... את אחוז השומן בגוף. הטעויות המובילות להצלחה לא מיטבית בשוק תחרותי בשוק תחרותי, האתגר הוא להיות הטוב ביותר על מנת לבלוט ולמצוא הצלחה. אם עסק
משקיע את כל התקציב בפרסום אך לא מתמקד בהיבטים קריטיים אחרים, כמו פיתוח המוצר או שירות הלקוחות, הוא עלול להישאר מאחור. לעומת זאת, ... בפעולה סבירה? הנקודה המרכזית היא שאנשים מבצעים פעולות שעשויות לקדם אותם, אך לא בהכרח בוחרים בפעולה שתיתן את ההשפעה הגבוהה ביותר. לפעמים הם
משקיעים זמן רב ומשאבים בפעולה מסוימת (כמו כתיבה, אימון נקודתי או פרסום מסוג יחיד), ובסופו של דבר מגלים שהדבר עיכב אותם מלעשות משהו ... כיצד הטעות מתבטאת במיוחד בשוק תחרותי? בשוק תחרותי, עסק שמתחרה על תשומת לב הלקוחות חייב להיות הטוב ביותר בתחום כדי לבלוט ולהצליח. אם מישהו
משקיע את כל התקציב שלו בצעד אחד (למשל פרסום), אך מזניח פיתוח מוצר, גביית חובות מלקוחות או שירות לקוחות, הוא עלול למצוא את עצמו ...