אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לתכנן? ✔חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
וכאן נדבר על 3 נקודות מבט, של המשמעות שאיש המכירות יכול ליצור בתת המודע של הלקוח, כאשר איש המכירות עושה פרזנטציה ללקוח. דהיינו, שאיש המכירות מציג ללקוח מידע. ויש 3 זוויות שונות למה התכלית ומה המטרה שלשמה איש המכירות מציג את המידע ללקוח.

אז כאשר אנחנו עושים ללקוח פרזנטציה, הרי שיש כאן 3 מטרות אפשריות. מטרה 1 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, "אני רוצה את המוצר הזה". המטרה ה 2 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, "אני רוצה מוצר כזה". המטרה ה 3 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר "אני רוצה מוצר ממך". ואלו 3 זוויות שונות ואני אסביר.

נניח לדוגמה שאנחנו חברת מטבחים ואנחנו רוצים למכור ללקוח מטבח שלנו. אז לצורך העניין אנחנו מראים לו מטבח לדוגמה ומספרים לו על החברה שלנו ועל תהליכי הייצור וכולי. אז במוח של הלקוח יכולות להיות כמה מחשבות אפשריות בנוגע למה שאנחנו מראים לו. כאשר במידה והלקוח ירצה לרכוש מאיתנו, הוא יכול להגיב 3 תגובות אפשריות.

תגובה אחת אפשרית היא, כאשר אנחנו נראה ללקוח מטבח לדוגמה, הלקוח יאמר, אני רוצה את המטבח הזה. האם אני יכול לרכוש ממך את המטבח הזה בדיוק, את זה ממש. לא משהו אחר או דומה, אלא את זה ממש. זאת תגובה אחת אפשרית של הלקוח. ויש לה גם יתרונות כמובן, אבל אולי גם חסרונות, במידה ולדוגמה אנחנו מסיבות שונות לא באמת יכולים לספק לו מטבח כזה ממש, או מטבח בדיוק כזה ממש.

אבל ברמת העיקרון, זאת חוויה מאוד טובה לייצר ללקוח, את הרצון לרכוש את המטבח ממש. שהלקוח רוצה להתחיל לבשל כאן בתוך המטבח שלנו בתוך אולם התצוגה. דהיינו, שהלקוח מרגיש שהוא ממש כבר רוצה את מה שעומד מול העיניים שלו בדיוק והוא כבר מתחיל להרגיש שהוא משתמש במוצר שלנו.

אפשרות נוספת אפשרית, היא שהלקוח חושב לעצמו, הייתי רוצה מוצר דומה למוצר הזה שאתה מראה לי. לא בדיוק את המוצר הזה, אבל בהחלט הייתי רוצה מוצר דומה למוצר שאתה מראה לי. כאן אולי יש יותר סיכוי שנוכל להביא ללקוח בדיוק את מה שהוא רוצה, אבל החוויה של הלקוח שהוא רוצה את מה שיש לנו להציע לו, היא יותר חלשה.

אפשרות נוספת היא, שהלקוח לא בהכרח רוצה את המטבח הזה וגם לא בהכרח מטבח דומה לזה, אבל הוא בהחלט רוצה שאנחנו נייצר לו...
לשכנע לקוח נקודות מבט נקודות בלי קשר איך לבנות רצונות תת מודע למכור הלקוח שלך לגרום ללקוחות מראה 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח 3 מטרות למסע הלקוח 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח איך לבנות איך לבנות משפך שיווקי איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך איך להציג איך להציג ללקוח איך להציג ללקוח דירה איך להציג ללקוח דירה לדוגמה איך להציג ללקוח מוצר איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה איך להציג ללקוח שירות איך להציג ללקוח שירות לדוגמה איך ליצור איך ליצור ללקוח חוויית רכישה איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לתכנן איך לתכנן את מסע הלקוח בניית מסע לקוח בניית תסריט שיחה דירה דירה לדוגמה הלקוח הלקוח שלך המודע המודע של הלקוח הצגת מידע ללקוח הצגת פרזנטציה ללקוח הרגשה חוויית הלקוח חוויית לקוח חוויית רכישה חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לבנות משפך שיווקי לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך לגרום ללקוחות להציג להציג ללקוח להציג ללקוח דירה להציג ללקוח דירה לדוגמה להציג ללקוח מוצר להציג ללקוח מוצר לדוגמה להציג ללקוח שירות להציג ללקוח שירות לדוגמה ליצור ליצור חומרי שיווק ליצור ללקוח חוויית רכישה לקוח לקוחות לרכוש לרצות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות לשתול לתכנן לתכנן את מסע הלקוח מודעות מוצר מוצר לדוגמה מחשבות מטרות מסע לקוח משפך שיווקי פרזנטציה פרזנטציה ללקוח רגש רגשות רצון רצונות שיווק שיחה שירות תחושה תחושות תכלית תכנון תכנון מסע לקוח תכנון תסריט שיחה תסריט תסריט שיחה תת המודע תת המודע של הלקוח תת מודע
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
תכנון וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות
... וניתוח תהליכים, ניהול פרויקטים, איך לתכנן משימות מורכבות? איך לתכנן תהליכים מורכבים? איך לתכנן משימות? איך לתכנן לוח זמנים? תכנון מהסוף להתחלה, מה בטוח נכון? תכנון וקבלת החלטות, שיטות לתכנון דברים, מהו תכנון נכון? התייעלות איך לתכנן דברים בצורה נכונה מהסוף להתחלה? כאשר אדם רוצה לתכנן דברים, לנהל פרויקטים או לבצע משימות מורכבות בצורה יעילה, עליו ... צוואר הבקבוק, ואתה יודע בדיוק במה להתמקד: ביצירת מודעות או בשיפור אטרקטיביות העסק. איך לתכנן משימה מורכבת כמו כתיבת ספר בצרפתית? אליעד מפרק משימה מורכבת של כתיבת ספר בצרפתית על חלליות לשלבים פשוטים יותר, ... כל שלב מורכב מתפרק לתת - שלבים פשוטים יותר, ובכך הופכים משימה גדולה לניתנת לביצוע. איך לתכנן נכון לוח זמנים, למשל בהכנת ארוחה מורכבת? אליעד מסביר זאת דרך דוגמה של הכנת ארוחה עם מנה ראשונה, עיקרית וקינוח תוך ... החשיבה שלו, הוא יוכל לתכנן במהירות וביעילות רבה יותר. איך לקבל החלטות בתהליך תכנון? איך לתכנן לפי אילוצים? איך למצוא את צוואר הבקבוק? מה זה תכנון מהסוף להתחלה? איך להחליט בקלות? איך לנהל פרויקטים? איך לעשות סדר בבלאגן? איך לתכנן דברים? תכנון מהסוף להתחלה! כאשר בן אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת, השאלה היא איך לתכנן את הדרך להגשמתה. אחת השיטות היעילות ביותר לתכנון היא לחשוב מהסוף להתחלה. כלומר, להתחיל מהתוצאה הסופית הרצויה ... לקבל החלטות בתהליך תכנון? צמצום אפשרויות הבחירה בקבלת החלטה, איך להחליט יותר בקלות? איך לתכנן סדר יום? איך מתכננים דברים? מהו תכנון יעיל? איך לתכנן לטווח רחוק? חכם רואה את הנולד, מה מחויב? סוף מעשה במחשבה תחילה, תכנון לטווח קצר, תכנון לטווח רחוק, איך להקים עסק? איך לתכנן תוכנית? הדרכה למנהלים, מנטורינג למנהלים, מנטורינג לעסקים, מנטורינג לחיים, מנטורינג להצלחה, מנטורים ליזמים, מנטורים למכירות, איך לתכנן משהו? איך לתכנן ביצוע משימה? איך לתכנן משימה? תהליך תכנון, לחשוב על הסוף, איך להסיר ספק? איך לקבל החלטות בקלות? איך להחליט בקלות? איך להתלבט פחות? תכנון ... סדר בבלאגן, איך עושים סדר בבלאגן? איך למצוא את צווארי הבקבוק? איך לעשות סדר בבלאגן? איך לתכנן דברים? ניתוח מערכות מידע, איך לנהל פרויקט? ניהול מערכות מידע, ניהול החלטות, ניהול זמן בצורה נכונה, תיאוריות ניהול ... את היומן? איך לסדר את הזמן? איך מנהלים זמן נכון? איך לנהל זמן נכון? איך לנהל זמן? איך לתכנן תהליכים? תהליך תכנוני, תכנון תהליכים, איך להתייעל? איך לעשות דברים ביעילות? איך להיות יעיל? איך לנצל את הזמן? איך ... להגדיר את המטרה, התנהגות ארגונית, אסטרטגיה עסקית, מערכות מידע, יזמות, לוגיסטיקה, איך לתכנן תוכנית עסקית? איך למצוא אילוצים בתהליך תכנון? מהם אילוצים בתכנון תהליך? איך לתכנן לפי אילוצים? איך לדעת מהם האילוצים שלי? איך לבנות תוכנית עסקית? איך להתחיל מהסוף? איך להתחיל לתכנן מהסוף? תכנון ... חשיבה תהליכית, חשיבה תכליתית, ניתוח תהליכי חשיבה, שיפור יכולות חשיבה, תכנון עסקי, איך לתכנן עסק? איך לתכנן פרויקט מורכב? איך לתכנן משימה מורכבת? איך לתכנן באי וודאות? איך לקבל החלטות בתנאי אי וודאות? איך לקבל החלטות מורכבות? איך להחליט החלטות מורכבות? איך לפתור ספק? ... איך מתכננים פרויקט מורכב? איך מתכננים משימה מורכבת? איך להצליח בריבוי משימות במקביל? איך לתכנן מספר משימות במקביל? איך להיות מולטיטסקינג? איך להצליח לעשות מולטיטסקינג? איך לבצע כמה משימות בו זמנית? ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
... ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון? ...
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון
איך לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון
... לעמוד במילה שלך? איך להיצמד להחלטה שלך? איך להפסיק לעשן? איך ליישם החלטה? איך לא להיכנע ללחץ? איך לתכנן משימה? השגת מטרות, עמידה ביעדים, מוטיבציה להצלחה, תכנון נכון איך להישאר נאמן להחלטות שלך למרות קשיים? אליעד כהן מסביר כיצד אפשר להישאר נאמנים להחלטות ולמילים שלנו גם ... יוכל לעמוד בהחלטה שלו לאורך זמן. איך לעמוד במילה שלך? איך להפסיק לעשן? כיצד להישאר עקביים עם ההחלטות? מה לעשות כשיש לחץ חברתי? איך לתכנן משימה בצורה נכונה? איך להישאר נאמן להחלטות שלך ולהיות עקביים עם המילה שלך? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה איך להישאר נאמן להחלטות שלנו ולבצע את מה שהבטחנו לעצמנו, גם ... שמפריעות לנו להיצמד להחלטה. איך לעמוד במילה שלך? איך להפסיק לעשן? כיצד להישאר עקביים עם ההחלטות? מה לעשות כשיש לחץ חברתי? איך לתכנן משימה בצורה נכונה? ...
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
... לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? ... טובות יותר בשיחות, פגישות וראיונות. איך להתכונן לפגישה עם הבוס? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך להכין פרזנטציה? איך לתכנן תרחישי שיחה? איך להצליח בראיון עבודה? ...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח ... השיווקי. שהיא, החלק שהוא מחויב ובטוח נכון במשפך המכירה, שהיא שיחת המכירה הפיזית עם הלקוח. צריך להתחיל לנתח את החלק הזה בתהליך של המשפך. וכמו כן, כמו שכבר הסברתי המון פעמים (איך לתכנן משפך שיווקי), כל המשפך השיווקי, כל התכנים שלו, הטירגוט שלו, ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי שיווק. כדי לדעת איזה חומרי שיווק להכין? איך לתעדף את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לתכנן?, איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לתכנן?, איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למציאת זוגיות, אימון אישי לדיאטה, טיפול אישי מומלץ בנושא איך לתכנן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 01:13:38 - wesi1