... לגרום ללקוח להרגיש טוב היא לא רק באמצעות
המקצועיות שלך, אלא גם באמצעות היחס שאתה נותן לו והקשר האישי שאתה מייצר איתו. לדוגמה, אליעד מסביר שהלקוח משלם לא רק ... ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה לצד
המקצועיות הטכנית. מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה? אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד ... לגרום ללקוח להרגיש טוב? עליך להתמקד לא רק
במקצועיות שלך, אלא גם במעטפת הרגשית שאתה מספק. גם אם המוצר שלך טוב מאוד, הלקוח לא ירגיש אליו חיבור אם אתה לא תדע ... איתך, חשוב להבין שיכולות להיות סיבות מעבר
למקצועיות שלך. ייתכן שהבעיה נעוצה ביכולת שלך ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהתאים את עצמך לצורכי הלקוח. אם אתה מוצא את ... לו אותם, אתה כמובן תשתדל שזה יהיה באמצעות
המקצועיות שלך אבל
המקצועיות שלך היא צורה שבה אתה עושה לו טוב היא לא המהות של מה שאתה נותן לו הלקוח לא בא אליך בשביל המוצר שאתה נותן ... ש: אבל לפעמים בן אדם כאילו קשה לבן אדם בגלל
המקצועיות האישית ולא בגלל המוצר גם יש תופעה כזאת. אליעד: ומה אכפת לך מה הבעיה שלך אתה לא מעוניין. ש: אני במטרות. ...