... כי כל אדם רוצה שיאהבו אותו. ואם אתה מסכים עם האדם, הרי שבעצם אתה משדר
לתת המודע של האדם, שאתה מקבל ומכיל אותו.
ותת המודע של הלקוח, שקולט את המסר הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי. ויצירת הזדהות עם ... עצמו. וגם אם האדם משדר שהוא חזק ושלא אכפת לו שלא מסכימים איתו, הרי
שבתת המודע של האדם, הוא גם מוטרד מכך שלא מסכימים איתו. וזה גורם לאדם לספקות לגבי הדימוי העצמי ... מקצין את הדברים, אז לפעמים הלקוח בעצם שומע את עצמו, מדבר דרכך. כי הלקוח
בתת המודע שלו, לפעמים הוא חושב כך או אחרת, אבל אין לו אומץ לבטא את זה. ואם תבטא את מה שהלקוח חושב
בתת המודע שלו, אז בעצם הלקוח שומע את עצמו, מדבר דרך הגרון שלך. ואז הלקוח חושב, שאתה זה בעצם ... וכיוב, ואתה מנמיך את הדעה שחושבת אחרת מהדעה של הלקוח שלך, על ידי זה
תת המודע של הלקוח, קולט שאתה בעצם מפרגן ללקוח עצמו. ועל ידי זה נוצרת הזדהות עוד יותר חזקה. ...