אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
האם כדאי לפטר עובדים או להשקיע בהגדלת ההכנסות?

אליעד כהן דן לעומק בסוגיה חשובה מאוד בניהול עסק: האם עדיף לפטר עובדים או שעדיף דווקא להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד מדגיש שההחלטה הזו אינה פשוטה כפי שנדמה והיא דורשת התבוננות מעמיקה והסתכלות אסטרטגית רחבה. הנקודה המרכזית שאליעד מבהיר היא שהמטרה הבסיסית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר כסף. מכיוון שכך, השאלה המרכזית צריכה להיות לא רק איך לצמצם הוצאות, אלא גם כיצד אפשר להגדיל את ההכנסות בצורה המקסימלית.

לדוגמה, אליעד מתייחס לעסק שיש בו עובדים עודפים, לכאורה נראה הגיוני לפטר אותם כדי לחסוך את עלויות השכר שלהם. אבל הוא מסביר שכדי לקבל החלטה נכונה באמת, יש להתבונן לא רק בצד ההוצאות אלא גם בצד ההכנסות העתידיות. הוא נותן דוגמה קונקרטית לכך: אם מפטרים עובד שהעלות שלו היא מאה אלף שקלים בחודש, חוסכים באופן מיידי הוצאה חודשית קבועה, אבל מצד שני חייבים לשאול האם הכסף שנחסך כתוצאה מהפיטורים באמת יוכל לשמש להשקעה שתביא הכנסה גדולה יותר. אליעד מסביר שאם הכסף שחוסכים מהפיטורים לא מושקע בדרך שתביא הכנסות גבוהות יותר בעתיד, אז בעצם העסק לא באמת התקדם, אלא רק הקטין הוצאות בלי להגדיל את הרווחיות הכוללת.

מהם השיקולים הנכונים בפיטורי עובד בעייתי?

אליעד גם נותן דוגמה נוספת של עובד שנתפס כבעייתי, אולי כזה שעושה רעש, צועק או מפריע לעבודה השוטפת בעסק. לכאורה, התגובה האינסטינקטיבית של מנהל היא לפטר אותו כדי להימנע מאי - נעימות וכאוס בארגון. אך אליעד ממליץ לעצור לרגע ולשאול מה האמת האובייקטיבית: האם באמת כדאי לפטר את העובד או שאולי משתלם יותר לדבר איתו, לנסות להבין מה גורם להתנהגות שלו ולמצוא פתרון יעיל יותר. לדוגמה, הוא אומר שאולי יהיה משתלם יותר להשקיע כמה שעות של שיחות איתו כדי לפתור את הבעיה מהשורש, במקום לפטר אותו ולחפש עובד חדש שאולי יעלה יותר כסף ויצריך משאבים וזמן נוספים לגיוס ולהכשרה.

אליעד מסביר שהטעות הגדולה ביותר של מנהלים רבים היא לפעול מתוך האגו או מתוך הרגש, במקום להתבונן על המצב בצורה אובייקטיבית. הוא נותן דוגמה נוספת לכך באמצעות משל על אנשים דתיים שלא מתגרשים בקלות, מכיוון שהם מאמינים שהכל מגיע מאלוהים, ולכן גם קונפליקטים או קשיים הם משהו שיש לקבל או לעבוד עליו. בדומה לכך, מנהל עסק צריך להבין שהשאלה החשובה היא לא "איך אני מרגיש" או "האם העובד מציק לי, " אלא מה הדרך הכי יעילה ואפקטיבית להגדיל את הרווחיות של העסק.

כיצד לקבל החלטות ניהוליות בצורה אובייקטיבית ולא רגשית?

אליעד מתייחס לעוד דוגמה ואומר שבכל פעם שנכנסים לעסק, חייבים לחשוב עליו כאילו זו הפעם הראשונה: אלו המשאבים שיש, אלו העובדים, וכך הלאה. הוא מדגיש שאסור להיתקע בעבר, למשל לחשוב שהעובד תמיד היה בעייתי ולכן בהכרח ימשיך להיות בעייתי בעתיד. במקום זאת, חייבים לבדוק את המצב העכשווי בצורה אובייקטיבית לחלוטין: האם כרגע העובד תורם לעסק? האם כרגע יש דרך להפוך את העובד לפרודוקטיבי יותר? אם כן, אולי עדיף להשקיע מאמץ נוסף ולפתור את הבעיה...
איך להגדיל לבדוק אינסטינקט בעיות כבוד זמן ללא מקום מספרים אמת שיקולים רגשיים בעסקים תחושות איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך מרוויחים כסף איך עושים כסף אימון אימון למנהלים אימון לעסקים אימון עסקי אימון עסקים אימונים הגדלת הכנסות הגדלת רווחיות הגדלת רווחים הוצאה הוצאות הוצאות ניהול הכנסה הכנסות הקטנת הוצאות יותר כסף ייצור הכנסה כסף להגדיל הכנסות להגדיל רווחיות להגדיל רווחים להיות מיליונר להיות עשיר להרוויח להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתאמן להתעשר לייצר הכנסה למנהלים לנהל לנהל נכון לנהל עובד לנהל עובדים לנהל עסק לנהל עסקים לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לפטר לפטר עובד לפטר עובדים מנהל מנהלים ניהול ניהול נכון ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עסק ניהול עסקים עובד עובדים עסק עסקים פיטורי עובד פיטורי עובדים פיטורים רווחיות
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה ... פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם? האם יש דרך אחרת להשיג את אותה מוטיבציה ללא הסיכון של פגיעה ברגשות העובדים? לדוגמה, עובד עלול להיעלב אם אינו מוזכר בשמו באירוע שבו מציינים עובדים אחרים, וייתכן שיחשוב שלא מעריכים את תרומתו. במקרים כאלה, עדיף להימנע מאזכור שמות ספציפיים באירועים פומביים, ולגשת באופן אישי לאותו עובד מאוחר יותר ולהביע בפניו את ההערכה הספציפית. מה לעשות כשהעובד נותן תשובות לא ענייניות? דוגמה נוספת שאליעד הציג מתייחסת למקרה בו עובד מסוים נותן תשובות מעורפלות או לא מקצועיות. השאלה היא כיצד להעיר לו בצורה שתוביל לשיפור בתפקוד מבלי ליצור קונפליקט מיותר. במקרה כזה, אליעד ... ראשית, לבדוק האם קיימת סיבה מוצדקת לכך שהעובד לא נותן תשובות מדויקות. אולי
תקיעות בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית
תקיעות בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית
... בחיים, אימון לחיים, אימון עסקי, אימון ליזמים, הקמת עסק, פריצה עסקית, פריצת דרך, יזמות עסקית, מוטיבציה לעסקים, קושי בעסקים, אימון למוטיבציה, תקיעות בעסק, מטרות בעסק, הגשמה עסקית למה אנשים מרגישים תקועים ולא מצליחים להגשים מטרות עסקיות? אנשים רבים חווים תחושה של תקיעות בחיים ובעסק, ומתקשים להשיג את המטרות שהם קבעו לעצמם, למרות שהם יודעים בדיוק מה הם רוצים לעשות. התופעה הזאת מתבטאת בכך שלמרות שיש לאדם תוכניות, מטרות ורצונות ברורים, הוא עדיין ... מהי הדרך לצאת מתקיעות ולהתחיל לפעול להגשמת המטרות? לפי אליעד, כדי לפרוץ את החסימה ולהתחיל לבצע פעולות שמובילות למימוש מטרות עסקיות ואישיות, על האדם לבצע סדרה של פעולות מחשבתיות ברורות. הוא מציג שיטה של שאלות פשוטות ומדויקות שכל אדם צריך לשאול את עצמו כדי להבין לעומק את הסיבות לחוסר הפעולה. השלב הראשון הוא לזהות בדיוק מה הפעולות שהאדם רוצה לעשות ואינו עושה. למשל, אם יש לאדם עסק חדש והוא רוצה להתקשר ללקוחות פוטנציאליים, עליו לשאול את עצמו מדוע הוא לא מבצע את השיחות האלה. בשלב הבא, עליו לשאול את עצמו שתי שאלות עיקריות: אילו דברים טובים יקרו ... למשל, האדם עשוי להימנע מלהתקשר ללקוח מתוך פחד מדחייה, או מתוך חשש שאם יתקשר והלקוח יביע עניין, זה יחייב אותו להמשיך בתהליך העסקי שהוא עדיין לא מוכן לו לגמרי. איך להתמודד עם הפחדים והחששות שמעכבים הגשמה עסקית? כדי להתמודד עם פחדים אלה, על האדם לברר באופן ברור ומדויק מה הדברים השליליים שהוא חושש מהם במידה ויבצע את הפעולה. אליעד מסביר לדוגמה את המצב של בחורה שרוצה ... החסרונות של אי - פעולה, ואז להחליט באופן מושכל. לסיכום: איך יוצאים מתקיעות ומתחילים להגשים מטרות? לסיכום, כדי לצאת מתקיעות עסקית ולהתחיל להגשים מטרות, האדם צריך להבין לעומק את הפחדים שלו, את היתרונות והחסרונות של הפעולות שהוא דוחה, ולהבין שפעולה מעשית, אפילו לא מושלמת, עדיפה על פני חוסר פעולה. רק על ידי התמודדות אמיתית עם החששות, האדם יוכל להגיע לפריצת דרך עסקית ולמימוש עצמי אמיתי. איך לצאת מתקיעות עסקית? כיצד מתמודדים עם פחד מהצלחה? איך מתמודדים עם דחיינות בעסקים? האם עדיף לפעול ולהיכשל או לא לפעול כלל? איך יוצרים פריצת דרך עסקית? איך להתמודד עם חשש מהתחייבות? מה הסיבות האמיתיות לדחיית פעולות עסקיות? ...
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
... לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה איך הפחד משפיע על ההחלטות העסקיות שלנו? הסיבה המרכזית שגורמת לאנשים לקבל החלטות לא נכונות בעסקים, לפי אליעד כהן, היא הפחד. אדם יכול לרצות להקים עסק, להיות עצמאי, אך בפועל הוא מוצא עצמו בוחר במסלול של לימודים או תעסוקה אחרת, רק בגלל הפחד להתמודד עם האפשרות של כישלון עסקי. הפחד הזה, בין אם הוא מודע ובין אם הוא תת - מודע, גורם לאנשים לבחור בדרך שנראית להם כתעודת ביטוח - דרך שתאפשר להם להרגיש שהם עדיין במסלול בטוח גם אם החלום העסקי לא יתגשם. אליעד מדגיש שכדי להפסיק לפחד, אדם חייב להכיר בכך שהפחד הזה קיים אצלו ולהבין באמת לעומק את המהות של הפחד ושל ההחלטה שהוא לוקח בעקבותיו. מדוע אנשים בורחים מלפתח את העסק שלהם? אליעד מסביר שלרוב, אנשים מפחדים לקחת אחריות מלאה על העסק שלהם. כדוגמה, הוא מביא אדם שחלם להקים עסק, אך הלך ללמוד לתואר אקדמי מתוך מחשבה שאם העסק לא יצליח, לפחות תהיה לו אפשרות נוספת לפרנסה. אליעד אומר שהאדם הזה לא באמת הלך ללמוד מתוך רצון אמיתי, אלא כי פחד מכישלון בתחום העסקי. אם אותו אדם לא היה מפחד להיכשל בעסק, הוא לא היה מרגיש צורך ללמוד לתואר. מכאן הוא מדגים כיצד אדם יכול לשכוח את הסיבה המקורית שגרמה לו לפעול - הפחד - ולהתחיל לתרץ תירוצים שונים שיסבירו את הבחירה שלו, במקום להודות שפשוט פחד. איך להפחית את הפחד מכישלון בעסקים? כדי להתמודד עם פחד מכישלון, אליעד מסביר שיש צורך להכיר בכך שקיים סיכוי אמיתי להיכשל. הוא לא ממליץ להתעלם מהסיכון, אלא ... להבין לעומק שהמשמעות של הכישלון לא באמת כל כך חמורה. ברגע שאדם מבין שהערך העצמי שלו אינו תלוי בהצלחת העסק, הוא משתחרר מהפחד, או לפחות מפחית אותו משמעותית, ויכול להתחיל לפעול באופן פרקטי לפיתוח העסק. איך קבלת החלטות לקויה משפיעה על העסק? אחד ההסברים המרכזיים של אליעד הוא שהקושי לקבל החלטות בעסק נובע מתחושת חוסר הבהירות לגבי האפשרויות השונות. הוא מביא דוגמה מעשית של אדם שהתלבט אם לפתוח סניף נוסף לעסק שלו או להשקיע בשיפור הסניף הקיים. במקום לחשוב מה יהיה הכי טוב באופן כללי, אליעד מציע להתמקד תחילה במה שמוחייב. כלומר, להתחיל לבדוק מה ההוצאות ההכרחיות והחיוניות, כמו שיווק ופרסום, שכן אם לא תפרסם את העסק, לא יהיה משנה כמה תשקיע בשיפור המוצר או המקום - הלקוחות פשוט לא יגיעו. הוא מסביר שעליך קודם כל להבין מה המחויב, כלומר, מה הדבר שהוא הכרחי ביותר כרגע עבור העסק. אחרי שפתרת את המחויב, תוכל לעבור להשקעות אחרות שהן בגדר אפשריות או משניות. לדוגמה, אם אין לך מספיק לקוחות בגלל חוסר בפרסום, אז ...
ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
... לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי למה עדיף ללמד אדם לדוג מאשר לתת לו דגים? הנושא המרכזי שאליעד כהן מציג הוא השאלה הידועה: האם עדיף ... זה. הוא מתייחס לדוגמה של פרשן כדורגל שמעולם לא היה שחקן או מאמן. לפעמים אנשים ישאלו מאיפה יש לו ביטחון לדבר אם הוא בעצמו לא עשה את זה?. אך אליעד מסביר שביטחון זה יכול לנבוע פשוט ... זאת. לכן, אדם שרוצה ללמוד תחום מסוים צריך בדרך כלל מדריך או מאמן שגם יודע לבצע את הפעולה, וגם יכול לפרק את התהליך, להסביר אותו בצורה מדויקת וברורה, ולהתאים את ההסבר לצרכים ... הישגים גבוהים לבין יכולת ללמד אחרים. כדי לבחור מורה, יועץ, מאמן או מטפל בצורה נכונה, יש לבדוק לא רק את ההישגים שלו בתחום, אלא בעיקר את יכולתו לנתח את התהליך, להסביר אותו, להתאים ... של מי שמדבר. יכול להיות פרשן כדורגל שמעולם לא היה שחקן או מאמן, ובכל זאת יש לו הבנה תיאורטית שמאפשרת לו להסביר היטב מה קורה על המגרש. ש: ומה עם הביטחון של הפרשן לדבר על נושא ... מה שהוא רוצה, והקהל עשוי להקשיב לו גם אם הוא טועה. אבל עצם העובדה שהוא לא שיחק כדורגל בעצמו לא אומר בהכרח שהוא טועה. ייתכן שבכל זאת יש לו הבנה טובה של התחום. מהו הרעיון המרכזי? ... ללמד אותך לדוג דגים זה הכל, זה שמישהו נגיד לדוגמה הצליח בעסקים זה לא אומר שהוא יודע ללמד אותך לעשות עסקים זה לא מחויב. ובמה זה תלוי בעד כמה אותו דייג דגים יודע לנתח את התהליכים והתת תהליכים והתת תהליכים של ... אליעד: שמה? ש: שיש פרשני כדורגל שלא היו שחקנים או לא היו מאמנים וכאילו תמיד אני שואל את עצמי מאיפה יש להם את הביטחון בכלל להסביר דבר כזה, בעצם אמרתי רגע אני אשים לב. אליעד: לא ... לעניין. אליעד: לא מה שאמרת זה, נכון אתה אמרת שלמרות שהוא לא מאמן עדיין יכול להיות שהוא מדבר לעניין זה נכון רק עניתי על מאיפה יש להם את הביטחון, מי אמר שיש להם ביטחון אוקי. ...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים איך נכון לקבל החלטה על מיקום העסק? אליעד כהן מסביר כיצד לקבל החלטות עסקיות נכונות, בדגש על שאלת המיקום שבו יינתן השירות: האם לעבוד מהבית או להגיע לבית הלקוח. הוא פותח את ההסבר בהבהרה שהשאלה עצמה לא מנוסחת נכון, והדרך ... לחשוב עליה היא דרך זווית אחרת לגמרי - לא מתוך המיקום שבו העסק נמצא אלא מתוך התועלת הכלכלית ביחס למאמץ. הגישה הנכונה, לפי אליעד, היא לשאול את עצמך: איך אוכל להרוויח כמה שיותר כסף עם כמה שפחות מאמץ?. הוא מדגיש שאין משמעות למיקום כשלעצמו (בבית או מחוץ לבית), אלא ... הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח. איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך? אליעד מסביר את השיקול המרכזי ... ולכן המחיר חייב להיות גבוה יותר. הוא נותן דוגמה מעשית: אם את עובדת מהבית וגובה 100 שקלים, ובמקרה שאת מגיעה לבית הלקוח את רוצה לגבות 500 שקלים, אסור לך ... מה החשיבות של התמקדות בתועלת ולא במיקום? אליעד מסביר שלכל עסק יש כמה שיקולים חשובים, אך השיקול החשוב ביותר צריך להיות תמיד התועלת לעומת העלות. כל ... לא פשוטה כמו שהיא נראית, אלא תלויה מאוד בתנאים הספציפיים של העסק ושל המצב שלך. איך לדעת אם מחיר השירות מתאים ללקוח? אליעד מדגיש שלא תמיד יש להתחשב במה ... דרך נקודת המבט שלך בלבד. ייתכן שעבור הלקוח, הנוחות שווה הרבה יותר כסף ממה שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה. סיכום עקרונות לקבלת החלטות עסקיות נכונות העקרונות המרכזיים שמציע אליעד לקבלת החלטות עסקיות, הם: קביעת מחיר לפי עלות - תועלת - לא לפי תחושות אישיות או השוואות לא רלוונטיות. החלטה על מיקום העסק לפי מה שמביא לך את הרווח המקסימלי במינימום מאמץ. תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית ... אליעד ממליץ לאמץ גישה מעשית, חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם רווחים, לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך? החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ביותר לעסק? המשתתפת שואלת אם על העסק שלה להיות מבוסס בבית או אם עליה לצאת לבתים של אנשים. אליעד מתחיל להסביר שהיא שואלת את השאלה לא נכון, ומסביר שלהצלחה עסקית יש קשר בעיקר למאמץ הכללי ולתועלת שמתקבלת מהעבודה. השאלה הנכונה היא
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
שיווק באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט
... באינטרנט, למכור באינטרנט, מכירות באינטרנט, יעוץ שיווקי, אימון שיווקי, אימון עסקי, יעוץ עסקי, מכירות דרך האינטרנט מהן הדרכים ליצור תוכן ... ברורות בשלב מוקדם ולהימנע מהסברים לא הכרחיים. שיווק באינטרנט מכירות באינטרנט יצירת תוכן שיווקי כיצד לתפוס תשומת לב של לקוח שיווק וייעוץ עסקי ...
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
... מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות למה אנשים מקטרים על אחרים בעבודה? אנשים רבים נוהגים לקטר ולהתלונן על אחרים במסגרת העבודה , בין אם מדובר בעובדים, ספקים, לקוחות או שותפים עסקיים. לפי אליעד כהן, כאשר אדם מגיע עם תלונות רבות על אנשים אחרים, למשל לקטר על עובד או לקוח, יש לכך סיבה פסיכולוגית עמוקה שמניעה אותו לפעול כך, גם אם האדם עצמו לא מודע לכך באופן מלא. אליעד מציג את הניתוח דרך דוגמה מפורטת, שבה אדם מסוים מקטר על העובד שלו בפני השותף העסקי, ומציג אותו באור שלילי מאוד, אף מעבר למצב בפועל. מה קורה כשאדם מנפח את התלונה שלו? אליעד מסביר שכאשר אדם בוחר לנפח את התלונות, למשל להגזים ולומר שהעובד שלו בן אדם בעייתי, מניאק וכדומה, אף על פי שאולי המציאות אינה כזו קיצונית, זה סימן שהוא מנסה להרוויח משהו מהמצב. במילים אחרות, האדם שמקטר מאמין באופן לא מודע שההשמצה תעזור לו או תעשה לו טוב בצורה כלשהי. הוא ממשיך ומסביר שישנן שאלות שחשוב לשאול כאשר מנתחים מקרה כזה: למה האדם בוחר לקטר דווקא בפני השותף ולא בפני העובד עצמו? למה הוא מנפח את התלונות בצורה מוגזמת ולא מספר פשוט את העובדות? מה המטרה הסמויה שלו בהצגת העובד באור כל כך שלילי? האם תלונה היא בעצם דרך להגן על הדימוי העצמי? לפי אליעד כהן, במקרים רבים התלונות המוגזמות נועדו לשמש מנגנון הגנה על האגו של האדם שמקטר. כאשר האדם נתקל במצב בעייתי עם עובד או לקוח ואינו מצליח להתמודד עם הסיטואציה בכוחות עצמו, עולה אצלו תחושה של חוסר מסוגלות או של חולשה. במקום להודות שאולי הוא אינו יודע כיצד להתמודד עם הבעיה, הוא פונה לשותף העסקי שלו ומתלונן בפניו באופן מוגזם. כך, הוא מנסה להעביר את האחריות למישהו אחר, וגם להציג את העובד או הלקוח כאשם עיקרי. בדרך כלל, כשהאדם עושה זאת, הוא מראש מנסה להצדיק את חוסר יכולתו להתמודד לבד. כלומר, בתוך תוכו, הוא חושש שהשותף העסקי יחשוב עליו שהוא לא מקצועי או לא מסוגל להתמודד לבד, ולכן הוא מתגונן מראש ומציג את הצד השני כאשם וכבעיה המרכזית. מה באמת האדם רוצה כאשר הוא מקטר? אליעד מדגיש נקודה חשובה מאוד: כשאדם משמיץ עובד או לקוח בצורה מוגזמת בפני שותף, הוא מחפש הסכמה וחיזוק לעמדתו. אם האדם היה בטוח לחלוטין שהעובד הוא אכן בעייתי, הוא לא היה זקוק לאישור או הסכמה מהשותף. הצורך באישור ובחיזוק מעיד על כך שבתוך תוכו הוא דווקא לא בטוח שהעובד או הלקוח אכן כל כך גרוע. לכן הוא זקוק לאישור חיצוני שיצדיק את עמדתו. זה מצביע על קונפליקט פנימי - האדם עצמו חושב עמוק בפנים שהעובד או הלקוח לא כל כך גרוע, או שהוא מבין שהבעיה האמיתית היא חוסר היכולת שלו להתמודד ... הוא מנסה להרגיש טוב יותר עם עצמו ולהסיר את תחושת האשמה או האחריות מהכתפיים שלו. כיצד מתמודדים נכון עם הנטייה להשמצות? אליעד מתאר תהליך שנעשה במסגרת האימון והייעוץ העסקי, בו האדם מתבקש תחילה להכיר במניעים שלו. תחילה יש לברר: את מי בדיוק הוא נוטה ... אליעד מסכם את המקרה בעזרת דוגמה אמיתית שהסתיימה בהסכמה בין שני שותפים: להימנע בעתיד מהשמצות יתר. השותפים הגיעו למסקנה ברורה - אם אחד מהם נתקל בבעיה עם עובד או עם לקוח, עליו לומר ישירות שהוא אינו מסתדר עם אותו אדם במקום להוסיף השמצות ... עם בעיות באופן ישיר וברור. רק כך האדם יכול להתקדם ולהשתפר באופן אמיתי ולא להמשיך להיתקע במעגל שלילי של השמצות ובריחה מאחריות. למה אנשים משמיצים עובדים? איך להתמודד עם תלונות בעבודה? מהי ביקורתיות יתר? איך לקחת אחריות בעסקים? מהו אימון עסקי למ
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
... לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם הוא מה שאתה רוצה שהצד השני יחשוב עליך, בהיבט של מי צריך את מי. ומההיבט הזה, בדכ החלש צריך את החזק ולא החזק צריך את ... החזק ושהוא החלש. ואפשרי לעשות את זה, גם על ידי זה שכאשר הצד השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה להרשים אותך במשהו מסוים, כגון לדוגמה שהוא מספר לך כמה הוא גדול חזק וכולי, במקרה שכזה, עליך לא להראות לו שאתה מתלהב ...
איך לגרום לעובד לא להסיר אחריות? בקשת עדכון לסטאטוס משימה מעובד, איך לדבר נכון עם עובד? איך לשאול עובד שאלה? איך לנהל עובדים? הסרת אחריות של עובד, אימון למנהלים, ניהול עובדים, הסרת אחריות של עובדים, לקיחת אחריות של עובדים, יעוץ למנהלים, אימון עסקי
... לגרום לעובד לא להסיר אחריות? בקשת עדכון לסטאטוס משימה מעובד, איך לדבר נכון עם עובד? איך לשאול עובד שאלה? איך לנהל עובדים? הסרת אחריות של עובד, אימון למנהלים, ניהול עובדים, הסרת אחריות של עובדים, לקיחת אחריות של עובדים, יעוץ למנהלים, אימון עסקי שאלה: מה לעשות אם כאשר אתה שואל את העובד שלך לקבל ממנו סטאטוס על ביצוע המשימה שלו, זה גורם לו לחשוב כאילו לקחת את האחריות אליך על ביצוע המשימה שלו וזה גורם לו להסיר מעצמו אחריות? לדוגמה: אתה שואל את העובד שלך, מה קורה עם התקלה שיש אצל לקוח X. ואז העובד מעדכן אותך. ואז לפעמים העובד שלך מפרש את זה ששאלת אותו לגבי התקלה אצל הלקוח, כאילו העברת את המשימה אליך. כי כאשר מישהו מעביר אליו ... לפני שהוא מעביר אותה אליו. אז מה לעשות במקרה שכזה, כדי לא לגרום לעובד שלך להסיר מעצמו אחריות? תשובה: אחרי שאת מברר עם העובד שלך את סטאטוס המשימה שלו, תמיד תבהיר ותחזיר את המשימה אליו. לדוגמה: אוקיי, אז איך אתה ממשיך לטפל בזה? ... זה לא משום שהמשימה עברה אליך, אלא שהמשימה עדיין באחריותו של אותו עובד. ...
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
... עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך למה קשה לאנשים לבקש כסף מלקוחות ואיך לפתור את הבעיה? הסיבה לכך שאנשים מתקשים לבקש כסף עבור עבודתם או שירותיהם מתחילה מהספק שיש להם לגבי הערך ... ללקוחותיהם. פעמים רבות, האדם אינו בטוח שהמוצר או השירות שהוא מעניק באמת מצדיקים את התשלום, ולכן הוא מרגיש אי - נוחות גדולה כאשר מגיע הרגע לבקש כסף. אליעד כהן מדגיש שהבעיה נובעת מאמונות והנחות יסוד פנימיות שצריך לבדוק אותן לעומק כדי להבין מאיפה הן מגיעות. הוא נותן דוגמה פשוטה: אדם שעושה עבודה מסוימת אך לא מבקש עליה כסף. ישנן שתי אפשרויות מרכזיות שבגללן האדם אינו מבקש את התשלום: האפשרות הראשונה היא שאותו אדם כלל לא חשב לבקש כסף, כלומר, הרעיון לבקש תשלום כלל לא עלה בדעתו. האפשרות השנייה היא שהוא חשב על האפשרות לבקש, אבל הוא העריך שאם יבקש כסף, ייגרם לו נזק כלשהו - הלקוח עלול להפסיק להגיע, ... חוסר נוחות, או יחווה תחושת אשמה על כך שהוא דורש תשלום. אליעד מסביר שכדי להבין לעומק את הבעיה, צריך קודם כל לברר האם אכן עלתה בכלל המחשבה לבקש כסף. אם האדם מודע לכך שהוא צריך לבקש אבל נמנע מכך, עליו לבדוק מדוע הוא נמנע ומה הוא חושב שיקרה בעקבות הבקשה. לדוגמה, אם מישהו נותן שירות ייעוץ להורים ולא מבקש כסף, ייתכן שהסיבה היא החשש שהלקוחות לא ישובו אליו אם ידרוש תשלום. הוא חושב שאולי ההורים חושבים שהייעוץ ניתן בחינם, ושהם יכעסו או יפסיקו לבוא אם הוא יבקש כסף. במקרה זה, הפתרון מתחיל בבדיקה של אמיתות ההנחות האלה. אליעד מציע לבדוק האם באמת נכון שאם יבקשו כסף, הלקוחות יפסיקו להגיע. אולי דווקא הפוך הוא הנכון, ודווקא כאשר מבקשים כסף באופן ברור ומדויק, הלקוחות יעריכו יותר את ... האדם בטוח לחלוטין שהמידע והשירות שהוא מספק הם אמיתיים, מדויקים, מועילים ומייצגים את האמת בצורה אובייקטיבית - אין שום סיבה לחוש אי - נוחות בלבקש כסף. לדוגמה, אליעד כהן נותן דוגמה על אדם שנותן ייעוץ לגבי ילד שמפריע להורים בשעות הצהריים. אם האדם לא בטוח שהייעוץ שלו אכן יעזור, הוא עלול להרגיש רע לבקש על זה כסף. אבל אם הוא מבין שהמידע שהוא נותן להורים נכון ... מה עושים במקרה שבו לא בטוחים בתוצאה? בעיה נוספת שעלתה בדיון היא מצב שבו נותן השירות אינו בטוח בתוצאה הסופית. במקרים כאלה אנשים רבים נמנעים מלבקש כסף משום שהם חושבים שהתשלום הוא רק עבור התוצאה ... חיובית כבר במפגש הראשון. במקרה כזה, על האדם להבין שהלקוח משלם עבור התהליך כולו, עבור ההשקעה, הזמן, והידע שנמסרו. אם האדם ברור לחלוטין לגבי העובדה שהוא סיפק את המידע הכי אמיתי, מדויק, ונכון ... עצמה היא פעולה הכרחית ובעלת ערך. כך בדיוק עם ייעוץ או שירות מקצועי - התהליך עצמו הוא בעל ערך בפני עצמו. כיצד להתגבר על הפחד לבקש תשלום ולדרוש כסף בביטחון? אליעד כהן מדגיש שהפתרון המרכזי לבעיה ... עם מה שהוא מציע, עליו לבדוק מדוע הוא לא שלם. ברגע שאדם יגלה בבירור שהמידע והשירות שהוא מספק אמיתיים לחלוטין, הוא לא ירגיש יותר אי - נוחות לבקש כסף, מכיוון שהוא יודע שהלקוח קיבל את השירות הטוב ... לתת את השירות הכי נכון ואמיתי שהיה מסוגל לתת, ואז הוא מפסיק להרגיש רגשות אשם או בושה על התוצאה. לסיכום, אליעד מדגיש שוב שהמפתח לפתרון הקושי לבקש כסף טמון בהבנת האמת: אדם צריך לבדוק את ההנחות הפנימיות שלו לעומק, לוודא שהוא שלם לחלוטין עם מה שהוא נותן, ואז הוא יוכל לבקש כסף מלקוחות בצורה נינוחה ובטוחה, ללא כל תחושת אי - נעימות. איך לבקש כסף מלקוחות? מתבייש לבקש תשלום, מה לעשות? האם לגיטימי לדרוש תשלום לפני מתן תוצאה? למה אני מרגיש לא בנוח לבקש כסף? איך למכור את עצמי בביטחון? ייעוץ
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, אימון אישי לימודים, קאוצינג ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.1699 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 07:51:59 - wesi1