אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתכנן קמפיין ✔איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים לעסק? איך לגשת לזה? מאיפה להתחיל? איך לנתח את זה?

אז ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק שלך, כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב הנוכחי של הלקוחות שלך. כי או שאין לך מספיק לקוחות, או שיש לך מספיק לקוחות אבל אתה רוצה להעלות את המחיר ללקוחות שלך ומפחד לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר. כי אם היית חושב, שיש לך מספיק לקוחות שמשלמים לך את הסכום שאתה רוצה, כנראה שלא היית רוצה עוד לקוחות חדשים.

ולכן יהיה נכון לומר, שאם אתה חושב על איך לאתר לקוחות חדשים, כנראה שבעצם אתה לא מרוצה מהמצב הקיים ואתה רוצה במהות, להרוויח עוד כסף. ולצורך העניין, אם היית מגלה שיטה, להישאר עם פחות לקוחות אבל להרוויח פי אלף כסף, כנראה שהיית מעדיף את זה, על פני להביא עוד לקוחות חדשי.

ומהות האמירה שלי היא, שהצורך להביא לקוחות חדשים, הוא בעצם במהותו הצורך לעשות עוד כסף. ולכן כאשר אתה חושב להביא לקוחות חדשים, אתה צריך לדעת שברמת העיקרון יש לך כמה אפשרויות.

1 - להביא עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ללקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום.

2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום.

3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות חדשים.

בכל אחד מהתרחישים האלו, אתה יכול לעשות עוד כסף. זה ברמת העיקרון. בלי להיכנס לשאלה, מה עדיף לך לעשות. אבל אתה צריך להבין, שכדי לעשות עוד כסף, אתה יכול להביא לקוחות חדשים, ולהעביר אותם תהליך מכירה דומה למה שיש כיום. אתה יכול להביא לקוחות חדשים מסוג חדש שאולי יותר מתאימים לעסק שלך. ואתה יכול גם ללמוד למכור יותר טוב את עצמך, שגם זה יכול להיות במאה ואחת צורות ואפשרויות שונות.

ולכן כאשר אתה חושב על להביא לקוחות חדשים, יהיה נכון יותר להתבונן על תהליך השיווק והמכירות שיש לך כרגע, לנתח אותו ולנסות להבין, מה יהיה הכי נכון לשפר? האם באמת כדאי להביא עוד לקוחות מאותו סוג לקוחות שמגיעים אליך כרגע? האם יהיה נכון אולי לנסות להביא לקוחות חדשים מסוג יותר שמתאים לעסק שלך? ואולי יהיה נכון לשפר לך את תהליך המכירה?

ושיפור תהליך המכירה, לא חייב להיות דווקא בהיבט של ללמד אותך לדבר אחרת כמו איש מכירות, אלא הוא יכול להיות לצורך העניין ללמד אותך להוציא הצעת מחיר בצורה אחרת, או לבנות ללקוח חבילות שונות, או לתת ללקוח הסבר שונה עם דגשים שונים, או כל מיני דברים שלא בהכרח ידרשו ממך להשתנות באופי שלך כבן אדם. כי שיפור תהליך המכירה, יכול להיות בהמון דרכים ובהמון צורות.

ולכן בפועל, יהיה נכון לעבור על תהליך המכירה הנוכחי, ולהתחיל דווקא מהלקוחות שאתה פוגש במציאות. לנסות להבין את הלקוחות שרכשו ממך, למה הם רכשו דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך? מה הם מצאו בך? מה הלקוחות המשלמים שלך, חושבים עליך, מה היתרונות שיש לך בעיני הלקוחות שלך, ביחס למתחרים שלך? איך הלקוחות הקיימים שלך, שרכשו ממך, איך הם הגיעו אליך? למה הם רכשו דווקא ממך? מה הפרופיל שלהם? האם בעיניך הם הלקוחות שאתה מחפש? או שאולי אתה היית רוצה דווקא לקוחות אחרים? מה האמת שלך?

ולגבי...
למצוא לקוחות חדשים להרוויח עוד כסף להגדיל מכירות להבין בניית תהליך שיווקי אפשרי איך לתכנן קמפיין שיווקי לקוחות משלמים אפשרות ממך ולא מהמתחרים איך להביא עוד לקוחות לעסק איך להביא איך להביא לקוחות חדשים לעסק איך להביא עוד לקוחות לעסק איך להגדיל איך להגדיל את המכירות איך להתחיל איך להתחיל לעשות איך להתחיל לעשות שיווק איך להתחיל תהליך שיווקי איך למצוא איך למצוא לקוחות איך למצוא לקוחות חדשים איך לעשות איך לעשות שיווק איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים איך לשווק איך לשווק ללקוחות חדשים איך לתכנן איך לתכנן קמפיין איך לתכנן קמפיין שיווקי איפה למצוא לקוחות חדשים אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות בניית אסטרטגיה שיווקית בניית תהליך שיווקי בעסקים האם להביא לקוחות חדשים הגדלת מכירות הגדלת מכירות בעסק הלקוח הלקוח שלך להביא להביא לקוחות חדשים להביא לקוחות חדשים לעסק להביא עוד לקוחות לעסק להגדיל להגדיל את המכירות להגדיל מכירות להתחיל להתחיל לעשות להתחיל לעשות שיווק להתחיל תהליך שיווקי למה לעשות שיווק ללקוחות למצוא למצוא לקוחות למצוא לקוחות חדשים לעשות שיווק לעשות שיווק ללקוחות לעשות שיווק ללקוחות חדשים לקוח לקוחות לקוחות חדשים לשווק לשווק ללקוחות חדשים לשפר לתכנן לתכנן קמפיין לתכנן קמפיין שיווקי מאיפה מתחילים מכירות מכירות בעסק משפך שיווקי ניתוח משפך שיווקי עסק עסקים פרופיל לקוח קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיווק ללקוחות תהליך תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי שיווק תהליכים תכנון
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... ניהול מוניטין בפייסבוק, ניהול מוניטין שלילי, השיווק של ביבי נתניהו, בניית מוניטין חיובי, יחסי ציבור באינטרנט, שיטות לשיווק עצמי, איך לתכנן קמפיין? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? איזה מסרים להעביר ללקוחות? למה לבוא לפגישה עם אליעד כהן? האם צריך את אליעד כהן? איך לשווק את עצמי כמאמן כושר? שיווק ...
שינויים בחיים, 2 סוגים של תהליכי שינוי, 2 סוגים של קבלת החלטה לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, להחליט להתחיל לעשות שינוי, מוטיבציה
שינויים בחיים, 2 סוגים של תהליכי שינוי, 2 סוגים של קבלת החלטה לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, להחליט להתחיל לעשות שינוי, מוטיבציה
... בחיים, 2 סוגים של תהליכי שינוי, 2 סוגים של קבלת החלטה לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, להחליט להתחיל לעשות שינוי, מוטיבציה מהם שני סוגי ההחלטות לעשות שינוי בחיים? אנשים רבים רוצים לעשות שינוי בחיים, כגון להפסיק לעשן, להתחיל ללמוד , לעשות ספורט, או להתחיל לאכול בריא. אליעד כהן מסביר כי ביצוע שינוי בחיים הוא לעיתים עניין של החלטה. עם זאת, חשוב להבין כי קיימים שני סוגים שונים של החלטות לגבי שינוי. מהו שינוי מסוג שחור ... מחליט לבצע פעולה, הוא פשוט עושה אותה וזהו, ללא התלבטות נוספת או תהליך הדרגתי. לדוגמה, אם אדם מחליט להסתפר, הוא פשוט מסתפר. אם הוא מחליט לעבור דירה, הוא עובר דירה מיד. אם הוא מחליט לקנות חולצה, הוא הולך וקונה אותה באותו הרגע. החלטות אלו מתבצעות באופן חד - פעמי וללא תהליך מורכב. מהו שינוי הדרגתי שכולל עליות וירידות? לעומת זאת, הסוג השני של החלטות הוא החלטות הדרגתיות, החלטות שלא מתבצעות באופן חד - פעמי וברור אלא הן תהליך מתמשך הכולל עליות וירידות. לדוגמה, כאשר אדם מחליט להתחיל לאכול בריא, לא מדובר במצב בו הוא מיד יאכל רק מזון בריא לחלוטין מרגע קבלת ההחלטה. בפועל, התהליך של אכילה בריאה כולל לעיתים גם אכילה לא בריאה. האדם מתחיל לאכול באופן בריא יותר בממוצע, אך עדיין יהיו מקרים בהם הוא יאכל אוכל לא בריא. תהליך זה כולל שיפור הדרגתי והפחתה של הרגלים שליליים לאורך זמן, עד להגעה למצב הרצוי. אליעד כהן מדגים זאת באמצעות דוגמאות נוספות: כאשר אדם מחליט להתחיל להתאמן, לא סביר שיצליח להתמיד באימונים בכל יום באופן מיידי. האדם יתחיל, יפסיק, יחזור לאימונים שוב, וכך הלאה, עד שיגיע ליציבות מסוימת. באופן דומה, כאשר אדם מחליט ... מדגיש את ההבדל בין שני סוגי ההחלטות היא שרבים נמנעים מלקבל החלטה להתחיל שינוי מכיוון שהם חושבים בטעות שכל שינוי חייב להיות מסוג שחור ולבן. לדוגמה, אדם שמעוניין לאכול בריא אך אינו מתחיל כי הוא חושב שכאשר יקבל את ההחלטה, הוא חייב מיד לאכול ... וכל סטייה מכך פירושה כישלון. אך מחשבה זו אינה נכונה, משום שיש תהליכים רבים הדורשים זמן ומאמץ הדרגתי. אליעד כהן ממחיש את הטעות בחשיבה זו בדוגמה של צפייה בחדשות. אם אדם יחליט לצפות בחדשות, הוא פשוט יכול להפעיל את הטלוויזיה ולראות ... - לבן. לעומת זאת, החלטות כמו דיאטה, הפסקת עישון או אימונים הן תהליכים ארוכי - טווח וכוללות מאמץ מתמשך, התמדה וסבלנות. איך נכון לגשת לתהליכי שינוי ארוכים? אליעד כהן מסביר כי בגישה לתהליכים ארוכים ודרגתיים חשוב להבין מראש שהתהליך כולל עליות וירידות. לכן, כאשר אדם מחליט לבצע שינוי ארוך - טווח, עליו להיות מודע לכך שהתהליך לא יהיה מיידי ולינארי. לדוגמה, אם אדם מחליט שבעוד שנה יאכל 90% בריא, הוא מתחיל כבר כעת תהליך הדרגתי של בירור מה נחשב בריא, איזון ארוחות ובניית שגרה מתאימה. המטרה היא שיפור מתמשך, ולא שינוי חד ופתאומי. כמו כן, אליעד מסביר שאין היגיון להצהיר החלטות מסוג ... אוכל בריא זה הגיוני לגמרי, משום שהן החלטות שהיישום שלהן דורש תהליך ארוך הכולל שלבי ביניים הכרחיים. כיצד ניתן להתחיל תהליך שינוי אפקטיבי? כדי להתחיל תהליך שינוי אפקטיבי, חשוב לקבל החלטה על התחלת תהליך הדרגתי. אליעד כהן מדגיש כי ההחלטה לא חייבת להיות אני עושה מיד, אלא אפשר להחליט: אני מתחיל לנסות. כלומר, ההחלטה יכולה להיות להתחיל את הדרך, להתנסות, ללמוד ולהתקדם צעד אחרי צעד, תוך קבלת נפילות והתמודדויות טבעיות. גישה זו מאפשרת לאדם להתקדם מבלי להילחץ מכישלונות רגעיים. לדוגמה, כאשר מחליטים ... האדם מתחיל לבדוק אפשרויות, להתנסות בשינויים קטנים, וכך להניע את התהליך. המפתח הוא להבין שמדובר במסלול מתמשך, עם אתגרים טבעיים בדרך, ולא בפעולה חד - פעמית ופשוטה. לסיכום, אליעד כהן מציע להבחין בין החלטות מידיות לדרגתיות, להכיר את ההבדל בין סוגי ההחלטות ולגשת לתהליכים ארוכים באופן מתוכנן וסבלני, תוך קבלת העובדה שיהיו עליות וירידות כחלק טבעי מהדרך. איך לקבל החלטה להשתנות? מהם סוגי השינויים בחיים? איך להפסיק לעשן בהדרגה? כיצד לשמור על מוטיבציה לאורך זמן? איך להתחיל לאכול בריא? מה לעשות אחרי קבלת החלטה לשינוי? להחליט לאכול בריא, להחליט להפסיק לעשן, להחליט להתאמן, להחליט לעשות דיאטה, להחליט
סקס, מיניות ורוחניות, אנרגיה מינית, קרי לילה, חלום רטוב, חלום אירוטי, סקס בחלום, שפיכת זרע לבטלה, תשוקה מינית, משיכה מינית, תאווה מינית, שמירת הברית, חלומות רטובים, חלומות אירוטיים
... זרע לשווא או מבזבז אותו באופן סתמי, הוא בעצם מבזבז את אותה אנרגיה של החיים ולא מצליח להתפתח רוחנית. כאשר אדם מתחיל לעשות פעילויות כמו מדיטציה, יוגה, תפילה, ריקוד, או חקירה עצמית (כמו שאליעד מציע), הוא לומד לנתב את האנרגיה הזו כלפי ... שאלה על האנרגיה. אליעד: דבר. ש: האנרגיה המינית בסדר אז רק מבחינת בשאלה לפי מה שהבנתי מספרים של אחרים, מהחיים, מהתהליך מהדרך זה שהאנרגיה הבסיסית של הבן אדם זאת האנרגיה המינית, סקס הרצון. אליעד: האנרגיה הבסיסית? ש: אנרגיית החיים ... זה סוג של בוא נהרוג משהו. ש: ואם האדם הולך ומבזבז ומפזר את זה ישר אז הוא פשוט מתרוקן ולא גדל, עכשיו כשהאדם מתחיל לעשות לא משנה, תרגילי מדיטציה יוגה, חקירה פנימית איך שאתה מציע, תפילה ריקוד אז לאט לאט האנרגיה הזאת מנותבת, הוא מנתב את ...
מה קדם למה? שכל ורגש, שכל או רצון, מאיפה להתחיל, התחלות חדשות, איך להתקדם? דרך רוחנית, הדרך אל האושר, הדרך הקצרה ביותר, הדרך המהירה ביותר, מודעות עצמית
מה קדם למה? שכל ורגש, שכל או רצון, מאיפה להתחיל, התחלות חדשות, איך להתקדם? דרך רוחנית, הדרך אל האושר, הדרך הקצרה ביותר, הדרך המהירה ביותר, מודעות עצמית
... קדם למה? שכל ורגש, שכל או רצון, מאיפה להתחיל, התחלות חדשות, איך להתקדם? דרך רוחנית, הדרך אל האושר, הדרך הקצרה ביותר, הדרך המהירה ביותר, מודעות עצמית ההרצאה עוסקת בשאלה המרכזית של מה קדם למה, כשהנושא המרכזי הוא הקשר בין השכל, הרגש והרצון. השאלה שנשאלת בה היא האם השכל קובע את הרצון, או האם הרצון קובע את השכל, ואם יש דרך להתחיל בתהליך של התפתחות רוחנית. אליעד כהן מתחיל את דבריו בכך שהוא מבהיר שחשוב להבין שאין תשובה חד משמעית לשאלה מה קדם למה. הוא טוען כי כל אחד מהמרכיבים - ... של האדם, וכולם קשורים זה בזה בצורה הדוקה. אף אחד מהם לא יותר חזק מהאחר, וכל אחד מהם יכול להתחזק, תלוי באיזה תחום מחליטים להתמקד בו. חשוב להבין כי תהליך ההתפתחות הרוחנית הוא לא לינארי. אם תתחיל לחזק את השכל, תוכל להתקדם גם אם תלך לכיוון אחר כמו הרצון או הרגש. מה שחשוב זה שתתחיל לעשות את הצעד הראשון, ואחריו כל יתר התחומים יתחזקו. לדוגמה, אם תבחר להתחיל עם חיזוק השכל שלך, כל המערכת הפנימית שלך תתחזק גם כן. אם תחליט להתחיל עם הרצון, גם אז תראה שיפור. גם אם תבחר להתרכז ברגש, המערכת כולה תתחזק. לכל אחד מהמרכיבים יש את הדרך שלו להתפתח, והם פועלים באופן שונה אחד מהשני, אך כל אחד מהם תלוי ומחובר לשאר. ההבנה כאן היא שאין דרך נכונה אחת להתחיל את הדרך הרוחנית. הכל תלוי בך, בכיוון שבחרת ללכת בו ובאיזה שלב אתה נמצא בחיים. אם אתה מתחיל את הדרך מתוך חיזוק השכל, או מתוך הרצון או מתוך הרגש, כל אחד מהכיוונים האלה ... קשורים זה בזה, ותלוי באיזה חלק מהם תבחר להתמקד, כל השאר יתמוך ויתחזק בהתאם. הסיפור הזה שואל בעצם, אם כל דבר תלוי במשהו אחר, איך אנחנו יודעים מאיפה להתחיל? האם יש דרך מהירה ביותר או קלה יותר להגיע לאיזון המלא? אליעד מדגיש שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזו, כי זה לא עניין של קיום של דבר אחד מתוך דבר אחר, אלא מערכת שלמה שמבוססת על כל החלקים. לסיכום, אליעד מסביר שהתהליך הרוחני של כל אדם תלוי בשלב שבו הוא נמצא ובמה שהוא בוחר לחזק. כל אחד יכול להתחיל עם השכל, הרצון או הרגש, כל אחד מהם חשוב לא פחות מהשני, והם תמיד עובדים יחד בשיטה חכמה ומורכבת. כל אחד מהם תומך בשני, ובסופו של דבר כל התחומים מתחברים ליצירת שלמות ...
מוטיבציה, אומץ, להעז ולהצליח, הססנות, דחיינות, פחד מכישלון, פחד לנסות, פחד מהצלחה, פחד להיכשל, להעיז ולנסות, סקפטיות, חששות, עצלנות, הצלחה בחיים, תפסיק לחשוב, תתחיל לעשות, הגשמה עצמית, התפתחות אישית, העצמה אישית, מימוש עצמי
מוטיבציה, אומץ, להעז ולהצליח, הססנות, דחיינות, פחד מכישלון, פחד לנסות, פחד מהצלחה, פחד להיכשל, להעיז ולנסות, סקפטיות, חששות, עצלנות, הצלחה בחיים, תפסיק לחשוב, תתחיל לעשות, הגשמה עצמית, התפתחות אישית, העצמה אישית, מימוש עצמי
... פחד להיכשל, להעיז ולנסות, סקפטיות, חששות, עצלנות, הצלחה בחיים, תפסיק לחשוב, תתחיל לעשות, הגשמה עצמית, התפתחות אישית, העצמה אישית, מימוש עצמי למה אנחנו מהססים ולא מצליחים לפעול? הססנות נוצרת כשאדם רוצה להצליח בחיים אך לא מצליח לבצע ... וכתוצאה מכך הוא לא מתקדם. אנשים רבים בטוחים שהפתרון הוא פשוט להפסיק להסס ולהתחיל לפעול, אבל בפועל זו אחת הטעויות הגדולות ביותר בתחום ההתפתחות האישית. האם הפתרון להססנות הוא באמת לקפוץ למים? בתחום ההתפתחות האישית, גורואים ומנטורים מדרבנים אנשים להעז, להפסיק לחשוב ולהתחיל לפעול מיד. הם אומרים: תקפוץ למים, תפסיק לחשוש, תפסיק להסס, וטוענים שזו הדרך היחידה להצלחה. הם מציגים דוגמאות של אנשים שהצליחו בדרך זו, וטוענים ... ממה נובעת דחיינות? הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות האם צריך אומץ כדי להצליח? איך להתחיל לעשות בלי לפחד? האם כדאי להאמין למנטורים? איך להפסיק לפחד? איך להפסיק לדחות דברים? הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, איך חושבים אנשים ... או לוזר, איך להיות מצליחן? איך להיות ווינר? חשיבה של מצליחנים, חשיבה של לוזרים, איך להתחיל לעשות? תפסיק להסס, תפסיק לפחד, תפסיק להיות הססן, תפסיק להיות סקפטי, תפסיק לחשוש, אל תחשוש, איך לא לחשוש? איך להתמודד עם חששות? איך להתמודד ...
לעשות שינוי בחיים, מאיפה להתחיל להשתנות? מאיפה להתחיל לעשות שינוי? להתחיל מהקשה ביותר, איך להצליח במהירות? איך להשיג תוצאות מהירות? תיקון הכללי, תיקון המחשבה, מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל, להתחיל מהסוף, מוטיבציה למאמץ קשה
לעשות שינוי בחיים, מאיפה להתחיל להשתנות? מאיפה להתחיל לעשות שינוי? להתחיל מהקשה ביותר, איך להצליח במהירות? איך להשיג תוצאות מהירות? תיקון הכללי, תיקון המחשבה, מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל, להתחיל מהסוף, מוטיבציה למאמץ קשה
... שינוי בחיים, מאיפה להתחיל להשתנות? מאיפה להתחיל לעשות שינוי? להתחיל מהקשה ביותר, איך להצליח במהירות? איך להשיג תוצאות מהירות? תיקון הכללי, תיקון המחשבה, מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל, להתחיל מהסוף, מוטיבציה למאמץ קשה איך להתחיל לעשות שינוי אמיתי בחיים? כאשר אדם שואל את עצמו מאיפה להתחיל שינוי אמיתי בחיים, אליעד כהן מציע גישה ברורה ומעשית. ראשית, הוא ממליץ לאדם לערוך רשימה מפורטת של כל השינויים שהוא רוצה ... לאדם להבין מהם הנושאים שבהם יהיה לו הכי קל להשתנות, לעומת התחומים שידרשו ממנו את המאמצים הגדולים ביותר. מאיפה עדיף להתחיל - מהקל או מהקשה? אליעד כהן מדגיש כי אם האדם שואף להגיע לתוצאות המהירות והמשמעותיות ביותר, עליו דווקא להתחיל מן המשימה הקשה ביותר ברשימה. למרות הקושי הגדול, השינוי בתחום המאתגר ביותר יביא עימו את ההתקדמות המשמעותית ביותר. ככל ... שינוי עמוק כל כך, כל המשימות האחרות ברשימה יהפכו לקלות בהרבה. לדוגמה, אם אדם מרגיש שקשה לו במיוחד לבצע דיאטה, להתחיל לעבוד, או למצוא זוגיות, עליו להתחיל מן הנושא שהכי מאתגר אותו מבין אלו. זאת מפני שההתמודדות עם המשימה הקשה ביותר תוביל באופן טבעי לשינוי פנימי עמוק, וכך שאר ... מכיר בכך שיש אנשים שיגלו קושי להתמודד מיד עם האתגר הכי גדול שלהם. במצב כזה, הוא מציע פתרון אלטרנטיבי ומתון יותר - להתחיל מן הנושא הכי קשה שאותו האדם מרגיש שהוא כן יכול לבצע. זה אומר שלא ללכת בהכרח למשימה הקשה ביותר באופן מוחלט, אלא לבחור את ... מצליח לשנות את מה שרץ לו בראש. לדברי אליעד כהן, המפתח לשינוי אמיתי נמצא בשינוי המחשבה. רבי נחמן מציע להפסיק להתעסק בדברים חיצוניים, ולהתרכז בתיקון העמוק ביותר - תיקון החשיבה. כאשר החשיבה תשתנה באמת, באופן אוטומטי יתרחשו גם שינויים ... הגדול ביותר, הוא למעשה מתפתח באופן משמעותי, והדבר מקל עליו להתמודד עם משימות קטנות וקלות יותר בהמשך. לסיכום - מאיפה להתחיל להשתנות בחיים? אליעד כהן מציע נוסחה פשוטה וברורה לשינוי משמעותי: ערכו רשימה מפורטת של כל מה שאתם רוצים לשנות. דרגו את ... אלא דווקא לרדוף אחריו, מפני שרק כך ניתן להשיג את ההתקדמות המהירה והמשמעותית ביותר בחיים. איך להצליח במהירות? מאיפה להתחיל שינוי בחיים? מהו תיקון הכללי של רבי נחמן? איך לשנות את החשיבה? מוטיבציה להתמודד עם קשיים האם כדאי להתחיל מהקשה ביותר? איך להשיג תוצאות מהירות? ...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק? וכאן נדבר על כל העניין של התחייבות לתוצאות, בתהליך של עסקה. לדוגמה לקוח שמבקש שהמוכר יתחייב לו על תוצאות. או מישהו שמתחייב על ... נתחיל ונדבר על המקרה הבא: נניח שאתה בא למכור למישהו מוצר ואתה נותן לו הצעת מחיר כלשהי. והלקוח יוצא עליך ואומר לך, שאין לו בעיה לשלם לך, אפילו ... הזאת? וברמת העיקרון, צריך להבין כי זכותו של הלקוח, לבקש ממך מה שבא לו, ואפילו לבקש ממך לרקוד עבורו כדי שהוא יסכים לשלם לך. וזכותו של הלקוח גם לבקש לך שאתה תשלם לו כדי שהוא יסכים להשתמש ... אפשרי והכל לגיטימי במסגרת המשא ומתן. וזכותו של הלקוח, לתת הצעת מחיר נגדית לבקשת הצעת המחיר שלך. ... חופשי והכל זה עניין של היצע וביקוש וזכותו של הלקוח לבקש ממך איזו הנחה שבא לו או לבקש לשלם לך בתנאים שלו וגם זכותו לבקש ממך למכור לו במחיר הפסד עבורך. בקיצור, זכותו של הלקוח לבקש מה שבא לו וזכותך למכור או שלא למכור לו בתנאים שלך. זכותך גם לדוגמה לומר ללקוח, שבגלל שהוא ביקש הנחה מוגזמת, אז בא לך למכור לו בכפול, כי ככה בא לך ומי שלא טוב לו, יום טוב ... כזאת של לקוח? אז קודם כל נסביר שמהות הבקשה של הלקוח, היא להגדיל את עלות הייצור שלך ולהקטין את אחוז הרווח שלך. ואני אסביר. ברמת העיקרון, נניח שאתה מוכר ללקוח שירותי יעוץ כלשהם והלקוח מוכן לשלם רק אם הוא יראה תוצאות. הרי שבעצם אתה רוצה לקבל תשלום מהלקוח, בתמורה לזמן שלך. דהיינו, אתה מוכר את הזמן שלך, בתמורה ל X כסף. אתה רוצה לקבל X כסף, בתמורה להשקעה של X זמן מצדך. הלקוח לעומת זאת אומר לך, שהזמן שלך לא מעניין אותו, כי ... אפילו יותר, אבל רק לפי תוצאה. במילים אחרות, הלקוח טוען, שבעצם מבחינתו, לשלם לך על הזמן שלך, זה ... על המאמץ שלך ולא על התוצאה שלו. במילים אחרות הלקוח אומר לך, שהמאמץ שלך לא מביא לו מספיק תועלת, כדי ... מעצם המאמץ שלך עבורו. וגם אם לצורך העניין אתה מוכר ללקוח מוצר שאמור לספק לו תוצאה, אבל לא וודאי שהמוצר יביא את התוצאה, הרי שבעצם מבחינת הלקוח, המוצר שלך, הוא חלק מהמאמץ שלך לעזור לו. אבל לא בטוח שהמוצר שלך יביא לו תוצאה. ומבחינת הלקוח, אולי בכלל הוא לוקח סיכון שהוא מקבל ממך יעוץ ... הניסיוני שלך מבחינתו עבורו וכולי. ולכן במהות הלקוח אומר, שהמאמץ שאתה משקיע עבורו, לא שווה מבחינת ...
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק? אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי כבר יש לך ביקוש. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. ... נשאל: אם עכשיו היו 100,000 לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, האם זה היה מביא לך יותר תועלת? אם התשובה היא שלא, אז אולי באמת אתה לא צריך לעשות עוד שיווק, כי כבר יש לך יותר ביקוש מאשר היצע. אבל כמובן שזאת לא ... הרי שאם יהיו לך מאה אלף לקוחות, אז תעלה את המחיר של המוצר שלך, למחיר שרק מאה לקוחות מתוך המאה אלף, ירצו לרכוש את המוצר שלך. נניח שיש לך מאה בתים למכירה ונניח שאתה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לתכנן קמפיין, בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתכנן קמפיין, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, הדרכה, אימון אישי להצלחה בנושא לתכנן קמפיין - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 13:23:27 - wesi1