אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות?

כאשר אדם מנהל עסק, הוא עשוי להיתקל במשימות שהוא לא אוהב או שמרגיש שאין לו עניין בהן. לפעמים, המשימות הללו נתפסות כנטל או ככאלה שהוא חייב לבצע אותן על מנת להתקדם בעסק, אך הן לא מעוררות בו תשוקה. לדוגמה, ייתכן שהוא מבין שהוא צריך לנהל את העובדים טוב יותר, אך הוא נמנע מלעשות זאת משום שהוא לא בטוח אם הוא עושה זאת בצורה נכונה.

למה אנשים נמנעים ממשימות מסוימות בעסק?

הסיבה המרכזית לכך שאנשים נמנעים למשימות מסוימות בעסק היא שהם מבצעים אותן מתוך חוסר ברירה. כאשר אדם נדרש לבצע משימה שאינה מעניינת אותו, הוא לא רואה בה אתגר או הזדמנות להתפתחות, אלא חובה שיש להיפטר ממנה. הוא יכול להיות מרגיש שהוא מבצע את המשימה בצורה רשלנית כי אין לו את הידע או הכישורים כדי להצליח בה. התוצאה היא שהוא לא נהנה מהמשימה, והיא הופכת לנעולה ומעיקה.

המשמעות של חוסר השקעה בשיפור מיומנויות

נניח לדוגמה אדם שלא אוהב לבשל. הוא טוען כי האוכל שהוא מכין גרוע, אך הסיבה לכך היא שהוא לא משקיע בלמידה או בשיפור היכולות שלו בבישול. אם הוא היה משקיע בלימוד טכניקות בישול נוספות, היה יכול לשפר את יכולתו, ולא היה מרגיש כך כלפי המשימה. כך גם בעסקים: אם אדם לא משקיע בלימוד ושיפור היכולת לנהל עובדים, למכור, לתמחר או לבצע כל משימה אחרת בעסק, הוא ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה לא טובה. ברגע שהוא לא מוצא את המשמעות או ההנאה במשימה, הוא יימנע ממנה.

איך להפוך משימות משעממות למעניינות?

כדי להפוך משימות שאינן מעניינות אותך למעניינות, עליך לשנות את הגישה כלפי המשימה. במקום לראות בה חובה שיש להיפטר ממנה, כדאי לראות בה הזדמנות ללמידה והתפתחות אישית. כאשר אדם מתחיל לראות את המשימות כאתגרים ללמוד ולהתמקצע בהם, הוא יכול להפוך כל משימה לאתגר מעניין. לדוגמה, אם אתה עסוק בהיבטים עסקיים שאינך מבין בהם, התמקדות בלמידה ושיפור יכולה להפוך את המשימה לאתגר חיובי.

איך להתאמן על שיפור מיומנויות ניהול?

כדי לשפר את ביצוע המשימות שאתה פחות אוהב, חשוב לעבור שלב של התנסות אקטיבית במיומנויות שקשורות למשימה. אם אתה לא אוהב לנהל עובדים, אתה יכול להתחיל לקרוא על תחום הניהול ולגלות כיצד אחרים מצליחים בניהול צוותים. בנוסף, ניתן לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות שיכולות להפוך את המשימה לקלה יותר ויעילה יותר. ככל שתתרגל את המשימה שוב ושוב, היא תיהפך לטבעית יותר עבורך, ויכולת הביצוע שלך תשתפר.

החשיבות בשיפור עצמי ובפיתוח מיומנויות

כדי להפוך למשפיען בעסק, עליך להפסיק לראות משימות כנטל או כעונש. כאשר אתה משנה את הגישה שלך ומתייחס לכל משימה כאתגר לשיפור אישי ומקצועי, תוכל להרגיש שבאמת התקדמת והשתפרת. הפוקוס יהיה על למידה וגדילה, ולא רק על סיום המשימה.

בהצלחה!
איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות?

כאשר אדם מנהל עסק, עליו לבצע משימות מסוימות כדי לקדם את העסק, אך לעיתים הוא לא מעוניין לבצע אותן. הסיבה לכך היא שהוא אינו בטוח שהוא מבצע אותן נכון או שהן פשוט אינן מעניינות אותו. לדוגמה, אם עליו לנהל עובדים אך אינו מיומן בכך, הוא עלול להימנע מכך בטענה שהוא לא יודע כיצד לעשות זאת נכון.

למה אנשים נמנעים ממשימות מסוימות בעסק?

הסיבה העיקרית לכך שאנשים לא אוהבים לבצע משימות מסוימות היא שהם עושים אותן מתוך חוסר ברירה. הם אינם רואים בכך אתגר או אפשרות להתפתחות אלא רק חובה שיש להיפטר ממנה. התוצאה היא שהם מבצעים את המשימה בצורה לא טובה, ולכן הם גם לא נהנים ממנה.

נניח שמישהו לא אוהב לבשל וטוען שהוא מבשל אוכל גרוע. כאשר בודקים את הסיבה, מגלים שהוא לא משקיע בלמידה ובשיפור יכולות הבישול שלו, ולכן התוצאה אינה מספקת. אותו הדבר קורה במשימות העסקיות - אם אדם לא מנסה להשתפר בניהול עובדים, שיווק או כל תחום אחר, הוא לא ייהנה מהמשימה, ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה גרועה וינסה להתחמק ממנה.

איך להפוך משימות משעממות למעניינות?

כדי להצליח במשימות שאינן מעניינות אותך, עליך לשנות גישה ולראות בהן הזדמנות ללמידה והתפתחות:
  • במקום לראות את המשימה כמשהו שחייבים לסיים ולהיפטר ממנו, חשוב לראות בה תחום חדש ללמוד ולהתמקצע בו.
  • יש להתמקד בלמידה ושיפור - אם אתה יודע לתקן מזגנים, נסה ללמוד כיצד למכור שירות תיקון מזגנים בצורה הטובה ביותר.
  • הצב לעצמך מטרה: להיות לא רק טוב בביצוע עבודתך אלא גם בניהול, שיווק, תמחור ושאר היבטי העסק.
  • גלה את ההיגיון מאחורי המשימה - ככל שתבין את המבנה שלה ואת הדרך לבצע אותה ביעילות, כך תמצא בה עניין.
  • התייחס למשימה כאתגר לשיפור אישי ומקצועי ולא כעונש שנכפה עליך.
איך להתאמן על שיפור משימות עסקיות?

כדי להשתפר במשימות שאתה פחות אוהב, עליך להתנסות בהן בצורה אקטיבית:
  • לקרוא על התחום ולהבין כיצד אחרים מצליחים בו.
  • לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות שיכולות להפוך את הביצוע ליותר קל ואפקטיבי.
  • לתרגל שוב ושוב עד שהמשימה הופכת לטבעית וקלה יותר עבורך.
  • לבקש משוב ולשפר את הדרך שבה אתה מבצע את המשימה.
  • לפתח סקרנות ולמצוא עניין בלמידת מיומנויות חדשות.
כאשר משנים את הגישה ורואים כל משימה כאתגר ולא כמטלה שיש להיפטר ממנה, קל יותר להתמיד, להשתפר ולמצוא עניין גם בדברים שבעבר היו נראים משעממים או בלתי נסבלים.
להצליח הרגלים משימות משעממות התנסות מיומנויות ניהול תכלית הנאה אימון למנהלים משקיע דחיינים התקדמות אהבה איך לאהוב איך לאהוב משימות אפורות איך להצליח איך להצליח לעשות איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות איך למצוא איך למצוא עניין איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לנהל עסק איך לנהל עסקים איך לעשות בעסק משימות שנואות אימון אימון למנהלים אימון לעסקים אימונים אתה לא אוהב הצלחה כיצד לנהל עובדים לאהוב לאהוב משימות לאהוב משימות אפורות להצליח להתאמן למה אתה לא אוהב למנהלים למצוא למצוא עניין למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות לנהל לנהל את העובד לנהל עובד לנהל עובדים לנהל עסק לנהל עסקים מנהל מנהלים מנטור מנטור למנהלים מנטורים מנטורינג משימה משימות משימות אפורות משימות עסקיות משימות שנואות מתי לנהל את העובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עסק ניהול עסקי ניהול עסקים עובד עובדים עסק עסקים שעמום
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת. אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון, כדאי לומר: אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח. בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות. מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות? כשמבקשים מה
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג בחוצפה גלויה, כאשר הוא מתפרץ על מנהל הייצור לעיני כל העובדים לאחר שנדרש להישאר לשעות נוספות. העובד אמר למנהל: אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. המקרה מעלה מספר שאלות ניהוליות מורכבות. האם המנהל טעה כאשר פנה לעובד בנוכחות עובדים אחרים? אליעד מצביע על טעות שנעשתה מצד מנהל הייצור בכך שהוא פנה לעובד באופן פומבי ולא שוחח איתו בצד, בפרטיות. לפי אליעד, היה עדיף שהמנהל ישוחח עם העובד באופן אישי כדי לאפשר לו לקבל את הבקשה בנחת ובלי לחץ חברתי. לדבריו, כאשר המנהל מבקש מהעובד להישאר מול כולם, הוא לוקח סיכון ש
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
... לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה איך מנהלים נכון עובדים ויוצרים מוטיבציה בארגון? ניהול עובדים אפקטיבי מתבסס על ההבנה העמוקה של הרצונות, האינטרסים והאמונות של כל עובד בנפרד. על פי אליעד כהן, הדרך להצליח בניהול ולהניע עובדים אינה מתמקדת בהכרח בפתרונות נקודתיים כמו העלאת שכר או תמריצים כספיים בלבד. במקום זאת, הדגש הוא על הבנת הפסיכולוגיה של העובד, להבין מה באמת מניע אותו לעבוד טוב יותר, בצורה יעילה ואפקטיבית לאורך זמן. האם כסף באמת יוצר מוטיבציה בקרב עובדים? אליעד כהן מסביר שאמנם שכר גבוה הוא כלי נפוץ ליצירת מוטיבציה, אך הוא לא תמיד יעיל לאורך זמן. למשל, עובד שמקבל שכר גבוה מדי עלול להגיע למצב שבו כבר לא ירגיש צורך לעבוד או שירצה לעזוב כי כבר השיג את מטרתו הכלכלית. בנוסף, עובד יכול להישאר לא מרוצה גם אם יקבל העלאת שכר, כי הבעיה האמיתית שלו לא תמיד קשורה לכסף, אלא לרצונות אחרים שלא מתמלאים, כמו תחושת ערך, הכרה, הערכה מהמשפחה, או תחושת משמעות בחיים. איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים? אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא רק כמי שמבצע משימות מסוימות עבור הארגון. לכל אדם יש מערכת רצונות מגוונת, שלפעמים גם סותרים אחד את השני. למשל, עובד עשוי לרצות להיות מוערך בקרב עמיתיו לעבודה או במשפחתו. במצב כזה, אפשר ליצור סביבה שבה העובד ירגיש מוערך באמצעות פעולות חברתיות, הענקת מתנות למשפחה עם לוגו החברה, או יצירת אירועים שיגרמו לעובדים להרגיש משמעותיים ומוערכים יותר, גם ללא קשר ישיר לכסף. האם רצון העובד תמיד ברור? לא תמיד העובדים יביעו את רצונם בצורה ברורה. לפעמים ה
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל ... גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח את הצוות באופן כללי מבלי להזכיר שמות ספציפיים, ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, באופן פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם? האם יש דרך אחרת להשיג את אותה מוטיבציה ללא הסיכון של פגיעה ברגשות העובדים? לדוגמה, עובד עלול להיעלב אם אינו מוזכר בשמו באירוע שבו מציינים עובדים אחרים, וייתכן שיחשוב שלא מעריכים את תרומתו. במקרים כאלה, עדיף להימנע מאזכור שמות ספציפיים באירועים פומביים, ולגשת באופן אישי לאותו עובד מאוחר יותר ולהביע בפניו את ההערכה הספציפית. מה לעשות כשהעובד נותן תשובות לא ענייניות? דוגמה נוספת שאליעד הציג מתייחסת למקרה בו עובד מסוים נותן תשובות מעורפלות או לא מקצועיות. השאלה היא כיצד להעיר לו בצורה שתוביל לשיפור בתפקוד מבלי ליצור קונפליקט מיותר. במקרה כזה, אליעד מציע לבצע את השלבים הבאים: ראשית, לבדוק האם קיימת סיבה מוצדקת לכך שהעובד לא נותן תשובות מדויקות. אולי
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים מה גורם לסכסוכים בעסק משפחתי? אחד הנושאים המורכבים ביותר בניהול עסק משפחתי הוא העבודה המשותפת עם בני המשפחה. כאשר עובדים עם בני משפחה בעסק משפחתי, נוצר לעיתים קרובות קונפליקט בין הצורך לשמור על הרמוניה משפחתית לבין דרישות הניהול של העסק. אליעד כהן מסביר שהדבר העיקרי שגורם לבעיות וקונפליקטים במשפחה כאשר עובדים יחד הוא אי הבנת המהות של היחסים הכפולים - מצד אחד יחסים עסקיים, מצד שני יחסים משפחתיים. האם נכון להעסיק בני משפחה בעסק? אליעד כהן מתייחס לשאלה אם נכון להעסיק בני משפחה בעסק, והוא מדגיש שהשאלה הזו היא כמו לשאול אם להעסיק את עצמך בעסק של עצמך. לדבריו, זה תלוי תמיד במטרות שלך. כלומר, חשוב להבין מה מטרת ההעסקה - האם זו מטרה עסקית או מטרה משפחתית? כאשר מדובר במטרה עסקית בלבד, צריך להתנהל על פי קריטריונים מקצועיים בלבד, אך אם המטרה היא גם רגשית או משפחתית, המצב שונה לחלוטין. האם יש קונפליקט בעבודה עם בני משפחה? אליעד מסביר שלפעמים יש צורך שהמנהל ישחק את תפקיד השוטר הרע, כלומר, יעמוד בקונפליקט מסוים עם העובדים שלו, כולל בני משפחתו. הדבר יכול ליצור בעיות, כיוון שיש רגעים שבהם עליך לשדר לבן המשפחה שהעסק חשוב יותר ממנו, מה שעלול לפגוע בקשר המשפחתי. לעומת זאת, יש מצבים שבהם המשפחה צריכה להפגין אחדות כלפי חוץ נגד גורם שלישי, ולכן העבודה המשותפת דווקא יכולה לחזק את הקשר המשפחתי. למה
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
... לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים איך לשכנע בראיון בתקשורת כמו ... של אליעד כהן, אשר ניתח ראיון טלוויזיוני של משה כחלון בערוץ 2, מול רינה מצליח, לקראת הבחירות לכנסת בשנת 2015. המטרה של הניתוח היא להדגים כיצד פוליטיקאי או מנהל יכול להצליח בראיון בתקשורת, וכיצד להימנע מטעויות נפוצות. כיצד נכון ... הוא ייכשל כמו יאיר לפיד. אליעד מדגיש שזו טעות חמורה, מכיוון שכחלון מראש מכין את הציבור לכישלון. אסור לדבר על אפשרות של כישלון מראש, אלא רק להדגיש כיצד ההצלחה תיראה. כיצד להתמודד עם יריבים פוליטיים באופן אגרסיבי? ... התייחס לנתניהו ואמר הוא לא הפריע לי ברפורמת הסלולר. אליעד ממליץ על ניסוח חזק יותר: הצלחתי לגרום לנתניהו לא להפריע לי. בצורה כזו, הוא לוקח קרדיט מלא על ההצלחה ומשדר מסר של כוח ומנהיגות. מדוע חשוב להגיב להאשמות ... תמיד תגרום למנחה ולצופים להזדהות איתך ברמה האישית. דבר בגוף ראשון ותימנע מלדבר בשם אחרים. איך לשכנע בראיון בתקשורת? כיצד להתמודד עם שאלות קשות בראיון? אימון אישי לפוליטיקאים איך לדבר בביטחון בראיון? איך ...
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
... העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים למה עובד מתפטר למרות שקיבל את מה שרצה? כאשר עובד מודיע שהוא מתפטר, זה עשוי להפתיע במיוחד אם לכאורה הוא קיבל לאחרונה את כל מה שביקש. אליעד כהן מסביר כי כשעובד אומר קיבלתי את מה שאני רוצה, המנהל יכול לטעות כשהוא מניח שזה באמת כל מה שהעובד רצה. לפעמים העובד אומר שהוא רוצה העלאה בשכר או תפקיד חדש, וכאשר הוא מקבל זאת, הוא עדיין מתפטר. הסיבה לכך היא שהרצון הגלוי של העובד (אני רוצה יותר כסף) לא בהכרח מבטא את הרצון העמוק יותר שלו. אולי מה שהעובד באמת רוצה הוא תחושת משמעות, או הכרה, או אולי בכלל תנאים אחרים לחלוטין שהוא לא חשף בפני המנהל. לדוגמה, אם עובד מקבל העלאה בשכר וגם תפקיד בכיר יותר ועדיין מחליט לעזוב, יתכן שהוא מרגיש שהתפקיד החדש גדול עליו, או ... את גבולות היכולת שלו להשיג תנאים טובים יותר לפני שהוא עוזב. איך מבררים את הסיבה האמיתית להתפטרות של עובד? כאשר עובד אומר שהוא עוזב בגלל סיבה כמו סיבות משפחתיות, חשוב לבדוק שתי שאלות עיקריות שאליעד מדגיש שוב ושוב: האם הסיבה שהוא מציין נכונה? האם הסיבה מחייבת את התוצאה? לדוגמה, אם עובד טוען שהסיבה להתפטרות היא סיבות משפחתיות, המנהל יכול לשאול: אם הייתי נותן לך עכשיו עוד כסף, או אפילו מענק מיוחד, האם היית נשאר? אם העובד משיב שכן, אז הסיבה המשפחתית כנראה לא הייתה מחויבת המציאות, אלא רק תירוץ לכסות על סיבה אחרת. אם העובד מתעקש שהסיבה היא משפחתית, אפשר לנסות לברר עוד יותר לעומק: מה בדיוק המצב המשפחתי? מה הבעיה הספציפית? אולי אנחנו יכולים לעזור לך לפתור אותה?. אם יתברר שאפשר לעזור לו בבעיה המשפחתית, והעובד עדיין בוחר לעזוב, אז ברור שיש משהו אחר מאחורי ההתפטרות. אליעד מדגיש שלעיתים העובד משתמש בטיעון ההתפטרות כתכסיס במשא ומתן, כדי לבדוק כמה הוא חשוב לחברה ועד כמה החברה מוכנה להשקיע בו. במקרים כאלו, מנהל שיגיב מהר ויראה התעניינות אמיתית יכול אולי למנוע את ההתפטרות, אבל גם עלול לתת לעובד כוח מוגזם. איך הזמן שבו מזמנים את העובד לשיחה משפיע על הרגשתו? לפי אליעד כהן, עצם התגובה המהירה להתפטרות עשויה לשדר לעובד שהוא חשוב מאוד לחברה. כך למשל, אם עובד מודיע שהוא עוזב, וה
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
... מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה? אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר את דעתו ומנסה להימנע ככל האפשר מעימותים, מה שגורם לו להיות לא יעיל בניהול העובדים שלו. כדי לפתור את הבעיה, אליעד מסביר שצריך תחילה להבין למה בכלל אותו אדם מפחד להיכנס לעימותים. מהו הגורם המרכזי לפחד מעימות? לדברי אליעד, עלינו לברר אם מקור הפחד הוא ספציפי לעובדים, ספקים ולקוחות או שזהו פחד כללי יותר מעימותים עם כל האנשים. אם אותו אדם מגלה שהפחד שלו מעימותים הוא רק כלפי אנשים שהוא תלוי בהם, כמו עובדים, ספקים או לקוחות, סימן שהגורם הוא הפחד לאבד את התועלת ... מעימותים עם כל אדם, אז כנראה שמקור הפחד עמוק יותר, קשור לחשש מתגובות שליליות, מתגובה של כעס, דחייה או איבוד הערכה מצד אנשים. מה יכול לקרות אם נעביר ביקורת על עובדים וספקים? כדי להבין לעומק את הפחד, אליעד ממליץ לאדם לשאול את עצמו שאלות ספציפיות, כמו: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם הוא יעביר ביקורת לעובדים? האדם צריך לדמיין את התרחיש הכי גרוע, למשל שעובד יתפטר או שספק יעזוב אותו. כיצד מתמודדים עם פחד שהעובד או הספק יעזבו? בשלב הבא, אליעד ממליץ לבחון אם הפחד הזה הוא מוצדק. לדוגמה, אם העובד באמת יתפטר אם יעירו לו, או שזאת רק השערה מוגזמת. האדם ... ללמוד להעביר ביקורת באופן מתון, תוך הקפדה על מתינות, הסבר הגיוני, והימנעות מהקצנות. כשהאדם מעביר ביקורת רגועה ומנומקת, הסיכוי לתגובה קיצונית יורד משמעותית. אם העובד או הספק יקבל את הביקורת בצורה הגיונית ומאוזנת, גם הסיכוי שהוא יחליט לעזוב את העבודה פוחת. כמו כן, אליעד מציין שהאדם עצמו צריך ללמוד לקבל ביקורת ... ביקורת לאחרים בצורה רגועה ומדויקת יותר. במילים אחרות, אם האדם יידע להסתכל על עצמו באופן מאוזן ולא להיבהל מביקורת, הוא באופן טבעי יצליח להעביר את הביקורת לעובדים שלו בלי פחד. אליעד מסכם את הניתוח בכך שעל האדם לפתור תחילה את בעיית היחס שלו לביקורת עצמית, ואז ללמוד כיצד לבקר אחרים בצורה מאוזנת, וכך יפתור גם את הפחד שלו מעימותים. איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? מה לעשות אם העובד נפגע מהביקורת? כיצד להתמודד עם פחד מעימות? ניהול עובדים ללא פחד מעימותים איך לא לפחד מביקורת עצמית? ...
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
... השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות למה אנשים מקטרים על אחרים בעבודה? אנשים רבים נוהגים לקטר ולהתלונן על אחרים במסגרת העבודה, בין אם מדובר בעובדים, ספקים, לקוחות או שותפים עסקיים. לפי אליעד כהן, כאשר אדם מגיע עם תלונות רבות על אנשים אחרים, למשל לקטר על עובד או לקוח, יש לכך סיבה פסיכולוגית עמוקה שמניעה אותו לפעול כך, גם אם האדם עצמו לא מודע לכך באופן מלא. אליעד מציג את הניתוח דרך דוגמה מפורטת, שבה אדם מסוים מקטר על העובד שלו בפני השותף העסקי, ומציג אותו באור שלילי מאוד, אף מעבר למצב בפועל. מה קורה כשאדם מנפח את התלונה שלו? אליעד מסביר שכאשר אדם בוחר לנפח את התלונות, למשל להגזים ולומר שהעובד שלו בן אדם בעייתי, מניאק וכדומה, אף על פי שאולי המציאות אינה כזו קיצונית, זה סימן שהוא מנסה להרוויח משהו מהמצב. במילים אחרות, האדם שמקטר מאמין באופן לא מודע ... דווקא בפני השותף ולא בפני העובד עצמו? למה הוא מנפח את התלונות בצורה מוגזמת ולא מספר פשוט את העובדות? מה המטרה הסמויה שלו בהצגת העובד באור כל כך שלילי? האם תלונה היא בעצם דרך להגן על הדימוי העצמי? לפי אליעד כהן, במקרים רבים התלונות המוגזמות נועדו לשמש מנגנון הגנה על האגו של האדם שמקטר. כאשר האדם נתקל במצב בעייתי עם עובד או לקוח ואינו מצליח להתמודד עם הסיטואציה בכוחות עצמו, עולה אצלו תחושה של חוסר מסוגלות או של חולשה. במקום להודות שאולי הוא אינו יודע כיצד להתמודד עם הבעיה, הוא פונה לשותף העסקי שלו ומתלונן בפניו באופן מוגזם. כך, הוא מנסה להעביר את האחריות למישהו אחר, וגם להציג את העובד או הלקוח כאשם עיקרי. בדרך כלל, כשהאדם עושה זאת, הוא מראש מנסה להצדיק את חוסר יכולתו להתמודד לבד. כלומר, בתוך תוכו, הוא חושש שהשותף העסקי יחשוב עליו שהוא לא מקצועי או לא מסוגל להתמודד לבד, ולכן הוא מתגונן מראש ומציג את הצד השני כאשם וכבעיה המרכזית. מה באמת האדם רוצה כאשר הוא מקטר? אליעד מדגיש נקודה חשובה מאוד: כשאדם משמיץ עובד או לקוח בצורה מוגזמת בפני שותף, הוא מחפש הסכמה וחיזוק לעמדתו. אם האדם היה בטוח לחלוטין שהעובד הוא אכן בעייתי, הוא לא היה זקוק לאישור או הסכמה מהשותף. הצורך באישור ובחיזוק מעיד על כך שבתוך תוכו הוא דווקא לא בטוח שהעובד או הלקוח אכן כל כך גרוע. לכן הוא זקוק לאישור חיצוני שיצדיק את עמדתו. זה מצביע על קונפליקט פנימי - האדם עצמו חושב עמוק בפנים שהעובד או הלקוח לא כל כך גרוע, או שהוא מבין שהבעיה האמיתית היא חוסר היכולת שלו להתמודד עם המצב. ולכן, כשהוא משמיץ, הוא מנסה להרגיש טוב יותר עם עצמו ולהסיר את תחושת ... מתאר תהליך שנעשה במסגרת האימון והייעוץ העסקי, בו האדם מתבקש תחילה להכיר במניעים שלו. תחילה יש לברר: את מי בדיוק הוא נוטה להשמיץ ולמה? באילו סיטואציות התופעה הזו חוזרת על עצמה? האם הוא נוהג כך רק עם שותף ... - אם אחד מהם נתקל בבעיה עם עובד או עם לקוח, עליו לומר ישירות שהוא אינו מסתדר עם אותו אדם במקום להוסיף השמצות מיותרות. הרעיון הוא לקחת אחריות אמיתית ולא להעביר את האשמה לאחרים, להכיר בכך שהבעיה ... מאחריות. למה אנשים משמיצים עובדים? איך להתמודד עם תלונות בעבודה? מהי ביקורתיות יתר? איך לקחת אחריות בעסקים? מהו אימון עסקי למנהלים? כיצד להימנע מהתקפה כהתגוננות? איך להפסיק להתלונן ולהתחיל להתמודד? ...
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
... לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם הוא מה שאתה רוצה ... צריך את החלש. מה שאומר, שעליך לשדר לצד השני שאתה החזק ושהוא החלש. ואפשרי לעשות את זה, גם על ידי זה שכאשר הצד השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה להרשים אותך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצר לזוגיות, מטפל רב תחומי, ייעוץ אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 08_08_2025 השעה 05:35:56 - wesi1