... לשקר את הלקוח, כדי למכור לו, הוא בעצם סוג של אמת. דהיינו, שמי שרוצה למכור משהו ללקוח, הוא צריך לראות איפה הלקוח משקר את עצמו, במובן
שאיפה הלקוח לא רואה את האמת את כל האמת ואך ורק את האמת, לגבי החסרונות ולגבי היתרונות של המוצר. ושם איש המכירות צריך בצורה סלקטיבית לבחור איפה לגרום ללקוח לראות עוד יותר את ... שנצרך לצורך קיום העולם, אז הוא מבין, שכאשר האדם נצמד לאמת, הרי שבעצם הוא נצמד לאמת יחסית, דהיינו, סוג של שקר. לסיכום: אם כל הזמן תהיה
שאיפה לומר ללקוח את האמת כל האמת ורק את האמת לגבי כל דבר בכל הקשר, הרי שלא תהיה אף פעם שום עסקה ושום פעולה בשום עניין. וכן צריך לעזור ללקוח לראות את האמת, שתעזור לקדם את ...