אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דימויים ✔הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות?

כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה לחלוטין - שפה שמבוססת על התפיסה האישית שלו לגבי המוצר או השירות שהוא רוכש.

לדוגמה, נניח שאתם כבעלי עסק מוכרים מוצר תאורה. בעסק עצמו יש מונח מקצועי פנימי שאתם רגילים להשתמש בו, לדוגמה "יחידת תאורה". אך הלקוח הפוטנציאלי לא יגיע לחנות או ישאל אתכם: "שלום, אני מעוניין לרכוש יחידת תאורה". במקום זאת, הוא ישתמש בשפה טבעית ופשוטה יותר עבורו ויגיד משהו כמו: "שלום, אני רוצה לקנות מנורה" או "אני מחפש גוף תאורה". מבחינת הלקוח אין משמעות לשפה המקצועית שלכם, הוא מתייחס למוצר מנקודת המבט שלו, דרך ההבנה והדימוי שהוא מחזיק בראשו.

מדוע חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית?

הסיבה המרכזית לכך שחשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את מה שאתם כבעלי העסק חושבים שאתם מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער תקשורתי, שמפחית את הסיכוי שהלקוח יבין את הערך של המוצר שאתם מציעים לו.

לדוגמה, כאשר לקוח אומר לכם "אני רוצה גוף תאורה" ואתם ממשיכים לדבר איתו במונחים של "יחידות תאורה", נוצר מצב של חוסר תיאום בין העולם שלכם לעולם שלו. הלקוח עלול להרגיש לא מובן או אפילו מתוסכל, מה שיכול להוביל לכך שהוא יוותר על הרכישה או שיסגור עסקה במקום אחר, אצל מתחרה המדבר בשפה טבעית יותר עבורו.

לכן, במקום לחשוב בכמה "יחידות תאורה" מכרתם, עליכם להתחיל לחשוב בכמה "גופי תאורה" מכרתם. שינוי קטן זה של המושגים משפיע ישירות על הדרך שבה אתם מתקשרים עם הלקוח, ויוצר חיבור טוב יותר אתו, דבר המעלה את הסיכוי לסגור את העסקה.

איך התאמת השפה של המוכר ללקוח משפיעה על המכירה?

כאשר אתם מתאימים את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, אתם יוצרים תקשורת יותר טבעית ואינטואיטיבית. הלקוח חש שמבינים אותו, דבר שגורם לו להרגיש בנוח. ככל שהלקוח ירגיש מובן יותר, כך הוא ייטה לסמוך יותר עליכם וירגיש שאתם באמת מנסים לעזור לו, ולא רק לדחוף מוצר או שירות באופן חד - צדדי.

למשל, אם אתם מספקים שירות של "הגדלת מכירות לעסקים", אך הלקוח הפוטנציאלי בכלל מחפש פתרון של "שיפור ביצועים עסקיים" או "הגדלת רווחיות", מומלץ לדבר איתו במונחים שלו ולא במונחים הפנימיים שלכם. כך הלקוח מרגיש שאתם מדברים בשפה שלו, בשפת הצורך שלו, ובכך הוא יותר פתוח לשמוע ולהבין את התועלת של השירות שאתם מציעים לו.

האם תמיד צריך לדבר בשפה של הלקוח, או שלפעמים אפשר לדבר בשפה המקצועית של העסק?

ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף אליו, ואז דווקא השימוש במושגים חדשים ומקצועיים יכול לספק לו תחושת ערך נוסף. במצבים אלו, לאחר יצירת אמון ראשוני, אפשר לעבור בהדרגה לשפה המקצועית יותר ולסייע ללקוח להתרגל אליה.

אך ככלל, ברירת המחדל תהיה להתחיל בשפה של הלקוח ולהתקדם משם לפי הצורך ובהתאם לתגובותיו.

לסיכום, כיצד לחשוב כמו הלקוח ולהגדיל מכירות בפועל?

כדי באמת להצליח לחשוב כמו הלקוח שלכם, נסו לעשות תרגיל פשוט: שאלו את עצמכם "כיצד הלקוח מגדיר את מה שהוא מחפש?" ונסו להשתמש בהגדרה הזו בדיוק. ודאו שאתם והלקוח שלכם מדברים על אותו דבר בדיוק, השתמשו במונחים שהלקוח משתמש בהם, והקפידו על תקשורת ברורה, פשוטה וישירה. פעולה פשוטה זו יכולה ליצור שינוי משמעותי בתהליכי המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך.
שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח

שלום חברים, אם אתם רוצים לשפר את המכירות שלכם ללקוחות, עליכם להתרגל לחשוב במונחים של הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא לכך שאנחנו, כבעלי עסק, מתייחסים למוצרים ולשירותים שלנו בשפה הפנימית של הארגון. לכל מוצר או שירות יש שם מקצועי, מונח עסקי או טכני שמבטא תהליך כלשהו. אולם, הלקוח רואה את הדברים אחרת - הוא אינו חושב במונחים שלנו, אלא במונחים שלו. למעשה, הוא לא קונה את מה שאנחנו חושבים שאנחנו מוכרים לו, אלא את מה שהוא עצמו תופס ורוצה לקנות.

החשיבות של התאמת השפה לשפת הלקוח

ניקח דוגמה: נניח שאנחנו מוכרים יחידת תאורה. בעסק שלנו אנו עשויים לכנות את זה "יחידת תאורה", כי כך אנו רגילים להתייחס לזה במונחים מקצועיים. אבל הלקוח, כשהוא מחפש את המוצר הזה, לא יגיד "אני רוצה לקנות יחידת תאורה", אלא יאמר "אני מחפש מנורה" או "אני רוצה גוף תאורה".

לכן, אם ברצוננו לשפר את תהליך המכירה, עלינו לאמץ את צורת החשיבה של הלקוח. כלומר, במקום למדוד כמה "יחידות תאורה" מכרנו, נכון יותר למדוד כמה "גופי תאורה" מכרנו - משום שכך הלקוח עצמו מגדיר זאת.

למה זה חשוב?

זה אולי נראה כמו פרט קטן, אך יש לכך חשיבות רבה. כאשר אנו חושבים במונחים שונים מאלה של הלקוח, אנו עלולים למצוא את עצמנו מדברים איתו בשפה שלנו ולא בשפה שלו, מה שעלול להקשות עליו להבין את הערך של המוצר שאנו מציעים. במקרה כזה, תהליך המכירה עלול להיפגע, משום שהלקוח ירגיש פחות מחובר או אפילו לא יבין לחלוטין את ההצעה שלנו.

כאשר אנו מדברים בשפה של הלקוח, קל לו יותר להבין את הצעת הערך שלנו, וזה מגדיל משמעותית את הסיכוי לסגור עסקה. לדוגמה, אם אנו מציעים "שירות הגדלת מכירות", אך הלקוח מחפש "שיפור ביצועים עסקיים", עדיף לנו להשתמש במונחים שהוא מחפש ולא במונחים הפנימיים שלנו.

מתי כן כדאי להשתמש בשפה המקצועית שלנו?

כמובן שיש מקרים שבהם עדיף דווקא לגרום ללקוח להתרגל למונחים שלנו, במיוחד אם מדובר במושגים חדשים שיכולים להעניק ערך מוסף. עם זאת, כברירת מחדל, עדיף להתחיל לדבר עם הלקוח בשפה שלו, ורק לאחר יצירת חיבור, אפשר להציג בפניו את השפה המקצועית שלנו - בהתאם לצורך.

לסיכום, אם תתאימו את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, תגדילו משמעותית את הסיכוי להצליח במכירות.

למידע נוסף על עולם המושגים של הלקוח, כיצד לדבר עם לקוחות וכיצד למכור בצורה חכמה יותר, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
לשמוע מושגים של הלקוח מושגים טכניים הדרך של אליעד כהן חכמה לדבר עם לקוחות כעסים לקוח תנועות רב מפרקיות הסוד של אליעד תרגיל איך הלקוח שלך חושב איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוחות איך להגדיל את המכירות איך לחשוב איך לחשוב כמו הלקוח איך לחשוב כמו שהלקוח חושב איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לקוח חושב דימוי דימויים דימויים של הלקוח דימויים של לקוח דפוסי התנהגות דפוסי חשיבה הגדלת מכירות הלקוח הלקוח שלך השפה של הלקוח חשיבה לדבר לדבר עם הלקוח לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח לדבר עם לקוחות להגדיל את המכירות להגדיל מכירות לחשוב לחשוב כמו הלקוח לחשוב כמו שהלקוח חושב למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוח חושב לקוחות מושגים מושגים של הלקוח מושגים של לקוח מכירה מכירות עולם הדימויים של הלקוח עולם המושגים של הלקוח עולם מושגים צורת החשיבה של הלקוח צורת חשיבה שיפור שיפור תהליכי מכירה שיפור תהליכים שפה של לקוח תהליך תהליך מכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירות תהליכים
דימויים, אסוציאציות, איך עובד המוח האנושי? איך המוח חושב? כוח המדמה, הרצון הראשון, המחשבה הראשונה, הבחירה הראשונה, מהי הסיבה הראשונה? איך נוצרים רצונות? איך נוצרות מחשבות?
דימויים, אסוציאציות, איך עובד המוח האנושי? איך המוח חושב? כוח המדמה, הרצון הראשון, המחשבה הראשונה, הבחירה הראשונה, מהי הסיבה הראשונה? איך נוצרים רצונות? איך נוצרות מחשבות?
דימויים, אסוציאציות, איך עובד המוח האנושי? איך המוח חושב? כוח המדמה, הרצון הראשון, המחשבה הראשונה, הבחירה הראשונה, מהי הסיבה הראשונה? איך נוצרים רצונות? איך נוצרות מחשבות? מהו הדימוי הראשון וכיצד הוא משפיע על המחשבות והרצונות שלנו? ההתחלה של הרצאה זו מתמקדת בשאלה כיצד הדימויים הראשונים משפיעים על הדרך שבה אנחנו תופסים את העולם, מה שאנחנו רוצים, ואיך אנחנו חושבים. אליעד כהן מציין שהדימוי הראשון, כמו גם המחשבות הראשונות, מעצבים את כל התהליכים המנטליים שלנו. כל דימוי שצץ בתודעתנו, מתפקד כיסוד למחשבות והחלטות עתידיות. כיצד הדימויים והאסוציאציות משפיעים על תפיסת המציאות שלנו? הדימוי הראשון שצץ בראשנו לא בהכרח משדר את המשמעות האמיתית של הדבר. למשל, כשאנחנו רואים שולחן, הדימוי הראשון שלנו הוא לא בהכרח השולחן כפי שהוא במציאות, אלא ייתכן שהוא יכלול את כל מה שקשור אליו - החפצים שעליו, המקום שבו הוא נמצא, או הזיכרון של מה שהיה עליו. אליעד מציין שחשוב להבין את העומק של הדימויים כדי להבין את התהליכים המנטליים של איך אנחנו חושבים ומה אנחנו רוצים. מהן האסוציאציות שמנחות את הרצון שלנו? כאשר אנחנו רוצים משהו, זה לא תמיד מבוסס ... מדוע הוא יפה, אלא זה נובע ממערכת אסוציאטיבית אישית. אליעד מסביר שמה שאנחנו אוהבים או רוצים לעיתים קרובות קשור לדימויים ישנים שנשארו בתודעתנו, או לתחושות חווייתיות שמחוברות למה שראינו או חווינו בעבר. האם יש קשר בין הדימויים למושגי טוב ורע? נראה שהדימויים הראשונים שלנו משחקים תפקיד מרכזי בהבנה של מה טוב ומה רע. לדימוי הראשון יש השפעה על איך אנחנו מבחינים בין טוב לרע, ואני לא אני. אליעד מציין שברגע שיש לנו דימוי ראשוני, אנחנו יכולים להבין את כל ההבחנות שיבואו אחריו. אך, הוא גם שואל איך ניתן להסביר את ההבחנה בין הדברים אם היא לא ממש מבוססת על סיבה אלא נראית ... מעצמה. האם כל המחשבות והרצונות מבוססות על כלום? אליעד מציג שאלה פילוסופית עמוקה - אם כל מחשבה ורצון מבוססים על דימויים ואסוציאציות פנימיות, והם לא בהכרח מבוססים על סיבות ברורות, אז איך אפשר להסביר את הביטחון שלנו במה שאנחנו חושבים ובמה שאנחנו רוצים? למה אנחנו כל ... שמובילים אליהם. כל התהליכים האלה, הוא מסביר, מבוססים על מנגנון פנימי מאוד בסיסי, שבו כל דבר מתחיל מאיזשהו רעיון או דימוי ראשוני. האם הכל מתחיל מתוך כלום? השאלה הגדולה שעולה בסוף הרצאה זו היא אם הכל מתחיל מתוך כלום. אליעד מציין שהמחשבות והרצונות שלנו עשויים להיות מבוססים על כלום - כלומר, על דימויים או תחושות שאין להן מקור הגיוני או סיבה ישירה. אם אנחנו חוקרים את עצמנו עד הסוף, ייתכן שנגלה שכמה מהמחשבות והרצונות שלנו אינם מבוססים על סיבות ברורות, אלא על מנגנונים פנימיים שנוצרו מתוך תהליכים שלא תמיד ניתן להסביר אותם. מהו הדימוי הראשון? כיצד דימויים משפיעים על הרצון והמחשבה? מהם אסוציאציות במוח האנושי? איך נוצרות מחשבות ורצונות? האם כל מה שאנחנו רוצים מבוסס על כלום? איך לחקור את הדרך בה ...
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה? בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ...
מעשה מאבדת בת מלך, סיפורי מעשיות, החיפוש אחרי האושר, הרצון להיות מאושר, חיפוש רוחני, מעשה מאבדת בת המלך, מעשה בבת מלך שאבדה, מעשה באבדת בת מלך, רבי נחמן מברסלב, חלק 1
מעשה מאבדת בת מלך, סיפורי מעשיות, החיפוש אחרי האושר, הרצון להיות מאושר, חיפוש רוחני, מעשה מאבדת בת המלך, מעשה בבת מלך שאבדה, מעשה באבדת בת מלך, רבי נחמן מברסלב, חלק 1
... אליעד כהן, המלך הוא דימוי לכוח פנימי באדם שאינו הולך בעצמו לחפש את בתו האבודה. הבת האבודה היא הנשמה, השמחה המוחלטת, האושר ... שהסיפור כולו הוא דימוי למסע הרוחני שהאדם עובר בחייו כדי למצוא את האושר הפנימי והאולטימטיבי. בת המלך האבודה מייצגת את ... של חיפוש רוחני דימויים ומשלים בעבודת הנפש ההתמודדות עם פיתויים ומכשולים פנימיים החשיבות של געגוע והתמדה בהשגת מטרות ... ומשאיר את הסוס בחוץ (דימוי לכך שעל האדם לזנוח את החומריות או הרדיפה החיצונית). להפתעתו, החיילים אינם עוצרים אותו, והוא ... אליעד מסביר שזה דימוי למצב הכי מושלם ויקר ערך שאדם אינו מסוגל לדמיין בעולם הרגיל. המשנה למלך בקיא במפת העולם ויודע ... של חיפוש רוחני דימויים ומשלים בעבודת הנפש ההתמודדות עם פיתויים ומכשולים פנימיים החשיבות של געגוע והתמדה בהשגת מטרות ... רב מאד. מה זה אומר בדימוי? שהוא לא חיפש אותה רק בעיר, חיפש אותה במדבריות, בשדות, ביערות, מה זה אומר בדימוי? מה לך זה אומר? אם אומרים לך מישהו הלך לחפש את בת המלך במדבריות, בשדות, ביערות, מה זה אומר? ... לראש כשהוא שומע את הדימוי הזה? איזו חוויה קופצת לך? מה מייצג? ש: מקומות שמחוץ לחברה. אליעד: כל מיני רעיונות, מדבריות, ... הולך במדבר. עכשיו בדימוי מה זה מדבר? תכף גם נראה פה בסיפור שבמדבר הכוונה האי במקום כאילו נטוש שאין שם אנשים, זאת אומרת ... סביבו שומרים, אנשים. בדימוי, מה בדימוי? מה זה החיילים והשומרים. אתה כאילו רואה משהו כזה ואומר אולי בת המלך נמצאת שם אבל יש מסביב לזה ... כזה משהו מה זה אומר בדימוי? שבן אדם יש בתוכו תהליכים שהם מסודרים, מדויקים אבל מסביב יש חיילים שאתה לא יכול להכנס פנימה ... הולך להכנס. שימו לב לדימוי מעניין שרבי נחמן אמר: והשאיר הסוס. מה הכוונה השאיר הסוס? הכוונה אם אתה רוצה להכנס למבצר אתה ... סיפורי המעשיות זה הכל דימויים? אליעד: כן. אנחנו דילגנו על ההקדמה, אם היינו קוראים את ההקדמה היינו קוראים שכל הסיפורים האלה הם רק דימויים. הכל זה דימויים ומשל ונמשל. ובבוא היום את תביני שכל העולם הזה הוא רק דימויים . לא רק הסיפורים הללו, גם כשאת קוראת עיתון זה רק דימויים. זה אל באמת. זה רק דימויים. אוקי. כמו שדיברנו על חומת מגן הזו, זה רק דימויים. דימוי כזה ודימוי כזה.. אוקי. ובא לפלטין אחד. בא לארמון וראה שיש שם מלך עם כתר וכמה חיילים שם וכמה משוררים וכלים ... נהנה, אבל שימו לב לדימוי, הלך ושכב בזווית לראות מה נעשה שם. מה זאת אומרת? הוא אמר בוא נתבונן מבחוץ. עכשיו מי זה המלך ... קורה פה. מה זה אומר בדימוי, כאילו יצא החוצה, כאילו שאתה חי את החיים, צא החוצה רגע, תנסה לראות מבחוץ מה הולך פה. כשאתה בתוך ... אותו. מהזה אומר בדימוי? מי זו המלכה הזו? בת המלך שפה היא המלכה הכוונה היא שבתוך האדם יש את המקום הפנימי שמחפש, הנשמה, ... מלך שנאבדה. זה כאילו בדימוי האדם אומר: כן, אני יודע אני מחפש אותך. עכשיו מה זאת אומרת מה זאת אומרת אני מחפש אותך? לכאורה, ... מה רבי נחמן אומר בדימוי? אומר שכלפי חוץ באת המלך, מי זה בת המלך? הרצון של הבן אדם, כלפי חוץ יש לו מעדנים ומאכלים טובים ... נמצאת אצל השטן. זה בדימוי שיש שתי פלטין, שתי ארמונות, שבאחד יש מלך ובאחד יש עבד. וזה נראה אותו הדבר, אבל זה בכלל הארמון ... ממה שיש. מה זה נקרא בדימוי שהתת מודע אומר לך, אתה יודע, אני לא באמת נהנה. אני נהנה רק מהפירות, רק מהרשימו של הטוב שנשאר ... אצלו. מה זה אומר בדימוי, שלפעמים בן אדם בחיים שלו יש כמו את המטפחת שבת המלך רשמה בה בדמעות שלה, זאת אומרת יש דברים ...
ליקוטי מוהרן ח"א נד, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
ליקוטי מוהרן ח"א נד, לימוד ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב, איך ללמוד ליקוטי מוהרן? שיעור בליקוטי מוהרן, להבין ליקוטי מוהרן, איך לומדים ליקוטי מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2
... מוהרן? פירוש לליקוטי מוהרן, חלק 2 מהו כוח המדמה וכיצד הוא משפיע על תפיסת המציאות? לפי אליעד כהן, כוח המדמה הוא היכולת של האדם להפיק תמונות או דימויים בראשו שאינם בהכרח משקפים את המציאות האמיתית. כוח זה לא רק משפיע על איך אנו תופסים את הדברים, אלא גם משפיע על איך אנו מייחסים משמעות לדברים. לפעמים, מה שאנו תופסים כמציאות, הוא למעשה דימוי שמצייר המוח שלנו, ולעיתים הוא אפילו יכול להיות שגוי או מנותק מהמציאות. דימויים אלו יכולים לגרום לנו לראות את המציאות בצורה מעוותת, ובכך להפוך את המידע שברשותנו ללא מדויק או שגוי. למשל, כשאנחנו שומעים על אדם או מצב, יכולים להיווצר בראשנו דימויים אוטומטיים שנראים לנו כמציאות, אך הם עשויים להיות רק תוצאה של דמיון ולא של הבנה אמיתית של המצב. אליעד מציין שעלינו להיות ערניים ולשים לב ... לא רק משפיע על תפיסת המציאות שלנו, אלא גם על איך אנחנו מבטאים אותה. דיבור על נושא מסוים, במיוחד אם מדובר בלשון הרע או דיבה, יכול להעצים את הדימוי שיצרנו בראשנו ולהפוך אותו למציאות בלתי נכונה. כאשר אנו מוציאים דיבה על מישהו, אנו בעצם משתמשים בכוח המדמה כדי לשנות את התמונה שהיתה לנו על ... מסביר שכאשר אדם מוציא דיבה או מדבר דברים רעים על אחרים, הוא בעצם מבטל את המהות האמיתית של אותו אדם ומחליף אותה בתמונה שקרית שנוצרה על ידי הדימוי המדמיין. מהו חידוש וכיצד הוא קשור לכוח המדמה? חידוש הוא רעיון או מחשבה חדשה שלא קיימת קודם לכן. אליעד כהן מתאר כיצד כל חידוש שיכול להופיע ... השאלה שמובאת היא מי אמר שזה ככה?, כלומר, האם יש לנו הוכחות או סמכות מאחוריו. פעמים רבות, חידושים אלו אינם בהכרח נכונים, אלא הם תוצאה של דימוי של המוח שלנו, שאולי לא משקף את המציאות כפי שהיא. כיצד ניתן להתמודד עם כוח המדמה? כדי להתמודד עם כוח המדמה, אליעד כהן מציע להתמקד בהבנה עמוקה יותר של הדברים ובקבלת אמת פנימית יותר. עלינו לשאול את עצמנו כל הזמן מהו הדבר האמיתי?, ולוודא שההבנה שלנו אינה נתפסת על ידי דימויים או חידושים שגויים. דרך נוספת להתמודד עם כוח המדמה היא להיות מודעים למחשבות ולהבין איך כל מחשבה, אפילו אם היא נראית נכונה, יכולה להיות רק דימוי. כיצד כוח המדמה קשור לחוויות החיים והפרנסה? כוח המדמה לא משפיע רק על תפיסתנו את המציאות, אלא גם על חוויותינו בחיים. לדוגמה, אם אדם ממציא לעצמו חידושים או דימויים לגבי הדרך בה הוא מפרנס את עצמו, הוא עלול להתעכב או להיתקל בקשיים, כי הדימויים הללו לא בהכרח תואמים את המציאות. אליעד כהן מציין שכשיש יותר מדי חידושים ודימויים שגויים, הדבר יכול להוביל לבעיות פרנסה, שכן אדם עשוי להיאבק בחיים המקצועיים אם הוא לא מבסס את פעולתו על הבנת המציאות. מהו הקשר בין דימויים לבין התפילה והבקשות? כאשר אדם תפילה או מבקש משהו מהמציאות, הוא חייב להיות מחובר למהות האמיתית של הדברים. כל עוד יש לו דימויים שגויים, התפילה לא תוכל להתממש בצורה נכונה. אליעד מסביר שהחיבור בין האדם לבין מה שהוא מבקש תלוי בהבנה האמיתית של המהות, ולא בדימויים שהאדם יוצר סביב אותה מהות. אם הוא מתמקד בצורות החיצוניות של הדברים ולא במהות האמיתית, הוא לא יוכל לקבל את מה שהוא מבקש. מהם החלקים השונים ... האמיתית של העולם, אם אדם בוחר להבין אותם לעומק ובצורה נכונה. רק כשכל החלקים מתחברים יחד, יש לאדם את היכולת להבין את המציאות בצורה שלמה ובלי דימויים מעוותים. כוח המדמה ליקוטי מוהרן חידוש בתפיסת המציאות דימויים ושגיאות תפיסתית כוח המדמה בפרנסה הבנת המציאות האמיתית איך להתמודד עם כוח המדמה? מהם העקרונות וההסברים העמוקים של רבי נחמן בליקוטי מוהרן חלק ...
טיפול בהפרעות נפשיות, טיפול במשוגעים, להבין משוגעים, יעוץ למטפלים, יעוץ לפסיכולוגים, יעוץ לפסיכיאטרים, איך לטפל באנשים? איך לעזור לאנשים?
טיפול בהפרעות נפשיות, טיפול במשוגעים, להבין משוגעים, יעוץ למטפלים, יעוץ לפסיכולוגים, יעוץ לפסיכיאטרים, איך לטפל באנשים? איך לעזור לאנשים?
... האדם, אלא להקשיב לו באופן פתוח ומקבל. אם פוסלים את הטענה מיידית, הדבר מוביל לסתימת פיות ומונע אפשרות לחקור לעומק את מה שעומד מאחורי הטענה. כיצד להבין את הדימוי של יש לי חורים בראש? במקום לומר אתה מדמיין, צריך להיכנס לעולם המושגים של האדם, לקחת ברצינות ... להבין שאין קשר הכרחי בין התחושה לבין אי - היכולת לבצע את הפעולה, או שהוא יסביר פחדים וחששות נוספים שעדיין לא ביטא. מדוע אנשים מבטאים מצוקות רגשיות באמצעות דימויים קיצוניים? אנשים משתמשים בדימויים דרמטיים, כי לעיתים קשה להם לבטא במילים רגילות את החרדות או המצוקות הפנימיות שלהם. לדוגמה, אדם שאומר אני שקוף יכול להתכוון לכך שהוא מרגיש חסר פרטיות או שהוא מפחד שיגלו עליו דברים מסוימים. הדימוי של השקיפות מבטא פחד פנימי או חרדה אישית באופן סמלי, אך מי ששומע את הדימוי באופן שטחי יכול להתבלבל ולא להבין את המשמעות האמיתית. איך מטפלים באדם שטוען שהוא רואה ... יסייעו לו להבחין בין מציאות פיזית למציאות רגשית או מחשבתית. ייתכן שבאמצעות החקירה הוא יגלה שבעצם מדובר בתחושה או פחד פנימי שמובע בצורה מוחשית. האם תמיד הדימויים האלה מסתירים מציאות אחרת? לפי אליעד כהן, התשובה היא כן. תמיד יש איזושהי אמת פנימית או חרדה עמוקה מאחורי דימויים כאלה. האדם פשוט אינו יודע כיצד לבטא את האמת הפנימית שלו באופן ישיר ולכן משתמש בדימויים מוזרים או קיצוניים. המטרה היא לעזור לאדם לגלות בעצמו את המשמעות האמיתית והעמוקה של ... של הקשבה אמפתית המשלבת שאלות מדויקות, שמאפשרות לאדם לבטא בבירור את המצוקות העמוקות שלו, ללא כפיית פרשנויות חיצוניות. איך לנהל שיחות עומק עם אנשים בעלי דימויים חריגים? גישות לתחקור מחשבות ודימויים יוצאי דופן כיצד להפוך שיחה על בעיות רגשיות לשיחה מעשית? פחדים, חרדות והלבשתם בדימויים סמליים איך להבין משוגעים? יעוץ לפסיכולוגים ופסיכיאטרים לטיפול בחרדות איך לא לפסול אנשים ... אתה מדמיין, נוצרת סתימת פיות שאינה מאפשרת שיחה מעמיקה. במקום זאת, כדאי להתייחס בכובד ראש לטענות ולנסות להבין מה מסתתר מאחוריהן. איך חוקרים את המשמעות של הדימוי יש לי חורים בראש? תחילה מתייחסים לדבריו של האדם כאילו הם נכונים, ושואלים אותו שאלות כמו מה ... בראש מונעים ממני ללכת לעבוד, אפשר להמשיך ולשאול למה זה מפריע לך לעבוד?, איך בדיוק החורים האלה משפיעים עליך?. לפעמים דרך השאלות הללו האדם בעצמו יבין שהדימוי לא מחייב אותו בפועל להימנע מפעולה מסוימת, או שהוא יפרט פחדים נוספים. למה הטענות יכולות לשקף בעיה רגשית עמוקה יותר? אנשים משתמשים לעתים בדימויים מוגזמים כדי לבטא מצוקה רגשית או חרדה פנימית. לדוגמה, אדם שאומר אני שקוף עשוי להתכוון לכך שהוא מרגיש שאין לו פרטיות ושכל המחשבות שלו חשופות לעיני אחרים. לעתים הוא אינו יודע לבטא במילים ישירות את החשש הזה, ולכן הוא בוחר בדימוי קיצוני. איך מתייחסים לדוגמה של אני רואה דינוזאורים? כאשר מישהו אומר אני רואה דינוזאורים, ... שאלות מסוג זה יכולות להוביל אותו להבחין בין מציאות פיזית לבין מטאפורה רגשית. האם זה תמיד לבוש של מחשבה פנימית אחרת? כן. לרוב יש גרעין של אמת אישית מאחורי הדימויים הדרמטיים. האדם רוצה לבטא פחד, בלבול או חרדה, והדימויים הם הדרך שבה הוא מתאר זאת. כשחוקרים יחד איתו את שורש האמירה, מגלים את המניע הפנימי העמוק ... ולהגיע לתובנות בכוחות עצמו. זו מיומנות המשלבת הקשבה אמפתית עם יכולת לנסח שאלות שיעזרו לאדם לבטא את המצוקה האמיתית שלו. איך לנהל שיחות עומק עם אנשים בעלי דימויים חריגים גישות לתחקור מחשבות ודימויים יוצאי דופן כיצד להפוך שיחה על בעיות רגשיות לשיחה מעשית פחדים, חרדות והלבשתם בדימויים סמליים ש: השאלה כזאת מה השכל שבדבר כשמישהו שהוא נראה חושבים שהוא משוגע לגמרי אומר אני ... מאיפה באה לו המחשבה הזאת לראש מה הוא מנסה לומר בזה, מה היא מבטאת המחשבה הזאת ואז חוקרים ומוצאים את נקודת האמת במה שהוא אמר ותמיד יש איזו נקודת אמת זה דימויים. כמישהו נגיד אומר היה לנו פה פעם מישהו נגיד שאומר נגיד עוקבים אחרי יש לי סימנים אז זה אומר ... איזה חרדה מזה שמנסים לעשות לו רע והוא מלביש את זה ב - עוקבים אחרי או כאלה זהו. ש: זה תמיד לבוש? אליעד: תמיד זה לבוש יש איזה משהו של אמת כחוט השערה וזה דימוי על דימוי, מה שקורה לפעמים שהבן אדם מרוב דימויים הוא כבר שכח שזה דימויים והוא כבר חושב שזה באמת ככה אבל אם מתחילים לעשות איתו רגע זה באמת ככה איפה החור, אוקי אתה ...
מודל הנפש, מהות התודעה, מהות הזמן, אני בהווה, אני בעבר, אני בעתיד, תפישת המציאות, אני עתידי, אני בזיכרון, אני ברגע הזה, לחיות את הרגע הזה, רק רגע אחד, האני האמיתי
מודל הנפש, מהות התודעה, מהות הזמן, אני בהווה, אני בעבר, אני בעתיד, תפישת המציאות, אני עתידי, אני בזיכרון, אני ברגע הזה, לחיות את הרגע הזה, רק רגע אחד, האני האמיתי
... אחד ללא זיכרון וללא מחשבה קדימה, הוא יגלה שאין אני מוגדר באותו רגע. האני הוא תמיד דימוי שנוצר כאשר התודעה מוסיפה לרגע הנוכחי מחשבה על עבר או עתיד. כיצד מתגבשת תחושת האני? אליעד מדגים שתפיסת האני נוצרת מתוך השילוב של זיכרון וציפייה. למשל, כשאדם חושב אני, ... עצמה, אלא תמיד קיימת ביחס למשהו אחר - לעבר או לעתיד. הוא מסביר שלמעשה העבר הוא דימוי, משהו שכבר חלף, שאיננו מתקיים עוד, ואילו העתיד הוא ציפייה או דמיון, שאינו קיים ברגע הזה. מכאן עולה שתפיסת האני כמשהו רציף או קבוע היא אשליה שנוצרת בתוך התודעה. מדוע העבר והעתיד הם דימויים בלבד? אליעד מסביר שהעבר והעתיד קיימים רק כתמונות או דימויים במוחו של האדם. לדוגמה, הזיכרונות שלנו מהעבר הם תמונות ומחשבות שנוצרות בהווה, ולכן העבר הוא בעצם רק מחשבה על העבר, ולא העבר עצמו. אותו דבר לגבי העתיד - הוא קיים רק ... של עצמו, הוא מגלה שהאני שהוא חושב שהוא, הוא לא האני של הרגע הזה, אלא אוסף של דימויים וזיכרונות. ברגע שהאדם מבין שהאני שלו ברגע הזה אינו אותו אני שהיה בעבר, וגם לא זה שיהיה בעתיד, נוצרת הבנה עמוקה שהאני הוא בעצם מושג אשלייתי. אליעד מסביר שככל שנחפור ... הווה ועתיד קיימות באמת? אליעד מדגיש שוב ושוב שכל מה שאנו תופסים כעבר או עתיד הוא דימוי בלבד, ובעצם המציאות היחידה שקיימת היא הרגע הזה, שאין בו עבר ועתיד. לפיכך, כל תחושת הזמן והאני שנוצרת בתודעתנו מבוססת על האשליה של רציפות והפרדה, ולכן המסקנה המהותית היא ... שייך אך ורק לרגע הזה. הוא מסביר שבעצם כל הזמן הוא רק אשליה, גם העבר וגם העתיד הם דימויים. כל מחשבה על העבר או על העתיד לא בהכרח שייכת לנו בהיבט של האני. האני כפי שאנחנו תופסים אותו הוא לא אלא זיכרון או ציפייה לעתיד. כלומר, יש איזו חוויה של האני רק בתוך ... כל הזמן? אליעד עונה כי אנחנו בעצם יוצרים את התפיסה של הזמן, ומה שעובר הוא רק הדימוי שלנו את הזמן. לדבריו, האני האמיתי הוא זה שבולם את הזמן, כלומר, כל הרגעים - כל אותם רגעים שמרכיבים את הזמן - הם למעשה זהים במובנים רבים, ותחושת האני נובעת מהחיבור שאנחנו ... נוכל להבין את הרגע הזה - את הרגע שבו הכל מתהווה. לדעתו, כל רגע הוא רק אשליה, רק דימוי של זמן. האני שלנו, אם כן, משתנה כל הזמן, ואין אפשרות לדבוק בו לאורך זמן. אם נצליח להתבונן בעין ראה את כל הרגעים הללו כמרכיבים שמרכיבים את הזמן, נגלה שכל רגע הוא לא אלא ... שנחפש את המשמעות של החיים דווקא דרך הרגע הנוכחי. כל מה שקרה, כל מה שיקרה, זה רק הדימוי שלנו. אין זמן, אין אני קבוע. האני הוא פשוט תחושת זיכרון או ציפייה - כל אחד מהם מבוסס על מימדים שנראים לנו רק דרך תודעתנו, שהיא האחראית על כל המחשבות, הזיכרונות וההבנה ...
תודעה, להיעלם, קיום ואי קיום, כולם טועים, יצירת גוף האדם, נצחיות הנשמה, מהות ההוויה, להיות כלום, חקר הנפרדות
תודעה, להיעלם, קיום ואי קיום, כולם טועים, יצירת גוף האדם, נצחיות הנשמה, מהות ההוויה, להיות כלום, חקר הנפרדות
... עשוי מאותה מהות אחת בסיסית. לדוגמה, אם נשרוף שולחן, הוא לא ייעלם, אלא ישנה את צורתו. הוא משתמש בדימוי של גוף האדם, המדגים כיצד אדם נוצר מחיבור של חלקים ... יותר מסה של כוח עיבוד שאיתו אתה חוקר מי אני. למשל שואלים אדם מי אתה, ואז האדם מתחיל לספק תשובות שהם דימויים , לכן ככול שיש לך יותר דימויים, כך יש לך יותר אפשרויות חשיבה לפתור את השאלה מי אני. ...
גברים ונשים, הבדל בין גבר לאישה, הבדל בין אישה לגבר, משיכה מינית, מערכות יחסים, רבי נחמן מברסלב, תאוות נשים, תאוות ניאוף, סקס, מיניות, היאחזות רגשית
גברים ונשים, הבדל בין גבר לאישה, הבדל בין אישה לגבר, משיכה מינית, מערכות יחסים, רבי נחמן מברסלב, תאוות נשים, תאוות ניאוף, סקס, מיניות, היאחזות רגשית
... שהיא אחת החוויות החזקות ביותר שאדם יכול לחוות. המשיכה נוצרת כאשר אדם נעול על צורת דבר מסוים, כמו דימוי או מבנה חיצוני, והצורה הזו הופכת למחויבת עבורו. הוא ... את עצמו למה הוא רוצה את מה שהוא רוצה ולנסות להבין את השורש של הרצון הזה. הוא מבצע את ההסבר באמצעות דימויים כמו רומן עם עגבנייה או עם חוויות אחרות כדי להדגים את ... כל אדם צריך להבין מה הוא מוכן להתפשר עליו, ולהתמקד בהבנת ההיאחזות החזקה ביותר שיש לו. הוא מביא את הדימוי של כסף, נשים ואוכל ומסביר כי כל אדם בוחר מה ההיאחזות ... החזקות ביותר שאדם יכול לחוות. הוא מסביר כי המשיכה נוצרת כאשר אדם נעול על צורת דבר מסוים - כמו דימוי או מבנה חיצוני - עד שהצורה הזו הופכת למחויבת עבורו. הילד ... למה הוא רוצה את מה שהוא רוצה, ולנסות להבין את השורש של הרצון הזה. הוא מבצע את ההסבר הזה באמצעות דימויים כמו רומן עם עגבנייה או עם חוויות אחרות כדי להראות ...
דימוי עצמי נמוך, דימוי עצמי שלילי, חוסר הערכה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי, דימוי עצמי חיובי, דימוי עצמי גבוה, אהבה עצמית, קבלה עצמית, הערכה עצמית גבוהה, הערכה עצמית נמוכה, לחזק ביטחון עצמי
דימוי עצמי נמוך, דימוי עצמי שלילי, חוסר הערכה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי, דימוי עצמי חיובי, דימוי עצמי גבוה, אהבה עצמית, קבלה עצמית, הערכה עצמית גבוהה, הערכה עצמית נמוכה, לחזק ביטחון עצמי
דימוי עצמי נמוך, דימוי עצמי שלילי, חוסר הערכה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי, דימוי עצמי חיובי, דימוי עצמי גבוה, אהבה עצמית, קבלה עצמית, הערכה עצמית ... כלפי אחרים הוא רק השלכה של עצמנו? אנשים רבים שואלים את עצמם האם הרגשות שהם חווים כלפי אנשים אחרים - כמו רחמים, שמחה או עצב - הם בעצם רק השלכות של מצבם האישי או דימויים פנימיים שלהם. אליעד כהן מתייחס לשאלה זו לעומק ... בחוויה האישית הפנימית שלו. על פי ההסבר של אליעד, אנשים פעמים רבות מעדיפים לחשוב שניתן להתייחס למצב מסוים באופן אובייקטיבי כדי להימנע מהתמודדות ישירה עם רגשות או דימויים שליליים שיש להם על עצמם. האם אפשר להסתכל על אחרים ... חושב על כך שהוא חכם או טיפש, הוא בעצם משווה את עצמו לאחרים. אותו עיקרון נכון גם לרגשות אחרים כגון עשיר ועני, רוחני ולא רוחני, מושחת ולא מושחת. האדם תמיד מתמודד עם הדימוי הפנימי שלו דרך ההשוואה לאחרים, ולכן אינו יכול באמת ... זאת על האחר או להימנע מהתמודדות ישירה עם הרגש. אליעד מסביר כי האדם נוטה לשאול שאלות עקיפות כדי לברוח ממצבים שבהם הוא חושב על עצמו בצורה שלילית. מהי הדרך להתמודד עם דימוי עצמי שלילי? אליעד מסביר כי הפתרון לבעיה של דימוי עצמי נמוך או שלילי, חוסר ביטחון עצמי, או הערכה ... מהצורך לנסות להיות יותר טוב או פחות רע ומאפשרת לו פשוט לקבל את עצמו בצורה מוחלטת ושלמה. איך להגיע לקבלה עצמית מלאה? אליעד מסכם ואומר שהאדם צריך לבחון בצורה כנה את הדימויים שלו, בלי לנסות להתחמק מהתמודדות איתם. האדם אמור ... כל התכונות הטובות והגרועות שלו ולהכיר בכך שכל התכונות קיימות בו במאה אחוז. רק מתוך הבנה וקבלה מלאה של החסרונות והיתרונות הוא יכול להפסיק להפריד ביניהם, ובכך להגיע לדימוי עצמי חיובי באמת, קבלה עצמית ואהבה עצמית מוחלטת. איך לחזק ביטחון עצמי? מה גורם לדימוי עצמי נמוך? האם אפשר לאהוב את עצמי לגמרי? איך לקבל ...
מפחד להשתגע, מפחד לאבד שליטה, מפחד לפגוע במישהו, מפחד להרוג מישהו, מפחד לפגוע בילדים, מפחד מפעולה לא הגיונית, מפחד מאובדן שליטה, מפחד להתאבד, מפחד לפגוע בעצמי, מפחד לפגוע באחרים, מחשבה טורדנית
מפחד להשתגע, מפחד לאבד שליטה, מפחד לפגוע במישהו, מפחד להרוג מישהו, מפחד לפגוע בילדים, מפחד מפעולה לא הגיונית, מפחד מאובדן שליטה, מפחד להתאבד, מפחד לפגוע בעצמי, מפחד לפגוע באחרים, מחשבה טורדנית
... מוסלמים תיארו מראות של גן עדן וגיהנום לפי האסלאם, נוצרים ראו דמויות כמו ישו, וכך הלאה. הסיבה לכך היא שכל אדם סוחב בתוכו דימויים, פחדים, ואמונות מודחקות, ובמצבי לחץ קיצוניים - כגון לפני המוות או במצבים של כמעט מוות - דימויים אלו פורצים לתודעה שלו. אותו דבר קורה גם עם פחדים של ... שיכלו לכלול ראיית גיהנום, עוגיפלצת, או חוויות דתיות שונות לפי אמונתם הדתית. אליעד מציין שמדובר בהשפעות של פחדים ודימויים שנמצאים במוח של האדם, שנכנסים לתמונה כשיש שינוי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: דימויים, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דימויים, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מנטלי, מאמן אישי קריירה, מאמן אישי קואצ'ינג בתחום דימויים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 09:02:15 - wesi1