... שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים
בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע
בפרסומות, דרכי שכנוע
בפרסומות, טכניקות שכנוע
בפרסומות, תקשורת שכנועית מה הקשר בין עיצוב פונטים ובין העברת מסרים בתת המודע? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על האופן שבו עיצוב פונטים
בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של
פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים היה מכוון להחמיא למסר ... דרך הטקסט, אלא גם דרך צורת האותיות. לפי אליעד, כל צורה של פונט במוח מעוררת אסוציאציות. לדוגמה, האותיות המפורסמות
בפרסומת למשקה קר עשויות להזכיר קוביות קרח או קרח שנשבר, ... לתודעה לא רק דרך המילים, אלא גם דרך צורת האותיות, שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך,
פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים מיוחדים כדי להעצים את המסר ולהפוך אותו למובחן יותר דרך הצורות והצבעים. לאחר מכן, אליעד כהן ציין שהעיצוב הוויזואלי של הפונט
בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות של האותיות בלבד, אלא ... אותיות מעוררת אצל הצופה תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. כל אלמנט עיצובי
בפרסומות משפיע גם על הרגש והתחושה של הצופה, וזה לא תמיד נמצא במודעות ישירה אלא בתת המודע. שכנוע חזותי
בפרסומות השפעת עיצוב פונטים על התודעה העברת מסרים תת ... המודע בפרסום שימוש בעיצוב כדי לשדר תחושות הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים
בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש
פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב ... עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה אסוציאציות, נגיד הצורה של מה שאתה דיברת איתי
בפרסומת מה היא מזכירה לך בצורה? אולי קוביות קרח אולי פה אולי שם, וזה היה
פרסומת למה? למשקה קר זה כל הסיפור. זאת אומרת בעצם מנסים ... קר רוצים שגם הצורה של האותיות תזכיר לך קור ולכן ציירו לך אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא. ש: האותיות
בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את ... את זה בצורה כזאת. ש: לא התכוונתי לאלה. אליעד: כן אם הייתי שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו
בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה ...