אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה נוסחה לטיפול בהתנגדויות ✔נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך לשכנע את המוח של עצמך לעשות משהו. וכמובן שהנוסחה טובה בין השאר גם כדי להבין איך לפתור בעיות באופן כללי? איך לנתח בעיות? איך לנתח תהליכים? איך להבין דברים? איך לגלות מה הסיבה של משהו? ועוד.

והנוסחה הבאה לטיפול בהתנגדויות, מבוססת ונובעת מהנוסחה של איך בודקים חוקיות של סיבה ותוצאה (בדיקת סיבתיות / ניתוח סיבתיות). לדוגמה, נניח שאנחנו חוקרים מה הסיבה של אירוע X. ונניח שמישהו טוען שהסיבה לכך היא Y. ז"א ש Y הוא הסיבה של X. במקרה כזה עלינו לבצע 3 בדיקות.

בדיקה 1 - האם באמת X נובע מ Y, אולי הוא לא נובע מ Y כי הוא נובע מדברים אחרים? ואולי הוא כן נובע מ Y אבל הוא נובע גם מדברים אחרים נוספים, כגון Y2?

בדיקה 2 - האם באמת Y מחייב את X לקרות? ז"א נניח שאכן X קורה גם או רק בגלל Y. דהיינו, שאם לא Y היה קורה, X לא היה קורה. עכשיו נשאל, האם זה ש Y קורה, מחייב גם את X לקרות, או שאולי למרות ש Y קרה, עדיין לא היה חובה שזה יגרור את התוצאה X, אלא היה אפשרי שתהיה תוצאה אחרת כגון X2?

בדיקה 3 - נניח ש X נובע מ Y. ונניח ש Y מחייב את X לקרות. עכשיו נשאל, מה מחייב את Y לקרות? מה הסיבה של Y עצמו? האם Y עצמו חייב לקרות?

לדוגמה, נניח שלקוח אומר לנו שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו. ז"א שהתוצאה X היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא נובעת מהסיבה Y, שהיא שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ועכשיו נשאל, את 3 השאלות: 1 - האם X אכן נובע מ Y. דהיינו, האם אכן הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, בגלל שהוא לא מתאים לו? אולי זה בגלל סיבה אחרת. ואולי זה גם בגלל עוד סיבות אחרות?

2 - האם הסיבה Y מחייבת את X. דהיינו, האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. אולי יש אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר, למרות שהמוצר לא מתאים לו. האם זה שהמוצר לא מתאים ללקוח, האם זה מחייב אך ורק את התוצאה שהלקוח לא יקנה את המוצר, אולי זה מאפשר גם את התוצאה שהלקוח כן יקנה את המוצר?

3 - מה הסיבה של Y, אולי ניתן לשנות את Y. דהיינו, האם באמת המוצר לא מתאים ללקוח, ומה הסיבה שהמוצר לא מתאים ללקוח, ואולי ניתן לשנות את זה שהמוצר לא מתאים ללקוח.

ו 3 השאלות האלו, הן נוסחה כללית לבדוק סיבתיות של תהליכים, שמי שמתרגל לחשוב ככה בחיי היום יום, ממילא הוא יוכל לנתח יותר מהר את האמת בהתנגדות בתהליך מכירה, וממילא יוכל יותר טוב לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר.

ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן:

1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת / אחרת.

2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר.

3 -למה המוצר יקר ללקוח.

עד כאן 3 השאלות ע"פ מה שהוסבר לעיל.

אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח.

לדוגמה:

* האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו?

* האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר?

* אולי הוא אמר משהו דומה?

* באיזה מילים הוא השתמש בדיוק?

* האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז?

* אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף?

* האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו?

* אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו?

* האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו?

* האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו?

* מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר?

* האם יש רמות של יקר?

* האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח?

* האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים?

* האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים?

* מה הופך את המוצר ליקר?

* מה ההגדרה המדויקת של יקר?

* האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר?

* האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר?

* האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב?

* כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר?

* האם אני בטוח שהלקוח הבין נכון מהו המוצר?...
איך לטפל להגדיל את הסיכוי לשכנע לקוח לרכוש מטופלים התנגדויות מכירה התנגדויות מכירות אינטרסים תהליכי מכירות להבין דברים אני לא מצליח חייב למכור איך להתנגד איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים האם המוצר יקר האם המוצר יקר ללקוח הלקוח אומר הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה התמודדות עם התנגדות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות הלקוח התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדויות של לקוחות התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות הלקוח התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של הלקוח התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה טיפול בהתנגדויות הלקוח טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפול בהתנגדות קניה טיפול בהתנגדות של לקוח טיפולים טכניקות טכניקות לטיפול טכניקות לטיפול בהתנגדויות טכניקות לטיפול בהתנגדות טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדויות בשיחת מכירה להתמודד עם התנגדות להתנגד לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות של לקוח לטפל בהתנגדות למה הלקוח אומר יקר לי למה המוצר יקר למה המוצר יקר ללקוח למה המוצר כל כך יקר למה זה יקר למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות מה זה מוצר מה זה מוצר יקר מה זה נוסחה מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נוסחאות נוסחה נוסחה לטיפול נוסחה לטיפול בהתנגדויות נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה קשה למכור מוצר יקר שאלות להתנגדויות לקוחות שאלות להתנגדות מכירה שאלות לטיפול בהתנגדויות שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות שאלות לטיפול בהתנגדות שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח שיחת מכירה שיחת מכירות תגובה תגובה להתנגדויות תגובה להתנגדויות קניה תגובות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תשובות להתנגדויות תשובות להתנגדויות מכירה
  1. חלק נוכחי 👈1
  2. חלק 2
חלק 2
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות ...
מבוא לניתוח NLP, לראות את אלוהים, לגלות שאתה אלוהים, לנתח טקסטים, לנתח משפטים, לחקור את המציאות, להבין את המציאות, למצוא את המחויב, למצוא את המהות, למצוא את הסיבה
מבוא לניתוח NLP, לראות את אלוהים, לגלות שאתה אלוהים, לנתח טקסטים, לנתח משפטים, לחקור את המציאות, להבין את המציאות, למצוא את המחויב, למצוא את המהות, למצוא את הסיבה
...תופעה נחשפות דרך הניתוח הזה, והמשמעות היא שיכולת זו מאפשרת לאדם להבין את עצמו ואת סביבתו בצורה מעמיקה יותר. ההבנה הזו גורמת לנו לראות את המציאות לא כפי שהיא נראית, אלא כמשהו שמורכב מסיבות ותוצאות, מחויבים ואפשריים, מהות וצורה. מהם היתרונות והחסרונות של ניתוח טקסטים בעומק? במהלך ההרצאה, אליעד מציין את היתרונות של ניתוח טקסטים בצורה כזו, אבל גם את הקשיים שיכולים להתעורר. ניתוח עמוק של טקסטים דורש הרבה יותר מאשר פשוט להבין את המילים. זה דורש הבנה של מהות הדברים, התבוננות פנימית ויכולת להבדיל בין צורה...
הרשעים מלאים חרטות, שיחות הרן י, הצדיקים מלאים כפירות, הרהורי תשובה, הרהורי חרטה, לדון את כל האדם לכף זכות, למה אנשים חוזרים בתשובה? למה אנשים חוזרים בשאלה? רבי נחמן מברסלב, אמונה באלוהים, כפירה באלוהים
הרשעים מלאים חרטות, שיחות הרן י, הצדיקים מלאים כפירות, הרהורי תשובה, הרהורי חרטה, לדון את כל האדם לכף זכות, למה אנשים חוזרים בתשובה? למה אנשים חוזרים בשאלה? רבי נחמן מברסלב, אמונה באלוהים, כפירה באלוהים
...שהוא מלא בהרהורי תשובה פנימיים, גם אם האדם עצמו כלל אינו מודע לכך. התהליך הזה מתואר כסוג של מנגנון הגנה: האדם נאבק ברגשות התשובה על ידי התגברות והקצנת מעשיו הרעים, כי הוא אינו יכול להודות בפני עצמו בקיומה של החרטה. בכך, אליעד מציין, רבי נחמן מספק דרך לדון אנשים לכף זכות, שכן ככל שהאדם נראה רע יותר, זה עשוי להעיד על התמודדות פנימית קשה יותר עם רצון לתקן את דרכיו. לכן, כאשר פוגשים אדם שנראה כי הוא שוקע עמוק יותר ברע, יש מקום להבנה ואפילו לחמלה כלפיו, מתוך ההנחה שהוא נמצא במאבק פנימי עמוק יותר עם תחושות...
השגת מטרות גדולות, השגת מטרות קשות להשגה, מוטיבציה להתמדה, למה אני רוצה את המטרה? למה אני רוצה להצליח? להבין את הסיבה למה אני רוצה, מה המוטיבציה שלך? למה קשה להשיג מטרות גדולות? איך להצליח להשיג מטרות גדולות? מה המניע שלך?
השגת מטרות גדולות, השגת מטרות קשות להשגה, מוטיבציה להתמדה, למה אני רוצה את המטרה? למה אני רוצה להצליח? להבין את הסיבה למה אני רוצה, מה המוטיבציה שלך? למה קשה להשיג מטרות גדולות? איך להצליח להשיג מטרות גדולות? מה המניע שלך?
...ברגע שאתה מבין היטב את הסיבה שבגללה אתה רוצה את המטרה שלך, קל יותר לגייס מוטיבציה ולהתמיד בדרך להשגתה. כאשר יש לך סיבה חזקה שמניעה אותך, גם ברגעים קשים, כשהדרך נראית בלתי אפשרית, תוכל להמשיך ולפעול ללא וויתור. אם אתה מרגיש חוסר מוטיבציה, נסה לשאול את עצמך: למה אני באמת רוצה את זה? מה ישיג לי הדבר הזה בחיים? איך החיים שלי יראו אחרי שאשיג את זה? מה באמת עומד מאחורי הרצון שלי? ככל שהתשובות שלך יהיו עמוקות וברורות יותר, כך תוכל להתחבר למוטיבציה שלך ולמקסם את הסיכוי להשיג את המטרה. מוטיבציה השגת מטרות...
לרצות נפרדות מתוך הבנה של אחדות, טוב בלי תלות בדבר חיצוני, אפשרי להשיג שלמות, ייאוש בשלמות, סיבת הסבל, קיום עצמי
לרצות נפרדות מתוך הבנה של אחדות, טוב בלי תלות בדבר חיצוני, אפשרי להשיג שלמות, ייאוש בשלמות, סיבת הסבל, קיום עצמי
...שום תלות בדבר חיצוני, וזו בדיוק הסיבה שהם משקיעים מאמץ רב בניסיון לשנות את המציאות שסביבם. האם אפשרי להגיע לתחושת שלמות עצמית ללא תנאים? לדברי אליעד כהן, לא רק שהמצב הזה אפשרי - הוא גם ניתן להשגה בפועל. בניגוד למה שרוב האנשים חושבים, יש אפשרות להגיע למצב שבו האדם לא יהיה תלוי בשום גורם חיצוני כדי להרגיש טוב. אם אנשים היו מאמינים באמת שמצב כזה הוא אפשרי, הם היו מפסיקים להתאמץ כל כך לשנות את הסביבה החיצונית שלהם ומתחילים במקום זאת לשנות את הדרך שבה הם תופסים את המציאות בתוכם פנימה. כל האנרגיה שמושקעת...
חוקי המוטיבציה, מוטיבציה מוחלטת, מוטיבציה יחסית, יחסי ומוחלט, חשיבה יחסית, חשיבה מוחלטת, יצירת מוטיבציה, איך להחליש רצון? איך לחזק רצון? איך להאמין לרצון? איך לפרק מחשבה?
חוקי המוטיבציה, מוטיבציה מוחלטת, מוטיבציה יחסית, יחסי ומוחלט, חשיבה יחסית, חשיבה מוחלטת, יצירת מוטיבציה, איך להחליש רצון? איך לחזק רצון? איך להאמין לרצון? איך לפרק מחשבה?
...לוקחים את החשיבה המוחלטת ומשתמשים בה חלקית - הם מפרקים חלק מהרצונות והאמונות שלהם, אבל לא עד הסוף. התוצאה היא חיים של חצי - ספק וחצי - אמונה. אליעד מציין שאם כבר בוחרים להשתמש בחשיבה מוחלטת, עדיף ללכת איתה עד הסוף ולא להישאר באמצע הדרך. לסיכום, אליעד כהן מציג את החשיבה המוחלטת והחשיבה היחסית כשני כלי עבודה חזקים מאוד לשליטה במוטיבציה, ברצונות ובמחשבות. שני סוגי החשיבה אינם סותרים זה את זה - אלא משלימים. החוכמה היא לדעת להשתמש בכל אחד מהם בזמן הנכון, לפי המטרה והצורך. כך ניתן ליצור איזון, להניע לפעולה...
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
מכירות, שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים, אימון מכירות, אימון עיסקי, דיבייטינג, דמיון מודרך, הדרכת מכירות, השפעה, לשכנע
...על דוגמה של סבל, וכיצד ניתן לשנות את התפיסה של סבל ממצב של רע למצב של טוב, על ידי שינוי תפיסתי של האדם, בהנחה שהסבל יכול להיות חיובי, תלוי בדרך שבה האדם בוחר להסתכל עליו. כיצד להשתמש בהיפוך האפשרי למחויב? בהמשך, אליעד כהן מסביר את הצורך להמיר את האפשרי למחויב על מנת לשכנע אדם לבצע פעולה מסוימת. הוא מציין, לדוגמה, אם רוצים לגרום למישהו להצביע עבור מפלגה מסוימת, עליך להפוך את זה לאופציה המחויבת עבור אותו אדם, כך שהאפשרות האחרת תרגיש כלא קיימת בעיניו. הצורך בהפיכת הבחירות הפתוחות למחויבות חד - משמעיות...
הקורונה והשיגעון האנושי, אולי אני משוגע כמו מאמיני הקורונה? אולי אני משוגע כמו מכחישי הקורונה? הקורונה והמין האנושי, להטיל ספק בשכל האנושי, אולי כולם טועים? אולי כולם משוגעים? אולי אני משוגע? אולי המשוגע חכם? חכם או משוגע
הקורונה והשיגעון האנושי, אולי אני משוגע כמו מאמיני הקורונה? אולי אני משוגע כמו מכחישי הקורונה? הקורונה והמין האנושי, להטיל ספק בשכל האנושי, אולי כולם טועים? אולי כולם משוגעים? אולי אני משוגע? אולי המשוגע חכם? חכם או משוגע
...אליעד, משמשת למעשה כמראה עבור האנושות, החושפת את הקלות שבה בני אדם יכולים להיות קרובים לטירוף או לטמטום. הוא מסביר שאם רוב העולם היה מסכים על נושא הקורונה ורק קבוצה קטנה היתה טוענת אחרת, אפשר היה לפטור אותם כקומץ קטן של אנשים משוגעים. אך המצב אינו כזה. העולם התחלק לשני מחנות גדולים - אחד מאמין בקורונה והשני מתכחש לה - ושניהם גדולים מספיק כדי להעיד על כך שהמין האנושי, כמכלול, לא רחוק מהטירוף. האם יכול להיות שכולנו טועים, גם בדברים שאנחנו בטוחים בהם? אליעד מפנה את השאלה אל הצופים: אם אדם יכול להיות...
פחד ממחויבות, פחד מזוגיות, פחד להתחייב, פחד מנישואים, איך לדעת האם מישהו אוהב אותך? פחד מקשר זוגי, למה אנשים מפחדים להתחייב? האם להציע נישואים? טעויות בזוגיות, טעויות בחיפוש זוגיות, להתמקד בסיבה, לא להגדיר, להחזיר אקסית
פחד ממחויבות, פחד מזוגיות, פחד להתחייב, פחד מנישואים, איך לדעת האם מישהו אוהב אותך? פחד מקשר זוגי, למה אנשים מפחדים להתחייב? האם להציע נישואים? טעויות בזוגיות, טעויות בחיפוש זוגיות, להתמקד בסיבה, לא להגדיר, להחזיר אקסית
...עכשיו מה המהות אז להתחתן זה ההתחייבות תחתמי לי שאת רק איתי או נגיד מישהו שואל איך אני אדע שהיא רוצה אותי בתור בן זוג ולא בתור ידיד נגיד איך אני אדע שאנחנו לא רק ידידים כאילו יש את הקטע הזה נגיד אנשים נפרדים חוזרים ואז שואלים רגע אז אנחנו כבר בני זוג אז חזרנו להיות בקשר. הוא צריך את ההגדרה הפורמלית לא מספיק לו שהיא איתו לא מספיק לו שהיא איתו לא מספיק לו זה לא מספיק לה שהוא איתה היא צריכה הגדרה אני צריכה להגדיר את זה לדעת אז מה זה מוגדר זה מוגדר כידידות זה מוגדר כזוגיות זה מוגדר מה זה מוגדר צריך את...
קבלת החלטות מתוך נפרדות, לקבל החלטות מתוך אחדות, ספקות, חוסר וודאות, להחליט, איך לקבל החלטה
קבלת החלטות מתוך נפרדות, לקבל החלטות מתוך אחדות, ספקות, חוסר וודאות, להחליט, איך לקבל החלטה
...האחדות משפיעה על קבלת החלטות בעסקים? אליעד מביא דוגמה של משקיע בבורסה שיכול להרגיש לחץ נורא מהחלטות, אבל אם אותו משקיע יבין שהכל שווה, הוא יוכל לפעול בלי לחץ, מתוך הבנה שגם הפסד וגם רווח הם אותו הדבר במהות. אליעד נותן דוגמה מפורסמת על אדם ששלח פרוספקטים ל - 10,000 אנשים, חצי מהם הוא אמר לקנות מניה, ולחצי השני למכור. אחרי שהמניה עלתה או ירדה, הוא המשיך לשלוח רק לאלו שההמלצה שלו הצליחה, ובסוף נשארו אנשים שהאמינו שהוא מומחה. זה מוכיח שאין דרך מוחלטת לדעת מה טוב יותר, אלא זה עניין של הסתברות ואשליה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: נוסחה לטיפול בהתנגדויות, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: נוסחה לטיפול בהתנגדויות, איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אהבה שנובעת מידיעה מוטיבציה חברתית לחקור רגש מערכת שכלית הפרת הכעס ברחמים פעולות אינסטינקטיביות איך לא לפחד להתמסר? חרדה לא ברורה חרדה חברתית היא רעה חרדה חברתית זה גם טוב האם יש אהבה ללא תנאים בזוגיות? החזרת אהבה איך להחזיר אקסית מחפש להיות מאושר להתגבר על עצבות ידידות כמבחן לזוגיות למנוע קנאות זוגית העובד לא רוצה להחליט לבד איך להחליט מה לעשות? להתמודד עם אנשים שפוגעים בך בטעות להתמודד עם תלותיות רגשית חוסר התמדה להצליח מתוך רעב להצלחה תקציב שיווק למכור ידע לעזור לילד לרכוש חברים לשכנע ילד לעשות שיעורים הארה רוחנית לילדים תרגיל למודעות עצמית טיפול בהפרעת דה ריאליזציה מומחה להפרעות אישיות איך לשכוח אקסית? למה כדאי לחזור לאקסית? בידוד שריר מטרה מתוך קבוצת שרירים לשמור על בריאות המפרקים במהלך האימון בקשת סליחה מאלוהים האם אלוהים קיים במקביל לעולם? הארה רוחנית בן אדם מואר להיות אלוהים בדמיון רצון להיות אלוהים איך עושים כסף קל ומהיר? האם אפשרי לעשות כסף באינטרנט? תכלית החיים מטרת החיים של אלוהים תוך כמה זמן אפשרי לשנות רגש שלילי דירוג שלילי באינטרנט שתילת מחשבות ובחירה חופשית בחירה חופשית והתמכרויות האם אפשרית בריאה יש מאין? התהליך של הבריאה עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי להרזיה, מטפל אישי בתחום נוסחה לטיפול בהתנגדויות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.6113 שניות - עכשיו 19_12_2025 השעה 06:57:22 - wesi1