... מוחלט לכל השאלות באשר הן - החל משאלות קטנות בחיי היומיום, ועד לשאלות פילוסופיות עמוקות על משמעות החיים, הרצון, הזמן, המקום, מהות השכל, העולם והמציאות. נטען שכל השיטות והספרים האחרים בעולם, כולל כתבי קודש דוגמת התנך או ספר הזוהר, אינם ... שבספר מובילה לחוויה שבה האדם חופשי לגמרי מהפחד למות או מהשאיפה לחיות, כי הוא חווה את עצמו כקיים מעל הזמןוהמקום. מכאן נטען שאם היה צריך לבחור בין להמשיך לחיות כרגיל או להבין את השכל הזה, הבחירה הנכונה היא בהבנת ...
... אם הוא צריך לטוס לחול או לעבור דירה. התשובה של אליעד הייתה שהשינוי הדרוש הוא לא מעבר דירה בתוך המקום, אלא מעבר למצב שבו אין כלל מקום. אליעד הסביר שאי אפשר לדמיין מקום מחוץ למקום, כי ברגע שאתה מדמיין מקום מחוץ למקום, אתה עדיין נמצא בתוך הגדרה של מקום. הפתרון הוא להבין שהמקום שבו אתה נמצא כרגע הוא בעצם אין מקום, כלומר, להבין שהמקוםוהזמן אינם מוגדרים באמת, אלא הם אשליה של תפיסת הנפרדות. למה האדם רוצה אחדות? אליעד כהן מסביר שהרצון לאחדות נובע ...
... קורא יותר, הוא שולל יותר פירושים אפשריים שאינם נכונים. התהליך הזה הוא הכרחי, ולפיכך האדם לא באמת בזבז את הזמן גם כאשר הוא טעה במשך שנים. הזמן שהוא השקיע בלימוד ובקריאה שימש לשלול טעויות, לנפות שגיאות, ולהסיר קליפות - מושג שמבטא שכבות של טעויות והבנות שטחיות. ... קליפה נוספת והתקרב אל האמת. כך, גם מי שהבין טקסט באופן לא נכון במשך שנים רבות, אינו בזבז את הזמן, אלא ביצע עבודה חשובה של זיהוי וסילוק טעויות. מהו הקשר בין אליעד כהן, רבי נחמן והיכלי התמורות? אליעד כהן ... ההבנות האחרות האפשריות. האדם חייב להיות פתוח לכך שכל הבנה שלו יכולה להיות זמנית או מוטעית, ולכן עליו כל הזמן לבדוק את עצמו מחדש. לפי אליעד, ככל שאדם התקדם בלימוד, הוא למעשה שלל יותר אפשרויות שגויות. אך הדרך היחידה ... הבנה או טעות. מהי החשיבות של השקעה וזמן בלימוד הספר להיות אלוהים? נקודה נוספת שאליעד כהן מדגיש היא שההשקעה והזמן אינם מתבזבזים, אפילו כאשר האדם טועה. הלמידה והשנים המושקעות בלימוד אינן לשווא - הן משמשות להסרת טעויות, וככל שאדם ...
... מה עליו לעשות, וטוני עונה לו כי החוב גדל בכל שבוע עקב הריבית. אליעד משתמש בדוגמה זו כדי להמחיש שהזמן שאדם מקדיש ללימוד הוא כמו חוב שיש לאדם כלפי עצמו. כלומר, בכל שעה שבה האדם לא לומד או לא ... במינוס. הוא מדגיש שממש כפי שהחוב של החבר בסדרה גדל בכל שבוע בגלל הריבית, כך האדם חייב לראות את הזמן שבו הוא לא לומד כזמן שבו החוב שלו כלפי עצמו גדל והולך. הסבר זה ממחיש רעיון מהותי מאוד בהקשר ללימוד: אסור לאדם לחשוב שהזמן שהוא משקיע בדברים אחרים, כגון שינה או אכילה, מוציא אותו מהמינוס הזה. אליעד אומר שזה כמו שתגידו אני חייב לאכול, אז לא יכולתי ללמוד, אבל זה לא באמת משנה את העובדה שבאותו הזמן האדם לא למד. אמנם הוא מכיר בצורך של האדם לישון ולאכול, אך הוא רוצה להבהיר שהאדם חייב להכיר בזה שכל שעה שבה הוא לא לומד, הוא עדיין מפסיד משהו מההתקדמות שלו. הזמן שעובר ללא לימוד הוא זמן שהאדם עדיין נמצא בו בפיגור, והוא צריך לפצות על כך בהמשך. אליעד מוסיף שאין ...
... מהתלות הרגשית הוא להבין שהחסר עצמו הוא מושלם. הוא מסביר בצורה מפורטת, שאם האדם יצליח להבין לעומק שהחסר, הצמצום, הזמןוהמקום - כולם למעשה אחד מוחלט, כלומר, הכל מושלם כפי שהוא, אז הוא יוכל לחוות את המציאות בצורה אחרת לחלוטין. ... שהחסר הוא מושלם וזה מה שאנחנו עושים פה, מה זאת אומרת תבין שהחסר הוא מושלם אם תבין שהחסר הצמצום הזמןהמקום הם אחד, אם תבין שהצמצומים האלה הם בעצם אחד מוחלט אם תבין שזה מוחלט אחד אז תחווה כל דבר ...
... להתמודד איתו. הוא משתמש בדוגמה של תחושת רעב: בפעם הראשונה שאדם מרגיש רעב זה יכול להיות קשה, אבל עם הזמן הוא מתרגל ומבין שזה חלק טבעי מהחיים. אותו דבר תקף לכל תחושה קשה או אירוע טראומטי. מדוע כל חיסרון ... למות זה באמת רע? בסופו של דבר, החקירה תוביל להבנה שהמציאות היא פשוט כפי שהיא, ואין צורך לפחד כל הזמן. איך להפחית את החשיבות של רצונות מסוימים? אליעד מציע להשתמש בכלי של משחק עם הרצון עצמו. למשל, להחליט שלא ... הוא כבר לא חי בפחד מתמיד. אם לעומת זאת הוא מסרב לקבל אפשרות זו, הפחד ימשיך ללוות אותו כל הזמן. הקושי ביישום הפתרון כשהאדם שואל כיצד ליישם זאת, הכוונה היא כיצד לא לפחד מדברים רעים שיכולים לקרות לו, במיוחד ... יקרה משהו דומה, זה בסדר. לדוגמה, כאשר אדם חווה רעב בפעם הראשונה, זה יכול להרגיש קשה מאוד, אך עם הזמן הוא לומד לקבל את התחושה כחלק מהחיים. כל חיסרון הוא טראומה מסוימת באופן עקרוני, כל חיסרון הוא סוג של ... משהו רע. סקרנות כמנגנון לשיפור ההתמודדות מי שיש לו סקרנות טבעית ישאל את עצמו שאלות ויבדוק את המציאות כל הזמן. לדוגמה, אם היה לו רצון לדעת יותר על הפחדים שלו, הוא היה מחפש מידע נוסף על הנושא. סיכום הדרך ...
... הבעיה הזו ומאפשרת לעצמה להתנהג באופן רגשי וספונטני, בלי להרגיש מוזרה או חסרת היגיון. מדוע אנשים מסוימים צוחקים כל הזמן? אנשים שצוחקים כל הזמן, לפי אליעד, משתמשים בצחוק כדי להתמודד עם דברים שהם לא מסוגלים להכיל או לקבל ברצינות. זה מעיד על כך ... תראו את הדפוקה, אבל האימא אומרת: לא, זה בצחוק, זה לא ברצינות, מה האם ברצינות אני יעשה דבר כזה? המקום שבו הרצינות לא יכולה להכיל את הרגש שלך, למשל כאשר אתה רוצה לבטא משהו אבל לא יכול לעשות זאת ... עד הסוף. סימן שברצינות שלו הוא לא יכול להכיל את הרגש שיש לו בצחוק. שאלה: יש לי חבר שכול הזמן צוחק. אליעד: אלו אנשים שבדרך כלל מנסים להדחיק, הם לא מסוגלים להיות מי שהם. השכל שלו לא נותן לו ... וההיגיון אומר שזה מטופש, אבל אתה בכל זאת רוצה להכיל את מה שנאמר ולכן אתה צוחק. בסוף הצחוק הוא המקום שבו אתה יכול להיות לא הגיוני. מה יותר עמוק מזה? ביהדות במירכאות הקליפות נקראות צחוק או ליצנות, אבל הקליפות ...
... יכול להתפתח ולהיות פעיל בעתיד. כך שגם הזקן, למרות שהוא זקן, הוא עדיין חלק מהמחזור שבו הוא מתפתח כל הזמן - גם אם הגוף שלו שונה מהגוף הצעיר. מה הקשר בין צעיר וזקן בהיבט הפיזי והנפשי? בהיבט הפיזי, השיחה עוסקת בהשפעת הזמן על הגוף והכיצד עם השנים הגוף עובר תהליכים של שחיקה, החלשות והפסקת התפקוד של מערכות שונות. אליעד מדגיש את ... יש לו יותר חוכמה וניסיון חיים. מהי השחיקה הפיזית והנפשית? אליעד מתאר את השחיקה כמשהו שמתרחש באופן טבעי עם הזמן, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. כשמדובר בשחיקה פיזית, הוא מציין את התהליך של התחלשות השרירים והיכולת הגופנית. הוא עובר על התהליך שבו הגוף מתפתח כשהוא צעיר, אך ככל שעובר הזמן הוא נתקל במגבלות גופניות שאותן הוא לא תמיד יכול למנוע, למרות שהוא יכול לנקוט באמצעים לשמור על הבריאות. הזקן, לדברי אליעד, מגיע לשלב שבו הוא לא יכול להימנע מהמגבלות הפיזיות. מבחינה נפשית, השחיקה נובעת מתוך התסכול והתחושה שעם הזמן אדם מאבד את המוטיבציה להשיג מטרות חדשות. תהליך זה אינו בהכרח שלילי, כי לעיתים יש צורך להפסיק לרוץ אחרי ...
... בעבר לא מחייב את מה שקורה עכשיו, והפרוסה החתוכה עכשיו לא תלויה בכך שלפני רגע חתכת אותה. המציאות כל הזמן מתהווה מחדש. כאשר האדם מבין זאת באמת, הוא מפסיק לחוות את המציאות כנפרדת ממנו, אלא כחלק מתודעה אחת, שהיא ... יותר טוב. אתה לא מספיק מתבונן בזה, ולכן אתה לא בטוח בזה. אם תתבונן תראה את המציאות כאילו כל הזמן בועות עולות ויורדות. שאלה: שמתי לב שהסיבה שהאדם נאחז זה בגלל הפחד אליעד: אתה לא יכול לדעת מה הסיבה. ... של משהו בסיסי יותר, יש משהו שבלעדיו לא היה אני יושב, במה תלוי קיומו של האני? המציאות, העולם, הקיום, המקוםוהזמן. אם לא הייתה ישות אז גם אתה לא היית ישנו. ולכן צריך לשאול, מה זה, מה שישנו? כששואלים מי ...
... למצב שבו האדם חווה את עצמו כאלוהים, כלומר, כהמציאות עצמה שרוצה הכל. כדי להגיע לכך, האדם צריך להתבונן כל הזמן פנימה ולשאול את עצמו את השאלות הבאות: למה אני רוצה את מה שאני רוצה? מי באמת מפעיל את הרצונות ... קיימת וגם לא קיימת בו זמנית. כשימאס לך את תכבי את המנגנון ותגידי, לא בא לי להיות קיימת. ברוב הזמן תהיי כאן בעולם, אבל בתוכך תהיי גם לא קיימת בו זמנית. שאלה: חשבתי שצריך לקחת את כל הדברים הרעים ... ומה שיהיה זה נוצר בכל רגע. מי שמפעיל הכל, מפעיל גם את הזיכרון. זה שעושה הכל, יוצר גם את המקוםוהזמן, ואת מה שיש בתוכם. את צריכה להגיע למצב שבו את תחווי את זה, איך? על ידי שאלות. ותתחילי לחשוב ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: ציר המקום, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: ציר המקום, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי רוחני, אימון אישי לקשב וריכוז, מאמן אישי לתזונה נכונה בנושאי ציר המקום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331