אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איש מקצוע ✔איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה איש המכירות רוצה להישמע כאיש מקצוע בעיני הלקוח. ובגלל זה איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כמו שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע.

ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני הלקוח שאתה מדבר איתו, לא בהכרח מבין את השפה המקצועית שאתה מדבר איתו בה. כי מצד אחד כאשר אתה בדמות של איש מקצוע, הרי שאתה מדבר בשפה מקצועית. אבל מצד שני כאשר אתה מדבר בשפה מקצועית שהלקוח לא מבין אותה, הרי שזה יכול לגרום לתחושת ריחוק מול הלקוח ולגרום לו לא להבין אותך וכתוצאה מכך דווקא לא לסמוך עליך. כי הוא לא מבין מה אתה אומר לו.

ולכן צריך לשים לב, שהמטרה שלך היא לא רק לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, כי יתכן שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל הוא יחשוב גם שהוא לא מבין אותך או שאתה לא מבין אותו ובכך זה מגדיל את הסיכוי שלא תהיה עסקה. ולכן אתה צריך גם לגרום ללקוח להבין שאתה מבין אותו ושהוא מבין אותך וכולי.

ולכן בשורה התחתונה, צריך לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח כפי מה שמתאים לו. דהיינו, צריך לשים לב למינון הנכון של השימוש במושגים מקצועיים. ולשים לב שלא מדברים בשפה גבוהה מידי שתיצור ריחוק מהלקוח ולא בשפה פשוטה מידי שאולי תגרום ללקוח לחשוב שאתה לא מקצועי. והכל במינון הנכון וכולי.
לדבר עם לקוחות תוצאות מושגים איך לגרום ללקוח הרגשת ריחוק ליצור תחושת זרות שפה גבוהה הרגשה של זרות ליצור חוויה מול לקוחות מנהל מכירות איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח איך לא ליצור תחושת זרות איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להבין איך לגרום ללקוח להבין אותך איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך איך לגרום ללקוח שלך איך לדבר איך לדבר בשפה גבוהה איך לדבר בשפה של הלקוח איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוח בשפה שלו איך לדבר עם לקוחות איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשדר מקצועיות מול הלקוח איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות איש מקצוע אנשי מכירות בעיני הלקוח האם לסמוך הלקוח הרגשה הרגשה של זרות הרגשה של ריחוק הרגשת זרות הרגשת ריחוק השפה של הלקוח התנשאות זרות טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות לא ליצור תחושת זרות מהלקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח להבין לגרום ללקוח להבין אותך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לדבר בשפה גבוהה לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח לדבר בשפה מקצועית לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לדבר בשפה עממית לדבר בשפה עממית עם הלקוח לדבר בשפה פשוטה לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח לדבר בשפה של הלקוח לדבר עם הלקוח לדבר עם הלקוח בשפה שלו לדבר עם לקוח לדבר עם לקוח בשפה שלו לדבר עם לקוחות להבין אותך להישמע להישמע מתנשא כלפי הלקוח להישמע מתנשא כלפי לקוח לחשוב שאתה מקצועי לטעות ליצור ליצור חוויה ליצור רגש ליצור רגשות ליצור תחושה ליצור תחושת זרות למה לגרום ללקוח לסמוך לסמוך עליך לקוח לקוחות לשדר לשדר מקצועיות לשדר מקצועיות מול הלקוח לשדר מקצועיות מול לקוח לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות מול לקוח מול לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מקצוע מקצועיות מקצועיות בעיני הלקוח מקצועיות בעיני לקוח מתנשא על מי לסמוך רגש רגשות ריחוק שפה גבוהה שפה מקצועית שפה עממית שפה פשוטה שפה של לקוח תחושה תחושה של זרות תחושה של ריחוק תחושות תחושת זרות תחושת ריחוק תחושת ריחוק מול הלקוח תחושת ריחוק מול לקוח
לפתור בעיות מהשורש, איך לדעת שהבעיה לא תחזור? איך לדעת שההתמכרות לא תחזור? איך לדעת שטיפלת בשורש הבעיה? האם מצאת את שורש הבעיה? איך לזהות איש מקצוע טוב? איך לבחור איש מקצוע? טיפול בבעיות מהשורש, טיפול בסימפטום, טיפול בשורש
לפתור בעיות מהשורש, איך לדעת שהבעיה לא תחזור? איך לדעת שההתמכרות לא תחזור? איך לדעת שטיפלת בשורש הבעיה? האם מצאת את שורש הבעיה? איך לזהות איש מקצוע טוב? איך לבחור איש מקצוע? טיפול בבעיות מהשורש, טיפול בסימפטום, טיפול בשורש
... לא תחזור? איך לדעת שההתמכרות לא תחזור? איך לדעת שטיפלת בשורש הבעיה? האם מצאת את שורש הבעיה? איך לזהות איש מקצוע טוב? איך לבחור איש מקצוע? טיפול בבעיות מהשורש, טיפול בסימפטום, טיפול בשורש איך לדעת אם הבעיה שלך נפתרה באמת ולא תחזור שוב? כאשר אתה נתקל בבעיה כלשהי, טבעי שתחפש דרך לפתור אותה. הפתרון יכול להיות באמצעות עצמך, בעזרת איש מקצוע, או דרך חבר שמסייע לך. אבל השאלה החשובה ביותר היא: איך תדע שהבעיה נפתרה באמת, באופן כזה שהיא לא ... לזהות אם הבעיה טופלה בשורש או רק בסימפטום? כדי לוודא שהבעיה באמת נפתרה, חשוב לשאול את עצמך או את איש המקצוע שאלות יסודיות וברורות: האם ברור לך מהי בדיוק הבעיה? האם זיהית את המקור המדויק לבעיה? האם הטיפול שניתן התייחס ... הוא לא יודע לענות על השאלות הללו, יש סיכון ממשי שהבעיה תחזור. דוגמה נוספת היא נזילת מים בבית: אם איש המקצוע פתר את הנזילה, שאל אותו מה גרם לה, למה התיקון הקודם לא עבד, ואיך אתה יכול לדעת בוודאות שהיא ... לחרדה להופיע מלכתחילה. כל עוד השורש הנפשי או המחשבתי לא מטופל, החרדה עשויה לחזור ואף להתחזק בעתיד. כיצד לבחור איש מקצוע שבאמת מטפל בבעיה מהשורש? אליעד כהן מדגיש כי איש מקצוע אמיתי ואיכותי לא יתחמק משאלות. אם תשאל אותו על מקור הבעיה ועל הדרך שבה הוא פתר אותה, הוא יענה לך בצורה מפורטת וברורה. לעומת זאת, איש מקצוע לא אמין, שרק פתר לך את הסימפטום באופן זמני, יגיד דברים כמו: תסמוך עליי, טיפלתי בבעיה, או למה אתה ... לבעיה? האם הטיפול היה בשורש או רק בסימפטום? האם ברור לי כיצד הבעיה נפתרה ומה ימנע את חזרתה? האם איש המקצוע נותן לי תשובות ברורות ומפורטות, או שהוא מתחמק? אליעד כהן ממליץ להיות יסודי ולשאול את השאלות החשובות האלה תמיד, ... רבות, כשיש לנו בעיה כלשהי, אנו מוצאים פתרון - בין אם אנחנו פותרים אותה בעצמנו, בין אם אנו פונים לאיש מקצוע, או אפילו מבקשים מאדם אחר שיעזור לנו. לדוגמה, אם יש לך תקלה ברכב, אתה הולך למוסך ומבקש שיתקנו אותה. ... אמיתי, ושלא ישובו להיות בעיות בעתיד. כאשר יש לך בעיה ברכב או בבית, חשוב לשאול את עצמך או את איש המקצוע שפתר את הבעיה את השאלות הבאות: - האם ידענו מה הייתה הבעיה? - האם הבנו את מקור הבעיה? - ... יודע למה הייתה חרדה או דיכאון? אם לא הצלחת לטפל בבעיה העמוקה, יש סיכון שהבעיה תחזור בעתיד. כיצד לזהות איש מקצוע טוב? כאשר אתה פונה לאיש מקצוע, חשוב מאוד לדעת אם הוא אכן מקצועי ובעל ניסיון, או אם הוא רק מנסה לספק פתרונות זמניים. אם איש המקצוע מתחמק ממתן תשובות ברורות, ולא מסביר כיצד פתר את הבעיה או מה היה שורש הבעיה, סביר להניח שהוא לא פתר אותה באמת. איש מקצוע אמיתי ידע להסביר את מקור הבעיה, כיצד פתר אותה, ואיך הוא בטוח שהבעיה לא תחזור שוב. למה חשוב לדעת ...
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע איך לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר בתחומו? כאשר אנחנו עומדים בפני הצורך לבחור איש מקצוע, חשוב לדעת איך להעריך אותו כראוי ולבחור את המתאים ביותר לצרכים שלנו. הבחירה אינה תמיד פשוטה, ויש הרבה גורמים שיכולים להטעות אותנו. אליעד כהן מציע מספר רעיונות שיכולים לעזור לנו לבחור בצורה נכונה. מהו איש מקצוע טוב? שאלה בסיסית שנשאלת לעיתים היא איך אפשר לדעת אם מישהו הוא איש מקצוע טוב בתחומו. כאשר אדם פונה למוסכניק, פסיכולוג, אינסטלטור או רופא, הוא שואל את עצמו אם אותו איש מקצוע יכול לספק את מה שהוא רוצה. זהו שלב בסיסי, אך ישנו גם שלב מתקדם יותר: האם אותו איש מקצוע טוב יותר מאחרים בתחום? למשל, אם מישהו לא טוב במכירות, הוא עלול להניח שאיש מכירות שהוא טוב יותר ממנו ... אלא פשוט טוב יותר מהמעריך, שמצדו לא טוב בתחום. החשש הזה מצביע על אחת הבעיות - חוסר היכולת להעריך איש מקצוע אם אנחנו לא מכירים את התחום. האם מספיק שאיש המקצוע טוב יותר ממך כדי להיחשב טוב? אליעד כהן מציין את הדוגמה של איש המכירות: אדם שמכיר את עצמו כמכור ... הוא טוב בהשוואה לכל אנשי המקצוע האחרים בתחום. האם אני צריך להבין בתחום כדי לדרג מומחים? כדי לדעת אם איש מקצוע הוא טוב יותר מאחרים, צריך להבין את התחום בו הוא פועל. אם אינך מבין ברפואה, אינך יכול להעריך רופא ... שונים בעבודת המקצוע, כמו זמנים שמוקדשים לעבודות או שיטות עבודה שמתבצעות בצורה שונה מהרגיל אך יותר מקצועית. איך לבחור איש מקצוע כשאתה לא מומחה? למרות שההבנה בתחום מסייעת בבחירה, לא תמיד צריך להיות מומחה. אפשר להסתפק בהבנה בסיסית או להיעזר ... מנהל הרכש. לעומת זאת, אם הוא לא מבין בתחום, יש סיכון שהוא יבחר אדם שלא מתאים. האם תוכל לבחור איש מקצוע אם אינך מומחה? בעולם הממשי, לא תמיד אפשר להיות המומחה בתחום בו אתה בוחר. אך עם זאת, אפשר להסתפק ... שונים כיצד להעריך רמת מומחיות של בעל מקצוע טיפים לגיוס עובדים ומנהלים הבנת תהליכי עבודה ומדדי ביצוע איך לבחור איש מקצוע טוב יותר מאחרים? מהם הקריטריונים הנכונים לבחירת איש מקצוע? איך אפשר לדעת שאיש מקצוע באמת טוב בתחומו? כדי לזהות אם מישהו הוא באמת איש מקצוע טוב, מוזכרים דוגמאות שונות כמו מוסכניק, פסיכולוג, אינסטלטור, חשמלאי או רופא. בתחילה מתעוררת השאלה הבסיסית: האם אותו איש מקצוע מסוגל לספק את מה שרוצים ממנו? אך יש גם דרישה עמוקה יותר: האם הוא הטוב ביותר בתחומו או לפחות ... בפועל, העובדה שהוא טוב יותר ממי שמעריך אותו לא אומרת בהכרח שהוא אכן מעולה ביחס לכל האחרים. האם מספיק שאיש המקצוע טוב ממך כדי להיחשב הכי טוב? כאן עולה הדוגמה של איש המכירות: אדם שאינו אוהב או אינו יודע למכור ... לפחות טובים באותה רמה. הסיבה לכך היא שלא תמיד אפשר לדעת מה עומד מאחורי הזמן, השיטות או שיקול הדעת שאיש המקצוע מפעיל. ייתכן שאינסטלטור אחד משקיע שעתיים בעבודה לעומת חצי שעה אצל אחר, אך עושה זאת בצורה יסודית שתמנע בעיות ... מבין בתחום עלול לטעות ולחשוב שהעבודה האיטית יותר היא פחות מקצועית, כשלמעשה היא עשויה להיות טובה בהרבה. איך לבחור איש מקצוע גם כשאינך מומחה בעצמך? באופן מעשי, אין צורך להפוך למומחה גדול בכל תחום. אפשר להסתפק בהבנה מסוימת של הנושא, ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים ... ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות לפנות אך ורק אליך? אז לשם ... המוצר. לדוגמה סוגים של תכנים מקצועיים שמעבירים אנשי מקצוע ברשתות החברתיות, שגורמים למי שצורך את התכנים האלו, להתחבר לאותו איש מקצוע ולתפוס אותו כאיש מקצוע מומחה בתחומו. כדי, שאם אותו הצרכן מתישהו ירצה את השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר. מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק ... של שיווק עקיף / שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף / סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי. אז ישנם כל ... שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך? אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ניתן לחלק ל 3 סוגים: 1 - הסוג ... שעוסק בתחום יכול לדעת אותו, או שאתה מביא מידע שהלקוח חושב שאתה מחדש כאן משהו שאינו ברור מאליו, משהו שאיש מקצוע מתחיל לא היה יודע אותו, משהו שלא כל אנשי המקצוע יודעים אותו. ושוב, הדגש הוא על חוויית ההתחדשות של הלקוח, עד כמה הלקוח חווה כאן משהו חדש שאינו ברור מאליו. שזה גורם ללקוח להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא הוא יגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך. מידע שיגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר. מידע מקצועי שיגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר, אלא יגרום לו לרצות לפנות רק אליך. ומה זה המידע הזה? והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. ... ועוזר לו להבין, שזה לא באמת הגיוני ושיש היגיון אחר גדול יותר. במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש מקצוע, זה טוב. ואם הלקוח חושב שאתה מאוד מומחה בתחומך, גם זה טוב מאוד. אבל עדיין יתכן שברגע האמת, הלקוח יבחר ללכת לאיש מקצוע אחר שהוא יסמוך עליו ושהלקוח יחשוב שאותו איש מקצוע, מספיק טוב עבורו. אבל הלקוח לא יחשוב שהוא חייב לבקש דווקא את העזרה דווקא שלך. כי מה כבר יכול ... באמת נכון, למה זה נכון או לא נכון, מתי זה נכון או לא נכון וכיוב. כי בטוח וכנראה שבתור איש מקצוע, יש דברים שאתה חושב שאנשי מקצוע אחרים בתחומך, טועים בהם לפחות לדעתך. אז תנסה להסביר דברים שכאלו. שבהם אתה לוקח משהו, מסביר את הפתרון של איש המקצוע האחר ואז מסביר למה זו טעות ומה כן נכון לעשות. ואם לדוגמה אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר ... אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש מקצוע אחר. שיקולים מקצועיים שונים תוכן שיווקי מקצועי נוסף, שיגדיל את הסיכוי שהלקוח ירצה לבוא דווקא אליך, יהיה תוכן שלוקח ... דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי.
עצות ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים
עצות ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים
עצות ויועצים, בחירת יועץ, בחירת מנטור, לבחור יועץ, לסמוך על היועץ, איך לא ליפול עם נוכלים? איך לבחון איש מקצוע? איך לדעת האם זה איש מקצוע? איך לזהות נוכלים? איך לזהות שקרנים? איך לזהות שרלטנים? למה לשאול למה? סוגים של יועצים איך אפשר לדעת אם ... לא להאמין באף אחד? איך להבין את העצה לפני שפועלים? מה זה למה ולמה זו מילת הקסם? איך לזהות איש מקצוע אמיתי? איך לקבל עצות בצורה נכונה? איך אפשר לדעת אם יועץ באמת חכם או שרלטן? התשובה מבוססת על הרעיון ...
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים
איך לבחור יועץ מקצועי? איך לזהות יועץ מקצועי? איך לזהות מטפל טוב? איך לזהות מנטור טוב? איך לזהות איש מקצוע? איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור קאוצר? שקרים של מנטורים, שקרים של יועצים, שקרים של מאמנים, מניפולציות של מנטורים ... במיוחד, משום שלפעמים אדם נופל קורבן למניפולציות של שרלטנים או אנשים שאינם באמת מומחים בתחום. כדי לזהות מי באמת איש מקצוע איכותי ומי לא, יש להבין כמה עקרונות בסיסיים: מדוע חשוב מקור הסמכות של היועץ? כאשר יועץ מקצועי מספק עצות, ... וברורה. איך לזהות שרלטנים? איך לזהות שקרנים? מה מקור הסמכות שלך? מה ההסמכה שלך? למה שאקשיב לך? איך לבחור איש מקצוע? מניפולציות של מנטורים איך לזהות יועץ מקצועי או מטפל טוב? כאשר אדם מחפש יועץ, מטפל, מנטור או איש מקצוע, הוא עלול להיתקל גם בשרלטנים, בנוכלים ובאנשים שאינם באמת מומחים בתחום. כדי לזהות מי באמת איש מקצוע איכותי ומי מנסה לבצע מניפולציות, חשוב להבין מספר עקרונות בסיסיים. מדוע מקור הסמכות של היועץ חשוב? כאשר יועץ אמיתי ... מניפולציות על המטופל או הלקוח על ידי שימוש בסמכותו בלבד. לדוגמה, הוא עלול לחזור שוב ושוב על כך שהוא איש מקצוע, שהוא מוסמך ושיש לו ניסיון רב, במקום לתת הסבר ברור ומדויק לשאלות. מהי הדרך הטובה ביותר לבחון יועץ? כאשר ... מסוימים מציגים תעודות, תארים וניסיון כמקור הסמכות שלהם. אבל תעודה אינה מבטיחה הבנה עמוקה או יכולת להסביר נושא מסוים. איש מקצוע אמיתי אמור להיות מסוגל להסביר כל פרט בצורה ברורה ומסודרת, בלי צורך להיתלות רק על סמכות חיצונית. איך מניפולציות ... להם, גם אם אין להם בסיס עובדתי. לדוגמה: - תאמין לי, אני יודע מה אני אומר! - אתה לא איש מקצוע, זה לא התחום שלך, אז אל תתווכח. - אני למדתי שנים רבות, אתה לא יכול להבין את זה כמוני. ... מילוליות - יש להיזהר ממנו. שקרים של מנטורים איך לזהות שרלטנות? מניפולציות של גורואים אמונה במורים רוחניים איך לבחור איש מקצוע? איך לזהות שרלטנים? איך לזהות שקרנים? מקור הסמכות של היועץ, מה מקור הסמכות שלך? מה ההסמכה שלך? למה שאקשיב לך? למה לקבל ממך עצות? למה שאאמין לך? מי יבקש ממך להאמין לו? אני יותר מקצועי ממך, אני איש מקצוע, אתה לא איש מקצוע, תסמוך עלי, תאמין לי, אמונה בצדיקים, אמונה במשה רבנו, משה רבנו דיבר עם אלוהים, אמונה במורים רוחניים, איך לזהות ...
איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
... טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי ... מניח שאתה תגיב בצורה X, גם בגלל שהלקוח מתייחס אליך כאיש מכירות שרוצה שיחשבו עליו דברים טובים. בשונה לדוגמה מאיש מקצוע כמו רופא כנל, שחשוב לו שהמידע יהיה אמיתי, שבמקרה כזה איש מקצוע לא יסתפק במה שהמחשב אומר, אלא הוא יגיד שהוא עצמו צריך לאמת את המידע כגורם אנושי. במילים אחרות, אם ... תגיב בצורה X, כמו שהלקוח מצפה שאתה תתנהג, מעצם זה שאתה איש מכירות שרוצה שיחשבו שהוא טוב, ולא כמו איש מקצוע, שכנראה יעדיף שלא תסמוך על הצאט גי פי טי, הרי שזה עצמו בתת המודע של הלקוח, זה גורם ללקוח להאמין שאתה לא איש מקצוע, אלא שאתה איש מכירות. וזה גורם ללקוח לא להאמין לך. ולכן, תגובה אפשרית נוספת ללקוח שאומר לך, שאין צורך ... במילים אחרות, אל תגיב כמו איש מכירות שיהיה מרוצה מכך שהצאט גי פי טי משבח אותו, אלא תגיב כמו איש מקצוע, שכנראה יגיד לך לא לסמוך על הצאט גי פי טי וכן לבקש מגורם אנושי מקצועי, מידע אמין. דהיינו, תחזיר ... הרי שבמובן מסוים זה מקטין אותך, ובנוסף אם תגיב בשמחה, הרי שזה מחזק את המחשבה של הלקוח, שאתה לא איש מקצוע אלא איש מכירות. לכן יש היגיון להגיב דווקא את ההפך, להקטין את השבחים של הצאט גי פי טי שאז הלקוח חווה אותך כאיש מקצוע ולא כאיש מכירות. ובנוסף אתה מגדיל את עצמך על פני הצאט גי פי טי. ובמהות, כשאתה פועל בניגוד לציפיות ... תקטין את השבח של הצאט גי פי טי עליך, שזה מצד אחד מקטין אותך, אבל מצד שני מחזק אותך כאיש מקצוע וגם כמקור סמכות מעל הצאט גי פי טי.
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
... לשדר ללקוח שאתה מקצועי בצורה נכונה? וננתח את העניין של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, שמטרתם לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע ולרצות לרכוש ממך את השירות שלך במחיר יותר גבוה. שזה בעצם אומר, שלא מדובר על תכנים מסוג פרסומת רגילה, שמספרת כמה אתה טוב דרך הצהרות, אלא על תכנים שמעבירים ידע מקצועי שאמורים לגרום ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. 1 - כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - ... מאוד מקצועי, אבל הוא מועבר ללקוחות בצורה מאוד מקצועית. כל כך מקצועית, עד כדי כך שהלקוח חושב שאתה אולי איש מקצוע, אבל שאתה לא מסוגל גם לדבר איתו בגובה העיניים. במילים אחרות התוכן המקצועי שלך, עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה ... והפעם נעמיק אל תוך נקודה אחרת והיא, שצריכים להבין, שהלקוח פונה אליך וכולי, לא רק בגלל שהוא חושב שאתה איש מקצוע, אלא בגלל שהוא חושב שאין מישהו אחר שיכול להחליף אותך. דהיינו, אם לדוגמה לקוח רוצה לצבוע את הבית שלו, ואתה בתור איש מקצוע תלמד אותו הכי טוב איך צובעים בית, אז מצד אחד הלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע מצוין, הכי מוכשר שיש, עד כדי כך שאתה הצלחת ללמד אותו איך הוא יכול לצבוע את הבית שלו בכוחות ... גם המתחרים שלך. ואחד המתחרים שלך, הוא בעצם הלקוח שלך. דהיינו, שמצד אחד אתה רוצה שהלקוח שלך יחשוב שאתה איש מקצוע, כדי שירצה לקבל שירות ממך ודווקא ממך, אבל מצד שני אתה לא רוצה שהלקוח שלך יהיה איש מקצוע טוב כמוך. כי הלקוח משלם לך, בעבור הפער שהלקוח שלך חושב שיש, בין המקצועיות שלך לבין המקצועיות שלו ושל ... יכול בעצמו להסתדר לבד לחלוטין, כמו לדוגמה בתחומים של עשה זאת בעצמך, עדיין גם אם הלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע שיבצע עבורו את העבודה, הרי שככל שהלקוח חושב שהוא מבין יותר טוב את התחום, ככה הוא יכול יותר לסמוך על עצמו ולחשוב שהוא יכול להסתדר עם איש מקצוע פחות טוב ממך, כי הוא הלקוח יחשוב שהוא יכול לנהל בצורה די טובה, את איש המקצוע האחר. גם במקרים שהלקוח מבין שהוא חייב איש מקצוע אחר וגם במקרים שהלקוח מבין שאיש מקצוע אחר פחות טוב ממך. אז מה זה אומר בעצם? זה אומר שכאשר מעבירים ללקוח ידע מקצועי שאמור לו להבין ... ולא רק כדיון מקצועי נטו. במובן שצריכים כל ידע מקצועי שיש לך, לדעת להעביר אותו בצורה שתגרום ללקוח לרצות איש מקצוע כמוך. לדוגמה, שיטות עבודה שעוזרות לך לחסוך עלויות, באופן כללי, כנראה שהן פחות יעניינו את הלקוח. כי הן פחות ... באופן מלא לטובת הכלל ממגוון רחב של סיבות. לסיכום: הפצת תוכן מקצועי, שאמורה לשדר מקצועיות ולגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, צריכים לדעת לעשות אותה בחוכמה. כי התוכן המקצועי שלך, אמור מצד אחד לשדר ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני היא אמורה לגרום ללקוח לחשוב שהוא לא איש מקצוע ושהוא צריך איש מקצוע כך. ולכן, צריך שכל, גם לדעת איך להפיץ את הידע המקצועי שיש לך בראש.
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים את הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
איך לראיין אנשים? איך לשאול שאלות בראיון עבודה? איך להכין שאלות לראיון עבודה? איזה שאלות לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים את הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע?
... עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך להתכונן לראיון? לא להרשים את הנשאל, מראיין ומרואיין, איך לראיין עובדים? איך לראיין איש מקצוע? כאשר אתם מבצעים ראיון עבודה או מראיינים איש מקצוע, השאלות שתחליטו לשאול הן קריטיות עבור הערכת הידע והיכולות של המרואיין. אליעד כהן מסביר כיצד לשאול שאלות בצורה נכונה ... מהמרואיין בצורה נקייה ונטולת פניות. המלכודת בה מראיין נכנס: הנטייה להרשים את המרואיין במהלך ראיון עבודה או ראיון עם איש מקצוע, יש נטייה מובהקת של מראיינים לנסות להרשים את המרואיינים בידע שלהם. לדוגמה, אם אתם מראיינים רואה חשבון או עובד ... עבודה? איך לראיין אנשים? איך להכין שאלות לראיון עבודה? מה לשאול בראיון עבודה? איך לשאול שאלות נכונות? איך לראיין איש מקצוע? איך לשאול שאלות נכון ולהוציא מידע ממרואיין? כאשר שואלים מישהו שאלות ומנסים לברר מה הוא יודע, חשוב לשים לב ... השאלות, ולא נכנס לדמות שבה אתה מנסה להרשים את הנשאל בידע שלך. מה לא לעשות? לדוגמה, אם אתה מראיין איש מקצוע - רואה חשבון, עובד חדש לעסק שלך או כל אדם אחר - והמטרה שלך היא לבדוק את הידע שלו, ...
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור ... בצורה שונה כדי להצליח לפצח את האתגרים השיווקיים הספציפיים שלך. ובאותו הקשר אומר, שיש כמובן את השיקולים הכלליים בבחירת איש מקצוע שאמור להשיג לך מטרה כלשהי. השיקולים הכלליים של כמה אתה חושב שהוא חכם באופן כללי. וכמה אתה חושב שהוא ... למכור כל מוצר וגם על כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת וגם כמובן בהקשר הרחב יותר של איך לבחור איש מקצוע וכולי.
הצלחה בראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? איך לעבור ראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך למכור את עצמך בראיון עבודה? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה כשיחת מכירה, איך לענות בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה?
הצלחה בראיון עבודה, איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? איך לעבור ראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך למכור את עצמך בראיון עבודה? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה כשיחת מכירה, איך לענות בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה?
... עבודה כשיחת מכירה, איך לענות בראיון עבודה? מה לענות בראיון עבודה? איך להתייחס לראיון עבודה - כאיש מכירות או כאיש מקצוע? אחת הטעויות הנפוצות של אנשים בראיון עבודה היא לנסות להיות איש מכירות ולמכור את עצמם למעסיק בכל מחיר. אדם ... מוכר שמנסה לדחוף מוצר, שהמוצר הזה הוא הוא עצמו. לעומת זאת, הדרך הנכונה יותר להתייחס לראיון עבודה היא להיות איש מקצוע. אדם כזה מגיע בגישה של בירור ובדיקה. הוא לא אומר מיד שהוא מתאים, אלא בוחן את התפקיד בצורה עניינית ... בצוות? להתעניין בתנאים ובציפיות לעתיד: מהם אפשרויות הקידום? איך החברה מודדת הצלחה בתפקיד הזה? הדרך הזאת גורמת לך להיתפס כאיש מקצוע אמיתי, שמבין את המשמעות של לקיחת תפקיד חדש ברצינות רבה, ולא רק מישהו שרוצה לקבל עבודה בכל מחיר. איך ... החשובים להצלחה בראיון עבודה הוא לא לנסות להיות איש מכירות שמנסה למכור את עצמו ולהתקבל בכל מחיר, אלא להיות איש מקצוע שבוחן בצורה אובייקטיבית את ההתאמה שלו לתפקיד ולחברה. להיות איש מקצוע ולא איש מכירות ישנם אנשים שמגיעים לראיון עבודה ומתמקדים בלשכנע את המראיין שהם מתאימים לתפקיד. הם אומרים משפטים כמו: ... עונה על הדרישות שלכם, ומסייע לכם לקבל החלטה נכונה. באופן טבעי, רוב האנשים יעדיפו לרכוש ממוכר שמציג את עצמו כאיש מקצוע שמספק פתרון, ולא ממי שמשדר רק רצון למכור. כך גם בראיון עבודה - אם אתה מציג את עצמך כאדם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איש מקצוע, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איש מקצוע, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכה, מאמן מנטלי, ייעוץ נפשי מומלץ בנושא איש מקצוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7656 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 15:06:17 - wesi1