... צריך לחשוב על זה? איך לנטרל התנגדות של צריך לחשוב על זה? איך
לגרום ללקוח להרגיש בנוח? איך לא להפעיל לחץ על לקוח? למה
לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות? למה
לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע ספקות? למה
לגרום ללקוח להרגיש בנוח להביע התנגדויות? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? למה לקוח צריך לחשוב על זה? על מה הלקוח צריך לחשוב? איך לסגור עסקה במקום? וכאן אסביר, איך למנוע מראש את זה שהלקוח אומר לך בסוף ... אני צריך לחשוב על זה, פחות רלוונטי בהקשר של השיחה. שוב: אם תדע
לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלות, בעיקר באמצעות זה שהלקוח לא יחשוש מכך שאם הוא יטיל ספק במכירה, אז אתה תפעיל עליו לחץ. שזה עוד נושא בפני עצמו, איך
לגרום ללקוח להרגיש בנוח ואיך ליצור אמון עם לקוח ואיך לגרום ללקוח לסמוך עליך, בכל מקרה אם תדע לעשות את זה, הרי שאתה תגרום לכך שבדינאמיקה שלך מול הלקוח, יהיה ברור שאין עוד נושאים פתוחים, ושהלקוח ...