אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לדבר בשפה גבוהה? ✔איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה איש המכירות רוצה להישמע כאיש מקצוע בעיני הלקוח. ובגלל זה איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כמו שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע.

ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני הלקוח שאתה מדבר איתו, לא בהכרח מבין את השפה המקצועית שאתה מדבר איתו בה. כי מצד אחד כאשר אתה בדמות של איש מקצוע, הרי שאתה מדבר בשפה מקצועית. אבל מצד שני כאשר אתה מדבר בשפה מקצועית שהלקוח לא מבין אותה, הרי שזה יכול לגרום לתחושת ריחוק מול הלקוח ולגרום לו לא להבין אותך וכתוצאה מכך דווקא לא לסמוך עליך. כי הוא לא מבין מה אתה אומר לו.

ולכן צריך לשים לב, שהמטרה שלך היא לא רק לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, כי יתכן שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל הוא יחשוב גם שהוא לא מבין אותך או שאתה לא מבין אותו ובכך זה מגדיל את הסיכוי שלא תהיה עסקה. ולכן אתה צריך גם לגרום ללקוח להבין שאתה מבין אותו ושהוא מבין אותך וכולי.

ולכן בשורה התחתונה, צריך לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח כפי מה שמתאים לו. דהיינו, צריך לשים לב למינון הנכון של השימוש במושגים מקצועיים. ולשים לב שלא מדברים בשפה גבוהה מידי שתיצור ריחוק מהלקוח ולא בשפה פשוטה מידי שאולי תגרום ללקוח לחשוב שאתה לא מקצועי. והכל במינון הנכון וכולי.
לגרום לבחורה הרגשת ריחוק לגרום לאישה לחשוב שאתה לקוחות הרגשה של ריחוק להישמע מתנשא כלפי הלקוח ליצור רגש ליצור חוויה לדבר בשפה מקצועית בעיות איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח איך לא ליצור תחושת זרות איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להבין איך לגרום ללקוח להבין אותך איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך איך לדבר איך לדבר בשפה גבוהה איך לדבר בשפה של הלקוח איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוח בשפה שלו איך לדבר עם לקוחות איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשדר מקצועיות מול הלקוח איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות איש מקצוע אנשי מכירות בעיני הלקוח הלקוח הלקוח שלך הרגשה הרגשה של זרות הרגשה של ריחוק הרגשת זרות הרגשת ריחוק התנשאות זרות טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות לא ליצור תחושת זרות לא ליצור תחושת זרות מהלקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להבין לגרום ללקוח להבין אותך לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוחות לדבר לדבר בשפה גבוהה לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח לדבר בשפה מקצועית לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לדבר בשפה עממית לדבר בשפה עממית עם הלקוח לדבר בשפה פשוטה לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח לדבר בשפה של הלקוח לדבר עם הלקוח לדבר עם הלקוח בשפה שלו לדבר עם לקוח לדבר עם לקוח בשפה שלו לדבר עם לקוחות להבין להבין אותך להישמע להישמע מתנשא כלפי הלקוח להישמע מתנשא כלפי לקוח לחשוב לחשוב שאתה לחשוב שאתה מקצועי לטעות ליצור ליצור חוויה ליצור רגש ליצור רגשות ליצור תחושה ליצור תחושת זרות לסמוך לסמוך עליך לקוח לקוחות לשדר לשדר מקצועיות לשדר מקצועיות מול הלקוח לשדר מקצועיות מול לקוח לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מול לקוח מול לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מקצוע מקצועיות מקצועיות בעיני הלקוח מקצועיות בעיני לקוח רגש רגשות ריחוק שפה גבוהה שפה מקצועית שפה עממית שפה פשוטה שפה של לקוח תחושה תחושה של זרות תחושה של ריחוק תחושות תחושת זרות תחושת ריחוק תחושת ריחוק מול הלקוח תחושת ריחוק מול לקוח
אוצר מילים, כישורי שיחה, כישור שפה, איך לשפר את אוצר המילים? איך לדבר בשפה גבוהה? איך להעשיר את השפה? איך ללמוד אוצר מילים? איך להרחיב את אוצר המילים? לימוד אוצר מילים, הרחבת אוצר מילים, שיפור אוצר המילים, פיתוח כישורי שיחה
אוצר מילים, כישורי שיחה, כישור שפה, איך לשפר את אוצר המילים? איך לדבר בשפה גבוהה? איך להעשיר את השפה? איך ללמוד אוצר מילים? איך להרחיב את אוצר המילים? לימוד אוצר מילים, הרחבת אוצר מילים, שיפור אוצר המילים, פיתוח כישורי שיחה
... מילים, כישורי שיחה, כישור שפה, איך לשפר את אוצר המילים? איך לדבר בשפה גבוהה? איך להעשיר את השפה? איך ללמוד אוצר מילים? איך להרחיב את אוצר המילים? לימוד אוצר מילים, הרחבת אוצר מילים, שיפור אוצר המילים, פיתוח כישורי שיחה מה זה אוצר ... ייטמעו באופן טבעי בשפתו ובסגנון הדיבור שלו. איך להעשיר את אוצר המילים? איך ללמוד לדבר בשפה גבוהה? שיפור כישורי שיחה בעברית איך ללמוד מילים חדשות לפסיכומטרי? איך ללמוד להתבטא טוב יותר? איך מעשירים שפה? איך להגדיל את אוצר המילים? איך להעשיר את אוצר המילים? ...
נתינה ללא תנאים, לתת בלי לרצות לקבל, למה לעזור לאחרים? למה להיות טוב? אהבה ללא תנאים, מה טוב בלתת? רצון לתת, רצון לקבל, ליצור קרבה, תחושת זרות, תחושת ניכור, תחושת בדידות, תחושת ריחוק
נתינה ללא תנאים, לתת בלי לרצות לקבל, למה לעזור לאחרים? למה להיות טוב? אהבה ללא תנאים, מה טוב בלתת? רצון לתת, רצון לקבל, ליצור קרבה, תחושת זרות, תחושת ניכור, תחושת בדידות, תחושת ריחוק
... לתת, רצון לקבל, ליצור קרבה, תחושת זרות, תחושת ניכור, תחושת בדידות, תחושת ריחוק האם יש נתינה ללא תנאים? בהרצאה זו, אליעד עוסק בשאלה האם יש דבר כזה אהבה ללא תנאים ונתינה מתוך רצון ... בהרצאה, עולות גם מחשבות על תחושת זרות וקרבה בין אנשים. אליעד מציע שתחושת הקרבה יכולה להתפתח מתוך נתינה, אך רק אם אנו באמת פתוחים לקבל את מה שיש ... שמוביל לתובנה שתחושת קרבה או זרות לא תלויה רק במה שאנחנו נותנים, אלא גם ביכולת שלנו לקבל - ובמובן זה, גם נתינה קשורה תמיד ליכולת שלנו להיות ...
חוקים של מערכות יחסים, תחושת בדידות, נתינה וקבלה, לקבל על מנת לתת, לעזור לחברים, תקשורת בין אישית, אכפתיות מאחרים, עזרה לאחרים, תחושת קרבה, תחושת ריחוק, ליצור חברות
חוקים של מערכות יחסים, תחושת בדידות, נתינה וקבלה, לקבל על מנת לתת, לעזור לחברים, תקשורת בין אישית, אכפתיות מאחרים, עזרה לאחרים, תחושת קרבה, תחושת ריחוק, ליצור חברות
... של מערכות יחסים, תחושת בדידות, נתינה וקבלה, לקבל על מנת לתת, לעזור לחברים, תקשורת בין אישית, אכפתיות מאחרים, עזרה לאחרים, תחושת קרבה, תחושת ריחוק, ליצור חברות מהם החוקים של מערכות יחסים ומה המשמעות של נתינה וקבלה? במהלך הרצאה זו, אליעד ... כל אחד יכול להשתמש במידע הזה בחייו האישיים. הוא מציע לחשוב על הדרך בה אדם מגיב לאנשים קרובים ובני משפחה, ומדגיש כי לפעמים אף לא להציע עזרה יכול לשדר ריחוק. חוקים של מערכות יחסים תחושת בדידות נתינה וקבלה במערכות יחסים הבדל בין חברים ...
אינטליגנציה רגשית, התפתחות רגשית, פחד מרגשות, לפתח רגשות, ריחוק רגשי, בריחה מרגשות, להרגיש רגשות, להתמודד עם ביקורת, להיקשר רגשית, לבטא רגשות, להרגיש רגשות, להתרחק מרגשות
אינטליגנציה רגשית, התפתחות רגשית, פחד מרגשות, לפתח רגשות, ריחוק רגשי, בריחה מרגשות, להרגיש רגשות, להתמודד עם ביקורת, להיקשר רגשית, לבטא רגשות, להרגיש רגשות, להתרחק מרגשות
... רגשית, התפתחות רגשית, פחד מרגשות, לפתח רגשות, ריחוק רגשי, בריחה מרגשות, להרגיש רגשות, להתמודד עם ביקורת, להיקשר רגשית, לבטא רגשות, להרגיש רגשות, להתרחק מרגשות מהי אינטליגנציה רגשית וכיצד היא ... לא בהכרח מעיד על חוסר אינטליגנציה רגשית. איך ניתן להתמודד עם פחדים רגשיים ולהימנע מריחוק רגשי? אליעד מדבר על החשש שבני אדם חווים כאשר הם נדרשים להרגיש רגשות חזקות או להיקשר רגשית. פעמים רבות, אנו בוחרים להימנע מרגשות מסוימים ... מלהתנסות במצבים רגשיים שמביאים עימם עוצמה, כמו אהבה או כעס. פחד זה יכול להוביל לריחוק רגשי, דבר שמגביל את ההתפתחות הרגשית שלנו. אליעד מציין שאחת מהדרכים להתמודד עם פחדים אלו היא להבין שלפעמים הפחד עצמו הוא זה שמעכב אותנו ...
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב? איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בסוגיה כיצד להתמודד עם מצב שבו אינך יודע את התשובה לשאלה שנשאלת, ומה הדרך בה ניתן לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה. אליעד מתחיל בכך שהוא מציין שהלקוחות לרוב יעדיפו לקבל תשובה וודאית, גם אם היא לא בהכרח נכונה, על פני חוסר תשובה או חוסר ידיעה. לכן עולה השאלה, האם ידיעה בוודאות היא מדד מקצועיות? מהו חוסר ידיעה מקצועי? אליעד מציע להבחין בין שני סוגים של חוסר ידיעה: חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות: אדם שאינו מבין בתחום מסוים ולכן פשוט לא יודע את התשובה. חוסר ידיעה מתוך מקצועיות: אדם שמבין שהנושא מורכב מדי כדי לתת תשובה חד משמעית. הוא יודע שאין מספיק מידע כדי לקבוע תשובה חד משמעית ולכן אינו מתיימר לדעת. כיצד חוסר ידיעה יכול לשדר מקצועיות? אליעד מסביר שכאשר אדם מקצועי אומר אני לא יודע, אך מסביר מדוע הוא לא יודע, הוא למעשה משדר אמינות ומקצועיות. אם הוא מציין את הסיבות ... בחשבון, הוא מציב את עצמו כמי שמבין את התחום לעומק, יותר מאחרים. כדוגמה לכך, אליעד מביא את תחום הכושר. אם מאמן כושר נשאל כמה חזרות מומלץ לבצע, המאמן המקצועי יגיד שאין תשובה חד משמעית כי ... נשאל כמה זמן ייקח עד שהתרופה תשפיע. התשובה תהיה תלויה בגורמים רבים כמו גיל, מצב רפואי, סוג התרופה ועוד. מה עדיף: וודאות או חוסר וודאות? על פי אליעד, הלקוחות לרוב יעדיפו תשובה וודאית, גם אם היא שגויה, כי זה מספק להם תחושת ביטחון. אנשים נוטים להעדיף את המענה הברור, גם אם הוא מבוסס על שקר, על פני מענה לא ברור. כיצד למכור לא יודע כיתרון? אליעד מציע שלכדי למכור את חוסר הידיעה כיתרון, יש להסביר ... ומחקרים שסותרים אחד את השני. לסביר שהחוסר ידיעה נובע מהבנה עמוקה של הנושא, ולא מתוך בורות. להעביר את המסר שאדם שטוען שהוא יודע את כל התשובות לא בהכרח מקצועי דיו כדי להבין את המורכבות של ... הבריאותי, תופעות הלוואי של התרופה, הצלחה של טיפולים דומים בעבר ועוד. במקרה כזה, הרופא הראשון אולי ייראה כמי שמספק פתרון מהיר, אך הרופא השני ישדר יותר מקצועיות ומחשבה מעמיקה. השלכה על עולם הפוליטיקה והמכירות העיקרון הזה לא מוגבל רק לעולם הרפואה והכושר. הוא נכון גם לפוליטיקאים, אנשי מכירות ומנהלים. כאשר פוליטיקאי מבטיח ... הטוב ביותר. מסקנה: לא תמיד לא יודע הוא חולשה. לפעמים הוא יכול להיות יתרון. היכולת להסביר מדוע אינך יודע יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה מהירה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה. איך להתמודד עם חוסר ידיעה? כיצד לשדר מקצועיות בלי לדעת את התשובה? האם לא יודע הוא חולשה? מה חשוב יותר, וודאות או מקצועיות? כיצד להצליח בשיווק למרות חוסר ידיעה? המשמעות של חוסר ידיעה כמקצועיות ואמינות כאשר אדם מספק שירות מסוים ומתמודד עם שאלה של לקוח, הוא עשוי למצוא את עצמו במצב שבו הוא אינו יודע את התשובה. לכאורה, הלקוח יעדיף לפנות לאדם שטוען שהוא יודע את התשובה, משום שהוא מחפש פתרון ברור. אך כאן עולה שאלה עמוקה יותר - האם עצם הידיעה היא מדד למקצועיות? האם עצם הטענה אני יודע מבטיחה שהמידע נכון? שני סוגי לא יודע יש להבחין בין שני סוגים של לא יודע: האחד הוא חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות - אדם שאינו מבין בתחום ...
ביטחון עצמי בראיון עבודה - מתי זה רע? מתי ביטחון עצמי בראיון עבודה יהרוס לך את הריאיון עבודה? האם לשדר ביטחון עצמי בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? גיוס עובדים, איך להתראיין? עודף ביטחון עצמי, ביטחון עצמי שקרי, איך לשדר מקצועיות בראיון עבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? מי מראיין אותך? איך לראיין עובדים? יעוץ קריירה
... עצמי בראיון עבודה - מתי זה רע? מתי ביטחון עצמי בראיון עבודה יהרוס לך את הריאיון עבודה? האם לשדר ביטחון עצמי בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? גיוס עובדים, איך להתראיין? עודף ביטחון עצמי, ביטחון עצמי שקרי, איך לשדר מקצועיות בראיון עבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? מי מראיין אותך? איך לראיין עובדים? יעוץ קריירה וכאן נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של עובדים בראיונות עבודה, והיא שהם משדרים יותר מידי ביטחון עצמי בראיון עבודה. ואני אסביר. כדי להצליח בעבודה, צריך לעבור את השלבים הבאים: 1 - להגיע לראיון עבודה 2 - לעבור את הריאיון עבודה ולהתקבל לתפקיד 3 - להצליח בתפקיד אחרי שכבר התקבלת לעבודה וכרגע אני רוצה לדבר רק על שלב 2, של איך לעבור את הריאיון עבודה. אז כעיקרון, כדי לעבור את הריאיון עבודה, עליך לשכנע את המראיין ואת המגייס, שאתה מתאים לתפקיד. ולכאורה, הדרך הטובה ביותר לשכנע את המראיין שאתה מתאים לתפקיד, היא, אם תשדר ביטחון עצמי במה שאתה אומר וביכולת המקצועית שלך. כי ככל שתשדר יותר ביטחון עצמי בראיון ובמה שאתה אומר בו, ככה זה מגדיל את הסיכוי שהמראיין שלך ישתכנע שאתה מתאים לתפקיד. אבל האם זאת האמת? אז התשובה היא כך: אם המראיין שלך טיפש, אז כן, ככל שתשדר יותר ביטחון עצמי בראיון עבודה שלך, כך יש סיכוי יותר גדול שיחשבו שאתה מתאים לתפקיד. אבל אם המראיין שלך חכם, אז כנראה שהמראיין שלך מחפש איש מקצוע והמראיין שלך רוצה לדעת שאתה מקצועי. ומקצועיות, לא מתבטאת בביטחון עצמי, אלא היא כן מתבטאת ברמת דיוק גבוהה, בלי להגזים והיא מתבטאת גם בספקנות היכן שצריך ובחוסר ידיעה היכן שצריך. כי אם המראיין שלך חכם, הוא יודע ... באמת יודע אותם, אתה אומר אותם בוודאות. מתי אתה משדר יותר מידי ביטחון עצמי, בכך שאתה אומר שאתה יודע ומבין ברמה גבוה, בדברים שאתה פחות מבין בהם. כמו כן, המראיין המקצועי, הרבה פעמים באופן מודע, יחפש את רמת הספקנות שלך. ואת הביטחון העצמי שלך לומר שאינך יודע. כי אחד האסונות הגדולים ביותר שיכולים לקרות בעסק, זה שעובד חסר ביטחון עצמי, ישדר עודף ביטחון עצמי וכאשר אינו יודע משהו, הוא יגיד שהוא יודע אותו. וכאשר אותו עובד חסר ביטחון עצמי יעשה טעות, הוא יכסתח את עצמו, וישקר את שאר הצוות כדי לצאת צודק, כי הוא חסר ביטחון עצמי. זה אחד הדברים הגרועים ביותר שיכולים לקרות לארגון. ולכן המנהל החכם, יחפש את העובד שיש לו מספיק ... בדיוק את מה שהוא יודע, לא טיפה יותר ולא טיפה פחות. ושיהיה לעובד מספיק ביטחון עצמי, גם כדי לומר שיש דברים שהוא לא מספיק טוב בהם. ולגלות ספקנות, ולגלות מוכנות לשדר חולשה, ולשדר ביטחון עצמי, שאתה איש מקצוע ולא חרטטן מנופח בביטחון עצמי שקרי ומזוייף. בשורה התחתונה, אם אתה מלא בביטחון עצמי בראיונות עבודה ואתה מאמין בעצמך ועדיין לא הצלחת להתקבל לעבודה, אולי זה בגלל שיש לך מראיין חכם, שמחפש מישהו שיהיה לו ביטחון עצמי אמיתי ושישדר מקצועיות שמתבטאת גם בחוסר ידיעה ולא רק חירטוטים של עודף ביטחון עצמי. ...
איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
... להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה והפעם ננתח את המקרה הבא, שבו אתה רוצה לספר ללקוח שלך מידע חיובי עליך, ואז הלקוח שלך אומר לך שאין צורך בכך, כי הוא כבר בדק בצאט גי פי טי שאמר לו עליך את מה שאתה רוצה לספר לו. ואז אותו לקוח גם מספר לך שהוא ראה דברים טובים עליך בצאט גי פי טי. ועכשיו נשאלת השאלה, איך הכי הגיוני להגיב ללקוח בסיטואציה הזאת. ואסביר את השאלה: המבנה של המקרה הוא כזה: אתה בא לומר ללקוח משהו חיובי על עצמך. ואז הלקוח אומר לך שהוא כבר בדק בצאט גי פי טי וכבר ראה את המידע הזה עליך. דהיינו, הלקוח אומר לך, שאין צורך שאתה תספר לו את המידע החיובי ... הצאט גי פי טי. והשאלה היא, איך הגיוני להגיב לסיטואציה הזאת. כי אתה בעצם רצית לומר משהו ללקוח והוא אומר לך שאין בכך צורך. אז לכאורה התגובה הפשוטה ביותר, היא לחזק את מה שהלקוח אמר. דהיינו, להראות ללקוח שאתה מרוצה מכך שאפילו הצאט גי פי טי יודע ואומר ... האם זאת התגובה האידיאלית ואולי בכלל יש תגובה אחרת? אז יש כאן עוד נקודת מבט שהיא כזאת: כאשר הלקוח אומר לך שאין צורך שאתה תגיד משהו חיובי על עצמך, כי הוא כבר יודע את זה מהצאט גי פי טי, הרי שבעצם הלקוח אומר לך, שהוא כלקוח סומך על הצאט גי פי טי שנותן מידע חיובי עליך. דהיינו, בעצם הלקוח אומר שמבחינתו הוא חושב שאתה טוב, בזכות מקור הסמכות שנקרא צאט גי פי טי. שזה לכעצמו זה גם חיסרון. ולמה? כי נניח שהלקוח היה אומר לך, אין צורך שתגיד לי על עצמך דברים ... אמר את הדברים האלו עליך. איך היית מגיב במקרה כזה? דהיינו, במובן מסוים, זה מוריד אותך כאשר הלקוח אומר שהצאט גי פי טי הוא מקור הסמכות שנותן לך כוח מבחינתו. כי מה יקרה כאשר הלקוח יגלה שהצאט גי פי טי גם ממציא מידע שלא קיים במציאות? מה יקרה אם מחר או אפילו כבר עכשיו, הלקוח חושב מחשבות שליליות כלשהן על התוקף של המידע ...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
... על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך? בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות, שיגרמו לו לחשוב שאתה באמת מתעניין בו ובמה שהוא מחפש, עוד לפני שאתה מציג בפניו את המוצר או השירות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיות, יש שתי דרכים עיקריות בהן אפשר להציע את המוצר ללקוח: הדרך הראשונה היא להציע לו ישירות, בצורה פשוטה ובלי לברר קודם מה הוא צריך. לדוגמה: שלום, אתה מתעניין בטלוויזיה? הנה הטלוויזיה, אתה מוזמן לקחת. אבל בצורה כזו הלקוח לא בהכרח ירגיש שהמוצר מתאים לצרכים שלו, כי לא ביררת ... הטלוויזיה גדולה מדי או קטנה מדי, או שאין לה את התכונות שהוא רוצה. בדרך זו, הסיכוי לשכנע אותו לקנות נמוך יותר. הדרך השנייה, וזו הדרך שאליעד ממליץ עליה, היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות ומדויקות שיגרמו לו להאמין שהמוצר שלך ... אתה בדיוק מחפש? איזה גודל? מה השימוש שאתה רוצה לעשות בטלוויזיה? איפה היא תהיה ממוקמת? מה חשוב לך בטלוויזיה? איזה סוג תכנים אתה רוצה לראות בה?. על ידי השאלות האלו, הלקוח מתחיל להאמין שאתה באמת מנסה להבין לעומק את הצרכים שלו, ולכן המוצר שתציע לו אחר כך יתאים לו בצורה מושלמת. אך אליעד מסביר שזה לא תמיד באמת נכון. כלומר, גם אם תשאל את הלקוח בדיוק רב מה הוא מחפש ומה הוא צריך, זה לא בהכרח אומר שבסופו של דבר המוצר שתציע לו באמת יתאים לצרכיו. יכול להיות מצב שבו, לאחר שאיתרת בדיוק את מה שהלקוח צריך, תציע לו מוצר או שירות שלא בהכרח עונה על הצרכים ... מתעניין, הוא בוודאי גם יציע להם פתרון מתאים. אנשים באופן טבעי רוצים להאמין שמי שמתעניין בהם יציע להם פתרון אמיתי ומתאים לבעיות שלהם. אבל האמת היא, לפי אליעד, שהמוכר יכול לנצל זאת לטובתו ולכוון את הלקוח למוצר שהוא עצמו מעוניין למכור, גם אם הוא לא הכי מתאים. לכן, יש שני צדדים למטבע: כמוכר - כדי לשכנע את הלקוח לקנות, עליך לשאול אותו שאלות רבות ולהראות עניין אמיתי בצרכים שלו, כדי ליצור אצלו את האמונה שאתה נותן לו בדיוק את מה שהוא צריך. כלקוח, אם מישהו מתעניין בך בצורה מפורטת, חשוב לזכור שזה עדיין לא אומר שהוא אכן יציע לך את המוצר שהכי מתאים לך. חשוב להישאר ביקורתי ולא לקבל את ההצעה באופן אוטומטי. איך לשאול את הלקוח שאלות נכונות כדי לזהות את הצרכים שלו? אליעד מפרט שאיתור הצרכים של הלקוח נעשה באמצעות שאילת שאלות ממוקדות על דברים כמו: מה ... בשירות? מה מפריע לך או מה חסר לך במה שיש לך עכשיו? מה הכי היית רוצה לקבל מהמוצר שאתה קונה? איזה בעיות אתה מנסה לפתור באמצעות הקנייה? ככל שאתה שואל יותר שאלות, כך הלקוח ירגיש שאתה מבין בדיוק את הצרכים שלו ויתחיל להאמין יותר שההצעה שלך היא הכי טובה עבורו. איך לקוחות משתכנעים בגלל השאלות שהם נשאלו? לפי אליעד, כאשר ...
אמת, חוויית הזמן, זהות עצמית, זיכרון, התחדשות, מכונת אמת, להשתגע, הטלת ספק, פרשנות המציאות
אמת, חוויית הזמן, זהות עצמית, זיכרון, התחדשות, מכונת אמת, להשתגע, הטלת ספק, פרשנות המציאות
... בן שלושים, איך אני יודע את זה? כי סיפרו לי? כי זה מה שכתוב בתעודת זהות? איך אתה יודע? אז יגידו, איזה שאלות מטופשות. אבל לחיות בלי לדעת למה את חי, זה הרבה יותר חמור. אז אדם ישאל, אז מה כולם טועים? השאלה היא, מה היא האמת? אם ... היה מסביר את מה שאני מסביר עכשיו? גם הנושא של הזמן, שכול רגע הוא חדש, גם זה נושא של כיתה א, יש דברים הרבה יותר מפותחים. ותשובה נוספת, שאני נותן תשובה לכל אחד לפי השאלה שלו. מי שטוען שאני מדבר בשפה גבוהה, שיבוא וישאל שאלה בצורה פשוטה, ...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
... זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ושיש עלויות גבוהות, ושיש התייקרות מחירים כללית וכיוב. ומדובר על מקרה שאתה בא למכור איזה מוצר והלקוח מתלונן על המחיר ואומר שזה מאוד יקר ולא מבין למה זה כל כך יקר וכיוב. ולפעמים הלקוח חושב שאתה גנב ושרלטן וכיוב. ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לעשות כשלקוח אומר יקר לי. ואחת השיטות אומרת, שאם לקוח אומר שזה יקר לו, אז תסביר לו שיש לך המון ... המחירים מתייקרים וכיוב. והשאלה היא, האם השיטה הזאת נכונה או לו, כדי להצדיק את המחיר שלך? ומה לעשות אם אתה משתמש בשיטה הזאת והלקוח שואל אותך, ואם העלויות ירדו, האם תוריד את המחיר? אם המדד ירד, האם המחיר שלי ירד? וכיוב, איך לענות ללקוח? בפרט אם באמת אתה לא הולך להוריד לו את המחיר. לדוגמה ברכישת דירה, שהלקוח חותם שהמחיר צמוד למדד ושהמחיר לא ירד גם אם המדד ירד. אז איך להסביר את זה ללקוח? והעניין הוא, כך: בעיקרון הלקוח ירכוש את המוצר, אם הוא יחשוב שהמוצר מביא לו יותר תועלת מאשר העלות שלו, ביחס לכל שאר האפשרויות שלו. ולכן במהות אם אתה מספר ללקוח סיפורים על זה שאתה לא מרוויח הרבה ואולי בכלל מפסיד ואם אתה מספר סיפורים ללקוח, שיש התייקרות מחירים כללית שגורמת לך להעלות את המחיר וכיוב, זה לא באמת מעניין את הלקוח. כי הלקוח מתעניין במה שהוא מקבל ולא בכמה שאתה מרוויח. ואם הלקוח יראה ויבין יותר את הערכים והתועלות שהוא מקבל מהמוצר שלך, יהיה לך יותר קל למכור את המוצר שלך, בלי להצטדק. ולכן לא באמת משנה ללקוח הסיפורים וההסברים שלך, למה המוצר שלך מתייקר ולמה המחיר עולה. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי יש כאן עוד אמת. והיא, שזה נכון שהלקוח ירכוש את המוצר, רק אם הוא יחשוב שרכישת המוצר עושה לו יותר טוב מאשר רע. אבל הטוב של הלקוח, תלוי גם בין השאר, באיך שהוא מפרש את התמחור שלך. ויש עניין שלם של להסביר ללקוח את התמחור ושל שיקולים בתמחור שירות שקשורים גם לאיך הלקוח מבין ואיך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדבר בשפה גבוהה?, איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לדבר בשפה גבוהה?, דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, אימון אישי לתזונה נכונה, מנטור בנושא איך לדבר בשפה גבוהה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 05_08_2025 השעה 03:33:09 - wesi1