אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניתוח משפך שיווקי ✔איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים לעסק? איך לגשת לזה? מאיפה להתחיל? איך לנתח את זה?

אז ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק שלך, כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב הנוכחי של הלקוחות שלך. כי או שאין לך מספיק לקוחות, או שיש לך מספיק לקוחות אבל אתה רוצה להעלות את המחיר ללקוחות שלך ומפחד לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר. כי אם היית חושב, שיש לך מספיק לקוחות שמשלמים לך את הסכום שאתה רוצה, כנראה שלא היית רוצה עוד לקוחות חדשים.

ולכן יהיה נכון לומר, שאם אתה חושב על איך לאתר לקוחות חדשים, כנראה שבעצם אתה לא מרוצה מהמצב הקיים ואתה רוצה במהות, להרוויח עוד כסף. ולצורך העניין, אם היית מגלה שיטה, להישאר עם פחות לקוחות אבל להרוויח פי אלף כסף, כנראה שהיית מעדיף את זה, על פני להביא עוד לקוחות חדשי.

ומהות האמירה שלי היא, שהצורך להביא לקוחות חדשים, הוא בעצם במהותו הצורך לעשות עוד כסף. ולכן כאשר אתה חושב להביא לקוחות חדשים, אתה צריך לדעת שברמת העיקרון יש לך כמה אפשרויות.

1 - להביא עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ללקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום.

2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום.

3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות חדשים.

בכל אחד מהתרחישים האלו, אתה יכול לעשות עוד כסף. זה ברמת העיקרון. בלי להיכנס לשאלה, מה עדיף לך לעשות. אבל אתה צריך להבין, שכדי לעשות עוד כסף, אתה יכול להביא לקוחות חדשים, ולהעביר אותם תהליך מכירה דומה למה שיש כיום. אתה יכול להביא לקוחות חדשים מסוג חדש שאולי יותר מתאימים לעסק שלך. ואתה יכול גם ללמוד למכור יותר טוב את עצמך, שגם זה יכול להיות במאה ואחת צורות ואפשרויות שונות.

ולכן כאשר אתה חושב על להביא לקוחות חדשים, יהיה נכון יותר להתבונן על תהליך השיווק והמכירות שיש לך כרגע, לנתח אותו ולנסות להבין, מה יהיה הכי נכון לשפר? האם באמת כדאי להביא עוד לקוחות מאותו סוג לקוחות שמגיעים אליך כרגע? האם יהיה נכון אולי לנסות להביא לקוחות חדשים מסוג יותר שמתאים לעסק שלך? ואולי יהיה נכון לשפר לך את תהליך המכירה?

ושיפור תהליך המכירה, לא חייב להיות דווקא בהיבט של ללמד אותך לדבר אחרת כמו איש מכירות, אלא הוא יכול להיות לצורך העניין ללמד אותך להוציא הצעת מחיר בצורה אחרת, או לבנות ללקוח חבילות שונות, או לתת ללקוח הסבר שונה עם דגשים שונים, או כל מיני דברים שלא בהכרח ידרשו ממך להשתנות באופי שלך כבן אדם. כי שיפור תהליך המכירה, יכול להיות בהמון דרכים ובהמון צורות.

ולכן בפועל, יהיה נכון לעבור על תהליך המכירה הנוכחי, ולהתחיל דווקא מהלקוחות שאתה פוגש במציאות. לנסות להבין את הלקוחות שרכשו ממך, למה הם רכשו דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך? מה הם מצאו בך? מה הלקוחות המשלמים שלך, חושבים עליך, מה היתרונות שיש לך בעיני הלקוחות שלך, ביחס למתחרים שלך? איך הלקוחות הקיימים שלך, שרכשו ממך, איך הם הגיעו אליך? למה הם רכשו דווקא ממך? מה הפרופיל שלהם? האם בעיניך הם הלקוחות שאתה מחפש? או שאולי אתה היית רוצה דווקא לקוחות אחרים? מה האמת שלך?

ולגבי...
להשתנות שיפור תהליכי המכירה להגדיל להבין התחלה חדשה למצוא לקוחות חדשים מה לעשות אם הכי נכון שיטה לשפר מה האמת שלך איך להביא איך להביא לקוחות חדשים לעסק איך להביא עוד לקוחות לעסק איך להגדיל איך להגדיל את המכירות איך להתחיל איך להתחיל לעשות איך להתחיל לעשות שיווק איך להתחיל תהליך שיווקי איך למצוא איך למצוא לקוחות איך למצוא לקוחות חדשים איך לעשות איך לעשות שיווק איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים איך לשווק איך לשווק ללקוחות חדשים איך לתכנן איך לתכנן קמפיין איך לתכנן קמפיין שיווקי איפה למצוא לקוחות חדשים אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות בניית אסטרטגיה שיווקית בניית תהליך שיווקי בעסקים האם להביא לקוחות חדשים הגדלת מכירות הגדלת מכירות בעסק הלקוח הלקוח שלך להביא להביא לקוחות חדשים להביא לקוחות חדשים לעסק להביא עוד לקוחות לעסק להגדיל להגדיל את המכירות להגדיל מכירות להתחיל להתחיל לעשות להתחיל לעשות שיווק להתחיל תהליך שיווקי למה לעשות שיווק ללקוחות למצוא למצוא לקוחות למצוא לקוחות חדשים לעשות שיווק לעשות שיווק ללקוחות לעשות שיווק ללקוחות חדשים לקוח לקוחות לקוחות חדשים לשווק לשווק ללקוחות חדשים לשפר לתכנן לתכנן קמפיין לתכנן קמפיין שיווקי מאיפה מתחילים מכירות מכירות בעסק משפך שיווקי ניתוח משפך שיווקי עסק עסקים פרופיל לקוח קמפיין קמפיין שיווקי קמפיינים שיווקיים שיווק שיווק ללקוחות תהליך תהליך שיווק תהליך שיווקי תהליכי שיווק תהליכים תכנון
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה ... בדף הנחיתה. ואם היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי. אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, ... המכירה עם הלקוח. ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק ... קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה. ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום ...
שינויים בחיים, 2 סוגים של תהליכי שינוי, 2 סוגים של קבלת החלטה לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, להחליט להתחיל לעשות שינוי, מוטיבציה
שינויים בחיים, 2 סוגים של תהליכי שינוי, 2 סוגים של קבלת החלטה לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, להחליט להתחיל לעשות שינוי, מוטיבציה
... לעשות שינוי בחיים, תהליכים של שחור או לבן, תהליכים שלוקחים זמן, להחליט להשתנות, להחליט לנסות להשתנות, להחליט להתחיל להשתנות, להחליט להתחיל לעשות שינוי, מוטיבציה מהם שני סוגי ההחלטות לעשות שינוי בחיים? אנשים רבים רוצים לעשות שינוי בחיים, כגון להפסיק לעשן, להתחיל ללמוד, לעשות ספורט, או להתחיל לאכול בריא. אליעד כהן מסביר כי ביצוע שינוי בחיים הוא לעיתים עניין של החלטה. עם זאת, חשוב להבין כי ... החלטות שלא מתבצעות באופן חד - פעמי וברור אלא הן תהליך מתמשך הכולל עליות וירידות. לדוגמה, כאשר אדם מחליט להתחיל לאכול בריא, לא מדובר במצב בו הוא מיד יאכל רק מזון בריא לחלוטין מרגע קבלת ההחלטה. בפועל, התהליך של אכילה ... של הרגלים שליליים לאורך זמן, עד להגעה למצב הרצוי. אליעד כהן מדגים זאת באמצעות דוגמאות נוספות: כאשר אדם מחליט להתחיל להתאמן, לא סביר שיצליח להתמיד באימונים בכל יום באופן מיידי. האדם יתחיל, יפסיק, יחזור לאימונים שוב, וכך ... להכיר בהבדל בין שני סוגי ההחלטות? הסיבה שאליעד מדגיש את ההבדל בין שני סוגי ההחלטות היא שרבים נמנעים מלקבל החלטה להתחיל שינוי מכיוון שהם חושבים בטעות שכל שינוי חייב להיות מסוג שחור ולבן. לדוגמה, אדם שמעוניין לאכול בריא אך ... אוכל בריא זה הגיוני לגמרי, משום שהן החלטות שהיישום שלהן דורש תהליך ארוך הכולל שלבי ביניים הכרחיים. כיצד ניתן להתחיל תהליך שינוי אפקטיבי? כדי להתחיל תהליך שינוי אפקטיבי, חשוב לקבל החלטה על התחלת תהליך הדרגתי. אליעד כהן מדגיש כי ההחלטה לא חייבת להיות אני עושה מיד, אלא אפשר להחליט: אני מתחיל לנסות. כלומר, ההחלטה יכולה להיות להתחיל את הדרך, להתנסות, ללמוד ולהתקדם צעד אחרי צעד, תוך קבלת נפילות והתמודדויות טבעיות. גישה זו מאפשרת לאדם ... איך לקבל החלטה להשתנות? מהם סוגי השינויים בחיים? איך להפסיק לעשן בהדרגה? כיצד לשמור על מוטיבציה לאורך זמן? איך להתחיל לאכול בריא? מה לעשות אחרי קבלת החלטה לשינוי? להחליט לאכול בריא, להחליט להפסיק לעשן, להחליט להתאמן, להחליט לעשות דיאטה, להחליט להתחיל ללמוד, להחליט להפסיק לאכול לא בריא, החלטה בבת אחת, החלטה שלוקחת זמן, תהליך שלוקח זמן, תהליך בבת אחת, ... החלטה? שינוי אחרי קבלת החלטה, להחליט להשתנות, החלטה להשתנות, לקבל החלטה לעשות שינוי, לקבל החלטה להשתנות, החלטה להתחיל תהליך שינוי, התחלת שינוי, לעשות התחלה חדשה, איך לעשות שינוי בחיים? תהליך של עליה וירידה ...
מוטיבציה, אומץ, להעז ולהצליח, הססנות, דחיינות, פחד מכישלון, פחד לנסות, פחד מהצלחה, פחד להיכשל, להעיז ולנסות, סקפטיות, חששות, עצלנות, הצלחה בחיים, תפסיק לחשוב, תתחיל לעשות, הגשמה עצמית, התפתחות אישית, העצמה אישית, מימוש עצמי
מוטיבציה, אומץ, להעז ולהצליח, הססנות, דחיינות, פחד מכישלון, פחד לנסות, פחד מהצלחה, פחד להיכשל, להעיז ולנסות, סקפטיות, חששות, עצלנות, הצלחה בחיים, תפסיק לחשוב, תתחיל לעשות, הגשמה עצמית, התפתחות אישית, העצמה אישית, מימוש עצמי
... אומץ, להעז ולהצליח, הססנות, דחיינות, פחד מכישלון, פחד לנסות, פחד מהצלחה, פחד להיכשל, להעיז ולנסות, סקפטיות, חששות, עצלנות, הצלחה בחיים, תפסיק לחשוב, תתחיל לעשות, הגשמה עצמית, התפתחות אישית, העצמה אישית, מימוש עצמי למה אנחנו מהססים ולא מצליחים לפעול? הססנות נוצרת כשאדם ... שעליו לפעול, אך לא פועל בגלל ספקות וחוסר ביטחון. ההססנות גורמת לו לתקיעות, וכתוצאה מכך הוא לא מתקדם. אנשים רבים בטוחים שהפתרון הוא פשוט להפסיק להסס ולהתחיל לפעול, אבל בפועל זו אחת הטעויות הגדולות ביותר בתחום ההתפתחות האישית. האם הפתרון להססנות הוא באמת לקפוץ למים? בתחום ההתפתחות האישית, גורואים ומנטורים מדרבנים אנשים להעז, להפסיק לחשוב ולהתחיל לפעול מיד. הם אומרים: תקפוץ למים, תפסיק לחשוש, תפסיק להסס, וטוענים שזו הדרך היחידה להצלחה. הם מציגים דוגמאות ... להצלחה אמיתית ולאושר פנימי עמוק. איך להתמודד עם הססנות? למה טוב להסס? ממה נובעת דחיינות? הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות האם צריך אומץ כדי להצליח? איך להתחיל לעשות בלי לפחד? האם כדאי להאמין למנטורים? איך להפסיק לפחד? איך להפסיק לדחות דברים? הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, איך חושבים אנשים מצליחים? ווינר או לוזר, איך להיות מצליחן? איך להיות ווינר? חשיבה של מצליחנים, חשיבה של לוזרים, איך להתחיל לעשות? תפסיק להסס, תפסיק לפחד, תפסיק להיות הססן, תפסיק להיות סקפטי, תפסיק לחשוש, אל תחשוש, איך לא לחשוש? ...
לעשות שינוי בחיים, מאיפה להתחיל להשתנות? מאיפה להתחיל לעשות שינוי? להתחיל מהקשה ביותר, איך להצליח במהירות? איך להשיג תוצאות מהירות? תיקון הכללי, תיקון המחשבה, מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל, להתחיל מהסוף, מוטיבציה למאמץ קשה
לעשות שינוי בחיים, מאיפה להתחיל להשתנות? מאיפה להתחיל לעשות שינוי? להתחיל מהקשה ביותר, איך להצליח במהירות? איך להשיג תוצאות מהירות? תיקון הכללי, תיקון המחשבה, מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל, להתחיל מהסוף, מוטיבציה למאמץ קשה
... שינוי בחיים, מאיפה להתחיל להשתנות? מאיפה להתחיל לעשות שינוי? להתחיל מהקשה ביותר, איך להצליח במהירות? ... תיקון הכללי, תיקון המחשבה, מהקל אל הכבד, מהכבד אל הקל, להתחיל מהסוף, מוטיבציה למאמץ קשה איך להתחיל לעשות שינוי אמיתי בחיים? כאשר אדם שואל את עצמו מאיפה להתחיל שינוי אמיתי בחיים, אליעד כהן ... התחומים שידרשו ממנו את המאמצים הגדולים ביותר. מאיפה עדיף להתחיל - מהקל או מהקשה? אליעד כהן מדגיש ... שואף להגיע לתוצאות המהירות והמשמעותיות ביותר, עליו דווקא להתחיל מן המשימה הקשה ביותר ברשימה. ... בהרבה. לדוגמה, אם אדם מרגיש שקשה לו במיוחד לבצע דיאטה, להתחיל לעבוד, או למצוא זוגיות, עליו להתחיל מן הנושא שהכי מאתגר אותו מבין ... גדול שלהם. במצב כזה, הוא מציע פתרון אלטרנטיבי ומתון יותר - להתחיל מן הנושא הכי קשה שאותו האדם ... לשינוי אמיתי נמצא בשינוי המחשבה. רבי נחמן מציע להפסיק להתעסק בדברים חיצוניים, ולהתרכז בתיקון ... עליו להתמודד עם משימות קטנות וקלות יותר בהמשך. לסיכום - מאיפה להתחיל להשתנות בחיים? אליעד כהן מציע ... המהירה והמשמעותית ביותר בחיים. איך להצליח במהירות? מאיפה להתחיל שינוי בחיים? מהו תיקון הכללי של ... איך לשנות את החשיבה? מוטיבציה להתמודד עם קשיים האם כדאי להתחיל מהקשה ביותר? איך להשיג תוצאות ...
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק? וכאן נדבר על כל העניין של התחייבות לתוצאות, בתהליך של עסקה. לדוגמה לקוח שמבקש שהמוכר יתחייב לו על תוצאות. או מישהו שמתחייב על תוצאות. או מישהו שאומר, תשלם לי רק על תוצאות בלבד, או מישהו ... רק לפי תוצאות בלבד? ומה לעשות אם לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות? ולמה לפעמים לקוח רוצה התחייבות על תוצאות? ועוד. ולצורך העניין, נתחיל ונדבר על המקרה הבא: נניח שאתה בא למכור למישהו מוצר ואתה נותן לו הצעת מחיר כלשהי. והלקוח יוצא עליך ואומר לך, שאין לו בעיה לשלם לך, אפילו יותר ממה שאתה מבקש. אבל הוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות. ... העיקרון, צריך להבין כי זכותו של הלקוח, לבקש ממך מה שבא לו, ואפילו לבקש ממך לרקוד עבורו כדי שהוא יסכים לשלם לך. וזכותו של הלקוח גם לבקש לך שאתה תשלם לו כדי שהוא יסכים להשתמש במוצר שלך, הכל אפשרי והכל לגיטימי במסגרת המשא ומתן. וזכותו של הלקוח, לתת הצעת מחיר נגדית לבקשת הצעת המחיר שלך. ואנחנו מדינה חופשית ושוק חופשי והכל זה עניין של היצע וביקוש וזכותו של הלקוח לבקש ממך איזו הנחה שבא לו או לבקש לשלם לך בתנאים שלו וגם זכותו לבקש ממך למכור לו במחיר הפסד עבורך. בקיצור, זכותו של הלקוח לבקש מה שבא לו וזכותך למכור או שלא למכור לו בתנאים שלך. זכותך גם לדוגמה לומר ללקוח, שבגלל שהוא ביקש הנחה מוגזמת, אז בא לך למכור לו בכפול, כי ככה בא לך ומי שלא טוב לו, יום טוב לו וכולי. אלא מה, שמהי בעצם מהות העניין? ואיך הגיוני שאתה תגיב לבקשה כזאת של לקוח? אז קודם כל נסביר שמהות הבקשה של
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב
שיווק כשיש יותר ביקוש מאשר היצע, שיווק ועודף ביקוש, האם לעשות שיווק כשיש המון ביקוש? מי לא צריך לעשות שיווק? האם תמיד צריך לעשות שיווק? למה לעשות שיווק? מתי לא לעשות שיווק? האם עוד ביקוש שווה עוד רווח? מתי לא טוב עוד ביקוש? מתי לעצור את השיווק? האם להמשיך לעשות שיווק? היצע וביקוש ושיווק, איך להעלות מחיר ללקוחות? שיווק והעלאת מחירים ללקוחות, יעוץ שיווקי, משפך שיווקי גרוע, לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב וכאן נדבר על העניין של שיווק לעסק, כאשר יש לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש לעסק? אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של העסק. דהיינו, אתה משווק את העסק שלך, כדי שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ניתוח משפך שיווקי, האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניתוח משפך שיווקי, איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצר לזוגיות, מאמן שיווקי, מאמן משפחתי בתחום ניתוח משפך שיווקי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4531 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 13:35:56 - wesi1