... ללקוח להרגיש בעצמו את התועלת. מדוע לאפשר ללקוחות להתנסות במוצר בחינם זו אסטרטגיה יעילה? כאשר נותנים ללקוחות אפשרות להתנסות בחינם, הם לא צריכים להסתמך על
הפרסומות או ההבטחות שלך. במקום זאת, הם מגלים בעצמם אם המוצר באמת עונה על הציפיות שלהם. כך הלקוחות ... מתאימה האסטרטגיה של מתן התנסות חינם? אליעד מסביר שהאסטרטגיה הזאת מתאימה במיוחד למי שהמוצר שלו באמת טוב. כלומר, אם המוצר שלך איכותי מאוד, ואפילו טוב יותר מכל
פרסומת שאפשר להפיק לו, אין לך בעיה לתת לאנשים להתנסות בו. במקרה כזה, ההתנסות החופשית תעבוד ... להתנסות במוצר לפני הרכישה, הם יבינו מיד שהמוצר שווה רק 100 שקלים, ואז הם יסרבו לקנות במחיר המופקע שהמוכר מבקש. במצב כזה, המוכר יעדיף להוציא 500 שקלים על
פרסומות והסברים, כדי לשכנע את הלקוחות שהמוצר שווה 1,000 שקלים, מאשר לחשוף את השווי האמיתי שלו ... אבל בפועל - אם הלקוח יתנסה בו, הוא יגלה שהוא לא עומד בציפיות, אז אותו מוכר יעדיף להשקיע יותר בפרסום מאשר לתת לאנשים להתנסות במוצר עצמו. אנשים כאלה ישקיעו
בפרסומות, בהבטחות, בהרצאות, ובכל דרך אחרת להלהיב את הלקוח, אך לא ייתנו לו לנסות בפועל את המוצר - כי הם יודעים שאם הלקוח ינסה, הוא לא ירצה לקנות. לעומת זאת, אם המוצר עצמו טוב יותר מכל
פרסומת שניתן להציג עליו, אז ניתן לתת לאנשים להתנסות בו, כי המוצר עצמו הוא
הפרסומת הכי טובה שיש. אם יש לך מוצר מצוין ואתה מספר עליו שהוא נהדר, זה לא תמיד ישמע אמין, ולכן ...