רגשות אשמה, ייסורי מצפון, מוטיבציה מתוך רגשות אשמה, מוטיבציה מתוך ייסורי מצפון, איך לגרום למישהו לרגשות אשמה? איך לעשות מצפון למישהו? איך לגרום למישהו לייסורי מצפון? איך לגרום למישהו להאשים את עצמו? איך...... להרגיש רע בגללך שאתה מאשים אותו. גם אם האשמה שלך צודקת במאה אחוז. וגם אם האשמה שלך היא אפילו עדינה בייחס לכמה שאותו אדם באמת גרוע. זה לא משנה. משנה שזה יכול לעשות לו רע ולגרום לו לשנוא אותך ולרצות לעשות לך עוד יותר רע. במובן שהוא גם ירצה לפגוע בך, אפילו באופן בלתי מודע, זה גם יגרום לו לרצות לשקר ולספר כמה הוא בסדר וזה גם יכול לגרום לו לרצות להאשים אותך שאתה אשם בדברים שלא עשית. בקיצור, כאשר מישהו עושה לך רע ואתה רוצה שהוא יפעל לכיוון החיובי, אז לפעול...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח...... הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך ירצה לסגור עסקה דווקא איתך ולא עם המתחרים שלך.
האם לקרוא ללקוח בשמו? האם לקרוא ללקוח בשם הפרטי שלו? האם לקרוא ללקוח בשם החיבה שלו? שימוש בשם פרטי בדיבור עם לקוח, שימוש בשם הפרטי מול לקוח, איך ליצור קרבה עם לקוח? שימוש בשם הלקוח, שימוש בשם של הלקוח...... לא במובן השלילי, אלא במובן שלדוגמה אתה רוצה שהלקוח יתפוש אותך כגורם רשמי מקצועי ולא כחבר. בהקשר הזה, אני ממליץ לחקור גם את העניין של הפכים נמשכים וגם של דומה נמשך לדומה ויש בזה עוד עומקים שונים. באותו הקשר אוסיף, כי לפעמים בין בני זוג במערכת יחסים זוגית, אחד מבני הזוג יכול להיפגע כאשר בן הזוג השני, קורא לו בשם הפרטי ולא בשם חיבה וכיוב. כי יש משמעות לכל דבר. באותו הקשר, אם אתה מדבר עם הלקוח על אשתו, או על הילד שלו וכיוב, האם להשתמש בשם של האשה, בכינוי...
אינטואיציה תחושת בטן להקשיב ללב להקשיב לרגש אינסטינקט, האם להקשיב ללב? האם להקשיב לאינטואיציה? האם להקשיב לתחושת בטן? האם לסמוך על האינטואיציה? האם להקשיב לתחושת בטן? האם ללכת אחרי הלב? האם לסמוך על תחושת...... תחושת הבטן שלך. לדוגמה: אם אתה מקבל החלטות לפי תחושת בטן ואחר כך כשאתה בודק אותך, מתברר לך שתמיד אתה טועה, הרי שתמיד כדאי לך לא לסמוך על תחושת הבטן שלך. ואם מתברר לך שב 75% מהמקרים אתה מרוצה מהאינטואיציה שלך, אז זה אומר שמבחינתך אתה יכול לסמוך ב 75% על האינטואיציה שלך. זה כל העניין כולו. וכמובן שבאופן כללי, יתכן שיש תחומים שבהם האינטואיציה שלך יותר טובה מאשר בתחומים אחרים. או מצבים רגשיים, שיכולים להשפיע על תחושת הבטן שלך וכיוב. או שיש נושאים יותר...
מה הסיכוי שמשהו נכון? רמות של ספק, רמות של חוסר וודאות, לדייק את הדיבור, מה אחוז הסיכוי שמשהו נכון? כמה אחוז סיכוי שמשהו נכון? כמה משהו נכון או לא נכון? להיצמד לאמת, דעה אובייקטיבית, דעה סובייקטיבית,...... אישית, לבין דברים שנחשבים לעובדה. לדוגמה, האם האוכל טעים לך או לא, זאת דעה אישית שלך בלבד. האם הפרח יפה או לא יפה בעיניך, זאת דעה אישית שלך. אבל זה שהשמש זורחת בשמים ושעכשיו יום ולא לילה, זאת לא דעה אישית, אלא עובדה אובייקטיבית. ולכן בעולם היחסי שלנו, לומר את המילה לדעתי, על דברים שהם לא דעה אישית, אלא נחשבים לעובדה אובייקטיבית, זאת תהיה טעות. דוגמה נוספת: לדעתי יש לי 5 אצבעות. זאת טעות, כי זאת לא דעתך, אלא זאת עובדה אובייקטיבית. הכל כמובן בתוך העולם...
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק...... מספק מוצר באיכות כל כך טובה, שגם אם תשלם את כל הון דעלמא (כל הכסף שבעולם), עדיין לא תוכל להשיג בשום מקום, כזאת איכות, גם לא במחיר גבוה יותר לסיכום: אם הלקוח אומר שהכי חשוב לו זה אך ורק המחיר וחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול שיש, אז קודם כל לזכור, שתמיד הלקוח חשובה לו גם האיכות של המוצר. אחרת הלקוח היה מסתפק במוצר דמיוני בחינם. יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם אתה יכול לומר ללקוח בבטחה, שהמוצר שלך הוא הכי זול שיש, ביחס לאיכות שלו. דהיינו, שאין שום אפשרות ללקוח...
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש...... לראות פרסומות וחומרי שיווק, של עסקים אחרים שאתה רוצה להתחרות בהם. ולנסות דרכם להבין מה השפה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. מתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, מכירים יותר טוב ממך את הלקוחות הפוטנציאלים שלך ומתוך ההנחה שאומרת, שכנראה המתחרים שלך, כנראה עושים שיווק בצורה נכונה, דהיינו, מדברים אל הצורך של הלקוח ובשפה של הלקוח. ולכן עצה אחת אומרת, תלמד מהמתחרים שלך. דהיינו, תחקור את חומרי השיווק של המתחרים שלך. ומהם תנסה להבין, מה הצרכים של קהל היעד...
לבד בזוגיות, תחושה של בדידות בזוגיות, נמצא בזוגיות אבל מרגיש לבד, מרגיש בודד בזוגיות, נמצא בזוגיות אבל מרגיש לבד, נמצאת בזוגיות אבל מרגישה לבד, מרגישה בודדה בזוגיות, נמצאת בזוגיות אבל מרגיש לבד, ממה נובעת...... אדם שנמצא בזוגיות שעושה לו גם טוב בהמון מובנים, אבל יש דברים ספציפיים, צרכים ספציפיים, רצונות ספציפיים, שביחס אליהם הוא מרגיש לבד, כי הפרטנר הזוגי שאיתו הוא נמצא, הוא לא מצליח למלא לו את הצרכים האלו. וזה עצמו יכול לנבוע מכל מיני סיבות. אז בעיקרון יש 2 סוגים של רצונות וצרכים. יש רצונות שאפשרי למלא בזוגיות ויש רצונות שאין אפשרות למלא בזוגיות, כפי שתכף אסביר. וביחס לרצונות שכן ניתן למלא בזוגיות, לפעמים האדם מרגיש לבד בזוגיות, מכל מיני סיבות אפשריות...
איך לדעת למה מישהו לא אוהב אותך? מה לעשות כדי לגרום לה לאהוב אותך? מה לעשות כדי לגרום לו לאהוב אותך? איך לדעת מה מישהו חושב עליך, איך לדעת מה לעשות כדי שמישהו יאהב אותך? איך לקרוא את המחשבות שלה? איך...... לא ברור לה באופן מלא למה היא לא אוהבת אותך, לפעמים היא לא תרצה לפגוע בך, או שהיא לא תרצה ליצור אצלך ציפיות וכיוב. בכל מקרה, כנראה שלא תקבל תשובה מלאה כנה וברורה למה היא לא אוהבת אותך ומה אתה יכול לעשות כדי לגרום לה לאהוב אותך. אז איך כן אפשרי לדעת מה לעשות? אז אחת השיטות היא, לשאול אותה במה לדעתה אתה יכול להשתפר ובאיזה תחומים היא חושבת שכדאי לך להשתפר בלי שום קשר כלשהו אליה. ואני אסביר: ברמת העיקרון אתה אמור לגרום לה להבין שאתה רוצה להשתפר ולהיות...
איך להסביר את המחיר ללקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית? איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני, איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך להתמודד...... רוצה שירות מקצועי? ומפה לשם הלקוח יבין שהוא אולי מחפש איכות עבודה למרות שאולי פחות חשובה לו איכות המוצר. לסיכום: אם הלקוח ממש לא מבין את המחיר, ואם הלקוח ממש לא מבין את התמחור, אז אפשרי להעביר את הכדור ללקוח. ובמקום לריב עם הלקוח, לפתח איתו דיאלוג. לשאול אותו איך הוא היה מתמחר לדעתו את השירות. ומפה לשם להסביר לו את ההיגיון של התמחור וכולי. וכמובן, לגלות אמפתיה ללקוח, שמבחינתו עשה טעות כשהוא רכש את המוצר, כי הוא לא לקח בחשבון את עלות ההרכבה שלו. בצורה...
קבל את הספרים המומלצים עבורך
שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתייםבכל תחומי החיים!
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים נוער והורים, מגשר, מאמן אישי לזוגיות ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331