אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור תחושת זרות ✔איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨️ איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה איש המכירות רוצה להישמע כאיש מקצוע בעיני הלקוח. ובגלל זה איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כמו שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע.

ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני הלקוח שאתה מדבר איתו, לא בהכרח מבין את השפה המקצועית שאתה מדבר איתו בה. כי מצד אחד כאשר אתה בדמות של איש מקצוע, הרי שאתה מדבר בשפה מקצועית. אבל מצד שני כאשר אתה מדבר בשפה מקצועית שהלקוח לא מבין אותה, הרי שזה יכול לגרום לתחושת ריחוק מול הלקוח ולגרום לו לא להבין אותך וכתוצאה מכך דווקא לא לסמוך עליך. כי הוא לא מבין מה אתה אומר לו.

ולכן צריך לשים לב, שהמטרה שלך היא לא רק לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, כי יתכן שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל הוא יחשוב גם שהוא לא מבין אותך או שאתה לא מבין אותו ובכך זה מגדיל את הסיכוי שלא תהיה עסקה. ולכן אתה צריך גם לגרום ללקוח להבין שאתה מבין אותו ושהוא מבין אותך וכולי.

ולכן בשורה התחתונה, צריך לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח כפי מה שמתאים לו. דהיינו, צריך לשים לב למינון הנכון של השימוש במושגים מקצועיים. ולשים לב שלא מדברים בשפה גבוהה מידי שתיצור ריחוק מהלקוח ולא בשפה פשוטה מידי שאולי תגרום ללקוח לחשוב שאתה לא מקצועי. והכל במינון הנכון וכולי.
ליצור לשכנע מישהו לחשוב שאתה מקצועי אתה צריך במינון הנכון הרגשה של ריחוק לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לסמוך עליך איך לגרום ללקוח להבין למכור ללקוח איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להבין איך לגרום ללקוח להבין אותך איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי איך לדבר איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוחות איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשדר מקצועיות מול הלקוח איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות איש מקצוע אנשי מכירות בעיני הלקוח הלקוח הלקוח שלך הרגשה הרגשה של זרות הרגשה של ריחוק הרגשת הרגשת זרות הרגשת ריחוק התנשאות זרות טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות לא ליצור תחושת זרות לא ליצור תחושת זרות מהלקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להבין לגרום ללקוח להבין אותך לגרום ללקוח לחשוב שאתה לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוחות לדבר לדבר בשפה גבוהה לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח לדבר בשפה מקצועית לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לדבר בשפה עממית לדבר בשפה עממית עם הלקוח לדבר בשפה פשוטה לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח לדבר בשפה של הלקוח לדבר עם הלקוח לדבר עם הלקוח בשפה שלו לדבר עם לקוח לדבר עם לקוח בשפה שלו לדבר עם לקוחות להבין להבין אותך להישמע להישמע מתנשא כלפי הלקוח להישמע מתנשא כלפי לקוח לחשוב לחשוב שאתה לחשוב שאתה מקצועי לטעות ליצור ליצור חוויה ליצור רגש ליצור רגשות ליצור תחושה ליצור תחושת זרות לסמוך לסמוך עליך לקוח לקוחות לשדר לשדר מקצועיות לשדר מקצועיות מול הלקוח לשדר מקצועיות מול לקוח לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מול לקוח מול לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מקצוע מקצועיות מקצועיות בעיני הלקוח מקצועיות בעיני לקוח רגש רגשות ריחוק שפה גבוהה שפה מקצועית שפה עממית שפה פשוטה שפה של לקוח תחושה תחושה של זרות תחושה של ריחוק תחושות תחושת תחושת זרות תחושת ריחוק תחושת ריחוק מול הלקוח תחושת ריחוק מול לקוח
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
... לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה? איך לענות בצורה נכונה לשאלה מה שלומך? כשמישהו שואל אתכם מה שלומך?, הכוונה שלו, בדרך ... משהו שהשני מתחבר אליו או לא?. כאשר אתם מצליחים להגיד דברים שהצד השני יכול להתחבר אליהם ולהזדהות איתם, נוצר באופן טבעי קשר חיובי, תחושת קרבה ואווירה נעימה. איך לא ליצור תחושת זרות בשיחה? לצד ההמלצות כיצד ליצור אווירה טובה וקרובה, אליעד כהן גם מזהיר כיצד לא ליצור תחושת זרות בשיחה. כאשר אתם אומרים משהו, אפילו חיובי, אך הצד השני אינו מזדהה איתו, התוצאה תהיה תחושת זרות וריחוק. במקרה הזה, האדם שדיברתם איתו ...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
... שהמוכר מבין אותו באמת. מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות? על המוכר להיות חכם ולדעת לקרוא בין השורות, להבין את ... להבין את הצרכים או להציע את המוצר המתאים, הדבר עלול ליצור תחושת זרות אצל הלקוח. מצד שני, אם המוכר מצליח להציע את המוצר ... לשדר ללקוח שהוא מבין אותו, זה עלול להרחיק את הלקוח וליצור תחושת זרות. אולם, אם המוכר מצליח להבין את הצרכים של הלקוח ... שמוכר באמת מבין אותו. מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות? במקרים בהם המוכר שואל שאלה אחת מדי, או אם הוא לא מצליח לקלוע בול למה שהלקוח רוצה, זה עלול ליצור תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, המוכר צריך להיות חכם ...
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
איך ליצור קרבה? איך לבנות אמון? שימוש בשם פרטי, שימוש בשם הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו, הדרכת אנשי מכירות, הדרכת מכירות ושירות, הדרכת מכירות, סדנת מכירות, קורס מכירות, אימון מכירות
... ריחוק. הוא מביא דוגמה שבה, כשמדובר על מקום עבודה או נושא מקצועי, השימוש בשם הפרטי של מישהו עשוי ליצור תחושת זרות , במיוחד אם מדובר במישהו שנמצא במעמד יותר פורמאלי או רחוק. כאן השם המקצועי או שם המעמד יכול להיות הולם יותר. מהי הדרך האפקטיבית ביותר ליצור קרבה עם אדם? אליעד מציין כי ...
סודות בזוגיות, הסתרת בגידה בזוגיות, סודות במערכת יחסים, הסתרה בזוגיות, רוצה לספר שבגדתי אבל אין אפשרות, קושי להסתיר בגידה, קושי לשמור סוד בזוגיות, כנות בזוגיות, כנות במערכת יחסים זוגית, לא יכולה לספר שבגדתי, לספר על בגידה
סודות בזוגיות, הסתרת בגידה בזוגיות, סודות במערכת יחסים, הסתרה בזוגיות, רוצה לספר שבגדתי אבל אין אפשרות, קושי להסתיר בגידה, קושי לשמור סוד בזוגיות, כנות בזוגיות, כנות במערכת יחסים זוגית, לא יכולה לספר שבגדתי, לספר על בגידה
... הגורמים שמובילים לתחושות רעות כששומרים סוד? 1. תחושת זרות - כשאדם לא משתף את בת הזוג בסוד חשוב, הוא מתחיל להרגיש שהיא מרוחקת, כאילו הוא לא שותף לה את כל מהות חייו, דבר שיכול ליצור תחושת זרות וניכור. 2. פחד מחוסר אהבה אמיתית - כשאדם מסתיר סוד, הוא מתחיל לשאול את עצמו אם בת הזוג אוהבת אותו באמת. הוא חושש שמא אם תדע את האמת, האהבה שלה ...
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
... המוצר בצורה מותאמת, הלקוח עשוי לחשוב שההתאמה אינה אותנטית אלא מניפולטיבית. לעיתים, דווקא ההתעניינות האישית הזו עלולה ליצור תחושה של זרות מוגברת. הלקוח יכול לשאול את עצמו למה המוכר שואל עליו כל כך הרבה שאלות, ולחשוד בכוונותיו. אליעד מדגיש שלקוחות רבים אינם מעוניינים בקשר אישי עם המוכר. הם מעוניינים בקשר ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית? כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות בפרטי המוצר במקום בתועלות האישיות שהלקוח יכול להפיק מהמוצר. חשוב להבין שכשלקוח רוכש מוצר, הוא לא קונה אותו רק בגלל שהוא מעוניין במוצר עצמו, אלא בגלל שהוא רוצה את היתרונות האישיים שהוא יקבל ממנו. לדוגמה, לקוח שמקנה טלוויזיה לא קונה אותה רק בגלל שהיא 80 אינץ, אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. ההבדל בין צורה למהות במכירה כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה מתארת את המאפיינים והפרטים הטכניים של המוצר, בעוד שהמהות מתייחסת לסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - כיצד המוצר ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו. לדוגמה, במקום לומר הטלוויזיה היא 80 אינץ, כדאי לומר המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית ... עם תמונה ענקית וברורה. זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח? כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות להבין מה הלקוח באמת מחפש ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות שונות מהמוצר, ולכן חשוב לשאול את עצמך: מהן התועלות שהלקוח מחפש? איזה בעיות המוצר פותר עבורו? איך המוצר ישפר את חיי הלקוח? כמובן, יש לשלב את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבור הלקוח יועלו ראשונות, ולא להעמיס עליו במידע פחות חשוב. מה כדאי להדגיש במכירה? המיקוד במכירה לא צריך להיות רק על הצורה של המוצר (מאפיינים טכניים), אלא על המהות - כלומר, כיצד המוצר ימלא את רצון הלקוח ויעזור לו. למשל, במקום להדגיש את המאפיינים של המוצר כמו 5 שנים אחריות, כדאי להדגיש את התועלת שהלקוח יקבל מכך: עם אחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט. איך להבין את שפת הלקוח? לקוח לא חושב במונחים טכניים, הוא שואל את עצמו: האם זה עונה על הצורך שלי? האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי? האם זה משתלם לי? לכן, חשוב
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את המוכר לגבי מוצר ספציפי, מוצר X. אם המוכר לא פועל בצורה חכמה, הוא מיד מתחיל לספק מידע מפורט על המוצר, מבלי לדעת אם זה באמת מה שהלקוח מחפש. אליעד טוען שהפעולה הנכונה היא לשאול את הלקוח שאלות לפני שמציגים מידע, כמו למשל: מה בדיוק אתה מחפש? מה המטרה שלך? מה הכי חשוב לך במוצר הזה? שאלות אלה עוזרות למוכר להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח, וכך להתאים לו את המוצר בצורה מדויקת יותר. מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף את הצרכים שלו? אליעד מסביר שיכולים להיות מקרים שבהם הלקוח לא מעוניין לחשוף את הצרכים שלו במפורש. במצב כזה, המוכר לא צריך להיכנס מיד לפרטים ספציפיים מדי לגבי היתרונות של המוצר, אלא לתת תשובה כללית ולא ...
שקרים אמינים, איך לזהות שקרים? איך לשקר באמינות? איך לזהות שקרנים? איך לדעת מי אשם? הצגת פירושים כעובדות, איך לזהות עדות שקר? איך לזהות עד עוין? איך לשפוט משפט אמת? חוק ומשפט, יעוץ לשופטים, איך לשקר אנשים? איך להישמע אמין?
שקרים אמינים, איך לזהות שקרים? איך לשקר באמינות? איך לזהות שקרנים? איך לדעת מי אשם? הצגת פירושים כעובדות, איך לזהות עדות שקר? איך לזהות עד עוין? איך לשפוט משפט אמת? חוק ומשפט, יעוץ לשופטים, איך לשקר אנשים? איך להישמע אמין?
... איך לזהות עדות שקר? איך לזהות עד עוין? איך לשפוט משפט אמת? חוק ומשפט, יעוץ לשופטים, איך לשקר אנשים? איך להישמע אמין? איך לזהות שקרים? איך לשקר בצורה אמינה? ההבנה של איך לזהות שקרים היא מיומנות חשובה מאוד בחיים האישיים והמקצועיים. אליעד כהן מסביר במהלך הרצאה כיצד ניתן להבחין בין אמת לשקר, מה מאפיין שקרים ואיך לזהות ... בזהירות או הוא נכנס בי בפראות, כאשר אלה לא עובדות אלא פרשנויות סובייקטיביות. הגזמה של נסיבות - כדי לגרום לשקר להישמע אמין יותר, השקרן יגזים בפרטים. לדוגמה, במקום לומר שהיה חם, הוא יאמר היה חום כמו בגיהינום. הצגת ...
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב?
איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? למכור חוסר ידיעה כידיעה, איך לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה? למה אנשים מעדיפים וודאות על ספק? איך לענות לשאלות בראיון פוליטי? הבטחות לפני הבחירות, למי להצביע בבחירות? לאיזה מומחה להקשיב? איך לשדר מקצועיות כשאין לך תשובה? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בסוגיה כיצד להתמודד עם מצב שבו אינך יודע את התשובה לשאלה שנשאלת, ומה הדרך בה ניתן לשדר מקצועיות למרות חוסר ידיעה. אליעד מתחיל בכך שהוא מציין שהלקוחות לרוב יעדיפו לקבל תשובה וודאית, גם אם היא לא בהכרח נכונה, על פני חוסר תשובה או חוסר ידיעה. לכן עולה השאלה, האם ידיעה בוודאות היא מדד מקצועיות? מהו חוסר ידיעה מקצועי? אליעד מציע להבחין בין שני סוגים של חוסר ידיעה: חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות: אדם שאינו מבין בתחום מסוים ולכן פשוט לא יודע את התשובה. חוסר ידיעה מתוך מקצועיות: אדם שמבין שהנושא מורכב מדי כדי לתת תשובה חד משמעית. הוא יודע שאין מספיק מידע כדי לקבוע תשובה חד משמעית ולכן אינו מתיימר לדעת. כיצד חוסר ידיעה יכול לשדר מקצועיות? אליעד מסביר שכאשר אדם מקצועי אומר אני לא יודע, אך מסביר מדוע הוא לא יודע, הוא למעשה משדר אמינות ומקצועיות. אם הוא מציין את הסיבות לחוסר הידיעה, מסביר את המורכבות של השאלה ומפרט את כל הגורמים שצריך לקחת בחשבון, הוא מציב את עצמו כמי שמבין את התחום לעומק, יותר מאחרים. כדוגמה ... אם מאמן כושר נשאל כמה חזרות מומלץ לבצע, המאמן המקצועי יגיד שאין תשובה חד משמעית כי הדבר תלוי במטרות האישיות, במצב הפיזיולוגי של האדם, ובמבנה השרירי שלו. אותו עיקרון נכון גם בתחום הרפואה: רופא נשאל כמה זמן ייקח עד שהתרופה תשפיע. ... מה עדיף: וודאות או חוסר וודאות? על פי אליעד, הלקוחות לרוב יעדיפו תשובה וודאית, גם אם היא שגויה, כי זה מספק להם תחושת ביטחון. אנשים נוטים להעדיף את המענה הברור, גם אם הוא מבוסס על שקר, על פני מענה לא ברור. כיצד למכור לא יודע כיתרון? אליעד מציע שלכדי למכור את חוסר הידיעה כיתרון, יש להסביר מדוע אינך יודע. כלומר: להסביר שהשאלה מורכבת וכוללת גורמים רבים. להתייחס למגוון דעות ומחקרים שסותרים אחד את השני. לסביר שהחוסר ידיעה נובע מהבנה ... שאדם שטוען שהוא יודע את כל התשובות לא בהכרח מקצועי דיו כדי להבין את המורכבות של השאלה. דוגמה ליישום: נניח ששני רופאים נשאלים על שאלה רפואית. הרופא הראשון יאמר כן, כדאי, זה יפתור את הבעיה, בעוד הרופא השני יאמר הנושא מורכב ... כמי שמספק פתרון מהיר, אך הרופא השני ישדר יותר מקצועיות ומחשבה מעמיקה. השלכה על עולם הפוליטיקה והמכירות העיקרון הזה לא מוגבל רק לעולם הרפואה והכושר. הוא נכון גם לפוליטיקאים, אנשי מכירות ומנהלים. כאשר פוליטיקאי מבטיח פתרונות חד משמעיים, הציבור עלול להעדיף את דבריו, גם אם הם אינם מבוססים על עובדות. אולם פוליטיקאי חכם וישר עשוי לומר: אני לא יודע איך בדיוק נפתור ... יכולה להפוך את חוסר הידיעה שלך לנקודת חוזק. לקוחות אינם מחפשים רק תשובה מהירה, הם מחפשים תשובה שהם יכולים לסמוך עליה. איך להתמודד עם חוסר ידיעה? כיצד לשדר מקצועיות בלי לדעת את התשובה? האם לא יודע הוא חולשה? מה חשוב יותר, וודאות או מקצועיות? כיצד להצליח בשיווק למרות חוסר ידיעה? המשמעות של חוסר ידיעה כמקצועיות ואמינות כאשר אדם מספק שירות מסוים ומתמודד עם שאלה של לקוח, הוא עשוי למצוא את עצמו במצב שבו הוא אינו יודע את התשובה. לכאורה, הלקוח יעדיף לפנות לאדם שטוען שהוא יודע את התשובה, משום שהוא מחפש פתרון ברור. אך כאן עולה שאלה עמוקה יותר - האם עצם הידיעה היא מדד למקצועיות? האם עצם הטענה אני יודע מבטיחה שהמידע נכון? שני סוגי לא יודע יש להבחין בין שני סוגים של לא יודע: האחד הוא חוסר ידיעה מתוך חוסר מקצועיות - אדם שאינו מבין בתחום מסוים ולכן פשוט אינו יודע את התשובה. השני הוא חוסר ידיעה מתוך
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
... אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות? מה ההבדל בין צריך לרוצה בשיחה עם לקוחות? כאשר מדברים עם לקוחות, אליעד כהן מסביר שיש חשיבות רבה לשימוש במילים הנכונות, ובמיוחד לשתי המילים: צריך ורוצה. המילים האלו משפיעות בצורה שונה לחלוטין על התפיסה של הלקוח, על החוויה שלו במהלך השיחה ועל ההחלטות שהוא יקבל בסופו של דבר. חשוב להבין לעומק את המשמעויות של המילים האלו ואת השפעתן הפסיכולוגית. מה המשמעות של המילה צריך בתהליך מכירה? המילה צריך מעוררת תחושה של מחויבות, הכרח וצורך ממשי. כאשר שואלים לקוח מה אתה צריך?, זה גורם לו לחשוב האם הוא באמת חייב את הדבר הזה או לא. המילה הזו יוצרת אצל הלקוח מגבלות ותחושת הכרח, ולכן עלולה לגרום לו לעצור ולחשוב פעמיים. לדוגמה, אם שואלים את הלקוח איזה מחשב אתה צריך?, הלקוח עשוי להתחיל לתהות אם בכלל יש לו צורך אמיתי במחשב חדש או שמדובר רק ברצון ולא בצורך הכרחי. מה המשמעות של המילה רוצה בתהליך המכירה? המילה רוצה, לעומת זאת, פותחת בפני הלקוח עולם של אפשרויות ומאפשרת לו לדמיין באופן חופשי מה מתאים לו ומה הוא היה רוצה לקבל. אם שואלים את הלקוח איזה מחשב אתה רוצה?, הוא מרגיש שהוא יכול לחלום, להרגיש ... ורצונות, גם אם הם לא מבוססים על צורך ממשי. איך להשתמש ברוצה וצריך נכון בתהליך השכנוע? אליעד כהן מסביר שכדי להגדיל את הסיכוי שלקוח יביע עניין ויגיע להחלטת קנייה, יש להתחיל בשאלות שמאפשרות לו לבטא רצון. אחרי שהלקוח מביע רצון למוצר מסוים, קל יותר להפוך את הרצון שלו לתחושת צורך ממשי. למשל, לקוח שמתחיל מאני רוצה טלוויזיה של 50 אינץ, ניתן מיד להוביל אותו להבנה של הצורך בכך על ידי משפט כמו: אז בעצם אתה צריך טלוויזיה של 50 אינץ כדי שתוכל ליהנות באופן מלא מחוויית הצפייה, נכון?. כך הלקוח עובר בצורה חלקה מהבעת רצון להבנה שיש לו צורך אמיתי בכך. איך לשלב את המילה מעוניין בשיחת המכירה? המילה מעוניין נמצאת איפשהו בין צריך לרוצה. המילה הזו מביעה עניין ראשוני, אבל לא מחייבת את הלקוח לתחושת חובה מוחלטת. מעוניין עוזרת לפתוח שיחה בצורה עדינה יותר, כאשר רוצים לברר אם הלקוח בכלל שוקל משהו, אבל עדיין לא בטוח לחלוטין שהוא חייב אותו. לדוגמה, אפשר לשאול: האם אתה מעוניין לשמוע על הטלוויזיות החדשות שלנו? - זו גישה פחות מחייבת, אך עדיין מכוונת את הלקוח להקשיב ולהתחיל להרגיש צורך. דוגמאות פרקטיות לשימוש נכון במילים בשיחת מכירה אליעד מדגים את ההבדל בשיחה דרך דוגמה ברורה של טלוויזיה. אם שואלים לקוח איזו טלוויזיה אתה צריך?,
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ליצור תחושת זרות, איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ליצור תחושת זרות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיה הוליסטית, מגשר, מאמן אישי לקריירה בנושאי ליצור תחושת זרות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.7188 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 02:28:11 - wesi1