אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לנהל? ✔ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
איך לדעת מה האדם השני באמת רוצה במשא ומתן?

כשמנהלים משא ומתן, השאלה המרכזית שעולה היא כיצד לזהות בדיוק מה הצד השני רוצה. הדרך הפשוטה והישירה ביותר להבין זאת, לפי אליעד, היא פשוט לשאול אותו באופן גלוי וישיר: "מה אתה באמת רוצה?", "מה יש לך בראש?", "מה החזון שלך?", "אם הכל היה תלוי רק בך, מה היית רוצה?". שאלות אלו מאפשרות לאדם השני להביע את רצונותיו האמיתיים, בלי מגבלות או חשש.

למה אנשים מהססים כשהם נשאלים על רצונם במשא ומתן?

אף על פי ששאילת שאלות ישירות היא השיטה הפשוטה ביותר, לעיתים היא עלולה לגרום לצד השני להיסוס או בלבול. כששואלים מישהו מה הוא באמת רוצה, הוא יכול להתחיל לגמגם, להיסגר או להתקשות לבטא בדיוק את רצונותיו. לכן, קיימת מיומנות מיוחדת וחשובה: לדעת כיצד לגרום לצד השני להרגיש בנוח ולהסביר לנו בפירוט מה בדיוק הוא רוצה, ללא פחד או חשש מתגובה שלילית.

באילו מצבים נכון לשאול אדם ישירות על רצונותיו?

קיימים מצבים ברורים שבהם כדאי לשאול ישירות את הצד השני על רצונותיו, למשל:
  • כאשר חשוב לנו להבין את צרכי הצד השני כדי להתאים לו הצעה מדויקת. לדוגמה, כשאנו מגייסים עובד לתפקיד מסוים, חשוב לוודא שהעובד רוצה בדיוק את התפקיד שאנחנו מציעים, כדי שלא תהיה אי - התאמה בין הציפיות של העובד לתפקיד.
  • כאשר אנו רוצים לוודא שהדרישות של הצד השני מתאימות לצרכים שלנו, כדי שנוכל להחליט אם העסקה או השותפות אכן משתלמת לנו.
באילו מצבים אסור לשאול ישירות מה האדם השני רוצה?

למרות היתרונות של השאלה הישירה, קיימים מצבים שבהם לשאול "מה אתה רוצה?" זו טעות גדולה:
  • כאשר לצד השני עדיין אין עמדה מגובשת וברורה. אם נשאל אותו ישירות, יש סיכון שהוא ייאלץ לגבש עמדה במקום ו"ינעל" על רצון מסוים. כתוצאה מכך, יהיה קשה מאוד לשנות את דעתו מאוחר יותר, גם אם הצעה אחרת הייתה עדיפה עבורו.
  • כאשר אנחנו כבר יודעים בדיוק מה אנו רוצים לתת לו, ועדיף לנו להוביל אותו לחשוב שהוא עצמו בחר במה שאנו מציעים. במקרים כאלה, אם נשאל אותו ישירות, אנו עלולים לגרום לו להגיד רצונות מנוגדים או שונים לחלוטין מההצעה שלנו, מה שיפגע בסיכויים שלנו לסגור את העסקה.
מה הסיכון הגדול בשאלה ישירה מדי במשא ומתן?

כשאדם מבטא במפורש את הרצון שלו, הוא נוטה להיאחז בו בחוזקה רבה יותר. ברגע שהוא אמר בצורה מפורשת מה בדיוק הוא רוצה, יהיה קשה להזיז אותו מהעמדה שלו. אם הרצון שהביע מנוגד להצעה שלנו, כל המשא ומתן יכול להיתקע. לכן, אם רוצים לסגור עסקה בצורה חלקה וקלה, חשוב להיזהר ולא תמיד לשאול את השאלה "מה אתה רוצה?" ישירות מדי.

איך לגרום לאדם להרגיש שהוא בחר בעצמו את מה שאנחנו רוצים?

לפעמים כדאי לגרום לאדם השני לחשוב ולהרגיש שהוא הגיע להחלטה בעצמו. במקום לשאול אותו ישירות מה הוא רוצה, אפשר להציע הצעות בצורה עקיפה או לכוון את השיחה כך שהוא בעצמו יאמר את הרצון שאנחנו רוצים שיבחר בו. בשיטה זו, הוא לא רק יסכים עם ההצעה שלנו אלא גם ירגיש שהוא בחר אותה באופן עצמאי, וכך יהיה קל יותר לסגור את העסקה.

לסיכום: מתי להשתמש בשאלה ישירה במשא ומתן ומתי להימנע ממנה?

שאלת המפתח "מה אתה רוצה?" היא כלי עוצמתי במשא ומתן. היא מאפשרת לקבל מידע ברור על רצונות הצד השני, אך השימוש בה חייב להיות חכם ומדוד. לפעמים עדיף לא לשאול ישירות, אלא לכוון את האדם השני בצורה עקיפה, כך שהוא עצמו יבחר במה שאנחנו רוצים להציע לו. לדעת מתי להשתמש בשאלה הישירה ומתי להימנע ממנה, היא המיומנות שתאפשר לכם לסגור עסקאות בקלות, בצורה מהירה ואפקטיבית יותר.
תרגילים לפיתוח החשיבה הרצון לשפר יכולות חשיבה לקוח לפתח יכולות שכליות מיומנות לשפר יכולות קוגניטיביות לפתח חשיבה איך לגרום לו להגיד לשפר יכולות שכליות כמה לתת איך לאתר את צרכי הלקוח איך לגרום לאישה איך לגרום לבחור איך לגרום למישהו לסגור עסקה איך לדעת מה מישהו רוצה איך להבין אנשים איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לסגור עסקאות איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה בקלות איך לקרוא איך לקרוא אנשים איך לקרוא מחשבות איך לקרוא מחשבות במשא ומתן איך לשאול שאלות איך לשכנע מישהו איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים בירור צרכים בקלות בשביל מה לשאול שאלות האם לסגור את העסק הלקוח הלקוח שלך התאמת רצונות התאמת רצונות במשא ומתן זיהוי צרכים טעויות טעויות בניהול טעויות בניהול במשא ומתן טעות כיצד לקרוא אנשים כמה לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום למישהו לסגור עסקה להבין אנשים לטעות למה לאתר את צרכי הלקוח לנהל לנהל משא ומתן לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה בקלות לקוח לקוחות לקרוא לקרוא אנשים לקרוא מחשבות לקרוא מחשבות במשא ומתן לשאול לשאול מישהו מה הוא רוצה לשאול שאלות לשכנע מישהו מה הוא רוצה מה היא רוצה מה מישהו רוצה מחשבות מנהל משא ומתן מתי לסגור עסקה ניהול ניהול משא ומתן סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקים צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קריאת אנשים קריאת מחשבות רצון רצונות רצונות במשא ומתן שאלה שאלות
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של יציאת המנהל לשטח, לביצוע ממשי של העבודה הפשוטה, עבודת הפועלים עצמם. לדבריו, מנהל טוב חייב מדי פעם ללכלך את הידיים ולרדת מהקומה הניהולית אל קומת הייצור או הביצוע. הסיבה לכך היא שיש דברים שניתן להבין רק דרך ניסיון ישיר ולא דרך דיווחים של מנהלים אחרים. איך ירידה לשטח עוזרת להבין את המציאות בארגון? ככל שהמנהל רחוק יותר מהפועל הפשוט ומהשטח, כך גדלה הסבירות שפרטים משמעותיים יתפספסו בדרך. בארגונים גדולים, ישנה היררכיה המורכבת ממנהלים בכירים, מנהלי ביניים, ראשי צוותים, סגנים, ועד לפועלים פשוטים. אליעד מדגיש כי התפיסה שיש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן נכונה במיוחד בניהול ארגוני. מנהל שנשען על דיווחים בלבד מסתכן בכך שהדיווחים לא יהיו מדויקים או יסתירו בעיות ממשיות בשטח. מה המשמעות הפרקטית של ללכלך את הידיים בניהול עובדים? אליעד מסביר שעל מנהל לבצע בפועל, מעת לעת, את העבודה של העובדים הכי פשוטים בארגון. הוא נותן מספר דוגמאות מפורטות: אם אתה קבלן בניין בכיר שמנהל עובדים רבים, צא לשטח ועבוד בפועל עם פועלי הבניין. אל תסתפק בביקור קצר, לך ותערבב איתם את המלט, תטיח קירות ותעשה את הפעולות שהם עושים. אם אתה מנהל מחלקת רכב, שב עם עובדי ...
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? אליעד כהן מסביר כי רבים מהדיונים בפייסבוק מסתיימים ללא הסכמה או מסקנה ממשית, ... או להחליף מילים. אליעד ממליץ לנהל דיון בצורה יעילה באמצעות מספר עקרונות: לפני שמתחילים להגיב על דבריו של אדם אחר, כדאי תחילה לוודא שהבנתם אותו ... להסכמה בהדרגה. מה הקשר בין יכולת לנהל דיונים עם אחרים לבין ניהול דיון עם עצמך? אליעד כהן טוען שמי שלא מצליח לנהל דיונים בצורה יעילה עם אחרים, למעשה לא יודע לנהל דיון יעיל עם עצמו. הוא מציין שרוב האנשים חושבים שקל להם לדבר עם עצמם ושהבעיה תמיד נמצאת אצל הצד השני, אך האמת היא שאם קשה להם לנהל דיון עם אדם אחר - בוודאות יש להם בעיות דומות בדיון פנימי עם עצמם. לדבריו, בתוך כל אדם ישנם קולות פנימיים ... שחלקם אפילו קשים יותר לניהול מאשר דיון עם אנשים אחרים. אם אדם לא יודע להגיע להסכמה בדיון חיצוני, הוא לא באמת יודע לנהל דיון פנימי באופן עמוק ויסודי. איך לנהל דיון עם עצמך באופן יעיל? אליעד מציין שכדי לנהל דיון פנימי יעיל, האדם צריך להיות מסוגל להקשיב לעצמו, להכיר בכל הקולות והסתירות הפנימיות שלו, ולנסות להבין את עצמו לעומק. כאשר מנהלים דיון עם אדם אחר, מתאמנים למעשה על יכולות אלו, כיוון שכשמישהו אחר שואל שאלות, הוא מלמד אותך לשאול שאלות ... יותר על עצמך. אדם שלא מסוגל לנהל דיון עם אחרים, גם לא ידע איך להקשיב לעומק לקולות פנימיים שבתוכו. איך להתמודד עם אנשים שלא מבינים אותנו בדיון? ... בהירה ומסודרת. סיכום ומסקנות כדי לנהל דיונים יעילים בפייסבוק או עם עצמך, צריך ללמוד להקשיב לעומק, לפרק רעיונות מורכבים לפשוטים, ולהגיע להסכמות ... עצמית עמוקה יותר. אם אינך מסוגל לנהל דיון יעיל עם אחרים, הדבר מעיד על קושי פנימי בניהול קונפליקטים אישיים עמוקים. איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? ניהול קונפליקטים פנימיים למה קשה לי לדבר עם אחרים? איך לפרק רעיונות מורכבים? איך לנהל דיון עם עצמי? איך להגיע להסכמה בוויכוח? האם אני מבין את עצמי באמת? ...
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, ... זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. ... בפגישה, ומה מטרת הדיון בכל נושא. לקבוע מראש את הסדר ההגיוני של הנושאים, כך שהפגישה תתנהל בצורה יעילה, ברורה ומובנת. לוודא שבסיום כל נושא נעשה סיכום ביניים ... לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ברור: הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע, מה ... לסגנון השיחה שבו הם נמצאים, וכתוצאה מכך משתמשים בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף שתהיה זורמת, או להפך - מנהלים פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. טיול יכול להיות ספונטני, שבו ... חופש ביטוי והבנה מעמיקה יותר של הצד השני. שילוב בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים לשני הסגנונות ולבחור את הגישה ... מובנית, אך כדאי להשאיר בה גם מקום לזרימה טבעית. מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת אם בוחרים לקיים פגישה מסודרת, ישנם כמה כללים ... פתוחות? להימנע מקפיצות מנושא לנושא מבלי לוודא שסיימנו לדון בנושא הקודם. פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול וחוסר מיקוד. לא נדיר להגיע לסוף ... כלומר, בעוד שהשיחה יכולה להיראות כאילו היא מתקדמת באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה להוביל את הדיון. כיצד להימנע מבזבוז ...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי ... אם תבין את הכללים, את מערכת ההפעלה הזו, תוכל להבין מה מניע את העובדים שלך ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, ... לעבוד יותר טוב, עדיף ללמוד איך אנשים חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ניהול נקודתיות, יש ללמוד ולהבין כיצד נוצרים רגשות, ...
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
מולטיטסקינג, ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל
... ריבוי משימות, ניהול מספר משימות בו זמנית, משימה בתוך משימה, איך לנהל מספר משימות בו זמנית? איך לנהל את הזמן? איך המוח מנהל מספר משימות? איך לבצע מספר משימות בו זמנית ביעילות? ניהול זמן, התייעלות, להתייעל איך לנהל מולטיטסקינג בצורה היעילה ביותר? אחת הבעיות המרכזיות איתן מתמודד האדם כאשר הוא מנהל משימות רבות בו זמנית, היא היכולת לנהל ולזכור את כולן בצורה אפקטיבית. אליעד כהן מסביר שכאשר אדם מתחיל ... לבנק, ללכת לסופר, ולזכור את המשימה הנדחית. מורכבות זאת מתעצמת כאשר נכנסת עוד משימה חדשה. איך הכי יעיל לנהל מספר משימות במקביל? לפי אליעד כהן, הדרך הטובה ביותר לניהול יעיל של מספר משימות היא לבצע הערכה של דחיפות וחשיבות המשימות. האדם ... שנדחו. כך, המוח מתפנה להתרכז במשימה אחת בכל פעם ולא צריך להתאמץ בזכירת משימות רבות במקביל. מדוע כדאי לנהל רשימת משימות מסודרת? אליעד מסביר כי למוח האנושי קל יותר לזכור ... קבוע, המוח כבר מתרגל באופן טבעי לפעולה של הסתכלות ברשימה, והיא נעשית בקלות רבה יותר. כך, לאורך זמן, ניהול המשימות הופך לפשוט ויעיל בהרבה. איך להבין את מנגנון החשיבה במוח לגבי ניהול משימות? אליעד מציין שחשוב מאוד להבין את המנגנון העמוק של איך המוח ... העמוקה יותר של תהליכי החשיבה והזיכרון האנושיים, כדי לפעול בצורה יותר מתוכננת ומסודרת. איך להתחיל בפועל לנהל את הזמן בצורה יעילה? לסיכום, אליעד כהן מציע את השלבים הבאים לניהול משימות יעיל בפועל: ביצוע הערכה של דחיפות וחשיבות לכל משימה חדשה ... המוח משתחרר מעומס הזיכרון, יכול להתרכז במשימה הנוכחית בלבד, והאדם מתייעל באופן משמעותי בביצוע משימות. איך לנהל זמן בצורה נכונה? איך לנהל משימות מרובות? איך לזכור משימות בקלות? איך להפוך מולטיטסקינג לאפקטיבי? מה הדרך הכי יעילה לנהל רשימת משימות? איך המוח חושב? ניתוח תהליכים של המוח, איך לנהל משימות חופפות? איך לנהל משימה בתוך משימה? איך לנהל מספר משימות במקביל? איך לתכנן משימות? למה לנהל יומן משימות? איך המוח זוכר משימות? ...
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים
ניהול דיון עם מישהו לא ממוקד, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? איך לשכנע מישהו לא ממוקד? מישהו שכל הזמן עובר מנושא לנושא, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? טיפים לניהול דיון, איך לנהל דיונים עם מישהו שמעביר נושא? ניהול דיונים איך לנהל דיון עם מישהו לא ממוקד? כאשר מנהלים דיון עם אדם שנוטה לעבור מנושא לנושא, לעיתים קרובות עולה תחושת תסכול. אליעד כהן מסביר איך להתמודד במצב שבו הצד השני לא ממוקד, קופץ מנושא לנושא, או אפילו ... אליעד מציע שיטה ראשונה לניהול דיון עם מישהו לא ממוקד - הגדרת מטרת הדיון מראש, ולנסות תמיד לחזור לנושא המרכזי שנבחר מראש. אם הצד השני מתחיל להרחיב ולהכניס הרבה סיפורים צדדיים, כדאי לבחור ... לקדם את השיחה, כי זה יהיה כמו לנהל דיון בשפות שונות. איך לבחור את נקודת ההתחלה המתאימה ביותר? אליעד מסביר שהמקום הכי נכון להתחיל ממנו דיון הוא תמיד הבסיס היסודי ביותר. למשל, אם מישהו שואל שאלות ... מיומנויות חשיבה הגיונית יותר. איך לנהל דיון עם אדם לא ממוקד? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? טכניקות לשכנוע אנשים לא ממוקדים איך להתמודד עם הפרעות בתקשורת? איך להתחיל דיון בצורה נכונה? למה אנשים ... איך לשפר חשיבה הגיונית בשיחה? איך לנהל דיון בצורה לא מסודרת? איך לטפל במשוגע? איך לטפל בהפרעות נפשיות? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? להגדיר את נושא השיחה, איך לנהל שיחה לא ממוקדת? מה לעשות כשמישהו לא ממוקד בנושא השיחה? מאיפה הכי הגיוני להתחיל כל דיון? האם יש הבדל בין יש לאין? נקודת ההתחלה של כל דיון, הסדר בניהול דיון, ניהול דיון חסר סדר ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת התפקיד של העובד, מדדים לבדיקת ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? איך לתת משימות לעובד? איך להגדיר את התפקיד של העובד? הגדרת ... ביצועי עובדים, מה להגיד לעובד לעשות? איך לפקח על העובד? לסמוך על העובדים, איך לנהל את העובדים? איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? ניהול עובדים הוא אחד האתגרים המרכזיים בעסקים ובארגונים. השאלות שמעסיקות הרבה מנהלים הן: מה עלי להגיד לעובד שלי לעשות? איך אני יכול לדעת אם הוא עושה את עבודתו כראוי? איך לפקח על העבודה שלו? איך למדוד את הצלחתו בתפקיד? כדי לנהל עובדים בצורה טובה, חשוב להתחיל בהבנת הצורך בתפקיד ובמהות המשימות שצריכות להתבצע. מהי מטרת הגיוס? השלב הראשון בניהול עובד הוא להבין בצורה ברורה מדוע המנהל מגייס אותו לתפקיד. אם המנהל לא יודע למה הוא גייס את העובד, הוא עלול להיתקל בבעיות ניהוליות בעתיד. השאלה המרכזית שעל המנהל לשאול את עצמו היא: מה אני רוצה שהעסק שלי יעשה? אילו מטרות עלי להשיג? לא מספיק להעסיק אדם בתפקיד מנהל כספים כי צריך שיהיה כזה. השאלה שצריכה להישאל היא מה המטרה העסקית, אילו משימות על העובד לבצע כדי לממש את המטרה הזו, והאם המנהל יודע לבצע את המשימות בעצמו או לא. הבנת התפקיד והמדדים להצלחה אם המנהל לא מבין את התפקיד ואת המשימות שצריך לבצע, הוא לא יוכל לקבוע מה בדיוק על ... אם הייתי בתפקיד הזה, האם הייתי יודע איך למדוד אם העבודה נעשתה כראוי? אם המנהל לא יכול לענות על השאלה הזו, זה עשוי להעיד על בעיה בניהול. במקרה כזה, המנהל יכול לבחור בין כמה אפשרויות: 1. לסמוך על העובד, אם כי זו לא תמיד האפשרות ... להצלחה. 3. ללמוד בעצמו את התחום כדי להבין איך יש למדוד את ביצועי העובד. ניהול אידיאלי לעומת ניהול בפועל המצב האידיאלי בניהול הוא כזה שבו המנהל מכיר את כל המשימות שמבוצעות בעסק. כלומר, אם המנהל היה יכול לשכפל את עצמו, הוא היה יודע בדיוק מה צריך לעשות בכל תפקיד ובאיזה ... הצלחה. במציאות, כמובן, לא תמיד אפשר לדעת כל דבר. לדוגמה, לא תמיד יהיה למנהל את הידע הנדרש בתחום החשמל או בתחום המכניקה. עם זאת, חשוב שהמנהל יהיה מודע עד כמה שניתן לעבודה שמבוצעת בכל תחום ותחום בארגון, במיוחד בתחום הליבה של העסק. החשיבות של גיוס עובדים נכונים אם המנהל יודע שהוא לא מבין בתחום מסוים, עליו לגייס עובדים בעלי ידע מקצועי בתחום זה. הגיוס הנכון חשוב כדי להבטיח שהמנהל יוכל להסתמך על העובדים ולנהל אותם ביעילות. אם תהליך הגיוס מתבצע נכון, המנהל יוכל להיות בטוח שהעובד מבצע את תפקידו כראוי. סיכום ניהול עובדים טוב מתחיל בהבנה מלאה של מטרת הגיוס ושל המשימות שעל העובד לבצע. אם ...
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
... בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות איך לנהל שיחה בצורה נכונה ולא לפגוע באדם שאתה מייעץ לו? שיחה עם אדם שמבקש ממך עצה ... החשובים לך ברכב? ונסו לגלות יחד מה הצרכים שלו. גישה כזו לא רק מספקת עזרה, אלא גם מראה לך כמי שמתעניין בשאלתו ושמח לעזור, אפילו אם אין לך את הפתרון המיידי. איך לנהל שיחה מבלי לפגוע ולהזדהות עם השואל? לפני הכל, אליעד מסביר שחשוב תמיד לתת ... לתשובה. זה יעזור לו להרגיש שהשאלה שלו לא נזרקה לפח ושהוא יכול לסמוך עליך. איך לשדר קרבה בשיחה? איך להעביר תשובה נכונה מבלי לפגוע? מה לעשות כשאתה לא יודע את התשובה? איך לנהל שיחה עם חברים? איך להימנע מלהעליב בשיחה? ומה נעשה ונראה תוך כמה זמן ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה ... לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה ... מהצלחה הגדולה של הארגון, הוא ישאף לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על ... לעובד. המעסיק רוצה שהעובד יבצע את המשימות בצורה הכי יעילה, בעוד שלעובד יש נטייה לפעול במינימום מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. ... איך המשימה שלו מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. עובדים אינם רובוטים, הם בני אדם עם רגשות, מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון אצל העובדים, דבר שעלול להוריד את ביצועיהם. האם יש מקום למוטיבציה אישית בעבודה? המנהל לא יכול לבקש מהעובד לבצע את העבודה בצורה האופטימלית אם הוא לא יודע איך לשפר את המוטיבציה האישית של העובד. כל עובד מגיע עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של כל עובד. אחת השיטות לכך היא ... אותה בצורה הטובה ביותר. לכן, חשוב להשקיע בהדרכות מקצועיות שיאפשרו לעובד לבצע את עבודתו בצורה יותר אוטונומית ומספקת. איך המנהל יכול לשפר את המוטיבציה בעובד? על מנת שהעובדים יהיו יותר יעילים, עליהם להבין את חשיבות העבודה ואת השפעתה על הצלחת הארגון. כאשר המנהל מעביר את המסר הזה בצורה ברורה, ומוודא שהעובדים לא מרגישים מרותקים למערכת כמו רובוטים, ... השקעה בתנאים פיזיים ורגשיים של העובדים, כמו יחס אישי, אווירה נוחה בעבודה, ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית מה לעשות כשהעובד של המנהל שלך עושה בעיות? כאשר יש תחתיך מנהל, והוא אחראי על צוות עובדים, ייתכן מצב שבו אחד העובדים עושה בעיות כגון איחורים, חוסר יעילות, או התעסקות בדברים שלא קשורים לעבודה. נשאלת השאלה, איך עליך לנהוג כמנהל בכיר במצב הזה? האם אתה אמור להמליץ למנהל שתחתיך לפטר את העובד, לנסות לשנות אותו, לתקן אותו, או אולי לשקול האם המנהל עצמו הוא הבעיה? האם זו אחריות שלך כמנהל בכיר להתערב בהחלטות המנהל שמתחתיך? התשובה הברורה שמספק אליעד היא שלא אמור לעניין אותך אם המנהל שתחתיך לא מסתדר עם העובד שלו. כל ההתלבטויות הפנימיות לגבי מי אשם במצב, העובד או המנהל, לא צריכות להיות בעיה שלך כלל. אתה כמנהל בכיר, האחראי ישירות רק על מי שמתחתיך, לא אמור להיכנס לשאלות כמו האם העובד לא טוב, האם המנהל לא יודע לנהל, או האם צריך לפטר את העובד. ההחלטה לגבי העובדים היא באחריותו המוחלטת של המנהל שתחתיך. מהי הגישה הנכונה של מנהל בכיר כלפי המנהלים שתחתיו? אליעד מסביר זאת בצורה ברורה ופשוטה: אתה כמנהל בכיר צריך לראות את המנהל שתחתיך כאחראי בלעדי לכל מה שקורה במחלקה שלו. המנהל שתחתיך הוא בעצמו סוג של עובד שלך, והתפקיד שלו הוא לספק לך תוצאות. אתה צריך לגשת אליו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול משא ומתן, איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לקרוא מחשבות במשא ומתן? לשאול מישהו מה הוא רוצה, התאמת רצונות במשא ומתן, איך לסגור עסקה בקלות? איתור צרכי הלקוח, איך לסגור עסקאות? טעויות בניהול במשא ומתן, איך לגרום למישהו לסגור עסקה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לנהל?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל?, איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, אימון אישי בתל אביב, אימון אישי לילדים נוער והורים בנושא איך לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 04_08_2025 השעה 07:24:33 - wesi1