... תקין, ולא דרשו שום תשלום, מכיוון שלא עשו שום עבודה. הם אפילו הדגישו ללקוחה את המזל שלה שלא נפלה בפח של טכנאי נוכל. מדוע הטכנאים מרגישים מוצדקים
לרמות את הלקוחות? אליעד כהן מבהיר נקודה חשובה ... ספציפית בניתוח הזה. באותה צורה, טכנאי גז יכול לחשוב שגם הלקוח משלם לו על ידע וזמן ולא רק על החלפה ממשית של הבלונים. מה תפקיד הלקוח במקרים של
רמאות מצד נותני שירות? אליעד מצביע על כך שגם ... הוא מציין שבתוכנית הטלוויזיה, הלקוחה לא בדקה מראש מה עלות השירות או לא דרשה לדעת מראש מה בדיוק הטכנאי עושה. היא למעשה הזמינה את המצב שבו הטכנאי
מרמה אותה, בכך שלא התעניינה או לא בדקה דברים ... גם אם לא הייתה בעיה או לא הייתה עבודה ממשית. אליעד מסביר שאם מראש היה ברור לטכנאי שהוא מקבל תשלום על השירות והזמן, לא הייתה נוצרת אצלו מוטיבציה
לרמות , והבעיה הייתה נמנעת. כיצד ניתן למנוע מקרי
רמאות? לסיום, אליעד מדגיש שתי דרכים מרכזיות להפחתת מקרי
הרמאות מצד נותני השירות: שהלקוח יעריך מראש את ... שלא תהיה הצדקה לשקר כדי להרוויח כסף. כאשר הלקוחות יפסיקו להתייחס לזמן ולמאמץ של בעלי המקצוע כמשהו חסר ערך, יהיה הרבה פחות אינטרס לבעלי המקצוע
לרמות אותם. למה טכנאי גז משקרים? פרצה קוראת ...