אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שירות ✔חווית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 חווית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חווית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
וכאן נדבר על 3 נקודות מבט, של המשמעות שאיש המכירות יכול ליצור בתת המודע של הלקוח, כאשר איש המכירות עושה פרזנטציה ללקוח. דהיינו, שאיש המכירות מציג ללקוח מידע. ויש 3 זוויות שונות למה התכלית ומה המטרה שלשמה איש המכירות מציג את המידע ללקוח.

אז כאשר אנחנו עושים ללקוח פרזנטציה, הרי שיש כאן 3 מטרות אפשריות. מטרה 1 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, "אני רוצה את המוצר הזה". המטרה ה 2 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, "אני רוצה מוצר כזה". המטרה ה 3 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר "אני רוצה מוצר ממך". ואלו 3 זוויות שונות ואני אסביר.

נניח לדוגמה שאנחנו חברת מטבחים ואנחנו רוצים למכור ללקוח מטבח שלנו. אז לצורך העניין אנחנו מראים לו מטבח לדוגמה ומספרים לו על החברה שלנו ועל תהליכי הייצור וכולי. אז במוח של הלקוח יכולות להיות כמה מחשבות אפשריות בנוגע למה שאנחנו מראים לו. כאשר במידה והלקוח ירצה לרכוש מאיתנו, הוא יכול להגיב 3 תגובות אפשריות.

תגובה אחת אפשרית היא, כאשר אנחנו נראה ללקוח מטבח לדוגמה, הלקוח יאמר, אני רוצה את המטבח הזה. האם אני יכול לרכוש ממך את המטבח הזה בדיוק, את זה ממש. לא משהו אחר או דומה, אלא את זה ממש. זאת תגובה אחת אפשרית של הלקוח. ויש לה גם יתרונות כמובן, אבל אולי גם חסרונות, במידה ולדוגמה אנחנו מסיבות שונות לא באמת יכולים לספק לו מטבח כזה ממש, או מטבח בדיוק כזה ממש.

אבל ברמת העיקרון, זאת חוויה מאוד טובה לייצר ללקוח, את הרצון לרכוש את המטבח ממש. שהלקוח רוצה להתחיל לבשל כאן בתוך המטבח שלנו בתוך אולם התצוגה. דהיינו, שהלקוח מרגיש שהוא ממש כבר רוצה את מה שעומד מול העיניים שלו בדיוק והוא כבר מתחיל להרגיש שהוא משתמש במוצר שלנו.

אפשרות נוספת אפשרית, היא שהלקוח חושב לעצמו, הייתי רוצה מוצר דומה למוצר הזה שאתה מראה לי. לא בדיוק את המוצר הזה, אבל בהחלט הייתי רוצה מוצר דומה למוצר שאתה מראה לי. כאן אולי יש יותר סיכוי שנוכל להביא ללקוח בדיוק את מה שהוא רוצה, אבל החוויה של הלקוח שהוא רוצה את מה שיש לנו להציע לו, היא יותר חלשה.

אפשרות נוספת היא, שהלקוח לא בהכרח רוצה את המטבח הזה וגם לא בהכרח מטבח דומה לזה, אבל הוא בהחלט רוצה שאנחנו נייצר לו...
יצירת חומרים שיווקיים האם אני יכול דוגמה פרזנטציה ללקוח לבנות משפך שיווקי מוצר דומה להגיב המוצר מכירות המודע למוצר 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח 3 מטרות למסע הלקוח 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח איך לבנות איך לבנות משפך שיווקי איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך איך להציג איך להציג ללקוח איך להציג ללקוח דירה איך להציג ללקוח דירה לדוגמה איך להציג ללקוח מוצר איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה איך להציג ללקוח שירות איך להציג ללקוח שירות לדוגמה איך ליצור איך ליצור ללקוח חווית רכישה איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתכנן איך לתכנן את מסע הלקוח בניית מסע לקוח בניית תסריט שיחה בתת המודע בתת המודע של הלקוח בתת מודע דוגמאות דוגמה דירה דירה לדוגמה הלקוח הלקוח שלך המודע המודע של הלקוח הצגת מידע ללקוח הצגת פרזנטציה ללקוח הרגשה הרגשת חוויה חוויות חווית חווית הלקוח חווית לקוח חווית רכישה חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לבנות משפך שיווקי לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך לגרום ללקוחות לדוגמה להציג להציג ללקוח להציג ללקוח דירה להציג ללקוח דירה לדוגמה להציג ללקוח מוצר להציג ללקוח מוצר לדוגמה להציג ללקוח שירות להציג ללקוח שירות לדוגמה ליצור ליצור חומרי שיווק ליצור ללקוח חווית רכישה לקוח לקוחות לרכוש לרצות לשכנע את הלקוח לשכנע את הלקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות לשתול לתכנן לתכנן את מסע הלקוח מודעות מוצר מוצר לדוגמה מחשבות מטרות מידע מסע לקוח משפך שיווקי פרזנטציה פרזנטציה ללקוח רגש רגשות רצון רצונות שיווק שיחה שירות תחושה תחושות תחושת תכלית תכנון תכנון מסע לקוח תכנון תסריט שיחה תסריט תסריט שיחה תת המודע תת המודע של הלקוח תת המודע של לקוח תת המודע של לקוחות תת מודע
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
... לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק איך לקבל שירות טוב יותר? אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון הלקוח תמיד צודק. אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל? כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם קונה את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים שאם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי. עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר. מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד? אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק שטר כסף, הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד. מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר? להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות. להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות. להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות. להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות. להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה. אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי. איך לקבל שירות טוב יותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לתקשר בצורה אפקטיבית עם נותני שירות? איך להיות אדם שכולם רוצים לעזור לו? איך לקבל
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
... לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב? איך לגרום לנותן השירות להתייחס אליך כמו לחבר? כאשר אתה מקבל שירות מאדם מסוים, כמו אינסטלטור, רופא, מוסכניק או כל נותן שירות אחר, אתה עומד מול שתי אפשרויות: הראשונה היא שנותן השירות יתייחס אליך כמו אל חבר וירצה לעזור לך באמת, והשנייה היא שהוא ... ולא אתה. המטרה שלך כצרכן היא לקבל שירות איכותי, יחס אישי ואכפתי, כאילו אתה בן משפחה או חבר קרוב של נותן השירות. נשאלת השאלה: איך להשיג את היחס הזה מנותן השירות? הסוד המרכזי הוא באופן שבו אתה עצמך מתייחס לנותן השירות. האם אתה מתייחס אליו כאל בן אדם או כאל כלי שמטרתו לשרת אותך? ... רואה אותך רק כשטר כסף. התוצאה תהיה שירות קר, אדיש ולא איכותי. כיצד היחס שלך לנותן השירות משפיע על השירות שאתה מקבל? אם למשל תיכנס למוסך ותתייחס למוסכניק כמו חבר, ... ואת העבודה שלו ולא רואה בו רק מקור לשירות זול, כך הוא ישמח לתת לך את היחס הטוב ביותר האפשרי. אבל אם ... כאל מישהו שקנית בכסף, ותדרוש ממנו שירות כאילו הוא חייב לך משהו מעבר לעסקה, היחס שתקבל יהיה בהתאם: שירות מינימלי, פחות רצון לעזור, ואפילו סיכון שהוא יעבוד פחות טוב ... לעסק כאילו הוא שלהם. למה נותן שירות הוא לא עבד שקנית בכסף? רבים חושבים שבגלל שהם משלמים כסף לנותן שירות, הם קונים את האדם עצמו. אבל זה לא נכון. כאשר אתה מתייחס לנותן השירות כאילו הוא עבד או זונה שנקנתה בכסף, הוא מרגיש זאת ומחזיר יחס בהתאם. התוצאה היא שירות קר וחסר מוטיבציה. אם אתה מתייחס למנקה בבית שלך כאילו היא בת ... לבקש הנחות ולהתייחס אל נותני השירות כאל שודדים שרק רוצים לקחת מהם כסף. כשהלקוח משדר שהוא מרגיש שדדו אותו, נותן השירות ירגיש שאין סיבה לתת מעבר למינימום ההכרחי. לעומת זאת, יש גישה ... יותר ואפילו להשאיר טיפ, במטרה לקבל שירות ברמה גבוהה. אדם שמוכן לשלם יותר ונותן יחס מכבד, יקבל יחס מכבד ושירות טוב פי כמה. למה הנתינה חייבת להיות אמיתית ומכל הלב? העיקרון ... הרבה יותר בחזרה. אם אתה רוצה לקבל שירות מעולה, יחס טוב ואהבה - תן אותם קודם בעצמך. אל תסתפק בנתינה ... איך להצליח פי 100? יחסי לקוח ונותן שירות למה לא לבקש הנחה? איך לגרום לעובדים לאהוב אותך? אל תצפה לקבל את מה שאתה לא מוכן לתת איך לקבל שירות טוב? מהי אהבת חינם? איך לגרום לנותן שירות להתייחס אליך בכבוד ולרצות לעזור לך? כשאדם מקבל שירות, בין אם זה מרופא, אינסטלטור, מוסכניק או כל נותן שירות אחר, הוא עשוי להיתקל בשתי גישות שונות: גישה אחת היא שנותן השירות רואה את הלקוח כבן אדם ורוצה לעזור לו, גם אם מדובר על תשלום, ...
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
ספקים ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים
... ונותני שירות, למה לא לסמוך על הספקים שלך? למה לא לסמוך על נותני שירות? איך לנהל עסק? לסמוך על העובדים, אינטרסים בניהול עסקים, על מי אפשר לסמוך בעסקים? למה לסמוך רק על עצמך? לסמוך על נותן שירות, לסמוך על ספק, אימון לעסקים למה לא לסמוך על ספקים ונותני שירות בעיניים עצומות? כאשר מנהלים עסק, אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחתו הוא עבודה עם ספקים ונותני שירות. אך חשוב לזכור, לא כל ספק או נותן שירות פועל מתוך אינטרס לטובתך. כל ספק או עובד יפעל בסופו של דבר לפי אינטרס אישי, כלומר, מתוך רצון לשמור על רווחיותו והצלחתו האישית, ... שמונעת בעיות ומפחיתה את הסיכון בניהול עסק. מה הבעיה בסמיכה מוחלטת על ספקים ונותני שירות? הבעיה בסמיכה מוחלטת על ספקים היא האמונה שהשירות שסיפקו יהיה תמיד על פי הציפיות. לא כל ספק שיספק לך שירות יעמוד במאת האחוזים במילוי ההתחייבויות שלו. רבים מהספקים יעדיפו את טובת העסק שלהם ויתנו לך שירות ברמה מסוימת, אך לא תמיד ברמה הגבוהה ביותר. גם כאשר אתה משלם עבור שירות, לא תמיד תוכל להיות בטוח שהשירות יהיה כפי שתיארתם מראש. איך זה משפיע על ניהול העסק? ניהול עסק דורש מעקב רציף ובקרה על כל פרט, ובמיוחד כאשר מדובר בשירותים ... שמסופקים על ידי אחרים. אם אתה סומך על ספקים מבלי לפקח עליהם, אתה עלול לגלות כי השירות או המוצר שאתה מקבל אינם תואמים את הציפיות או לא עומדים בתנאים שהוסכמו. מדובר במצבים שבהם אתה עשוי להיתקל בבעיות לא צפויות שהיו ... חשוב לבדוק ולהיות מעורב באופן פעיל בכל היבט של העסק. איך להתמודד עם ספקים ונותני שירות בצורה נכונה? - קביעת בקרות ובדיקות: עליך להיות מעורב בכל פרט משמעותי בעסק שלך ולבצע מעקב רציף על השירותים והמוצרים שמסופקים לך. - לא להסתמך על הבטחות בעל פה: דרוש תיעוד כתוב והתחייבויות ברורות מספקים ונותני שירות. - בחירת ספקים עם מוניטין מוכח: עליך לבחור ספקים ונותני שירות בעלי מוניטין טוב ולהתעקש שהם יעמדו בסטנדרטים גבוהים. - יצירת מערכת יחסים מבוססת על פיקוח: יש לבנות מערכת בה תוכל תמיד לוודא את ... מספקים לך. לסיכום ניהול עסק דורש הבנה שמה שאתה רוצה לא תמיד מתואם למה שספקים ונותני שירות רוצים. אין להסתמך עליהם בעיניים עצומות. אתה חייב לשמור על בקרה ופיקוח כדי להימנע מטעויות ולא להשאיר את כל האחריות בידי אחרים. ... מבעיות עתידיות ולהגביר את הצלחת העסק. ניהול עסקים בצורה חכמה עבודה עם ספקים ונותני שירות כיצד לנהל עובדים בעסק אחריות אישית בעסקים הימנעות מטעויות עסקיות נפוצות למה לא לסמוך על ספקים ונותני שירות בעיניים עצומות? כאשר אתה מנהל עסק, יש לך ספקים ונותני שירות שאמורים לעזור לך להפעיל אותו בצורה חלקה. עם זאת, חשוב להבין שהם לא עובדים מתוך אינטרס שלך, אלא מתוך אינטרס שלהם. הם דואגים ... ולכן אתה לא יכול להניח שהם יפעלו תמיד לטובתך. מה הבעיה בסמיכה מוחלטת על ספקים ונותני שירות? הרבה בעלי עסקים עושים טעות בכך שהם מאמינים שאם הם משלמים עבור שירות, הם יכולים להניח שהשירות יסופק באופן מושלם ושאין צורך לבדוק אותו. הבעיה היא שספקים לא תמיד פועלים במאה אחוזי שקיפות, והם לעיתים יעדיפו את טובתם האישית ... ניהול העסק? אם אתה סומך על ספקים מבלי לפקח עליהם, אתה עלול למצוא את עצמך במצב שבו השירות או המוצר שאתה מקבל לא עומדים בציפיות שלך או שאינם תואמים למה שסוכם. הדבר נכון גם לגבי עובדים פנימיים בעסק שלך - גם הם, בסופו של ... אבל אין להניח שהם דואגים להצלחה שלך כמו שאתה דואג לה. איך להתמודד עם ספקים ונותני שירות בצורה נכונה? קביעת בקרות ובדיקות על השירותים והמוצרים שאתה מקבל. להיות מעורב בכל פרט משמעותי בעסק שלך. לא להסתמך על הבטחות, אלא לדרוש תיעוד ברור והתחייבויות כתובות. לבחור ספקים ונותני שירות עם מוניטין מוכח ולוודא שהם פועלים לפי סטנדרטים גבוהים. ליצור מערכת יחסים שבה אתה תמיד מוודא את טיב העבודה שהם מספקים לך. לסיכום, ניהול עסק דורש הבנה שהאינטרסים שלך לא תמיד חופפים לאלו של אחרים. ספקים ונותני שירות יכולים להיות חלק חשוב מהעסק שלך, אך אסור להסתמך עליהם בעיניים עצומות. אתה חייב לוודא שהאינטרסים שלך נשמרים, ואם יש צורך - לקחת פיקוח ובקרה כדי למנוע בעיות. ניהול עסקים בצורה חכמה עבודה עם ספקים ונותני שירות כיצד לנהל עובדים בעסק אחריות אישית בעסקים הימנעות מטעויות עסקיות נפוצות ...
ברטר, איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר?
... איך לשכנע מישהו לעשות איתך עסקת ברטר? איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? איך לגרום למישהו לרצות לעשות איתך עסקת ברטר? הבהרה: עסקת ברטר דורשת גם שיקולי מיסוי מס הכנסה - וצריכים להוציא בגינה ... היא לשכנע אותה לבצע איתו עסקת סחר חליפין יעילה ואטרקטיבית עבורה, בלי להציג זאת באופן ישיר מדי. בפרט שבפועל הוא לא מנהל כרגע עסק של שירותי יעוץ כלשהם. ולכן הוא רוצה לדעת, איך לשכנע את בעלת העסק לעשות איתו ברטר מסחרי, על שירות שכרגע בפועל הוא לא מוכר אותו לאנשים בכללי וגם היא עצמה לא יודעת שהוא מספק שירות כזה. מהן הטעויות הנפוצות בביצוע עסקת ברטר ואיך להימנע מהן? האדם שיתף שהוא גילה בשיחה עם אותה בעלת עסק, שהחלום שלה הוא להיות מקעקעת, ושהוא יכול לעזור לה להתקדם בכך. הוא חשב לנצל זאת על מנת לקבל ממנה שירות בתמורה לייעוץ. אליעד הסביר לאדם את החשיבות של להבדיל בין עזרה חברית לבין שירות מקצועי. כאשר אתה עוזר כחבר, הצד השני לא מרגיש מחויבות לתת תמורה, אולם כאשר אתה מציג את זה כשירות מקצועי - הצד השני מבין שיש לכך ערך כלכלי אמיתי ולכן פתוח יותר לעסקת ברטר. מדוע חשוב להבחין בין יחס מקצועי ליחס אישי כשמציעים ... להבהיר מראש שמדובר בהתרשמות אישית ולא במציאות אובייקטיבית. אליעד העיר לו להיזהר בניסוחים כאלו, כי תפיסתו יכולה לנבוע מכך שהיא סיפקה לו שירות מקצועי שנועד לגרום לו להרגיש טוב. אליעד הבהיר שיכול להיות שבסיטואציה אחרת לגמרי (כמו דייט אישי), החוויה הייתה שונה לחלוטין, ולכן חשוב להיזהר לא לערבב בין החוויה האישית לשירות המקצועי. כיצד לגרום לצד השני להעריך את השירות שלך? אחת ההמלצות המרכזיות של אליעד הייתה להראות לצד השני מראש שהשירות שלך הוא שירות מקצועי אמיתי ששווה כסף בשוק. אם האדם יציע את עזרתו כחבר בלבד, הצד השני יראה זאת כמתנת חינם, ולא ירגיש צורך או נוחות להציע תמורה הולמת. לעומת זאת, אם האדם יציג זאת כשירות מקצועי שבדרך כלל משלמים עבורו כסף רב, יהיה לצד השני ברור ומוצדק לבצע עסקת ברטר. כדוגמה, אליעד הסביר שאם היא מבינה שהייעוץ העסקי ... ראשוני בעל ערך ברור וממשי, למשל כתיבת קורות חיים. לאחר שהצד השני יראה את הערך של העזרה, יהיה פתוח יותר לרעיון הברטר. להציג את ההצעה כשירות מקצועי - לא עזרה חברית. כך הצד השני ירגיש שזה לגיטימי לעשות עסקת ברטר בגלל שהוא ירגיש אי נעימות לקבל שירות בחינם. לא להציג אפשרויות יעוץ ספציפיות, אלא להציג שיש המון אפשרויות איך הוא יכול לעזור לה באופן כללי להתקדם בקריירה. וככה לתת לצד השני לגלות בעצמו את הצורך ואז להציע עזרה בהתאם. האם להציע שירות שלא התבקש במפורש? אליעד הסביר לאדם שלא כדאי להציע שירות שלא התבקש מראש, כמו למשל ייעוץ זוגי, אם זה לא עלה בשיחה עם הצד השני. ההצעה צריכה להיות תמיד מותאמת לצרכים שהצד השני הביע במפורש. אליעד הדגיש שאם אתה מציע שירות שהצד השני כלל לא ביקש, הוא עלול להרגיש שאתה דוחף משהו לא רלוונטי ולא נחוץ, וזה יפגע באמינות ההצעה. אם במהלך השיחה הצד השני מעלה ... אותו לראות את הערך בהצעה שלך. לדוגמה, אליעד הציע לחשוב מראש על שאלות כמו: למה שהיא תסכים לברטר ולא תבקש פשוט תשלום כספי?, כמה עולה השירות שלך בדרך כלל בשוק?, מי הלקוחות שלך?, ולהכין מראש תשובות משכנעות. חשיבות המיקום הגיאוגרפי לעסקת הברטר האדם העלה סוגיה שקשורה למיקום גיאוגרפי (הבדל בין דנמרק לאסטוניה), ואליעד הסביר שאין הכרח פיזי שהייעוץ יהיה במדינה מסוימת. אפשר לתת את השירות מרחוק, וחשוב להציג זאת לצד השני כדי להקל עליו לקבל את ההצעה. עם זאת, אליעד הציע דרך עקיפה: להעלות בשיחה באופן עדין את הרעיון של ... לבוא בטבעיות, כחלק מתהליך הייעוץ. אז איך לבצע עסקת ברטר באופן מוצלח? ליצור ערך מוחשי תחילה, ואז להציע את הברטר. להציג את הייעוץ שלך כשירות מקצועי ולא כמתנה חברית. לא לדחוף שירותים שלא התבקשו במפורש, אלא רק מה שהועלה כנחוץ. להכין מראש מענה להתנגדויות אפשריות (סימולציה, ... את הערך הכספי של השירותים שאתה נותן, כדי שהצד השני יבין שזה כדאי לו. סיכום תובנות מרכזיות לעסקת ברטר מוצלחת: הדגש את הערך הכלכלי של השירות שלך. התחל בעזרה מקצועית מוגדרת וממשית. אל תציע דברים שלא עלו בשיחה מראש. השתמש בטכניקות מכירה כמו שיקוף וסימולציה. טפל מראש בהתנגדויות אפשריות. הבהר לצד השני את הגמישות במיקום וזמינות השירות. איך לגרום למישהו להסכים לברטר? איך להציע שירות מקצועי לעסקת ברטר? איך להציג את הערך הכלכלי בשירות שלך? איך להתכונן להתנגדויות אפשריות בעסקת ברטר? האם להציע שירותים שלא התבקשו? חשיבות המיקום בעסקאות ברטר? הבדל בין שירות חברי לשירות מקצועי? ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד כדאי לבקש הנחה, להוריד מחירים, או לרכוש מוצרים בהנחות. הוא מציין את ... ואת ההשלכות האפשריות שיכולות להיגרם כתוצאה מבקשה כזו, הן עבור הלקוח והן עבור המוכר. אליעד מציין כי הנחה היא למעשה בקשה לשלם פחות על מוצר או שירות, דבר שגורם לכך שללקוח יהיה יותר טוב (הוא ישלם פחות וישאר לו יותר כסף), אך זה עלול לפגוע במוכר שמרוויח פחות. מה זה הנחה ולמה מבקשים אותה? ההנחה היא בקשה למוצר או שירות במחיר נמוך יותר, בדרך כלל מתוך מטרה של הלקוח להוציא פחות כסף ולשמור על יותר מהונו. המוכר, לעומת זאת, שואף להרוויח כמה שיותר, ולכן יעדיף לא להעניק ... הנחה עשויה להתפרש אצל המוכר כצעד של ניצול, מה שיכול לגרום לו להרגיש שהוא מפסיד על חשבון הלקוח, במיוחד אם הוא מקבל את הבקשה בצורה לא מכבדת. 2. שירות או מוצר פחות טוב: במקרים מסוימים, המוכר יכול להעניק הנחה, אך הדבר עלול להשפיע על איכות המוצר או השירות. לדוגמה, אם המוכר מרגיש שהלקוח מנסה להוריד אותו במחיר, הוא עשוי לספק שירות פחות טוב או למכור מוצר פחות איכותי. 3. הנחה עלולה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך: לפעמים הנחה עשויה להוביל לכך שהלקוח ישלם יותר בהמשך. ... אם המוכר נותן הנחה משמעותית, ייתכן שיש לו בעיות כלכליות והוא זקוק לכסף מיידי, דבר שמצביע על כך שהעסק שלו לא יציב ושהוא לא יכול להעניק את השירות או האחריות לאורך זמן. 5. בעיות עם אחריות ושירות לאחר מכירה: אם הלקוח מקבל הנחה משמעותית, ייתכן שהמוכר יפצה על כך בקיצוץ בהוצאות על שירות או אחריות, דבר שעלול לפגוע בלקוח בעת הצורך במימוש האחריות או קבלת שירות לאחר מכירה. איך לבקש הנחה בצורה חכמה? אם הלקוח בוחר לבקש הנחה, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה ומכבדת: 1. להיות מנומס ולא להתנהג כאילו המוכר חייב לו משהו. 2. לא להוריד את הערך של המוצר או השירות. 3. לבקש הנחה בנימוס, מבלי להפעיל לחץ מיותר. מתי כדאי לבקש הנחה? 1. כאשר מדובר במוצר שבו המחיר לא משפיע על השירות: לדוגמה, אם מדובר במוצר פיזי שאין לו השפעה על השירות (כגון רכב או מכשיר טכנולוגי). 2. אחרי שקיבלת את השירות ולא לפני: אם כבר קיבלת שירות טוב, תוכל לנסות לבקש הנחה עבור שירותים עתידיים. 3. כאשר מדובר במוצר חד - פעמי: אם מדובר במוצר שאין לו אחריות או שירות מתמשך, אפשר לשקול לבקש הנחה מבלי שהדבר ישפיע על האיכות. סיכום בקשת הנחה עשויה להיראות כאופציה חסכונית, אך היא טומנת בחובה מספר סיכונים. המוכר עשוי להרגיש מנוצל ולהגיב בכך שהשירות או המוצר יפגעו. לפעמים הנחה נראית כאופציה משתלמת, אך היא עשויה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך, או לגרום ללקוח לקבל שירות ומוצר פחות טוב. אם כבר מבקשים הנחה, כדאי לעשות זאת בזהירות ובצורה מכבדת, תוך שמירה על ערך המוצר והשירות. הנחה לבקש הנחה בזמן התשלום לבקש הנחה לפני העסקה לבקש הנחה על שירות האם הנחה פוגעת בשירות? איך לנהל משא ומתן על הנחה? תמחור מוצרים השיקולים והבעיות בבקשת הנחה כאשר מבקשים הנחה ממישהו שמוכר מוצר או מספק שירות, יש כמה בעיות שיכולות להיווצר, וחשוב לקחת אותן בחשבון. מה זה הנחה ולמה מבקשים אותה? הנחה היא למעשה בקשה לשלם פחות על מוצר או שירות מסוים. הסיבה לכך פשוטה: אנשים רוצים לשלם כמה שפחות כדי שיישאר להם יותר כסף, מתוך הנחה שככל שיש להם יותר כסף, מצבם יהיה טוב יותר. מבחינת המוכר, המצב ... שאתה פוגע ברווחים שלו, במיוחד אם אתה עושה זאת בגישה לא מכבדת או מנסה לשכנע אותו שהמוצר שלו לא שווה את המחיר שהוא מבקש. 2. הנחה יכולה להוביל לשירות או מוצר גרוע יותר יש מוצרים שבהם ההנחה לא משפיעה על האיכות, למשל קניית רכב מסוכנות רכב. אם הצלחת לקבל הנחה על מחיר הרכב, עדיין תקבל בדיוק את אותו רכב עם אותה האחריות והשירות. אבל יש מוצרים ושירותים שבהם הנחה עלולה לפגוע באיכות המוצר או השירות שתקבל. לדוגמה, אם אתה מזמין עבודה ממישהו - מתיקון מחשב ועד שירות של עורך דין - והוא מרגיש שאתה מנסה להוריד אותו במחיר, הוא עלול לספק לך שירות פחות טוב, כי הוא לא ירצה להתאמץ עבורך באותו האופן כמו לקוח שמשלם מחיר מלא. 3. מוכר שמרגיש מרומה עלול להחזיר לך כאשר מוכר מרגיש שאתה דופק אותו בכך שאתה דורש הנחה, הוא עלול לנקוט בפעולות נגדך. למשל: למכור לך מוצר פחות איכותי. לתת לך שירות פחות מקצועי. לא להעניק לך יחס טוב בעתיד, אם תזדקק לו. במקרה של שירותים עם אחריות, להקשות עליך במימוש האחריות. 4. הנחה יכולה לגרום להוצאות גבוהות יותר ... מדי, צריך לשאול למה. ייתכן שהוא במצב כלכלי קשה וצריך הכנסה מיידית, מה שעלול להצביע על כך שהוא לא ישרוד לטווח הארוך. אם זה עסק שמספק אחריות ושירות לאורך זמן, ייתכן שבעתיד לא יהיה לך ממי לדרוש את האחריות. 6. מוצרים עם אחריות - למה הנחה יכולה להיות מסוכנת? יש מוצרים שבהם אתה לא רק צריך את המוצר ... בצורה חכמה? אם כבר מבקשים הנחה, חשוב לעשות זאת בחוכמה: להיות מנומסים ולא להתנהג כאילו המוכר חייב לך משהו. לא להשפיל את המוכר ולזלזל במוצר או בשירות שהוא מספק. לבקש הנחה בצורה שמראה שאתה מעריך את המוצר וה
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
... לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר? איך לתמחר נכון מוצר או שירות? כדי לתמחר מוצר, שירות או שעת עבודה בצורה נכונה, אליעד כהן מסביר קודם כל שחשוב להבין למה בכלל אדם מחליט לתמחר משהו. לפני ... אחוזי רווח, יש לברר מה המטרה האמיתית שלך כשאתה מוכר מוצר או שירות. אם אתה מוכר כוס מים, למשל, המחיר שתיקח תלוי במטרת המכירה שלך: האם אתה מוכר אותה כי המטרה שלך היא ... ולמה זו טעות? אליעד כהן מסביר שרוב האנשים מתמחרים מוצר או שירות לפי שיטת קוסט פלוס. הם מחשבים מהי עלות הייצור שלהם ומוסיפים אחוז מסוים של רווח. לדוגמה, אם מוצר ... מחיר לפי אליעד כהן? אליעד מסביר שכדי לתמחר נכון מוצר או שירות, צריך לשאול את עצמך: כמה כסף הלקוח יהיה מוכן לשלם עבור המוצר שלי?. השאלה הנכונה אינה כמה עלה לי ... מעריכים את המוצר?. כלומר, יש להבין כמה הערך של המוצר או השירות בעיני הלקוחות, ומה האלטרנטיבות שיש ללקוחות במקום לקנות את המוצר שלך. הוא נותן דוגמה על דוכן ... מתחרים? אליעד מסביר מה לעשות במקרה שאתה ממציא מוצר חדש או שירות חדש שאין להם מתחרים. במקרה כזה, אין לך מחיר התחלתי להסתמך עליו. במצב כזה, הוא ממליץ לבחון את הערך ... אליעד, תמחור נכון מתמקד בשאלה מהו הערך הנתפס של המוצר או השירות בעיני הלקוח, ולא בעלות הייצור או במחיר השוק בלבד. השיטה האופטימלית היא תמיד לחפש את המחיר ...
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
... לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם ... ברורים וקבועים באיכות ידועה מראש (לדוגמה, בורג מסוים) רכישות של שירותים ומוצרים שאיכותם לא תמיד ידועה מראש (לדוגמה, ספק שירות בריטיינר חודשי) אם העסק רוכש מוצר כמו בורג ספציפי, שבו ברור לחלוטין שהמוצר הזול הוא זהה למוצר היקר ... הרווחיות. אך המציאות היא שרוב הרכישות וההתקשרויות העסקיות אינן כמו בורג מול בורג. מה ההבדל בין רכישת מוצר ברור לבין רכישת שירות או מוצר לא ברור? כאשר עסק מתקשר עם ספק שירות, כמו במקרה של עבודה בריטיינר חודשי, הוא משלם מחיר קבוע מראש (גלובלי) ומצפה לקבל שירות איכותי. הבעיה היא שבמקרה הזה העסק לא באמת יודע מראש איזו איכות הוא יקבל. לכאורה, העסק יכול להציע ... יותר או להוריד אותו במחיר, וכך לחסוך כסף מדי חודש. בפועל, מה שיכול לקרות הוא שהספק ירגיש שהוא נפגע מהעסקה, ואז הוא עלול לתת שירות באיכות נמוכה יותר, עם מוטיבציה נמוכה יותר, לספק את השירות באיחור או לא לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו. דוגמה מפורטת לחיסכון מוטעה מול ספק שירות בריטיינר חודשי נניח שהעסק משלם לספק שירות בריטיינר חודשי של 5000 שקלים. העסק מחליט לחסוך, מוריד את התשלום ל - 4000 שקלים בחודש, וכך הוא ... ראש או לא עומד בזמנים. בטווח הארוך, העסק יצטרך לתקן את הבעיות שנוצרו, יפסיד לקוחות או יאלץ להוציא יותר כסף על תיקונים ושיפור השירות שקיבל. כלומר, החיסכון של 1000 השקלים בטווח הקצר יכול להפוך להפסד של הרבה יותר כסף בעתיד. איך חיסכון ... לא מוערכים, מאבדים מוטיבציה, וכתוצאה מכך איכות העבודה יורדת. עובדים מתוסכלים עלולים לעבוד פחות טוב, לגרום ליותר תקלות, לספק שירות פחות טוב ללקוחות, מה שבסופו של דבר גורם לירידה בהכנסות, אובדן לקוחות ובסופו של דבר הפסדים גדולים ... ומתי לא? אליעד ממליץ לכל בעל עסק לעצור ולשאול את עצמו לפני שהוא מנסה לחסוך עלויות: האם אני יודע בוודאות שהאיכות של המוצר או השירות שאני אקבל לא תיפגע בעקבות החיסכון? האם יש סיכוי שהספק או העובד ייפגע מהחיסכון, ובעקבות כך יעבוד פחות טוב, יאחר בזמנים, או ייתן לי שירות ברמה נמוכה יותר? אם התשובה היא שאין ודאות לגבי איכות המוצר או השירות בעקבות ההורדה בעלויות, הרי שייתכן שהחיסכון יגרום להפסד גדול בהרבה מהסכום שנחסך. במקרה כזה, עדיף לשלם מחיר מלא או גבוה יותר, כדי להבטיח שירות איכותי ואמין יותר בטווח הארוך. סיכום המסר של אליעד לעסקים שרוצים לחסוך עסקים שמעוניינים להגדיל רווחיות חייבים להבין שחיסכון בכסף הוא טוב רק כשהוא לא פוגע באיכות המוצר או השירות. בכל מקרה שבו קיימת אי ודאות לגבי איכות השירות, עדיף לשלם יותר על מנת לקבל שירות איכותי ואמין. זכרו תמיד שכל שקל שחסכתם עלול להסתכם בנזק כספי כפול ומכופל בעתיד, ולכן חיסכון חייב ... אותה סחורה במחיר נמוך יותר - וכך העסק מרוויח יותר. אך בפועל, לא כל רכישה היא כמו בורג מול בורג. למשל, אם העסק עובד עם ספק שירות על בסיס ריטיינר חודשי, התשלום קבוע מראש אך האיכות של השירות אינה ידועה מראש. אם העסק בוחר לשלם מחיר נמוך יותר, עלול לקרות מצב שבו הספק מרגיש שהוא נדפק מהעסקה, וכתוצאה מכך יעניק שירות באיכות נמוכה יותר, יפחית במוטיבציה, יגרום לעיכובים או יפגע באיכות העבודה בדרכים אחרות. האיזון בין ... כאשר יודעים בוודאות שהחיסכון לא יבוא על חשבון האיכות. לפני שמקבלים החלטה לחסוך, חשוב לשאול את עצמך - האם אני בטוח שהאיכות של השירות או המוצר שאני אקבל לא תיפגע? אם התשובה אינה חד - משמעית, ייתכן שכל שקל שחסכת עלול לגרום לך להפסד ... על העובד שלך, הסכמי עבודה מול ספקים, הסכמי עבודה מול עובדים, מוטיבציה לעובדים, משכורות לעובדים, תשלום לספקים, תשלום לנותני שירות
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר? בשיחה זו, אליעד כהן מתמקד בשאלה מה הזמן הטוב ביותר לשלם לבעל מקצוע או נותן שירות - האם עדיף לשלם מראש, בסוף, באמצע התהליך, או לפי ההתקדמות? נבחנים מספר היבטים, יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות השונות, מתוך מטרה להבין מהו העיתוי האידיאלי שישפיע על איכות השירות שתקבל ועל ההנאה מהמוצר או מהשירות. איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? אליעד מציין שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות, כי המוטיבציה היא זו שתשפיע על איכות השירות בפועל. הוא מציג כמה סיבות שונות שיכולות להניע נותן שירות לספק שירות טוב: נותן השירות מעוניין לקבל כסף ולכן השירות שהוא מספק תלוי בציפייה שלו לקבל את התשלום. נותן השירות מספק שירות איכותי כי הוא מרגיש מחויב לאחר שכבר קיבל חלק מהכסף מראש. נותן השירות פשוט אוהב את העבודה שלו ומספק שירות טוב ללא קשר ישיר לתשלום. נותן השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ואין לו יותר למה לצפות. לעומת זאת, אם כל הכסף ניתן רק בסוף העבודה, קיימת ... כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים להרגיש שהם קיבלו משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל אותו בחינם, כי התשלום כבר מאחוריו. לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא מאמץ מיוחד או התחייבות מוקדמת, ולכן ירגיש יותר טוב וייהנה יותר מהמוצר או מהשירות. אליעד מוסיף ואומר שכל אחת מהאפשרויות יכולה להיות נכונה בהתאם למצב, כי ההנאה של האדם תלויה בתחושה ... לבחור מתי לשלם. מתי עדיף בכלל לא לשלם או לתת מתנה בחינם? אליעד מסביר שיש מצבים בהם השירות יינתן בחינם מתוך רצון טוב, או כי נותן השירות פשוט אוהב לתת שירות ללא קשר לתשלום. במקרה כזה התשלום לא משפיע בכלל על איכות השירות, כי הרצון לתת שירות טוב לא תלוי בכסף אלא נובע ממוטיבציה פנימית או רגשית של נותן ה
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? ... המאמץ, הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח. איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך? אליעד מסביר את השיקול המרכזי בתמחור השירותים - היחס בין התועלת לבין העלות, כלומר, המחיר שתגבי צריך לשקף את המאמץ וההשקעה שלך. אם את נותנת שירות בביתך, יש עלות מסוימת של זמן, מאמץ ואנרגיה, ולכן את ... עבור הנוחות של שליח שמביא להם את התרופה הביתה. הלקוח מחשב את העלות ביחס לנוחות שלו, ולא ביחס למחיר המקורי של השירות. מה לעשות כאשר לקוח מתנגד למחיר? כאשר לקוח מתנגד למחיר הגבוה, אליעד מציע שתסבירי לו את האלטרנטיבה הזולה יותר: אם המחיר יקר לך, יש לך אפשרות לקבל את השירות במחיר נמוך יותר אצלי בבית. גישה זו מייצרת עבור הלקוח אפשרויות בחירה, וגורמת לו להבין את הערך של השירות שאת מספקת במיקום הנוח עבורו. מה החשיבות של התמקדות ... גם הוא דרך אותו פילטר של עלות - תועלת. לדוגמה, אם חשוב לך שיהיה לך כמה שיותר זמן פנוי, אז יש משמעות לשאלה איפה השירות ניתן - מכיוון שזמן נסיעה הוא גורם חשוב בהערכת הזמן ... כך שההחלטה לא פשוטה כמו שהיא נראית, אלא תלויה מאוד בתנאים הספציפיים של העסק ושל המצב שלך. איך לדעת אם מחיר השירות מתאים ללקוח? אליעד מדגיש שלא תמיד יש להתחשב במה ... דרך נקודת המבט שלך בלבד. ייתכן שעבור הלקוח, הנוחות שווה הרבה יותר כסף ממה שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה. סיכום עקרונות ... או השוואות לא רלוונטיות. החלטה על מיקום העסק לפי מה שמביא לך את הרווח המקסימלי במינימום מאמץ. תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים. מתן אפשרות ללקוח לבחור בין מחיר זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו. הערכה נכונה של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות שלו ולא רק במחיר עצמו. לסיכום, אליעד ממליץ לאמץ גישה מעשית, חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם רווחים, לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך? החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום ... במה שיביא את התוצאה הכלכלית הטובה ביותר. אם יש לך עלות זמן, עליך לבקש את הסכום שיגבה את הזמן הזה, ללא קשר אם השירות ניתן בבית או מחוץ לבית. כל סיטואציה דורשת חישוב של ... יש להעלות את המחיר כדי לפצות על הזמן הנוסף והמאמץ הנדרש. אם הלקוח לא מסכים למחיר, ניתן להציע לו אפשרות לקבל את השירות בביתך במחיר נמוך יותר. דוגמת הזמנת תרופות דרך שליח ... ולא לחשוב דרך העיניים שלה, אלא להעריך את הנוחות שיכולה להעניק ללקוחות. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום ... את צריכה לעשות משהו אחר להגיד שלום אם באים אלי הביתה אני מוכנה המאמץ, באים מישהו בא אלייך הביתה אוקי את נותנת לו שירות מסוים בסדר עכשיו כשאת נותנת לו את השירות המסוים יש לזה עלות מסוימת עלות מסוימת של כסף של זמן ... אז יכול להיות שהעלות צריכה להיות אולי יותר גבוהה באמת. אליעד: המחיר שאת גובה. ש: המחיר שאני גובה כן העלות של השירות שלי. אליעד: ומה עדיף שתעבדי בבית יותר או מחוץ לבית? ... דרך העיניים שלך יכול להיות שבעיניים שלו הנוחות שלו שהוא לא צריך לצאת מהבית שווה לו את החמש מאות שקלים. יש לדוגמה שירות הזמנת תרופות, מישהו מכיר את זה מה את מכירה? ש: דרך ...
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
... נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא ... אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון: מחיר השוק - דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה יותר איכותי. ויכול להיות שתרצה לבקש פחות כסף ... אחר, אותו המוצר בדיוק? האם וכמה קל ללקוח להשוות בין המוצר שלך לבין מוצר אחר? האם הלקוח חושב שהמוצר שלך הוא כמו מוצר אחר? האם אתה גובה כסף על מוצר או על שירות? האם אתה גובה כסף על הזמן שלך או על המומחיות שלך? האם אתה גובה כסף על איכות העבודה שלך או על המוצר שלך? איך הלקוח תופש את המוצר שלך ... אתה תעדיף למכור מוצר אחר ב 20X או למכור מוצר אחר ב 5X אבל בעסקה האחרת תרוויח יותר?! במילים אחרות, מה האפשרויות שלך, ביחס לעלות שלך מול הלקוח. כשאתה מספק שירות ללקוח, יש לזה עלות, של זמן, כסף, חומר, עבודה, כאב ראש וכולי. מה האפשרות שלך להרוויח יותר כסף במקום אחר באפשרות אחרת. במילים אחרות, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חווית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חווית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שירות, כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שירות, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בסקייפ, יועץ פילוסופי, מאמן אישי להצלחה בנושא שירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4766 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 15:13:33 - wesi1