אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה לקנות ממך? ✔חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
וכאן נדבר על 3 נקודות מבט, של המשמעות שאיש המכירות יכול ליצור בתת המודע של הלקוח, כאשר איש המכירות עושה פרזנטציה ללקוח. דהיינו, שאיש המכירות מציג ללקוח מידע. ויש 3 זוויות שונות למה התכלית ומה המטרה שלשמה איש המכירות מציג את המידע ללקוח.

אז כאשר אנחנו עושים ללקוח פרזנטציה, הרי שיש כאן 3 מטרות אפשריות. מטרה 1 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, "אני רוצה את המוצר הזה". המטרה ה 2 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, "אני רוצה מוצר כזה". המטרה ה 3 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר "אני רוצה מוצר ממך". ואלו 3 זוויות שונות ואני אסביר.

נניח לדוגמה שאנחנו חברת מטבחים ואנחנו רוצים למכור ללקוח מטבח שלנו. אז לצורך העניין אנחנו מראים לו מטבח לדוגמה ומספרים לו על החברה שלנו ועל תהליכי הייצור וכולי. אז במוח של הלקוח יכולות להיות כמה מחשבות אפשריות בנוגע למה שאנחנו מראים לו. כאשר במידה והלקוח ירצה לרכוש מאיתנו, הוא יכול להגיב 3 תגובות אפשריות.

תגובה אחת אפשרית היא, כאשר אנחנו נראה ללקוח מטבח לדוגמה, הלקוח יאמר, אני רוצה את המטבח הזה. האם אני יכול לרכוש ממך את המטבח הזה בדיוק, את זה ממש. לא משהו אחר או דומה, אלא את זה ממש. זאת תגובה אחת אפשרית של הלקוח. ויש לה גם יתרונות כמובן, אבל אולי גם חסרונות, במידה ולדוגמה אנחנו מסיבות שונות לא באמת יכולים לספק לו מטבח כזה ממש, או מטבח בדיוק כזה ממש.

אבל ברמת העיקרון, זאת חוויה מאוד טובה לייצר ללקוח, את הרצון לרכוש את המטבח ממש. שהלקוח רוצה להתחיל לבשל כאן בתוך המטבח שלנו בתוך אולם התצוגה. דהיינו, שהלקוח מרגיש שהוא ממש כבר רוצה את מה שעומד מול העיניים שלו בדיוק והוא כבר מתחיל להרגיש שהוא משתמש במוצר שלנו.

אפשרות נוספת אפשרית, היא שהלקוח חושב לעצמו, הייתי רוצה מוצר דומה למוצר הזה שאתה מראה לי. לא בדיוק את המוצר הזה, אבל בהחלט הייתי רוצה מוצר דומה למוצר שאתה מראה לי. כאן אולי יש יותר סיכוי שנוכל להביא ללקוח בדיוק את מה שהוא רוצה, אבל החוויה של הלקוח שהוא רוצה את מה שיש לנו להציע לו, היא יותר חלשה.

אפשרות נוספת היא, שהלקוח לא בהכרח רוצה את המטבח הזה וגם לא בהכרח מטבח דומה לזה, אבל הוא בהחלט רוצה שאנחנו נייצר לו...
איך לגרום ללקוח לרצות לקנות לתכנן את מסע הלקוח משפך שיווקי חוויית רכישה בניית תסריט שיחה יכולת איך להציג ללקוח שירות לדוגמה חומר שיווקי להשתמש במוצר מטרות להתחיל 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח 3 מטרות למסע הלקוח 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח איזה חומרי שיווק איך לבנות משפך שיווקי איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך איך לגרום ללקוח שלך איך להציג איך להציג ללקוח איך להציג ללקוח דירה איך להציג ללקוח דירה לדוגמה איך להציג ללקוח מוצר איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה איך להציג ללקוח שירות איך להציג ללקוח שירות לדוגמה איך ליצור חומרי שיווק איך ליצור ללקוח חוויית רכישה איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשתול איך לתכנן איך לתכנן את מסע הלקוח בניית מסע לקוח בניית תסריט שיחה דירה דירה לדוגמה הלקוח הלקוח שלך המודע המודע של הלקוח הצגת מידע ללקוח הצגת פרזנטציה ללקוח הרגשה חוויית הלקוח חוויית לקוח חוויית רכישה חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לבנות משפך שיווקי לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להציג להציג ללקוח להציג ללקוח דירה להציג ללקוח דירה לדוגמה להציג ללקוח מוצר להציג ללקוח מוצר לדוגמה להציג ללקוח שירות להציג ללקוח שירות לדוגמה ליצור ליצור חומרי שיווק ליצור ללקוח חוויית רכישה למה לגרום ללקוח למה לקנות ממך למה לרכוש ממך לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לרכוש לרצות לקנות לרצות לקנות ממך לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לקנות ממך לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לשתול לתכנן לתכנן את מסע הלקוח מודעות מוצר מוצר לדוגמה מחשבות מטרות מסע לקוח משפך שיווקי מתי להציג ללקוח פרזנטציה פרזנטציה ללקוח רגש רגשות רצון רצונות שיווק שיחה שירות תחושה תחושות תכלית תכנון תכנון מסע לקוח תכנון תסריט שיחה תסריט תסריט שיחה תת המודע תת המודע של הלקוח תת מודע
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר אותך, לרצות לקנות ממך , באמצעות הסברים כאלו ואחרים, למה כדאי לקנות ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר מתבוננים על העניין, צריכים להבין כי כאשר ... אבל במידה ונקודת התורפה שלך היא, שקשה לך למכור לאלו שכן מכירים אותך, הרי שבעצם אתה צריך ליצור חומרי שיווק, שיעסקו בהסברה, למה לקנות ממך, עבור מי שכבר כן מכיר אותך. ובמידה ואתה רוצה להגדיל את ... בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים). ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן מכירים אותך לרכוש ממך, מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא ... האם לדעתך נקודת השיפור שלך, היא לקבל חשיפה לעוד לקוחות, או לגרום ללקוחות שמכירים אותך, להתגבר על התנגדויות המכירה שלהם ולרכוש ממך את המוצר שלך. ...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
... עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות ... על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר אני הכי זול, הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות: ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ...
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על ... 2 סוגי מסרים של מכירה שאפשרי להעביר ללקוח וצריכים לשים לב לסוג המסר שמעבירים ללקוח. מסר מסוג 1 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח, למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא ... שלך אין מתחרים, עדיין הלקוח לא חייב לרכוש את המוצר שלך והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא חושב שהם דומים למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך . ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את ... דהיינו, עליך לזכור שבתוך המוח של הלקוח, יש תהליך של התנצחות וליטיגציה, בינך לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ... לעשות את זה בחוכמה, בלי שישתמע שאתה רוצה ללכלך על המתחרים שלך? אלו כמובן נקודות מבט אחרות. אבל חובה לזכור, שהלקוח לא חייב רק לרצות לרכוש ממך , אלא הוא חייב גם לרצות לא לרכוש את המוצרים ...
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
תחרות עסקית, איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים עסקיים? איך לנצח כל תחרות עסקית? איך לנצח בשוק תחרותי? איך לנצח תחרות עסקית? יכולות ניהול, במה תלויה ההצלחה העסקית שלך? פחד ממתחרים עסקיים, שיפור החשיבה הניהולית
... אם מדובר רק במוצרים, שירותים או פטנטים, תמיד אפשר יהיה להעתיק אותך בצורה כזו או אחרת. לדוגמה, אם אתה יצרן רכבים, מתחרה יכול בקלות יחסית לקנות ממך את הרכב, לפרק אותו במעבדה ולראות בדיוק איך בנית אותו, אילו חלקים השתמשת ואיך חיברת אותם. מכאן, הוא יכול לנסות להעתיק את הרכב שלך באופן כמעט מושלם. לכאורה, נראה ... יותר בדברים שקשה מאוד או בלתי אפשרי להעתיק. מה אי אפשר להעתיק? נניח שאתה מייצר רכב. האם מישהו יכול להעתיק אותך? כן, תיאורטית הוא יכול לקנות ממך את הרכב, לקחת אותו למעבדה, לפרק כל רכיב וללמוד איך בנית אותו. אבל יש משהו אחד שהוא לא יוכל להעתיק בקלות - וזה שיטת הניהול שלך ודרך החשיבה שלך. ההצלחה שלך תלויה ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... בתחרות כזו, המתחרים שלך יהיו עסקים שמציעים מוצרים טובים ואיכותיים יותר משלך. לעומת זאת, בתחרות על המחיר, הלקוחות מתמקדים רק במחיר הנמוך ביותר ופחות באיכות המוצר. במקרה הזה, אם לקוח מחליט לא לקנות ממך, זה בגלל שיש מתחרה שמציע מחיר נמוך יותר, גם אם האיכות שלו נמוכה יותר. בתחרות על המחיר, אתה מתמודד מול ספקים שמוכנים ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר טוב, בגלל שהמחיר שלו יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך וכולי. ויש לכך כל מיני תשובות. ואחת התשובות ... להבין מה יקרה אם תעלה את המחיר. עד כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך ועד כמה הם ימשיכו לקנות ממך ותרוויח יותר או פחות. ...
סטארטאפ, רעיון לסטארטאפ, הקמת סטארטאפ, האם הרעיון שלך טוב? האם אפשר לעשות כסף מהרעיון שלך? האם יש לך רעיון טוב לסטארטאפ? יעוץ לסטארטאפים, הקמת עסק, תוכנית עסקית, האם להקים עסק? האם להקים סטארטאפ? טעויות של סטארטאפים, איך לעשות כסף בסטארטאפ? היצע וביקוש, להמציא את הגלגל מחדש, היצע וביקוש ביחס למחיר של המוצר, יותר ביקוש מהיצע, חוקי הכסף, איך לעשות כסף? יעוץ ליזמים, יעוץ לממציאים, האם המצאת את הגלגל מחדש?
... ונניח שכל האנשים היו רוצים פרארי, האם זה אומר שאתה תוכל להרוויח כסף מהפרארי שאתה מוכר? תשובה: לא. כי צריך לעשות הפרדה בין כמה אנשים היו רוצים ברמה העקרונית שיהיה להם את המוצר שלך, לבין כמה אנשים רוצים לקנות ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה עבורו. כי אולי כולם רוצים פרארי ברמה העקרונית, אבל לא כולם רוצים לקנות פרארי במחיר שאתה רוצה עבורו. לכן כאשר מישהו חושב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למה לקנות ממך?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה לקנות ממך?, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להפוך מידידה לחברה למה אני חוזרת לעשן? להתמודד עם כאבים חכמה כעס בחיק כסילים ינוח לחגוג את החיים דיכאון קליני קשה הפחד להיות פחדן ביטחון עצמי משפיע אהבה עצמית שקרית חקירת הרצון לאהוב את עצמי אהבה לא פרופורציונאלית האם קיים האושר? האושר תלוי איך לחיות עם בגידה? כל הזמן במערכת יחסים לקבל החלטה שקולה איך לעמוד בהחלטה? התמודדות עם תהליכים איך להתמודד עם מוות של ילד? למה אני לא מצליחה למצוא זוגיות? איך חושב מצליחן? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? לשכנע ילד לעשות ספורט להישאר בזוגיות רעה בשביל הילדים ללדת ילדים טיפול בהדחקה בתת מודע קיצור דרך רוחנית טראומת שבי הפרעות נפשיות לא הגיוניות איך לגרום לאקס לחזור? להחזיר אחרי פרידה מאמץ של כיווץ העלאה במסת השריר פחד לא הגיוני מאלוהים מה אלוהים רוצה מעצמו? איך לזהות מורה רוחני מואר? סוף המסע אל ההארה איך לחזור להיות אלוהים? למה להיות אלוהים? הכנסה פסיבית מעסק למה לבזבז כסף? למצוא את מטרת החיים מטרת החיים בעולם הבא האם מותר ליהנות? התניה שלילית בחירה רצונית בחירה אישית למה אלוהים ברא את הרע? למה העולם לא מושלם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן למציאת עבודה, מאמן אישי לקשב וריכוז, קואצ'ינג לילדים בנושא למה לקנות ממך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 16_09_2025 השעה 11:12:50 - wesi1