אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תלונות ✔רוצה או לא רוצה, לשנוא מרוב אהבה, לא רוצה בגלל שרוצה, פחד מתלות, פחד מזוגיות, פחד מאהבה, פחד להיקשר רגשית, פחד מטראומה, זכויות הגבר, תלונות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
רוצה או לא רוצה, לשנוא מרוב אהבה, לא רוצה בגלל שרוצה, פחד מתלות, פחד מזוגיות, פחד מאהבה, פחד להיקשר רגשית, פחד מטראומה, זכויות הגבר, תלונות שווא, הטרדות מיניות, תקיפה מינית, חלק 1
איך יכול להיות שמישהו לא רוצה משהו דווקא בגלל שהוא רוצה אותו?

ההרצאה מתחילה בשאלה הפילוסופית על מצב שבו אדם אומר שהוא לא רוצה משהו, למרות שהוא מאוד רוצה אותו. דוגמאות רבות מלוות את השיחה כדי להמחיש את הרעיון המורכב הזה. אחד המקרים שמובאים הוא אדם שאומר שהוא שונא משהו שהוא רוצה כל כך. ההסבר לכך הוא שהרצון העמוק של אותו אדם, מחייב אותו לפתח סוג של פחד או התנגדות כלפי הדבר שהוא רוצה, מתוך חשש להיות תלוי בו או מאבד אותו.

לדוגמה, במקרה שבו אדם רוצה זוגיות, אך אחרי חוויות רעות מהעבר, הוא מרגיש פחד מההיקשרות הרגשית. אותו פחד גורם לו להרגיש שהוא לא רוצה זוגיות, למרות שהוא מאוד רוצה קשר רגשי. המחשבה היא שבגלל שהוא חושש להיפגע שוב, הוא מעדיף לומר שהוא לא רוצה זוגיות.

הדיון מתעמק גם בתופעה של אנשים שמפחדים להיות תלויים במשהו, דבר שמוביל אותם להימנע מהרצון אליו. אם הם מאוד רוצים משהו, החשש לאבד אותו או להיות תלויים בו, גורם להם לדחות אותו באופן מנטלי, כדי להימנע מהכאב של האובדן. כך לדוגמה, אדם יכול לומר שהוא שונא את הבית שלו, למרות שהוא מאוד רוצה אותו, מתוך פחד להיתלות במקום מסוים ולמנוע את תחושת הקיבעון.

נוסף על כך, מובאים מקרים של אנשים שמתחרטים על פעולות שביצעו, כמו נשים שמתמודדות עם סיטואציות מיניות לא נוחות. במקרה הזה, האישה יכולה להרגיש שהיא לא רצתה את המעשה, למרות שבזמן אמת היא הייתה מעוניינת בו. ההסבר לכך הוא שהאדם עשוי לשכוח את הרצון הראשוני ולבצע את הפעולה בגלל רצון אחר - לדוגמה, מתוך פחד מהחברה או מתוך צורך להגן על כבודו.

המושג של "רציתי ולא רציתי" הוא דינמי ומשתנה בהתאם לרקע ולהקשר שבו נמצא האדם. בסופו של דבר, התוצאה היא שלפעמים אנו אומרים "לא רציתי" לא מתוך כוונה אמיתית, אלא מתוך פחד או רגשות שליליים שהיו קשורים לכך.

כיצד פחדים משפיעים על הרצון של האדם?

ההרצאה מציינת כיצד פחדים שונים עשויים לשנות את הדרך שבה אדם רואה את רצונותיו. אדם יכול להיות בסיטואציה שבה הוא חושש לאבד משהו, אך במקום להתמודד עם הפחד, הוא אומר שהוא לא רוצה את הדבר. אם אדם חווה חוויות טראומטיות בעבר, כמו אובדן זוגיות או ניתוק רגשי, הפחד להיתקל באותן חוויות שוב יכול להוביל אותו לדחייה של הרצון.

לדוגמה, בחורה שהייתה בקשר זוגי, חוששת מאוד לחוות שוב את אותה טראומה, ולכן היא טוענת שהיא לא רוצה קשר זוגי, למרות שהיא אכן רוצה להיות בזוגיות. הפחד מהתלות ומהכאב הרגשי, מדחיק את הרצון האמיתי שלה.

בהמשך נוגע אליעד בקשר שבין פחדים לבין הזיכרונות המנטליים. לעיתים אדם לא רק לא רוצה משהו כי הוא לא מחזיק בו, אלא גם כי יש לו זיכרונות רעים או טראומטיים שקשורים לדבר שהוא לא רוצה. לדוגמה, אדם שהיו לו חוויות רעות בעבר בתחום העבודה או בזוגיות, יכול להרגיש שהוא לא רוצה את הדברים האלה כעת, רק בגלל הזיכרונות השליליים שהשאירו.

איך תודעה משפיעה על הרצון של האדם?

נושא נוסף שההרצאה מציינת הוא איך התודעה של האדם עשויה להטעות אותו ולעוות את רצונותיו. פעמים רבות אנו רואים את עצמנו רוצים משהו, אך למעשה אנחנו לא באמת רוצים את הדבר, אלא רק מרגישים שאנחנו רוצים...
מושגים רגשות מיניים עישון סיגריות התרגשות מינית לדבר לעשות סקס רגשות שליליים מנטליות התמכרות לעישון דחף מיני להפסיק אהבה דחף מיני דחפים מיניים הטרדות מיניות היקשרות הנאה מינית הרגשה התעללות מינית התרגשות מינית זוגיות זכויות זכויות הגבר חרדה מאהבה חרדת זוגיות חרמן חרמנות חרמנית חשק מיני טראומה טראומות יחסי מין יחסים מיניים יצר המין יצר מיני כיבוש מיני כיבושים מיניים לא רוצה או רוצה לא רוצה בגלל שרוצה להיקשר להיקשר רגשית להתלונן לעשות סקס לפחד להיקשר רגשית לפחד מאהבה לפחד מתלות לרצות סקס לשנוא לשנוא מרוב אהבה מין מיניות מרוב אהבה משיכה מינית סיפוק מיני סקס עוררות מינית פחד פחד להיקשר פחד להיקשר רגשית פחד מאהבה פחד מזוגיות פחד מטראומה פחד מתלות פחדים פעילויות מיניות פעילות מינית קשר מיני קשר רגשי קשרים מיניים רגש רגש מיני רגשות רגשות מיניים רוצה או לא רוצה רצון רצון למין רצון לסקס שנאה תחושה תחושות תלונה תלונות תלונות שווא תלות תלותיות תקיפה תקיפה מינית תשוקה מינית
הטרדות מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות
הטרדות מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות
... מיניות, סטטיסטיקה, תלונות שווא על הטרדה מינית, תלונות שווא תקיפה מינית, תלונות שווא נגד גברים, תלונות שווא של נשים, תלונות שווא במשטרה, משה איבגי, ינון מגל, אחרי רבים להטות האם כמות המתלוננות משפיעה על סיכוי האמיתות של התלונה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד כמות המתלוננות משפיעה על הסיכוי לאמיתות של התלונה. הוא מציין את הדעה הרווחת לפיה ככל שיש יותר נשים שמתלוננות על אותו אדם, כך יש יותר סיכוי שהתלונה תהיה נכונה. עם זאת, הוא מעלה את השאלה אם זו הנחה נכונה. האם באמת כשיש יותר מתלוננות, יש יותר סיכוי שהן אומרות את האמת, או שאולי מדובר בניסיון להרעיל את שמו של אדם על ידי קבוצת נשים ... שבני אדם באופן כללי נוטים להאמין שהתלונה נכונה אם יש יותר נשים שמתלוננות, וזאת משום שהתפיסה האנושית מבוססת על האמונה שאם עשר נשים התלוננו, כנראה שזה אמיתי. הוא גם שואל את השאלה כיצד עלינו להבין את המציאות כשיש מספר גדול של מתלוננים. האם כל תלונה נוספת אכן משמעה שיותר סביר שההטרדה התרחשה, או שאולי יש כאן ניסיון ממוקד לפגוע במישהו מסוים? מהם ... את המוח שלנו בקביעת סיכוי אמיתות של תלונה? בהמשך, אליעד עובר לדון כיצד המוח שלנו פועל במקרים כאלה. הוא מציין שהמוח שלנו נוטה להניח שיותר תלונות מעידות על כך שהן אמיתיות, אך מציין שייתכן שההנחה הזאת אינה נכונה. כלומר, כשיש הרבה מתלוננים, ייתכן שזו לא עדות לאמיתות המקרה, אלא דווקא ניסיון לפגוע באדם מסוים. הוא מביא את דוגמתו של משה איבגי, בה השחקן נמצא במרכז שורת תלונות על הטרדה מינית, ומדבר על כך שבמקרים של ידוענים, מספר התלונות עשוי להיגרם גם מתוך מניעים של רצון להרעיל את שמו של אדם או להכניס אותו למתקפה ציבורית. האם כמות המתלוננים היא מדד אמיתי לאמיתות התלונה? בהמשך, אליעד שואל אם כמות המתלוננים באמת משקפת את סיכוי האמיתות של התלונה. הוא טוען שלפעמים, אם יש יותר מתלוננים, זה לא בהכרח מעיד על כך שהתלונה אמיתית. לפעמים דווקא כשיש יותר נשים שמתלוננות, יש סיכוי שהן עשויות להיות חלק ממזימה לפגוע באדם מסוים. הוא מסביר שחשוב לבחון גם את סוג הקשר של המתלוננים עם הנילון כדי להבין את מידת האמיתות של ה
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת? הרבה אנשים מתרשמים מכמות הממליצים שיש לאדם, לעסק או למוצר מסוים. אם יש לאדם מאה ממליצים אותנטיים, זה לכאורה סימן שהוא באמת טוב. מצד שני, אם מאה אנשים מתלוננים עליו, נדמה שהדבר מעיד על בעיה אמיתית. אליעד מסביר מדוע החשיבה הזאת לא תמיד נכונה, ומדוע צריך להתייחס לכמות הממליצים או המתלוננים בזהירות רבה ובאופן יחסי בלבד. מה הבעיה בהסתמכות על כמות ההמלצות או התלונות? אליעד נותן דוגמה מובהקת הממחישה מדוע לא כדאי להתרשם באופן אוטומטי מכמות ההמלצות או התלונות. לדוגמה, מותג כמו דאעש נחשב למותג שלילי, אבל בפועל, אפשר למצוא מאות ואלפי אנשים שממליצים עליו וטוענים שדאעש שינה להם את החיים לטובה, הציל אותם ונתן משמעות לחייהם. מצד שני, אפשר למצוא אלפי אנשים שמתלוננים על מותג נחשב כמו מרצדס, ומספרים שהמכונית הייתה מקולקלת כבר מהמפעל, השירות היה גרוע והמוצר מאכזב. אפילו המותגים הכי טובים ומצליחים בעולם, כאלה שנחשבים לסמל איכות, צוברים עם השנים אלפי ועשרות אלפי תלונות שחוזרות על עצמן, אך זה לא פוגע בדימוי החיובי שלהם באופן ממשי. דוגמה נוספת: גם היטלר, ... האם ההערצה הפכה אותו לאדם טוב? ודאי שלא. לכן המספר עצמו לא אומר כמעט כלום. איך כמות הלקוחות משפיעה על ההמלצות או התלונות? אליעד מסביר שככל שתשרת יותר לקוחות, כך גם כמות הממליצים וגם כמות המתלוננים תגדל. לכן חשוב להסתכל על האחוזים ולא על המספרים האבסולוטיים. לדוגמה, אם יש לך אלף תלונות, אבל סיפקת שירות למיליון אנשים, זה פחות מאחוז אחד של תלונות. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד. באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, ... רק 30% לקוחות מרוצים. אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע. האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד אמינה? אליעד נותן דוגמה ברורה של רב מחשף. אם הוא מברך שלוש נשים בכל יום שייכנסו ... וזה ייראה כאילו הוא ניבא נכון, למרות שזה רק עניין סטטיסטי ואין קשר אמיתי לנבואה או לברכה. מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך? נקודה חשובה נוספת שאליעד מעלה היא סוג האנשים שממליצים או מתלוננים. אם מי שממליץ עליך הם אנשים שקל לרמות אותם, אנשים שמאמינים באמונות טפלות, אנשים ... האח הגדול או ניצולי הישרדות, אנשים שהמיינדסט שלהם מאוד נמוך, ההמלצות האלה לא באמת משקפות איכות. באותה מידה, אם אנשים שמתלוננים עליך הם ממורמרים, כועסים ומתוסכלים באופן טבעי, אז תלונותיהם פחות משמעותיות. אם האוכלוסייה שמגיעה אליך היא מראש בעייתית, סביר להניח שהרבה מהם יתלוננו בלי קשר לשירות עצמו. האם יש קשר בין חשיפה לבין כמות המתלוננים והממליצים? אליעד מסביר שככל שאדם מפורסם יותר, יהיו לו יותר ממליצים ויותר מתלוננים. הוא נותן דוגמה מראשי ממשלות, נשיאים וסלבריטאים, שכולם זוכים מצד אחד להערצה גדולה, ... מדוע צריך תמיד להסתכל על היחס ולא על הכמות? הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא שהכל תלוי בפרופורציות. כמות הממליצים או המתלוננים לא אומרת דבר ללא הקשר. תמיד יש לבדוק: מה אחוז הממליצים מתוך כלל הלקוחות שלך? מה אחוז התלונות מתוך כלל הלקוחות שלך? מה הממוצע המקובל בענף שלך ביחס למספרים האלה? מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך? רק כאשר בוחנים את כל ההיבטים האלו, אפשר לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי המשמעות של ההמלצות או התלונות שמקבלים. לסיכום, האם המספרים באמת קובעים את האמת? אליעד מסכם ואומר שגם אם כל העולם ...
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך
תלונות ותלות רגשית, למה מישהו בא אליך בתלונות? איך לגרום למישהו לא להתלונן עליך? למה מישהו מאשים אותך? תלונות מצד הילדים, תלונות של בני זוג, ילדים מתלוננים, להאשים את ההורים, בני זוג מתלוננים, לגרום למישהו לא להיות תלוי בך למה מישהו בא אליכם בתלונות? כאשר אדם מגיע אליכם עם תלונות, כגון אתה לא אוהב אותי מספיק, אתה לא מעניק לי מספיק, או אתה לא נותן לי ... לספק לו תחושה טובה, ולכן כאשר הוא אינו מקבל זאת, הוא פונה אליכם בתלונות. אליעד כהן מסביר שצריך לבחון את עצמכם ולבדוק איפה אתם נהנים מזה שאותו אדם ... למה אתה לא אוהב אותי? מכיוון שאין ביניהם תלות. למה אתם נהנים מתלונות של אחרים כלפיכם? הסיבה שאתם נהנים מכך שמישהו מתלונן כלפיכם, נובעת מכך שאתם מרגישים שיש לכם שליטה עליו. אליעד כהן מציג את ... להרגיש שהוא בעל ערך וכוח. אבל המחיר של שליטה זו הוא שהילד יגיע עם תלונות, כגון הרסו לי את החיים, פגעתם בי, וכו, משום שהוא רואה בהורים אחראים לטוב ... מתבטאת באופן דומה. אליעד כהן נותן את הדוגמה הבאה: נגיד שהבן זוג מתלונן על בת הזוג שהיא רואה בו כספומט ורק רוצה ממנו כסף. אך הוא שוכח שאם לא היתה ... בו, כי כך הוא מרגיש שהוא נחוץ עבורה. התוצאה הישירה של תלות זו היא תלונות מצדה. גם במקרה ההפוך, אישה יכולה להרגיש טוב מכך שבן זוגה תלוי בה, אך כתוצאה מכך הוא יתלונן שהיא אינה מעניקה לו מספיק אהבה או תשומת לב. מה הקשר בין תלונות לתלות רגשית? כאשר אדם מתלונן כלפיכם, הוא בעצם חושב שהטוב שלו וההרגשה הטובה שלו תלויים בכם. הוא רוצה ... בעצם מזינים את התחושה הזו ומגבירים את הסיכוי שהוא יבוא אליכם עם תלונות בעתיד. איך להפחית תלונות מצד אנשים? כדי להפחית את התלונות, חשוב קודם כל לזהות איפה אתם נהנים מכך שהאדם השני תלוי בכם, ולהיות מוכנים ... מוכנים לוותר על השליטה ועל היתרונות שבתלות, כך תפחת גם כמות התלונות כלפיכם. אליעד כהן מדגיש כי חשוב להיות ערניים לכך מראש: ברגע שיש מישהו תלוי ... בן זוג או כל אדם אחר, עליכם לצפות לכך שבשלב מסוים הוא יגיע עם תלונות. אם מראש תמנעו או תפחיתו את ההנאה וההזנה של התלות הזו, התוצאה תהיה שיהיו פחות תלונות. איך להתמודד מראש עם תלות רגשית של ילדים ובני זוג? אליעד כהן ממליץ מראש ... הזו. זה הרגע לעצור ולשאול האם אתם באמת מוכנים לשלם את המחיר של התלונות העתידיות. אם תפסיקו להזין את התלות הרגשית שלהם, תקטינו משמעותית את כמות התלונות שתקבלו בעתיד. למה אנשים מתלוננים עלי? איך למנוע תלות רגשית? למה הילד שלי מתלונן? איך להפסיק תלונות מבני הזוג? מהי תלות רגשית? איך להפסיק שליטה בילדים? איך לגרום למישהו לא ...
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
אכלו לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר
... לי שתו לי, תלונות של לוזר, תלונות של ווינר, איך חושב לוזר? איך חושב ווינר? להתלונן אכלו לי שתו לי, לתרץ תירוצים, להתלונן כדי לשפר, להתלונן כדי לתרץ, מניפולציות, מתי להתלונן? האם להתלונן? כמה להתלונן? להתלונן כדי להשתפר מה ההבדל בין תלונה של לוזרים לבין תלונה של ווינרים? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על תלונות וההבדל בין לוזרים למצליחנים בהקשר של איך הם מתמודדים עם בעיות בחיים. התלונה עצמה, כמו אכלו לי, שתו לי, אינה בהכרח תכונה של לוזר או וינר. השאלה האמיתית היא מה המטרה מאחורי התלונה: האם היא משמשת כתירוץ כדי לא לפעול, או שהיא נועדה לשפר ולהתמודד עם בעיה. למה לוזרים משתמשים בתלונות? לוזרים, כשהם מתלוננים, עושים זאת כתירוץ להסביר למה הם לא פועלים בצורה אקטיבית או ... המצב שהם נמצאים בו. הם לא מוכנים להשקיע את כל המאמצים הדרושים להשגת מטרותיהם, ומפנים את האשמה כלפי גורמים אחרים. דוגמה לכך היא כאשר מנהיגים פוליטיים מתלוננים על המצב הכלכלי או המצב הפוליטי במקום לנקוט בפעולות לשיפור המצב. מהו המניע מאחורי תלונה של ווינר? לעומת זאת, ווינר מתלונן מתוך מטרה לשפר את המצב. הוא לא מסיר אחריות מעצמו, אלא מתלונן כדי לשפר את הדברים שלא בסדר. למרות שהוא מתמודד עם קשיים, הוא לא נעצר בגלל שמישהו אכל לו ושתה לו. הוא עדיין פועל במלוא המרץ כדי לשפר את מצבו. הוא רואה בתלונה כלי לעורר שינוי ולתכנן פתרונות למצב בעייתי. מה קורה למי שלא מתלונן בכלל? כמובן, יש גם את סוג האנשים שלא מתלוננים בכלל, ורבים מהם מציגים את עצמם כמי שממשיכים להחיות ... להוביל להתפשרות על מצבים שליליים. הדבר דומה למישהו ששהה בבית כלא ולא מנסה לברוח ממנו, אלא פשוט אומר ברוך השם שאני נושם, מבלי לנסות לשפר את המצב. האם תלונה יכולה להיות מניפולציה? נוכלים ועסקנים מניפולטיביים עלולים לנצל את הרעיון של למה אתה מתלונן כל הזמן? כדי להמעיט בתלונות ולמנוע מאנשים לתבוע את זכויותיהם. הם עשויים להציג את התלונה כהתנהגות של לוזרים, ובכך לשלול את הלגיטימיות של התלונה ולמנוע מהקורבן לפעול לשיפור המצב. איך להבחין אם התלונה בונה או הורסת? המבחן הוא האם התלונה מגיעה ממקום של שיפור או ממקום של קבלה. אם אדם מ
רוצה או לא רוצה, לשנוא מרוב אהבה, לא רוצה בגלל שרוצה, פחד מתלות, פחד מזוגיות, פחד מאהבה, פחד להיקשר רגשית, פחד מטראומה, זכויות הגבר, תלונות שווא, הטרדות מיניות, תקיפה מינית, חלק 2
רוצה או לא רוצה, לשנוא מרוב אהבה, לא רוצה בגלל שרוצה, פחד מתלות, פחד מזוגיות, פחד מאהבה, פחד להיקשר רגשית, פחד מטראומה, זכויות הגבר, תלונות שווא, הטרדות מיניות, תקיפה מינית, חלק 2
... זכויות הגבר, תלונות שווא, הטרדות מיניות, תקיפה מינית, חלק 2 למה רוב התלונות בתקשורת הן של נשים נגד גברים? אליעד כהן מסביר שרוב הדוגמאות בתקשורת הן חד - צדדיות, עם תלונות של נשים נגד גברים, מכיוון ש - 90% מהמקרים שמגיעים לתקשורת הם אכן תלונות של נשים נגד גברים. הוא מוסיף הסבר שהמצב בתקשורת הוא לא מאוזן כי אין חוק ברור המגן על גברים מפני תלונות שווא של נשים. למשל, הוא מדגים, כאשר אישה מתלוננת תלונת שווא על גבר, לרוב לא מוטל עליה עונש זהה לעונש שהיה מוטל על הגבר אילו הוא היה באמת אשם באותה עבירה. האם יש יחס שווה לעונש על תלונות שווא של נשים נגד גברים? אליעד מציין כי אין יחס שווה. הוא מציג דוגמה שבה אישה הנמצאת בהליכי גירושין, עורך הדין שלה מציע לה להגיש תלונה על אלימות כדי להרחיק את הבעל מהבית, מה שלא קורה בכיוון ההפוך. אליעד מדגיש שגם כאשר מוכח שמדובר בתלונת שווא, בדרך כלל האישה לא נעצרת, בניגוד לגבר, ... החברתית ומגישות תלונות שווא, אך אינן נענשות. הוא מוסיף שאם נשים היו נענשות בפומבי ובאופן גלוי, זה היה מהווה אזהרה לנשים אחרות מפני הגשת תלונות שווא. בנוסף, אליעד מביע את דעתו שצריך להזהיר גברים מפני נשים שעלולות לנצל את החוק לרעה, בדיוק כפי שמזהירים נשים מפני גברים אלימים. איך תלונות שווא משפיעות על גברים? אליעד כהן מתאר את המצב שבו גברים נפגעים מתלונות שווא, כולל הרס שמם הטוב, פגיעה בקריירה ובחיי המשפחה. הוא מדגיש שהחוק והחברה אינם מספקים להם מספיק הגנה מפני נזקים אלה, ובכך נוצרת סביבה שבה גברים ... שיצא זכאי אך שמות המתלוננות לא נחשפו. לדבריו, ראוי לפרסם שמות של מי שמתלונן תלונת שווא, בדיוק כפי שמפרסמים את שמו של הגבר המואשם. למה קשה לחברה להתמודד עם סוגיית תלונות השווא? אליעד מסביר שיש נטייה חברתית להאמין באופן אוטומטי לצד הנתפס כחלש או פגיע יותר. הוא נותן דוגמה על ילד שזורק אבן על מבוגר, לעומת מבוגר שזורק ... מכילה נשים שמגישות תלונות שווא ומתקשה להתמודד עם העובדה שגם הצד החלש מסוגל לנצל לרעה את כוחו. כיצד הדת השפיעה על היחס לנשים? אליעד כהן טוען שהתפיסה הדתית משפיעה על היחס ... לגברים המתמודדים עם תלונות שווא, וכי החוק אינו מחייב עונש זהה למתלוננות שווא. הוא מציין את הצורך לשנות את החוק כך שתהיה אזהרה ברורה והרתעה ממשית מפני תלונות שווא, באופן שיספק הגנה אמיתית לגברים החפים מפשע. פחד להיקשר רגשית מה עושים נגד תלונות שווא? פחד מזוגיות האם יש אפליה נגד גברים? איך להתמודד עם תלונת שווא? למה נשים מתלוננות יותר מגברים? פחד מאהבה ...
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
שאלות על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם?
... על אלוהים, תלונות על המציאות, לקיחת אחריות, פיצול אישיות, מי באמת אחראי לכל מה שקורה בעולם? מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל המציאות? אנשים רבים מתלוננים על אלוהים, או לחלופין על המציאות, ושואלים מדוע הדברים מתרחשים כפי שהם מתרחשים. אנשים המאמינים באלוהים ישאלו למה אלוהים עשה את זה?, ואילו אנשים שאינם מאמינים באלוהים ישאלו למה המציאות כזאת?. אליעד כהן מסביר שחשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על אלוהים או על המציאות היא למעשה תלונה של האדם על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של האדם אינו נפרד מהמציאות עצמה. אליעד משתמש בדוגמה של אדם שחולם חלום רע - למשל אדם החולם ... גם זה שרצה ויצר את החלום. כך גם בחיים - כאשר אדם חווה אירוע רע, כמו אובדן, אסון או סבל, והוא מתלונן על כך, הוא בעצם מתלונן על עצמו, כי הוא הישות שיוצרת את הכל. הוא האחראי הישיר למה שקורה לו, גם אם הוא לא מודע לכך. מה המשמעות של פיצול אישיות בהקשר הרוחני? לפי ... לא חווים את האחדות שבין הבורא לנברא. האדם הממוצע חווה רק את עצמו כישות נפרדת מהמציאות, ולכן מתלונן על דברים שקורים לו. לעומת זאת, אדם מודע יותר יכול לחוות בו - זמנית שלוש פרספקטיבות שונות: פרספקטיבה נמוכה, שבה הוא חווה את עצמו כישות נפרדת ... ואין שום הפרדה. מי שאינו מבין זאת חווה פיצול בין אני לאלוהים או מציאות. כך יוצא שכאשר אדם מתלונן על המציאות, הוא בעצם שונא את עצמו, כי הוא והמציאות אחד הם. איך דוגמת היד והגוף ממחישה את האחדות? אליעד כהן נותן את דוגמת היד והגוף: אם היד תחווה עצמה כנפרדת מהגוף, היא עלולה להתלונן ולכעוס על הגוף שגורם לה לכאב. אך אם היא תבין שהיא חלק מהגוף, אין לה שום סיבה לתלונות. בצורה דומה, האדם הוא חלק מהמציאות, ולכן כל תלונה על המציאות היא בעצם תלונה של האדם על עצמו. הדרך להתגבר על תלונות וסבל היא להבין שאתה והמציאות - ישות אחת. כיצד ניתן להגיע לאחדות מלאה ולהפסיק לסבול? אליעד כהן מסביר שהדרך להגיע לאחדות ולאושר אמיתי היא ... הגבוהה ביותר, שבה אין עוד שאלות, מכיוון שהכל אחד ואין שום הפרדה. מה המסר העיקרי לגבי אחריות ותלונות? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכל תלונה של האדם על אלוהים או המציאות היא תלונה על עצמו. כל דבר שקורה לאדם קורה בגלל רצונו העמוק ביותר. לכן, האדם נדרש לקחת אחריות מלאה, להכיר בכך שהוא עצמו הכוח המניע של כל המציאות, וכך ... מתוך אחדות אמיתית ושלמה בין הבורא לנברא, בין החלום לחולם, ובין האדם למציאות. אחריות אישית מול תלונות על המציאות משמעות פיצול האישיות מנקודת מבט רוחנית הקשר בין בורא לנברא בחוויית האחדות כיצד חוויית החלום מלמדת על המצב האמיתי של האדם גילוי שורש הרצון ושחרור מסבל מדוע אנשים מתלוננים על אלוהים ועל המציאות? אנשים מביעים תלונות על אלוהים, או על המציאות, כשבעצם כל אחד תוהה מדוע הדברים קורים כפי שהם קורים. מי שמאמין באלוהים מתלונן על למה אלוהים עושה כך?, ומי שלא מאמין באלוהים מתלונן פשוט על המציאות: למה היא כזו ולא אחרת?. אך לפי ההסבר, חשוב להבין שכל תלונה שיש לאדם על מה שקורה לו, היא בעצם תלונה על עצמו. הסיבה לכך היא שהאני האמיתי של האדם חופף למציאות עצמה. אפשר לקרוא לכוח שמניע את הדברים אלוהים, מציאות, גורל או עולם, אבל בפועל זו ... אבל רוב האנשים מפרידים את עצמם מהפרספקטיבות הללו, וחווים רק את הנפרדות. כך יוצא שאדם יכול להתלונן על אלוהים או על המציאות, בלי לקלוט שהוא מתלונן בעצם על עצמו. לדוגמה, אם לאדם קרה אסון כלשהו, והוא אומר למה אלוהים עשה לי את זה?, הוא למעשה שונא את עצמו מבלי להבין זאת, כי הוא והכוח היוצר ... הוא גם תופס את הפרספקטיבה שקדמה לאלוהים, שבה הכל אחד ואין שום שאלה או הפרדה. לכן, כאשר אדם מתלונן על משהו רע שקרה לו, המסר הוא פשוט: כל תלונה על המציאות היא תלונה על עצמך. האחריות מוטלת עליך, כי אתה עצמך הכוח שפועל בתוך המציאות הזו. ראייה זו מרפאת את פיצול האישיות, מכיוון שהאדם חווה את כל הישויות הללו ... אליהם. אפשר לראות את הדוגמה של היד והגוף: אם היד חשה עצמה כישות נפרדת, היא עלולה לכעוס או להתלונן על הגוף שגורם לה כאב, אבל כשהיא חווה עצמה כחלק מהגוף, אין שום סכסוך או
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית איך ... את כלל הלקוחות. הם עשויים להיות מתחרים מנסים לפגוע במוניטין שלך. הם טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן. הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו. הם טעו בבחירת המוצר או ... כותבים תגובות שליליות? התגובות השליליות לא תמיד קשורות לאיכות שלך או של המוצר שלך. לפעמים אנשים מתלוננים כי: הם עברו חוויה אישית גרועה (שלא מייצגת את כלל הלקוחות). הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע בך. הם פשוט טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן. הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו. הם טעו בבחירת המוצר או ... באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות ... ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים ... לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי ... שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך ... להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות ... ביקורת שלילית בפייסבוק, השמצות בפייסבוק, התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות ...
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
להתגונן מביקורת, התגוננות מביקורת, התנגדויות לקוח, התמודדות עם ביקורת, התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים
... התמודדות עם האשמות, התמודדות עם תלונות, להגיב לביקורת, להגיב לתלונות, להגיב להאשמות, להתגונן מהאשמות, לשכנע אנשים איך להגיב נכון כשמעבירים עליך ביקורת? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד להתמודד עם ביקורת, האשמות, תלונות והתנגדויות של אנשים אחרים כלפיך. כשהוא מדבר על ביקורת, הוא מדגים בתחילה שימוש במונח ביקורת במשמעות של בדיקת חשבון, ומציע לראות בכל ביקורת ... את המניע - למה האדם שמולך מתלונן בכלל? מה המטרה האמיתית שלו מאחורי ההאשמה? אליעד מדגיש שבמקרים רבים אנשים אינם מעוניינים באמת לבדוק את העובדות, אלא רוצים שתקשיב להם, ... לב ותחושת ערך. לפעמים מי שמתלונן רוצה רק להרגיש חשוב או מוערך, ולכן חשוב לברר את המהות הפנימית של התלונה, ולא רק את העובדות החיצוניות. האם להגיב מיד או לחכות לסוף התלונה? בהמשך, אליעד מציין כמה אפשרויות כיצד להגיב לטענות שמופנות אליך: לתת לצד השני לדבר עד הסוף, כדי לאסוף את כל הטענות לפני שאתה מגיב. הדבר ... הוא מספר על אדם שהבוס שלו מתלונן עליו מדוע הוא לא שטף כלים. אותו עובד יכול להתגונן ולתרץ מדוע לא שטף כלים, אבל זה לא יפתור את המהות של התלונה. אם המהות של התלונה היא רצון שיהיה סדר, אז במקום לתרץ על הכלים, עדיף להראות לבוס שהשקעת זמן ביצירת סדר במקום אחר. כך למעשה, ניתן לספק את הרצון האמיתי של האדם ... מלכתחילה. איך להתמודד עם לקוח שמתלונן או מתנגד להצעות שלך? אליעד מתייחס גם להתמודדות עם לקוחות שיש להם תלונות או דרישות ספציפיות שאין ביכולתך למלא. הוא מציע לבדוק קודם למה הלקוח רוצה דווקא אפשרויות מסוימות: האם אפשר לענות על הצורך של הלקוח בדרך ... אחרות שיש לך. מה לעשות כשהתלונה מבוססת ואתה באמת טעית? אם הטענות של הצד השני מבוססות, ואתה באמת טעית, אליעד מציע שתי גישות: להודות בטעות בצורה ישירה, לומר נכון, טעיתי. ... איך אפשר לגרום לאדם לשכוח מהתלונות שלו? אליעד מציין דרך נוספת לגרום לאנשים להפסיק להתלונן - על ידי מילוי הרצון הפנימי שלהם בדרכים חלופיות. למשל, אם הבוס שלך מתלונן שהעסק אינו מפורסם מספיק, והוא רוצה תדמית טובה לעסק - אולי הסיבה האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש חשוב ובעל ערך. במקרה כזה, אתה יכול לגרום לו ... בירור של המהות האמיתית של התלונה. אנשים מתמקדים בתגובה ישירה לטענות, בלי לשאול את עצמם מה באמת מפריע לצד השני?, מה באמת הוא מנסה להשיג כאן?. לכן מומלץ תמיד לבדוק את המהות האמיתית של התלונה לפני שמגיבים באופן רגשי או מיידי. סיכום והמלצות מעשיות לתגובה נכונה לביקורת ולהאשמות לסיכום, אליעד ממליץ תמיד לשאול את עצמך: מה האמת? - ... בצורה נכונה מפני האשמות, תלונות והתנגדויות. איך להתמודד עם ביקורת? מה עושים כשמאשימים אותך? איך לענות להתנגדויות לקוח? איך להבין מה הצד השני רוצה? כיצד להגיב נכון לתלונות? מה הדרך הנכונה להתגונן מהאשמות? איך לשכנע אנשים? ...
תודה, למה לא להודות על מה שיש? למה לא להודות על הטוב? האם להכיר תודה? מה רע בהכרת תודה? בלי תודה, בלי סליחה, בלי בבקשה, אין יותר טוב מרע, למה לא להגיד תודה על מה שיש? האם להודות על מה שיש? בלי תלונות, מודה אני לפניך, חשיבה חיובית
תודה, למה לא להודות על מה שיש? למה לא להודות על הטוב? האם להכיר תודה? מה רע בהכרת תודה? בלי תודה, בלי סליחה, בלי בבקשה, אין יותר טוב מרע, למה לא להגיד תודה על מה שיש? האם להודות על מה שיש? בלי תלונות, מודה אני לפניך, חשיבה חיובית
... להגיד תודה על מה שיש? האם להודות על מה שיש? בלי תלונות, מודה אני לפניך, חשיבה חיובית האם כדאי להכיר תודה על מה שיש? אליעד כהן מדבר בהרצאה זו על נושא הכרת התודה. הוא מציג את הרעיון של הכרת תודה למציאות עצמה, ולא רק לאנשים ... כשהטוב הזה נלקח או נפגם. מדוע הכרת תודה גורמת לתלונות ולסבל? אליעד מבהיר נקודה נוספת: הכרת תודה מעצימה את התלות של האדם בטוב שהוא מקבל. ככל שהאדם מתרגל להגיד תודה, כך הוא נהיה יותר תלוי בדברים הטובים. כשהטוב לא מגיע, האדם מתאכזב ומתלונן . אליעד ממליץ שאם אדם רוצה להפסיק להתלונן על בן הזוג שלו או על החיים באופן כללי, עליו להפסיק להכיר תודה. כשהאדם מפסיק להכיר תודה, הוא מפסיק להיות תלוי בטוב שמקבלים מהזולת או מהמציאות, ולכן גם מפסיק להתלונן כשהוא לא מקבל את הטוב הזה. הוא אף מוסיף המלצה פרקטית ואומר שאם אדם אומר לך תודה, יש סיכוי שבעתיד הוא יתלונן עליך, ולכן כדאי לעצור אותו כבר בשלב התודה, וכך למנוע תלונות עתידיות. מהי הגישה המאוזנת בין להודות ללא להודות? בסופו של דבר, אליעד מציג שתי גישות עיקריות: גישה של הכרת תודה, אשר מתמקדת בטוב ובכך מגבירה את הרצון ואת השאיפה להרגיש ... להודות על הטוב או לא להודות? האם תודה יוצרת תלונות? איך לא להודות ישפר את החיים? ...
לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1
לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1
... את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 1 למה אנשים מתלוננים על מורה רוחני כמו אליעד כהן? אנשים מתלוננים על מורה רוחני מסיבות שונות, וכל אחד מציג את תלונתו בדרך אחרת. אליעד כהן מסביר שכל תלונה של אדם על מורה רוחני היא שיקוף של החסרונות ... של עצמו דרך המורה. אם הוא חושב שהמורה חמדן, זה אומר שהחמדנות נמצאת אצלו. כלומר, כל ביקורת או תלונה שאדם מעביר על אחרים בכלל ועל מורים רוחניים בפרט היא למעשה מנורה שמאירה את החסרונות של המתלונן . אליעד מביא את הסיפור על בן מלך שבנה מנורה מיוחדת אשר חושפת את החסרונות של אנשים שמסתכלים עליה. כאשר אנשים התלוננו על המנורה הזאת, כל אחד בחר לתאר את המנורה בהתאם לחסרונות האישיים שלו. זה ממחיש את הרעיון שכל אדם רואה במציאות השתקפות של עצמו. כיצד תלונות על מורה רוחני חושפות את החסרונות האישיים? אליעד מסביר שישנם כמה רבדים כאשר מישהו מתלונן או מעביר ביקורת על מורה רוחני: מה באמת מציק ... (הדרך שבה הוא מביע את החסרונות). אליעד טוען שהרבה פעמים אנשים מסתירים מעצמם את הסיבה האמיתית לתלונותיהם, ומספרים לעצמם סיבות ותירוצים, כי לא נעים ... משתקפים בביקורת שלו על אחרים? אליעד מסביר שהאדם הוא עולם מלא בתוכו, וכל הסכסוכים, הביקורות והתלונות שלו על אחרים הם למעשה שיקוף של הקונפליקטים ... כבר לא חשוב לו אם המורה הרוחני שלו מושלם או לא, כי הוא רואה שהכל משתקף בתוכו. למה אנשים מתלוננים על מורים רוחניים? איך מתמודדים עם ביקורת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רוצה או לא רוצה, לשנוא מרוב אהבה, לא רוצה בגלל שרוצה, פחד מתלות, פחד מזוגיות, פחד מאהבה, פחד להיקשר רגשית, פחד מטראומה, זכויות הגבר, תלונות שווא, הטרדות מיניות, תקיפה מינית, חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תלונות, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: תלונות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל טוב, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, טיפול רגשי בתחום תלונות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 14:53:54 - wesi1