר. הדרך השנייה, וזו הדרך שאליעד ממליץ עליה, היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות ומדויקות שיגרמו לו להאמין שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא מחפש. לדוגמה, אפשר לשאול אותו: שלום אדוני, אתה מתעניין בטלוויזיה? איזו טלוויזיה אתה בדיוק מחפש? ... מה חשוב לך בטלוויזיה? איזה סוג תכנים אתה רוצה לראות בה?. על ידי השאלות האלו, הלקוח מתחיל להאמין שאתה באמת מנסה להבין לעומק את הצרכים שלו, ולכן המוצר שתציע לו אחר כך יתאים לו בצורה מושלמת. אך אליעד מסביר שזה לא תמיד באמת נכון. כלומר, גם אם תשאל את הלקוח בדיוק רב מה הוא מחפש ומה הוא צריך, זה לא בהכרח אומר שבסופו של דבר המוצר שתציע לו באמת יתאים לצרכיו. יכול להיות מצב שבו, לאחר שאיתרת בדיוק את מה שהלקוח צריך, תציע לו מוצר או שירות שלא בהכרח עונה על הצרכים האמיתיים שלו, אבל עצם השאלות ששאלת אותו יגרמו לו לחשוב שהמוצר שלך אכן מתאים לו. הסיבה לכך שזה עובד, לפי ההסבר של ... שמתעניין בהם יציע להם פתרון אמיתי ומתאים לבעיות שלהם. אבל האמת היא, לפי אליעד, שהמוכר יכול לנצל זאת לטובתו ולכוון את הלקוח למוצר שהוא עצמו מעוניין למכור, גם אם הוא לא הכי מתאים. לכן, יש שני צדדים למטבע: כמוכר - כדי לשכנע את הלקוח לקנות, עליך לשאול אותו שאלות רבות ולהראות עניין אמיתי בצרכים שלו, כדי ליצור אצלו את האמונה שאתה נותן לו בדיוק את מה שהוא צריך. כלקוח, אם מישהו מתעניין בך בצורה מפורטת, חשוב לזכור שזה עדיין לא אומר שהוא אכן יציע לך את המוצר שהכי מתאים לך. חשוב להישאר ביקורתי ולא לקבל את ההצעה באופן אוטומטי. איך לשאול את הלקוח שאלות נכונות כדי לזהות את הצרכים שלו? אליעד מפרט שאיתור הצרכים של הלקוח נעשה באמצעות שאילת שאלות ממוקדות על דברים כמו: מה בדיוק אתה צריך? מה אתה מחפש שיהיה במוצר? מה הכי חשוב לך במוצר או בשירות? מה מפריע לך או מה חסר לך במה שיש לך עכשיו? ... שאתה קונה? איזה בעיות אתה מנסה לפתור באמצעות הקנייה? ככל שאתה שואל יותר שאלות, כך הלקוח ירגיש שאתה מבין בדיוק את הצרכים שלו ויתחיל להאמין יותר שההצעה שלך היא הכי טובה עבורו. איך לקוחות משתכנעים בגלל השאלות שהם נשאלו? לפי אליעד, כאשר הלקוח עונה על שאלות, הוא בעצם מתחיל להשתכנע שה
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק יועץ שיווקי משרד שיווק מנהל מכירות איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של ... לקבל עצות ועוד, אבל כאן אתן עוד נקודת מבט בנושא. אז המטרה שלך כבעל עסק, היא להגדיל ולמקסם את הרווחים שלך באמצעות הגדלת המכירות באמצעות שיפור תהליכי השיווק והמכירה. ולשם כך אתה פונה ליועץ שיווקי מנהל שיווק מכירות וכיוב. אז מי בעצם יביא לך את התוצאה הטובה ביותר ... לא אפשרי, אז בעצם אתה צריך להסתמך על ניתוח המידע שאתה יודע על מנהל השיווק, כדי להעריך מה הסיכוי שהוא יוכל להיות הטוב ביותר לצרכים שלך. ומה שצריכים לדעת זה, ששיווק ומכירה של מוצר אחד, לא תמיד דומה לשיווק של מוצר אחר. ויכול להיות מישהו שהוא מומחה עם המון הצלחות מוכחות ...
מכתב המלצה, איך להמליץ על עצמך במכתב המלצה למישהו אחר? איך לכתוב מכתב המלצה? מה לכתוב במכתב המלצה? איך לשבח את עצמך? איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב מכתב המלצה לעובד? איך להמליץ על עובד? איך להמליץ על ספק? איך להמליץ על מנהל? איך לכתוב מכתב המלצה למנהל? איך להמליץ על קבלן? איך לכתוב מכתב המלצה לקבלן? איך לעשות שיווק סמוי? כתיבת מכתב המלצה, דוגמה למכתב המלצה, תבנית מכתב המלצה, שיווק עקיף
... למישהו אחר? איך לכתוב מכתב המלצה? מה לכתוב במכתב המלצה? איך לשבח את עצמך? איך לשווק את עצמך במכתב המלצה? איך להמליץ על מישהו? איך לכתוב מכתב המלצה לספק? איך לכתוב ... איך לכתוב מכתב המלצה למנהל? איך להמליץ על קבלן? איך לכתוב מכתב המלצה לקבלן? איך לעשות שיווק סמוי? כתיבת מכתב המלצה, דוגמה למכתב המלצה, תבנית מכתב המלצה, שיווק עקיף וכאן נסביר, ניתן נקודת מבט, איך באפשרותך לכתוב מכתב המלצה למישהו, בצורה הכי ... כזה או אחר. ואם תכתוב את המכתב נכון, בצורה שתמליץ על עצמך במקביל, זה יוכל להביא לך תועלת נוספת. אז הדרך לכתוב למישהו אחר, מכתב המלצה בצורה שתמליץ על עצמך על ... האחר. דהיינו, אתה משבח את עצמך, כדי לשבח את האדם האחר. לדוגמה, נניח שאתה מספק ללקוחות מערכות מיזוג יוקרתיות ומורכבות. ונניח שאתה כותב מכתב המלצה לספק עובד שלך, שעובד ... אדם גדולה יותר. ומכך נובע בעצם, שכדי לשבח בהמלצה גדולה את הבן אדם, באפשרותנו להגדיל את תיאור הפרוייקט שאותו אנחנו מבצעים, כדי לשבח עוד יותר את העובד ספק שמשתלב בתוך ... הארץ. הפרויקטים שלנו דורשים התאמה אישית ודיוק רב בהתאם לתנאי השטח ובהתאם לצרכי הלקוח. ומר X מבצע במקצועיות רבה את ההתקנה המורכבת, בדיוק בהתאם לתוכניות המפורטות של מחלקת התכנון שלנו. במילים אחרות, לכתוב משהו בסגנון של: אנחנו מבצעים פרוייקטים... מאוד מורכבים ... בהתאם ל... וכולי. במהות, כאשר אתה משבח ספק עובד שלך, הרי שבעצם אתה משבח את העסק שלך על הדרך. כי עסק טוב, מעסיק ספקים ועובדים טובים. ואם אתה מספק ללקוחות שלך מוצר או שירות, באמצעות הספקים והעובדים הכי טובים, הרי שזה מעיד גם על העסק שלך. ונוסיף: ברמת העיקרון, אפשרי להמליץ על מישהו אחר, או המלצות כלליות שהן קשורות ... ממליצים עליך, שאתה עובד עם ספקים חרוצים, שבסופו של דבר, היחס הטוב שלהם מגיע אל הלקוחות שלך. אבל מצד האמת, ההמלצה היא בעיקר לאותו מישהו אחר, אבל לא כלפיך. כי אם אתה ... אליך מאוד טוב ושהוא זמין עבורך וכיוב, מצד האמת, זה גם לא בהכרח תמיד קשור ללקוח קצה שעובד מולך. וגם ההמלצה עצמה, היא מאוד כללית ולא ספציפית. ולא מעידה על היתרון של העסק שלך, ביחס לעסקים המתחרים שלך. אבל אתה יכול גם לספר כמה המוצר והשירות שאתה מספק, הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להביא לקוחות חדשים לעסק?, דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להביא לקוחות חדשים לעסק?, איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן זוגי, אימון אישי קריירה, טיפול רגשי בתחום איך להביא לקוחות חדשים לעסק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 23:44:23 - wesi1