... הקשר בין התדמית החיצונית לתוכן לפי אליעד, ככל
שמשקיעים יותר בהופעה החיצונית, כך בדרך ... החיצונית על חשבון עומק התוכן. לדוגמה, אם מישהו
משקיע הרבה בהופעה החיצונית, במיקום ... לשכנע את קהל היעד שלהם או למכור להם רעיון, הם
משקיעים לא פעם בנראות החיצונית. לדוגמה, ... הם נופלים במניפולציות שיווקיות. כך, כאשר מישהו
משקיע יותר מדי בחיצוניות, יתכן כי המוצר ... החיצונית משפיעה על התוכן? ברוב המקרים, ככל
שמשקיעים בעטיפה החיצונית, כך זה עלול ... שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם
משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו בבניית ... אינו חזק מספיק. לא תמיד זה כך, אבל כאשר מישהו
משקיע יותר מדי בחיצוניות, ייתכן שדווקא ... בכל הכיוונים בו - זמנית באותה מידה. לכן, אדם
שמשקיע המון בהופעה חיצונית, בדרך כלל ... רעיון או מוצר? לא פעם, מי שרוצה למכור או לשכנע,
משקיע יותר בנראות: מצלם את עצמו עם רקע ...