אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה צרכי לקוח ✔ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
איך לדעת מה האדם השני באמת רוצה במשא ומתן?

כשמנהלים משא ומתן, השאלה המרכזית שעולה היא כיצד לזהות בדיוק מה הצד השני רוצה. הדרך הפשוטה והישירה ביותר להבין זאת, לפי אליעד, היא פשוט לשאול אותו באופן גלוי וישיר: "מה אתה באמת רוצה?", "מה יש לך בראש?", "מה החזון שלך?", "אם הכל היה תלוי רק בך, מה היית רוצה?". שאלות אלו מאפשרות לאדם השני להביע את רצונותיו האמיתיים, בלי מגבלות או חשש.

למה אנשים מהססים כשהם נשאלים על רצונם במשא ומתן?

אף על פי ששאילת שאלות ישירות היא השיטה הפשוטה ביותר, לעיתים היא עלולה לגרום לצד השני להיסוס או בלבול. כששואלים מישהו מה הוא באמת רוצה, הוא יכול להתחיל לגמגם, להיסגר או להתקשות לבטא בדיוק את רצונותיו. לכן, קיימת מיומנות מיוחדת וחשובה: לדעת כיצד לגרום לצד השני להרגיש בנוח ולהסביר לנו בפירוט מה בדיוק הוא רוצה, ללא פחד או חשש מתגובה שלילית.

באילו מצבים נכון לשאול אדם ישירות על רצונותיו?

קיימים מצבים ברורים שבהם כדאי לשאול ישירות את הצד השני על רצונותיו, למשל:
  • כאשר חשוב לנו להבין את צרכי הצד השני כדי להתאים לו הצעה מדויקת. לדוגמה, כשאנו מגייסים עובד לתפקיד מסוים, חשוב לוודא שהעובד רוצה בדיוק את התפקיד שאנחנו מציעים, כדי שלא תהיה אי - התאמה בין הציפיות של העובד לתפקיד.
  • כאשר אנו רוצים לוודא שהדרישות של הצד השני מתאימות לצרכים שלנו, כדי שנוכל להחליט אם העסקה או השותפות אכן משתלמת לנו.
באילו מצבים אסור לשאול ישירות מה האדם השני רוצה?

למרות היתרונות של השאלה הישירה, קיימים מצבים שבהם לשאול "מה אתה רוצה?" זו טעות גדולה:
  • כאשר לצד השני עדיין אין עמדה מגובשת וברורה. אם נשאל אותו ישירות, יש סיכון שהוא ייאלץ לגבש עמדה במקום ו"ינעל" על רצון מסוים. כתוצאה מכך, יהיה קשה מאוד לשנות את דעתו מאוחר יותר, גם אם הצעה אחרת הייתה עדיפה עבורו.
  • כאשר אנחנו כבר יודעים בדיוק מה אנו רוצים לתת לו, ועדיף לנו להוביל אותו לחשוב שהוא עצמו בחר במה שאנו מציעים. במקרים כאלה, אם נשאל אותו ישירות, אנו עלולים לגרום לו להגיד רצונות מנוגדים או שונים לחלוטין מההצעה שלנו, מה שיפגע בסיכויים שלנו לסגור את העסקה.
מה הסיכון הגדול בשאלה ישירה מדי במשא ומתן?

כשאדם מבטא במפורש את הרצון שלו, הוא נוטה להיאחז בו בחוזקה רבה יותר. ברגע שהוא אמר בצורה מפורשת מה בדיוק הוא רוצה, יהיה קשה להזיז אותו מהעמדה שלו. אם הרצון שהביע מנוגד להצעה שלנו, כל המשא ומתן יכול להיתקע. לכן, אם רוצים לסגור עסקה בצורה חלקה וקלה, חשוב להיזהר ולא תמיד לשאול את השאלה "מה אתה רוצה?" ישירות מדי.

איך לגרום לאדם להרגיש שהוא בחר בעצמו את מה שאנחנו רוצים?

לפעמים כדאי לגרום לאדם השני לחשוב ולהרגיש שהוא הגיע להחלטה בעצמו. במקום לשאול אותו ישירות מה הוא רוצה, אפשר להציע הצעות בצורה עקיפה או לכוון את השיחה כך שהוא בעצמו יאמר את הרצון שאנחנו רוצים שיבחר בו. בשיטה זו, הוא לא רק יסכים עם ההצעה שלנו אלא גם ירגיש שהוא בחר אותה באופן עצמאי, וכך יהיה קל יותר לסגור את העסקה.

לסיכום: מתי להשתמש בשאלה ישירה במשא ומתן ומתי להימנע ממנה?

שאלת המפתח "מה אתה רוצה?" היא כלי עוצמתי במשא ומתן. היא מאפשרת לקבל מידע ברור על רצונות הצד השני, אך השימוש בה חייב להיות חכם ומדוד. לפעמים עדיף לא לשאול ישירות, אלא לכוון את האדם השני בצורה עקיפה, כך שהוא עצמו יבחר במה שאנחנו רוצים להציע לו. לדעת מתי להשתמש בשאלה הישירה ומתי להימנע ממנה, היא המיומנות שתאפשר לכם לסגור עסקאות בקלות, בצורה מהירה ואפקטיבית יותר.
מנהלים להימנע מ לגרום לאדם איך לקרוא חוזקה יתרון להציע הצעות רצונות יכולת מגבלות חייב להיות איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו לסגור עסקה איך לדעת איך לדעת מה איך לדעת מה מישהו איך לדעת מה מישהו רוצה איך לסגור עסקאות איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה בקלות איך לקרוא איך לקרוא מחשבות איך לקרוא מחשבות במשא ומתן איך לשכנע מישהו איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אמת בקלות הלקוח הצורך של הלקוח הצרכים של הלקוח התאמת רצונות התאמת רצונות במשא ומתן טעויות טעויות ב טעויות בניהול טעויות בניהול במשא ומתן לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו לסגור עסקה לגרום למישהי לדעת לדעת מה מישהו לדעת מה מישהו רוצה להבין אנשים לנהל לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה בקלות לקוח לקוחות לקרוא לקרוא אנשים לקרוא מחשבות לקרוא מחשבות במשא ומתן לשאול לשאול מישהו מה הוא רוצה לשאול שאלות לשכנע מישהו מה הוא רוצה מה היא רוצה מה מישהו רוצה מחשבות מנהל משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקים צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קריאת אנשים קריאת מחשבות רוצה רצון רצונות רצונות במשא ומתן
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
... לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח? וכאן אסביר, גם באופן כללי, האם באמת צריך לעשות איתור צרכים עם הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי הלקוח? מה רע באיתור צרכי הלקוח? האם איתור צרכי הלקוח יכול לגרום לנזק? מתי איתור צרכים של הלקוח יהרוס את העסקה? ומתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך אפשר לעשות איתור צרכי לקוח, בלי לעשות איתור צרכי לקוח? ואיך לתת ללקוח תחושה שאתה עושה לו איתור צרכים, בלי שאתה באמת עושה לו איתור צרכים? זה נושא ... לעשות את מה שלדעתך יגדיל את הסיכוי לכך שתסגור עסקה עם הלקוח. וברמת העיקרון, אם אתה מאמין שכדי לסגור עסקה עם הלקוח, אתה חייב לעשות איתור צרכים של הלקוח, כדי להבין מה הלקוח מחפש ומה בדיוק הוא צריך, אז יש היגיון שבהכרח תנסה להבין מהלקוח מה הצורך שלו שהוביל אותו לעזוב את החברה הקיימת ולשקול לעבור לחברה חדשה. אבל האמת היא, שלא תמיד זה נכון. כי איתור צרכי הלקוח, הוא רק כלי ורק אפשרות כדי לעזור לך לסגור עסקה. כי הלקוח רוכש, כי הוא חושב שהעסקה מתאימה לו. ואם תדע מה הצרכים של הלקוח, זה יאפשר לך אולי לשכנע את הלקוח שהעסקה מתאימה לו בהתאם לצרכים שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד וזה לא הכרחי. ולא רק שזה לא הכרחי לעשות איתור צרכי לקוח, אלא שלפעמים איתור צרכי הלקוח, יכול לגרום לך לנזק ולהרוס לך את העסקה. איך זה יכול להיות? תשובה: 1 - לדוגמא כאשר הצורך של הלקוח, לא באמת הכרחי ולא באמת נכון. במובן, שלפעמים הלקוח חושב שיש לו צורך מסוים. אבל הוא חושב את זה ... לגלות שהצורך שלו שגוי ולא מדויק. ואז אולי תאבד את העסקה. בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחוייבת. 2 - דוגמא נוספת, כאשר הצורך של הלקוח לא שווה את העלות של לפתור את הצורך של הלקוח. זה דומה למקרה הקודם, אבל קצת שונה. במובן שהצורך של הלקוח הוא באמת נכון ובאמת קיים. אבל העלות של הלקוח לפתור את הצורך שלו, לדוגמא לעבור אליך, לא שווה לו ... שם לא באמת שווה לו לעבור אליך. בהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה. 3 - אפשרות נוספת היא, שאין לך באמת פתרון לצורך של הלקוח. ואולי אתה בכלל אפילו יותר גרוע מהמתחרים שלך, בהיבט הספציפי של הצורך הספציפי שבגללו הלקוח רוצה ... טיפה על המוצר שיש לך ועל האפשרויות שיש לך. ועל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות שאתה יכול להציע ללקוח, במקום לעשות לו תחקיר על צרכי הלקוח בכלל ועל הכאב של הלקוח אצל המתחרים שלך בפרט. ובהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: התוצאה מתחייבת ...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
... של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח ... לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של ... הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמא אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי לקוח, אתה יודע שהכאב של הלקוח שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא כי ... מתעניין ושוקל לרכוש את המוצר שלך. אז אם אתה רוצה למכור ללקוח מוצר כלשהו, האם הגיוני שתדבר איתו על הכאב שלו ועל הצרכים של הלקוח שלך או על סיפורים אחרים כלשהם? תשובה: לכאורה נראה שהגיוני שתדבר עם ... את היתרונות שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך. לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. ...
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב וכאן נסביר נקודות מבט שונות לגבי איתור הצרכים של הלקוח. אז ראשית נסביר, מהו איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח פירושו, להבין מה הלקוח שלנו מחפש, מה הוא רוצה ... מה המוצר האידיאלי עבורו? מה הלקוח צריך? מה יעשה ללקוח שלנו טוב וכולי. ולמה אנחנו רוצים לאתר את צרכי הלקוח? ממגוון סיבות. סיבה 1 - כדי לדעת האם הלקוח ... להציע לו בהתאם לצרכים שלו, יש יותר סיכוי שתיסגר עסקה וכדי שנוכל להתאים את תהליך המכירה לצרכים של הלקוח, מבחינת המסרים שלנו ללקוח וכולי. ובקצרה, יש 2 סיבות לאיתור צרכי הלקוח. 1 - כדי לסנן את הלקוח, לראות שהוא מתאים לנו ... במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמא: סוג הרכב, ... שרוצים לרכוש משאית לבנה, אולי בסוף כן ירכשו משאית שחורה. דהיינו? צריכים להפריד, בין צרכי לקוח מהותיים שכנראה לא ישתנו, לבין לא מהותיים שאולי ... של 10K כנראה שלא ירכוש בסופו של דבר אופנוע בסכום של 100K ולהפך. כמו כן יש לשים לב? שיש צרכי לקוח שכמעט לא משנה מה הלקוח ירצה, נוכל למלא את רצונו, ביחס לצרכי לקוח אחרים, שאולי לא נוכל למלא את רצונו. לדוגמא, איזה ... כי אולי יש לנו את כל הצבעים הנפוצים שאנשים רוצים. אבל לא נוכל למלא את רצונו, לגבי צרכי לקוח אחרים, שאולי אין לנו מספיק אפשרויות להציע לו. ... תיפול העסקה, בגלל חוסר התאמה אפשרי למוצר שלנו. כמו כן לשים לב שנעשה שאלות סינון, על צרכי לקוח מהותיים ולא על צרכי לקוח אפשריים. לדוגמא, בשאלות סינון, כן נשאל את הרוכש, ... אין לנו במלאי את כל הצבעים להציע לו. בקיצור, יש לשים לב לכך, שצריכים לעשות סדר בתוך כל צרכי הלקוח, מה לדעתנו יותר קריטי מבחינת הלקוח ומה פחות קריטי מבחינת הלקוח. צריכים לדעת באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? צריכים לדעת על אילו צרכי לקוח צריכים לשים דגש או לא וכולי. כמו כן כאשר לקוח אומר ... עלינו להבין, האם זה אחרי או לפני שעשינו זיהוי צרכים עם הלקוח. אם זה אחרי שעשינו זיהוי צרכים של הלקוח וברור לנו שברור ללקוח המוצר שלנו וברור לנו שברור ... שאנחנו מבינים איזה מוצר הכי מתאים ללקוח, ביחס לאיתור הצרכים שאנחנו עושים ללקוח. בקיצור, איתור צרכי הלקוח זוהי לא משימה פשוטה. ואסור לעשות אותה בצורה ... יש יותר סיכוי שנוכל ליצור התאמה או חוסר התאמה עם הלקוח. בקיצור, צריך להפעיל את המוח באיתור צרכי הלקוח. ...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשי מכירות מתקשים לסגור עסקאות היא חוסר הבנה אמיתי של ... של הלקוח. אליעד כהן מסביר שהטעות הנפוצה ביותר היא שאיש המכירות בטוח שהוא מבין את הלקוח, בעוד שלמעשה הוא פירש בצורה לא נכונה את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של צרכי הלקוח יכולה להפיל עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה באופן מושלם ומדויק. מה ההבדל בין עובדות לפירושים במכירות? אליעד כהן מדגיש שהמפתח למניעת טעויות בתהליך המכירה הוא להבין את ההבדל ... מבהירה את הבעיה בתהליך המכירה? דוגמת השולחן ממחישה בצורה ברורה את הבעיה: הלקוח ביקש שולחן, אך המוכר מיד מציע לו שולחן סטנדרטי גדול. המוכר היה בטוח שהוא מבין את הצורך של הלקוח ולכן לא טרח לברר פרטים נוספים. בפועל, הלקוח בכלל חשב על שולחן קטן. בגלל חוסר בירור מעמיק של צרכי הלקוח, העסקה התפספסה. האם שולחן יפה זו עובדה או פירוש? בנקודה זו אליעד כהן מסביר את ההבדל בין עובדה לבין פירוש גם בדוגמא נוספת. לומר זה שולחן זו עובדה פשוטה וחד - משמעית. אך אם מישהו ... תמיד לעצור לרגע ולשאול את עצמו: האם מה שאני חושב הוא באמת עובדה, או שזה רק פירוש שלי? התרגול המתמיד של ההבחנה הזו יעזור לאיש המכירות לוודא שהוא מבין נכון את צרכי הלקוח ולא מניח הנחות שגויות. במקרה שהמכירה לא מתקדמת או נתקעת, מומלץ לחזור לשלב בירור הצרכים ולבדוק אם באמת מה שהלקוח אמר הובן באופן מדויק, או שייתכן והוכנסו לשם פרשנויות מיותרות. איך ... מדויקת יותר את הדברים מול הלקוח. למה חשוב לעצור ולשאול שאלות נוספות? השלב הקריטי ביותר בתהליך המכירה הוא עצירה ושאילת שאלות נוספות בכל פעם שיש ספק לגבי ההבנה של צרכי הלקוח. כאשר איש המכירות מגלה שהעסקה אינה נסגרת, או שהלקוח אינו מרוצה ממה שמוצע לו, הוא חייב לשאול את עצמו: האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח נכון? במקום להמשיך באותה גישה מוטעית, יש לחזור ... בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי? שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית כיצד עלולה אי הבנה של צרכי הלקוח להוביל לאובדן עסקה? המרצה מסביר שטעויות של אנשי מכירות רבות נובעות מחוסר הבנה אמיתי של רצון הלקוח. לפעמים נראה שהמוכר עשה הכל לפי הספר ושאל את כל השאלות הנכונות, אך למרות זאת הלקוח יוצא בלי לקנות. אחת הסיבות המרכזיות לכך היא אי הבנה של המוכר את מה שהלקוח באמת רוצה. המוכר בטוח שהוא מבין את צרכי הלקוח, אך מתברר שבפועל הוא פירש באופן שגוי את דבריו. מדוע חשוב להבחין בין עובדות לבין פירושים במהלך תהליך המכירה? המרצה מדגיש שההבחנה בין עובדות ופירושים קריטית בכל אינטראקציה, לא רק ... העובדות. כך, בזמן אמת, מול הלקוח, הוא יוכל לברר במקום להניח הנחות שגויות. מהי המסקנה הסופית לגבי טעויות בתהליך מכירה? בשורה התחתונה, איש מכירות יעיל, שרוצה לברר צרכי לקוח ולהבין את הלקוח באמת, צריך לוודא שהוא לא מערבב עובדות ופירושים. בכל שלב בתהליך המכירה, מומלץ לעצור ולשאול: האם אני בטוח שזו עובדה? האם שאלתי מספיק שאלות כדי להבין מה הלקוח באמת ... מה הלקוח רוצה מציע את זה ללקוח והלקוח לא רוצה לקנות ולפעמים אחת מהסיבות שבגללה לא מתבצעת המכירה היא משום אי הבנה. מה זאת אומרת אי הבנה? אי הבנה של המוכר את הצרכים של הלקוח המוכר לא בדיוק הבין מה הלקוח צריך, עכשיו יבוא המוכר ויגיד מה זאת אומרת אבל אני הבנתי מה הלקוח צריך הלקוח אמר לי שהוא רוצה ככה וככה וזה מה שהצעתי לו ככה וככה והנה בכל זאת הוא לא ...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1 בתהליך מכירה, יש תת תהליך שנקרא איתור צרכי הלקוח. איתור צרכי הלקוח פירוש, שאיש המכירות מנסה לאתר למצוא ולהבין את הצרכים של הלקוח. הצרכים של הלקוח פירושו, הדברים שהלקוח צריך בהקשר של המוצר שאותו מנסים למכור ללקוח. לדוגמא, לקוח רוכש מים לשתיה, כי הוא צמא. הצורך של הלקוח, הוא לא להיות צמא. לכן הלקוח רוכש מים לשתות, כדי לא להיות צמא. דוגמא נוספת, לקוח רוכש כיסא, כי הוא רוצה שיהיה לו משהו לשבת עליו, זה הצורך של הלקוח, לכן הוא רוכש כיסא והכיסא ממלא ללקוח את הצורך שלו. כמו כן, הצורך של הלקוח יכול להיות אמיתי ומוצדק, או שגוי. אבל עדיין זה הצורך של הלקוח. לדוגמא, לקוח שרוכש מוצר שהוא לא באמת צריך אותו, בגלל שהוא חושב שהוא כן צריך אותו. הצורך של הלקוח , הוא שהוא חושב שהוא צריך את המוצר. והמוצר ממלא ... יחסי והלקוח חושב שכדאי לו לרכוש את המוצר ולכן הלקוח רוכש את המוצר, למרות שאולי הצורך שלו שגוי ולא מוצדק. הצורך של הלקוח, יכול להיות לא מוצדק ושגוי, גם בכך שהוא בכלל לא צריך את המוצר מסיבות שונות וגם לדוגמא בגלל שאולי הצורך של הלקוח אמיתי, אבל המוצר הספציפי הזה בכלל לא ימלא ללקוח ... את המוצר? אלו שאלות שונות. אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב שיש לו צורך שהוא רוצה למלא אותו באמצעות המוצר. בנוסף, הצורך של הלקוח, יכול כמובן פשוט או מורכב ממספר גורמים וצרכים. ... בצורה שנראית להם יותר נוחה מאשר כל שאר האפשרויות שהם מכירים. וכאן לדוגמא בתהליך של רכישת רכב, יכולים להיות צרכי לקוח יותר מורכבים. כי ניקח לדוגמא בן אדם שרוכש רכב ... שרוב האנשים שרוכשים רכב ספציפי, זה ממגוון רחב של סיבות ושיקולים ולא רק בגלל שהם רוצים להגיע ממקום למקום. צרכי הלקוח יכולים להיות צרכים שהלקוח מודע אליהם וגם צרכים ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל ... עליך לנסות למצוא נקודות התאמה, בין הרצונות והצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, לבין הדבר שאותו אתה רוצה למכור לו. עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח הפוטנציאלי ... של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ...
אהבה / זוגיות / אהבה עצמית / התאהבות - מהי אהבה? איך לאהוב? איך להתאהב? איך ליצור אהבה?
... שביעות רצון מאיזה דבר, כך הוא פחות אוהב את אותו הדבר. ולכן לדוגמא, מי שרוצה ליצור אהבה בינו לבין ישות אחרת, עליו בראש ובראשונה, לברר את הרצון האמיתי, של אותה ישות, שהוא רוצה ליצור אהבה בינו לבינה. (בדיוק כמו בירור צרכי הלקוח , כדי שהוא יאהב את המוצר). והדגש הוא, על הרצון האמיתי והפנימי, שנמצא בתת המודע, של הישות שרוצים שהיא תתאהב בך ותאהב ...
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 1
... יש בתהליך הזה, כמה נקודות שצריך לתת עליהן את הדעת. כגון לדוגמא: זיהוי צרכי הלקוח , זיהוי התנגדויות הלקוח, טיפול בהתנגדויות, התאמת המוצר ללקוח ועוד. וכל הדברים האלו, צריך לתת עליהם את הדעת, כאשר מנסים למכור למישהו משהו, או בתהליך של שכנוע אנשים, או אפילו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: צרכי לקוח, מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: צרכי לקוח, איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל הוליסטי, אימון אישי קואצ'ינג, קואצר לזוגיות בתחום צרכי לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 07:13:57 - wesi1