אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תמחור ✔הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
וכאן נסביר תוך כמה זמן לתת הצעת מחיר ללקוח? והאם חשוב לתת ללקוח הצעת מחיר כתובה? ומתי חשוב לפרט כמה שיותר את הצעת המחיר ללקוח? וברגע שלקוח מבקש ממך לקבל הצעת מחיר, האם להגיב ללקוח מיד? האם לתת ללקוח את הצעת המחיר אחרי זמן מסוים? וכמה זמן להשקיע בהכנת הצעת מחיר ללקוח? ועוד.

אז ברמת העיקרון צריכים להבין את הדבר הבא, והוא שיש שירותים ומוצרים שלא באמת צריכים עבורם הצעת מחיר. לדוגמה מוצר מדף בסופר, לדוגמה במבה. שיש עליה תווית של מחיר, בהתאם לחוק סימון מוצרים / חוק הגנת הצרכן וכולי. דהיינו, אפשרי לומר שהמדבקה שמודבקת על המוצר, היא הצעת המחיר לרכישת המוצר. אם תרצה תקנה, אם לא תרצה אל תקנה. זה הכל.

אבל צריכים להבין, שיש מוצרים ושירותים, שהם יותר מורכבים. בפרט מוצרים בהתאמה אישית ללקוח / custom made. דהיינו, מוצרים שהם לא מוצרי מדף אלא מוצרים שהם מותאמים באופן אישי לצרכים של הלקוח הספציפי. לדוגמה נגר שמכין ארון ספציפי להזמנה ספציפית של לקוח ספציפי. המוצר הוא לא מוצר מדף, אלא הוא מיוצר באופן ספציפי עבור המידות והצרכים הספציפיים של הלקוח.

וככל שהלקוח שלך מבקש ממך מוצר יותר מורכב ויותר שמותאם אישית לצרכים שלו כלקוח, כך זה מגדיל את העלות שלך כבעל עסק, להכין את הצעת המחיר ללקוח. כי אתה צריך להציע מחיר ללקוח, עבור העבודה שהוא רוצה שתבצע לו. ואתה לא רוצה לתת מחיר זול מידי כדי שאתה לא תידפק מכך ואתה לא רוצה לתת מחיר יקר מידי, כי אז אולי תאבד את העבודה.

ולכן אתה תרצה לעשות כל מיני חישובים של העלויות שלך, כדי לתת ללקוח שלך הצעת מחיר שנראה לך שהיא טובה לך וגם ללקוח שלך. דהיינו, יש עלות בהכנת הצעת מחיר ללקוח.

ועד כאן בעצם הבנו, שככל שהמוצר יותר מורכב ויותר מותאם אישית ללקוח, כך צריך להכין ללקוח הצעת מחיר יותר מותאמת אישית. במילים אחרות, ככל שהמוצר שאתה מספק הוא יותר מותאם אישית לצרכי הלקוח וככל שהוא יותר מורכב, כך יותר הגיוני שצריכים לעשות חישובים כדי לתת ללקוח הצעת מחיר שתהיה הגיונית לכל הצדדים.

נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא, מאחר שיש עלות להכין הצעת מחיר ללקוח ומאחר שלא בטוח שתקבל מהלקוח את העבודה, לכן צריכים לשאול, כמה משאבים עליך להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח. כי אם לדוגמה בן אדם בא לקבלן ומבקש ממנו לתת לו הצעת מחיר לבניית בית. אז תהליך הצעת מחיר שכזה יכול לקחת עשרות שעות. כדי לבדוק את כל התוכניות, כמויות, מפרטים, עבודות גמר, מחירים, עלויות וכולי.

אז האם וכמה הגיוני להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח?

וכמובן שאין לזה תשובה ברורה ומוחלטת. והכל זה בהתאם לאפשרויות שלך. וככל שיש לך פחות אפשרויות, כך עליך להשקיע יותר בעלויות שלך וכולי. אבל יש לזה מספר פתרונות אפשריים.

יש לדוגמה פתרון אפשרי, שהוא לגבות כסף מהלקוח שלך, בתמורה לכך שאתה מספק לו הצעת מחיר. וזה כמובן אפשרי רק למי שיש לו מספיק לקוחות שיהיו מוכנים לשלם לו כסף בתמורה לזה שהוא מכין להם הצעת מחיר. כמובן שבהצעת המחיר שאתה מכין ללקוח, אם אתה גובה עליה כסף, הרי שהצעת המחיר עצמה כנראה תספק ללקוח שלך ערך, גם אם הוא לא יזמין ממך את העבודה. דהיינו, הצעת המחיר שלך עשויה לעזור ללקוח להבין מה בדיוק הוא צריך. כך שבעצם הגיוני לבקש מהלקוח שלך, כסף, בתמורה לזה שאתה מכין לו הצעת מחיר. אבל זה כמובן פתרון שלא מתאים לרוב ככל בעלי העסקים הקטנים. כי מי יסכים לשלם לך כסף בתמורה לזה שתגיד לו כמה יעלה לו לרכוש ממך שירות מסוים. אז מה כן אפשרי לעשות?

אפשרי לתת הצעת מחיר בשלבים. דהיינו, הלקוח מזמין ממך עבודה מסוימת. עליך לנסות לתת הערכה כללית של טווח מחיר עבור הצעת המחיר ללקוח. דהיינו, לנסות לתת ללקוח הצעת מחיר של טווח מחיר. לדוגמה נניח שלהכין הצעת מחיר מדויקת לצורך חתימה על הסכם מפורט, צריכים לשבת עשרות שעות. אבל אולי יש לך אפשרות יותר מהירה לתת הצעת מחיר של טווח מחיר, דהיינו, לומר ללקוח, שהמחיר יהיה בין X לבין Y. ולראות האם בכלל זה מתאים ללקוח, לפני שמתקדמים איתו לשלב הבא של הצעת מחיר יותר מפורטת.

או במילים...
אי הבנה הכנת הצעת מחיר איך להציג זמן הערכה כללית הגיוני תהליכים קיצוניות הצעת מחיר של טווח מחיר סוגים איך להציג ללקוח איך להציג איך להציג ללקוח איך להציג ללקוח את המחיר איך להתאים את איך להתאים את הצעת המחיר למוצר איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לנהל משא ומתן עם לקוח איך לענות איך לענות ל איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח ששואל איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה איך לתמחר איך לתמחר מוצר הכנת הצעת מחיר הצעות מחיר הצעת מחיר הצעת מחיר ל הצעת מחיר ללקוח הצעת מחיר של טווח מחיר השקעה השקעות טווח מחיר טווח מחירים כיצד לנהל כמה כמה זה עולה כמה זמן כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח לא צריך לא צריך הצעת מחיר להציג להציג ללקוח להציג ללקוח את המחיר להשקיע להשקיע בהכנת הצעת המחיר להתאים את הצעת המחיר למוצר לכתוב לכתוב הצעת מחיר לכתוב הצעת מחיר מפורטת למה צריך למה צריך הצעת מחיר למוצר לנהל לנהל משא ומתן לנהל משא ומתן עם לקוח לענות לענות ל לענות ללקוח לענות ללקוח ששואל לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה לפרט לפרט את הצעת המחיר ללקוח לקבוע מחיר לקוח לקוח ששואל לקוח ששואל כמה זה עולה לקוחות לשאול שאלות לתמחר לתמחר מוצר לתת לתת ללקוח לתת ללקוח הצעת מחיר לתת ללקוחות מוצר מחיר מחיר ללקוח מחיר למוצר מנהל משא ומתן משא ומתן עם לקוח מתי לא צריך הצעת מחיר מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת ניהול ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן עם לקוחות סוגים סוגים של הצעות מחיר עלות עלות הכנת הצעת מחיר עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח צריך קביעת מחיר תוך כמה זמן תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר תמחור תמחור מוצר תמחור מוצר ללקוח תמחור מוצרים
תמחור עלות אלטרנטיבית, חישוב ההוצאה האלטרנטיבית, עלות תקורה, הוצאות תקורה, איך לתמחר שירות? איך לתמחר מוצר? איך לתמחר פרויקט? ניהול פרויקטים, חישוב רווחיות, תהליך תמחור פרויקט, מצויינות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, יעוץ ארגוני
תמחור עלות אלטרנטיבית, חישוב ההוצאה האלטרנטיבית, עלות תקורה, הוצאות תקורה, איך לתמחר שירות? איך לתמחר מוצר? איך לתמחר פרויקט? ניהול פרויקטים, חישוב רווחיות, תהליך תמחור פרויקט, מצויינות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, יעוץ ארגוני
תמחור עלות אלטרנטיבית, חישוב ההוצאה האלטרנטיבית, עלות תקורה, הוצאות תקורה, איך לתמחר שירות? איך לתמחר מוצר? איך לתמחר פרויקט? ניהול פרויקטים, חישוב רווחיות, תהליך תמחור פרויקט, מצויינות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, יעוץ ארגוני מהי עלות אלטרנטיבית ואיך מחשבים אותה? כאשר מתמחרים פרויקט או שירות, ישנם כמה מרכיבים שחייבים לקחת בחשבון, אך לעיתים קרובות עסקים לא עושים זאת בצורה מלאה. אחת הטעויות הנפוצות ביותר, שאליעד מציין, היא התעלמות או חוסר התייחסות מספקת למושג העלות האלטרנטיבית. מהו תמחור נכון לעסק ומה המשמעות של טעות בתמחור? כשאליעד מדבר על תמחור, הוא מסביר שעסק בדרך כלל מחשב את עלויות הפרויקט ואז מוסיף עליהן רווח. נשמע פשוט, אבל הרבה עסקים עדיין נכשלים בזה. עסקים כאלה יכולים להיות ... יותר. כלומר, יש עסקים שעושים דברים טובים, אבל המתחרים עושים את הדברים הכי טובים ולכן מצליחים יותר. הפער הזה, בין טוב להכי טוב, נובע בעיקר מכך שהעסקים האלה לא מתמחרים נכון. וכאן נכנסת לתמונה העלות האלטרנטיבית. מהי בעצם עלות אלטרנטיבית? עלות אלטרנטיבית היא ההפסד שנגרם לעסק כתוצאה מכך שהוא בוחר לעשות ... בניין היה גבוה משמעותית מהרווח שהפקת מבניית הבית. זה בדיוק העלות האלטרנטיבית - מה הפסדת כתוצאה מכך שבחרת בפרויקט אחד ולא באחר. דוגמה להמחשת העלות האלטרנטיבית בתמחור פרויקט לדוגמה, נניח שבניית בית דורשת 100 שעות, והעסק מרוויח עליה 100,000 שח. נשמע רווחי, נכון? אבל מה אם באותן 100 שעות יכולת לבנות חצי בניין ולהרוויח 300,000 שח? במקרה כזה, העלות האלטרנטיבית של בניית הבית היא 200,000 שח (300,000-100,000), שזה בעצם הכסף שלא הרווחת בגלל הבחירה שעשית. טעויות נפוצות בתמחור ודרכי מניעתן: ישנן טעויות נפוצות בתמחור שעסקים מבצעים, אשר משפיעות ישירות על יכולתם להרוויח: חישוב חלקי של הוצאות - לפעמים עסק שוכח לחשב את כל ההוצאות שלו (למשל, הוצאות תקורה כמו ... ניצול מיטבי של משאבים פנימיים - העסק מקצה עובדים וציוד לפרויקט מסוים ולא מבין שאלו יכלו לשמש אותו בפרויקטים אחרים רווחיים יותר. איך מחשבים נכון עלות אלטרנטיבית בתמחור פרויקט? אליעד מדגיש שכשעסק מתמחר פרויקט הוא חייב לחשב לא רק את ההוצאות הישירות (כמו חומרי גלם) אלא גם את ההוצאות העקיפות והזמן שהפרויקט דורש מהארגון ומהעובדים: לחשב כמה ... לבצע. באמצעות חישוב נכון של כל אלה, אפשר להבין מה באמת העלות של הפרויקט, כולל העלות האלטרנטיבית, ולוודא שהבחירה שעושים היא הבחירה האופטימלית מבחינת רווחיות. איך תמחור לא נכון יכול להפוך פרויקט רווחי להפסד? עסק יכול לעשות פרויקט רווחי ובכל זאת להפסיד בפועל, מפני שאינו מודד נכון את העלות האלטרנטיבית. גם אם ... כסף בפועל, הוא עלול לגלות שהמתחרים עושים פרויקטים דומים ברווחיות גבוהה הרבה יותר. במצב כזה, לאורך זמן, המתחרים מתחזקים והעסק נדחק הצידה בשוק התחרותי. לכן, התמחור חייב להיות תמיד מושווה לאלטרנטיבות שיש לעסק בזמן ובמשאבים שעומדים לרשותו. המטרה - מצוינות ולא רק רווחיות אליעד מסכם עם המסר המרכזי - אסור ... עסקיות יומיומיות. כל עסק חייב לשאול עצמו תמיד: מה עוד יכולתי לעשות בזמן הזה? והאם זהו השימוש הטוב ביותר שאני יכול לעשות במשאבים שלי? איך לחשב עלות אלטרנטיבית? תמחור נכון של פרויקטים איך להיות עסק מצליח? הוצאות תקורה ניהול פרויקטים יעיל ייעוץ ארגוני חישוב רווחיות פרויקט עלות אלטרנטיבית - איך לחשב נכון ולהיות עסק מצליח שלום חברים, הפעם נדבר על נושא חשוב מאוד - עלות אלטרנטיבית, ונבין גם מה זה בעצם תמחור נכון של פרויקט. מה בעצם מתמחרים בפרויקט? כאשר אנחנו מתמחרים פרויקט, אנחנו בעצם בוחנים את העלויות שלו. אך הרבה מאוד עסקים נכשלים, למרות שהם מבצעים פרויקטים רווחיים. איך ייתכן שעסק שמרוויח על ... טובים, הם ימשכו יותר לקוחות ויצליחו הרבה יותר. זהו ההבדל בין עסק טוב לבין עסק מצוין. אחד הגורמים המרכזיים לכך שעסק עושה דברים טובים אך לא את הדברים הכי טובים הוא תמחור שגוי. וכאן נכנס מושג העלות האלטרנטיבית. טעויות בתמחור וכיצד להימנע מהן תמחור שגוי יכול להיגרם מכמה סיבות: חישוב שגוי של העלויות - כאשר לא לוקחים בחשבון את כל ההוצאות, עלולים להרוויח פחות ממה שצריך, או אפילו להפסיד. חוסר חישוב של עלויות נסתרות - לדוגמה, אם בעל עסק שוכח להכניס עלות גדולה לתמחור, הוא עלול לגלות שהפרויקט שלו לא רווחי כפי שחשב. התעלמות מעלות אלטרנטיבית - גם אם הפרויקט רווחי, זה לא אומר שהוא הבחירה הנכונה ביותר. מהי ... הרווחת מיליון שקלים. אך אם בזמן הזה יכולת לבנות בניין אחר, שאולי היה מניב לך יותר רווח, הרי שבחירתך בפרויקט הזה עלתה לך כסף. איך להכניס את העלות האלטרנטיבית לתמחור? כשמתמחרים פרויקט, יש להתייחס לא רק להוצאות הישירות אלא גם למשאבים המושקעים בו: כמה זמן ייקח לבצע את הפרויקט? איזה עובדים יוקצו אליו וכמה שעות עבודה ... תשאלו את עצמכם - האם זה הפרויקט הכי רווחי שיכולתי לעשות? אל תשאפו להיות רק טובים - תשאפו להיות הכי טובים. אל תשאפו להרוויח - תשאפו להרוויח את המקסימום. אל תשאפו לתמחר נכון - תשאפו
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים , כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת בחשבון המון ... את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים. אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון: מחיר השוק - דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר ... לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים. יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים - שיקול נוסף יכול ... טוב ממך. עלות ייצור - עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיוב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. לדוגמה, אם עולה לך לייצר את המוצר 100 שח ותמכור ... העניין של עלות הייצור, הוא חלק מהשיקול של התמחור, כדי שתדע לא להפסיד בתמחור שלך. אאכ אתה מוכן למכור בהפסד, משיקולים אחרים כמו שהסברתי כאן. אבל האם קביעת המחיר שלך, חייבת להיות בהתאם לעלות הייצור שלך + רווח כלשהו? כמובן שלא. כי אתה יכול לבקש ולקבל גם פי 100 מעלות הייצור שלך, בהתאם להיצע וביקוש של ... גם עלות הייצור שלך, גם היא חלק מהשיקולים בקביעת המחיר שלך. וגם צריך לדעת איך לחשב אותה, כי זה גם עניין שלם בפני עצמו. תזרים כספי - דהיינו, כמה אתה צריך את הכסף. האם אתה מאוד צריך את הכסף של ... שם היא X, הרי שאולי יהיה לך שווה לתת הנחה ללקוח על מינוס X, כדי לכסות את החוב שלך בבנק. השפעה על עסקאות עם לקוחות אחרים - יש גם שיקול, של: אם תמכור עכשיו ללקוח כלשהו בסכום X, האם ואיך זה ... דומה. השפעה על מכירת מוצרים אחרים - איך התמחור של המוצר הזה שלך, איך הוא ישפיע על היכולת שלך למכור מוצרים אחרים שלך? כי הלקוחות עושים השוואה גם בין מוצרים אחרים שלך. ויש השפעה למוצר במחיר X, גם על איך שהלקוחות יתפסו את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים יקר. ואולי דווקא זה יגרום ... לך ביקוש. ואיך הלקוח יפרש את הסיבות שאתה מתמחר את המוצר שלך? ואיך הלקוח מבין את התמחור שלך? מה הפירושים שלך הלקוח ל
לתת ללקוח לבחור אפשרות גרועה, איך לעשות מניפולציה על לקוחות? איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש עבורו? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, הוכחה לשווי שוק, להציע כמה הצעות גרועות ללקוח, משא ומתן למתקדמים, אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק
... ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח, תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, ... אימון מכירות למתקדמים, הדרכת מכירות, תמחור מעל למחיר השוק וכאן נדבר על ... כדאי שניתן ללקוח אפשרות שבה בעיני הלקוח התמחור יהיה גבוה מידי, ברמה שהלקוח לא יבין את התמחור לחלוטין. כי כדאי שבכל מקרה הלקוח יבין איכשהו את התמחור של המוצר. ואם הלקוח יחשוב שהתמחור גבוה מידי בצורה קיצונית, זה ... ברמה שהוא לא ירצה לבצע גם לא עסקה אחרת בתמחור אחר שכן הגיוני לו. ועכשיו ... יותר יקר, ברמה שהלקוח אולי לא מבין את התמחור שלו. אבל מול הלקוח, לא נציג את ... עשוי לחשוב שאנחנו מרמים אותו איכשהו, או שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד ... עם אפשרות בחירה שהלקוח לא יבין את התמחור שלה, אז במקום שזה יגרום ללקוח ... אחר שווה את המחיר שלו, הלקוח עשוי לחשוב שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. ולכן ... האלו, אפשרי לדעת גם באמצעות העמקה בנושא של תמחור הגיוני או תמחור לא הגיוני וגם לגבי בנושא של ...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני? וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים על הדרך שבה הלקוחות הפוטנציאלים שלך תופשים אותך? ונסביר, כאשר אתה מחליט לתמחר מוצר במחיר מסוים, שהוא גבוה יותר ממחיר השוק של המתחרים שלך, יכולות להיות לכך המון השפעות שונות. ההשפעה הראשונה כמובן ... כי חשוב להבין גם מה הלקוח חושב על התמחור שלך ומה הלקוח חושב על העסק שלך לפי מה שהוא חושב על התמחור שלך? ואני אסביר, ברגע שלקוח נתקל במוצר מסוים עם מחיר מסוים, הלקוח חושב לעצמו מה דעתו על המוצר אבל הלקוח גם חושב לעצמו מה דעתו על התמחור של המוצר. האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? למה המוצר מתומחר במחיר הזה? וכאשר הלקוח שואל את עצמו מה ההיגיון של התמחור, הלקוח יכול להסביר לעצמו כל מיני הסברים בראש שלו. הלקוח יכול לדוגמה להסביר לעצמו שלמרות שהמחיר של המוצר X הוא הכי יקר שיש ... מתומחר יותר זול ממה שהיה הגיוני לתמחר אותו. ויכול גם להיות מצב שהלקוח יחשוב שהתמחור של המוצר נכון ומוצדק, לא בגלל שהלקוח יודע להסביר לעצמו מה בדיוק היתרונות של המוצר שמתומחר יקר ביחס לאחרים ולא בגלל שהלקוח מבין את ההיגיון של התמחור, אלא בגלל שהלקוח מאמין באופן כללי שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים, גם אם הוא לא יודע להסביר לעצמו את ההיגיון בכך. ואני ... יקר. 2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. דהיינו, הלקוח יכול להעריך או שהוא יודע את עלות הייצור של המוצר היקר והלקוח מבין למה היתרונות האלו של המוצר, העלות שלהם גבוהה. והוא מבין את ההיגיון של התמחור בעיניו, ביחס לעלות הייצור וביחס לכמה שהלקוח חושב שהגיוני לבקש רווח מהעסקה הזאת לדעתו של הלקוח. 3 - יש מצבים שהלקוח לא ... ושהלקוח לא מבין את ההיגיון של התמחור, ביחס לעלות הייצור וביחס לרווח שהלקוח חושב שהגיוני לבקש, אבל הלקוח כן משוכנע ומאמין שהמוצר הזה יותר טוב מאשר המוצרים ... של המוצר. שהלקוח גם יבין את התמחור, במידה ואנחנו חושבים שהלקוח יחשוב שהתמחור הגיוני ומוצדק בעיניו של הלקוח. וגם אם אפשר שהלקוח יאמין שהמוצר הזה עוד יותר טוב ממה שהוא מבין, הרי זה מבורך. אבל בעולם ... שאר המוצרים. או שהלקוח לא מבין למה התמחור ככ יקר לדעתו, כי אולי לדעת הלקוח היתרונות אמורים להיות מתומחרים בפחות כסף. וישנם מצבים שהלקוח לא חושב שה
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
... לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות? בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון ... ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר. האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים? הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר ... שגרמו לו להיכנס במרמה. לכן יש לשקול בזהירות את הדרך בה המחיר מוצג, בהתאם לאופי המוצר, המתחרים והלקוחות. מה המשמעות של קביעת מחיר ביחס לציפיות הלקוח? לבסוף, אליעד מחדד נקודה נוספת: לקוחות לא תמיד רגישים רק למחיר עצמו, אלא לציפיות שיש להם ממנו. ... המחיר מנקודת המבט של הלקוח ולחשוב כיצד המחיר שאתם מציגים מתכתב עם הציפיות שלו ועם הטריטוריה המנטלית שבה הוא נמצא. איך לתמחר מוצר? מה זה תמחור פסיכולוגי? איך להציג מחיר ללקוח? האם מחיר גבוה מוכר יותר? איך קובעים מחיר לשירות? האם כדאי מחיר עגול או מחיר שבור? ...
הגדלת רווחיות בעסק, חישוב העלות האלטרנטיבית, מצויינות בארגון, איך להגדיל רווחים? לוזר או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף?
... או ווינר, איך חושבים מצליחנים? איך לעשות עסקאות טובות? האפשרות הטובה ביותר, קבלת החלטות בארגון, תמחור שירות, תמחור מוצר, איך לעשות יותר כסף? מה ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים? אליעד כהן מסביר כי ההבדל בין אנשים מצליחים לבין אנשים פחות מצליחים הוא ביכולת שלהם ... רווח משמעותי מאותו מוצר בדיוק. ההבדל המשמעותי בין המצליחנים לבין האחרים הוא היכולת שלהם למקסם את התמחור, כלומר, לתמחר את המוצר באופן שייצור את מרווח הרווחים הגבוה ביותר האפשרי. מהי הדרך הטובה ביותר להגדלת רווחים בעסק? אליעד כהן מדגיש כי קיימת חשיבה אפילו יותר טובה מאשר סתם לתמחר את המוצר הכי גבוה שאפשר. החשיבה הזו היא חישוב של עלות אלטרנטיבית. הוא מסביר את המושג עלות אלטרנטיבית כבדיקה מתמדת של אפשרויות אחרות שיכולות להניב רווחים גדולים ... מציע לכל מי שרוצה ללמוד עוד להיכנס ולחפש מידע נוסף על מושגים כמו עלות אלטרנטיבית, שאיפה למצוינות, תמחור מוצרים, ולהרחיב את הידע בנושא. איך להגדיל רווחים בעסק? מהי עלות אלטרנטיבית? איך לעשות עסקאות טובות? איך מצליחים חושבים? מהי מצוינות בארגון? איך לתמחר מוצרים נכון? ...
התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה?
... איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה? וכאן נסביר משהו עקרוני שצריכים להבין לגבי ההשפעה של עלות הייצור של מוצרים, על התמחור של המוצר ועל העלות של המוצר לצרכן. וצריכים להבין, שמצד האמת, אין קשר ישיר בין עלות הייצור לבין המחיר שהצרכן משלם. כי הצרכן תמיד ישלם, את המחיר הגבוה ביותר, שהמוכר חושב שהוא ... אם אנשים לא יהיו מוכנים לשלם יותר, למרות שהמחיר לייצר עלה, הרי שאו שהיצרן ירוויח פחות או שהוא יפסיק לייצר את המוצר. וכמובן שיש כאן עוד עולם שלם, על תמחור ועל איך לתמחר וכולי. ...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר? אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר שירות ... על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר? ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר כלשהו במחיר כלשהו, ... המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיוב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג ... וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך האמיתי של המוצר. אבל האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? מה באמת השווי האמיתי של המוצר? והתשובה לכך היא, שכן, יש ערך אמיתי ושווי ... של נניח 20%, קיבלנו 123K. והרי שזה השווי האמיתי והערך האמיתי של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי. ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול ... ממה שנמכור לו, אבל עדיין הוא לא באמת צריך את כל התועלות של המוצר שאנחנו מוכרים לו. ולכן אולי גם בגלל זה התמחור לא מתאים ללקוח הספציפי הזה, כי הוא לא רוצה צריך מבין את כל התועלות של המוצר שלנו. כמו כן צריכים לעשות הפרדה בין השאלה של האם לקוחות מבינים את המוצר שלנו, ... לקוחות יש את הכסף הפנוי או את הכסף בכלל, כדי לרכוש את המוצר שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה על התמחור של המוצר? האם בכלל כדאי לייצר את המוצר? צריכים להפריד את כל השאלות האלו, מהשאלה, במידה והמוצר כבר נוצר, ובמידה והלקוח כן מבין את התועלות ורוצה את התועלות ... רווחיות ממוצע לענף בכללי וכולי ולא ניכנס לזה כאן כרגע. בשורה התחתונה, כאשר בעל העסק שואל את עצמו, האם התמחור שלי נכון? במה לתמחר את המוצר? האם בכלל לייצר מוצר בעלות ייצור כזאת? איך להשיג את הלקוחות שירכשו את המוצר? וכולי, על בעל העסק לנסות להבין בתור התחלה, מה עלות הייצור עלות ... או בגלל שזאת עלות הייצור של המוצר + עלויות תפעול וכולי. שגם לזה יש משמעות, גם ביחס לאיך הלקוח יחווה את התמחור שלנו. זאת נקודת ההתחלה של תהליך התמחור. וכמובן שיש כאן עוד עולם שלם וכולי... ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע על המחיר במשא ומתן? המחיר של מוצר או ... בהתבסס על העלות האמיתית טענה שהמוכר יכול להוריד את המחיר משום שהעלות האמיתית נמוכה יותר ממה שהוא טוען. איך להצדיק מחיר גבוה? כדי להצדיק מחיר גבוה, ... ומתן במאמר זה נעמיק בהבנת הדינמיקות שמאחורי קביעת מחירים, כיצד מחיר נקבע, מדוע יש מוצרים יקרים יותר ואחרים זולים יותר, ומה ניתן לעשות אם רוצים ... משא ומתן על מחיר איך למכור מוצרים יקרים כיצד לתמחר מוצרים מה משפיע על עלות המוצר אסטרטגיות מכירה ושיווק איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך ... מכירה, אסטרטגיות במשא ומתן, הצעת מחיר, תמחור מוצר, מוצרים זולים, מוצרים יקרים, למה מישהו זול? למה מישהו יקר? לקוח שאומר יקר לי, למה זה ... שיטות שכנוע, שיטות מכירה, יתרונות וחסרונות בתמחור יקר, תמחור זול, איך לתמחר מוצר? למה אני יותר יקר? למה אתה יותר יקר? איך לקבוע מחיר? איכות או מחיר, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר ביותר כסף? תמחור יקר, להעלות מחיר, להוריד מחיר, לקבוע מחיר, קביעת מחיר, הצעת מחיר זולה, הצעת מחיר יקרה, תחרות עסקית, מתחרים עסקיים, מתחרים ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד כדאי לבקש הנחה, להוריד מחירים, או לרכוש מוצרים בהנחות. הוא מציין את המורכבות שבבקשת הנחה ואת ההשלכות האפשריות שיכולות ... להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך: לפעמים הנחה עשויה להוביל לכך שהלקוח ישלם יותר בהמשך. לדוגמה, אם עורך דין מסכים לתת הנחה, הוא עשוי להאריך את התהליך המשפטי ולהעלות את כמות הדיונים בבית המשפט, מה שיגרום ללקוח לשלם ... לבקש הנחה בזמן התשלום לבקש הנחה לפני העסקה לבקש הנחה על שירות האם הנחה פוגעת בשירות? איך לנהל משא ומתן על הנחה? תמחור מוצרים השיקולים והבעיות בבקשת הנחה כאשר מבקשים הנחה ממישהו שמוכר מוצר או מספק שירות, יש כמה ... למה מישהו נותן לך הנחה? למה המוכר נותן לך הנחה? מה רע במוצרים בהנחה? יציבות עסקית, תזרים עסקי, הוזלת מוצרים, העלאת מחירים, להעלות מחירים, להוריד מחירים, הורדת מחירים, למה המוצר זול? למה המוצר יקר? מה קובע את מחיר המוצר? בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת פסיכולוג, בחירת יועץ, ניהול משא ומתן, ניהול רכש, איך לרכוש מוצרים בזול? הנחה, לבקש הנחה, לתת הנחה, אחריות על מוצר, אין ארוחות חינם, אין מתנות חינם, מוצר זול, מוצר יקר, מה שבזול עולה ביוקר? איך לבחור נותן שירות? הזול הוא יקר, היקר הוא הזול, האם הזול הוא היקר? האם היקר הוא הזול? איך לתמחר מוצר? תמחור מוצרים, אם תקנה בזול תשלם ביוקר, איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך המחיר משפיע על הלקוח? תמחור מוצרים, אחריות ארוכה, איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? בקשת הנחה, האם לבקש הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוחות? המשמעות של לתת הנחה ללקוח, הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך, שנות אחריות, האם כדאי לקנות במבצע? למה לא לעשות מבצעים? למה לא כדאי לבקש הנחה? למה לא כדאי לתת הנחה? למה לא כדאי לקנות במבצע? לעשות מבצע, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הנחה על מוצרים, כמה הנחה לתת? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? למה לא כדאי לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לבחור נותן שירות? איך לבחור ספק? איך לבחור עורך דין? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור ... אליך יפה? איך לגרום לנותן שירות לתת לך הנחה? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? למה לקוח מבקש הנחה? למה לתת הנחה ללקוח? למה נותנים הנחה על מוצר? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? מתי לקוח מבקש הנחה? שיקולים האם לתת הנחה ללקוח, איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך להתייחס לנותן שירות? איך לקבל שירות טוב? איך לתמחר שירות? איך קובעים מחיר לשירות? כמה כסף לבקש על שירות? כסף לבקש על שירות, לאהוב את נותן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תמחור, דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תמחור, איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי מומלץ, מאמן למציאת עבודה, הכוונה אישית בנושא תמחור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3911 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 01:17:32 - wesi1