אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סדר לאתר את צרכי הלקוח ✔איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירכוש את המוצר. כי יכול להיות שהמוצר שלנו, הוא לא המוצר האידיאלי עבור הלקוח. ובתהליך המכירה ללקוח, כאשר נאתר את צרכי הלקוח, נוכל בטעות להגדיל את הפער שיש בין המוצר שלנו, לבין המוצר שהלקוח מעדיף לרכוש. אז איך בעצם לאתר את צרכי הלקוח בצורה נכונה?

והתשובה לכך היא, שעלינו לפרק את המוצר שלנו לחלקים ולהבין מה בעצם הלקוח רוכש. לדוגמה, כאשר הלקוח רוכש חופשה בבית מלון, הרי שהוא רוכש חופשה, 1 - בסגנון מסוים, 2 - במחיר מסוים, 3 - באזור מסוים. ועלינו להבין היכן יש לנו יותר סיכוי להגיע להתאמה עם הלקוח ועם צרכי הלקוח, והיכן כנראה שתהיה לנו יותר התנגדות עם הלקוח.

לדוגמה, יהיה לנו יותר קל לגרום ללקוח לרצות את סגנון החופשה והמלון ואפילו את המחיר, אבל לא את האזור של בית המלון. במקרה שכזה לדוגמה, אם אנחנו באיתור צרכי הלקוח, נשאל את הלקוח, היכן ובאיזה אזור הוא רוצה לצאת לחופשה? הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא ירכוש מאיתנו את החופשה. כי בהתחלת השיחה, אנחנו מגדירים עם הלקוח שהוא רוצה משהו שונה מאשר המוצר שלנו.

ולכן כאשר נעשה איתור צרכים, עלינו להתחיל בלשאול את הלקוח שאלות על הצרכים שאנחנו חושבים שיהיה לנו יותר קל ליצור התאמה עם הלקוח ורק אחר כך לעבור לחלקים של המוצר, שאולי לא מתאימים ללקוח.

לדוגמה, קודם כל נשאל את הלקוח, איזה סגנון חופשה הוא מחפש? ונאמר לו שיש לנו בדיוק את מה שהוא צריך וכולי. אחר כך נשאל אותו לגבי המחיר, וגם כאן ניצור התאמה. וכל הנ"ל לאו דווקא בסדר הזה, ורק אחרי שכבר יש התאמה עם הלקוח, רק עכשיו נדבר איתו על המיקום של החופשה. שאז יהיה לנו הרבה יותר קל לטפל בהתנגדות של המיקום, אחרי שהלקוח כבר חושב שיש התאמה עם פרמטרים אחרים שהוא מחפש.

ומה נעשה אם הלקוח בהתחלת השיחה מנסה להתעקש לדבר איתנו על המיקום של החופשה, או על החלק במוצר שלנו, שכלפיו יש הכי הרבה התנגדות...
איך למכור מוצר שקשה למכור אותו למה לצאת לחופש איך למכור מוצרים התנגדות מכירות בטלפון לזכור התאמה לגרום לבחורה צרכי לקוח בירור צרכים התנגדות לקוח התנגדויות בשיחת מכירה איך לא לאתר את צרכי הלקוח איך לאתר את צרכי הלקוח איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך לגרום ללקוח שלך איך ליצור מכנה משותף איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר בעייתי איך למכור מוצר עם חסרונות איך למכור מוצר פגום איך למכור מוצר קשה למכירה איך למכור מוצר שקשה למכור אותו איך למכור מוצרים איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח בירור צרכים זיהוי צרכים חיסרון חסרונות טעויות טעויות באיתור צרכי הלקוח טעות כמה לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לטעות ליצור ליצור מכנה משותף עם הלקוח למה לא לאתר את צרכי הלקוח למה לאתר את צרכי הלקוח למה לגרום ללקוח למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר בעייתי למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצר פגום למכור מוצר קשה למכירה למכור מוצר שקשה למכור אותו למכור מוצרים למכירה לקוח לקוחות לקנות לרכוש לרצות לקנות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מוצר מוצר עם חסרונות מוצר פגום מוצר קשה למכירה מוצר שקשה למכור אותו מכירה מכנה משותף מכנה משותף עם הלקוח מכנה משותף עם לקוח סדר לאתר את צרכי הלקוח צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קושי קשיים רצון
צרכי הלקוח, טעויות בבירור צרכים של הלקוח - איך לבצע זיהוי צרכי הלקוח? איך לעשות בירור צרכי הלקוח? באיזה סדר לעשות איתור צרכים של הלקוח, איך לעשות זיהוי צרכים של הלקוח? האם להתעקש או לוותר על העסקה? איך לעשות איתור צרכי הלקוח? שאלות סינון, שאלות קירוב
... סדר בתוך כל צרכי הלקוח, מה לדעתנו יותר קריטי מבחינת הלקוח ומה פחות קריטי מבחינת הלקוח. צריכים לדעת באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? צריכים לדעת על אילו צרכי לקוח צריכים לשים דגש או לא וכולי. כמו כן כאשר לקוח אומר שהמוצר לא ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
...עליך לזכור שהלקוח קונה ממך את המוצר, משום שהוא חושב שרכישת המוצר תעשה לו, יותר טוב מאשר רע, ביחס לשאר האלטרנטיבות שלו כלקוח. דהיינו, לקוח לא קונה מוצר, שאתה חושב שהוא טוב. לקוח קונה מוצר שהוא חושב שהוא טוב. לקוח לא קונה מוצר שאתה היית קונה עבורך, אלא לקוח קונה מוצר, שהוא חושב שיעשה לו טוב עבורו, מנקודת המבט שלו כלקוח. וזה נכון שאם תאמין במוצר, אולי יהיה לך יותר קל להסביר ללקוח למה המוצר טוב, אבל זה לא הכרחי כדלקמן. בנוסף, הלקוח לא רוכש מוצר שהוא רק טוב, הלקוח גם לא רוכש מוצר מושלם, הלקוח לא רוכש...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
...האלו במקומות אחרים. והמסר הוא, שעליך כאיש מכירות לזכור, שלא מחויב למכור ללקוח רק מוצר שהוא אומר שהוא צריך / רוצה אותו. כי הרצון והצורך יכולים להיווצר עם השימוש של הלקוח במוצר. או יכולים להיווצר אצל הלקוח, בעתיד. ובאפשרותך להתמקד בתועלת היחסית שהלקוח מקבל מהמוצר, גם אם הלקוח לא רוצה / צריך אותה במאת האחוזים. בנוסף עליך לזכור, כי הלקוח גם לא באמת לא רוצה / לא צריך את המוצר. דהיינו, גם אם הלקוח אומר שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, מצד האמת, זה אף פעם לא נכון במאה אחוז. כי האדם אף פעם לא באמת לא רוצה...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
...ומרגיש שהוא עדיין לא הגיע לרמה שאליה הוא שואף. הוא מדמיין כיצד היה רוצה להיות הרבה יותר טוב, וכשהוא בא למכור את השירות שלו, הוא מרגיש שלא בנוי לספק בדיוק את מה שהוא מדמיין. כך נוצרת תחושת חוסר ערך. בנוסף, יש מקרים שבהם מנסים למכור מוצר מוחשי, כמו תוכנה או רכב. האדם כבר יודע שיש למוצר חסרונות ביחס לאופן שבו היה רוצה לשדרג אותו, וחושש שהלקוח יבחין דווקא באותם חסרונות. גם כאן הקושי נובע מכך שבתוך הראש כבר קיימת רשימה של דברים לשיפור, ומכיוון שהמוצר עוד לא שם, האדם נתקף חוסר ביטחון בעת המכירה. כיצד...
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
דיוק במכירות, האם לדייק בתהליך מכירה? איך לשדר אמינות ללקוח? האם לומר ללקוח את כל האמת? האם לשקר ללקוח? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? האם להסתיר מידע מהלקוח? האם להסתיר מהלקוח את החסרונות של המוצר? הדרכת מכירות
...יצירת תדמית מקצועית: איש מכירות שמדייק נתפס כמומחה ולא רק כמי שמנסה למכור בכל מחיר. חסרונות אפשריים של דיוק מוחלט פגיעה באטרקטיביות של המוצר: הצגת כל החסרונות עלולה לגרום ללקוח להסס ולוותר על הרכישה. חוסר גמישות: לקוחות רבים רגילים לשמוע שיווק יפה ולאו דווקא מדויק, כך שאם תתעקש על דיוק מוחלט, הם עשויים להעדיף הצעה ממתחרה שמציג את המוצר בצורה יותר משכנעת. הארכת תהליך המכירה: כאשר נותנים ללקוח את כל המידע, כולל היתרונות והחסרונות, הוא עלול להרגיש שהוא צריך לשקול יותר מדי ולדחות את ההחלטה. אז מה עדיף...
מתי לא לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכים של לקוח מאוכזב של המתחרים, מתי צריך לא לעשות איתור צרכי לקוח? מתי לא כדאי לעשות איתור צרכי לקוח? איתור צרכי לקוח של המתחרים, לקוח שמגיע אליך מהמתחרים, לקוח שלא מרוצה מהמתחרים, האם הכרחי לאתר את צרכי הלקוח? האם חייב לעשות איתור צרכי לקוח? למה לא לעשות איתור צרכי לקוח? מה רע באיתור צרכי לקוח? הכאב של הלקוח אצל המתחרים, למה הלקוח עוזב את המתחרים? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא צריך לאתר את צרכי הלקוח?
...העובדות כמו שהן, לספר טיפה על המוצר שיש לך ועל האפשרויות שיש לך. ועל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות שאתה יכול להציע ללקוח, במקום לעשות לו תחקיר על צרכי הלקוח בכלל ועל הכאב של הלקוח אצל המתחרים שלך בפרט. ובהקשר של ניתוח סיבתיות זה נקרא: התוצאה מתחייבת מהסיבה - במובן שאולי התוצאה שהוא ירכוש ממך את המוצר שלך, תהיה בכלל בגלל סיבה אחרת ולא בגלל הסיבה שבגללה הוא הגיע אליך. לסיכום: איתור צרכי לקוח, הוא רק שיטה ורק אפשרות בלבד, שאפשרי לעשות מול הלקוח. ואפשרי גם לשאול או לא לשאול את הלקוח, למה הוא...
איתור צרכי הלקוח, 2 סוגים של צרכים של הלקוח, 2 סוגים של איתור צרכים, איזה איתור צרכים לא לעשות? טעויות באיתור צרכי הלקוח, מתי לא לעשות איתור צרכי הלקוח? איתור צרכי הלקוח לפני רכישה, איתור צרכי הלקוח אחרי רכישה, סוגים של צרכי הלקוח, למה לאתר את צרכי הלקוח? איזה צרכים של הלקוח לא צריך לאתר? טעויות של אנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות, מילוי צרכי הלקוח, איזה איתור צרכים לעשות ללקוח? איזה צרכים של הלקוח צריך לאתר?
...יבין שהמוכר מבין אותו. ועכשיו אחרי שיש הבנה מהם צרכי הלקוח, עכשיו איש המכירות, צריך להציע ללקוח את ההצעה לרכוש את השירות X, שעובד בתהליך מסוים, ושאפשרי לרכוש אותו במחיר מסוים, בתנאי תשלום כלשהם. לדוגמה, במקרה של מכירת שירותי כתיבת הסכם ממון, איש המכירות עושה סיכום: אני מבין שאתם צריכים הסכם ממון, שיתעסק ב 1,2,3. הסכם כזה ייקח בחשבון גם את 1,2,3 כמו שביקשתם. באפשרותנו להכין לכם הסכם כזה. בשביל להכין הסכם כזה, נצטרך מכם מידע כזה וכזה. התהליך הוא כזה וכזה. לוחות הזמנים הם כך וכך. העלות של כל זה, היא...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
...מה שאתה צריך, אני יודע שאתה צריך את זה ואת זה, אתה חושב שאתה רוצה את זה, זה לא טוב בגלל זה, אתה תיכף תחשוב 5 דקות, תגלה שאתה רוצה את זה ואת זה, זה מה שמתאים לך. הלקוח יגיד רגע, מאיפה הוא יודע עלי כל כך הרבה מידע, משהו פה חשוד לי, לא נותן בו אמון, לא רוצה לקנות מולו את המוצר. לפעמים, דווקא אם משדרים ללקוח שיודעים עליו יותר מדי מידע, אפילו אם יודעים עליו את המידע הזה, נניח שאנחנו יודעים מידע על הלקוח ואנחנו נחשוף ללקוח שאנחנו יודעים עליו את המידע הזה, הלקוח יגיד רגע, מאיפה הוא יודע עלי את המידע הזה...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 1
...שלו? זאת כמובן שאלה אחרת. אבל בטוח נכון, שהלקוח חושב שיש לו צורך מסויים, והלקוח חושב שרכישת המוצר תמלא לו את הצורך שלו באופן יחסי והלקוח חושב שכדאי לו לרכוש את המוצר ולכן הלקוח רוכש את המוצר, למרות שאולי הצורך שלו שגוי ולא מוצדק. הצורך של הלקוח, יכול להיות לא מוצדק ושגוי, גם בכך שהוא בכלל לא צריך את המוצר מסיבות שונות וגם לדוגמה בגלל שאולי הצורך של הלקוח אמיתי, אבל המוצר הספציפי הזה בכלל לא ימלא ללקוח את הצורך שלו ואולי אפילו המוצר יגרום ללקוח לנזק. ואולי בכלל יש מוצרים אחרים יותר טובים ואולי בכלל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סדר לאתר את צרכי הלקוח, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: סדר לאתר את צרכי הלקוח, כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לחיים, טיפול אישי מומלץ, מאמן אישי לקשב וריכוז בתחום סדר לאתר את צרכי הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.5469 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 13:45:00 - wesi1