... מוצר מסוים במחיר מסוים? טעויות בלתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, אפשרויות בחירה גרועות ללקוח, טעויות באפשרויות בחירה ללקוח,
תמחור לא הגיוני, תמחור הגיוני, שווי השוק של מוצר, ... מצד אחד הלקוח לא צריך לדמיין שהוא רוכש את המוצר הכי יקר במחיר מאוד גבוה, ברמה שהוא עשוי לחשוב שאנחנו מרמים אותו איכשהו, או
שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. אבל מצד שני, הלקוח כן ... עם אפשרות בחירה שהלקוח לא יבין את התמחור שלה, אז במקום שזה יגרום ללקוח לחשוב שמוצר אחר שווה את המחיר שלו, הלקוח עשוי לחשוב
שהתמחור לא הגיוני באופן כללי. ולכן אפשרי להציג ללקוח ... איך הלקוח יתפוש את העניין של שאר האפשרויות האחרות. ואת כל הדברים האלו, אפשרי לדעת גם באמצעות העמקה בנושא של תמחור הגיוני או
תמחור לא הגיוני וגם לגבי בנושא של לתת אפשרויות ...