אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משימות עסקיות ✔ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות?

כאשר אדם מנהל עסק, הוא עשוי להיתקל במשימות שהוא לא אוהב או שמרגיש שאין לו עניין בהן. לפעמים, המשימות הללו נתפסות כנטל או ככאלה שהוא חייב לבצע אותן על מנת להתקדם בעסק, אך הן לא מעוררות בו תשוקה. לדוגמה, ייתכן שהוא מבין שהוא צריך לנהל את העובדים טוב יותר, אך הוא נמנע מלעשות זאת משום שהוא לא בטוח אם הוא עושה זאת בצורה נכונה.

למה אנשים נמנעים ממשימות מסוימות בעסק?

הסיבה המרכזית לכך שאנשים נמנעים למשימות מסוימות בעסק היא שהם מבצעים אותן מתוך חוסר ברירה. כאשר אדם נדרש לבצע משימה שאינה מעניינת אותו, הוא לא רואה בה אתגר או הזדמנות להתפתחות, אלא חובה שיש להיפטר ממנה. הוא יכול להיות מרגיש שהוא מבצע את המשימה בצורה רשלנית כי אין לו את הידע או הכישורים כדי להצליח בה. התוצאה היא שהוא לא נהנה מהמשימה, והיא הופכת לנעולה ומעיקה.

המשמעות של חוסר השקעה בשיפור מיומנויות

נניח לדוגמה אדם שלא אוהב לבשל. הוא טוען כי האוכל שהוא מכין גרוע, אך הסיבה לכך היא שהוא לא משקיע בלמידה או בשיפור היכולות שלו בבישול. אם הוא היה משקיע בלימוד טכניקות בישול נוספות, היה יכול לשפר את יכולתו, ולא היה מרגיש כך כלפי המשימה. כך גם בעסקים: אם אדם לא משקיע בלימוד ושיפור היכולת לנהל עובדים, למכור, לתמחר או לבצע כל משימה אחרת בעסק, הוא ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה לא טובה. ברגע שהוא לא מוצא את המשמעות או ההנאה במשימה, הוא יימנע ממנה.

איך להפוך משימות משעממות למעניינות?

כדי להפוך משימות שאינן מעניינות אותך למעניינות, עליך לשנות את הגישה כלפי המשימה. במקום לראות בה חובה שיש להיפטר ממנה, כדאי לראות בה הזדמנות ללמידה והתפתחות אישית. כאשר אדם מתחיל לראות את המשימות כאתגרים ללמוד ולהתמקצע בהם, הוא יכול להפוך כל משימה לאתגר מעניין. לדוגמה, אם אתה עסוק בהיבטים עסקיים שאינך מבין בהם, התמקדות בלמידה ושיפור יכולה להפוך את המשימה לאתגר חיובי.

איך להתאמן על שיפור מיומנויות ניהול?

כדי לשפר את ביצוע המשימות שאתה פחות אוהב, חשוב לעבור שלב של התנסות אקטיבית במיומנויות שקשורות למשימה. אם אתה לא אוהב לנהל עובדים, אתה יכול להתחיל לקרוא על תחום הניהול ולגלות כיצד אחרים מצליחים בניהול צוותים. בנוסף, ניתן לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות שיכולות להפוך את המשימה לקלה יותר ויעילה יותר. ככל שתתרגל את המשימה שוב ושוב, היא תיהפך לטבעית יותר עבורך, ויכולת הביצוע שלך תשתפר.

החשיבות בשיפור עצמי ובפיתוח מיומנויות

כדי להפוך למשפיען בעסק, עליך להפסיק לראות משימות כנטל או כעונש. כאשר אתה משנה את הגישה שלך ומתייחס לכל משימה כאתגר לשיפור אישי ומקצועי, תוכל להרגיש שבאמת התקדמת והשתפרת. הפוקוס יהיה על למידה וגדילה, ולא רק על סיום המשימה.

בהצלחה!
איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות?

כאשר אדם מנהל עסק, עליו לבצע משימות מסוימות כדי לקדם את העסק, אך לעיתים הוא לא מעוניין לבצע אותן. הסיבה לכך היא שהוא אינו בטוח שהוא מבצע אותן נכון או שהן פשוט אינן מעניינות אותו. לדוגמה, אם עליו לנהל עובדים אך אינו מיומן בכך, הוא עלול להימנע מכך בטענה שהוא לא יודע כיצד לעשות זאת נכון.

למה אנשים נמנעים ממשימות מסוימות בעסק?

הסיבה העיקרית לכך שאנשים לא אוהבים לבצע משימות מסוימות היא שהם עושים אותן מתוך חוסר ברירה. הם אינם רואים בכך אתגר או אפשרות להתפתחות אלא רק חובה שיש להיפטר ממנה. התוצאה היא שהם מבצעים את המשימה בצורה לא טובה, ולכן הם גם לא נהנים ממנה.

נניח שמישהו לא אוהב לבשל וטוען שהוא מבשל אוכל גרוע. כאשר בודקים את הסיבה, מגלים שהוא לא משקיע בלמידה ובשיפור יכולות הבישול שלו, ולכן התוצאה אינה מספקת. אותו הדבר קורה במשימות העסקיות - אם אדם לא מנסה להשתפר בניהול עובדים, שיווק או כל תחום אחר, הוא לא ייהנה מהמשימה, ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה גרועה וינסה להתחמק ממנה.

איך להפוך משימות משעממות למעניינות?

כדי להצליח במשימות שאינן מעניינות אותך, עליך לשנות גישה ולראות בהן הזדמנות ללמידה והתפתחות:
  • במקום לראות את המשימה כמשהו שחייבים לסיים ולהיפטר ממנו, חשוב לראות בה תחום חדש ללמוד ולהתמקצע בו.
  • יש להתמקד בלמידה ושיפור - אם אתה יודע לתקן מזגנים, נסה ללמוד כיצד למכור שירות תיקון מזגנים בצורה הטובה ביותר.
  • הצב לעצמך מטרה: להיות לא רק טוב בביצוע עבודתך אלא גם בניהול, שיווק, תמחור ושאר היבטי העסק.
  • גלה את ההיגיון מאחורי המשימה - ככל שתבין את המבנה שלה ואת הדרך לבצע אותה ביעילות, כך תמצא בה עניין.
  • התייחס למשימה כאתגר לשיפור אישי ומקצועי ולא כעונש שנכפה עליך.
איך להתאמן על שיפור משימות עסקיות?

כדי להשתפר במשימות שאתה פחות אוהב, עליך להתנסות בהן בצורה אקטיבית:
  • לקרוא על התחום ולהבין כיצד אחרים מצליחים בו.
  • לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות שיכולות להפוך את הביצוע ליותר קל ואפקטיבי.
  • לתרגל שוב ושוב עד שהמשימה הופכת לטבעית וקלה יותר עבורך.
  • לבקש משוב ולשפר את הדרך שבה אתה מבצע את המשימה.
  • לפתח סקרנות ולמצוא עניין בלמידת מיומנויות חדשות.
כאשר משנים את הגישה ורואים כל משימה כאתגר ולא כמטלה שיש להיפטר ממנה, קל יותר להתמיד, להשתפר ולמצוא עניין גם בדברים שבעבר היו נראים משעממים או בלתי נסבלים.
איך לנהל עסק עסקים איך לנהל עובדים לתרגל להתמיד מבצע עסק איך לאהוב לנהל להצליח לעשות ניהול עובד אהבה איך לאהוב איך לאהוב משימות אפורות איך להצליח איך להצליח לעשות איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות איך למצוא איך למצוא עניין איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לנהל עסק איך לנהל עסקים איך לעשות איך לעשות בעסק משימות שנואות אימון אימון למנהלים אימון לעסקים אימונים אתה לא אוהב בעסקים הצלחה כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לאהוב לאהוב משימות לאהוב משימות אפורות להצליח להצליח לעשות להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות להתאמן למה אתה לא אוהב למנהלים למצוא למצוא עניין למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לנהל עסק לנהל עסקים לעשות בעסק משימות שנואות לעשות דברים מנהל מנהלים מנטור מנטור למנהלים מנטורים מנטורינג משימה משימות משימות אפורות משימות עסקיות משימות שנואות ניהול ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עסק ניהול עסקי ניהול עסקים עובד עובדים עסק עסקים שעמום
דחיינות, נטייה לדחות דברים, דוחה דברים, התמודדות עם דחיינות, גורמים לדחיינות, טיפול בדחיינות, דחיינות כרונית, דרכי טיפול בדחיינות, להפסיק לדחות דברים, מס הכנסה, דוחות כספיים, דוחה משימות
דחיינות, נטייה לדחות דברים, דוחה דברים, התמודדות עם דחיינות, גורמים לדחיינות, טיפול בדחיינות, דחיינות כרונית, דרכי טיפול בדחיינות, להפסיק לדחות דברים, מס הכנסה, דוחות כספיים, דוחה משימות
... הצורך לדחות משימות ולהתמודד עם נטייה זו, וכן כיצד אפשר לטפל ולמנוע את הדחיינות. אליעד מדבר על הסיבות לדחיינות, הקשיים הכרוכים בה, והדרכים השונות להתמודד עם המצב. במהלך השיחה ניתנות דוגמאות מעשיות, כמו התמודדות עם משימות עסקיות ומצבים שבהם הדחיינות עלולה להיווצר. מהי דחיינות ומהם הגורמים לה? דחיינות, כפי שמוסבר, אינה רק התנהגות של דחיית משימות, אלא גם תוצאה של ...
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
... למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה איך לגרום לעובדים לעשות את מה שאתה רוצה מתוך הרגל? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות מנהלים ומעסיקים רבים היא כיצד ניתן לשכנע עובדים לפעול בצורה מסוימת, ואף לגרום להם לבצע פעולות מסוימות ... העומד מאחורי יצירת הרגלים, ואת הדרכים הפרקטיות ליישם זאת על עובדים במקום העבודה. הרגל הוא פעולה שחוזרת על עצמה פעמים רבות, עד שהיא הופכת לפעולה ... באופן טבעי, משום שהוא כבר רגיל לעשות זאת. מה צריך לעשות כדי שעובדים יתרגלו לפעולה מסוימת? כדי ליצור הרגל אצל עובדים, אליעד מציין שני תנאים מרכזיים: העובד צריך לבצע את הפעולה מספר רב של פעמים. העובד צריך להאמין שהפעולה מועילה לו, או לפחות שאי - עשיית הפעולה תגרום לו נזק או אי - נוחות. ברגע שהעובד מבצע את הפעולה מספיק פעמים מתוך ההבנה שהיא מועילה לו או מתוך ... עד שהוא מתרגל לפעולה והופך אותה להרגל קבוע. כיצד מתמודדים עם עובדים שלא עושים מה שמבקשים מהם? לדוגמה, מנהל שרוצה שהעובדים יבדקו תמיד מה הם מוסרים ומה הם מקבלים, עלול להיתקל בקושי כאשר העובדים אינם מבצעים זאת. כאן אליעד מציע להבין מדוע בכלל קיימת התנגדות מצד העובד. אליעד מסביר שההתנגדות קשורה לעובדה שהעובד התרגל לקבל שכר ללא קשר ישיר ומחייב לפעולות מסוימות. כלומר, המשכורת נתפסת אצל העובד כמובנת מאליה, והפעולות הנוספות שהמנהל דורש ממנו נתפסות כלא מחויבות. מכאן נובע שהעובד יעדיף שלא להתאמץ מעבר לנדרש, משום שהוא לא רואה קשר ישיר בין ... אין אילוצים חיצוניים כמו חוקים סוציאליים, ניתן היה פשוט לפטר עובד שלא עושה מה שנדרש ממנו, וכך לייצר מוטיבציה טבעית אצל שאר העובדים לפעול בצורה רצויה מתוך פחד לאבד את
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
לשכנע מישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים?
... לשנות את דעתו, איך להשפיע על מישהו? יעוץ ארגוני, קבלת החלטות בארגון, לגרום למישהו לשנות את דעתו, איך להשפיע על אנשים? איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? איך לשנות את דעתו של אדם כשהוא בטוח ... היא מחייבת בעיות, אפשר לשאול אותו על ההיגיון שמאחורי הדעה הזו ולהצביע על האפשרויות השונות. למשל, אם מישהו טוען שצריך לפטר עובד מסוים, אפשר לשאול אותו כיצד ישלם את המחיר ... שמועות על חוסר תקווה, יש להציג את המצב באופן אמין ולומר להם שחשוב להבין שהבעיה לא תמיד חסרת פתרון, אלא נובעת לעיתים מהתנהלות לא נכונה. ניתן להסביר ששיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות יכולים לשפר את המצב. איך לתמרן את הארגון ולהניע אותו לפתרונות? לשינוי חשיבה בארגון, על המנהל להעביר מסר ברור ומחובר למציאות. במקום להתעמת עם ... משותף. אם מישהו טוען שאין תקווה, אפשר להראות לו שדווקא שיתוף פעולה יכול להוביל לשיפור. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים איך להתמודד עם אדם שמרגיש שהוא בטוח ... בעיות? במקרים שבהם אדם מביע דעה כלשהי, אפשר להדגיש את הקונפליקט שיכולה לגרום הדעה הזו. לדוגמה, אם מישהו אומר שצריך לפטר עובד מסוים, כדאי לשאול אותו על ההיגיון מאחורי זה, ואז להצביע על האפשרויות השונות. ניתן לשאול איך תשלם את המחיר של המהלך, מהן ההשלכות אם תפטר את העובד הזה ואחרים. אם אדם מציג עמדת אין פתרון, ... כדאי להעמיד את המצב בצורה שתהיה אמינה ומבוססת. אפשר להראות שחשוב להכיר בכך שלפעמים הבעיה אינה חסרת פתרון, אלא נובעת מהתנהלות לא נכונה של אנשים בתוך הארגון. ניתן להציג את זה באופן חיובי, ולומר לאנשים שעם שיתוף פעולה ושיפור ההתנהלות, המצב יכול להשתפר. איך לתמרן את ... ניתן להציג את הדעות השונות ולתת הזדמנות לפתרונות יצירתיים מבלי להתסיס את האווירה. הכוונה ארגונית קבלת החלטות בארגון ניהול עובדים תגמול עובדים ש: איך מתמודדים עם אדם שהוא טוען איזשהו ... לדעת. אליעד: לא, עדיף להגיד פורמאלית תקשיבו האמת היא שאפשר ואם זה לא יצליח זה בגלל שיש פה סוסים טרויאנים שדופקים את העבודה ששמים מקלות בגלגלים, שעובדים ברבע כוח סוס בעשירית כוח סוס וכשאתם רואים מישהו שעובד בחצי כוח סוס שמתבטל שזה וזה הוא אחראי לכישלון ... זה בגללו, כל פעם כשאתה רואה מישהו שמבלבל את המוח הוא אויב שלכם. ש: רק בגללו או גם בגללו? אליעד: רק בגללו 100% שאם הוא היה עובד תקין מסודר מזמן המצב היה טוב, לא רק בגללו ... כמה כסף יש לך אתה תאבד את כל הכסף נכון, תגיד לו אותו דבר יש מוצר יש רעיון, יש לקוחות יש זה ויש זה הכל לפי הספר אמור לעבוד מה לעשות אם יש חלקים בגוף שהם דופקים את העבודה לא עושים לא זה ולא זה, אתה אומר לו זה לא משנה כמה ננהל את זה נכון יש אנשים שדופקים את המערכת. ולהגיד לו ... אז זהו זה בדיוק מה שצריך לעשות לגרום לכך שהנורמליים יעצרו את הגיהאדיסטים האלה ואולי יהיה להם את התעוזה את היכולת את הכוח לעשות דבר זה, פשוט לא קולטים מתעלמים לגמרי. אליעד: אז אולי ... סתם נגיד בקטע של תגמול אם נגיד היה תגמול קבוצתי אם התגמול היה קבוצתי אז לכולם היה אינטרס לפקח על כולם. ש: כן זאת אחת המשימות אני לא יודע בדיוק איך להגדיר את זה למשל. אליעד: ...
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים
ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? עובדים מלשינים, הלשנת עובדים, פייסבוק בעבודה, לגלוש בעבודה, לשון הרע בעבודה, גניבה בעבודה, הלשנה בעבודה, אימון מנהלים האם נכון לעודד עובדים לדווח על אחרים במקום העבודה? אחת השאלות החשובות שעלו בשיחה היא האם נכון וכדאי לעודד עובדים לדווח על עבירות והתנהגות לא ראויה של עובדים אחרים. אליעד כהן מתייחס לנושא זה לעומק, ומסביר שביסוד השאלה עומדים מספר שיקולים: ראשית, אליעד מבהיר שיש להבחין בין המונח הלשנה למונח דיווח. המילה הלשנה ... וגם על התנהגות שפוגעת בחברה בצורה עקיפה, כמו גלישה בפייסבוק או שימוש באינטרנט שלא לצורך במהלך שעות העבודה. לדוגמה, אם עובד רואה שעובד אחר גונב ציוד או כסף, הוא מחויב לדווח לממונים עליו. זה ברור ומקובל על רוב האנשים. לעומת זאת, כאשר מדובר בשימוש לא ראוי בזמן העבודה, כמו גלישה בפייסבוק או שימוש אישי אחר באינטרנט, נוצרת מחלוקת. אליעד מדגיש שבסופו של דבר, כל שימוש בזמן עבודה לצרכים אישיים הוא סוג של גניבת זמן מהמעביד, ולכן יש לראות זאת בחומרה דומה לגניבה כספית. האם לדווח על כל עבירה, קטנה או גדולה, זה נכון? אליעד טוען שכאשר ההנהלה יוצרת מצב שבו העובדים מפחדים כל הזמן שילשינו עליהם, נוצר אקלים בעייתי בעבודה. מצד שני, הוא מסביר שיש חשיבות לכך שהעובדים ידעו שהם נמצאים תחת פיקוח, כדי שיימנעו מלכתחילה מהתנהגות לא רצויה. הוא מציין שכאשר עובד חושש שילשינו עליו, הדבר אומר בדרך כלל שהוא יודע שהוא עושה משהו לא בסדר. עובד שמרגיש שלם עם ההתנהגות שלו לא צריך לחשוש מדיווחים. הוא נותן דוגמה מוחשית: אם עובד לוקח כסף באופן ישיר מהארנק של עובד אחר, ברור שמדובר בעבירה חמורה וכולם יסכימו שצריך לדווח על כך. אבל אם העובד מתבטל או גולש באינטרנט באופן לא מורשה, גם אז הוא גונב - הפעם זמן, שזה בעצם שווה לכסף. מדוע במקרה כזה העובדים פחות מתלהבים לדווח? אליעד מסביר שזה נובע מתפיסה שגויה של חומרת העניין, למרות שמבחינה כלכלית אין הבדל. מה הבעיה ביצירת אווירה של חשש במקום ה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק אינטגרלי מהצלחה הגדולה של הארגון, הוא ישאף לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על האינטרס הכללי של החברה ורגיש לחשיבות ה
יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
... למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות איך לשאול שאלות בלי לגרום ללחץ ולשקרים? לפעמים אנו נמצאים במצב שבו אנו רוצים לקבל מידע מאדם אחר כמו עובד, בן זוג או ילד, אבל חוששים ששאלת השאלה תגרום לו ... גם במילים וגם בטון, את ההכרה בכך שכל תשובה תתקבל בלי ביקורת שלילית אוטומטית. לדוגמה, מנהל ששואל עובד למה הוא איחר לעבודה - אם הוא מראש החליט שהאיחור אינו מוצדק, השאלה תיאמר בטון שיפוטי והעובד כנראה ירגיש מותקף וישקר או ימצא תירוצים. לעומת זאת, אם המנהל חושב בתוכו שייתכן שיש סיבה מוצדקת, שהעובד אולי אפילו צודק, העובד ירגיש זאת בשאלה ויוכל להיות כנה יותר. מה לעשות ... שאלות שקשה לנו להתמודד עם תשובותיהן? אם אנו יודעים שקשה לנו לשמוע תשובה מסוימת, כדאי להתאמן פנימית על קבלה של כל תשובה אפשרית מראש, גם אם היא ... ולבקר את עצמו בצורה שלילית וקשה, כך יהיה לו קשה לשאול שאלות בצורה לא שיפוטית לאחרים. לכן, עבודה על קבלה עצמית וחוסר שיפוטיות פנימית מובילה ליכולת ... ללא תנאי איך נוצרת הסיטואציה שבה מפחדים לשאול שאלה? לפעמים רוצים לדעת מידע מסוים ממישהו - עובד, בן זוג, ילד, או כל אדם אחר. עולה חשש שאם נשאל ... לתשובה כנה היא להכין את עצמך פנימית לקבל גם את התשובה הגרועה ביותר, ובו בזמן להמשיך לאהוב ולכבד את האדם השני. הדגמה דרך שאלה לילד: האם הכנת ... את האמת בלי לייצר עימות, הצד השני עלול להרגיש בכך ולהיות מוכן יותר לשתף פעולה. דוגמה עם עובד שמאחר לעבודה: למה איחרת? מנהל עשוי לשאול את עובדיו למה איחרת לעבודה? כאשר בפועל, בלב שלו הוא כבר כועס ומניח שהאיחור לא מוצדק. אם השאלה נאמרת מתוך תחושה שאיחורים אינם נסלחים, העובד מרגיש אוטומטית מותקף. במצב כזה סביר שהעובד ימצא תירוצים, ישקר, או ינסה להגן על עצמו בכל דרך אפשרית כדי לא להיענש. לעומת זאת, אם המנהל אומר לעצמו: אולי קרה לעובד משהו מוצדק, אולי זה בכלל בסדר, אני באמת רוצה להבין, השיחה תתחיל אחרת לגמרי. השאלה תיאמר בטון פחות מאשים, העובד ירגיש בנוח להודות באמת (אולי הוא נתקע בפקק, אולי יש לו בעיה משפחתית), והמנהל יוכל להתייחס ברוגע למצב האמיתי במקום לעורר מתיחות. ... מכן, אפשר לשקול מהם הצעדים הבאים - אך ברגע של שאילת השאלה, הקשב מופנה לבירור המציאות העובדתית באופן נקי משיפוטיות. מה קורה כשהצד השני כבר נכנס ללחץ מעצם העובדה שיש שאלה? יש מקרים שבהם האדם השני, מרוב שהוא מורגל ... אם אדם רגיל להאשים ולשפוט את עצמו ללא רחמים, הוא יתקשה לקבל אחרים בלי שיפוטיות. לכן, עבודה פנימית של חוסר שיפוט עצמי - כלומר, היכולת לסלוח ...
ניהול עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי, איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן? עמידה ביעדים ובמשימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, עמידה ביעדים ובלוחות זמנים
ניהול עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי, איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן? עמידה ביעדים ובמשימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, עמידה ביעדים ובלוחות זמנים
ניהול עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי, איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן? עמידה ביעדים ובמשימות, ניהול עובדים , יעוץ למנהלים, עמידה ביעדים ובלוחות זמנים איך לנהל עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי? כאשר יש עובד שמבטיח הבטחות ולא מקיים אותן, מנהלים רבים מוצאים את עצמם מתוסכלים מחוסר יכולתו של העובד לעמוד במשימות בזמן. אליעד כהן מציע שיטה יסודית ומפורטת כיצד להתמודד עם עובדים כאלה. מה הסיבות המרכזיות לכך שעובד לא עומד במשימה שהבטיח? אליעד כהן מסביר שיש שלוש סיבות עיקריות לאי - ביצוע משימות מצד עובדים: העובד לא רוצה לבצע את המשימה (חוסר רצון). העובד לא יכול לבצע את המשימה (חוסר יכולת או משאבים). העובד לא יודע כיצד לבצע את המשימה (חוסר ידע או מיומנות). לדוגמה, עובד שהבטיח להכין מסמך עד הערב, וכששאלו אותו מדוע לא ביצע את המשימה, ענה שהיה עסוק. לאחר מכן הבטיח שוב ... אך שוב לא עמד בהתחייבות. הסיבות להפרת הבטחות כאלה עשויות להשתנות, ועל המנהל לזהות מהי הסיבה המדויקת לכך שהעובד אינו עומד במשימה. כיצד לחקור עובד בצורה נכונה ולגרום לו לומר את האמת? כאשר מנהל שואל
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים?
ניהול עובדים, איך לגרום לעובדים שלך לרצות שהעסק שלך יצליח? איך לגרום לעובד לעבוד? לתמרץ עובדים, לתגמל עובדים, ניהול משאבי אנוש, איך לגרום לעובדים להקשיב לך? איך לגרום לעובדים למכור? מהי ערבות הדדית של עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים לרצות בהצלחת העסק שלך? כל מנהל שואף שהעובדים שלו יתייחסו לעסק כאילו הוא שלהם, שירצו שהעסק יצליח בדיוק כמוהו. החלום האולטימטיבי של כל בעל עסק הוא שהעובד לא רק יבצע את תפקידו, ... על הצלחת החברה. השאלה החשובה ביותר היא: כיצד יוצרים מצב שבו לעובדים באמת אכפת מהעסק שלך? למה לך אכפת מהעסק יותר מאשר לעובדים? לך אכפת מהעסק כי הוא שלך, ואתה נהנה ... אתה מרוויח כסף, סטטוס, או כל סוג של תועלת אישית אחרת מהצלחת העסק. לעובדים שלך ... תועלת ישירה וברורה כזאת, ולכן, באופן טבעי, האכפתיות שלהם כלפי העסק נמוכה בהרבה. כדי לשנות את זה, עליך להבין את המניעים והצרכים של העובדים שלך. מדוע יחס אישי לעובדים חשוב להצלחת העסק? העובדים שלך ... אליך כאל בוס בלבד, מישהו שנותן להם כסף בתמורה למינימום הכרחי של עבודה. לעומת זאת, כאשר אתה ...
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך? הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת. למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות? אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד העובד ואומר לו: אל תקשיב לו, אל תקשיב לו. ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל העובד תמריץ שלילי להקשיב. כאשר המנהל אומר ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: משימות עסקיות, למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משימות עסקיות, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, אימון אישי למנהלים, מאמן אישי לנוער בתחום משימות עסקיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 19:22:22 - wesi1