אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ליצור תחושה ✔איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה איש המכירות רוצה להישמע כאיש מקצוע בעיני הלקוח. ובגלל זה איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כמו שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע.

ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני הלקוח שאתה מדבר איתו, לא בהכרח מבין את השפה המקצועית שאתה מדבר איתו בה. כי מצד אחד כאשר אתה בדמות של איש מקצוע, הרי שאתה מדבר בשפה מקצועית. אבל מצד שני כאשר אתה מדבר בשפה מקצועית שהלקוח לא מבין אותה, הרי שזה יכול לגרום לתחושת ריחוק מול הלקוח ולגרום לו לא להבין אותך וכתוצאה מכך דווקא לא לסמוך עליך. כי הוא לא מבין מה אתה אומר לו.

ולכן צריך לשים לב, שהמטרה שלך היא לא רק לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, כי יתכן שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל הוא יחשוב גם שהוא לא מבין אותך או שאתה לא מבין אותו ובכך זה מגדיל את הסיכוי שלא תהיה עסקה. ולכן אתה צריך גם לגרום ללקוח להבין שאתה מבין אותו ושהוא מבין אותך וכולי.

ולכן בשורה התחתונה, צריך לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח כפי מה שמתאים לו. דהיינו, צריך לשים לב למינון הנכון של השימוש במושגים מקצועיים. ולשים לב שלא מדברים בשפה גבוהה מידי שתיצור ריחוק מהלקוח ולא בשפה פשוטה מידי שאולי תגרום ללקוח לחשוב שאתה לא מקצועי. והכל במינון הנכון וכולי.
תחושת ריחוק לסמוך עליך התנשאות איש המכירות רוצה למכור אנשי מכירות לגרום ללקוח להבין אותך מתי למכור ללקוח שימוש במושגים מקצועיים מגדיל את הסיכוי לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח לדבר בשפה עממית איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח איך לא ליצור תחושת זרות איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להבין איך לגרום ללקוח להבין אותך איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך איך לגרום ללקוח שלך איך לדבר איך לדבר בשפה גבוהה איך לדבר בשפה של הלקוח איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוח בשפה שלו איך לדבר עם לקוחות איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשדר מקצועיות מול הלקוח איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות איש מקצוע אנשי מכירות בעיני הלקוח האם לסמוך הרגשה הרגשה של זרות הרגשה של ריחוק הרגשת זרות הרגשת ריחוק השפה של הלקוח התנשאות זרות טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות לא ליצור תחושת זרות מהלקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח להבין לגרום ללקוח להבין אותך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לדבר בשפה גבוהה לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח לדבר בשפה מקצועית לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לדבר בשפה עממית לדבר בשפה עממית עם הלקוח לדבר בשפה פשוטה לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח לדבר בשפה של הלקוח לדבר עם הלקוח לדבר עם הלקוח בשפה שלו לדבר עם לקוח לדבר עם לקוח בשפה שלו לדבר עם לקוחות להבין אותך להישמע להישמע מתנשא כלפי הלקוח להישמע מתנשא כלפי לקוח לחשוב שאתה מקצועי לטעות ליצור ליצור חוויה ליצור רגש ליצור רגשות ליצור תחושה ליצור תחושת זרות למה לגרום ללקוח לסמוך לסמוך עליך לקוח לקוחות לשדר לשדר מקצועיות לשדר מקצועיות מול הלקוח לשדר מקצועיות מול לקוח לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מול לקוח מול לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מקצוע מקצועיות מקצועיות בעיני הלקוח מקצועיות בעיני לקוח מתנשא על מי לסמוך רגש רגשות ריחוק שפה גבוהה שפה מקצועית שפה עממית שפה פשוטה שפה של לקוח תחושה תחושה של זרות תחושה של ריחוק תחושות תחושת זרות תחושת ריחוק תחושת ריחוק מול הלקוח תחושת ריחוק מול לקוח
יצירת מציאות, כוח המחשבה, דמיון מודרך, מסע אסטראלי, חוויה אסטרלית, חוויה חוץ גופית, הליכת רוח, ליצור מציאות כרצונך, לרצות לטייל בעולם, לראות עולם, טיולים בעולם, ליצור תחושה, ליצור רגש
יצירת מציאות, כוח המחשבה, דמיון מודרך, מסע אסטראלי, חוויה אסטרלית, חוויה חוץ גופית, הליכת רוח, ליצור מציאות כרצונך, לרצות לטייל בעולם, לראות עולם, טיולים בעולם, ליצור תחושה, ליצור רגש
...מאמין שיכול להיות לו באמת טוב כאן ועכשיו, ולכן הוא מחפש את הטוב במקום אחר. אילו האדם היה משוכנע שהטוב קיים כאן, הוא לא היה מחפש אותו בחוץ. כיצד אפשר להרגיש תחושה שלא חוויית אף פעם? אליעד מסביר שגם אם אדם מעולם לא היה במקום מסוים, אין שום סיבה שהוא לא יוכל לחוות תחושות הקשורות לאותו מקום, כי תחושות הן חוויה פנימית של האדם עצמו, ומקורן בתפיסה שלו. אך נשאלת שאלה עמוקה יותר: האם אפשר להרגיש תחושה שמעולם לא נחוותה או שאין עליה שום מידע מוקדם? אליעד אומר שגם כאן התשובה חיובית, כי בסופו של דבר כל התחושות...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 6
...של השומע, ותשמש בהם בשיחה, כדי ליצור תחושה של קרבה. יש לשים לב לא לעשות זאת בכלל, במקרה שבו דווקא השומע לא אוהב את הסביבה שלו, ושהוא היה רוצה להרגיש שאתה לא חלק מהסביבה שלו. מה שאומר גם, שעליך לפעמים להשתמש במושגים שהשומע לא מכיר אותם, או מכיר אותם בצורה חלקית, כדי ליצור מולו תחושה של נפרדות ובידול, במקרים שבהם השומע רוצה להרגיש שאתה נבדל ממנו / שייך לאוכלוסיה אחרת שהוא רוצה להשתייך אליה / יכול לסמוך עליה. מה שאומר גם, ששימוש במושגים שהשומע לא מכיר, יוצר מולו תחושת ריחוק, ויש להימנע מכך, אם אין...
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
...איך לשכנע לקוחות? איך משפיעות המילים בטח, איזה שאלה על חוויית הלקוח? המשפט בטח, איזה שאלה? נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח. הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה...
קנאה בזוגיות, לגרום לאשה לא לקנא, לגרום לגבר לא לקנא, התאמה על פי המזל, התאמה אסטרולוגית, אישה קנאית, גבר קנאי, אהבה בזוגיות, להצליח בזוגיות, הצלחה בזוגיות, בעיות בזוגיות, גישור זוגי
קנאה בזוגיות, לגרום לאשה לא לקנא, לגרום לגבר לא לקנא, התאמה על פי המזל, התאמה אסטרולוגית, אישה קנאית, גבר קנאי, אהבה בזוגיות, להצליח בזוגיות, הצלחה בזוגיות, בעיות בזוגיות, גישור זוגי
...ואם היא תראה שתאהב אותה יותר, אז היא לא תקנא. זה לא בהכרח נכון. ש: מניסיון, זה מגדיל את הפחד. אליעד: לא. לא נכון. לפעמים זה מגדיל את הפחד, לפעמים זה מקטין את הפחד. זה גם התשובה לשאלה שלך עליו, למה הוא לא משקיע יותר? כי הוא מפחד שאם הוא ישקיע יותר הוא מגדיל את הרצון ואז הוא יכול להסתבך עוד יותר. עכשיו, אתה מבין מה אני אומר? מהיבט מסוים אם אתה תיתן לה יותר אהבה יכול להיות שהיא תגיד: אהה באמת? יפה, עכשיו עוד יותר היא תהיה קנאית. מצד שני היא יכולה להגיד, אה אוקי הוא אוהב אותי, אז אני אהיה פחות קנאית...
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
...וישיר, בלי ספר לי על עצמך ובלי מי אתה. בדרך זו, הלקוח לא יחשוש שמנסים להתאים לו סיפור מלאכותי. הפשטות והבהירות במכירה עשויות ליצור תחושה של שקיפות ואמינות רבה יותר. הלקוח יקבל את התחושה שהמוכר בטוח במוצר שלו, ולא מנסה ליצור אשליה של התאמה מזויפת. אליעד מזכיר שחשוב להבחין בין הצורך בשאלות רלוונטיות לגבי המוצר לבין שאלות אישיות מיותרות, ולדעת מתי כדאי להימנע מהן. לסיכום, למרות שיש ערך ביצירת קשר אישי עם הלקוח, אליעד מדגיש שיש להשתמש בשאלות אישיות בזהירות רבה, להימנע משאלות רבות מדי או אישיות מדי,...
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
...מילה או משפט הוא מתכוון לומר. דרך שנייה, שהינה מתקדמת יותר, היא לנסות להבין את המהות או הרגש שהאדם השני רוצה להעביר ולא רק את המילה המדויקת. במצב כזה, אפילו אם לא תדייק במילה המדויקת שהוא רצה לומר, עדיין תוכל לומר את מהות הדברים שלו, והוא ירגיש שזוהי בדיוק כוונתו. לדוגמה, אם מישהו אומר: היה לי ממש כיף בסוף השבוע, הייתי בים, ובים היה ממש..., ואתה משלים אותו במילה כיף, אפילו אם הוא התכוון לומר אוויר נעים או משהו דומה, סביר להניח שהוא יאשר את דבריך. זאת משום שהמהות של המשפט היא שהיה לו טוב, נהנה וכדומה...
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים, איך ליצור אמון באמצעות השלמת מילים? מיומנויות שיחה מתקדמות, קריאת מחשבות, מה מישהו חושב? איך לדעת מה מישהו רוצה לומר? ראפור למתקדמים, יצירת כימיה בין אישית, איך מתקשרים משקרים?
...להיראות מלאכותיות. - השלמה לא נכונה (כלומר, השלמת מילה שהאדם כלל לא התכוון אליה) מזיקה יותר משהיא מועילה, כי היא מבליטה אי - הבנה. - צריך לזכור שכל אדם הוא עולם ומלואו, ויש מי שדווקא יירתע מאדם שמבין אותו טוב מדי, או ירצה לא לשתף פעולה כדי לא להרגיש חשוף מדי. האם ניתן ללמוד הכל באופן שיטתי? בהחלט אפשר. המיומנות הזו כרוכה בלימוד מעמיק של קריאת אנשים, הבנת דפוסי חשיבה וניתוח סיבתיות. יש אנשים שחוקרים את התחום לעומק, כולל מאמנים, פסיכולוגים או אנשי תקשורת, כדי לשפר יכולת הזדהות ולהצליח לקרוא מחשבות...
אמונות טפלות. מה החיסרון באמונות טפלות שגורמות להרגיש טוב?
...טפלות שגורמות לאדם לפחד משטויות וכיוב. ישנן אמונות טפלות שעוזרות לשרלטנים לשלוט באדם. ישנן אמונות טפלות שיוצרות אצל האדם אובססיה והתמכרות מיותרת. ישנן אמונות טפלות שיוצרות בחיים של האדם סבל ורע. האמונות הטפלות האלו ברור שאינן טובות לאדם. לעומתן יש את האמונות הטפלות שגורמות לאדם להרגיש טוב. האדם נמצא בבעיה כלשהי, מאמין במשהו, וזה גורם לו להרגיש טוב. מה הבעיה בכך? תשובה: ראשית נקדים. כדי להרגיש טוב באמת, צריך בסך הכל לדעת את האמת. המציאות היא טובה באמת מצד עצמה. הגורם היחיד האחראי לכך שהאדם אינו מרגיש...
ביטחון עצמי, שיפור ביטחון עצמי, העלאת ביטחון עצמי - איך לרכוש ביטחון עצמי? איך לחזק את הביטחון העצמי?
...עצמו ולגבי היכולות שלו. והאמת, מביאה לאדם יציבות ושקט ורוגע נפשי, וממילא היא מחזקת אצל האדם את הביטחון העצמי שלו. ואם האדם מחפש את האמת, ומגלה שהוא לא יכול לעשות דבר כלשהו. הרי שטוב שלא יהיה לאדם ביטחון עצמי שקרי, יותר מאשר שהאדם בטעות יהיה בטוח בעצמו בדבר של שקר, ואחכ הוא יגלה את זה בדרך הקשה. ועדיף לאדם לברר את האמת ולדעת שהוא לא יכול לעשות משהו, מאשר לחשוב שהוא יכול לעשות אותו, ולהיכשל אחכ. ועל ידי חיפוש האמת, האדם יודע בדיוק את היכולות שלו, ועל ידי זה האדם מגיע לביטחון עצמי אמיתי. ונסכם: ביטחון...
חוש המישוש, חמשת החושים, דמיון, עוצמת המחשבה, דמיון או מציאות, חלום או מציאות, מציאות דמיונית
חוש המישוש, חמשת החושים, דמיון, עוצמת המחשבה, דמיון או מציאות, חלום או מציאות, מציאות דמיונית
...שמה שאנחנו חווים באמצעות החושים, ובפרט דרך חוש המישוש, הוא לא בהכרח המציאות המוחלטת אלא ביטוי של המחשבה והדמיון שלנו. אליעד פותח בדוגמה פשוטה ואומר שאם נדמיין אש שורפת לנו את האצבע, נוכל ממש להרגיש את הכאב, אפילו מבלי שנחווה אש במציאות. הוא מדגיש שהמוח שלנו מסוגל ליצור תחושה חזקה ואמיתית, על אף שהדבר מתרחש רק בדמיון. האם אפשר להרגיש טעם רק בעזרת המחשבה? בהמשך, אליעד משתמש בדוגמה נוספת הקשורה לטעם של סושי. הוא מסביר שאם נתמקד כל היום בלחשוב על סושי, בסופו של דבר הטעם שנחווה כשנאכל כל דבר אחר יתחיל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ליצור תחושה, האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ליצור תחושה, מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכה, מאמן למציאת עבודה, קואצ'ר לילדים בתחום ליצור תחושה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.3281 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 16:51:41 - wesi1