אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשכנע את הלקוח? ✔איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירכוש את המוצר. כי יכול להיות שהמוצר שלנו, הוא לא המוצר האידיאלי עבור הלקוח. ובתהליך המכירה ללקוח, כאשר נאתר את צרכי הלקוח, נוכל בטעות להגדיל את הפער שיש בין המוצר שלנו, לבין המוצר שהלקוח מעדיף לרכוש. אז איך בעצם לאתר את צרכי הלקוח בצורה נכונה?

והתשובה לכך היא, שעלינו לפרק את המוצר שלנו לחלקים ולהבין מה בעצם הלקוח רוכש. לדוגמה, כאשר הלקוח רוכש חופשה בבית מלון, הרי שהוא רוכש חופשה, 1 - בסגנון מסוים, 2 - במחיר מסוים, 3 - באזור מסוים. ועלינו להבין היכן יש לנו יותר סיכוי להגיע להתאמה עם הלקוח ועם צרכי הלקוח, והיכן כנראה שתהיה לנו יותר התנגדות עם הלקוח.

לדוגמה, יהיה לנו יותר קל לגרום ללקוח לרצות את סגנון החופשה והמלון ואפילו את המחיר, אבל לא את האזור של בית המלון. במקרה שכזה לדוגמה, אם אנחנו באיתור צרכי הלקוח, נשאל את הלקוח, היכן ובאיזה אזור הוא רוצה לצאת לחופשה? הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא ירכוש מאיתנו את החופשה. כי בהתחלת השיחה, אנחנו מגדירים עם הלקוח שהוא רוצה משהו שונה מאשר המוצר שלנו.

ולכן כאשר נעשה איתור צרכים, עלינו להתחיל בלשאול את הלקוח שאלות על הצרכים שאנחנו חושבים שיהיה לנו יותר קל ליצור התאמה עם הלקוח ורק אחר כך לעבור לחלקים של המוצר, שאולי לא מתאימים ללקוח.

לדוגמה, קודם כל נשאל את הלקוח, איזה סגנון חופשה הוא מחפש? ונאמר לו שיש לנו בדיוק את מה שהוא צריך וכולי. אחר כך נשאל אותו לגבי המחיר, וגם כאן ניצור התאמה. וכל הנ"ל לאו דווקא בסדר הזה, ורק אחרי שכבר יש התאמה עם הלקוח, רק עכשיו נדבר איתו על המיקום של החופשה. שאז יהיה לנו הרבה יותר קל לטפל בהתנגדות של המיקום, אחרי שהלקוח כבר חושב שיש התאמה עם פרמטרים אחרים שהוא מחפש.

ומה נעשה אם הלקוח בהתחלת השיחה מנסה להתעקש לדבר איתנו על המיקום של החופשה, או על החלק במוצר שלנו, שכלפיו יש הכי הרבה התנגדות...
לאתר את צרכי הלקוח תיעדוף מצד האמת הלקוח שלך לגרום לה קשיים התאמה מכנה משותף למכור מוצר פגום לא רוצה את המוצר לתת תשובות איך לא לאתר את צרכי הלקוח איך לאתר את צרכי הלקוח איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך ליצור איך ליצור מכנה משותף איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר בעייתי איך למכור מוצר עם חסרונות איך למכור מוצר פגום איך למכור מוצר קשה למכירה איך למכור מוצר שקשה למכור אותו איך למכור מוצרים איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח בירור צרכים בעיה בעיות הלקוח הלקוח שלך זיהוי צרכים חיסרון חסרונות טעויות טעויות באיתור צרכי הלקוח טעות כמה לאתר את צרכי הלקוח לא לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוחות לטעות ליצור ליצור מכנה משותף עם הלקוח למה לא לאתר את צרכי הלקוח למה לאתר את צרכי הלקוח למכור למכור מוצר למכור מוצר בעייתי למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצר פגום למכור מוצר קשה למכירה למכור מוצר שקשה למכור אותו למכור מוצרים למכירה לקוח לקוחות לקנות לרצות לרצות לקנות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות מוצר מוצר עם חסרונות מוצר פגום מוצר קשה למכירה מוצר שקשה למכור אותו מכירה מכנה משותף מכנה משותף עם הלקוח מכנה משותף עם לקוח סדר לאתר את צרכי הלקוח צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קושי קשה למכור קשיים רצון
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ... למכור בשוק רווי תחרות? והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים של מכירה שאפשרי להעביר ללקוח וצריכים לשים לב לסוג המסר שמעבירים ללקוח. מסר מסוג 1 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח, למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות שונות של מכירה, וצריכים לשים אליהן לב. ואני אסביר, כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, הלקוח צריך להחליט ... כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו אחר. לשם כך יש כאן כמה תהליכים שצריכים לקרות. הלקוח צריך להשתכנע 1 - שהוא רוצה את המוצר שלך. 2 - ... והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא חושב שהם דומים למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך. ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם שכדאי לו לרכוש את המוצר ממך. וגם שלא כדאי לו לרכוש את המוצר של המתחרים שלך. ואם לדוגמה אתה מתמקד רק ... עליך לזכור שבתוך המוח של הלקוח, יש תהליך של התנצחות וליטיגציה, בינך לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ופרקטית, כאשר אתה מוכר ללקוח, עליך לנסות להבין האם הוא לפני או אחרי או תוך ... לרצות לא לרכוש את המוצרים שמתחרים במוצר שלך. וכשם שעליך לשכנע אותו שהוא רוצה לרכוש X וכשם שעליך לשכנע את הלקוח שהמוצר X שלך מתאים לו, עליך לשכנע אותו גם שהמוצרים המתחרים למוצר שלך, הם לא טובים עבורו, או שהם יותר גרועים עבורו וכולי. ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור ... שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל ... להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל מכירה להצלחה? איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? איך למכור נכון ללקוח ולהתאים לו את המוצר? הדבר החשוב ביותר במכירה הוא ... למלא את החיסרון שלו. לעיתים, המוכר מתמקד בשיווק המוצר מבלי להבין מה הלקוח באמת מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הדרישות שלו מהמוצר. לכן, לפני שמתחילים לדבר על המוצר או לנסות לשכנע את הלקוח לקנות, יש להבין קודם כל את צרכיו. איך לברר את צרכי הלקוח? כאשר לקוח פונה למוכר ושואל על מוצר מסוים, יש ... להתאים מוצר ללקוח? איך להבין את הלקוח בצורה הטובה ביותר? מהן הטעויות הנפוצות במכירות וכיצד להימנע מהן? איך להפוך כל מכירה להצלחה? איך לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות? איך לגרום ללקוח לחשוף את הצרכים האמיתיים שלו? שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לנושא הבא והוא כפי שכבר הסברתי בפעם ... הלקוח מה הלקוח באמת מחפש וכפי שכבר הסברתי ברגע שמתחילה להתבצע עסקה המוכר בעיקרון אמור לא למכור את המוצר ולא להתחיל לשווק את המוצר, ולא להתחיל לדבר על המוצר ולא לנסות לשכנע את הלקוח לקנות את המוצר עד שהוא לא מבין מה הלקוח צריך. בן אדם נכנס לחנות אומר למוכר שלום אתה יכול לתת לי פרטים על ... שלו יש לו חיסרון מסוים שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר ובגלל שהוא לא אמר בדיוק מה החיסרון שהוא מחפש אז אנחנו בעצם יכולים לספר לו על המוצר בצורה אחרת אז בעצם זה דווקא יכול לגרום ללקוח לא לקנות את המוצר למה? כי הוא חושב שהמוצר לא מתאים לו. אם לדוגמה נגיד הלקוח הכי חשוב לו ברכב שהרכב יהיה ...
איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות
... לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות וכאן ... הזאת וכן אולי היית סוגר עסקה או שאולי בטוח שכן היית סוגר עסקה מסיבות שונות וכיוב, הרי שבמקרה כזה זה אומר את הדבר הבא: והוא, שעליך ללמוד לגרום ללקוח להבין אותך ועליך ללמוד להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה ועליך ללמוד לשכנע את הלקוח במה שאתה רוצה. אבל שוב, במהות, כשלקוח לא רוצה לרכוש ממך, האם מצד האמת, אתה עצמך היית רוכש ממך? האם אתה חושב שהעסקה הזאת טובה ללקוח? אם כן, זה אומר ...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
... לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר? אז ברמת ... שבגללו הוא רוצה לרכוש רכב חדש, הוא בגלל שהוא רוצה רכב חדש בלי תקלות, הרי שעדיף לך לנסות למצוא את היתרונות שלך על המתחרים שלך ולדבר עליהם עם הלקוח שלך. כדי לנסות לגרום ללקוח שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים. באמצעות זה שתגרום ללקוח להבין, שעדיף לרכוש דווקא ממך, בגלל כאב חדש שהלקוח אולי אפילו לא חשב עליו מראש. דוגמה נוספת: נניח ... שהבית שלו יראה ממש טוב, וזאת הסיבה שהוא משפץ את הבית. אבל נניח שאתה מבין, שאם תנסה למכור את עצמך ללקוח, דרך הכאב שלו, שהוא רוצה שהבית יראה מצוין, הרי שזה יכול לגרום ללקוח דווקא להעדיף מישהו אחר ולא אותך. במקרה כזה לדוגמה, אתה צריך להבין במה אתה שונה מהמתחרים שלך ולנסות לנתב את השיחה, לא רק לדבר על הכאב של הלקוח, אלא על יתרונות ... שיש לך, למרות שמצד הכאב המקורי של הלקוח, הוא היה אמור להעדיף את המתחרים שלך. לסיכום: הכאב של הלקוח והצורך של הלקוח, הכאב הראשי של הלקוח, הוא רק אפשרות שלך לגרום ללקוח לרכוש ממך. במובן, שהגיוני שלא תטרלל את הלקוח בסיפורים על המוצר שלך, אלא כן תדבר איתו בהתאם לכאב שלו. אבל זאת רק אפשרות בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר המוצרים המתחרים שלו. ולפעמים באמת המחיר שלנו הרבה יותר יקר ... את המוצר שלנו, יעשה לו מאוד מאוד טוב. כל כך טוב, עד כדי כך שהוא יהיה מוכן לשלם פרמיית מחיר מאוד גבוהה, בגין המוצר שלנו. ולכן השאלה היא, איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו טוב מאוד מאוד טוב, טוב מאוד מאוד וכולי? ויש לכך כל מיני תשובות, אבל ניתן כאן נקודת מבט לגבי איך לנתח את העניין. והיא, כי יש 2 דרכים אפשריות איך לשכנע את הלקוח שלנו, שהמוצר שלנו מאוד מאוד טוב. הדרך האחת אומר, באמצעות אמונה והדרך השניה אומרת, באמצעות שכל והיגיון. והדרך של האמונה אומרת, שעלינו לגרום ללקוח להאמין כמה שיותר, שהמוצר שלנו הכי טוב שיש, בפער הכי גדול שיש ביחס לשאר המוצרים. ואיך גורמים ללקוח להאמין בכך? בכל מיני דרכים כאלו ואחרות, שהן מהדהדות ללקוח את המסר התת הכרתי, ... וכולי. מה הדרכים האלו? אלו יכולות להיות דרכים של מיתוג כאלו ואחרות, פרסומות, שלטי חוצות, חשיפה וכולי ולא ניכנס לכאן כרגע. אבל יש עוד דרך איך לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם, והיא באמצעות השכל ולא באמצעות האמונה. ובאמצעות השכל פירושו, באמצעות זה שמדברים אל ההיגיון של הלקוח ולא רק דרך מערכת האמונה של הלקוח. ומה ... או לכל החיים, זה מסר שמדבר אל השכל של הלקוח. כי הוא עוזר ללקוח להבין, למה המוצר שלך יותר טוב והכי טוב שיש. ואני אסביר שוב. כאשר אנחנו מנסים לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלנו הכי טוב, אנחנו יכולים לעשות את זה באמצעות מערכת האמונה של הלקוח, שבה אפשרי לעשות שטיפת מוח ללקוח, בפרסומות, במסרים סמויים, במסרים גלויים, בסיסמאות, בהדהוד ... את היתרונות של המוצר שלך, אז הוא כן ירכוש את המוצר שלך, אז בהחלט שכדאי לך לדבר אל ההיגיון של הלקוח, ולא רק לדבר אל האמונה של הלקוח ולא רק לגרום ללקוח להאמין אלא לגרום ללקוח להבין. כי אמונה צריך, כשאין שכל. כשלא ניתן להבין משהו בשכל, אז צריך להשתמש במנגנון של אמונה. ובכל מקום שיש אמונה ומגיע השכל, השכל הוא יותר חזק מהאמונה. ומה שבדרך כלל קורה, זה, ... יותר יקר. והוא מבין מה התועלת הממשית שהוא יקבל ברכישת המוצר שלך, ביחס למוצרים האחרים. שאז יש יותר סיכוי שתהייה עסקה. לסיכום: אפשרי לנסות לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב, באמצעות אמונה או שכל. ואם לדעתך אם הלקוח יבין את היתרונות של המוצר שלך, הוא ירכוש את המוצר שלך, אז עדיף לך להשקיע משאבים לשכנע את הלקוח שלך, שהמוצר שלך באמת יותר טוב, באמצעות הסברת היתרונות של המוצר שלך. אבל אם לדעתך אם הלקוח שלך לא ירכוש את המוצר שלך, גם אם הוא באמת יבין את היתרונות של המוצר שלך, אז: 1 - עליך לנסות לדבר למערכת האמונה של הלקוח. כי באמצעות האמונה אפשרי לשקר את הבן אדם. ואפשרי לשקר את הלקוח ולגרום ללקוח להאמין שהמוצר שלך הרבה יותר טוב, ממה שהוא באמת. ואת זה אפשרי לעשות רק באמצעות אמונה. כי עם שכל ואמת? אי אפשר לשקר. כן אפשרי לשקר באמצעות דמיון ואמונה. אז אם ברצונך לשקר את ...
יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
... על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול ... את הלקוח שלך. כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך, שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם להפך, ... יותר טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות. ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי ... שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי המתחרים שלך וגם לגבי שאר הדברים שאתה אומר לו. ... גם את מה שהלקוח חושב על המתחרים, בהקשר של יצירת התאמה עם הלקוח יצירת אמון עם הלקוח איך לגרום ללקוח לסמוך עליך וכולי. ...
איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו... - הכל כולל הכל על איך לגרום למישהו ל... / איך לשכנע מישהו - רשימת כל הנושאים
... לשכנע את הבוס? איך לשכנע את ההורים? איך לשכנע את הילד? איך לשכנע את הילד שלי? איך לשכנע את הלקוח? איך לשכנע את השופט? איך לשכנע את התת מודע? איך לשכנע את עצמי? איך לשכנע את עצמך? איך לשכנע את עצמך ... לאכול פירות וירקות? איך לגרום לכך? איך לגרום לכך ש איך לגרום לכך שלא יבגדו בי? איך לגרום ללקוח? איך לגרום ללקוח להסכים? איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום ללקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? איך לגרום ללקוח לרצות? איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום ללקוח לשנות? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח שלך? איך לגרום ללקוח שלך לקנות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך לגרום ללקוחות לקנות באינטרנט? איך לגרום למוטיבציה? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, ... ההבדלים ביניהם? מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם? איך ליצור אותם? ואסביר גם איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? ועוד. כי הרבה פעמים אתה יוצר תכנים שיווקיים, שגורמים ללקוח להבין שאתה איש מקצוע. אבל הם לא מספיקים כדי לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך. כי הוא מבין שהוא צריך לפנות לאיש מקצוע, אבל לא דווקא אליך. והשאלה היא, איך ליצור תוכן שיווקי, שיגרום ללקוח לרצות ... וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. כדי שאם אותו לקוח יצטרך וירצה שירות שאתה מספק, שהוא יפנה אליך כאיש מקצוע. איך לשכנע את הלקוח שאתה מקצועי? איך לשדר מקצועיות? איך לשכנע שאתה איש מקצוע? איך לשכנע שאתה מומחה בתחומך? אז בעיקרון את העברת החומרים המקצועיים, ... להבין שאתה לא סתם עוד איש מקצוע, אלא אתה מומחה בתחומך. איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך רק עליך? 3 - הסוג השלישי של החומרים המקצועיים, הוא יותר מתוחכם והוא לא רק יגרום לאדם לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך, אלא ... מה שנראה לו הגיוני. איך ולמה זה עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו הגיוני, זה לא אומר שזה ... לבן, לגבי האם כדאי לעשות כך או אחרת כאשר צובעים את הבית וכיוב. כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל שיקול דעת ולשקלל המון שיקולים ... וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות לפנות אליך ורק אליך. ואיך לעשות את זה? כמו שהסברתי קודם וכולי. ...
איך לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות
... לשכנע לקוח? איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? נטל ההוכחה בתהליך מכירה, איך לשכנע מישהו במשהו? איך לגרום ללקוח להסכים איתך? טעויות בתהליך שכנוע לקוח, טעויות של אנשי מכירות וכאן אסביר, נקודה חשובה ביותר, איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו בתהליך מכירה. וזה כמובן נכון לגבי כל תהליך שמנסים לשכנע מישהו? אבל כרגע נתמקד בתהליך מכירה. אז כאשר באים לגרום ללקוח לשנות את דעתו, עלינו לשים לב, מה בדיוק אנחנו מנסים לגרום ללקוח לחשוב? האם אנחנו מנסים לגרום לו לחשוב שהמוכר צודק? או שמנסים לגרום ללקוח לחשוב שהוא הלקוח לא בטוח צודק. ואני אסביר. נניח שהמוכר אומר שהמוצר מתאים ללקוח והלקוח אומר שהמוצר לא מתאים לו. מכאן יש לנו 2 אפשרויות מה אנחנו מנסים לשכנע את הלקוח. אפשרות 1, אנחנו ננסה לשכנע את הלקוח שהמוצר מתאים לו. שזה כמובן מה שאנחנו רוצים שיקרה בסופו של דבר. אפשרות 2, שאנחנו ננסה לשכנע את הלקוח שהוא לא בטוח שהמוצר לא מתאים לו, אלא שיש לו ספק לגבי זה. וכאן צריך לשים לב, שאם מנסים לשכנע את הלקוח שהוא הלקוח טועה ושהמוכר צודק, אז זו משימה הרבה יותר קשה ושהיא עצמה מורכבת מ 2 תהליכים. כאשר קודם כל הלקוח צריך להשתכנע שהוא לא בטוח צודק והדבר השני הוא, שהוא צריך להשתכנע שהמוכר צודק. ובדרך כלל המוכר ינסה לשכנע את הלקוח, שהמוכר צודק. ובדרך כלל זה יהיה הרבה יותר קשה ללקוח להסכים שהוא עצמו הלקוח טועה ושבנוסף המוכר צודק. גם בגלל שלוגית הרבה יותר קשה להוכיח למישהו שמשהו נכון, יותר מאשר שקל ... מעמיקה תוביל לספק ולא לוודאות. ובכל מקרה, הספק תמיד יקדם לוודאות. ומכך נובע ש, כאשר לקוח לא מסכים עם המוכר, על המוכר לנסות לשים לב לכך שהוא קודם כל מנסה לשכנע את הלקוח שהוא הלקוח לא בטוח שהוא עצמו צודק, בלי קשר לכך שהמוכר חושב שהוא צודק. וזה יהיה הרבה יותר קל, מאשר שהמוכר מנסה במכה הראשונה לשכנע את הלקוח, שהוא המוכר בטוח צודק. וזאת עצה שדורשת דיוק בחשיבה ובמילים. כי בדרך כלל המוכר ירצה להאיץ את התהליך וירצה לגרום ללקוח כמה שיותר מהר להסכים איתו. כגון שהמוכר ינסה לשכנע את הלקוח שהמוצר כן מתאים ללקוח. אבל מצד האמת, המוכר חייב לרכז את המחשבה שלו, שהוא, לא, מנסה לשכנע את הלקוח שהוא המוכר צודק, אלא אך ורק לנסות לגרום ללקוח להבין שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק. כי הספק של הלקוח שהוא עצמו צודק, קודם לוודאות של הלקוח שהמוכר צודק. ולכן על המוכר לשאול את עצמו, מה אני המוכר מנסה לשכנע את הלקוח? האם אני מנסה לשכנע אותו שאני המוכר צודק? או שאני המוכר מנסה לטעת ספק בלב של הלקוח, שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק ושאולי הוא טועה. וכאשר המוכר לא ינסה להקדים את המאוחר, הוא בסיכוי יותר גבוה יצליח לשכנע את הלקוח. כי כנל, הרבה יותר קל לגרום למישהו להיות בספק שהוא אולי טועה, יותר מאשר שהצד השני צודק. ...
שכנוע / יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך לבין השומע? איך לשכנע מישהו? איך יוצרים אמון אישי? בניית אמון / יצירת הזדהות
... יצירת אמון - איך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? איך לגרום לשומע להסכים איתך? איך ליצור אווירת אמון בינך ... השכנוע עצמו. דהיינו, עליך לנסות לאתר משהו שהלקוח לא בטוח שהוא נכון, אבל שאתה חושב שיהיה לך מאוד קל לשכנע את הלקוח שהדבר הזה הוא נכון. ועליך להציג ללקוח את ההתלבטות ואפילו את הצד הנגדי למה שאתה חושב, ואחכ לשכנע את הלקוח להסכים איתך למה שאתה חושב. ואז בעצם הלקוח נמצא בחוויה, שנוצר אמון חדש בינך ... סוג של התנגדות לרעיון שהוא עצמו חושב עכשיו שהוא נכון. ואתה הצלחת לשכנע אותו ולעזור לו לראות את האמת, ולשכנע את הלקוח, בדבר שהוא עצמו לא ככ היה בטוח בו קודם לכן. וכמובן, שלהציג ללקוח את הדעה הנגדית ... לשכנע. ועכשיו אמשיך ואסביר, לא רק איך באפשרותך ליצור רצף של אמון בינך לבין לקוח, אלא גם כיצד באפשרותך לגרום ללקוח לרצות להסכים איתך? וכיצד באפשרותך לשחד את תת המודע של הלקוח, ולגרום לתת המודע של ... לדעת לאתר את הדברים שהאדם השני רוצה לומר ורוצה לחשוב ולא מעיז לחשוב ולומר, ועליך לומר אותם ללקוח, ולגרום ללקוח להסכים איתך לרעיונות האלו. דהיינו, חפש ומצא איזה דברים האדם השני היה רוצה לשמוע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לשכנע את הלקוח?, איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע את הלקוח?, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הדרכה, מאמן אישי לזוגיות, מאמן אישי קואצ'ינג בנושא איך לשכנע את הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7646 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 02:55:48 - wesi1