אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להציג ✔חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
וכאן נדבר על 3 נקודות מבט, של המשמעות שאיש המכירות יכול ליצור בתת המודע של הלקוח, כאשר איש המכירות עושה פרזנטציה ללקוח. דהיינו, שאיש המכירות מציג ללקוח מידע. ויש 3 זוויות שונות למה התכלית ומה המטרה שלשמה איש המכירות מציג את המידע ללקוח.

אז כאשר אנחנו עושים ללקוח פרזנטציה, הרי שיש כאן 3 מטרות אפשריות. מטרה 1 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, "אני רוצה את המוצר הזה". המטרה ה 2 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, "אני רוצה מוצר כזה". המטרה ה 3 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר "אני רוצה מוצר ממך". ואלו 3 זוויות שונות ואני אסביר.

נניח לדוגמה שאנחנו חברת מטבחים ואנחנו רוצים למכור ללקוח מטבח שלנו. אז לצורך העניין אנחנו מראים לו מטבח לדוגמה ומספרים לו על החברה שלנו ועל תהליכי הייצור וכולי. אז במוח של הלקוח יכולות להיות כמה מחשבות אפשריות בנוגע למה שאנחנו מראים לו. כאשר במידה והלקוח ירצה לרכוש מאיתנו, הוא יכול להגיב 3 תגובות אפשריות.

תגובה אחת אפשרית היא, כאשר אנחנו נראה ללקוח מטבח לדוגמה, הלקוח יאמר, אני רוצה את המטבח הזה. האם אני יכול לרכוש ממך את המטבח הזה בדיוק, את זה ממש. לא משהו אחר או דומה, אלא את זה ממש. זאת תגובה אחת אפשרית של הלקוח. ויש לה גם יתרונות כמובן, אבל אולי גם חסרונות, במידה ולדוגמה אנחנו מסיבות שונות לא באמת יכולים לספק לו מטבח כזה ממש, או מטבח בדיוק כזה ממש.

אבל ברמת העיקרון, זאת חוויה מאוד טובה לייצר ללקוח, את הרצון לרכוש את המטבח ממש. שהלקוח רוצה להתחיל לבשל כאן בתוך המטבח שלנו בתוך אולם התצוגה. דהיינו, שהלקוח מרגיש שהוא ממש כבר רוצה את מה שעומד מול העיניים שלו בדיוק והוא כבר מתחיל להרגיש שהוא משתמש במוצר שלנו.

אפשרות נוספת אפשרית, היא שהלקוח חושב לעצמו, הייתי רוצה מוצר דומה למוצר הזה שאתה מראה לי. לא בדיוק את המוצר הזה, אבל בהחלט הייתי רוצה מוצר דומה למוצר שאתה מראה לי. כאן אולי יש יותר סיכוי שנוכל להביא ללקוח בדיוק את מה שהוא רוצה, אבל החוויה של הלקוח שהוא רוצה את מה שיש לנו להציע לו, היא יותר חלשה.

אפשרות נוספת היא, שהלקוח לא בהכרח רוצה את המטבח הזה וגם לא בהכרח מטבח דומה לזה, אבל הוא בהחלט רוצה שאנחנו נייצר לו...
סיכוי איך לשכנע לקוחות רוצה להתחיל למכור ללקוחות ארגון למכור ללקוח יתרון חומר שיווקי למכור ללקוח מטבח איך לגרום ללקוח מכירות איזה חומרי שיווק איך לבנות משפך שיווקי איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך איך לגרום ללקוח שלך איך להציג איך להציג ללקוח איך להציג ללקוח דירה איך להציג ללקוח דירה לדוגמה איך להציג ללקוח מוצר איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה איך להציג ללקוח שירות איך להציג ללקוח שירות לדוגמה איך ליצור חומרי שיווק איך ליצור ללקוח חוויית רכישה איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשתול איך לתכנן איך לתכנן את מסע הלקוח בניית מסע לקוח בניית תסריט שיחה דירה דירה לדוגמה הצגת מידע ללקוח הצגת פרזנטציה ללקוח הרגשה חוויית הלקוח חוויית לקוח חוויית רכישה חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לבנות משפך שיווקי לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להציג להציג ללקוח להציג ללקוח דירה להציג ללקוח דירה לדוגמה להציג ללקוח מוצר להציג ללקוח מוצר לדוגמה להציג ללקוח שירות להציג ללקוח שירות לדוגמה ליצור ליצור חומרי שיווק ליצור ללקוח חוויית רכישה למה לגרום ללקוח למה לקנות ממך למה לרכוש ממך לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לרכוש לרצות לקנות לרצות לקנות ממך לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך לשכנע לקוחות לשתול לתכנן לתכנן את מסע הלקוח מודעות מוצר מוצר לדוגמה מחשבות מטרות מטרות למסע לקוח מסע הלקוח מסע לקוח משפך שיווקי מתי להציג ללקוח פרזנטציה פרזנטציה ללקוח רגש רגשות רצון רצונות שיווק שיחה שירות תחושה תחושות תכנון תכנון מסע לקוח תכנון תסריט שיחה תסריט תסריט שיחה תת המודע תת המודע של הלקוח תת מודע
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים והפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות, כאשר הם מציגים ... אבל לא לשדר ללקוח, שכדאי לו לבצע את העסקה רק או בעיקר בגלל המחיר. לסיכום: צריכים וקריטי לדעת, איך להציג ללקוח מחיר זול ואיך להציג ללקוח הטבת הנחה והטבת מחיר על מוצר כלשהו. שלא ישתמע שכדאי ללקוח לרכוש, כי זה זול. אלא כי המוצר ...
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך ... כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר ... נדבר על הנושא של הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, כדי שתיסגר עסקה. והשאלה היא, מתי נכון ומתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר, להציג ללקוח את המחיר של העסקה וכולי? והאם לדוגמה לתת את המחיר בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח? ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני נושאים שצריכים להתבונן בהם. אז קודם כל נתחיל ממה ... נכון שאין תשובה ברורה וחד משמעית לשאלה הזאת. אבל יש כל מיני שיקולים וכל מיני יתרונות וחסרונות לגבי מתי להציג את המחיר ללקוח. וכאן נדבר על השיקולים השונים והיתרונות והחסרונות שיש לגבי השלב שמציגים ללקוח את המחיר. אז קודם כל ברמת העיקרון מתי טכנית אפשרי להציג ללקוח את המחיר? אז השלב הראשון שניתן להציג ללקוח את המחיר, הוא כמובן בהתחלת המשפך השיווקי ובהתחלת מסע הלקוח. דהיינו, שתהליך המכירה בכללותו הוא בצורה של משפך. ... אספקת שירות בהתאם. אז ברמת העיקרון, בכל אחת מהנקודות בתהליך המכירה שהלקוח עובר, בכל אחת מהנקודות האלו, ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח. דהיינו, ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה שהלקוח שומע על השירות ועל המוצר שלנו, עוד בשלב הפרסום הראשוני. ניתן להציג את המחיר ללקוח, בשלב הבא אחרי שהלקוח יוצר איתנו קשר ראשוני, וניתן להציג ללקוח את המחיר בטלפון לפני הפגישה, או להציג ללקוח את המחיר רק בפגישה עצמה וניתן להציג ללקוח את המחיר רק אחרי הפגישה. וכמובן שאני מדבר כאן באופן כללי, כי כל שירות תהליך המכירה שלו שונה, ולפעמים כל העסקה כולה היא בטלפון ולפעמים יש או אין פגישות עם הלקוח וכולי. כמו כן ברמת העיקרון, אפשרי להציג ללקוח את המחיר לפני או אחרי איתור צרכי הלקוח. דהיינו, אם לדוגמה הלקוח שואל בכל שלב, כמה זה עולה, ... לשלב של לפני איתור צרכי הלקוח ולשלב של אחרי איתור צרכי הלקוח. ועד כאן בעצם הסברנו, מתי טכנית ניתן להציג את המחיר ללקוח, בלי קשר לשאלה של מתי כדאי להציג ללקוח את המחיר. אוסיף ואומר, כי בתרחיש הטוב ביותר, אתה מציג ללקוח את המחיר אחרי שסיפקת לו את המוצר, ... רק אחרי ביצוע העסקה, אבל זה נושא אחר. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא על האם בכלל ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח . במובן, שיש מוצרים שהמחיר שלהם הוא ידוע מראש, לא משנה מה, בלי קשר לשום דבר. ... או על הצגת מחיר ממוצע או על הצגת טווח מחיר או על הצגת מחיר החל מ וכיוב. כי אפשרי להציג מחיר מדויק, אפשרי להציג טווח מחירים, אפשרי להציג מחיר החל מ ואפשרי להציג מחיר ממוצע. ככה שגם את זה צריכים לקחת בחשבון, כאשר מדברים על הצגת המחיר ללקוח, על איזה צורת הצגת ... וסופי או מחיר אחר? נקודה נוספת שאפשרי לקחת בחשבון, היא מה מקובל באותו שוק . כי יש מוצרים שמקובל להציג להם את המחיר מראש, לדוגמה במקרה של מוצר מדף כזה או אחר, שבדרך כלל המחיר שלו הוא מחיר סופי, מחיר ידוע מראש שלא תלוי בשום דבר. לבין ענפים ותחומים שבהם לא הגיוני להציג את המחיר מראש, כי זה הכל בהתאם לצרכי הלקוח. בפרט במקרה של עסקה מורכבת שיש בה המון פרטים שמשפיעים על המחיר, שבה לא הגיוני להציג מראש את המחיר ללקוח. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא כמובן איך הצגת המחיר ללקוח, תשפיע על האם בסוף ... יכול להשפיע על המון דברים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, כמו שניתן לראות כאן. ולכן כאשר מדברים על מתי רוצים להציג את המחיר ללקוח, צריך לשאול, איך הלקוח יתפוש את המחיר ואיך זה ישפיע על כל אחד מהשיקולים. לדוגמה, האם ... שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. ולכן יש כאן כל מיני שיקולים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, לגבי השלב של מתי להציג את המחיר ללקוח. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא איך זה שהלקוח לא יודע את המחיר, ואיך זה שהלקוח ... לך יותר קל לרמות אותו, להתיש את הלקוח וכיוב, כדי לגרום לו לרצות את המוצר, במחיר שאתה חושב שחיסרון להציג אותו מראש. פירוש נוסף אפשרי, שהלקוח יחשוב שאתה לא מציג את המחיר, בגלל שאתה צריך לעשות התאמה אישית של ... (לדוגמה: יעוץ מימוני / יעוץ משכנתא), גם זה יכול להיות עוד שיקול בתהליך. לסיכום: לגבי השאלה, האם ומתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? התשובה היא, שכל מקרה לגופו. זה תלוי בתהליך השיווק, בסוג המוצר, תלוי בלקוח, תלוי בתהליך המכירה, ...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, ... שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ... הולך להפסיד וכיוב. והשאלה היא, איך להגיב ללקוח ששואל מה המחיר של המוצר, בשלב שבו אנחנו לא רוצים עדיין להציג את המחיר ללקוח? אז קודם כל נסביר את ההתלבטות. לכאורה הלקוח שואל מה המחיר של המוצר, והרי בכל מקרה מתישהו נצטרך להציג לו את המחיר של המוצר, אז לכאורה מה ההתלבטות לגבי הצגת המחיר ללקוח? והעניין הוא, שאיש המכירות חושש מכך ... שלם עם המחיר, שאתה חושב שהלקוח יחשוב שהמחיר לא מתאים לו. הלקוח מרגיש את אי הנוחות של איש המכירות להציג את המחיר. כי המחיר, זה כאילו החיסרון של המוצר. ואם אתה מסרב לומר מה המחיר, הרי שאתה מסתיר את ... אם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח, הרי שהלקוח מרגיש שאתה חושב שהמחיר לא מתאים לו. כי אחרת, למה לא להציג ללקוח את המחיר, כאשר הלקוח שואל כמה זה עולה?! ולכן קודם כל צריכים לדעת, שיש יתרונות וחסרונות בלהציג ללקוח את המחיר, מיד כאשר הלקוח שואל כמה זה עולה. כי או שאתה תאבד את הלקוח בגלל אי התאמת ... שיכול להיות שהצגת המחיר ללקוח, היא תהליך של סינון שלך את הלקוח, במובן הטוב. דהיינו, שיכול להיות שכדאי לך להציג את המחיר ללקוח, מיד על ההתחלה, כדי לדעת אם התקציב של הלקוח מתאים למוצר שלך, באופן כללי. כדי שלא ... צריך לדעת לענות בביטחון את המחיר של המוצר, בלי לחשוש מהתגובה של הלקוח. דהיינו, אם אתה חייב בתהליך השיחה להציג את המחיר ללקוח, אז בכל מקרה אסור לך להרגיש בעמדת הגנה, שאתה מתגונן מהצגת המחיר. אלא אתה חייב לומר ... לא מתאים לו בגלל המחיר, לפני שהוא בכלל הבין את המוצר. אבל בשום אופן איש המכירות לא באמת חושש להציג את המחיר ללקוח. לסיכום: הצגת המחיר ללקוח, הרי היא כהצגת החיסרון של המוצר, עבור הלקוח. וצריכים לדעת לעשות אותה ...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
... שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד ... הלקוח, לעומת אם תגיד לו מה המחיר בסוף התהליך של המכירה. אז איך ניתן לפתור מצב כזה? ואיך ניתן להציג מיד את המחיר הגבוה, בלי לאבד את הלקוח בגלל המחיר הגבוה? אז לעניין הזה יכולות להיות כל מיני לוגיקות ... ביותר, שיכול לגרום ללקוח להישאר, אבל גם מחיר גבוה יותר שיכול להיות בסופו של דבר, המחיר שיוצע ללקוח. איך להציג ללקוח טווח מחירים אבל, כאשר מציגים טווח מחירים ללקוח, צריכים לדעת איך להציג את טווח המחירים ללקוח, בצורה שתגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר היקר ביותר. כי יש כל מיני אפשרויות איך להציג ללקוח טווח מחירים, כמו שתכף אסביר. אז קודם כל בטוח נכון, שאם הלקוח שואל כמה עולה שירות X, אז ... לספק אותה ללקוח בסופו של דבר. וכמובן שכל מקרה לגופו. ובאופן כללי אני ממליץ ללמוד את הנושא של מתי להציג את המחיר ואיך לקבוע מחיר ואיך להציג מחיר ללקוח ואיך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לענות ללקוח שאומר יקר לי וכולי.
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח? כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, ... לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, מה יוצא לי מזה?, ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת שהוא יפיק מהמוצר. לדוגמה, כשמוכרים רכב, במקום לומר ללקוח יש לרכב שבע כריות אוויר, עדיף לומר ... הוא מבין שגם ללקוחות שלו יש רצונות פנימיים מוסתרים מאחורי הרצונות הגלויים. לכן, כשהוא נמצא מול לקוח, הוא יוכל להציג בצורה טבעית ופשוטה את התועלת הפנימית, ובכך להגדיל משמעותית את הסיכויים לסגור עסקה מוצלחת. לסיכום, מה השינוי שאיש מכירות ... על התועלת שהלקוח באמת מחפש ולא רק על המוצר עצמו או על הפרטים החיצוניים. איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אני רוצה משהו? איך להבין מה לקוח רוצה? איך לשכנע לקוחות לקנות? מהות הרצון וצורת הרצון ... ללקוחות שלך את המהות של מה שהם מחפשים, במקום רק לתאר להם את המוצר עצמו. איך למכור ללקוחות, איך להציג מוצר ללקוח, היתרונות של המוצר ללקוח, מהות של רצון, צורה של רצון, למה אני רוצה משהו, למה לקוח רוצה ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
... באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות ... איך הוא יכול להשפיע על איכות הצגת המידע ללקוח. אז נניח לצורך העניין שאנחנו בתהליך המכירה מול הלקוח, רוצים להציג לו מידע, כאשר חלק מהמידע אנחנו מציגים אותו ממצגת ממוחשבת על גבי מסך וחלק אחר אנחנו רוצים לעשות עם ... לו משהו ממשי בעין שלו, מאשר כאשר מספרים לו סיפור כלשהו בעל פה. ולכן מכך נובע שכדאי קודם כל להציג ללקוח את המידע ברמה הוויזואלית הממשית, לפני שמספרים לו סיפורים בעל פה. ולמה? כי התוקף שיהיה בתת המודע של ...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? ... באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות / שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג את עצמך ללקוח בהתחלת שיחת מכירה, כדי שהלקוח שלך ידע עם מי הוא מדבר וכדי לרכוש את האמון שלו. ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית? כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות בפרטי המוצר במקום בתועלות ... לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה. זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח? כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות להבין מה הלקוח באמת מחפש ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות ... הלקוח בשפה שהוא מבין, ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או תיאורים של המאפיינים. סיכום - איך להציג מוצר בצורה שתוביל למכירה? לסיום, יש כמה עקרונות חשובים שיכולים לשפר את יכולות המכירה: התמקד בתועלות - הדגש את איך המוצר עוזר ללקוח, במקום להציג את המאפיינים הטכניים. דבר בשפה של הלקוח - להבין מה חשוב לו ולהתאים את המסר בהתאם. הצג את המהות ... תיישם את העקרונות הללו, תוכל לשפר באופן משמעותי את יכולות המכירה שלך ולסגור יותר עסקאות. איך למכור ללקוח? איך להציג מוצר בצורה משכנעת? טעויות של אנשי מכירות איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להבין מה הלקוח רוצה? איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית ולשפר את המכירות? כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא ... אלא כי הוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. לכן, על המוכר להתמקד בתועלות ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר בצורה שתדבר ללקוח? במקום לומר ללקוח: - הטלוויזיה היא 80 אינץ. עדיף לומר: - המסך הגדול הזה ... פרזנטציה או הסבר ללקוח, יש להיכנס לראש של הלקוח ולדבר אליו בצורה שתתחבר לרצונות ולמחשבות שלו. לסיכום - איך להציג מוצר בצורה שמובילה למכירה? 1. התמקד בתועלות - במקום לספר על המאפיינים הטכניים של המוצר, הדגש איך הוא עוזר ... את העקרונות האלו, תוכל לשפר משמעותית את יכולות המכירה שלך ולהגביר את הסיכוי לסגור עסקאות. איך למכור ללקוח? איך להציג מוצר בצורה משכנעת? טעויות של אנשי מכירות איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להבין מה הלקוח רוצה? שלום לכולם הפעם ...
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך ...
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב? כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון בצורה שתקטין התנגדות ותסיט את תשומת הלב ליתרונות. ישנן טכניקות שונות שיכולות לעזור להסיח את הדעת מהחיסרון ... איך להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון? דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. לדוגמה, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ניתן לומר: המוצר הזה מחזיק פחות זמן, אבל בזכות ... איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? איך להציג חסרונות בצורה שמקטינה התנגדות ומסיטה את תשומת הלב? כאשר מציגים מוצר, שירות או רעיון שיש בו חיסרון, חשוב לדעת איך להציג את החיסרון כך שהוא לא ירתיע את הלקוח או האדם שמולו אנו מדברים. ישנן מספר טכניקות שיכולות לעזור להסיח ... להשתמש ביתרון כדי להסיט את תשומת הלב מהחיסרון? דרך אחת להתמודד עם הצגת חיסרון היא מיד לאחר שמציגים אותו, להציג יתרון ברור ומשמעותי. המטרה היא לגרום לאדם שמולנו להתמקד ביתרון במקום בחיסרון. למשל, אם מוצר מסוים כולל מגבלה מסוימת, ... למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד דרך איך אפשר להציג מוצר עם חסרונות. כשאני מדבר על מוצר עם חסרונות הכוונה כל רעיון באשר הוא שבעצם מציגים אותו ויש בו ... לו גם רע, או נגיד מוכרים מוצר ללקוח ויש במוצר הזה חיסרון ומדברים על החיסרון וכו והשאלה בעצם איך להציג לו את החיסרון. והתשובה היא שאחת הדרכים להציג חיסרון ללקוח היא על ידי זה שבעצם מציגים לו את החיסרון ומיד אחרי שמציגים לו את החיסרון מציגים לו איזה יתרון. זאת אומרת שאם אנחנו יודעים שאנחנו הולכים להציג ללקוח איזה חיסרון צריך מראש לתכנן אוקי איזה יתרון אני הולך להגיד לו אחר כך. מאוד פשוט זאת אומרת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: להציג, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: להציג, כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
שבעים פנים לתורה אדם כריזמטי איך לאמץ את השרירים? שריר המטרה בין הורים לילדים אלוהים עובד פחד מכישלון עסקי איך לגרום לילד לא לפחד? לאהוב את עצמי לבד ביטחון עצמי של מטפל איך לאהוב מישהו בלי תנאים? למה אנשים אוהבים אנשים שטוב להם עם עצמם? איך ניתוח טקסטים יגרום לך להיות מאושר? תחושה של שמחה האם להיות בזוגיות? אני מעדיף תנוחה מינית מסוימת איך להחליט מה לעשות בחיים? החלטות במערכות יחסים התמודדות עם ילד נושך להתמודד עם הוצאת דיבה לתת מוטיבציה לעובדים האנשים הכי מוצלחים בעולם טיפול בלקוח מתלונן מחיר שונה ללקוחות חדשים חיים ללא ילדים איך לגרום לילד להיות אחראי? אמונה בתת מודע השפעת תת המודע מטפלים בטראומה בעקבות טראומה איך לשכנע מישהו לחזור אליך אחרי בגידה? החזרת אהבה כתהליך מכירה השתתפות ההמסטרינג בפרונט סקוואט להעלות מסת שריר האם אלוהים לא היה שלם לפני בריאת העולם? להאמין באלוהים זו חוכמה נגד שימוש בסמים להארה רוחנית איך לשחזר רגע של הארה רוחנית? איך להיות אלוהים? הופך להיות אלוהים האם להשקיע בשוק ההון? לקבל יותר כסף אובדן משמעות החיים למצוא את מטרת החיים טיפול בחשיבה שלילית מה גורם לאנשים ליהנות מסקס? תחושת הבחירה החופשית לאלוהים אין בחירה חופשית מי הכי חכם בעולם? מתי נברא העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, מאמן שיווקי, אימון אישי למנהלים בתחום להציג - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.2656 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 20:39:02 - wesi1