אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2 3 4
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
15:48איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה? בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר או השירות עונים בצורה מדויקת על הצרכים והחסרונות שהוא מרגיש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במילים שהלקוח בעצמו משתמש בהן. אליעד כהן מסביר, שהמטרה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב לא באמצעות עצם המכירה, אלא על ידי תחושה שהחסרונות שהוא חווה מתמלאים על ידי המוצר שהוא קונה. לדוגמה, כאשר לקוח מגיע לסוכנות מכירת רכבים ואומר אני רוצה לקבל מידע על האוטו הזה, המוכר החכם יגיד לו אני אתן לך פרטים על האוטו, ולא רכב, למרות שלכאורה מדובר באותו דבר בדיוק. זאת מפני שהלקוח בחר להשתמש במילה אוטו, ולכן השימוש במילה אחרת עלול להרחיק אותו מהתחושה הסובייקטיבית שהמוצר הוא בדיוק מה שהוא מחפש. דוגמה נוספת היא כאשר לקוח אומר אני מחפש רכב לנסיעה לטיול. במקרה כזה המוכר צריך להשתמש בדיוק באותן המילים, רכב לנסיעה לטיול, ולא להחליף את המילים למשהו כמו רכב כיפי לטייל. ההבדל כאן הוא שבשימוש במילים אחרות, הלקוח צריך לבצע פעולה נוספת של מחשבה, לשאול את עצמו האם המוצר שהוצג אכן עונה על מה שהוא מחפש. הפעולה הזו מיותרת, ולכן שימוש מדויק במילים של הלקוח מייעל את תהליך המכירה. מתי לא מומלץ להשתמש במילים של הלקוח? למרות היתרונות הברורים בשימוש במילים של הלקוח, ישנם מקרים בהם זה עלול להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם הלקוח אומר אני מעוניין לקנות, יכול להיות שעדיף שהמוכר לא יחזור על המילה מעוניין, אלא דווקא ישתמש במילים חזקות יותר כמו צריך או חייב, כדי להגביר את תחושת הדחיפות והצורך לקנות. עוד דוגמה לכך היא כאשר הלקוח משתמש במונחים שעשויים להקטין או להמעיט מערך המוצר. אם הלקוח אומר אני מחפש משהו סביר במחיר סביר, והמוצר שנמכר הוא ברמה גבוהה משמעותית, עדיף שהמוכר לא יחזור על המילה סביר, אלא יציג את המוצר במילים שמביעות איכותו הגבוהה כמו מוצר הרבה יותר טוב ממה שחשבת. מה קורה כאשר הלקוח מתאר מוצר בצורה שלילית או לא מדויקת? אליעד כהן מציין מצב נפוץ שבו הלקוח מתאר את מה שהוא מחפש ... כמו למשל אני מחפש משהו שיעבוד רוב הזמן, בעוד שהמוצר עובד באופן מושלם כל הזמן. במקרה זה, חשוב לא לחזור על התיאור שהלקוח השתמש בו, כי זה יכול לפגוע בתדמית המוצר. במקום זאת, יש לומר ללקוח המוצר הזה עובד כל הזמן, ולהראות לו בכך את הערך המוסף שלו. עם זאת, לפעמים אפילו שימוש בחלק מהמילים שהלקוח בחר יכול להיות בעייתי, מכיוון שהוא עלול ליצור אצל הלקוח אסוציאציה למילים השליליות שבהן הוא השתמש. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא מחפש רכב שלא יעשה כאבי גב, עדיף לשנות את התיאור לחיובי יותר כמו רכב נוח במיוחד. מה עושים כשהלקוח לא סגור על עצמו? לעיתים הלקוח אינו בטוח שהוא רוצה את מה שהוא עצמו תיאר, למרות שהשתמש במילים מסוימות. אליעד כהן מסביר שהלקוח יכול לומר שהוא רוצה מוצר מסוים (א), אבל בתוך תוכו הוא בעצם רוצה משהו טוב יותר (ג). במקרה כזה, שימוש מדויק במילים שלו עלול דווקא להניא אותו מרכישה. לכן, במצבים כאלו מומלץ להציג את המוצר מעט אחרת, להשתמש במונחים אחרים שמבליטים יתרונות וחוזקות שהלקוח אולי לא ידע לתאר בעצמו. אם הלקוח עדיין מהסס לאחר שהמוצר הוצג לו מחדש בצורה מחמיאה יותר, אפשר אפילו להציג את המוצר כולו כאילו מדובר במשהו חדש לגמרי, ובכך לגרום ללקוח להרגיש שמדובר במוצר שונה וטוב יותר מזה שהוא תיאר בתחילה. מה המסקנה על השימוש במילים של הלקוח בתהליך המכירה? המסקנה החשובה של אליעד כהן היא שהכל תלוי בהקשר הספציפי של המכירה. באופן כללי, שימוש במילים של הלקוח עדיף כי הוא מייצר ראפור והזדהות. אך צריך להיות מודעים ל
להראות רגשות הנחות איך להסביר את עצמך סובייקטיביות זמן ומקום רגש משמעותיות
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך ... איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא על ידי זה שאתה שם לב למילים שבהם הוא מתאר את הצרכים שלו. ועל ידי זה שלאחר מכן, כאשר אתה מציג את הפתרון לבעיה שלו, אז אתה משתמש גם באותן המילים בדיוק שהוא תיאר שהוא רוצה אותן, וגם במילים המנוגדות למילים שהוא הביע התנגדות אליהן. ואסביר: בשלב הראשון עליך לאסוף מידע על הלקוח. כאשר המידע שאתה צריך לאסוף על הלקוח, זה אילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של הזדהות ושל אהבה. ואילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של ניכור ושל שנאה. כי כל אדם, יש מילים שגורמות לו להרגיש יותר טוב, ויש מילים שגורמות לו להרגיש יותר רע. והדרך שלך לדעת איזה מילים גורמות ללקוח שלך להרגיש יותר טוב, היא ... שלו. ואז, או שיש לך את מה שהוא צריך, או שלא. אבל, כאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עוטף את המהות של מה שהוא רוצה, בעטיפות שונות שמורכבות ממילים שונות. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני רוצה ... את מהות הרצון של הלקוח, דהיינו, תעטוף את הטלביזיה שהלקוח רצה, בעטיפה שבה הלקוח רצה לקבל את הטלביזיה שלו, דהיינו, תאמר ללקוח הנה יש לי כאן טלביזיה במיוחד עבורך, שאתה תשב מולה בכיף ותהנה ממנה. כאשר ... טוב מאוד, אבל זה משאיר את הבקשה של הלקוח, בגדר של בקשה בלבד. ובמקום זה אפשר לומר הנה טלביזיה, שתשב מולה בכיף ותהנה ממנה. דהיינו, הפכת את הבקשה שלו, למילוי של הבקשה שלו. הוא רצה לשבת, ואתה כבר מציג את זה כעובדה, שהוא כבר יושב מול הטלביזיה. הוא רצה ליהנות מהטלביזיה, ואתה אומר לו שהוא כבר נהנה מאותה טלביזיה. ואעפכ אוסיף, שלפעמים ישנם מצבים, שאם אתה משנה קצת את הניסוח המקורי שבו הלקוח הציג את הרצון שלו, זה דווקא עלול ליצור התנגדות. דהיינו, לפעמים יש מצבים, שיותר טוב שתאמר ללקוח הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה בדיוק כמו שהלקוח אמר, ושלא תשנה את זה להנה טלביזיה, שתשב מולה בכיף ותהנה ממנה. כי לפעמים שינוי המילים אפילו לטובה, משנה את המשמעות, למשמעות שהלקוח לא ממש היה רוצה להיות בה. כגון לדוגמה כאן, שהלקוח אמר אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה. והמילים כדי שאוכל, מאוד יכול להיות שהם מבטאות את זה שהלקוח לא רוצה לשבת יותר מידי מול הטלביזיה, אלא הוא רק רוצה להיות מסוגל ... מול הטלביזיה, אז יכול להיות שזה יצור אצל הלקוח התנגדות, בכך שהפכת את האפשרי שלו, למחויב עבורו. דהיינו, בכך שלקחת צעד אחד קדימה את מה שהוא ביקש. כי לפעמים הלקוח רוצה להישאר בניסוח של מה שהוא ביקש, ... שהוא רוצה להשיג בסופו של דבר. דהיינו, תציג ללקוח את המוצר שלך, עם תיאור של מה שהלקוח עצמו רוצה שיקרה בסופו של דבר עם המוצר שלך. אבל עליך לזכור, שלפעמים אתה לא באמת יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג מהמוצר שלך. והוא אומר דבר אחד, אבל הרצון האמיתי שלו, הוא יכול להיות רצון אחר לגמרי. ואז, אם ... אני מחפש צעצוע לילד הקטן שלי, כדי שהילד יוכל ליהנות ולהתפתח מהמשחק שלו. אז אפשרות אחת היא לומר ללקוח, הנה יש לי משחק עבורך. כאשר בעצם המשמעות של המילה עבורך, היא עבור הצורך שלך לרכוש לילד שלך ... מציגים את המוצר, בעטיפה שהיא כמה שיותר קרובה וממשית לחוויה שאותה הלקוח רוצה להשיג. והרעיון הוא, שהלקוח, כאשר הוא מציג את הרצון שלו, הוא משתמש במילים כלשהן, שהוא היה רוצה אותן. זא שמהות הרצון של הלקוח, היא צעצוע לילד הקטן שלו. וכאשר הלקוח מציג את הרצון שלו, הוא מוסיף מילים (ואם לא, אז תנסה לגרום ללקוח להוסיף את המילים האלו), שמתארות מה הוא רוצה להשיג מהמוצר. מילים שגורמות לו להרגיש אהבה כלפי המוצר. לדוגמה: המילים הילד הקטן שלך ייהנה ויתפתח מהמשחק ה
מומחה בת זוג ילד קטן לאהוב לשכנע לקוח לרכוש לקוחות מתעניינים לקוח לא רוצה רעיונות
פיתוח החשיבה בדרך קלה, פיתוח השכל בדרך קלה, איך לפתח את המוח בקלות? הבנת הנשמע, הבנת הנקרא, ניתוח טקסטים, ניתוח משפטים, תחביר עברי, כושר התבטאות בכתב, כושר התבטאות בעל פה, איך לפתח כושר שכנוע? איך לפתח יכולת הבנה? איך ללמוד לשכנע? איך לנתח טקסט? איך לנתח משפט? איך להבין דברים? איך להבין טקסטים? איך לקרוא מחשבות? איך להבין דבר מתוך דבר?
... איך לנתח טקסט? איך לנתח משפט? איך להבין דברים? איך להבין טקסטים? איך לקרוא מחשבות? איך להבין דבר מתוך דבר? וכאן אתן תרגיל מאוד פשוט מאוד בסיסי ומאוד קל, שמי שיעשה אותו הרבה פעמים לאורך זמן, החשיבה שלו תתפתח בצורה מאוד דרמטית בהמון מובנים. כי כולם רוצים לפתח את השכל, אבל צריכים למצוא את התרגיל הפשוט ביותר והקל ביותר לביצוע, כדי לפתח את השכל. מה התרגיל? והתרגיל הוא, ניתוח משפטים, ניתוח טקסטים. דהיינו, קח משפט כלשהו, בין כמה מילים , זה יכול להיות משפט מתוך איזו כתבה, זה יכול להיות משפט ששמעת מישהו, וזה יכול גם להיות משפט שאתה ממציא. לדוגמה משפט פשוט וקצר כגון: אני רוצה ללכת לישון. והתרגיל שעליך לעשות, הוא לנסות להבין על כל מילה במשפט, על איזו שאלה המילה עונה? איך כל מילה משפיעה על המשמעות של המשפט? לדוגמה: ניקח את המשפט הנל שיש בו 4 מילים, המשפט אני רוצה ללכת לישון. עכשיו נשמיט ממנו את המילה ה 1 ונקבל את המשפט רוצה ללכת לישון. עכשיו ננסה להבין מה המשמעות של המשפט, בלי המילה הראשונה, המילה אני. או במילים אחרות, על איזו שאלה עונה המילה אני שנמצאת במשפט? והתשובה היא, שהמילה אני עונה על השאלה מי זה שרוצה ללכת לישון. המילה אני עונה על השאלה מי. כי בלי המילה אני לא נוכל לדעת מי זה שרוצה ללכת לישון. עכשיו ניקח שוב את המשפט ונשמיט ממנו את המילה ה 2 שלו, ונקבל את המשפט אני ללכת לישון. ועכשיו ננסה להבין את המשפט כמו שהוא, וננסה להבין האם בכלל יש משמעות למשפט הנל כמו שהוא? אילו משמעויות יכולות להיות למשפט הנל? אילו מילים אפשרי להשלים במשפט הנל. לדוגמה אני מתכנן ללכת לישון אני מסרב ללכת לישון אני צריך ללכת לישון אני חייב ללכת לישון אני לא בטוח אם כדאי לי ללכת לישון אני חשבתי ללכת לישון וכיוב. אז בעצם על איזו שאלה עונה המילה ה 2 רוצה במשפט? והתשובה היא שהמילה עונה על השאלה מה הייחס ביני לבין ללכת לישון? והתשובה היא רוצה, יש לי רצון ללכת לישון. עכשיו ניקח שוב את המשפט ונשמיט ממנו את המילה ה 3 שלו, ונקבל את המשפט אני רוצה לישון. ועכשיו ננסה להבין את המשפט כמו שהוא, וננסה להבין האם בכלל יש משמעות למשפט הנל כמו שהוא? אילו משמעויות יכולות להיות למשפט הנל? ונראה כי למשפט הזה בהחלט שיש משמעות כמו שהוא, אני רוצה לישון. אז בעצם האם ואיזו משמעות הוסיפה לנו המילה ללכת? האם יש הבדל בין ללכת לישון לבין לישון? או שהמילה ללכת מיותרת לחלוטין ולא מוסיפה שום משמעות כלשהי למשפט? וכאן כל אחד יכול לתת את המשמעות האישית שלו, להבדל שהוא מוצא בין לישון לבין ללכת לישון. ...
פירושים עובדות לבצע מיומנות חשיבה לבטא את עצמך פשוט מאוד לדייק לאמן את השכל משמעות אישית
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
9:54איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... בשכנוע עקיף אומרים כל שאר הדירות לא מתאימות לך או הרכבים האחרים קטנים מדי או יקרים מדי עבורך, מה שמוביל את האדם להסיק שהדירה או הרכב שעליהם מדובר הם הטובים ביותר עבורו. למה לבחור בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר? לפעמים משתמשים בשכנוע עקיף כדי להימנע מלחץ ישיר או להסתיר מידע. בשכנוע עקיף האדם לא מרגיש שמופעל ... שהגיע להחלטה בכוחות עצמו. כך, לדוגמה, כשאומרים ללקוח לא כדאי לך לדחות את החתימה, הוא בעצם מבין לבד שכדאי לו לחתום עכשיו, בלי להרגיש שמפעילים עליו לחץ ישיר. בנוסף, בשכנוע עקיף קל יותר להסתיר חסרונות במוצר או במידע שמנסים להציג, לעומת שכנוע ישיר בו ... יותר. מהי מניפולציית הקוזאק הנגזל ואיך היא מתרחשת? מניפולציית הקוזאק הנגזל מתארת מצב בו אדם מאשים אחרים באותם דברים שהוא בעצמו אשם בהם. אליעד כהן מסביר שזו צורה חמורה של מניפולציה, שבה האדם עושה מעשה שלילי אך מיד מאשים אחרים בכך שהם ביצעו את אותו ... בהם או משתמשת בהם הרבה פחות. איך לזהות ולהיזהר ממסרים עקיפים ומניפולציות בשכנוע? אליעד כהן מסביר שכדי להימנע מנפילה במניפולציות, חשוב לשים לב אם המסר שמועבר הוא ישיר או עקיף. כאשר המסר ישיר, קל יותר לבדוק את האמיתות שלו כי האדם שמדבר מחויב לעמוד מאחורי ... שהדבר שלא נאמר מפורשות הוא בהכרח נכון. אליעד מדגיש את החשיבות של לשאול שאלות ולדרוש הוכחות ברורות לפני שמקבלים החלטה, כדי לוודא שלא מגיעים למסקנות מוטעות. כיצד מוכרים משתמשים בשכנוע עקיף כדי להסוות חסרונות? לפעמים מוכרים אינם יכולים לומר ישירות שהמוצר ... שהמוצר כלל לא זול. בצורה זו המוכר נמנע מלהציג את המוצר שלו בצורה ישירה באופן שקרי, אלא משאיר את המסקנה בידי הלקוח. לסיכום, כיצד לבדוק אם מנסים להפעיל עליך מניפולציה? לסיכום, אליעד כהן ממליץ להיות ערניים ולבדוק תמיד אם המידע שמועבר הוא ישיר או עקיף, אם נאמר ... שיטות להובלת שיחה מול מתנגדים כיצד לזהות הטיות חשיבה אצל עצמך? למה חשוב לשאול שאלות ולדרוש הוכחות? מהי מניפולציית הקוזאק הנגזל? איך אפשר להבין את ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף? בשפה העברית (כמו בכל שפה) יש מילים שמתארות דברים, למשל זול, יקר, מומלץ, יפה או חכם. מילים כאלו רק מוסיפות תיאור או דעת על דבר מסוים בלי להגדיר אותו באופן חד משמעי. לעומת זאת, יש מילים מגדירות שמצמצמות את ההגדרה, למשל אלו ... הוא לומר באופן ישיר ומפורש את מה שרוצים שהצד השני יבין או יעשה. לדוגמה, אם רוצים למכור דירה ללקוח, אפשר פשוט לומר לו הדירה הזו מתאימה לך או כדאי לך לחתום עכשיו. אין כאן שימוש ברמזים או בהטיות עקיפות, אלא אמירה חזיתית: אתה חייב לקנות, אתה חייב לחתום, וכדומה. היתרון של שכנוע ישיר הוא בבהירות שלו - האדם השני מבין בדיוק מה מנסים לגרום לו לעשות, ואין אפקט של ניחושים או השערות מצד השומע. מהו שכנוע עקיף ולמה לפעמים בוחרים בו? שכנוע עקיף פועל דרך הצגה ... קטנות מדי, יקרות מדי, או לא חזקות מספיק. בשכנוע עקיף, האדם המשתכנע מגיע למסקנה בכוחות עצמו, כי הוא קורא בין השורות ומסיק מה כדאי לו לעשות. לעתים מעדיפים שכנוע עקיף כדי לא להיתפס כלוחצים מדי, או כדי להסתיר מידע (ואפילו לסלף אותו, כפי שיוצג בדוגמאות ... את אותו חיסרון בדיוק אצל המתחרים. כך הוא גורם לצד השני לחשוב שאצל המתחרה יש בעיה, בעוד שאצלו אין את הבעיה הזו, אף על פי שבמציאות ייתכן שדווקא אצלו היא עוד יותר חמורה. דוגמה ראשונה היא בתחום הרכב: - אם רכבים מסוימים יקרים לתחזוקה, המוכר עלול לומר בכל ... בין אנשים או ארגונים: - ילד שמתחיל מריבה ומכה, אך מספר למבוגר כאילו רק חברו הרביץ לו, תוך הסתרת העובדה שהוא החל באלימות. - בגישה דומה, הקוזאק הנגזל מאשים אחרים בגזל, בעוד שהוא עצמו היה הגזלן מלכתחילה. - יש גם מי שיגידו שזה מזכיר טענות הדדיות בין קבוצות גדולות יותר, לדוגמה אנשי ארגון שטוענים שפגעו בהם, מבלי לציין שהם עצמם החלו במעשי פגיעה מלכתחילה. איך נזהרים ממסר עקיף או ממידע מטעה? כאשר שומעים טיעון כלשהו, כדאי ... בכלל נכון מבחינה עובדתית. לא כל הצהרה על המתחרים מעידה בהכרח על כך שלמשכנע אין את אותה בעיה או אפילו בעיה גדולה יותר. בסיכומו של דבר, בשכנוע ישיר אומרים באופן מפורש את המסר, בעוד שבשכנוע עקיף משתמשים ברמזים, באמירות שליליות על אפשרויות אחרות או בהדגשת חסרונות של מתחרים, כדי שאדם יסיק בעצמו את המסקנה הרצויה. כך נבנית לעתים מניפולציה, במיוחד כאשר מסלפים או מסתירים מידע ממשי. איך לאתר מניפולציות בשיחה שיטות להובלת שיחה מול מתנגדים כיצד לזהות הטיות חשיבה אצל עצמך למה חשוב לשאול שאלות ולדרוש הוכחות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע ומניפולציה איך משכנעים אנשים איך מוכרים לאנשים, איך מרמים אנשים וכו וכמובן שאני מסביר את זה מהצד של מי שרוצה לעשות את זה וגם מהצד של מי שרוצה לדעת איך הוא יכול להימנע מזה שיעשו לו את זה אוקי ואני מסביר באופן כללי איך התופעה עובדת. אז הנושא הוא כדלקמן יש נושא שנקרא שכנוע ישיר ויש דבר שנקרא שכנוע עקיף אפשר לשכנע בן אדם בצורה ישירה ואפשר לשכנע אותו בצורה עקיפה, זאת אומרת לפעמים אומרים לבן אדם לך תעשה משהו ולפעמים אומרים לבן אדם דברים מסוימים גורמים לו לרצות ללכת לעשות את המשהו הזה שזה כבר נקרא שכנוע עקיף. עכשיו איך הנושא עובד וניתן כאן עוד סוג של היבט בסיפור הזה זה עובד ככה מי שישים לב יש בשפה העברית כמו בכל שפה יש מילים שהם תיאור, תיאור כללי לדוגמה זול יקר, מומלץ צריך, יפה חכם כדאי כל מיני מילים, אוקי עכשיו ה
להפעיל לרכוש לקוח מתנגד למחיר לשכנע מישהו מלכתחילה שכנוע עקיף השפעה גלויה מכירה גלויה
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע טכניקות מכירה שיטות שכנוע NLP דמיון מודרך שיטות מכירה סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד ... הלקוח היא יותר חזקה. ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. זא שגורמים ללקוח לחשוב, שהוא מתנגד לרכישת המוצר, מסיבה אחרת ... שכאשר הלקוח מבטא התנגדות כלשהי, והוא מנמק אותה בסיבה כלשהי, עליך לנסות לשתול בראש שלו באמצעות סוגסטיה דמיון מודרך, סיבה אחרת חלשה יותר מאשר הסיבה שאותה הוא ... ואתה אפילו מחכה לכך שתוכל לקנות את המוצר, אבל כרגע, לא שאין לך כסף, אלא שאתה חושב שאין לך מספיק כסף (נשתל במילה יותר כסף), כדי לקנות את המוצר. או לדוגמה אתה לא ... בדיוק אחד כזה בבית. אז במקום לומר אתה לא רוצה את המוצר הזה כי יש לך בדיוק אחד כזה בבית אפשר ורצוי מאוד להשמיט את המילה בדיוק. כי היא מגדילה את האבסורד שברכישת המוצר. ... לומר ללקוח אתה אומר שאתה לא צריך כרגע את המוצר, כי כרגע יש לך מוצר דומה בבית. וכיוב, משפטים שונים, שהם דומים למשפט המקורי, אבל הם חלשים יותר מהמשפט המקורי. ... שזה יכול להיות גם על ידי זה שלוקחים את הסיבה המקורית שאותה הזכיר הלקוח, ומשנים אותה קצת + מורדים ממנה מילים שמחזקות את הסיבה + מוסיפים אליה מילים שמחלישות את הסיבה. ואחכ חוזרים על המשפט של הלקוח, ומצמידים אליו את הסיבה החדשה, את הסיבה המתוקנת, שאותה רוצים לשתול בראש של הלקוח. ועל ידי זה גורמים לתת המודע של הלקוח, להבין את עצמו אחרת. דהיינו, ... בזמן אמת לזהות את הסיבה של ההתנגדות + יודעים איך לשנות אותה לסיבה אחרת חלשה יותר. על ידי זה שיודעים, איזה מילים מחזקות את הסיבה, ואיזה מילים מחלישות את הסיבה. ועל ידי זה מפתחים כושר ...
התנגדויות מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות אפשרי או מחויב מחויב או אפשרי התנגדויות מכירה מה לומר ללקוח לשתול מחשבות מחיר של מוצר
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
... משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי? מהי הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין? הדינמיקה שבין מוכר לקונה, ומראיין למרואיין, אינה מוגבלת רק למכירות מוצרים, אלא נוגעת גם למקרים של חיפוש עבודה, שבו אתה בעצם מוכר את עצמך למעסיק. לעיתים קרובות בתהליך מכירה, המוכר ינסה להוציא מהקונה כמה שיותר מידע על מה שהוא מחפש או מה שהוא רוצה, בעוד שהקונה יעדיף שהמוכר יספר על עצמו ועל המוצר או השירות לפני שהוא חושף את הצרכים האישיים שלו. במילים אחרות, ישנו מאבק סמוי שבו כל צד מנסה לשמור על שליטה על התהליך. המוכר מעוניין שהקונה יחשוף את צרכיו קודם, כדי להקל עליו למכור את המוצר בצורה מותאמת אישית, בעוד שהקונה יעדיף להאזין למוכר לפני שיספר לו מה הוא מחפש, כדי לקבל מידע יותר אובייקטיבי. איך זה מתבטא בתהליך מכירה? לרוב, כאשר קונה נכנס לחנות ומסביר למוכר את מה שהוא מחפש, כמו אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה ואחרות, המוכר עשוי להיעזר במילים שהקונה אמר כדי לשווק לו את המוצר המתאים, בין אם הוא מתאים באמת ובין אם לא. מה שחשוב להבין כאן הוא שהמוכר, באמצעות המילים שהקונה השתמש בהן, יכול להסתמך על הצרכים של הקונה כדי לשווק לו את המוצר בצורה שמתאימה לו, וזה עלול להוביל לכך שהמוכר יוצר התאמה בין המילים של הקונה למוצר שהוא מציע, גם אם המוצר לא בהכרח מתאים לו באמת. אבל אם הקונה שואל את המוכר מה אתה ... בדיוק מה הוא מחפש, הוא יוכל לקבל תשובה יותר אובייקטיבית ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את המוצר למה שהוא אמר מראש. הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל ... השליטה בתהליך המכירה ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה, כך יהיה לו קל יותר למכור לו את המוצר או השירות. זהו עקרון בסיסי בתהליכי מכירה, והמוכר מבין את החשיבות של קבלת מידע מקסימלי מהקונה בהקדם. כאשר המוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא רוצה, איזה מילים הוא משתמש, וכדומה, הוא יכול למכור בצורה הרבה יותר אפקטיבית ולהתאים את הצעת המוצר למידותיו של הקונה. מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. ככל שהקונה שואל שאלות פתוחות ומאפשר למוכר לדבר יותר על המוצר, כך הוא יקבל מידע יותר אובייקטיבי ולא מותאם אישית למה שהוא אמר. לדוגמה, אם הקונה שואל את המוכר מה אתה יכול לספר לי על המוצר הזה? לפני שהוא מתחיל לדבר על צרכיו האישיים, הוא יקבל תמונה רחבה ומדויקת יותר של המוצר. מה קורה בראיון עבודה? גם בראיון עבודה, הדינמיקה בין המראיין למרואיין דומה. על המראיין להציג את הצרכים ואת הדרישות מהתפקיד לפני שהמועמד מציג את עצמו. לדוגמה, אם המראיין שואל את המועמד ספר לי על עצמך, על המועמד לתת תשובה קצרה, אך מיד לנסות להפוך את השאלה אליו, ולשאול את המראיין שאלות כמו מה בדיוק כולל התפקיד? או איזה כישורים אתם ... יוכל המועמד להבין טוב יותר מה המעסיק מחפש ולהתאים את התשובות שלו בצורה מדויקת. איך למכור נכון? אם אתה בצד של המוכר, עליך להבין שהמטרה היא לגרום ללקוח לחשוף כמה שיותר מידע לפני שתתחיל למכור לו את המוצר. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר אני מחפש מוצר כזה וכזה, מה יש לך ... את הכדור אל הלקוח על ידי שאלות כמו מה בדיוק חשוב לך במוצר הזה? כך תוכל להבין יותר את צורכי הלקוח ולהתאים את הצגת המוצר באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה. לסיכום הדינמיקה בין מוכר לקונה ובין מראיין למרואיין היא דינמיקה של שליטה על התהליך: - אם אתם בצד של המוכר - אתם צריכים לגרום לקונה לדבר כמה שיותר לפני שאתם מציגים את המוצר שלכם. - אם אתם בצד של הקונה - אתם צריכים לגרום למוכר לדבר כמה שיותר לפני שאתם חושפים את הצרכים האישיים שלכם. בצורה כזו, תוכלו לקבל מידע אותנטי יותר ולנהל את המשא ומתן בצורה חכמה יותר. איך לקנות? איך למכור? איך לשכנע אנשים? איך לשאול שאלות? איך לברר מידע? דינמיקה של מוכר וקונה, מראיין ומרואיין שלום חברים, הפעם נדבר על הדינמיקה שבין מוכר וקונה, מראיין ומרואיין. גם בתהליך חיפוש עבודה, למעשה, אתה מוכר את עצמך, ואם אתה מראיין ... מכירה, הקונה מציין מה הוא מחפש. לדוגמה, אם אתה נכנס לחנות ואומר למוכר: אני מחפש טלוויזיה בגודל כזה וכזה, עם תכונות כאלה וכאלה, אז המוכר יוכל להשתמש בדיוק באותן מילים שלך כדי לשווק לך את המוצר, בין אם הוא באמת מתאים לך ובין אם לא. כעת, שים לב להבדל: אם תשאל את המוכר שאלה פתוחה, כגון מה אתה יכול לספר לי על הטלוויזיה הזאת? - הוא ייתן לך מידע יותר אובייקטיבי ופחות מותאם אישית לדברים שאמרת. הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח אחד ... מכן להציג את הכישורים שלך בצורה שתדגיש את ההתאמה שלך לתפקיד. אל תשלח קורות חיים גנריים, ואל תספר סיפור גנרי על עצמך - חשוב להבין את צורכי החברה ולהתאים את ההצגה העצמית שלך לכך. מאבק השליטה בתהליך המכירה ככל שהמוכר יודע יותר על הקונה - כך קל לו יותר לשכנע אותו ולמכור לו מוצר או שירות. לכן, האינטרס של המוכר הוא שהקונה יספר על עצמו כמה שיותר מוקדם בתהליך. ברגע שהמוכר יודע מה הקונה מחפש, מה הוא לא רוצה, אילו מילים הוא עצמו משתמש בהן - הוא יכול להתאים את הצגת המוצר באופן שישכנע את הקונה לקנות אותו. מנגד, האינטרס של הקונה הוא לחשוף כמה שפחות מידע בתחילת התהליך. לכן, כאשר אתה קונה מוצר, עדיף לשאול תחילה את המוכר שאלות פתוחות: מה אתה יכול לספר ...
צורכי לקוח איתור צרכים של הלקוח לרכוש ללקוח למכור לעצמו חכמה ניגוד אינטרסים פרזנטציה להצגה עצמית איך לגרום למישהו לא לשקר לך
האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור
... כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור כאן אבאר מה עליך לעשות, אם אתה ... איש מכירות. כי יש הרבה אנשים שלא ממש אוהבים למכור ואפילו שונאים לעבוד במכירות. אבל בכל עסק, יש את הרכיב של המכירה. כי אם אין קונה, ואין מי שישלם על השירות והמוצר, אין עסק. בפרט שכירים שהחליטו להפוך לעצמאים, שאז פתאום הם מגלים, ... לעבוד גם במכירות כדי למכור את עצמם. וכאן אשיב לשאלות, מה לעשות אם אתה מרגיש שלא נולדת איש מכירות? האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך זה לעבוד במכירות? מה לעשות אם קשה לך למכור? מה לעשות אם אתה שונא למכור? ואיך להצליח למכור בכל זאת? ולשאלה הזאת, יש כל מיני תשובות שגויות. יש כאלו שיספרו לך כמה הם אנשי מכירות מופלאים ומקסימים, למרות גם הם בעבר לא נולדו אנשי מכירות. והם ינסו לגרום לך לרצות ללמוד אצלהם מכירות. כאשר ... ככה, גם אני לא נולדתי איש מכירות, והנה אני אלמד אותך איך למכור, אם רק תלמד אצלי איך למכור... וזאת כמובן תשובה שגויה ברמה הלוגית. כי זה שמישהו הצליח לעשות משהו, זה לא אומר שכל אחד יכול להצליח גם כן לעשות זאת. וזה שהצלחת לעשות ... גם אני לא נולדתי כזה, הוא כמובן מודל שלא ממש עוזר לך. הוא כן טוב במובן של, אל תהיה בטוח שלעולם לא תצליח. אבל תכלס, הוא לא עוזר יותר מידי. ויש עוד תשובה שגויה שאומרת, שפשוט תמכור וזהו. זא שיספרו לך סיפור שלם, באורך כזה או אחר, ... שלא נולדת איש מכירות, תהיה פשוט תמכור. או משהו בסגנון של פשוט, תתגבר על הפחד שלך ותמכור. וגם זו כמובן תשובה שגויה. וזה שמוסיפים את המילה פשוט בהתחלה שלה, זה לא ממש הופך אותה באמת לפשוטה לביצוע. וכעיקרון, תשובה שמתחילה בפשוט ... ואת הבעיה שלך. והגישה הנכונה לשאלה ולבעיה של איש מכירות מתחיל, שמרגיש שהוא לא נולד איש מכירות, היא לשאול, מה זה עבורך איש מכירות? מה מייצג עבורך תפקיד של איש מכירות? ולמה אתה חושב שלא נולדת איש מכירות? האם באמת אתה מבין מהו ... אליך לא יפה, ולכן יש לך דעה שגויה על אנשי מכירות ועל תהליך מכירה? ואולי פעם ניסית למכור בצורה לא נכונה ובלי להבין את תהליך המכירה, וממילא יכול להיות שנכשלת בכך ומאז אתה לא אוהב ולא רוצה להיות איש מכירות? האם אתה בטוח שאתה יודע ... לומר שברוב ככל המקרים, ההבנה של אנשים על תהליך מכירה, היא שגויה. ובגדול אפשר לומר, שיש שני סוגים של תהליך מכירה. יש תהליך מכירה שבו מרמים משקרים את הלקוח הלקוח לא מעניין את איש המכירות לאיש המכירות אכפת רק מהעמלה ומהכסף של הלקוח איש המכירות מסתיר מידע מהלקוח, ועושה הכל כדי למכור. בתהליך מכירה שכזה, בהנחה שאתה תופש את תפקידו של איש המכירות ... המכירות בהחלט לא מרגיש רע עם עצמו. ובגדול אפשר לומר, שאם נראה לך שלא נולדת איש מכירות, זה בגלל שאתה לא באמת מבין בדיוק מהו תהליך מכירה אמיתית ואיך הוא צריך להיות. אז נכון שאם מבקשים ממך להיות פושע, אז נכון שכנראה לא נולדת פושע. ... לא יהיה תלוי בהצלחה שלך במכירה. האם זה בגלל שאתה לא יודע להסביר את עצמך? אם כן, אז עליך ללמוד ולדעת להסביר את עצמך. ועליך לדוגמה למצוא מישהו שיעזור לך להבין יותר טוב את הסיטואציה ושיעשה איתך סימולציות של מכירה, שבהן תלמד ותדע להסביר את עצמך יותר טוב. האם זה בגלל שאתה לא תמיד מבין את הלקוח שלך? אז למה שלא תלמד להבין את הלקוח שלך?! האם זה בגלל שאתה לא יודע מה לענות ... רגשות של אנשים, שכל לדעת איך להתנהג יותר נכון עם אנשים ולשפר את התקשורת הבין אישית שלך, שכל שאתה יודע מה להגיד, מתי להגיד, איך להגיד, איזה מילים להשתמש וכולי. בתהליך מכירה, אתה אמור בעיקר לדעת ולהבין את האמת. להבין את האמת לגבי ... המוצר שאתה מוכר? האם אתה עצמך השתמשת בו פעם? האם לך הוא עשה טוב? האם אתה חושב שהוא יכול לעשות טוב לעוד אנשים? האם יש אפשרות שהוא יעשה למישהו טוב? האם אתה בטוח שהוא לא יעשה טוב כלשהו ללקוח שלך? האם אתה בטוח שאתה חושב נכון ומבין ... בעיקרון, איש מכירות טוב, הוא לא שקרן. הוא מבין את האמת ומראה ללקוח את האמת, שבה הלקוח גם יכול ליהנות מהמוצר שאותו הוא מוכר ללקוח. ומי שעוזר לאנשים לראות את האמת ועושה להם טוב, לא אמור להרגיש מזה רע. לכן, אם נראה לך שלא נולדת ... היא לאיש מכירות נוכל רמאי שלא יודע איך למכור. אבל בעיקרון, אם תלמד לברר את האמת לגבי המוצר והלקוח שלך, לגבי נקודת המבט שלך ושל הלקוח, ממילא תראה שכל אחד יכול להיות איש מכירות וכל אחד נולד למכור. אז מה הבנו: אם אתה רוצה קריירה במכירות ולהיות איש מכירות, אם אתה שואל את עצמך, מה צריך כדי להיות איש מכירות? האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? אם אתה שואל את עצמך האם כדאי לעבוד במכירות? ומהן התכונות של איש ... במכירות? אם אתה תוהה עם עצמך, האם אתה מבין נכון איך זה לעבוד במכירות? אם אתה חושב לעצמך שלא נולדתי איש מכירות, אז דע לך שהתשובה לשאלה מי מתאים להיות איש מכירות, היא שכל אחד יכול למכור וכל אחד יכול להיות איש מכירות. הכל תלוי בזה ...
כמה להסביר את עצמך נולד שיפור יכולות קוגניטיביות האם כדאי לעבוד במכירות איך זה לעבוד במכירות מהות להבין איך לפתח את המוח
איך לקרוא אנשים? איך להשפיע על מישהו? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות? איך להבין אנשים? איך להיכנס לנעליים של מישהו? איך להיכנס לנעליים של האחר? לחשוב כמו מישהו אחר, nlp, חלק 2
6:00איך לקרוא אנשים? איך להשפיע על מישהו? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות? איך להבין אנשים? איך להיכנס לנעליים של מישהו? איך להיכנס לנעליים של האחר? לחשוב כמו מישהו אחר, nlp, חלק 2
... לקרוא אנשים? איך להשפיע על מישהו? איך להשפיע על אנשים? איך לשתול מחשבות? איך להבין אנשים? איך להיכנס לנעליים של מישהו? איך להיכנס לנעליים של האחר? לחשוב כמו מישהו אחר, nlp, חלק 2 איך להבין ... להשפיע עליהם, עליך לפתח את היכולת לחשוב בדיוק כמוהם. אליעד כהן מסביר כי ההשפעה האמיתית נובעת לא מכך שאתה יותר חכם ... שהוא חושב. אם אתה מסוגל להבין את תהליך החשיבה של אדם אחר, תוכל לדעת בדיוק אילו מילים לבחור ואיך להתאים את המסר ... אם אתה מנסה להבין אדם שחשיבתו פשוטה יותר משלך, יהיה לך קל להיכנס לראשו ולדמיין איך הוא חושב. לעומת זאת, אם ... האם אתה חכם יותר או פחות, אלא האם אתה מסוגל להיכנס לנעליו של האדם השני בצורה אמיתית ולהבין את חוויית המציאות שלו. לדוגמה, אדם שמאמין שרודפות אחריו מפלצות: אם אתה רוצה לשכנע אותו להפסיק להאמין בכך, עליך לדמיין באופן אמיתי שאתה הוא, ולהרגיש ממש את ... מרגיש וחושב ממש כמוהו, תוכל לשאול את עצמך שאלות כמו מה הייתי צריך לשאול את עצמי כדי להפסיק לברוח מהמפלצות? ומכאן למצוא את המסר הנכון עבורו. אם אינך מסוגל לדמיין את עצמך במצבו, לא תוכל למצוא את המילים הנכונות כדי להשפיע עליו. איך ... של האדם שמולך. אליעד מסביר זאת באמצעות דוגמה פשוטה: נניח שאתה דובר חמש שפות, ומישהו שואל אותך שאלה בעברית, אך ... כשאתה מעביר מסר, עליך לשאול את עצמך: אם הייתי האדם השני, באיזו שפה או באילו מילים הייתי רוצה לשמוע את המסר? ... כלומר, כמה לפרט או כמה לפשט את המסר, אליעד הדגיש כי קודם כל עליך להיות מסוגל לדמיין שאתה האדם השני באופן מלא. לאחר שאתה עושה זאת, שאל את עצמך באילו מילים בדיוק אותו אדם היה רוצה ... לשפר את היכולת להבין ולהשפיע על אחרים? אליעד כהן ממליץ להתחיל דווקא מניתוח עצמי כדי לשפר את יכולתך להבין אנשים ... של האחר ולהבין כיצד להעביר לו מסרים באופן שיהיה אפקטיבי באמת. מהם השלבים להשפעה אמיתית על אנשים? אליעד מגדיר שלושה ... עיקריים להשפעה מוצלחת על אנשים: להיכנס לנעליו של האדם השני: להבין באופן מלא ואמיתי כיצד הוא חושב ומה הוא מרגיש. לבחור את המילים המתאימות: להשתמש בשפה ובסגנון שמתאימים בדיוק לאותו אדם, בהתאם להבנה שרכשת. לשפר את ההבנה העצמית שלך: לנתח ולפרק את האופן שבו ... עליך, ובכך לשפר את יכולתך להבין ולהשפיע על אחרים. מה עושים כשלא בטוחים באילו מילים להשתמש? אם אינך בטוח באילו מילים להשתמש כדי להעביר מסר, עצור רגע ונסה לדמיין באמת שאתה הוא. שאל את עצמך אילו מילים אתה היית רוצה לשמוע אם היית במקומו, ובאיזה אופן היית מעדיף שהמסר יועבר. רק אחרי שהצלחת לדמיין זאת בבהירות, העבר את המסר. אם עדיין אינך יודע כיצד לעשות זאת, עדיף שלא תגיד כלום מאשר שתשתמש במילים לא מתאימות, כי אז המסר לא ...
להפסיק להאמין אולי זה לא משנה להתחיל לשכנע צריך להגיד איך הוא חושב לשנות רוצה להגיד
איך למצוא תשובות לשאלות? איך לדעת מה לענות? ניתוח טקסטים, למה טוב לנתח טקסטים? ניתוח NLP, השיטה של אליעד כהן
5:27איך למצוא תשובות לשאלות? איך לדעת מה לענות? ניתוח טקסטים, למה טוב לנתח טקסטים? ניתוח NLP, השיטה של אליעד כהן
... למה טוב לנתח טקסטים? ניתוח NLP, השיטה של אליעד כהן איך למצוא תשובות לשאלות באמצעות ניתוח טקסטים? כדי למצוא תשובות מדויקות לשאלות, אליעד כהן מציע טכניקה מיוחדת שמבוססת על ניתוח טקסטים. כשמישהו שואל שאלה, הצעד הראשון הוא לזהות מה המהות האמיתית שלה, כלומר, להבין את הרעיון המרכזי שנמצא מאחורי המילים. הדרך לעשות זאת היא על ידי פירוק השאלה לחלקים בסיסיים יותר, המאפשרים הבנה עמוקה של מה שהשואל מנסה לומר. לדוגמה, אם מישהו אומר התחלתי לנתח טקסטים, ניתן להחליף את המילה טקסטים במונח כללי יותר כמו צורות. זה מאפשר לראות את השאלה בפרספקטיבה רחבה יותר ולהבין את המשמעות הבסיסית שעומדת מאחורי הדברים. לאחר הבנת המהות של השאלה, התשובה שתינתן תהיה מותאמת למהות זו, ורק אז תולבש חזרה במילים שהשואל השתמש בהן. איך להבין את מהות השאלה בעזרת הכללה של מושגים? ניתוח טקסטים אפקטיבי מצריך המרה של מושגים ספציפיים למושגים כלליים יותר. כאשר אדם שואל שאלה, אפשר לתרגם את השאלה לשפה כללית יותר ובכך להגיע למהות. למשל, כשמישהו אומר אני רוצה להרוויח כסף, ניתן לשאול מה המחויב כאן ומה אפשרי?. ... ואילו אפשרי הוא החלק שניתן להחלפה או לשינוי. השימוש במושגים כמו מחויב ואפשרי הוא מרכזי בשיטת הניתוח של אליעד כהן, שכן הוא מאפשר לזהות בדיוק את המבנה הפנימי של כל טקסט או שיחה. איך ניתוח טקסטים משפר את התקשורת היומיומית? ניתוח טקסטים אינו מוגבל לטקסט כתוב בלבד, אלא חל גם על שיחות יומיומיות. כשאדם מדבר, כדאי להקשיב היטב ולזהות מה הוא אומר ומה הוא לא אומר. למשל, אם מישהו מצהיר אני רוצה להצליח, אפשר לבדוק איזה חלק במשפט הוא הכרחי (מחויב) ... ניתוח טקסטים משפיע על מערכות יחסים וזוגיות? אליעד כהן מדגים כיצד ניתוח טקסטים משפיע על מערכות יחסים בעזרת שיחה עם בחורה. כאשר היא אומרת משהו, ניתן לנתח אילו מילים היא בחרה להשתמש בהן, ואילו מילים היא בחרה להשמיט. כך למשל, אפשר לגלות אילו נושאים חשובים לה באמת (המחויבים שלה), ועל אילו דברים היא מוכנה להתפשר או לשנות (האפשריים שלה). השימוש בשיטה זו מאפשר להבין טוב יותר את הצד השני במערכת היחסים, מה שמוביל לשיפור התקשורת ולהבנת הכוונות האמיתיות של הפרטנר. האם ניתוח טקסטים מאפשר להבין דברים נוספים? מעבר לזיהוי ... דפוסים חוזרים ובפיתוח יכולת הבחנה בין עיקר לטפל. השימוש בשאלות מנחות כמו מה המחויב בדברים שנאמרו? ו - מה ניתן לשנות ועדיין לשמור על המשמעות? מאפשר לגלות מידע נוסף ועמוק יותר. למעשה, אליעד מדגיש כי באמצעות ניתוח טקסטים ניתן ... כמעט כל דבר, בהתאם לרמת התרגול והעומק שהמשתמש רוצה להגיע אליו. כיצד אפשר לפתח את יכולת ניתוח הטקסטים? הדרך לפתח את יכולת ניתוח הטקסטים היא על ידי תרגול מתמיד. בכל שיחה, טקסט או משפט, מומלץ לשאול: מה המחויב של המשפט או הטענה שנאמרו? מה החלק האפשרי לשינוי במשפט? האם ניתן להמיר מילים ספציפיות למושגים כלליים יותר? התרגול הזה מחדד את החשיבה, מאפשר הבנה מהירה ומדויקת יותר של המסר, ובאופן כללי משפר את יכולת החשיבה, הניתוח והתגובה בחיי היומיום. כיצד להשתמש בשיטה של אליעד כהן כדי להשיג מטרות אישיות? בעזרת ניתוח ... ניתן להגדיר בבירור מטרות ורצונות אישיים, ולראות מה באמת מחויב ומה אפשרי לשינוי. לדוגמה, אם אדם רוצה להצליח עם בחורה, הוא יכול לנתח את השיחות איתה ולזהות מהן המילים או הנושאים שיותר חשובים לה. על ידי כך הוא יוכל לפתח אסטרטגיית תקשורת מדויקת יותר ולהשיג את המטרה שלו בצורה יעילה. השימוש בכלי הניתוח מאפשר להשיג מטרות אישיות מגוונות, שכן הוא מספק הבנה מעמיקה יותר של הסביבה ושל הרצונות העצמיים. איך המושגים מחויב ואפשרי עוזרים להבין טקסטים ושיחות? הבסיס לשיטת הניתוח הוא החלוקה למושגים מחויב ואפשרי. מחויב הוא חלק שאינו ניתן לשינוי או לוויתור בטקסט או באמירה, ואילו אפשרי הוא החלק שניתן לשנות או להחליף מבלי לפגוע במהות ... תשובות לשאלות? איך להשתמש בניתוח טקסטים כדי להבין טוב יותר? כאשר מנסים למצוא תשובות לשאלות, ניתן להשתמש בניתוח טקסטים כדי להבין את המהות שמאחורי הדברים. כאשר מישהו שואל שאלה, אפשר לפרק אותה לחלקים ולזהות את המשמעות העמוקה של הדברים לפני שמספקים תשובה. איך אפשר לנתח טקסטים כדי להבין טוב יותר? כאשר מישהו מציג שאלה, ניתן להמיר את השאלה למושגים כלליים יותר כדי להבין את המהות שמאחוריה. לדוגמה, אם מישהו אומר שהוא התחיל לנתח טקסטים, אפשר להמיר את המושג טקסטים למושג צורות וכך להבין את השאלה במובן רחב יותר. התהליך מאפשר לזהות את המבנה הבסיסי של הדברים ולהגיב בהתאם. מהי המהות של השאלה וכיצד ניתן לזהות אותה? המהות של השאלה היא הרעיון המרכזי שעומד מאחוריה. כאשר מישהו מציג שאלה, אפשר להבחין אילו
מחויבים להצליח עם אישה הבדל בין מחויב לאפשרי הבדל יכולת קוגניטיבית לפתח את המוח איך להשיג את המטרה לדעת מה לענות
טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
11:14טיפים לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות
... לניהול שיחה, איך להקשיב למישהו? איך להתייחס למישהו? איך להבין מישהו? איך לנהל שיחה? איך לפתח שיחה? על מה לדבר בשיחה? איך ליצור כימיה? איך לפתח תקשורת? טיפים למערכות יחסים, זוגיות איך קורה שאנשים מדברים בלי להקשיב באמת? אליעד כהן מסביר שהרבה פעמים בשיחות אנשים לא באמת מקשיבים למה שהצד השני אומר. הצד השני יכול להגיד משפט חשוב או אישי, אבל מי שמקשיב לו בכלל לא מתייחס למה שנאמר, אלא מחכה שהתור שלו לדבר יגיע. כך נוצרת תחושה של התעלמות וחוסר ... סיפור אישי ומרגש, והצד השני יגיב בסיפור אחר, לא קשור, או פשוט יחליף נושא. מדוע אנשים נפגעים כשלא מתייחסים לדבריהם? כשמישהו מרגיש שלא מתייחסים לדבריו, הוא מרגיש דחייה, חוסר הערכה וחוסר אכפתיות. אליעד כהן מדגיש שכשמישהו אומר משהו משמעותי, במיוחד במערכת יחסים זוגית, הוא מצפה לתשומת לב ספציפית לדבריו. כאשר אין התייחסות מדויקת, נוצרת תחושה של ניתוק רגשי שיכולה לפגוע ביחסים. מתנות ומחוות חומריות אינן תמיד מועילות, כי אנשים רבים יעדיפו הקשבה אמיתית והבנה מדויקת של דבריהם על פני כל מחווה חומרית. איך ניתוח שיחות מוקלטות משפר את ההקשבה וההבנה? ... לשיחה מוקלטת לאחר סיומה ולשים לב: אילו משפטים נאמרו, ואיך נאמרו? האם הייתה התייחסות לכל משפט, או שנושאים הוחמצו? אילו מילים חזרו על עצמן, ומה הרגש שמאחוריהן? היכן היה דגש בקול, על אילו מילים ולמה? לדברי אליעד, מילים חוזרות או מודגשות בשיחה מעידות על חשיבות מיוחדת או רגש עז. מי שרוצה לחזק קשר צריך להתייחס למילים האלה בדיוק, להבין למה האדם השני חוזר עליהן, ולהראות לו שהבינו את הרגש מאחוריהן. כיצד להבין באמת מה עובר בראש של האדם השני? כדי להבין לעומק את האדם שמדבר איתך, אליעד ממליץ להיכנס לראשו של האדם. לדוגמה, כשמישהו אומר משפט, צריך לדמיין שאתה הוא ולשאול: למה אמרתי את המשפט הזה? מדוע חזרתי על המילה הזו? האם אני מרגיש טוב או רע כשאמרתי את זה? איזה מענה הייתי רוצה לקבל מהאדם השני? אם מזהים רגש ... להגיב בהתאם בשפה ובמושגים של האדם השני. אליעד כהן מסביר שזהו תהליך שמתחיל בתרגול אחרי השיחה (offline), ולאט לאט הופך למיומנות בזמן אמת (online). האם כדאי לחזור על המילים של הצד השני בשיחה? אליעד כהן מציין כי לחזור על המילים של האדם השני יוצר תחושת הזדהות והבנה עמוקה. כשהאדם שומע אותך משתמש באותן מילים שהוא השתמש, הוא מרגיש שמבינים אותו באמת. לדוגמה, אם אדם אומר אני שוחר שלום, מומלץ להשתמש בדיוק במילים אלו בתגובה: אני מבין שאתה באמת שוחר שלום וזה חשוב לך. עם זאת, אם המילים הן שליליות או לא מתאימות לערכים שלך, כדאי להשתמש בניסוח אחר. איך להבדיל בין חוסר התאמה לבין חוסר הקשבה? אליעד כהן מציין שלעיתים נראה שהבעיה היא חוסר התאמה בין שני אנשים, אך בפועל מדובר פשוט בחוסר מודעות להקשבה אמיתית. הוא מציע לבדוק אם חוסר ההתייחסות קיים גם בשיחות אחרות עם אנשים שונים, או שזה רק עם אדם מסוים. אם ... זו כבר בחירה מודעת. האם מאמץ ההקשבה באמת שווה את זה? אליעד כהן מדגיש שאין חובה להשקיע במאמץ הזה, אלא שזה תלוי במטרה. מי שרוצה ליצור קשר משמעותי, לגרום לצד השני להרגיש אהוב ומוערך, חייב ללמוד להקשיב ולהתייחס במדויק. יש אנשים שמשקיעים רבות במתנות חומריות, אבל ההשקעה האמיתית והיעילה יותר תהיה להקשיב ולהגיב באופן מדויק למה שהצד השני אומר ומרגיש. כיצד לתרגל הקשבה ביום - יום כדי ליצור כימיה ותקשורת טובה? כדי להפוך את התקשורת לאיכותית ולהגביר את תחושת החיבור, אליעד ממליץ על מספר פעולות ...
אובייקטיבי מומלץ מבטא רגשות איך לגרום לאישה לאהוב אותך לגרום לגברים לאהוב אותי מעדיף רגשות חיוביים חיזוק
1 2 3 4
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איזה מילים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איזה מילים?, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איזה מילים?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, מאמן לכלכלת המשפחה, מאמן עסקי בנושאי איזה מילים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0156 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 18:20:42 - wesi1