אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תחושה של זרות ✔איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
והפעם נדבר על עוד טעות נפוצה של אנשי מכירות, והיא שאיש המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה איש המכירות רוצה להישמע כאיש מקצוע בעיני הלקוח. ובגלל זה איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כמו שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע.

ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל מצד שני הלקוח שאתה מדבר איתו, לא בהכרח מבין את השפה המקצועית שאתה מדבר איתו בה. כי מצד אחד כאשר אתה בדמות של איש מקצוע, הרי שאתה מדבר בשפה מקצועית. אבל מצד שני כאשר אתה מדבר בשפה מקצועית שהלקוח לא מבין אותה, הרי שזה יכול לגרום לתחושת ריחוק מול הלקוח ולגרום לו לא להבין אותך וכתוצאה מכך דווקא לא לסמוך עליך. כי הוא לא מבין מה אתה אומר לו.

ולכן צריך לשים לב, שהמטרה שלך היא לא רק לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע, כי יתכן שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע, אבל הוא יחשוב גם שהוא לא מבין אותך או שאתה לא מבין אותו ובכך זה מגדיל את הסיכוי שלא תהיה עסקה. ולכן אתה צריך גם לגרום ללקוח להבין שאתה מבין אותו ושהוא מבין אותך וכולי.

ולכן בשורה התחתונה, צריך לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח כפי מה שמתאים לו. דהיינו, צריך לשים לב למינון הנכון של השימוש במושגים מקצועיים. ולשים לב שלא מדברים בשפה גבוהה מידי שתיצור ריחוק מהלקוח ולא בשפה פשוטה מידי שאולי תגרום ללקוח לחשוב שאתה לא מקצועי. והכל במינון הנכון וכולי.
לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לדבר בשפה גבוהה איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח הרגשת זרות להישמע מתנשא כלפי לקוח מגדיל את הסיכוי איך לא ליצור תחושת זרות מטרות תחושה של ריחוק בעיני הלקוח לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח איך לא ליצור תחושת זרות איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להבין איך לגרום ללקוח להבין אותך איך לגרום ללקוח לחשוב איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי איך לגרום ללקוח לסמוך עליך איך לגרום ללקוח שלך איך לדבר איך לדבר בשפה גבוהה איך לדבר בשפה של הלקוח איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוח בשפה שלו איך לדבר עם לקוחות איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשדר מקצועיות מול הלקוח איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איש מכירות איש מקצוע אנשי מכירות בעיני הלקוח האם לסמוך הרגשה הרגשה של זרות הרגשה של ריחוק הרגשת זרות הרגשת ריחוק השפה של הלקוח התנשאות זרות טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות לא ליצור תחושת זרות מהלקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח להבין לגרום ללקוח להבין אותך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לדבר בשפה גבוהה לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח לדבר בשפה מקצועית לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח לדבר בשפה עממית לדבר בשפה עממית עם הלקוח לדבר בשפה פשוטה לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח לדבר בשפה של הלקוח לדבר עם הלקוח לדבר עם הלקוח בשפה שלו לדבר עם לקוח לדבר עם לקוח בשפה שלו לדבר עם לקוחות להבין אותך להישמע להישמע מתנשא כלפי הלקוח להישמע מתנשא כלפי לקוח לחשוב שאתה מקצועי לטעות ליצור ליצור חוויה ליצור רגש ליצור רגשות ליצור תחושה ליצור תחושת זרות למה לגרום ללקוח לסמוך לסמוך עליך לקוח לקוחות לשדר לשדר מקצועיות לשדר מקצועיות מול הלקוח לשדר מקצועיות מול לקוח לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מול לקוח מול לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מקצוע מקצועיות מקצועיות בעיני הלקוח מקצועיות בעיני לקוח מתנשא על מי לסמוך רגש רגשות ריחוק שפה גבוהה שפה מקצועית שפה עממית שפה פשוטה שפה של לקוח תחושה תחושה של זרות תחושה של ריחוק תחושות תחושת זרות תחושת ריחוק תחושת ריחוק מול הלקוח תחושת ריחוק מול לקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
...ללקוח, להגיד ללקוח שלום המוצר הזה הוא ככה וככה בלי שום תוספות, בלי תספר לי על עצמך או מי אתה, או אפשר לקבל בלי השאלות האלה. לא תמיד צריך אותן כי עוד פעם תזכרו מהיבט מסוים זה יוצר קרבה בין הלקוח למכור וגם הסברתי בפעם אחרת שזה גם יוצר תחושה של זרות בכלל כי אם אתה שואל את הלקוח שאלות והוא אומר רגע למה הוא שאל אותי שאלות מה הוא לא מכיר אותי, מה אנחנו אנשים זרים?, בהפוך על הפוך ויש לזה עוד הרבה יתרונות שאפשר כמובן גם לעשות התאמה של המכירה ללקוח וכו. אבל אף על פי כן אני מזכיר שימו לב לשאול את הלקוח שאלות...
איך לפנות למישהו? האם לקרוא למישהו בשם הפרטי? לקרוא למישהו בשם חיבה, לפנות למישהו בצורה פורמאלית, לפנות למישהו בצורה לא פורמאלית, איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור קרבה? לפנות ללקוח בשמו הפרטי, שימוש בשם פרטי, שם הלקוח
...כי יש מצבים שבין אנשים קרובים, לא פונים אחד לשני בשם פרטי בכלל, אלא הפניה היא דווקא בצורה אחרת. ולפעמים דווקא פניה בשם פרטי, יכולה לתת תחושה של זרות... ויש מצבים שהאדם מניח שאדם קרוב אליו, יקרא לו בשם חיבה דווקא ולא בשם פרטי. ואז אם תקרא לו בשם חיבה, אז דווקא הוא ירגיש יותר קרוב אליך. אבל לפעמים זה ישמע לו מוזר מידי שאתה קורא לו בשם חיבה, ואז זה יצור בעיה יותר גדולה. ואז לדוגמה עליך לדעת, איך לפנות בצורה של חיבה, ולא בצורה של שם פרטי שתיצור תחושה רשמית, ואיך לא לעשות את זה קרוב מידי, שלא יהיה חשוד...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 1
...שלך, לצורך העברת המסרים השונים. לדוגמה, כאשר אתה רוצה שהשומע יתמקד יותר במה שאתה אומר, אז לפעמים באפשרותך לדבר יותר לאט מקצב הדיבור הרגיל שלך, כדי שהשומע יתבונן יותר במה שאתה אומר. ולפעמים אם אתה רוצה לומר משהו, ושהשומע לא יתעמק בו יותר מידי, באפשרותך להעלות ולהאיץ את קצב הדיבור שלך, כדי שהשומע לא יתעמק יותר מידי במה שאתה אומר. ולפעמים באפשרותך להאיץ את קצב הדיבור שלך, ותכף לדבר קצת יותר לאט, כדי לגרום לשומע להתרכז במה שאתה אומר לו כרגע, כדי שהוא יפסיק לחשוב על מה שאמרת לו קודם. רק שצריך לשים לב...
איך להתמודד עם בדידות? איך לא להרגיש בודד? הרגשת לבד, תחושת בדידות, מרגיש לבד, התמודדות עם פרידה, התמודדות עם אובדן, זוגיות, חוסר שייכות, חוסר ביטחון, שעמום, חוסר אהבה עצמית
איך להתמודד עם בדידות? איך לא להרגיש בודד? הרגשת לבד, תחושת בדידות, מרגיש לבד, התמודדות עם פרידה, התמודדות עם אובדן, זוגיות, חוסר שייכות, חוסר ביטחון, שעמום, חוסר אהבה עצמית
... מקצועית. מהי הסיבה העמוקה לחיפוש שייכות חברתית? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשים מרגישים בודדים ומחפשים שייכות היא הרצון להימנע מהרגשת זרות וחוסר ביטחון. כאשר אדם חש שהוא חלק מקבוצה או חברה, הוא מקבל תחושה של ביטחון מעצם הידיעה שיש סביבו ...
שייכות חברתית, הרגשת שייכות, תחושת שייכות, מרגיש חוסר שייכות, רוצה להרגיש שייך, תחושת חוסר שייכות, תחושת בדידות, רגשות שייכות, להרגיש אהבה עצמית, לאהוב את עצמך
שייכות חברתית, הרגשת שייכות, תחושת שייכות, מרגיש חוסר שייכות, רוצה להרגיש שייך, תחושת חוסר שייכות, תחושת בדידות, רגשות שייכות, להרגיש אהבה עצמית, לאהוב את עצמך
...פרדוקס הרצון לשייכות. הוא טוען שלפעמים הרצון להרגיש שייך יכול דווקא להרחיק את האדם מהמטרה שלו, שכן הרצון לשייך את עצמו יוצר לחץ פנימי ומניע אותו לנקוט פעולות חיצוניות שעשויות שלא להוביל לתוצאה הרצויה. לכן, אליעד מציע את הגישה שבה על האדם להתחיל מהפנמה של עצמו ולהיות שלם עם עצמו קודם, ורק אז הרצון לשייכות יוכל להתממש בצורה בריאה. לסיום, אליעד מדבר על כך שלמרות שהרצון לשייכות עשוי להרגיש כמו צורך חיוני, הוא בסופו של דבר הוא רק אחד מהרצונות החיצוניים שנוכל לרצות. כל עוד הרצון הזה לא יגולל מתוך הבנת...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 2
...אותו. אבל באפשרותך להתנסח גם בצורה של נעשה כך וכך בשביל כך וכך. דהיינו, לדבר בלשון רבים. כדי לתת לשומע תחושה שגם הוא עושה לך טובה ושהוא מגיע ממקום של כוח. ולא רק שאתה עושה לו טובה ושהוא מגיע ממקום של חולשה. אבהיר, כי לפעמים צריך דווקא לדבר בלשון יחיד רק על השומע. כאשר אתה לא רוצה לגרום לשומע לחשוב שגם הוא עושה לך טובה, בזה שהוא עושה את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. אבל לפעמים יש מצבים, שהשומע מרגיש לא בנוח לעשות משהו, כי זה חושף את החולשה שלו. ואז אם אתה מראה שגם אתה חלש ושגם אתה צריך אותו, אז הוא מרגיש...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
...גם, אז אני מבין, אז אתה מחפש את זה ואת זה, וכהה וככה, ואתה גם מעדיף ככה וככה וכנראה שאתה צריך ככה וככה, ונכון שככה וככה? מהיבט מסוים, ככל שאתה תקלע, אתה המוכר, תקלע יותר לפרטים במה שהלקוח מחפש, ככה אתה יותר רוכש את האמון של הלקוח. כי אתה לא שאלת אותו מה הוא צריך, אתה ידעת מה הוא צריך, בלי שתשאל אותו, שזה מראה כביכול על קרבה: אהה, אז אנחנו מכירים, אם אתה אומר לי מה אני מה אני צריך, וזה בדיוק מה שאני צריך, כנראה שאתה מכיר אותי, כנראה שאתה יודע מה אני בדיוק מחפש. וגם פה צריך להיות זהירים, כי הרבה פעמים...
מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, איזה שאלה לשאול? לשאול את השאלה הנכונה, מה באמת מפריע לך? מה באמת אתה רוצה? למה אני שונה? מרגיש שונה, לא מצליח להתחבר, מרגיש זרות
מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, איזה שאלה לשאול? לשאול את השאלה הנכונה, מה באמת מפריע לך? מה באמת אתה רוצה? למה אני שונה? מרגיש שונה, לא מצליח להתחבר, מרגיש זרות
...שלך, עליך להבין את הקשיים שאתה נתקל בהם ולפעול ישירות לפתרונם. האם כדאי להימנע משאלות מסוימות? אליעד מסביר ששאלות רבות משמשות כאמצעי לבריחה מבעיות. לדוגמה, אדם יכול לשאול למה אני לא מצליח לדבר עם אנשים? כאשר השאלה האמיתית היא על פחד מביקורת או חוסר ביטחון. השאלות האמיתיות דורשות לא רק כנות אלא גם אומץ להתמודד עם המציאות כפי שהיא, ולא לברוח ממנה דרך שאלות נוחות. מהי מודעות עצמית? איך שואלים את השאלות הנכונות? איך להתמודד עם בעיות פנימיות? למה אנחנו שואלים את השאלות הלא נכונות? איך למצוא פתרון לבעיות...
חוקיות של אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לסלוח לך, אהבה הדדית
חוקיות של אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לסלוח לך, אהבה הדדית
...אליעד מציין כי הרצון להידמות למישהו יכול להתבטא בדרכים רבות, כמו שינוי בהעדפות, תחביבים ופעולות. למשל, אם מישהו אהוב עלינו מעדיף לבוש מסוים, נוכל גם אנו להתחיל ללבוש בגדים דומים כדי ליצור קרבה או תחושת חיבור. תהליך זה מתרחש לעיתים גם בתת - מודע, כשאדם מתחיל לשדר את הערכים וההעדפות של האחר. מה הקשר בין קרבה רגשית ובחירה חופשית? ההרצאה גם עוסקת בשאלה האם אנחנו באמת בוחרים את תחומי העניין שלנו או האם הם נגרמים על ידי השפעה חיצונית. אליעד מציין כי פעמים רבות יש תחושה של חוסר בחירה חופשית, וההתאהבות...
נתינה ללא תנאים, לתת בלי לרצות לקבל, למה לעזור לאחרים? למה להיות טוב? אהבה ללא תנאים, מה טוב בלתת? רצון לתת, רצון לקבל, ליצור קרבה, תחושת זרות, תחושת ניכור, תחושת בדידות, תחושת ריחוק
נתינה ללא תנאים, לתת בלי לרצות לקבל, למה לעזור לאחרים? למה להיות טוב? אהבה ללא תנאים, מה טוב בלתת? רצון לתת, רצון לקבל, ליצור קרבה, תחושת זרות, תחושת ניכור, תחושת בדידות, תחושת ריחוק
...אם כל נתינה כוללת תנאים, כלומר, אם יש ציפיות סמויות (למשל רצון להרגיש טוב עם עצמנו אחרי שעשינו משהו טוב), ומדובר בשאלות פילוסופיות כמו האם כל פעולת נתינה היא באמת נטולת תנאים, או שזו רק תחושה שאנחנו רוצים להרגיש טוב או קרוב לאדם השני. אליעד מבקש להדגיש שהנתינה תמיד כרוכה ברצון כלשהו, גם אם זה רצון שנראה לא ישיר. בהרצאה, עולות גם מחשבות על תחושת זרות וקרבה בין אנשים. אליעד מציע שתחושת הקרבה יכולה להתפתח מתוך נתינה, אך רק אם אנו באמת פתוחים לקבל את מה שיש לאדם אחר להציע לנו. מה שמוביל לתובנה שתחושת...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תחושה של זרות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תחושה של זרות, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ טיפולי, אימון אישי טלפוני, מאמן אישי לבני נוער בנושאי תחושה של זרות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 18:06:56 - wesi1