אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מושגים ✔הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות?

כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה לחלוטין - שפה שמבוססת על התפיסה האישית שלו לגבי המוצר או השירות שהוא רוכש.

לדוגמה, נניח שאתם כבעלי עסק מוכרים מוצר תאורה. בעסק עצמו יש מונח מקצועי פנימי שאתם רגילים להשתמש בו, לדוגמה "יחידת תאורה". אך הלקוח הפוטנציאלי לא יגיע לחנות או ישאל אתכם: "שלום, אני מעוניין לרכוש יחידת תאורה". במקום זאת, הוא ישתמש בשפה טבעית ופשוטה יותר עבורו ויגיד משהו כמו: "שלום, אני רוצה לקנות מנורה" או "אני מחפש גוף תאורה". מבחינת הלקוח אין משמעות לשפה המקצועית שלכם, הוא מתייחס למוצר מנקודת המבט שלו, דרך ההבנה והדימוי שהוא מחזיק בראשו.

מדוע חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית?

הסיבה המרכזית לכך שחשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את מה שאתם כבעלי העסק חושבים שאתם מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער תקשורתי, שמפחית את הסיכוי שהלקוח יבין את הערך של המוצר שאתם מציעים לו.

לדוגמה, כאשר לקוח אומר לכם "אני רוצה גוף תאורה" ואתם ממשיכים לדבר איתו במונחים של "יחידות תאורה", נוצר מצב של חוסר תיאום בין העולם שלכם לעולם שלו. הלקוח עלול להרגיש לא מובן או אפילו מתוסכל, מה שיכול להוביל לכך שהוא יוותר על הרכישה או שיסגור עסקה במקום אחר, אצל מתחרה המדבר בשפה טבעית יותר עבורו.

לכן, במקום לחשוב בכמה "יחידות תאורה" מכרתם, עליכם להתחיל לחשוב בכמה "גופי תאורה" מכרתם. שינוי קטן זה של המושגים משפיע ישירות על הדרך שבה אתם מתקשרים עם הלקוח, ויוצר חיבור טוב יותר אתו, דבר המעלה את הסיכוי לסגור את העסקה.

איך התאמת השפה של המוכר ללקוח משפיעה על המכירה?

כאשר אתם מתאימים את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, אתם יוצרים תקשורת יותר טבעית ואינטואיטיבית. הלקוח חש שמבינים אותו, דבר שגורם לו להרגיש בנוח. ככל שהלקוח ירגיש מובן יותר, כך הוא ייטה לסמוך יותר עליכם וירגיש שאתם באמת מנסים לעזור לו, ולא רק לדחוף מוצר או שירות באופן חד - צדדי.

למשל, אם אתם מספקים שירות של "הגדלת מכירות לעסקים", אך הלקוח הפוטנציאלי בכלל מחפש פתרון של "שיפור ביצועים עסקיים" או "הגדלת רווחיות", מומלץ לדבר איתו במונחים שלו ולא במונחים הפנימיים שלכם. כך הלקוח מרגיש שאתם מדברים בשפה שלו, בשפת הצורך שלו, ובכך הוא יותר פתוח לשמוע ולהבין את התועלת של השירות שאתם מציעים לו.

האם תמיד צריך לדבר בשפה של הלקוח, או שלפעמים אפשר לדבר בשפה המקצועית של העסק?

ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף אליו, ואז דווקא השימוש במושגים חדשים ומקצועיים יכול לספק לו תחושת ערך נוסף. במצבים אלו, לאחר יצירת אמון ראשוני, אפשר לעבור בהדרגה לשפה המקצועית יותר ולסייע ללקוח להתרגל אליה.

אך ככלל, ברירת המחדל תהיה להתחיל בשפה של הלקוח ולהתקדם משם לפי הצורך ובהתאם לתגובותיו.

לסיכום, כיצד לחשוב כמו הלקוח ולהגדיל מכירות בפועל?

כדי באמת להצליח לחשוב כמו הלקוח שלכם, נסו לעשות תרגיל פשוט: שאלו את עצמכם "כיצד הלקוח מגדיר את מה שהוא מחפש?" ונסו להשתמש בהגדרה הזו בדיוק. ודאו שאתם והלקוח שלכם מדברים על אותו דבר בדיוק, השתמשו במונחים שהלקוח משתמש בהם, והקפידו על תקשורת ברורה, פשוטה וישירה. פעולה פשוטה זו יכולה ליצור שינוי משמעותי בתהליכי המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך.
שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח

שלום חברים, אם אתם רוצים לשפר את המכירות שלכם ללקוחות, עליכם להתרגל לחשוב במונחים של הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא לכך שאנחנו, כבעלי עסק, מתייחסים למוצרים ולשירותים שלנו בשפה הפנימית של הארגון. לכל מוצר או שירות יש שם מקצועי, מונח עסקי או טכני שמבטא תהליך כלשהו. אולם, הלקוח רואה את הדברים אחרת - הוא אינו חושב במונחים שלנו, אלא במונחים שלו. למעשה, הוא לא קונה את מה שאנחנו חושבים שאנחנו מוכרים לו, אלא את מה שהוא עצמו תופס ורוצה לקנות.

החשיבות של התאמת השפה לשפת הלקוח

ניקח דוגמה: נניח שאנחנו מוכרים יחידת תאורה. בעסק שלנו אנו עשויים לכנות את זה "יחידת תאורה", כי כך אנו רגילים להתייחס לזה במונחים מקצועיים. אבל הלקוח, כשהוא מחפש את המוצר הזה, לא יגיד "אני רוצה לקנות יחידת תאורה", אלא יאמר "אני מחפש מנורה" או "אני רוצה גוף תאורה".

לכן, אם ברצוננו לשפר את תהליך המכירה, עלינו לאמץ את צורת החשיבה של הלקוח. כלומר, במקום למדוד כמה "יחידות תאורה" מכרנו, נכון יותר למדוד כמה "גופי תאורה" מכרנו - משום שכך הלקוח עצמו מגדיר זאת.

למה זה חשוב?

זה אולי נראה כמו פרט קטן, אך יש לכך חשיבות רבה. כאשר אנו חושבים במונחים שונים מאלה של הלקוח, אנו עלולים למצוא את עצמנו מדברים איתו בשפה שלנו ולא בשפה שלו, מה שעלול להקשות עליו להבין את הערך של המוצר שאנו מציעים. במקרה כזה, תהליך המכירה עלול להיפגע, משום שהלקוח ירגיש פחות מחובר או אפילו לא יבין לחלוטין את ההצעה שלנו.

כאשר אנו מדברים בשפה של הלקוח, קל לו יותר להבין את הצעת הערך שלנו, וזה מגדיל משמעותית את הסיכוי לסגור עסקה. לדוגמה, אם אנו מציעים "שירות הגדלת מכירות", אך הלקוח מחפש "שיפור ביצועים עסקיים", עדיף לנו להשתמש במונחים שהוא מחפש ולא במונחים הפנימיים שלנו.

מתי כן כדאי להשתמש בשפה המקצועית שלנו?

כמובן שיש מקרים שבהם עדיף דווקא לגרום ללקוח להתרגל למונחים שלנו, במיוחד אם מדובר במושגים חדשים שיכולים להעניק ערך מוסף. עם זאת, כברירת מחדל, עדיף להתחיל לדבר עם הלקוח בשפה שלו, ורק לאחר יצירת חיבור, אפשר להציג בפניו את השפה המקצועית שלנו - בהתאם לצורך.

לסיכום, אם תתאימו את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, תגדילו משמעותית את הסיכוי להצליח במכירות.

למידע נוסף על עולם המושגים של הלקוח, כיצד לדבר עם לקוחות וכיצד למכור בצורה חכמה יותר, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
דימויים של הלקוח משמעות תהליכים לסמוך תקשורתיות תרגיל רב מפרקי תרגיל חד מפרקי שיטת eip איך לחשוב למכור בצורה חכמה יצירת אמון איך הלקוח שלך חושב איך לחשוב איך לחשוב כמו הלקוח איך לחשוב כמו שהלקוח חושב איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לקוח חושב דימוי דימויים דימויים של הלקוח דימויים של לקוח דפוסי התנהגות דפוסי חשיבה הגדלת מכירות הלקוח הלקוח שלך השפה של הלקוח חשיבה לדבר לדבר עם הלקוח לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח לדבר עם לקוחות להגדיל את המכירות להגדיל מכירות לחשוב לחשוב כמו הלקוח לחשוב כמו שהלקוח חושב למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוח חושב לקוחות מהי השפה של הלקוח מושגים מושגים של הלקוח מושגים של לקוח מכירה מכירות עולם הדימויים של הלקוח עולם המושגים של הלקוח עולם מושגים צורת החשיבה של הלקוח צורת חשיבה שיפור שיפור תהליכי מכירה שיפור תהליכים שפה של לקוח תהליך תהליך מכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירות תהליכים
קבלה, מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו
... מושגים בקבלה, לימוד קבלה, לימוד ספר הזוהר, תורת הסוד, מיסטיקה, חכמת הקבלה, מקובלים, משה רבנו, אברהם אבינו למה אליעד לא מתעסק עם מושגי הקבלה כמו ארבעת העולמות והספירות? אליעד מתייחס לשאלות על מושגים בקבלה כמו ארבעת העולמות (אצילות, בריאה, יצירה, עשייה) והספירות (כגון כתר, נצח, הוד). הוא מסביר שבקבלה, ובדתות שונות בכלל, קיימת חלוקה של המציאות או התודעה לקטגוריות שונות, שמטרתן העיקרית היא להעביר מסר מסוים. כל מושג, כמו ארבעת העולמות, הוא בעצם דרך לחלק ולארגן את המציאות, בדומה לחלוקה של טובים ורעים, או יהודים וגויים. החלוקה עצמה אינה קדושה ואינה מחייבת, ואין משמעות אמיתית ... אף אחד לא יכול להחליט באופן מוחלט אם אתה נמצא בבריאה של העשייה או בעשייה של הבריאה. לכן, לדעת אליעד, התעסקות יתר בחלוקות ובמושגים האלה היא חסרת משמעות. מהו הרעיון האמיתי מאחורי מושגים בקבלה לפי אליעד? אליעד מסביר שהמושגים הקבליים עצמם אינם החשובים, אלא הרעיונות שהם באים להעביר. הוא משווה זאת לפירמידה או למבנה של בניין, שבו בסוף צריך להגיע לנקודה אחת ברורה של הבנה. הוא מסביר זאת דרך ... מהי דרך הלימוד הנכונה לפי אליעד? אליעד מדגיש שהדרך הנכונה ללימוד היא להתמקד במשמעות וברעיונות האמיתיים שמאחורי המילים והמושגים. הוא מציין כי הרעיון העיקרי בכל דבר שנלמד הוא תמיד הנמשל, המשמעות הפנימית. הוא לא מתנגד ללימוד של טקסטים קבליים, אך מתנגד ללימוד חסר מחשבה, ללא ניסיון אמיתי להבין ...
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
... אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך ... טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור? מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת מכירה? אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, כאשר לקוח מתאר את המוצר שהוא רוצה לקנות, ישנה חשיבות מסוימת להשתמש במילים ובמושגים שבהם הלקוח השתמש. מטרת השימוש במושגים של הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין מה ... מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, וזה בדרך כלל מסייע מאוד לסגירת העסקה. מתי השימוש במושגים של הלקוח דווקא מזיק למכירה? אליעד כהן מזהיר שלמרות ... במקרים כאלה, לא רק שהמוכר לא צריך לאמץ את אותם מונחים אלא הוא גם חייב לשנות את השפה ולהשתמש במושגים מדויקים ונכונים יותר כדי להבהיר ללקוח את המציאות בצורה נכונה ומדויקת. כיצד השימוש במושגים של הלקוח יכול לעורר חשדנות? אליעד מסביר כי מעבר לשימוש השגוי במושגים, לעיתים קרובות השימוש המדויק במילים של הלקוח עלול ... צריך, ושיש לו את הידע המקצועי הנדרש כדי להציע לו פתרון מדויק. אם הלקוח שומע מהמוכר רק את אותם מושגים שהוא השתמש בהם ללא שום הרחבה או דיוק, הוא עלול לאבד ... שהסברתי, כפי שדיברתי בהזדמנויות אחרות יש לפעמים, עם דגש על המילה לפעמים יתרונות בלהשתמש בעולם המושגים של הלקוח, כאשר הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות משהו מסוים ... שהוא רוצה בצורה מספיק טובה, הוא יודע שהוא רוצה לשמוע מהמוכר מידע נוסף, הוא יודע שהוא תיאר את המושגים בצורה מעוותת, הוא יודע שהוא לא בדיוק הסביר טוב את מה שהוא רוצה. ולכן דווקא במקרה כזה אם המוכר ינסה למכור ללקוח וישתמש במושגים של הלקוח, הלקוח לא רוצה בכלל את מה שהוא אמר שהוא רוצה ... סיבות למה זה לא תמיד נכון אבל עכשיו אני מוסיף עוד סיבה והיא שלפעמים הלקוח מלכתחילה מצפה לשמוע מושגים אחרים, לפעמים הלקוח מסביר את עצמו באופן כללי באופן לא ...
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן
... ללמוד את הספרים של אליעד כהן? באיזה סדר לקרוא את הספרים של אליעד כהן? סדר הלימוד בספרים של אליעד כהן, ביקורת על הספרים של אליעד כהן, מילון מושגים בספר להיות אלוהים, המלצות איך להבין את הספרים של אליעד כהן איך ללמוד את הספרים של אליעד כהן? כדי ללמוד את הספרים של אליעד כהן ... באותו הזמן. למה חשוב לעיין קודם בתוכן העניינים? כאשר אנו בוחרים נושא או פרק בספר, חשוב לדעת מראש אילו נושאים קיימים בספר. אם במהלך הקריאה נתקלנו בשאלה או במושג שאינו ברור, נוכל לחזור לתוכן העניינים ולמצוא את הפרק או הנושא שבו הוא מוסבר. בצורה כזו, אפשר לחזור בקלות ולהתמקד בהבנה מעמיקה ... בתפריט לפני הזמנת המנה. מילון מונחים בספר להיות אלוהים בספר להיות אלוהים (שמחולק לשני חלקים), יש מילון מונחים חשוב שמופיע בחלק הראשון. המילון עוזר להבין מושגים שאולי יהיו לא ברורים במהלך הקריאה, במיוחד לאור העובדה שהספר עוסק ברעיונות המאפשרים פרשנויות שונות. יש לעיין במילון לפני ... מבלי להיכנס לפרטים. כל אחת מהדרכים הללו היא תקפה, ואם רוצים, אפשר לשלב ביניהן. כל גישה מבוססת על ההעדפה האישית ולמידה עצמית של כל קורא. מה לעשות אם נתקלים במושגים לא מובנים? אם במהלך הקריאה נתקלת במושג שלא ברור לך, אפשר לחזור לתוכן העניינים ולחפש את הפרק שמתעסק באותו נושא. אם מדובר בספר להיות אלוהים, מומלץ לבדוק את מילון המונחים בראש הספר כדי לקבל פירוש מדויק של המושג ולהימנע מהבנה שגויה. ביקורת והמלצות על הספרים הספרים של אליעד כהן נכתבו באופן כזה שכל קורא יכול למצוא בהם תובנות נוספות גם אם ... במה שמושך את העין או מתאים ביותר ברגע נתון. למה חשוב לעיין קודם בתוכן העניינים? הרעיון הוא להבין מראש אילו נושאים קיימים בספר, כדי שאם במהלך הקריאה עולה שאלה או מושג מסוים שאינו ברור, אפשר יהיה לחזור לתוכן העניינים ולמצוא את הפרק או הנושא שבו הוא מוסבר. בדיוק כמו שמזמינים במסעדה רק אחרי ... ורק אחר כך להתעמק במה שמעניין ביותר. האם בספר להיות אלוהים יש מילון מונחים מיוחד? כן. בלהיות אלוהים (שמחולק לשני חלקים) מופיע בחלק הראשון מילון מונחים שמסביר מושגים חשובים. מאחר שהספר עוסק ברעיונות שעשויים לקבל פירוש שונה לפי ההקשר, כדאי לעיין במילון לפני או תוך כדי הקריאה. כך מזהים בקלות למה המחבר התכוון בכל מושג, ואם לא בטוחים, פשוט חוזרים למילון המונחים ובודקים את ההסבר המפורט. האם יש סדר חובה לקריאת הפרקים? בשונה מספרי לימוד טכניים ... ספר יש נושאים שונים, ורצוי לעיין בתוכן העניינים של כל אחד מהם כדי למצוא את הפרקים הרלוונטיים ביותר עבורך. אפשר גם לקרוא את ההקדמות הקצרות שבספרים הללו כדי לקבל מושג כללי על הרעיון המרכזי והקשר בין הפרקים. למה חשוב לא להתעצל כשבוחרים מה לקרוא? בדיוק כמו שמומלץ לא להזמין מיד את המנה הראשונה ... מה באמת מעניין אותך באותו הרגע. כשכבר יודעים מה כתוב בתפריט, מקבלים תמונה ברורה יותר כיצד להתקדם בקריאה ולפתח הבנה עמוקה יותר של הרעיונות. מה לעשות אם נתקלים במושגים לא מובנים? במידה ובמהלך הקריאה נתקלת במושג שאינו ברור, אפשר לחזור לתוכן העניינים ולחפש את הנושא המתאים. אם מדובר על ספר להיות אלוהים מומלץ לבדוק את מילון המונחים בראש הספר, כדי לקבל פירוש מדויק למושג ולמנוע בלבול בהמשך. האם יש ביקורת על הספרים או המלצות על אופן ההבנה? לכל ספר יש דגשים ותחומים שונים, ולכן חשוב לבחור בסגנון ...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
... במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון מהי הטעות הכי נפוצה של אנשי ... של אנשי מכירות, אפילו אם הם מאוד מקצועיים ומומחים בתחום שלהם, היא השימוש המופרז במושגים מקצועיים שהלקוח לא מכיר. אנשי מכירות מיומנים פעמים רבות מתגאים בידע המקצועי ... ולכן מעדיף לנתק מגע. למה חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו? כאשר מדברים עם הלקוח בשפה ובמושגים שהוא מבין, משיגים חיבור אמיתי ומאפשרים לו להבין בדיוק מה מציעים לו. חיבור זה ... להבין את הערך המוצע לו באופן ברור. לדבר עם הלקוח בשפה שלו פירושו להשתמש בעולם המושגים המוכר ללקוח, המתאים לתחום העיסוק שלו, לרמת הידע שלו ולהעדפותיו. בכך הלקוח מרגיש ... בעיה או לתת לו ערך מוסף משמעותי. הוא לא מעוניין להיכנס לפרטים טכניים מסובכים או מושגים מקצועיים מסורבלים שאינם רלוונטיים לעולם שלו. הלקוח מתעניין בעיקר בשאלה הבסיסית: ... ללמוד לדבר בשפת הלקוח מצריך להכיר לעומק את עולמו, להבין את הצרכים שלו, את עולם המושגים שהוא משתמש בו, ואף לשאול שאלות מנחות שיעזרו לכם להבין טוב יותר מה הוא מחפש ומה ... ללקוחות, להבין את אופן החשיבה שלהם ולהימנע מהטעויות שצוינו, ובראשן - שימוש במושגים מקצועיים מדי. איך לדבר בשפת הלקוח? מהן הטעויות הנפוצות במכירות? למה הלקוח לא ...
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
טכניקת הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית
... הוכחה, הוכחה בדרך השלילה, הוכחה פילוסופית, כלל השלישי מן הנמנע, עקרון השלישי הנמנע, מושגים מנוגדים, הוכחה עקיפה, רדוקציה לאבסורד, פרדוקסים, רטוריקה, לוגיקה, הוכחה לוגית מהי טכניקת ההוכחה בדרך השלילה? הוכחה בדרך השלילה היא טכניקת הוכחה לוגית ...
מילון מונחים - ביאור מושגים שמוזכרים באתר ובספרים של אליעד כהן
... מונחים - ביאור מושגים שמוזכרים באתר ובספרים של אליעד כהן להלן, ביאור קצר של חלק מהמושגים שמוזכרים בתוכן שאתה קורא: אלוהים - בכל מקום שמוזכר המושג אלוהים, הכוונה היא, לא למשמעות הדתית של המילה אלוהים. אלא בכל מקום, הכוונה היא לפי ההקשר. ולהלן מספר דוגמאות: הרעיון של אלוהים באופן כללי, פירושו, דבר שאינו ניתן ... ברא את העולם - פירושו, השלמות שיצרה את העולם, הכל נוצר ממשהו שלם ומושלם ללא שום חיסרון. כמו כן, אלוהים זה מושג מופשט, שכל אחד תופש ומפרש אותו בצורה אחרת. ויש תפישות של אלוהים, שהן קרובות יותר או רחוקות יותר מהאמת. ובכל מקום שמופיע המושג אלוהים, המשמעות היא לפי ההקשר הספציפי. בכל מקום שידובר משהו שלילי על אלוהים, הכוונה היא לתפישה שגויה של אלוהים, בעיני האדם עצמו. ובכל מקום שידובר משהו חיובי על ... זאת בשכל. אבל עבור האדם עצמו, הוא יודע את הדבר בידיעה ישירה, שאינה אמונה. אמונה באלוהים להאמין באלוהים - למושג אמונה באלוהים, יכולות להיות משמעויות שונות, לפי ההקשר. לדוגמה, קיימת אמונה באלוהים במובן שהאדם מאמין במקום לדעת בוודאות, שהמציאות שלנו מושלמת (אלוהים כאן יהיה פירושו ... על אנושי, שהמציאות מושלמת ממש, במקביל לחסרונות שלה, שזו יכולה להיות אמונה טובה באלוהים. ובמילים אחרות, המושג אמונה באלוהים, הוא תלוי הקשר, למשמעות הספציפית של המושג אמונה ושל המושג אלוהים, לפי ההקשר המתאים. יש אמונה טובה ויש אמונה רעה. יש תפישת אלוהים נכונה וטובה ויש תפישת המושג אלוהים בצורה שגויה, שאז ממילא גם האמונה בתפישת שגויה של אלוהים, גם היא תהיה שגויה ואפילו סוג של כפירה באלוהים האמיתי. אפשרי המציאות לא אפשרי המציאות - אפשרי המציאות ... ולא ידיעה ישירה. לשקר - עיין ערך שקר. מהווה - החיבור של הרעיון של הבורא, עם הרעיון של הוויה, יוצר את המושג מהווה. מהות - המהות היא הדבר הבסיסי ביותר שממנו כל הדברים עשויים החלק המרכזי החשוב ביותר העיקרי של הדברים. מוחלט - משהו שאין לו הפך שלא ניתן לחשוב על ההפך שלו. משהו ...
מושגים בקבלה, מה זה סתימאה? השכל של אלוהים, החוכמה של אלוהים, עולם האצילות, ארבעת העולמות, עשר הספירות, ספירת החוכמה, ספירת הכתר, מה זה EIP? מוחא סתימאה, עתיקא סתימאה, חכמה סתימאה, עילאה סתימאה
מושגים בקבלה, מה זה סתימאה? השכל של אלוהים, החוכמה של אלוהים, עולם האצילות, ארבעת העולמות, עשר הספירות, ספירת החוכמה, ספירת הכתר, מה זה EIP? מוחא סתימאה, עתיקא סתימאה, חכמה סתימאה, עילאה סתימאה
מושגים בקבלה, מה זה סתימאה? השכל של אלוהים, החוכמה של אלוהים, עולם האצילות, ארבעת העולמות, עשר הספירות, ספירת החוכמה, ספירת הכתר, מה זה EIP? מוחא סתימאה, עתיקא סתימאה, ... מה זה סתימאה? ההסבר על המושג סתימאה מתחיל עם ההבנה של המילה בעולמות הקבלה. באופן כללי, סתימאה מקורה במילה סתום בעברית, אולם לא מדובר בסתום במובן של חוסר בהירות או חוסר ידע. אלא, סתימאה מתארת ... סתימאה? מוחא סתימאה הוא מושג חשוב בקבלה, שמזוהה עם עקרונות רוחניים גבוהים. המושג הזה מתאר את הספירה הגבוהה ביותר של חוכמה בעולם האצילות, שהיא החכמה שבכתר. הספירה הזאת אינה ניתנת להבנה אנושית, שכן היא אינה נגלית בפני נבראים. על פי תורת הארי, זו ... או גילוי. על פי הקבלה, מושג זה מתאר את המוח האלוקי שבו כל הדברים מתחילים, אך אינם ניתנים להגעה או הבנה ישירה. סתימאה מתארת את האי - יכולת להבין את האלוקות כפי שהיא נמצאת במדרגת החוכמה הגבוהה ... אף אחד לא יכול להבין את המושגים הללו בצורה ישירה או בקלות, כי זהו תהליך רוחני עמוק ומורכב. הוא מתאר את המצב שבו האדם מנסה להבין את האלוקות דרך מדרגות גבוהות, ושם נמצא הקושי להבין את המשמעות של ... שאין דרך לעבור אותם. מהם המושגים הקשורים לקבלה? מיהו המורה הרוחני? יש במקביל ביקורת כלפי מורים רוחניים שנראים כחוזרים על רעיונות מבלי להבין אותם באמת, או שמציעים פתרונות שמטשטשים את הדרך האמיתית ...
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
... וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד ... לארח הוא צורה של רצון עמוק יותר, למשל הרצון שיהיו לו חברים, שגם הוא עצמו צורה של הרצון שיהיה לו יותר מעניין. מדוע חשוב לדבר בשפת המושגים של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר, קריטי להתמקד במהות של המוצר, לא רק בצורת ההצגה הטכנית שלו. אליעד נותן דוגמה של לקוח שקונה טלוויזיה. המוכר יכול לתאר את הטלוויזיה במושגים טכניים כמו רזולוציה ומהירות רענון, אך לקוח פשוט לא תמיד מבין את המושגים הללו. מוכרים נוטים לדבר בשפתם המקצועית, וכך המכירה נופלת למרות ... ומתאים ללקוח. לדוגמה, אם מישהו בא לקנות ביטוח, הוא חושב על כך שיקבל כסף במקרה של בעיה. המוכר לעומתו חושב במונחים של פרמיה, כיסוי, מושגים שהקונה לא מכיר. אם המוכר היה מדבר בשפת המהות של הלקוח (מה יקרה אם ... להגיד הטלוויזיה היא בעלת מהירות אלף הרץ, המוכר יכול לומר הטלוויזיה מהירה כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם. כך הוא מחבר את המהות למושגים מוכרים של הלקוח. מתי דווקא נכון להשתמש במושגים לא מוכרים בשכנוע? אליעד מדגים מקרים בהם דווקא שימוש במושגים לא מוכרים מועיל. למשל במסעדות יוקרה, לוקחים פירה וקוראים לו קרם תפוחי אדמה. השימוש במושג המוכר פחות, מעניק תחושת ייחוד ותחכום. גם בעולם הדתי והמיסטי, אחת הסיבות למשיכה היא מושגים לא ברורים. אנשים חושבים שיש שם עומק וקדושה, כי הם לא מבינים את המשמעות. ספרים כמו הזוהר נחשבים לקדושים ומורכבים, בעיקר בגלל שהטקסט לא ברור ופשוט. אך שימוש מוגזם במושגים לא מוכרים יכול ליצור תחושה לא נוחה אצל הלקוח, תחושה שהוא לא מבין את המוצר ולכן יירתע ממנו. אליעד מדגים איך אפשר להשתמש במושגים לא מובנים גם כדי להרחיק מישהו. לדוגמה, אם מישהו שואל אם הוא יכול להצטרף לטיול, אפשר להסביר לו על הטיול במושגים שהוא לא מכיר, וכך הוא ירגיש לא בנוח ויעדיף לוותר על ההשתתפות. איך ... המהות. כיצד ליישם את המהות והצורה בשכנוע לקוחות ובשכנוע עצמי? לסיכום, לפי אליעד כהן, כדי למכור או לשכנע טוב יותר, יש לזכור: לדבר במושגים מעולם הלקוח כדי שיהיה לו נוח וברור מה מוכרים לו. להשתמש במושגים לא מוכרים כאשר רוצים להוסיף תחושת תחכום, אבל במינון נכון. להתמקד ... לעשות משהו. להשתמש בצורות מושכות כשמהות הדברים לא מספיק משכנעת. איך לשכנע לקוח? שכנוע עצמי אוטוסוגסטיה טיפים למכירות שימוש נכון במושגים הבדל בין מהות וצורה איך למכור ביעילות? איך לדבר בשפה של הלקוח? שלום ... יכול להיות שהבן אדם שמוכר את הטלוויזיה הוא חושב על הטלוויזיה במונחים טכניים כגון רזולוציה מהירות, כל מיני דברים כאלה לאו דווקא מושגים הספציפיים האלה אבל כל מיני שהבן אדם הפשוט לא בהכרח מבין אותם. מה אני ... המוכר רואה את המוצר לא תמיד זה בה הצורה שהלקוח רואה את המוצר כי הרבה מאוד פעמים המוכר מוכר ללקוח את המוצר בצורה טכנית עם כל מיני מושגים טכניים שהם לקוחים מעולמו של המוכר ולא מעולמו של הקונה. אוקי הרבה ... לא בהכרח מעניין את הקונה וגם לא בהכרח הקונה צריך את זה ונניח שהוא צריך את זה אבל לא בהכרח שהוא מבין את זה לא בהכרח שהוא מבין את המושגים האלה. אוקי ולכן הרבה פעמים מכירה נופלת, הרבה פעמים מכירה לא מצליחה ... המוצר והמוצר טוב והמוצר מתאים ללקוח והכל בסדר, והמוכר אפילו תיאר את המוצר בצורה מדויקת אבל הוא תיאר את המוצר בצורה מדויקת בעולם המושגים שלו כמוכר ולא בעולם המושגים של הקונה. אוקי מה זה אומר בפרקטיקה? ואני רק אחדד את זה עוד פעם כי ... הוא רוצה? הוא רוצה לוודא שיש לו ביטוח שאם יקרה לו ככה וככה אז הוא יקבל ככה וככה, אוקי אבל המוכר לדוגמה שמוכר את הביטוח הוא חושב במושגים אחרים הוא חושב במושגים של פרמיה של כיסויים, של כל מיני מושגים שלא בהכרח הקונה חושב במושגים האלה. ועכשיו אם אותו מוכר יבוא להסביר לקונה והוא ידבר איתו במושגים שהם נכונים ומדויקים אבל הם נכונים ומדויקים מעולם המושגים של המוכר לא מעולם המושגים של הקונה שאם אותו מוכר היה יודע להסביר את עצמו בצורה של המהות, ותכף ... כנל לאו דווקא במכירות ללקוח במכירות במובן של מערכת יחסים דינמיקה בין שני אנשים בן אדם בא להסביר את עצמו למישהו אחר אבל הוא מדבר במושגים שהבן אדם השני לא מבין את המושגים האלה, עכשיו והוא אומר אבל אני מסביר לך אבל אתה מסביר ב
איך לנהל דיון? איזה שאלה לשאול? איך לנסח שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור
איך לנהל דיון? איזה שאלה לשאול? איך לנסח שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור
... שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור איך לנהל דיון בצורה נכונה? אליעד כהן מסביר ... כאשר היא מעורפלת או יכולה להתפרש בכמה דרכים, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין את המושגים שהאדם השתמש בהם בשאלה שלו. איך לנסח שאלת הבהרה בצורה נכונה? כשאדם שואל שאלה כמו מה הדרך הטובה ביותר לקבל החלטה?, אליעד מבהיר כי ... פשוטה וישירה ככל האפשר. הדרך הטובה ביותר לשאול שאלת הבהרה, לפי אליעד, היא לא להוסיף מושגים חדשים, אלא להשתמש בדיוק באותן המילים שהאדם השתמש בהן. כלומר, במקום לשאול הטובה ביותר ביחס למה?, עדיף לשאול אותו מה הכוונה הטובה ביותר?. כך מצמצמים בלבול נוסף ונמנעים מלהוסיף מושגים שעלולים לסבך את הדיון עוד יותר. אליעד נותן דוגמה מוחשית של ילד ששואל: איך אצליח לעבור את הכביש? במקום לשאול את הילד ביחס למה? או ... לשאול אותו בצורה ישירה ופשוטה מה הכוונה לעבור את הכביש?. הסיבה היא שהילד עלול לא להבין מושגים חדשים כמו ביחס למה, ואז הדיון יסתבך. מתי כן צריך לשאול ביחס למה? לדברי אליעד, שאלות כמו ביחס למה? יכולות להיות יעילות כשמנסים ... לעומק את ההקשר של דברי הצד השני, אך זאת רק לאחר שברור שהאדם שמולנו כבר מכיר ומבין את המושגים. ברוב המקרים, שאלות כאלו עשויות לגרום לסיבוך מיותר, ולכן תמיד עדיף להשתמש במילים של האדם עצמו, לפני שמכניסים מושגים חדשים לתוך הדיון. מה לעשות כשהתשובה לשאלת הבהרה לא ברורה? אליעד מסביר שלפעמים אדם יענה לשאלת ההבהרה עם מושג חדש או עם מילים נרדפות שגם הן מעורפלות. לדוגמה, אם אדם אומר שהדרך הטובה ביותר פירושה הדרך האידיאלית ביותר, אין טעם לשאול אותו עכשיו על האידיאלית ביותר, משום שכך נכנסים למעגל אינסופי של מושגים חדשים. במקום זאת, אפשר לחזור לשאלה המקורית (מה הכוונה הטובה ביותר?) ולבקש שוב הבהרה פשוטה וישירה. אליעד מדגיש שזה חשוב במיוחד ... ונותן תשובה שמאפשרת המשך ברור לדיון. תשובה לא ממשית - האדם משתמש במילים נרדפות או במושגים נוספים, שלא מבהירים את השאלה המקורית ומסבכים את הדיון עוד יותר. כשמתקבלת תשובה לא ממשית, צריך לחזור לשאול את השאלה המקורית באופן פשוט יותר, ולא להמשיך להכניס מושגים חדשים לשיחה. איך למנוע ויכוחים ודיונים מיותרים? הרעיון המרכזי שאליעד מלמד בהרצאה הוא שכדי למנוע דיונים ארוכים ומבלבלים, צריך תמיד לשאול שאלות הבהרה פשוטות ככל האפשר, להשתמש רק במושגים שהצד השני מכיר ומבין, ולהימנע ככל האפשר מלהכניס מושגים חדשים. לפי אליעד, זהו הכלל החשוב ביותר לניהול דיון יעיל. למה לא להוסיף מושגים חדשים בשאלה? הסיבה המרכזית לכך היא שכל מושג חדש שאנחנו מוסיפים עלול לסבך את הדיון עוד יותר. אליעד מדגים זאת באמצעות המושג ביחס למה?, שכשהוא נשאל באופן לא נכון, יכול לגרום לאדם להסתבך או להתבלבל. כדי להימנע מזה, הוא מציע תמיד להיצמד למושגים שהאדם כבר השתמש בהם בעצמו. לסיכום: מה העקרונות לניהול דיון אפקטיבי? העקרונות המרכזיים שאליעד מסכם בהרצאה הם: תמיד לשאול שאלות הבהרה פשוטות וישירות. להימנע מהכנסת מושגים חדשים לפני שהמושגים המקוריים הובנו לעומק. אם אדם נותן תשובה לא ברורה, לחזור על שאלת ההבהרה המקורית. להבין שכל מושג נוסף עלול לסבך את הדיון במקום להבהיר אותו. להשתמש במילים ובמושגים של הצד השני כדי להקל על ההבנה. הרעיון הוא שתמיד עדיף לשאול פשוט ככל האפשר ולוודא שהכוונה האמיתית של האדם ברורה לפני שממשיכים ...
מה קדם למה? הביצה או התרנגולת, יש ואין, טוב ורע, זמן ומקום, בלי טוב אין רע, מהות וצורה, פוליטיקה, מי מפחד מבחירות? מורים רוחניים, שיטות רוחניות, בלי זמן אין מקום, בלי מקום אין זמן
מה קדם למה? הביצה או התרנגולת, יש ואין, טוב ורע, זמן ומקום, בלי טוב אין רע, מהות וצורה, פוליטיקה, מי מפחד מבחירות? מורים רוחניים, שיטות רוחניות, בלי זמן אין מקום, בלי מקום אין זמן
... אליעד כהן מסביר כי השאלה הזאת היא בעצם דרך להבין נושא עמוק יותר והוא היחס בין מושגים שהופעתם תלויה זה בזה. השאלה הזאת ממחישה מצב שבו שני דברים ... בין דבר לדבר אחר. מה הקשר בין זמן ומקום? אליעד נותן דוגמה נוספת לקשר הדדי בין מושגים : זמן ומקום. הוא מסביר שבלי זמן לא היה מקום ובלי מקום לא ... לא קדם לשני. מה ההבדל בין מהות וצורה? אליעד מסביר על הקשר בין מהות וצורה. גם מושגים אלה מופיעים יחד אבל יש ביניהם היררכיה מסוימת: המהות היא ... בין יש ואין, טוב ורע, רצון ואי - רצון. הוא מבין שהמוחלט אינו תלוי בשום צורה או מושג, ואפילו באחדות הזאת עצמה אין להיאחז, כי גם היא סוג של צורה. האם אפשר לדמיין עולם שאין בו מושגים? אליעד מסביר שעולם שאין בו בכלל מושגים, כמו כיסא או שולחן, הוא למעשה עולם שאין בו שום דבר, מכיוון שלדמיין עולם בלי מושג מסוים פירושו לדמיין עולם שאין בו כלום. ההסבר הוא שאם אין ... פוטנציאל לשום דבר בכלל. כלומר, מושגי יסוד כמו יש ואין הם יותר בסיסיים אפילו ממושגים קונקרטיים כמו טוב ורע, אני ולא - אני. למה הבנה זו חשובה ... האלה חשובה מאוד, מכיוון שכל החוויות, המחשבות, והרצונות של האדם מבוססים על שני המושגים הבסיסיים הללו: יש ואין. אם האדם יבין לעומק את האחדות של ... בחירות, סימן שהוא חושש מהתוצאות. הדוגמה הזאת ממחישה איך גם בחיי היום - יום, מושגים בסיסיים כמו יש ואין, רצון וחוסר רצון, פחד ואומץ, פועלים ... וצורה בפילוסופיה להיות אלוהים האמיתי לפי אליעד כהן האם אפשר לדמיין עולם בלי מושגים?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מושגים, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מושגים, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן משפחתי, מורה רוחני מומלץ, מאמן אישי מומלץ בתחום מושגים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5146 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 03:18:59 - wesi1